Przeniesienie carskiej rodziny ze Starachowic do Warszawy

Starachowice 04.06.2015

mgr inż. mech. Jerzy Kaźmierczyk
Bożena Bochyńska-Kaźmierczyk z domu Bochyńska
zamieszkanie:Wspomnienie o Józefie Ludwiku Bochyńskim [Page 2]
ul. Nad Kamienną 25
27-200 Starachowice
Polska

Jego Ekscelencja Papież Franciszek
Misja w Marly
Klasztor na Jasnej Górze
Sąd Okręgowy w Toruniu.

W sprawie męża sygnatura akt IIK 164/11

Podmiana rodziny Bochyńskich przez wywiad PRL

Wyjaśniam następne zależności powtarzając niektóre osoby, które w zależności od czasu są ponownie włączane w sprawy w celu doprowadzenia do matactw przez pozorowanie w zależności od ustaleń. Taką osobą jest pana Dariusz Kot były policjant, który udaje Bochyńskiego a jego żona Bożena podstawiona jest pod moje dane osobowe. W USC w Brodach Iłżecki, gdzie brałam ślub z Jerzym Kaźmierczyk w 2008 roku podmieniono świadków Dariusza Kota i Ewę Eugster pod nasze małżeństwo. Pani Ewa Eugster z jej mężem Piotrem była na sprawie w Kielcach w Sądzie Rejonowym jako widownia, która to sprawa została dla mnie zakończona pozytywnie w Sądzie Okręgowym. W sprawie tej odniosłam się do mojego odwołania do Sądu Apelacyjnego w Krakowie, gdzie prosiłam o usunięcie adwokata z Urzędu. Na sprawie w Sądzie Rejonowym Sędzia zapewnił mnie , że w każdej chwili mogę zrezygnować z adwokata z Urzędu, jednakże na następnym terminie pozostawił adwokata. Z tego powodu zażądałam na piśmie jaki jest tego powód. Otrzymałam Protokół SO Kielce, gdzie została zawarta treść, że adwokat pozostał z powodu zawiłości spraw i z powodu braku mojego prawniczego wykształcenia. Sędzia zaznaczył, że nie ma to nic wspólnego z chorobą psychiczną co zażądałam.

Doszło do matactw i próby prowadzenia sprawy w Sądzie Okręgowym przez SR Ewę Domagała co zostało ujawnione z moim odwołaniu. Po tej sytuacji prowadzenie sprawy przejął Sędzia Tomasz Nowak informując, że Sędzina Ewa Domagała nie miała uprawnień do prowadzenia sprawy w Sądzie Okręgowym.

Dowodzi to, że SR Kielce nie ma uprawnień do wydania dokumentu z SO Kielce w sprawie IX Ka 280/12, którego kopię Sąd nie chciał mi wydać wysyłając mnie do Sądu niższej instancji co jest dowodem, że sprawa porwania mojej wnuczki z Irlandii przez Agnieszkę Kornaszewską do Polski jest spowodowana podstawieniem mojej wnuczki pod wyprowadzone mienie jako spadkobiorcy po nas żyjących. Ponieważ widownię zamieniają na spadkobierców wynika z tego, że pani Ewa Eugster z jej mężem Piotrem podali się za spadkobierców wykorzystując moją sprawę w Kielcach IXK 131/11. W tej sprawie dokonano matactw, mimo jej zakończenia nadal była prowadzona przez osoby podające się za moich spadkobierców i udających , że moi rodzice są ich rodzicami. Wykorzystano mój stary papierowy dowód na nazwisko Bożena Piórecka , gdzie wpisane były dzieci z pierwszego związku na nazwisko Pióreckie. Wykorzystano dane moich dzieci dla służb wywiadu w celu zawłaszczenia naszego mienia przez pracowników służb przy pomocy Sądu. Obecna próba dorobienia nastawienia urojeniowego do sądów jest próbą uniemożliwienia odwołania się od dokonanych matactw i niszczenia mojej rodziny.

W sprawie IX K 131 w SR Kielce świadomie nie usunięto adwokata z Urzędu, gdyż ukryto dorobione dokumentów dla osoby podającej się za mnie i pobierającej rentę do czego wykorzystano dorobiony adres na Konstytucji 3-Maja przez 9 podczas gdy ja mieszkałam pod adresem 9b, które to mieszkanie sprzedałam a pod ten numer przychodziły wyciągi po likwidacji kont na nazwisko Bożena Piórecka z Banku PEKAO SA. W Banku otrzymałam wydruk o istnieniu konta z byłym mężem Dariuszem Pióreckim oraz informację o koncie przedpłatowym na którym są pieniądze. Pieniądze wynikają z windykacji depozytów przez fałszywe windykacje Jerzego Kaźmierczyk i mnie Bożeny Bochyńskiej Kaźmierczyk.

Celem było wykorzystanie windykacji spółki SOF-ART Sp. z o.o. na kwotę ok. 6 tysięcy z Huty Buczek, zamienionej na Madzie Buczek w Radio Maryja do finansowania programu Bankowego, wykorzystując ulicę Buczka przy której był Kościół. Obecnie nazwa ulicy w Starachowicach została zmieniona co pozwala na przejście pod kolejne Programy Bankowe, wykorzystując nową nazwę ulicy Św Barbary, co nie jest bez znaczenia. Jak również i to, że zamurowano okna od tej ulicy do mieszkań kapłanów. Podstawiono moje dane pod Katowice, pod mieszkanie Barbary i Jerzego Bochyńskich. Jerzego Bochyńskiego zamieniono na Małachowskiego tak jak jego żona, gdyż ona to nazwisko miała jako panieńskie, jedynie funkcyjne, gdyż była z pochodzenia Niemką. W telewizji Polsat wykorzystując genderyzm wprowadzono pod te dane mężczyznę wózku aby finansować telewizję. Kolejnym wykorzystaniem dokumentu zaświadczenia do ZUS z błędnym numerem przy byłym moim adresie, jest wykorzystano moich danych do finansowania Agencji Rozwoju Regionalnego, która została umieszczone zaraz po tym gdy ja zakupiłam mieszkanie na Konstytucji 3-Maja w tej same klatce na parterze.

Umieszczono odwrotną numerację, w rzeczywistości zazwyczaj stosuje się odwrotnie, w celu przypisania i podmiany na przyszłość mieszkań do innych celów. Na parterze znajduje się z prawej strony Poczta, co umożliwiło przejście na Pocztę i przez fałszowanie danych medycznych. Po pewnym czasie powstała placówka Banku MONETIA, co ułatwia ukrycie przypływu pieniędzy z zagranicznych depozytów naszej rodziny. Zaraz po tym gdy kupiłam mieszkanie w tej samej klatce z wejściem utworzonym w Bloku powstało Biuro Gazety Starachowickiej co zostało ukryte poprzez działy spadku na ARR , oraz przy wykorzystanie Poczty Polskiej. Do podmiany danych wykorzystano błędy w aktach medycznych. ARR została później przeniesiona na ulicę Mickiewicza, do budynku już nieistniejącego, gdyż fałszywi spadkobiercy doprowadzili w sposób skryty do dział spadku po naszej rodzinie, nie zwracając uwagi na Dekret Bieruta, którzy zezwalał na odebranie pałacu wraz z 50 ha ziemi obok. Został to ukryte prze ARR z wejściem do UE poprzez prywatyzację kryjącą działy spadku dla służb wojskowych i zawłaszczono nasze ziemie na rzecz służb niemieckich, udających naszą rodzinę.

Matactwa zostały ukryte przez Zakłady Starachowickie kryjące dorobionych niemieckich spadkobierców na których dorobiono spadkobierców służb polskich, kryjąc to sprzedażą dla pana Zasady, a później dla MAN jako kolejnego spadkobiercy. Z tego powodu bezprawnie zniszczono zabytkowy budynek przypałacowy, w którym się znajdowała Agencja Rozwoju Regionalnego, kryjąca Agencję Rynku Rolnego, oddającej teren fałszywym spadkobiercom. Mieściła się tam również szkoła językowa, a później zburzono budynek przypałacowy i zbudowano nowoczesny, kryjąc działy spadku kryjąc działy spadku i kradzież inwestycją o szerszym zasięgu. Umieszczono również NFZ w celu wykorzystania fałszywych danych przez podmianę mojej rodziny, przy wykorzystaniu akt medycznych i poczty na dorobione tożsamości. Przejcie następuje na Park Technologii i na SSE, które stały się już prywatne po sprzedaży terenów leśnych włączonych do strefy na bazie zawłaszczonego przez Kazimierza Banię byłego naszego Pełnomocnika naszego mienia, w tym naszych terenów, które miał odzyskać dla nas, a które zawłaszczył uśmiercając nas w systemie i podając się za spadkobiercę.

Dlatego mojego męża Jerzego Kaźmierczyk zamieniono na Pióreckiego i Bochyńskiego podstawiając Dariusza Kota jako Bocheńskiego. Do konta w Banku PEKAO SA odmówiono mi wydania karty i nie ma możliwości w Bako PEKAO SA odebrania pieniędzy, które pojawiły się na koncie. Powodem jest, że uśmiercono mnie w systemie a fałszywi spadkobiercy pobierają pieniądze po dorobionych fałszywych windykacjach, które są zwracane z depozytów carskich. Z tego powodu toczona jest sprawa w Toruniu mojego męża Jerzego Kaźmierczyk aby wytworzyć fałszywe windykacje dla fałszywych spadkobierców.

Bank PKO BP został obecnie przeniesiony na ulicę Radomską, ale według korespondencji odniesiono się do adresu do Warszawy, czyli tam gdzie dokonano oszustw dla dr nauk tech. Bohdana Żakiewicza, który był przesłuchiwany Warszawie do sprawy w Toruniu mojego męża z tym że mojego męża wezwano do Warszawy co jest oszustwem i dorabianiem dokumentów do kradzieży, podobnie jak w Toruniu. Powodem jest to, że dorobiono już dokumenty pod kradzież a sprawa jest formalnością w celu zaakceptowania fałszywych dokumentów i kradzieży nieruchomości po moich rodzicach i dziadkach przez Rząd dla którego dorabia Kościół fałszywe dokumenty.

Wykorzystano z rzeczywistości sprawę Metron SA do zakupu banku PKO BP przez Credit Suisse z depozytów carskich co jest ukryte w Warszawie przez fałszywych spadkobiorców. Karygodną sprawą jest to, ZUS wysyła mnie do Warszawy w sprawie skradzionych moich pieniędzy w ZUS i tożsamości przy jednoczesnej podmianie moich danych z Bochyńskiej z domu na Kaźmierczyk z domu a nazwisko z pierwszego związku Piórecka zostało wykorzystane dla służb, które w tej chwili zagrażają moim dzieciom starając ukraść im tożsamość przez zastraszenie. Wykorzystano Sędzinę SR Kielce Ewę Domagałę w celu podstawienia Ewy Eugster, która kryła Ewę Wielochowską kupującą z naszych depozytów przy pomocy Traga Banku przedsiębiorstwa w Polsce i finansowała działania Bohdana Żakiewicza.

Wykorzystano fakt, że Stanisław Stępień mąż Ewy Wielochowskiej był wiceprezesem spółki męża APE-CH GmbH przed moim wprowadzeniem do zarządu spółki szwajcarskiej pod nazwiskiem Bożena Piórecka i miał pełnomocnictwo w Szwajcarii. Z tego powodu ukryto przejęcie Metron SA przez Miller jako córkę Ewy Eugster, która podała się za naszego spadkobiercę a jej córka pracowała w Credit Suisse co doprowadziło do utworzenia Metron Miller SA. W tym wypadku córkę Ewy Eugster podstawiono za Katarzynę Kaźmierczyk byłą żonę mojego obecnego męża i postawiono pod apartament w Warszawie należący do Jerzego Kaźmierczyk. Dowodzi to również, że do Urzędu Gminy w Brodach Iłżeckich wpłynęły dokumenty z Białegostoku spreparowane na żądanie służb wskazujące nieprawdę, że nosiłam nazwisko Kornaszewska, a potrzebne do kradzieży mojej wnuczki Wiktorii Kornaszewskiej i podstawienia jej za moją córkę przez wykorzystanie Ewy Eugster i Piotra Eugster ze Szwajcarii. Może to być powód, że moja wnuczka może być w Szwajcarii a jej DNA może być wykorzystane dla Emily Miller aby ukryć moje skradzione w latach 80-tych po urodzeniu dzieci i ich wnuki w tym z in vitro. Bez mojej wiedzy wpisano mnie na apartament mojego męża Jerzego Kaźmierczyk w Warszawie jako konkubinę na nazwisko Piórecka po czym na Bochyńska pozorując powrót do nazwiska oddany dla służb, dlatego rząd dorobił przepis ,że mogę jedynie zmienić nazwisko po czasie za opłatą. Opłata po rozwodzie nie jest potrzebna ale po urzędowym okresie można było powrócić do nazwiska panieńskiego za opłatą. Opisuję dokładnie sytuację ponieważ ktoś podał się za mnie i wydano mu dokumenty na nazwisko Bożena Bochyńska z IPN co dowodzi, że system komunistyczny wbrew artykułowi 13 Konstytucji RP jest kontynuowany. Na apartamencie mojego męża Jerzego Kaźmierczyk zrobiono dział spadku po mnie pod nazwiskiem Bożena Piórecka i wpisano na apartament moje dzieci Jakuba Pióreckiego, Adama Pióreckiego, który zmienił nazwisko na Konaszewski, Martę Piórecką która zmieniła nazwisko na moje panieńskie Bochyńska oraz ich ojca Dariusza Pióreckiego, który zmienił nazwisko na Kornaszewski i ożenił się Ewą Machowską z domu Niewczas udającą Bocheńską podstawioną pod Ewę Eugster.

Po wymordowaniu arystokracji podstawiono służby pod naszą rodzinę. Przykładem jest podstawienie służb pod nasze herby. Herbem Bocheńskich pod którym ukryty został car jest Rawicz ponadto dwie następne osoby z Bocheńskich podawały się herbu Ślepowron oraz Godziemba. Jak wspomniałam po wymordowaniu części rodziny dwa herby zostały wykorzystane przez służby a obecnie w wolne Polsce następuje ten sam proceder podstawiając pod herb Rawicz państwa Podczaskich do czego nie mieli prawa jak i inne osoby. Pułkownik wywiadu na ulicy Alpenstrasse 14 w Zug w Szwajcarii, który posiada sklep pokazał, że posługuje się herbem ślepowron czyli takim samym jakim posługuje się pan Krzymowski. Znaczy to, że podali się oni za moją rodzinę i udają spadkobierców w dodatku po nas żyjących.

Gdy byliśmy w Szwajcarii Pan Janusz Smyczyński określił słowami, że służby wszystko przewidziały oprócz jednego, że ja będę żoną Jerzego Kaźmierczyk, gdyż to udaremniło wszystkie ich oszustwa. Mój mąż Jerzy Kaźmierczyk ma prawo do dziedzictwa rodowego w linii cesarskiej Rurykowiczów tak jak i ja. Za nas podstawiono inne osoby nie mające prawa a posługujące się naszymi danymi w celu dokonania kradzieży na nasze konto co umożliwiają Sądy, które nie reagują na oszusta i kryją je. Takie działanie Sądu doprowadziło do kradzieży mojej wnuczki Wiktorii Kornaszewskiej mającej obywatelstwo Irlandzkie a wyprowadzonej do Polski w celu wykorzystania dziecka jako przedmiotu do transakcji paliwowych z Aramco. Brak reakcji Sądu umożliwił, kradzież dziecka mojej wnuczki, która znalazła się w rękach osób, które na terenie Irlandii zostały zapisane przez policję jako awanturnicy. Pan Krześniak okazał się komornikiem, który miał ukryć oszustwa przez wykorzystanie mojej wnuczki Wiktorii Kornaszewskiej.

Pan Krzymowski dzwoniąc w 2005 roku do Szwajcarii wyjaśnił, że pożyczył pieniądze w kwocie 300,- tysięcy złotych , które pożyczył dla Metron SA. Następnie w wolnej wypowiedzi przed Sądem co nie uwzględnił Sędzia Wojciech Pruss powołał się na wypowiedź pana Marina Litwinowicza pozorując z niego osobę niewiarygodną ukrywającą się Czechach, że mąż Jerzy Kaźmierczyk nie jest nic winien, gdyż wszystko oddał.

Działanie to miało uwiarygodnić przed Sądem pana Krzymowskiego posługującego się herbem Ślepowron jako fałszywego spadkobiercę rodzinę Jerzego Bochyńskiego podstawionego do fundacji męża Jerzego Kaźmierczyk APEX-STAR założonej w 2004 roku w Katowicach i niejawnie uruchomioną przez Konrada Szmytka. Pan Krzymowski nie wskazał pod spółki Metron SA z Katowic, która przelała pieniądze, a w dokumentach sprawy nie ma przelewu na konto PPH APE Jerzy Kaźmierczyk w Credit Suisse kwoty 300, – tysięcy PLN.

Prokuratura ukryła przelew 100,- tysięcy złotych z Credit Suisse do Banku PKO BP w Siedlcach na konto Sterbud Mariusz Kołodziński. Powodem było to, że bank Credit Suisse zakupił Bank PKO BP z naszych depozytów carskich w Credit Suisse w Szwajcarii, który otrzymał pieniądze z UBS. Mariusz Kołodziński złożył fałszywe zeznania, aby zakryć matactwa Prokuratury, która ukryła źródło pochodzenia pieniędzy do przelewu do PPH APE Jerzy Kaźmierczyk w Zurychu. Powodem było, to, że ktoś inny podał się za mojego męża, a pieniądze w rzeczywistości pochodziły z Fundacji APEX-STAR mojego męża, z której pobrano również gotówkę na zakup GBC Centrostal Bydgoszcz, który jest również właścicielem Centrostal Łódź oraz Centrostal Tomaszów Mazowiecki. Z tego powodu dorobiono dla mnie opinie psychiatryczna na Łódź , podstawiając Agnieszkę Kowalczyk córkę Mirosława Lewego, aby dorobić fałszywych spadkobierców, podstawiając pod nich moją skradzioną wnuczkę Wiktorię Kornaszewską córkę Agnieszki z domu Krześniak i podstawiając pod nią opiekuna prawnego, aby zawłaszczyć męża mienie i moje, pozorując spadkobiercę po nas żyjących. Drobione są sygnatury „Ko”przy naszych doniesieniach aby podmienić na windykację przez wykorzystanie w tym przypadku komornika Jana Krześniak, ojca Agnieszki Kornaszewskiej przez jego biuro w Warszawie, aby przy pomocy DNA mojej wnuczki dokonywać grabieży naszego mienia, co nie podlega pod spadkobierców a my żyjemy. Bezprawnie pobrano pieniądze obciążając mojego męża, który podpisał umowę zakupu firmy GBC Centrostal Bydgoszcz. Przed zakupem tej firmy przez mojego męża, doszło do porozumienia na podstawie układu CBC Centrostal Bydgoszcz z PKO BP, na umorzenie długów w kwocie 50,- milionów złotych, a które zostały wyegzekwowane po sprzedaży GBC Centrostal Bydgoszcz, w celu odzyskania ich przez windykację depozytów carskich. Po tym dokonano zakupu pakietu firmy GBC Centrostal Bydgoszcz przez Ukraińskiego inwestora od Skarbu Państwa, który podał się w rzeczywistości za spadkobiercę po mężu i po mnie. Pod tak skradzione pieniądze 50 milionów PLN, podstawiono za inwestora strategicznego firmę DONBAS z Ukrainy, która w taki sposób wyprała skradzione pieniędzy. Za wytworzone długi odpowiedzialny jest pan Zamelski, a obciążono mojego męża, po zakupie GBC Centrostalu Bydgoszcz przez firmę PPH APE Jerzy Kaźmierczyk. Dokonano działu spadku po moim mężu Jerzym Kaźmierczyk w firmie DOMSTAL , którą otrzymał za darmo, co jest dowodem wypłacenia pieniędzy przez windykację fundacji APEX-STAR, zamienionej na spółkę na terenach Pałacu w Kluczkowicach, w gminie Opole Lubelskie, gdzie podał się za inwestora zastępczego pan Stanisław Pikul, podstawiony pod Stanisława Stępnia, aby wyprowadzić pieniądze przez Traga Bank. Zapłacono w ten sposób z depozytów carskich za transakcję sprzedaży dla PPH APE-Jerzy Kaźmierczyk, firmy GBC Centrostal Bydgoszcz. Z tego powodu Mariusz Kołodziński złożył fałszywe zeznania ukrywając fakt, że mnie nie zna, gdyż on był w tej samej fundacji co ja pod nazwiskiem Bożena Piórecka , gdzie byliśmy członkami zarządu w Fundacji APEX-STAR. Pan Mariusz Kołodziński złożył za wiedzą prokuratury fałszywe zaznania, gdyż kryto w ten sposób rząd RP , wykorzystujący fundację do pobrania pieniędzy z depozytów carskich naszej rodziny przez fałszywy krąg spadkobierców.

Odniesienie się pan Krzymowskiego do Mariana Litwinowicza w Czechach, jest odniesieniem się do stworzonej fałszywej linii genealogicznej Olgii Romanow w Czechach do uwierzytelnienia której wykorzystano skradzioną w 1985 roku po urodzeniu moją córkę Annę Piórecką. Kradzież córki w latach 80-tych obecnie zamierzano ukryć przez podstawienie DNA skradzionej wnuczki Wiktorii Kornaszewskiej i wykorzystania tego wojskowego syna Zdzisławy Lewandowskiej z Gdyni,. Rodzinę tą podstawiono pod wymordowanych przez III Rzeszę moich dziadków książąt Mariannę i Franciszka Glińskich występujących później jako Marianna i Franciszek Maksalon. Od czasów wojny kontynuowane są programy bankowe III Rzeszy do dnia dzisiejszego przez Polskę. Zamieszam wizytówkę Stanisława Stępnia wiceprezesa APE CH GmbH, przed tym gdy ja objęłam funkcję w tej spółce i wizytówkę Pawła Krzymowskiego, którego adresem w Warszawie jest ulica Mycielskiego 3/12. Ma to odniesienie do podstawionych spadkobierców Hrabiego Platera, którego rodzinę wywieziono w 1939 roku na Sybir, zastępując rodziną potrójnego szpiega Sorge, który był chrzestnym Jerzego Bochyńskiego w jednej z jego tożsamości. Zamieniono żonę zarządcy Pałacu w Białaczowie hrabiego Platera, na właściciela i podstawiono agenta niemieckiego SORGE podającego, że jego żoną jest hrabina Plater podająca się jednocześnie za Różę Lubomirska w Kruszynie, której dorobiła poczta alibi, pod oszustwa. Poczta dorobiła dokumenty w Kruszynie jak obecnie pani Ewa Eugster dla mnie przekazała pod zmienioną tożsamością pieniądze, które Poczta wypłaciła dla mnie, mimo błędu w nazwisku, aby upozorować w przyszłości istnienie innej osoby za mnie, w celu uwierzytelnienia wypranych pieniędzy z kradzionych depozytów i terenów mojej rodziny. Fałszywa Róża Lubomirska przekazywała przez pocztę, pieniądze na Pałac w Kruszynie z Krakowa, co jest oszustwem, gdyż Marię Różę Lubomirską moją babcię spalono w 1932 roku a Róża Lubomirska z Zamojskich była jej matką a moją prababcią. Pod jej majątek III Rzesza podstawiła agentów pod nazwiskiem Nowak i trwa to do dziś. Nadto dokonano oszustwa w parafii w Białaczowie, podstawiając za właściciela Pałacu również hrabiego, przedwojennego właściciela Ekspresu Wieczornego, w której to gazecie w latach siedemdziesiątych ubiegłego wieku ogłaszał się Wacław Bocheński z USA, poszukujący rodziny czyli mojego taty Józefa Ludwika Bochyńskiego i Marian Stefana Bochyńskiego za których podała się Maria Gudewicz udając spadkobierców co doprowadziło do śmierci Mariana Bochyński w 1978roku.

Wykorzystano wcześniej podstawioną funkcyjną rodzinę i ponownie podstawiono nowych agentów za moją rodzinę. Za Joannę Główkę, podstawiono Piotra Główkę i wykorzystano fakt , że posiada ona rodzinę w Australii, aby wykorzystać nazwisko Główka i wpisać Piotra Główkę przy pomocy dorobionych fałszywych zadłużeń przez Komornika jako fałszywego spadkobiercy na adres moich już nieżyjących rodziców, gdzie jestem zameldowana, przy ulicy Bohaterów Westerplatte 1/1 w Starachowicach, w celu przejścia na Piotra Eugster na Szwajcarię. Wykorzystano jego żonę Ewę Eugster, która była w biurze Biurze w St Gallen, gdzie przedłożyliśmy dokumenty, w tym tłumaczony protokół komornika z celu wyjaśnienia wyłączenia i oddzielenia spraw spadkowych od dziedzictwa rodowego, co zostało wykorzystane odwrotnie poprzez błędne tłumaczenia w tym przez pana Antoniego Ciszewskiego. Jest to osoba, która również pisała nam pisma do sprawy o przewrócenie stanu posiadania rodziny carskiej w Polsce, którą przejęto podstępem dla agentów podających się za nas. Antoni Ciszewski miał być opłacany przez ekipę Kazimierza Bani i Mariana Budki. Dorobiono oszustwo, że mieszkałam w Australii na podstawie mojego turystycznego wyjazdu i dorobiono dokumenty według prawa Australijskiego, że samotnie wychowuje dzieci co dowodzi, że w 1998 roku już wówczas potajemnie mnie rozwiedziono z pierwszym mężem Dariuszem Pióreckim i upozorowano odebranie prawa do dzieci na rzecz Australii. Po tym był były mąż Dariusz Piórecki był w Australii, aby upozorować drugi nieistniejący związek z Renatą Aksan, i dorobić dział spadku i fałszywą opiekę nad dziećmi. Wykorzystano dokumenty o zgodę na emigrację do Australii na inwestycje, wykorzystując autorytet i dobrą kondycję spółkę SOF-ART Sp z o.o., i utworzono tam pod spółkę, ale podały się za właścicieli inne osoby, udające mnie a ukrytą przez nową żonę byłego męża Ewę Kornaszewską z domu Niewczas a były mąż Dariusza Piórecki obecnie Kornaszewski, udaje obecnie mojego męża Jerzego Kaźmierczyk. Z tego powodu podstawiono inną osobę za żonę dla mojego obecnego męża, w celu uwiarygodnienia oszustw dokonywanych w przeszłości i dziś.

Nawiążę jeszcze do sprawy o drogę prowadzoną przez Cegielnię STARK z SOF-ART Sp z o.o., która została przekształcona potajemnie w sprawę spadkową po mnie. W podstępowaniu występował jako przedstawiciel Cegielni adwokat Goliat, który przegrał sprawę po dwóch latach. Celem takiego prowadzenia sprawy było umożliwienie podmiany akt w przyszłości, gdyż potajemnie już dorobiono fałszywe opinie psychiatryczne, które miały być obecnie wykorzystane i podmienione przez nowych fałszywych spadkobierców. Działania obecne udowadniają dokonanych oszustw. Wykorzystano w tym celu adwokata z ramienia mojej spółki, panią mec. Ewę Tkaczyk, zatrudnioną w tym czasie w SOF-ART Sp. z o.o.. Ma to odniesienie do Pani Premier Ewy Kopacz, która była w Radzie Nadzorczej Fundacji Hr. Potockiego, gdy była Ministrem Zdrowia. Wykorzystano w tym celu akta medyczne, które były podstawiane pod różne osoby w celu tworzenia fałszywych linii genealogicznych powielanych na potrzeby służb. Pani Renata Aksan u której na zaproszenie, przebywałam w Australii z dwojgiem dzieci , zawłaszczyła przekazaną dla mnie kasetę otrzymaną od Krystyny Fiołek z wykonywanymi przeze mnie w Australii, w ich Kościele, utworami muzycznymi, w tym również z twórczością własną. Renata Aksan rozwiodła się później z Jackiem Aksan, i wyszła za mąż za Piotra Pedryc, co ma odniesienie do Piotra Główki, wpisanego bezprawnie przez Komornika na mój adres oraz na Piotra Idziak męża mojej siostry i Piotra Eugster męża Ewy Eugster świadka na naszym drugiem ślubie. Mój syn Jakub Piórecki, miał być podstawiony pod Piotra Eugster w jednej z wykreowanych tożsamości i dlatego nastąpiło obecnie próba nakłonienia syna do zmiany nazwiska, aby służby mogły się posłużyć jego danymi osobowymi na Piórecki. W Australii Renata Aksan odtworzyła moją płytę dla byłego męża, co dowodzi, że celowo zawłaszczono moje wartości intelektualne w celu utworzenia Studia Sofart oraz do celu finansowania z depozytów carskich biznesu, mediów i szkolnictwa. Mojego syna Adama Pióreckiego, który zmienił nazwisko na Kornaszewski podstawiono za Adriana Aksana, który w Polsce chodził do tej samej szkoły podstawowej społecznej. Z tego powodu Adriana Wróblewskiego zamieniono na Adama Pióreckiego a Józefa Wróblewskiego zamieniono na Józefa Bochyńskiego mojego tatę. W tym celu podstawiono mnie pod drugą osobę Renatę z miejscowości Pert. Wystarczy wstawić „y” i powstaje Renta Peryt zamieniając miasto na nazwisko. Wykorzystano moje dane na kilka tożsamości wykorzystując miejsca i osoby u których byłam w Ulongong, Pert oraz Paramata. Z tego powodu zakupiono kanały telewizyjne w Polsce przez osobę z Australii, która tam prowadziła program porno a w Polsce zakupiła TVP Religia. Jacek Aksan ożenił się ponownie z Czeszką co pozwala na dorobienie fałszywej linii genealogicznej do Czech w celu podmiany pod skradzioną córkę Annę Piórecką podstawioną pod Marię Bochyńską żonę Bohdana Bochyńskiego z Białegostoku rodziców Marii Gudewicz podstawionej do Banku Rezerw Federalnych w USA pod carskie depozyty.

Dziedzictwo rodowe w linii cesarskiej, zostało przekazane nam, czyli mnie i mojemu obecnemu mężowi Jerzemu Kaźmierczyk, przez mojego tatę Józefa Ludwika Bochyńskiego za jego życia pisemnie w 2006 roku, dając nam prawo do korzystania z niego już w 2004 roku, jeszcze przed zawarciem tego dokumentu, również przez zawarciem naszego związku małżeńskiego. Zawarliśmy związek małżeński 28 czerwca 2008 roku, zgodnie z zapisem zawartym a Oświadczeniu Woli, ale w rok po śmierci taty, gdyż aresztowano Jerzego Kaźmierczyk, aby doprowadzić do śmierci mojego taty, próbując przeszkodzić w zawarciu naszego małżeństwa, które niezwłocznie zawarliśmy w przerwie odbywania wyroku sądu w sprawie SO Kielce III K 207/07 w 2008roku przez Jerzego Kaźmierczyk mojego obecnego męża. Mąż obecnie jest ponownie sądzony w tej samej sprawie i dorabiane są fałszywe akta pod kolejne fałszywe tożsamości w sprawie II K 164/11 Sądu Okręgowego w Toruniu. Połączono je potajemnie ze sprawami z naszego powództwa, które miały być wyjaśnieniem bezprawnego skazania i odbycia niesłusznie wyroku w Kielcach w sprawie IIIK 207/’07, a są bezprawnie prowadzone, w dodatku przez osoby podające się za naszych spadkobierców, po nas żyjących. Są to sprawy prowadzone przez osoby: agentów i wojsko, podające się za moją rodzinę. Mąż jest sądzony bezprawnie, co narusza Prawo Polskie i Europejskie. Nie ma prawa by ponownie było prowadzone postępowanie, gdyż mąż odbył karę pozbawiana wolności i nie ma prawa być ponownie sądzony. Sprawa jest prowadzona z racji politycznych mimo, że mąż odbył karę z urzędu za wszystko i odbył wyrok od 2006roku do 2009 roku. Powierzenie dla męża i mnie dziedzictwa rodowego w linie cesarskiej, jeszcze raz potwierdziła moja mama przed śmiercią, powierzając nam tą godność i ze łzami w oczach, co było rzadkością u mamy, powiedziała, że „tak bardzo nas niszczą”, po czym i ją zlikwidowano w naturalny sposób, nie lecząc na udar, ale udając, że jest chora na raka, co było oszustwem.

Skarb Państwa sam udowodnił, że ja z mężem Jerzym Kaźmierczyk jesteśmy właścicielami depozytów carskich przez windykację depozytów carskich na zakup GBC Centrostal Bydgoszcz od 2004 roku i zakupy kolejnych firm przez windykację PPH APE-Jerzy Kaźmierczyk. Skarb Państwa ukrywał pobieranie depozytów przez przez działy spadku po mnie i mężu Jerzym Kaźmierczyk żyjących podstawiając kolejnych agentów za naszych spadkobierców jeszcze za życia moich rodziców. Przez takie działanie Skarb Państwa udowodnił, że dziedzictwo rodowe w linii cesarskiej Rurykowiczów nie podlega pod działy spadku po śmierci moich rodziców, a sprawy zostały sfabrykowane aby ukryć podstawienie fałszywych spadkobierców.. Wpisanie się Skarbu Państwa jako właściciela majątku carskiego jest udowodnieniem istnienia tego majątku w kraju, który nie podlegał działom spadku a który obecnie jest garbiony przez fałszywych spadkobierców również za granicą. Moje DNA jest dowodem, że rodzina carska przeżyła i tego, że jestem z mężem Jerzym Kaźmierczyk właścicielem majątku carskiego, Mój pradziadek car Mikołaja II nigdy nie zrzekł się praw do carskiego tronu ani dziadek, gdyż wiąże się to z pomazaniem od Boga. Barbara Bochyńska z Katowic w czasie gdy byłam niszczona i wyjechałam do Szwajcarii w celu uruchomienia depozytów zadzwoniła do mojej mamy aby mama pozbawiła minie praw do dzieci, by mama otrzymała pieniądze po 1000,- złotych na dziecko. Jest to dowodem zaplanowanego działania w celu ukrycia tego co zrobiła Barbara Bochyńska podstawiając moje dane pod jej adres aby ukryć kradzież moich dzieci w latach 80-tych i dorobiono opinię psychiatryczną potajemnie pod fałszywą linię genealogiczną. Obecnie po śmierci mojej mamy, która nie wyraziła zgody na taką nikczemność próbuje się wykorzystać moją teściową podmieniając jej dane na Bocheńską. Współdziałanie Sędziny Barbary Bochyńskiej i korporacji Donau Dnepr przedstawiłam w sprawie IX Ka 280/12 w SO Kielce. Do tej sprawy w odwołaniu do Sądu Apelacyjnego w Krakowie włączone było zdjęcia docenta w todze sędziowskiej współpracującego z korporacją Donau Dnepr. Wyjaśniłam współpracę Komendy Głównej Policji w Warszawie w ukrywaniu kradzionych dzieł sztuki po czym moje dane znalazły się w Warszawie i ktoś inny podał się za mnie na apartamencie mojego męża Jerzego Kaźmierczyk, gdzie podmieniono go, na Mieczysława Pawlaka a ukryto to

Księga Przysłów 26,17-24

Chwyta za uszy psa, który biegnie- kto w cudze spory się miesza. Jak ten co rzuca bezmyślnie strzały, oszczepy i śmierć-tak człowiek, co zwodzi bliźniego i mówi: to tylko dla żartu. Bez drew zgaśnie ognisko, bez donosiciela zniknie spór. Węgiel dla żaru, drwa dla ognia- a człowiek kłótliwy do wzniecenia sporu. Słowa donosiciela są jak przysmaki: zapadają do głębi wnętrzności. Czym na garnku glinianym srebrna polewa tym wargi palące a w sercu zło. Ustami wróg zwodzi- a w sercu kryje podstęp”

Księga Daniela 14,23-28

Był wieki wąż i czcili go Babilończycy. Król zaś powiedział do Daniela: Nie możesz już powiedzieć, że to nie jest bóg żyjący; i oddawał mu pokłon. Daniel odpowiedział: Panu mojemu Bogu, będę oddawał pokłon, bo On jest Bogiem żywym. Ty zaś, królu, daj mi upoważnienie, a ja zabiję węża bez pomocy miecza i pałki. I powiedział król: daje ci je. Wziął więc Daniel smołę, łój i włosie i ugniótł z nich placki, wrzucając do paszczy węża. Po zjedzeniu ich wąż pękł, on zaś rzekł: zobaczcie co czciliście. Gdy usłyszeli o tym Babilończycy, ogarnęło ich wielkie oburzenie i zgromadzili się przeciwko królowi mówiąc: Król stał się Żydem. Bela pozwolił rozbić, węża zabić a kapłanów pomordować”

Załącznik:

Skan wizytówek z herbem Ślepowron, używanym przez pułkownika wywiadu w ZUG na Alpenstrasse 14 , zgodny z adresem spółki męża w Szwajcarii APE CH GmbH a pod drugim adresem, gdzie byłam później w zarządzie, jest Tarassenweg w ZUG w Szwajcarii, pod którym to adresem zostałam wpisana przez Notariusza Kramera.

slepowron1

Z poważaniem
Bożena Bochyńska-Kaźmierczyk
mgr inż. mech. Jerzy Kaźmierczyk

About thetimesofpoland

Historia rodziny carskiej w Polsce od 1918 roku do 2015 roku. Judy Lew główny herb rodu
This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

