Nadzieja

Tajemnica tkwi w wierze. Jako dziecko nie mogłam chodzić i nie mogłam pisać, a lekarze nie rokowali wyzdrowienia. Mój Ojciec modlił się w nawie bocznej w Kościele Wszystkich Świętych w Warszawie, kiedy usłyszał słowa “Twoja córka będzie żyła”. Ojciec rozglądał się wszędzie, ale był sam. Bóg przemawia do ludzi i zawsze dochowuje słowa. Bóg ma dla każdego inne powołanie. W Skarżysku Kamiennej znajduje się Ostra Brama Nad Kamienną. Mój Tata Józef Ludwik Bochyński był Dyrektorem technicznym w PKS w Skarżysku-Kamiennej i wówczas mieszkaliśmy w służbowym mieszaniu ul. Ekonomii 5/6. Obecnie już zlikwidowano bazę PKS a w tym miejscu znajdują się mieszkania socjalne. W IPN widoczne są akta Paszportowe w których jestem na zdjęciu z mamą Filomeną Jadwigą Bochyńską. Paszport były wydany do planowanego wyjazdu do Afryki, jako wyjazdu leczniczego, gdyż córkę Kapitana Żeglugi Wielkiej wyleczył tropikalny klimat. W adnotacji  paszportowej UB przerobiło mnie na żonę mojego ojca. Dziś w dalszym ciągu zaplanowany przed laty plan komunistyczny jest prowadzony. Wykorzystują wszystkie moje adresy , mojej siostry i moich rodziców, aby dorobić klony. Urodziłam się w domu przy ul. Nad Kamienną 25 w Starachowicach, gdzie po ślubie rodzice mieszkali u rodziców mamy.

JLB - Nad Kamienną   JLB - Plan rozwoju Starachowic-1

Tajemnica Nad Kamienną 25 – Komuniści w Kościele

Wykorzystano ten adres i projekt mojego ojca aby dokonać kradzieży

Obecnie zostałam z domku wyrzucona, przez osoby, które podszyły się pod moją rodzinę. Mam do dziś sentyment do tego domku, mimo, że jest mały i drewniany z rozpadającą się podłogą. Mogę jedynie dodać, po wybitnym wieszczu A. Mickiewiczu słowa, które się nauczyłam zanim poszłam do szkoły, dziękując Bogu za ocalenie.“Panno Święta, co Jasnej bronisz Częstochowy i w Ostrej świecisz bramie! Ty co gród zamkowy Nowogródzki ochraniasz z jego wiernym ludem, Jak mnie dziecko do zdrowia przywróciłaś cudem, gdy od płaczącej matki pod Twoją opiekę ofiarowany, martwą podniosłem powiekę i zaraz mogłem pieszo do Twych świątyń progu, Iść za wrócone życie podziękować Bogu”

Z Bożym Błogosławieństwem
Bożena Bochyńska-Kaźmierczyk i mąż Jerzy Kaźmierczyk

Starachowice 25.04.2013, Poland

 

About thetimesofpoland

Historia rodziny carskiej w Polsce od 1918 roku do 2015 roku. Judy Lew główny herb rodu
Video | This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

