Faith is not a thing of all

Starachowice 09.05.2015

Bożena Bochyńska-Kaźmierczyk PESEL 63031012705
mgr inż. mech. Jerzy Kaźmierczyk PESEL 67011212279
zamieszkanieWspomnienie o Józefie Ludwiku Bochyńskim [Page 2]
ul. Nad Kamienną 25
27-200 Starachowice
Polska

Jego Ekscelencja Papież Franciszek
Misja w Marly
Klasztor Ojców Paulinów
Jasna Góra

Prawo UE

Hakerzy dokonują włamań z województwa śląskiego i małopolskiego z okolic Sosnowca i Krakowa. Z powodu iż wcześniej włamano się przez ipada na stronę www.rodzinaromanow.wordpress.com nie mogliśmy zareagować obawiając się o przejęcie strony przez oszustów co obecnie zrealizowano i dokonano kolejnego włamania na stronę www.timesofpoland.wordpress.com .Zgłosiłam do prokuratury oszustkę Bożenę Bochyńską, która śmiała się przypisać do moich rodziców oraz genealogii carskiej rodziny oraz mojego męża. Osobę tą zgłosił jako oszusta mój syn Jakub Piórecki oraz Karolina Ocetek.

Próba podmiany siostry na mnie, jest próbą powtórzenia historii, kiedy wywieziono rodzinę hrabiego Platera a jego miejsce wprowadzono agenta Sorge i innych. Moja siostra również miała być zlikwidowana i jej rodzina.

Osoba podająca się za mnie Bożena Bochyńska, skopiowała genealogię moich rodziców i moje wypowiedzi strasząc mnie służbami rosyjskimi oraz psychiatrą. Nie ma ona mojego DNA, ani Ducha Bożego, ale może mieć moją wnuczkę z kradzieży moich dzieci Michała i Anny. Moja siostra Beata Idziak, która przebywa w Irlandii wykorzystała moje dane w celu wejścia na moje miejsce. Działanie mojej siostry Beaty Marii Idziak i jej męża Piotra Idziak oraz jej sześciorga dzieci Pawła, Wojtka, Alicji, Urszuli, Ewy oraz Anny zagroziły życiu moich dzieci. Wykorzystywane są już wnuki mojej siostry jak Jakub co jest dowodem , że następuje próba zastąpienia moich dzieci przez moją siostrę i jej dzieci. Moja mama ostrzegła mnie, że masoneria wykańcza osoby z rodziny o tych samych imionach. Nie wiedziałam wówczas , że moja córka Anna i syn Michał przeżyli i znaleźli się w rękach Kościoła Katolickiego. Córka mojej siostry została nazwana Anna, wnuk Jakub i pojawiła się Wiktoria Hal Kornaszewska, którą zamierzano podstawić pod moją wnuczkę Wiktorię Kornaszewską. Państwo Halikowie z Katowic to rodzina Sławomira Idziaka najbliżej rodziny Piotra Idziaka, który jest mężem mojej siostry. Doszło do wykorzystania moich dzieci dla zabawy oligarchów. Nie jestem w żadnych układach i mam prawo żądać bezpiecznego życia dla moich dzieci i wnuków co gwarantuje prawo UE. Wpisywanie się różnych osób pod adres moich rodziców i zadłużanie na moje dane osobowe jest haniebnym procederem nie mającym żadnego usprawiedliwienia. Wygląda na to, że nasi oprawcy żyją swobodnie i cieszą się z naszego niszczenia i naszych rodzin. Moje dzieci nie zdają sobie sprawy z tego, że zaplanowano nie tylko zamach na ich życie ale i dusze, która jest nieśmiertelna. Wszelkimi sposobami próbuje się zniszczyć wiarę bez której nie można się podobać Bogu. Nie piszę aby ludzi atakować ale po to aby wyjawić prawdę i uwolnić moją rodzinę. Obecne działania rządu zmierzają do tego aby zrobić ludzi chorych psychicznie z tych którzy mówią prawdę, kryjąc zbrodnie sprzed lat co jest zupełnie nie potrzebne. Jezus Chrystus uczył przebaczać nie 7 ale 77 razy to znaczy zawsze. Dlatego określenie medialne wypowiedzi Papieża, że natura nie przebacza nigdy jest sprzeczne z naturą Bożą, która zawsze przebacza i oddaje na osąd ludzi, których Bóg skarci. Janusz Smyczyński ze Szwajcarii odniósł się w stosunku do kobiet jako przedmiotu pożądania określając je jako przyroda w celu umniejszenia roli kobiety wskazując na seks. Faktem jest ,że ksiądz Klimuszko odniósł się do negatywnego oddziaływania na człowieka, że może być przyczyną obniżenia wartości moralnych a nawet całkowitego zatracenia. Byłam poddana technikom manipulacji, w tym seksualnych i wiem jaką hańbiącą rolę pełnili ci, których później przysłano w celu wydobycia ze mnie informacji do dalszych manipulacji otoczeniem. W tym czasie nauczono mnie w Kościele Zielonoświątkowym do ujawniania wszystkich szczegółów życia, oraz być bezwzględnie posłusznym mężowi, któremu sami później dali ślub dla nowej małżonki, a do mnie określono, że z winy byłego męża doszło do rozpadu małżeństwa. Jednakże problem był bardzo poważny, który mógł zniszczyć moje dzieci. Bóg wyrwał mnie z reki oprawców oraz manipulantów jednakże kościół w którym nie byłam potępił mnie oraz moją rodzinę skazując na śmierć mimo iż Bóg mi przebaczył. Moi rodzice uznali mnie jako godna i otrzymałam prawo do dziedzictwa rodowego razem z obecnym moim mężem Jerzym Kaźmierczyk do czego mój ojciec miał prawo. Niszczona jest godność moich rodziców. Poinformowano mnie, że w konfesjonałach były zamontowane podsłuchy i spowiedź ludzi stała się możliwością ich szantażu. Ktoś inny podał się za mnie, gdyż jestem chrzestną matką Wojciecha Idziaka, który zamienił mnie na Kaźmierczyk z domu w wysyłanym zaproszeniu. Dokonano podmiany moich danych z Bochyńskiej z domu na Kaźmierczyk w celu zrobienia ze mnie osoby chorej psychicznie wykorzystując niewiedzę teściów oraz ich zdrowe myślenie, że Rząd i Sąd nie może dopuścić się do takiej nikczemności. Wierzą oni swojej córce Marcie Cybulskiej, że nie mogła podać się za Bocheńską, gdyż nazwisko Kaźmierczyk dla mojej teściowej jest dumą. Była ona razem z mężem i moją mamą na naszym ślubie. Również na ślubie był pastor Ireneusz Utnicki z żoną Bożena Utnicką z domu Ślęczka.

Podstawiono naszych świadków Dariusza Kota i Ewę Eugster za nas dla służb NKWD, które zamierzały wykorzystać moją teściową napuszczając ją na mnie w celu wywołania pozoru, że wszystko jej wolno, aby upozorować, że jest Bocheńską w celu wyrzucenia mnie z własnego domu w Starachowicach po moich rodzicach, gdyż uśmiercono mnie w systemie bankowym i wstawiono przez Bank Ślaski Martę Cybulska z Arturem Cybulskim podmienionych za Bocheńskich. Wykorzystano DNA skradzionych moich dzieci, które miały służyć do działów spadku i zabijania jak w fermie kur. USC Białystok wpisał mnie pod nazwiskiem Kornaszewska i celowo działał mimo iż naprawił swój błąd i przysłał właściwe dokumenty wpisując nazwisko Piórecka z pierwszego związku. Mimo to wszyscy posługują się fałszywym dokumentem wydanym przez USC Białystok, gdzie wpisano nieprawdę, pozorując nazwisko Kornaszewska w czasie trwania pierwszego związku. Określenie, że muszą ze mnie zrobić osobę chorą psychicznie jest dowodem na przestępcze działanie Rządu oraz tego, że dopisano mi wielu mężczyzn co jest zniesławieniem. Pan Dariusz Piórecki przed rozwodem zmuszał mnie do telefonowania pod różne numery aby stworzyć profil psychologiczny osoby nierządnej, gdyż masoneria nie miała żadnych powodów aby mnie niszczyć. Numery tych telefonów są obecnie na fermie kur a właściciele ich twierdzą, że mieli je od początku odwołując się do lat , gdy były w Sof-ART SP. z o.o. W tym celu opłacono byłego męża. Który nie miał wiary a przy zawieraniu związku małżeńskiego był niewierzący, co unieważnia związek. Ponadto wyszliśmy z Kościoła Katolickiego a drugi mój związek został pobłogosławiony przez Kościół Zielonoświątkowy, gdyż pastor położył runo a ja byłam traktowana jako członek kościoła, gdyż były mąż zabrał deklarację a nie ja. Powodem było uśmiercenie mnie w systemie bankowym w celu dokonania działu spadku na carskim majątku. Za mojego ojca miał być wprowadzony Karol Jacek po czym Karol Wojtyło, gdyż Kościół Zielonoświątkowy wywodził się z ruchu Światło Życie, którego założycielem był Ksiądz Blachnicki a naszymi animatorami byli Jacek Ręka z żoną z Krakowa oraz Marek i Urszula Król obecnie w Kanadzie. Ja znalazłam się w tym ruchu po czym w Kościele Zielonoświątkowym. Karol Jacek określił się e Kościół Zielonoświątkowy wywodzi się od Papieża Jana XXIII co nawiązuje do akceptacji Kościoła Zielonoświątkowego przez Kościół Katolicki. Karol Jacek zakupił dom na Wierzbowej z funduszy pochodzących z pracy firmy Globtroter, w której główna osobą był pan Siedlecki z Podkowy Leśnej koło Warszawy. Miał on niepełnosprawna córkę, której dane mogły zostać podłożone pod moją córkę. Bożena Olszewska razem z Lucjanem Sznajdrem znaleźli się na czele firmy Globtroter rozprowadzając austriackie środki czystości i jest to ta sama osoba co była w Odnowie w Duchu Świętym oraz w Kościele Zielonoświątkowym a obecnie w Armii Zbawienia. Była to firma marketingowa tak jak FLP. Na nabożeństwo przyjeżdżał z żoną Jerzy Madej, którego podstawiono w Starachowicach za pana Madej, którego syn był w Seminarium a drugi zginął w wypadku. Pan Madej był grabarzem co można odnieść do próby wykorzystania jeszcze nie zapłaconej kwoty 500,- złotych dla grabarza, gdyż mama zmarła i nie zdążyła zapłacić a nikt z rodziny nie poczuł się do zwrotu tej kwoty okradając nas przez komornika na fałszywe zadłużenia. Postawiono pomnik ale nikt nie poczuł się do odpowiedzialności zapłacenia pieniędzy dla grabarza, gdyż ani siostra ani jej dzieci nie przyjechały na grób rodziców i dziadków. Zostałam aresztowana przed dniem wszystkich świętych aby uniemożliwić uporządkowanie grobów, gdyż nikt inny się tym nie zajmował jedynie ja a wczesnej ja z moją mamą. Stworzono oszustwa które doprowadziły, że nie mogę pójść na groby, gdyż planowano wypłacić odszkodowanie jako biznes na grobie przez moją siostrę i jej dzieci. Doszło do hańbienia pamięci mojej matki i ojca oraz opłacania sąsiadów aby szydzi z nich za zgodą mojej siostry i jej dzieci jak również uniemożliwiono mi kontakt z moimi dziećmi niszcząc moją godność, gdyż wciągnięto je struktury które dla nich stały się mocniejsze niż Bóg a wiara stała się głupotą. Nie mogę zaprzeć się wiary i musiałam opisać prawdę wymieniając prawdziwe imion i nazwiska aby nikt nie powiedział, że jestem chora psychicznie ani moi rodzice i mój obecny mąż, który został obdarzony szczególnym zaufaniem moich rodziców. Mój tata określił Jerzego Kaźmierczyk jeszcze przed naszym ślubem, że jest to odpowiednia osoba na odpowiednim miejscu. Z rozmowy z moją siostra wynikało, że śmiała podważyć decyzję naszego ojca. Z tego powodu prosiłam Boga o potwierdzenie decyzji mojego ojca przez moją matkę, która była realistką mocno stojącą na ziemi. Moja mama przed śmiercią uroniła łzy mówiąc jak bardzo nas niszczą i potwierdziła decyzje mojego ojca dając mi wolną rękę w mamy sprawach. Doszło do nikczemności podważenia decyzji rodziców przez siostrę, która podszywa się pod moje dane osobowe i opłaciła za uruchomione pieniądze osoby w Starachowicach udając, że jest córką teściów a ma chorą psychicznie siostrę w celu ukrycia uruchomienia pieniędzy z depozytów i działań jej rodziny.

Odniesienie się przez Papieża do gazu CO2 w celu jego zwalczania, według publikacji medialnej nie jest adekwatne do rzeczywistości, gdyż CO2 jest potrzebne, a teoria globalnego ocieplenia była od początku jest chybiona, o czym poinformował nas Dr Nauk Tech. Bohdan Żakiewicz, były nasz pełnomocnik. Nagrodzenie tej teorii było potrzebne do wydobycia pieniędzy na programy bankowe. Dawna sprawa jak widać się powtarza czyli ziemi, niegdyś zabranej mojemu dziadkowi przez Sąd III Rzeszy utrzymany w mocy przez Rząd komunistyczny i obecnie jest powtarzana ta sama historia. Niegdyś Sąd zawłaszczył mienie mojego dziadka na rzecz Ernesta Bochyńskiego czyli Radomskiego, i dorobił sprawy Wrońskich, aby zawłaszczyć przez oszustwo dom rodzinny mojego taty, a obecnie stworzono podobną sprawę jak niegdyś, ale na rzecz Maksalona któremu Sąd oddał nasze mienie i stworzył niego windykatora, kradną naszą nieruchomość oraz nasze pieniądze. Symbol C jest związany ze starymi hipotekami mojego dziadka. Dziś połączono to przez Częstochowę z grami losowymi i zastawiono przez komornika Guźlę, za długi dr nauk tech. Bohdana Żakiewicza, Pałac Paderewskiego podmienionego na Pałac Prezydencki, pod fałszach Radziwiłłów. Podstawiono do tego fikcyjnie mnie za żonę profesora, aby odnieść się do dawnych terenów mojej rodziny, zawłaszczonych przez rząd PRL, przy czym wykorzystując dawniejsze umówione informację, wymyślone dla ochrony rodziny, tworzące fikcję, że babcia przegrała ziemię karty. Symbol O2 jest symbolem traktowania właściciela jak powietrze przez polską Prokuraturę i Sąd, które tworzą fałszywe dokumenty windykacyjne, do pobrania pieniędzy z depozytów carskich wyprowadzonych do Uni Credito do Włoch, przez połączenie z PEKAO SA, gdzie ktoś operuje na moich kontach jako Bożena Piórecka, mimo, że konta były niegdyś usunięte, a ponownie się pojawiły po czym siedzibę przesunięto do Łodzi, gdzie dokonuje się następna podmiana rodziny.

My nie prowadzimy wojny, ale jedynie wyjawiamy tajemnice naszej rodziny co ma wpływ na politykę i prowadzi do uwolnienia ludzi i kościołów, które wpadły w pułapkę z powodu użycia kradzionych pieniędzy, które były określane jako pod przekleństwem. Przekleństwo polegało na tym, że ludzie korzystający z nich bezprawnie zatracali swoje dusze. Wyjawienie prawdy pozwala uwolnić moje skradzione dzieci oraz wnuki łącznie z in vitro z DNA rodziny carskiej. Wyjawienie tych faktów pozwala na uwodnienie wielu ludzi również tych, którzy zawarli sprzysiężenia, gdyż Bóg je ujawnił i są wolni. Każde z tych dzieci ma prawo znać swoje pochodzenie i historię rodziny co gwarantuje prawo UE i powoduje odpowiedzialność Papieża. W ambasadzie Wielkiej Brytanii pracownik stwierdził, że cały czas toczy się wojna co potwierdził Papież określając tą wojnę nazwą jako „wojna w kawałkach” Wyjaśnienie prawdy i wybaczenie pozwala na usuniecie nieprawidłowości również w bankach, które robiły biznes na dzieciach z DNA rodziny carskiej w celu robienia działów spadku po żyjących członkach mojej rodziny. Fakt, że moja rodzina ma korzenie polskie z Judy, niemieckie, rosyjskie ukryte za słowiańskim pochodzeniem Rurykowiczów pozwala na wprowadzenie kompromisu i ulegalnienia obrotu depotami w programach. Jesteśmy jedyni osobami, które to mogą uczynić i są bezstronne, gdyż mamy błogosławieństwo. Przebaczenie jest częścią życia chrześcijanina co daje mi gwarancję , że oprawcy którzy mają moje dzieci i wnuki nie mają się czego obawiać mimo iż doprowadzili do sytuacji, która przybrała na sile, zło nie można zwalczać złem a prawda człowieka wyzwala. Odwołam się do Papieża Jana Pawła II, który przebaczył osobie która dokonała zamachu na jego życie. Mimo to człowiek ten był osądzony przez ludzkie prawo dlatego to co ujawniłam jest na chwałę Bożą i zwycięstwa miłości i przebaczenia, bez którego nie ma zbawienia

Skradziono nam stronę internetową na której były wiersze Bronisławy Wieliczkówny, której tomik wierszy przekazał mi tata. Jeden z wierszy tej poetki to Miłość i Wiara a zacytuję z pamięci jedną zwrotkę

MIŁOŚĆ I WIARA

Kocham i wierzę to znaczy że żyję ,

że w duszy mojej żar uczucia płonie,

tętnem zapału, że mi serce bije,

za życia czynu śmiałą myślą gonię.

W imię tej wiary sny czarowne roję,

w imię miłości świat tulę do łona,

i czyny moje i dążenia moje,

i przyszłość cała przez nie uświęcona.

Wiec wzrok ku Tobie podnoszę o Panie,

wzrok dziękczynienia za hojne Twe dary,

i ze złami w oczach błagam Cię o Panie,

nie bierz mi tylko miłości i wiary” ….

Autor Bronisława Wieliczkówna, której matka wydała po jej śmierci tomik wierszy pt. „Z Wiosny Życia”. Jest to tomik, do którego wydania reprintu, mamy prawo jedynie ja i mój obecny mąż, i nikt inny.

Księga Hioba 8,1-7

Bildad ze Szuach na to tak odpowiedział: jak długo chcesz mówić w ten sposób ? Twe słowa gwałtowne jak wicher. Czyż Bóg nagina prawo, Wszechmocny zmienia sprawiedliwość? A jeśli synowie zgrzeszyli i oddal ich w moc ich występku? Radze do Boga się nawrócić o łaskę do Wszechmogącego. Jeśliś jest czysty, niewinny, to czuwać będzie nad tobą, uczciwy dom odbuduje. Skromny były początek, lecz koniec byłby wspaniały”

Księga Hioba 42,7-9

Skoro Pan te słowa powiedział do Hioba przemówił do Elifaza z Temanu: Zapłonąłem gniewem na ciebie i na dwóch przyjaciół twoich bo nie mówiliście o mnie prawdę jak sługa mój Hiob. Weście teraz siedem młodych cielców i siedem baranów, idźcie do sługi mego , Hioba, i złóżcie ofiarę całopalną za siebie. Mój sługa, Hiob będzie się za was modlił. Ze względu na niego nic złego wam nie zrobię, choć nie mówiliście prawdy o mnie, jak mój sługa Hiob”

Z poważaniem:
mgr inż. mech. Jerzy Kaźmierczyk z żoną Bożeną Bochyńską-Kaźmierczyk z domu Bochyńska

Jerzy Kaźmierczyk

About thetimesofpoland

Historia rodziny carskiej w Polsce od 1918 roku do 2015 roku. Judy Lew główny herb rodu
This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

