Pytanie do Papieża

Starachowice 23.05.2015

mgr inż. mech. Jerzy Kaźmierczyk
Bożena Bochyńska-Kaźmierczyk z domu Bochyńska
zamieszkanie:2- drugi etap skanu-15
ul. Nad Kamienną 25
27-200 Starachowice
Polska

Zakon Maltański

Podmian mojej rodziny plan masonerii.

Kolejne pismo jest powodem wynikłego niebezpieczeństwa z powodu wykorzystania pracowników naszych firm jako fałszywych spadkobierców obecnie będących jedynie własnością mojego męża Jerzego Kaźmierczyk. Jerzy Kaźmierczyk spółkę SOF-ART Sp. z o.o. zakupił 26.03. 2003 roku 97% udziałów oraz 3% Wioletta Wiatrowska. Należy zapobiec wykorzystywaniu pracowników do działów spadku na moim carskim mieniu.

W spółce SOF-ART Sp. z o.o. przed laty pracowały róże osoby, chrześcijanie, katolicy, zielonoświątkowcy, ewangelicy, świadkowie Jehowa osoby niewierzące oraz homoseksualiści. Każdy człowiek ma prawo do życia i pracy na swoje utrzymanie niezależnie kim jest. Działy spadku spowodowały wykorzystanie tych wyznań do kradzieży carskiego mienia. Stworzono fikcyjne rodziny homoseksualne tworzone na spółce SOF-ART Sp. z o.o. Jest niebezpieczeństwo, że dzieci z in vitro z DNA mojej carskiej rodziny mogły zostać przekazane do rodzin homoseksualnych.

Następne niebezpieczeństwo dotyczy moich dzieci i nas. Podstawiono moje dane osobowe pod żonę Bohdana Żakiewicza w Warszawie, gdyż powielana jest tożsamość tej osoby również na USA i Niemcy oraz Szwajcarię, Francję i Anglię. Może nastąpić wykorzystanie moje córki Marty Bochyńskiej, gdyż ona jest zamieniana na mnie i na pierwszą żonę mojego syna Agnieszkę. Ponadto dokonuje się podmiana na skradzioną córkę Annę Marię Piórecką na USA i wykorzystanie Anny Górczyńskiej wcześniej Karcz z Ostrowca Świętokrzyskiego, której mężem był wojskowy. Dokonuje się tego poprzez wykorzystanie pracownika szwajcarskiego banku Bernadete Marty, aby połączyć mnie z moją córką poprzez moje imię Bernadeta z bierzmowania. Żona Bohdana Żakiewicza zameldowanego na stałe w USA ST. Monica z jego relacji zachorowała, gdy był wzywany do Sądu w Warszawie III Ko 1994/14, gdzie powołano się na sprawę VDs 31/07 do Torunia bez wykazania sprawy w sądzie, gdyż prowadzona jest tam tajnie druga sprawa SR w Toruniu a zeznanie miało dotyczyć SO IIK 164/11 sygnatura VDs 31/07, która była również przedmiotem mojego zaskarżenia przeciwko Prokuratorowi Kilkowskiemu, który bezprawnie przysłał ABW do domu mojej mamy w dodatku z Radomia, gdzie dorobiono fałszywych Bocheńskich po czym wykończono moją mamę. Sprawa wezwania do Warszawy do Sądu dotyczyła jedynie przesłuchania Bohdana Żakiewicza jako świadka do sprawy w Toruniu. Zeznania były w sprzeczności w zeznaniami w Toruniu na które powoływał się Sąd w Toruniu Bohdan Żakiewicz podważył arystokratyczne pochodzenie moich rodziców czemu zaprzeczył w Warszawie. Jest to dowodem powielenia sprawy na różne tożsamości i podstawienia mojej siostry za mnie. Należy zadać pytanie, którego treść będzie oczywista dla większości osób „Czy papież Franciszek był w Walmarta?” a drugie pytanie brzmi „Czy ludzkość tak upadła, aby spłycić wartości jedynie do biznesu?”. Człowiek traktowany jest jak mięso. Mogło dojść do doprowadzenia do śmierci żony dr. Nauk Tech. Bohdana Żakiewicza co skutkowałoby doprowadzeniem do śmierci mojej córki Marty Bochyńskiej w Irlandii aby dorobić działy spadku dla głodnych biznesmenów w USA , Niemczech i Szwajcarii i innych krajach na carskim mieniu. Nie można zastąpić człowieka człowiekiem i każdy odpowie za samego siebie przed Bogiem. W tym wypadku w niebezpieczeństwie znalazła się również Marta Cybulska z domu Kaźmierczyk siostra mojego męża. Obie Marty nie zdają sobie sprawy z niebezpieczeństwa jakie im groziło. Słońce świeci nad dobrym i złym, i nikt nie ma prawa odbierać życia ludziom. Jedynie Bóg jest panem życia i śmierci, i nie ma upodobania w śmierci grzesznika.

Księga Syracha 11,5-6

Wielu poniżonych zasiadło na tronie i ten, o którym nikt nie myślał nosił koronę. Wielu panujących bardzo zelżono i władców wydano w ręce obcych”

Z poważaniem
Bożena Bochyńska-Kaźmierczyk
mgr inż. mech. Jerzy Kaźmierczyk

About thetimesofpoland

Historia rodziny carskiej w Polsce od 1918 roku do 2015 roku. Judy Lew główny herb rodu
This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

