Eva Braun and heirs SS

Starachowice 30.04.2015

Bożena Bochyńska-Kaźmierczyk PESEL 63031012705
mgr inż. mech. Jerzy Kaźmierczyk PESEL 67011212279
zamieszkanieWspomnienie o Józefie Ludwiku Bochyńskim [Page 2]
ul. Nad Kamienną 25
27-200 Starachowice
Polska

Jego Ekscelencja Papież Franciszek
Misja w Marly
Klasztor Ojców Paulinów
Jasna Góra

Wybory Prezydenckie w Polsce
Koniem Trojańskim wywiadu Rosji i Niemiec

Obecnie zagrożone zostało życie mojej córki Marty Bochyńskiej w Irlandii, wcześniej nazywała się Piórecka po czym zmieniła nazwisko na moje panieńskie a obecnie jest wykorzystywana na Bocheńską, gdyż ma prawdziwe DNA rodziny carskiej i podstawiono na nią oszustwa Urzędu Miasta Starachowice, w tym celu podstawiono pod nią Martę Cybulska z domu Kaźmierczyk udająca Bocheńską, pod Martę Kaczyńską podstawioną przez rodziców, pod nasz herb Bochyńskich/Bocheńskich, Rawicz, po czym następuje podmiana na mecenas Martę Sztachelską aby wykorzystać sprawę w Toruniu. Po wypadku córki, służby podstawiały różne osoby i jedna z nich mówiła, że moja córka, która jest panienką, jest mężatką i ma trojkę dzieci, co jest oszustwem, czyli tyle samo dzieci co m mec. Marta Sztachelska. Dane pani mecenas wykorzystano do podmiany mojej rodziny. Moja córka jest obecnie w Irlandii, a jej narzeczony miał być wykorzystany za Bocheńskiego. W przypadku naszej likwidacji córka miała być umieszczona w zakładzie psychiatrycznym pod zmienioną tożsamością, co zaplanowano zrobić przez wykorzystanie jej przyszłego męża. Moja córka została obecnie potraktowana przez wywiad jak zwierzątko, które można wywieźć gdzie się chce. Całość tej farsy można określić jako film „ Narnia”, dla dzieci, gdyż one nie widzą zagrożenia, które zaplanował pan pułkownik Władimir Putin oraz pani Angela Merkel, nie tylko dla nasi dla nich ale i dla Polski.

Przed wyborami Prezydenckimi planowano dokonać zamachu na dwa samoloty, aby wprowadzić własny plan i zdyskredytować dwóch kandydatów na Prezydenta Polski, umożliwiając wejście Grzegorza Brauna w asyście Magdaleny Ogórek, którą podstawiono pod sędzinę Magdalenę z domu Bochyńską. Celem było wykorzystanie tych osób do przejęcia władzy w Polsce przez Niemcy i Rosję, aby wykazać związek z rodziną Ewy Braun jako rodziny Angeli Merkel. W tym celu zaplanowano wykorzystać nasze artykuły, które miały być przejęte przez sędzinę Magdalenę Jarczyk z domu Bochyńską córkę Jerzego i Barbary Bochyńskich. Jerzego Bochyńskiego podstawiono za mojego ojca Józefa Bochyńskiego i za mojego męża Jerzego Kaźmierczyk w celu przejęcia kontroli nad depozytami mojej rodziny. Za mnie podstawiono Bożenę Olszewską z Armii Zbawienia, znajomą Grzegorza Smerdzyńskiego, który wyjechał do Izraela i zabrał moją modlitwę w celu umieszczenia jej w ścianie płaczu. Dorobiono konkubinat zamieniając mnie na Bożenę Olszewską. Pana Grzegorza Braun kandydata na Prezydenta Polski, podstawiono pod dane osobowe Grzegorza Smerdzyńskiego z Końskich w celu podstawienia go pod dane mojego męża Jerzego Kaźmierczyk, przy pomocy Jerzego Kuchy. W ten sposób połączono Grzegorza Braun z Ewą Braun cofając w systemie czas, zamieniając mnie na moją babcię pod którą podstawiono Ewę Podolską, która była z domu dziecka i okazało się, że nazywa się Bożena co wykorzystano dla wytworzonych linii a jest to widoczne w IPN , gdzie moją mamę Filomenę zamieniono na mnie czyli córkę Bożenę w dodatku żonę dyrektora PKS , co jest oszustwem. Po odnalezieniu Ewy Mieszały rodziców okazało się, że nazywa się Bożena i wykorzystano jej dane pod stworzone fikcji, że jest Bocheńska w dodatku podstawiona został pod żonę mojego tatę, aby przejść na Misję w Marly o. Bocheńskiego w Szwajcarii. W tym celu w PRL podstawiono mojego chrzestnego ojca Józefa Kowalskiego za mojego tatę Józefa Bochyńskiego i dorobiono nieistniejące zawiązki, pod Bożenę Podolską z domu Mieszałę, moja chrzestną, dla której męża Wacława Podolskiego, również zostały dorobione dokumenty na Hrabiego, a który niegdyś pracował w USA. Jego zamieniono na Wacława Mieszałę, aby odnieś się do Umowy z panem Żak, z moim dziadkiem Brunonem Bochyńskim. Wacław jeden i drugi został podstawiony pod Wacława Bocheńskiego czyli oficjalnego brata mojego dziadka Brunona w Szczekarkowie który w wojsku występował jako Roman a seminarium jako Marian.

Do podmiany rodziny użyto nazwiska Braun, aby przejść na Ewę Braun kochankę Adolfa Hitlera, której przekazał jako prezent zastawę stołową mojej babci księżnej Marii Lubomirskiej. W tym celu zrobiono dział spadku, gdyż zajęto bezprawnie terany Hesji przez pozorantów, co tego dowodzi. Zastawa ta obecnie została odnaleziona i jest w Niemczech. Jest to srebrna zastawa, mojej babci Księżnej Lubomirskiej, co pozwala pozorować moją rodzinę wykorzystując nazwisko Braun pod wykreowanych spadkobierców. Na stronach internetowych można było odczytać artykuły, że pani Kanclerz Niemiec Angela Merkel jest córką Adolfa Hitlera, co z automatu świadczy, że jest rodziną z panią Braun. Dlatego wpisane są fałszywe dane moje pisane przez „ A”, aby odnieść się do Kanclerz Niemiec i przejść na moje mieszkanie po rodzicach na ul. Bohaterów Westerplatte 1/1, wykorzystując do tego wpisane prze urzędników, i Sądy bezprawnie, nieistniejące pod tym adresem osoby, jak Dorota Idziak i Małgorzata, aby przejść na rodzinę Maksalon Dorotę oraz na córkę Wandy Idziak oraz jej kuzynkę, ponadto wykorzystano dane Małgorzaty z domu Klusek córkę Grażyny z domu Maksalon. Przez Małgorzatę można było dokonać działu spadku podstawiając rożne nazwiska osób z klasy, jak Małgorzata Burzyńska. Ciekawym faktem, że obecnie młodo zmarła w Inowrocławiu Małgorzata Burzyńska-Zemska. Można przejść na nazwisko Ziemski i na genealogie Podczaskich, czyli rodzinę funkcyjną wywiadu.

Celem było wykorzystanie pana Smerdzyńskiego z Końskich, i w celu nawiązania do Władysława Tarnowskiego do którego dopisano Kanclerz Niemiec jako rodzinę, przez wykorzystanie mojej skradzionej córki Anny Pióreckiej co jest widoczne w książce wydanej w Niemczech. W tym celu wykorzystano Czesławę Wojciechowską i Apolonię Kuźbik z nieruchomości ul. Nowowiejska, którą wcześniej miał mój dziadek, który ja oddał.

Armia Zbawienia do której należy Bożena Olszewska oraz Grzegorz Smerdzyński, Jednocześnie nawiązuje do działania w Mołdawii Armii Zbawienia, gdzie utworzono SOF-ART Studio. Jak widać autorem podmiany i wykorzystania moich dzieci był Władimir Putin. Wykorzystano Radio Maryja, które nadaje przez rosyjskie satelity na falach bundeswery, co wiąże działania z wywiadami tych państw.

Zamierzano połączyć działania przez Sąd w Toruniu z planowanym zamachem na dwa samoloty przez przejęcie kontroli przez iPada, łącząc z przejęciem kontroli nad naszymi stronami internetowymi www.rodzinaromanow.wordpress.com , przy pomocy iPada, aby zawłaszczyć treść i obciążyć odpowiedzialnością kandydatów na Prezydenta Polski, w celu ich zdyskredytowania i wygrania przez Grzegorza Brauna, przez pomoc Rosji i Niemiec co pozwoliłoby przejąć kontrolę nad carskimi depozytami w Szwajcarii i USA pozorując wspólną rodzinę Władimira Putina i Angeli Merkel wykorzystując dzieci z in vitro z DNA carskiej rodziny oraz podmianę carskiej rodziny w Sądzie w Starachowicach.

Działanie tych państw zmierzało do zdyskredytowania kandydatów na prezydenta i zastąpienia ich przez panią Ogórek, jako typową blondynkę czyli rasę aryjską i ją podstawiono pod Edytę Maksalon, aby pozorować księżną Glińską moją nie żyjącą babcię, która wychowuje moją wnuczkę, córkę skradzionej Anny Pióreckiej.

Córka Edyty Maksalon jest w rękach Władimira Putina. Pani Ogórek pozoruje zachowanie mojej mamy Filomeny Bochyńskiej, która jeździła na ciężkim motorze niemieckim AWO.

Doprowadzono do sytuacji jak przed wiekami, gdzie o wyborze króla podczas elekcji decydowały obce mocarstwa, które zamierzały wprowadzić w Polsce Nowy Ład i Jedną Religię pozorując, że Polska będzie od morza do morza. Takie mapy niósł kiedyś znajomy mojego taty twierdząc, że Polska będzie od morza do morza, co miało zastąpić potęgę Rosji i Polski, wymienioną na sztuczny twór, Rząd Światowy.

Mądrość Syracha 3,17-20

Synu, w sposób łagodny prowadź swe sprawy, a każdy, kto jest prawy, będzie cie miłował.
O ile wielki jesteś, o tyle się uniżaj, a znajdziesz łaskę u Pana. Wielka jest bowiem potęga Pana i przez pokornych bywa chwalony.”

Z Bożym Błogosławieństwem
Bożena Bochyńska-Kaźmierczyk
mgr inż. mech. Jerzy Kaźmierczyk

About thetimesofpoland

Historia rodziny carskiej w Polsce od 1918 roku do 2015 roku. Judy Lew główny herb rodu
This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

