Podmiana rodziny carskiej w Polsce

Starachowice 10.06.2015

mgr inż. mech. Jerzy KaźmierczykZesk3.jpg3.jpg1-2
Bożena Bochyńska-Kaźmierczyk z domu Bochyńska
zamieszkanie:
ul. Nad Kamienną 25
27-200 Starachowice

Polska

Jego Ekscelencja Papież Franciszek
Misja w Marly
Klasztor na Jasnej Górze
Sąd Okręgowy w Toruniu.

W sprawie męża sygnatura akt IIK 164/11

Próba ukrycia kradzieży 300,- milionów Euro na koncie PPH APE – Jerzy Kaźmierczyk w Credit Suisse w Szwajcarii w Zurychu.

W wcześniejszych pismach wyjaśniłam sposób wprowadzenia 300,- milionów na konto PPH APE Jerzy Kaźmierczyk w Banku Credit Suisse w Zurychu przez pan Kazimierza Banię, aby uniemożliwić nam do nich dostęp.

Należy cofnąć się do 2006 roku i otwarcia Pomnika Pomordowanych Żydów, którego kulisy związane są z próbą kradzieży przez Gminę Żydowską z Nowego Jorku 65 miliardów USD, za finansowanie Państwa Polskiego przed 1939 roku z depozytów carskich mojej rodziny. Ukryto fakt, że w latach 80-tych ukradziono dwoje moich dzieci po urodzeniu i posłużono się nimi jako spadkobiercami zarówno po moich żyjących rodzicach Józefie Ludwiku Bochyńskim jak i mojej mamie Filomenie Jadwidze Bochyńskiej oraz po mnie i moim obecnym mężu Jerzym Kaźmierczyk. W 2006 roku mój tata książę Józef Ludwik Bochyński przekazał oficjalnie dla mnie czyli Bożeny Bochyńskiej Kaźmierczyk i Jerzego Kaźmierczyk mojego późniejszego męża prawa do dziedzictwa rodowego w linii cesarskiej. W tym czasie nosiłam jeszcze nazwisko Bożena Piórecka co jest zaznaczone w dokumencie.

Aby ukryć ten fakt dokonano naszego zatrucia w Szwajcarii w 2006 roku, co doprowadziło do chwilowego braku tlenu i pozostawienia śladów jak po zawale. Dokonano tego po tym jak zostały wykryte w nieprawidłowości w obrocie depozytami carskimi skutkującymi finansowaniem partii politycznych i w związku z czym poinformowałam Bank Credit Suisse, że wycofuję złoto w ich banku. Po tym fakcie doszło w Szwajcarii do upozowania naszej śmierci, dokonując w systemie działu spadku i podstawienia osób współpracujących jako spadkobierców na firmie APE CH GmbH należącej do mojego obecnego męża Jerzego Kaźmierczyk, gdzie w zarządzie byłam pod nazwiskiem Bożena Piórecka z pierwszego związku, co doprowadziło do podstawienia agenta o tych danych osobowych w Szwajcarii, i do wyprowadzania depozytów carskich. Stworzono pod spółki przez fałszywych spadkobierców udających naszą carską rodzinę w Szwajcarii. Konsekwencją tych działań po wystąpieniu adwokata amerykańskiego reprezentującego Gminę Żydowską, wykorzystującą moje skradzione dzieci, było zaskarżenie mojego męża przez Czesława Daleszak, Arkadiusza Durleja i podstawiono moją siostrę Beatę Marię Idziak z domu Bochyńską, pod moje dane osobowe, aby zaskarżyła mojego męża udając jego żonę. Powodem jest podstawienie Beaty Marii Idziak z domu Bochyńskiej mojej siostry, jako matki pod moje skradzione dzieci po urodzeniu w latach 80- tych. Podstawiono różne osoby z różnych firm przekształcone na spadkobierców mojego męża Jerzego Kaźmierczyk w tym pracowników Banków. W sprawie III K 207/07 podstawiono fałszywe opinie psychiatryczne o urojeniach, dla mojego męża Jerzego Kaźmierczyk w celu podważenia arystokratycznego pochodzenia mojego taty Józefa Ludwika Bochyńskiego. Podmieniono dane mojego męża Jerzego Kaźmierczyk na Dariusza Dąbrowskiego zamienionego na Dariusza Pióreckiego. W tym samym czasie podstawiono mojego męża Jerzego Kaźmierczyk pod dane mojego taty Józefa Ludwika Bochyńskiego, którego zaskarżono jako poręczyciela weksla dla SOF-ART Sp z o.o. Doprowadziło to w tym czasie do działu spadku po moim ojcu Józefie Ludwiku Bochyńskim, podstawiając tatę pod majątek spółki SOF-ART Sp. z o.o. na Lipie Henryk Szyb 1. Sąd Rejonowy w Starachowicach dokonał działu spadku po moim ojcu Józefie Ludwiku Bochyńskim, na majątku mojego obecnego męża Jerzego Kaźmierczyk i wprowadził spadkobierców na spółkę SOF-ART Sp. z o.o. Ukryto matactwo przez windykację komornika na fałszywą spółkę SOFT-ART Sp. z o.o., gdzie wyprowadzono mienie spółki i ukryto reaktywacje przedwojennych spółek mojego dziadka, a fałszywych spadkobierców wpisano na Apartament mojego męża Jerzego Kaźmierczyk w Warszawie, gdzie obecnie urzędują służby i Policja, pracujące na rzecz dr nauk tech. Bohdana Żakiewicza byłego naszego Pełnomocnika. W ten sposób Sąd w Starachowicach wprowadził spadkobierców po moim mężu Jerzym Kaźmierczyk na Kopalnię Henryk, część Zakładów Górniczych w Starachowicach. Papież Benedykt XVI był poinformowany o wszystkim, gdyż skierowaliśmy pismo do Prezydenta Lecha Kaczyńskiego i Papieża Benedykta XVI, ale Kościół Katolicki nie zareagował. Prezes Sądu w Starachowicach wydał dokument, ze sprawy spadkowej po moim ojcu I Ns 67/08 , gdzie widnieje dodatkowa data, co oznacza, że upozorowano śmierć mojego taty na 2006 rok, czyli rok przed faktyczną śmiercią 21.04.2007 roku, ponadto w dokumencie wpisano błąd pisarski w moim nazwisku, z adnotację, że dokument został wydany na tak wykreowane nazwisko, dla obcej osoby jako Bożena Bochyńska-Kaźmierczak. Jest to ten sam błąd jak w sprawie z powództwa Maksalon Waldemara INs 956/09 o zniesienie współwłasności nieruchomości ul. Nad Kamienną 25, w Starachowicach, zmienionej na sprawę spadkową po moim dziadku, co jest niedorzeczne a kontynuowane w sprawie I NS 716/10 robiąc dalej oszustwo, że sprawę prowadzą udając dziedziczenie po mamie i tak wykreowano linię dla pozorantów po mojej mamie. Dopisano dla mamy dziecko z nieprawego łoża, tak samo jak i dla dziadka i prowadzono sprawy po śmierci mamy, na tak dorobioną osobę, przez pomyłki pisarskie. Podstawiono za mnie moją siostrę Beatę Marię Idziak z domu Bochyńska, dla agentów wywiadu. Na tak wykreowaną fałszywą osobę podstawioną pod moje dane osobowe, prowadzono nadal sprawy po mojej mamie, której dopisano dziecko z Ostrowca-Świętokrzyskiego, jako mnie, podstawiając moją siostrę, pod fałszywych Tarnowskich czyli pod Krasuskich. Finalnie podstawiono moją siostrę Beatę Marię Idziak pozorującą żonę mojego męża Jerzego Kaźmierczyk, którego zaskarżyła w Toruniu wykorzystując naszą sprawę przeciwko dr nauk tech. Bohdanowi Żakiewiczowi. Aby to ukryć Sąd Okręgowy w Toruniu w sprawie sygnatura akt IIK 164/11 wyczytuje męża dane jako Jerzego Kaźmierczak, czyli tak jak w naszym doniesieniu przerobiono nasze nazwiska na Jerzy Kaźmierczak oraz Bożena Bochyńska-Kaźmierczak sygnatur akt Ko 883/12 Prokuratura Rejonowej w Toruniu, której jeden z oryginalnych dokumentów nie oddał Radca Prawny pan Skaza, współpracujący z panem Andrzejem Pachowskim. Następnie bezprawnie sprawę przekazano do Opoczna i stworzono kolejne sygnatury, gdyż podarłam wydruk o uzupełnienie z tego doniesienia. Upozorowano pomoc prawą przekształconą na Sprawę z Urzędu po dorobionej śmierci i nadal prowadzona jest sprawa beze mnie, kierując ją do Tomaszowa Mazowieckiego z Kielc aby ukryć, że jest nadal prowadzona zamknięta sprawa sygnatura akt IX K 131/11, nadając kolejną sygnaturą w Prokuraturze na Tomaszów Mazowiecki i Opoczno łącząc z Prokuraturą Toruń sprawa Ko 883/12 w celu ukrycia podstawienia agentki pod moje dane na skradziony stary Dowód Osobisty na nazwisko z pierwszego związku Bożena Piórecka z domu Bochyńska, gdzie podstawiono siostrę byłego męża z Białegostoku Bożenę Romaniuk z domu Piórecką. Celem takiego działania jest wytwarzanie długów na spółkę SOF-ART Sp z o.o , w celu zamiany długów spółki na prywatną osobę, jako właściciela, przez podmianę zabezpieczeń byłego zarządu na nowy, co jest w tym przepadku prawnie nie możliwe, gdyż zabezpieczania były dodatkowe na prywatną osobę i nie mogły być wykorzystane, gdyż został wypłacony dług przez ubezpieczalnię oraz w drugim przypadku żyranta. Celem jest przejście na depozyty rodowe w celu windykacji i obciążenia mnie i mojego męża pod którego podstawiono inną żonę, której dopisano chorobę psychiczną, a do czego próbowano podmienić akta dla mnie ukrywając wielokrotne posłużenie się wekslami firm męża. Aby tego dokonać próbowano przerobić nasz związek małżeński na konkubinat, w celu ukrycia podstawienie teścia w Szwajcarii, za mojego męża do konta Bankowego PPH APE Jerzy Kaźmierczyk , w Credit Suisse, bez teścia wiedzy. W tym przypadku zamieniono jego dane na Jana Kaźmierczak w Warszawie, i podstawiono moje dane pod teścia. W tym przypadku teściowej dorobiono akta chorej psychicznie i wpisano jej konkubinat a teściowi dopisano inną żonę wpisując Irenę Kaźmierczyk, którą wykreowano z mojego męża Jerzego Kaźmierczyk przez Prokuraturę w Kielcach jako pomyłkę pisarską nie poprawioną w systemie. Mojego męża Jerzego Kaźmierczyk przerobiono na Jerzego Brunona Bochyńskiego, podstawianego za mojego ojca Józefa Ludwika Bochyńskiego, co próbowano ukryć przez opinie psychiatryczne. Miało dojść do przejścia na Szwajcarię, aby przejść na konta w ZURYCHU w Szwajcarii i Credit Suisse. Wykorzystano przepisanie nieruchomości w Miedznej Drewnianej 244 na siostrę mojego męża, Martę Cybulską z domu Kaźmierczyk, przez jej ojca Jana Kaźmierczyk i matkę Łucję Kaźmierczyk, i przerobiono to na dział spadku po moim żyjącym mężu, na Miedznej Drewnianej, aby udostępnić jej dostęp do konta mojego męża Jerzego Kaźmierczyk. W tym wypadku dokonano przejścia na Starachowice, aby przypisać się do mojej rodziny. Dlatego upozorowano, że mój mąż nie miał żony, aby pobrać pieniądze oraz Apartament w Warszawie mojego męża, udając spadkobierców, wraz z Konradem Wiatrowskim przerobionym na brata Marty Cybulskiej udającej Bocheńską z domu, zamieniając jego dane na nazwisko Bocheński w celu podstawienia Konrada Szmytka, a za mnie podstawiono moją siostrę Beatę Marię Idziak.

W 2010 roku w miesiącu Katastrofy Smoleńskiej doprowadzono do śmierci mojej mamy Filomeny Jadwigi Bochyńskiej, pozorując raka w sytuacji gdy był to udar. Dowodzi to, że podmieniono akta medyczne. Następnie moją mamę ożywiono w systemie i podmieniono moje dane na Jadwiga, aby wykorzystać je dla Jadwigi Kaczyńskiej, w celu dokonania działu spadku i podstawienia pary Prezydenckiej jako spadkobierców po mojej carskiej rodzinie.

Ożywiono w systemie moich rodziców i podstawiono agentów pobierając nawet emerytury dla osób pozorujących. W celu ukrycia tego faktu podstawiono moją teściową za moją mamę zamienioną na Jadwigę, oraz połączono z moją osobą dorabiając akta na Jadwiga Bochyńska, przez wykorzystanie mojej córki Marty Jadwigi Bochyńskiej, podstawionej za mnie jako spadkobiercę i przez odczytanie odwrotności imion jako Jadwiga Marta. Niejawnie teściowej dorobiono fałszywe opinie psychiatryczne, aby ukryć podmianę osób.

W celu ukrycia kradzież 300,- milionów EUR zamierzali doprowadzić do wypadku samochodowego w drodze do Torunia na sprawę IIK 164/11. Po tym fakcie miała zostać oskarżona nasza rodzina, tak od strony męża jak i mojej, przez służby wojskowe i Kościół Katolicki za próbę morderstwa i kradzieży. Do tych pieniędzy nasza rodzina nie miała dostępu, co świadczy, że doszło do świadomego matactwa. Kosztem tego matactwa byłoby doprowadzenie mojej teściowej do śmierci po zaplanowanej operacji, aby podstawić jej akta medyczne na Końskie lub Łódź do podmiany na moje , a później na akta mojej mamy w Końskich, gdzie mama leżała na dwóch oddziałach, po czym była wywieziona do Kielc, gdzie bezprawnie pobrano od niej wycinek na co nie było zgody. Po tym została przewiedziona do Starachowic i już nie otrzymała żadnego dodatkowego leczenie, gdyż wykreowana choroba była fikcją a leczenie nie zostało prawidłowo poprowadzone po czym zmarła. Aby ukryć wyprowadzone pieniędzy na finansowanie NFZ, przy pomocy agenta na dane osobowe mojej mamy Filomeny Jadwigi Bochyńskiej, ożywiono mamę w systemie bankowym. W tym celu następuje próba doprowadzenia operacji dla teściowej, aby jej akta po jej śmierci zmienić na akta mojej mamy, która zmarła w 2010 roku i podmienić na 2015 rok w celu dorobienie na mamę windykacji jak na dziadka w czasie, gdy nie żyli. Z tego powodu, tak poprowadzono leczenie, aby wykazać konieczności operacji teściowej, do której nie ma prawa dojść. Wieloletnie działanie Prokuratory i Sądu od 2006 roku do dnia dzisiejszego, zmierzały do dokonana działu spadku po moich nieżyjących rodzicach, podmieniając ich ze Starachowic na Opoczno, oraz po nas żyjących, czyli po mnie i po moim mężu Jerzym Kaźmierczyk, aby ukryć działania z przeszłości i umożliwić ponowne wystąpienie Gminy Żydowskiej z Nowego Jorku o wypłatę tym razem 65 miliardów USD +odsetki, z tytułu finansowania Polski przed 1939 rokiem, przez moją carską rodzinę. Celem tego było wykazanie, że moi rodzice Józef Ludwik Bochyński i Filomena Jadwiga Bochyńska nie żyją. Uśmiercono nas w systemie bankowym, abyśmy jako osoby wskazane w Oświadczeniu Woli mojego taty z dnia 28.06.2006 roku oraz Upoważnieniu mojej mamy z dnia 16.02.2010, czyli ja Bożena Bochyńska-Kaźmierczyk i Jerzy Kaźmierczyk mieli spadkobierców w postaci skradzionych dzieci w latach 80-tych za których matkę podała się Beata Maria Idziak podstawiona pod dane Bożena Bochyńska-Kaźmierczak w sprawie Sądu Okręgowego w Toruniu IIK 164/11. Jest to ponowieniem działań Gminy Żydowskiej z Nowego Jorku z 2006 roku z Kielc w Toruniu , gdzie wyplata 300,- milionów EUR z konta PPH APE- Jerzy Kaźmierczyk dla fałszywego kręgu spadkobierców rodziny carskiej miała uwiarygodnić zgodę Rządu Polskiego na wypłatę 65 miliardów USD+odsetki. W tym celu Sąd w Toruniu podał nieprawdę, że Skarb Państwa jest spadkobiercom rodziny carskiej w celu wykorzystania Skarbu Państwa do prania kradzionych pieniędzy z depozytów carskich w Szwajcarii i USA powtarzając działania z 2006 roku z udziałem Rządu i Kościoła Katolickiego w Kielcach, gdzie zamierzano na początek wypłacić ponad miliard złotych z Anglii przez Szwajcarię do Polski. Nasz były pełnomocnik Bohdan Żakiewicz współpracował z firmą prawniczą z USA, która uzyskała dla Izraela odszkodowania od Niemiec. Sprawy Sądowe prowadzone są przez służby wstecz, co oznacza wykorzystywanie naszych pełnomocnictw, które zostały wycofane aby przywrócić im aktywność.

Kościół Katolicki nie ujawnił prawdy, a papież Franciszek jako bezpośredni przełożony Misji w Marly, nie odniósł się, i nie podjął reakcji na próbę wymordowania rodziny carskiej z której pieniędzy Kościół Katolicki korzysta uczestnicząc w programach, które zadłużają co jest niezgodne z wiarą chrześcijańską. Nawiązuje to do programu bankowego „Głupota Ślepota” korporacji Donau Dnepr, nie widzę i nie słyszę, z którą współpracował Andrzej Pachowski właściciel firmy EKORECYKLING z Warszawy, którego bezprawnie podstawiono pod herb Półkozic, również należący do mojej rodziny Lubomirskich i Rzeszowa, którego tereny zawłaszczono dla Kościoła Katolickiego bezprawnie. W rozmowie z ludźmi z Rzeszowa skarżono się na takie działanie, gdyż wiedzieli, że doszło do oszustw. W tym celu dokonano podmiany danych mojego męża Jerzego Kaźmierczyk na Jerzego Pióreckiego teścia Andrzeja Pachowskiego, właściciela nieruchomości w Kazimierowie pod Warszawą. Następnie podmieniono moje dane z pierwszego małżeństwa Bożena Piórecka z domu Bochyńska na Bożena Piórecka z domu Mazurek, podstawiając takie dane jako żony Jerzego Pióreckiego w Kazimierowie. Celem tego działania było podstawienie mojej skradzionej córki Anny Marii Pióreckiej w latach 80-tych, znajdującej się w zakonie na żonę Andrzeja Pachowskiego z domu Piórecką, która podała się za moją córkę. Żona jego była w konflikcie, aby pozorować skażenie męża do windykacji, pod którego postawiono dr nauk tech. Bohdana Żakiewicza, byłego Pełnomocnika, wykorzystującego nasze Pełnomocnictwo i stosując wstecz aby antydatować, aby wystąpić w naszym imieniu, ale zamiast na naszą rzecz to na rzecz osób pozorujących naszą rodzinę, udających spadkobiorców po nas żyjących, przez wykorzystanie mojego skradzionego dziecka, aby oddać nasze mienie dla służb wywiadu i fałszywych Romanowów. Pan Andrzej Pachowski pracuje dla fałszywej Pani Marii Romanowa oraz Pana Generała wywiadu rosyjskiego Olga Radziejwskiego, podstawianych pod fałszywą Olgę Romanow wykorzystując moje skradzione dzieci i podstawiając moją córkę Anne Marię Piórecką, jako żonę pana Generała wywiadu Olga Radziejwskiego. Dlatego wykorzystano moją wnuczką Wiktorię Kornaszewską, aby ukryć Annę Marię Piórecką i dorobić linię genealogiczną mojej rodziny dla Generałów Rosyjskich i Władimira Putina. Z tego powodu Andrzej Pachowski został przedstawiony jako elitarny członek Komandorii Św. Stanisława, gdyż podał się za syna mojego męża Jerzego Kaźmierczyk, ukrywając fakt podstawienia przez Kościół Katolicki danych mojej skradzionej córki Anny Pióreckiej, za żonę Andrzeja Pachowskiego. Wykorzystano weksel pana Andrzeja Pachowskiego od Pana Bukata, aby wykorzystać fakt, że pan Andrzej Pachowski przekazał Cesją do mojego męża spółki MARMOROC-POLSKA Sp. z o.o., z mężem weksel, do windykacji, po czym męża aresztowano, a w ZUS doszło do zniknięcia moich danych na nazwisko z pierwszego związku na Bożena Piórecka z domu Bochyńska i znalazły się w Warszawie, do czego nie mam wglądu i dostępu jak również do moich pieniędzy zgromadzonych na dodatkowym filarze, co znaczy, dorobiono akta o uszkodzeniu ciała, po czym mnie uśmiercono, i wypłacono fałszywym spadkobiercom moje pieniądze, czyli żonie Andrzeja Pachowskiego, udającego moją córkę Annę Piórecką, i wykorzystano do tego Marę Cybulską z domu Kaźmierczyk podstawioną jako Bocheńską z domu, i podstawiono moje dziecko, która wychowywałam Martę Jadwigę Piórecką, która zmieniła nazwisko na moje panieńskie Bochyńska, aby ukryć Annę Piórecką i aby pasowało DNA przekształcając przez system odwrotnie czytający imiona na Jadwigę i podstawiono jako spadkobiorcy na Apartamencie mojego męża Jerzego Kaźmierczyk w Warszawie, aby ukryć i dokonywać działy spadku w Kazimierowie, Pałacu Białaczowie, Pałacu Chlewiskach. Pałacu w Szczekarkowie, Pałacu w Charzewicach oraz Zamku Czocha i innych miejscach historycznych mojej rodziny. Ponadto wpisano mnie samoistnie do zarządu spółki MARMOROC-POLSKA Sp. z o.o., aby podstawić za mnie inną osobę, na moje miejsce i ukryć działy spadku pod mnie i podstawienie spadkobierców, pod między innymi zakupy Banków, na nasze dane osobowe. Doszło do połączenia terenu Kazimierowa pod Warszawą, z ulicą Nad Kamienną 25 w Starachowicach, woj świętokrzyskie, oraz Miedzną Drewnianą w Gminie Białaczów woj łódzkie, oraz z Lipie Henryk Szyb 1, gmina Brody pod Starachowicami, woj świętokrzyskie, z ul. Łopuszańska 38 Warszawa, z DOMSSTAL i grupą GBC Bydgoszcz, przez zaskarżenie żony Andrzeja Pachowskiego z domu jako Anna Piórecka , z tytułu strat wynikłych za poręczenie firmy męża PPH APE- Jerzy Kaźmierczyk, w Miedznej Drewnianej 244, 26-307 Białaczów. Dokonano wpisania się wszystkich osób na Apartament mojego męża w Warszawie, w celu wytworzenia na tych nieruchomościach jednej rodziny przez windykacje. Wykorzystano do tego śmierć cioci mojego męża Jadwigi Kruszewskiej, w Warszawie, podstawionej pod nazwisko chrzestnych mojego dziadka, wpisanych do księgach parafialnych w Parafii Wilków woj lubelskie, gdzie wpisane zostało urodzenie mojego dziadka, aby obecnie podstawić rodzinę Pióreckich jako Bochyńskich i upozorować rodzinę z mojego męża matką Łucja Kaźmierczyk z domu Podpłońską w taki sposób zamieniając rodzinę Bochyńskich na Kaźmierczyk, aby dopisać się do Oświadczenia Woli mojego taty Józefa Ludwika Bochyńskiego, ale podmieniając, że są to spadkobiercy Jerzego Dariusza Kaźmierczyk i po mnie jeszcze z pierwszego związku jako Piórecka. W rzeczywistości poręczenie nie było wykorzystanie, ale wykorzystano wielokrotne zaskarżenia niejawne męża, przez Annę Pachowską udającą moją córkę Annę Marię Piórecką, do zastawienia Nieruchomości w Starachowicach, Miedznej Drewnianej, dalej Pałaców, w Białaczowie, w Rudzie Malenieckiej , Charzewicach, Chlewiskach, Szczekarkowie, Kluczkowicach Zamku Czocha i innych miejscach. Dokonano podstawienia fałszywych windykacji pod Pałac Paderewskiego w Warszawie, Pałac Namiestnikowski oraz Apartament mojego męża Jerzego Kaźmierczyk w Warszawie i ukryto to przez oddanie odzyskanych pałaców na Białorusi dla Rządu Białorusi, przez fałszywych Radziwiłów. Do tego wykorzystano Konrada Szmytka , który ma żonę z Białorusi a nazwisko prawdziwe jego ojca to Bogusław Szmyt, i Alfreda Szmyta byłego Pełnomocnika, ze Szwajcarii, który ma żonę z Białorusi, oraz Andrzeja z Ukrainy męża Bożeny Szwed podstawionej za mnie w Szwajcarii, oraz pana Andrzeja Pachowskiego, z Polski, który przekazał nasze pisma do Ambasady Białorusi a podał się za naszego spadkobiercę, współpracując z fałszywymi Radziwiłłami i Ambasadorem Białorusi w Polsce. Poprzez windykację spółki Marmoroc-Polska Sp. z o.o., dokonano zakupu Polbanku przez Andrzeja Pachowskiego i Piotra Bukata oraz szeregu firm jak Huta Szkła w Ujazdowie. Z tego powodu w Banku Raiffeisen znalazły się moje dane na Bożena Piórecka podmieniona na z domu Mazurek, aby odnieść się do nazwiska panieńskiego mojej mamy, której podmieniono nazwisko z domu na Bocheńska. W Funduszu Emerytalnym ING zniknęły moje składki w kwocie powyżej 18 tysięcy złotych, ponieważ teściowa Andrzeja Pachowskiego zmarła podstawiono mnie za nią jak i moją mamę, i zostały wybrane pieniądze przez jego żonę podstawioną pod dane mojej córki Anny Marii Pióreckiej, której matkę udawała moja siostra Beata Maria Idziak z domu Bochyńska. Z tego powodu przerobiono mnie na właściciela Banku Raiffeisen -Polbank, po której dziedziczy Andrzej Pachowski i fałszywy krąg spadkobierców wykreowany na moich danych osobowych i mojego męża Jerzego Kaźmierczyk podmienić jego nazwisko a ZI jako Jerzy Kazimierczyk. Celem było ukrycie innych tożsamości wykreowanych dla mojego męża, aby podmienić Jerzego Kaźmierczyk na Jerzego Bochyńskiego Jerzego Lubomirskiego, Jerzego Pióreckiego, Jerzego Lubomirskiego, oraz Jana Lubomirskiego, Jana Tarnowskiego, wykorzystując podmianę mojego męża na jego ojca Jana Kaźmierczyk, podstawionego pod mojego dziadka przez dorobione przez Urząd Miasta Starachowice fałszywe windykacje, aby podmienić mojego teścia na mojego dziadka hrabiego Jana Tarnowskiego, który posługiwał się danymi jako Franciszek Jan Mazurek. Ponadto podmieniono mojego męża Jerzego Kaźmierczyk na mojego tatę, jako Józefa Ludwika Bochyński i tak podstawiono pod Misję w Marly w Szwajcarii, w celu pobierania pieniędzy naszych rodowych przez Kościół Katolicki, dla Watykanu na Włochy, gdzie wykreowano Jerzego Myszkowskiego, co ma przejście na firmę prawniczą ORSA, która dokonywała tych operacji dla nieżyjącego Mieczysław Pawlaka i Andrzeja Pachowskiego, oraz Stanisława Pikul pod Stanisława Stępnia i Dr Nauk technicznych Bohdana Żakiewicza. Stanisława Pikul troje dzieci postawiono do pozowania spadkobierców. Gabrielę Pikul, jako pod Kornaszewską , Pawła Pikul pod Pawła Idziaka syna mojej siostry i pod Pawła Kaźmierczyk syna z pierwszego związku mojego obecnego męża Jerzego Kaźmierczyk., oraz trzecie dziecko państwa Pikul, syn najstarszy Bartłomiej Pikul podstawiony pod Rzeszów, pod moje skradzione dziecka Anne Marię Piórecką dla Kościoła, pozorując dziecko Andrzeja Pachowskiego. Przez imię Bartłomiej Pikul, połączono Rzeszów z parafią Opoczno, w celu wykorzystania imienia Bartłomiej do paragramów Bankowych, przez parafię Św. Bartłomieja w Opocznie, która otrzymała relikwie od Papieża Benedykta XVI. Do tego wykorzystano pozorowane na wypadek samochodowy, a zamordowanie księdza Wojtana, który był w Parafii Opoczno, przyjechał ze Starachowic a pochodził z Chybic, gdzie mami mieszkała jako dziecko w Pałacu, gdzie pracowali Państwo Jakókczak, zaprzyjaźnieni z moją babcią, pod których podstawiono Ewę Jakubczyk ze Szwajcarii i jej męża Piotra Eugster ze Szwajcarii, pod Piotra Idziak męża mojej siostry. Księży z powołania się niszczy i robi się z nich męczenników, gdyż są mordowani, gdyż znają prawdziwą historię i nie pójdą na odstępstwa. Księdza Wojtana połączono z moją siostrę Beatę Marię Idzik z domu Bochyńską, która podstawiła bezprawnie Prokuratora pod Miedzną Drewniana 244, do działów spadku, i połączono z Beatą Wojtan, córką Lekarza Wojtana ze Starachowic, i przez akta medyczne dokuje się podmian rodzin. Była ona przyjaciółką pana Dariusza Dąbrowskiego, którego ojca Zygmunta Dąbrowskiego dane w Sądzie w Kielcach podmieniono na Zygmunta Pióreckiego. Zygmunt Dąbrowski miał miał umowę pożyczki na kwotę 80.000,- złotych w celu opłacenia Ubezpieczenia do POLONIA , która zamieniła nazwę na UNIQA. Kwota taka była wyliczona z powodu dużego ryzyka, do Umowy z PFRON dla SOF-ART Sp. z o.o., i taka kwota została uiszczona. Jak dziś się okazało było to podstępem, gdyż firma Ubezpieczeniowa UNIQA, wcześniej POLONIA, jest udziałowcem RAIFFAISEN -POLBANK zakupionym przez Andrzeja Pachowskiego oraz Piotra Bukata, którzy podali się za naszych spadkobierców, poprzez windykację firm mojego męża Jerzego Kaźmierczyk i jego samego. Stworzono paragramy bankowe, aby realizować działy spadku. Z osób zamordowanych pozornie naturalną śmiercią w kościele robiono męczenników. Tak samo jak z zamordowanych osób znaczących rodzin arystokratycznych oraz ważnych person. Wieża sygnalizacyjna na Lubelszczyźnie obok jeziora Firlej, o której opowiadał mi z Wrocławia, syn Hrabiego Berezeckiego, zarządcy w majątku mojego dziadka, która oficjalnie służyła do ostrzegania nadchodzącego zagrożenia jak wojen, miała inne jeszcze w przeszłości znaczenie, i służyła do uśmiercania osób przez uduszenie w popiele, osób z znacznych rodów arystokratycznych, aby krew ich nie wołała o pomstę do nieba nie dotykając ziemi, o czym wspomniano w Programie Radia Maryja, odnosząc się do starego prawa żydowskiego i sposobu uśmiercania prze uduszenie lub ukamienowanie, co miało być zastosowano w stosunku do mnie. Chodziło o nie pozostawienie żadnego znaku, po osobie, co jest opisane w księżyce Zofii Kossak „Przymierze”. Tak zginął ród książęcy nazwany dlatego Popiele, i dlatego zjadły go myszy. Dziś już nie ma prawdziwych członków tego rodu, a podstawieni są właściciele Piekarni, którzy przybrali takie nazwisko, co się wiąże, że piekarnie wypiekając chleb z mąki odnoszą się dorabianych rodów. Takim przykładem jest nazwisko Mączka oraz Mączkowska i podstawiane są pod piekarnie osoby oraz Młyny w województwie rzeszowskim pod Pikul i fałszywych Lubomirskich, oraz Krakowskim pod Sznajder, aby dopasować do dorabianych rodów, na podstawię Mączkowskich i Mączki, przechodząc przez nazwisko rodowe byłego męża Dariusza Pióreckiego z matki, Władysławy Pióreckiej z Rumi później zamężnej z Kornaszewskim, a następnie z Kramp, a która była guwernantką w domach szlacheckich. Podstawiono ich pod Andrzeja Pachowskiego.

Sfałszowano również moje dane w Banku PEKAO SA, gdzie przerobiono moje dane tworząc Bożena Piórecka z domu Mazurek, aby podstawić do windykacji na Łódź, do kradzieży depozytów carskich wyprowadzonych do Fundacji Hrabiego Potockiego, gdzie pobierane są pieniądze przez fałszywy krąg spadkobierców jako rodzinę Andrzeja Pachowskiego elitarnego członka Komandorii Św. Stanisława, wykorzystując moje skradzione dzieci podstawione jako rodzina Andrzeja Pachowskiego. Połączono Komandorię Św Stanisława z Fundacją Hrabiego Potockiego, przez order Św Stanisława bezprawnie nadawany. Jest on domeną naszej carskiej rodziny, co miało pozorować zamianę Tytusowicza Romanowa na hrabiego Potockiego, aby kryć kradzież złota i broni, w Gdańsku przez Kościół Katolicki na zlecenie Watykanu, które pochodziło z Turcji na Powstanie Kościuszkowskie. Dowodzi to, ze Watykan popierał III Rozbiór Polski, który obecnie próbowano powtórzyć dzieląc się ziemią w Polsce. Z tego powodu Andrzej Pachowski z ekipą telewizyjną nakręcił firm ze mną i moim mężem, przed Pałacem w Białaczowie, gdzie tworzono Konstytucję 3-Maja, i podstawiono pod mój adres na Konstytucji 3 -Maja w Starachowicach powielając moją osobę na kilka osób. Dalej kręcono film w Kaplicy w Rudzie Malenieckiej obok Pałacu Bochyńskich, w którym obecnie znajduje się Nadleśnictwo, aby upozorować związki rodzinne ze mną i moim mężem Jerzym Kaźmierczyk, by zadłużyć te nieruchomości niejawnie. Dzieje się to pod pozorem zaskarżenia firmy Marmoroc-Polska Sp. z o.o, SOF-ART Sp. z o.o. i PPH APE -Jerzy Kaźmierczyk w celu dokonania windykacji w Zurychu w Credit Suisse. Film przesłano do Rosji, Białorusi i Ukrainy. Wykorzystano również, proponowane do sprzedaży dodatkowo sporządzone a nie wykorzystane, materiały do reportażu w Kielcach „Wielka Tajemnica” przez redaktora pana Dominika Rakoczego, około 3 godziny nagrania, które miały posłużyć za granicą w St Gallen, w Szwajcarii i Zurychu, gdzie znajdowała się osoba o nazwisko Rakoczy, w tym samym bloku, gdzie mieszkała Ewa Eugster, a ponadto mieściła się tam Szkoła Policyjna. Mieszkaliśmy u Ewy Eugster, która później zmieniła nazwisko na Jakubczyk na jej nazwisko z domu. Celem jest podmiana rodzin i podstawienie, po nas żyjących fałszywych spadkobierców, w tym Piotra Eugster jako męża Barbary Barszcz pod Lubienię, koleżanki mojej siostry Beaty Marii Idziak z domu Bochyńskiej, w celu podstawianie pod nich Sosnowskich pod Sosnowicę. Ewa była świadkiem na naszym ślubie 28 czerwca 2008 roku z Dariuszem Kotem. Otrzymałam zdjęcia ze Ślubu razem ze zdjęciem z rośliną Barszcz Sosnowskiego, który był sprawdzony z Rosji do Polski, a jest silnie parzącą rośliną. Mój mąż w Szwajcarii miał oparzenie na nodze a po wyleczeniu naturalnym sposobem, w tym samym czasie był poparzony Piotr Eugster mąż Ewy Eugster. Zastosowano symbolikę do podmiany naszych rodzin , oraz podstawiono Piotra Eugster za Piotra Idzika i pod mojego męża Jerzego Kaźmierczyk, aby podstawić moją siostrę Beatę Marię Idziak, za mnie, a ją zamienić na Ewę Eugster przez Ewę z domu Gudewicz z Białegostoku, jako symbol zwycięstwa grzechu i upadku chrześcijaństwa. Podstawiono jako fałszywych spadkobierców rodzeństwo Ewę Bukrym z domu Gudewicz i jej córkę, która urodziła się w USA jako wcześniak, rok przed urodzeniem mojego syna Adama Pióreckiego, i zamieniono dzieci podstawiając pod moje skradzione dzieci Annę Marię Piórecką i Michała Pióreckiego, pod rodzinę z Białegostoku, aby wykorzystać pod Jedną Religię, Elżbietę oraz Dariusza, których dopisano dla mnie podstawiono na dziedzictwo rodowe po zaplanowanej naszej śmierci udając spadkobierców do tego do czego nie ma prawa nikt dziedziczyć bez błogosławieństwa. . Przerobiono rodzinę Gudewicz Marii podstawionej pod czeską śpiewaczkę jako żonę Bohdana Bochyńskiego, udająca hrabinę Marie Bochyńską za zamordowaną hrabiny z Czech, żony księcia Badeniego, pozorując konkubinat, w celu wprowadzenia do Kruszyny Denhoff, aby ukryć zamordowaną moją rodzinę spaloną babcię księżną Marię Lubomirską z rodziną w 1932roku. Marii Gudewicz miała przyjaciela Stanisława emerytowanego policjanta, po rozwodzie z bokserem, co ma przejście na sport i na Stanisława Pikul który jest siłaczem, a był Pełnomocnikiem, którzy nie oddał pełnomocnictwa. Wykorzystano jego dane dla Stanisława Stępnia z USA, gdzie nastąpiło przejście na Mieczysława Pawlaka, pod dział spadku na pana Stępnia w Starachowicach i pielęgniarkę Agnieszką Stępień ze Starachowic, oraz na Mieczysława Pawlaka po jego śmierci, udając rodzinę i przechodząc na USA, pod Stanisława Stępnia i jego żonę Ewę Wielochowską dziś Wielohorską, dla których również wykorzystano moją wnuczkę Wiktorię Kornaszewską, córkę mojego syna Adama Kornaszewskiego, który wcześniej nazwał się Piórecki. Za rodziców Wiktorii Kornaszewskiej podstawiono jako rodziców Ewę Eugster i jej brata Adam Jakubczyk, aby odnieść się do pierwszych ludzi Adama i Ewy, pozorując kazirodztwo. Następnie są podstawione jako moje dzieci i podmieniono mojego męża Jerzego Kaźmierczyk i podstawiono go za rodzica Wiktorii Kornaszewskiej, czyli córki mojego syna Adama Kornaszewskiego dawnej Adama Pióreckiego. Wymienione osoby finalnie miały przejść z danych mojego męża Jerzego Kaźmierczyk, na Jerzego Pióreckiego. Dzieci Marii Gudewicz z domu Bochyńskiej, czyli Ewa, Elżbieta oraz Dariusz zostali podstawienie za naszą rodzinę jako spadkobiercy i wpisano ich na Apartament w Warszawie mojego męża Jerzego Kaźmierczyk i pod nasze dziedzictwo rodowe, aby udawać spadkobierców. Za ich matkę podstawiono za ich matkę moją siostrę, Beatę Marię Idziak jako Marię i wstawiono naszych rodziców jedynie dla niej wykorzystując dla kreowanych Bocheńskich na Białystok przez Włocławek dalej na USA i Szwajcarię i Anglię oraz Francję, i tak dalej. EWA miała być symbolem zwycięstwa grzechu dawnego ładu , jako matka żyjących a nie wierzących. Planowano zniszczyć Chrześcijaństwo i wiarę oraz czystość Maryi, taką jaką miała moja mama, babcia i całe pokolenia, a ja jestem świadkiem życia moich rodziców i dziadków. Czystość nie tyko powinna okazywać się na ciele, ale i duszy, a to wie Bóg , który umie osądzić nawet zamiar serca, kto jest czysty a kto oczyszczony. Jest łaska i dlatego możemy żyć, gdyż Bóg nie ma upodobania w śmierci grzesznika, ale warunkiem jest chęć naprawienia szkody i szczerość wobec Boga w miłości do Niego i ludzi. Bóg nawołuje do miłości nieobłudnej, która jest wypełnieniem Prawa. Nie można udawać jeden drugiego, gdyż jest rzeczą naturalną, że Bóg nie pozwoli na takie dziłanie i każdy kto tak czyni będzie ujawniony i zginie. Dlatego planowano, że moja siostra miała zginąć, zaraz po mnie, i o tym mnie poinformowała Ewa Eugster. Wiadomo, że po nas miały zginąć nasze dzieci wnuki i całe rodziny, włącznie z rodziną mojego męża. Z tego powodu mój mąż jest podmieniany w Pałacu, który zakupili Zaborowscy w Sosnowicy, na Sosnowskiego, po czym na Sosnowicę, koło Krakowa, aby podmienić pod dane Piotra Eugster zamienionego na mojego męża przez gminę Brody koło Starachowic, i dalej na męża Barbry Bochyńskiej. Barbarę Barszcz podstawiono pod Barbarę Bochyńską jako Bocheńską, a Piotra pod mojego męża Jerzego Kaźmierczyk, zamienionego na Piotra Idziak przemienionego na Bochyńskiego, przez Piotra Główkę i zmienionego na Jerzego Kaźmierczyk mojego męża, co zostało ukryte przy pomocy fałszywych windykacji na mojej nieruchomość przy ul. Bohaterów Westerplatte 1/1 w Starachowicach po moich rodzicach. Wszyscy oni zostali ukryci w firmach na których zrobiono działy spadku dla fałszywych spadkobierców. W tym celu w Lubieni dopisano główną placówkę Banku Pocztowego z Bydgoszczy, na Starachowice i umieszczone zostały tam fałszywe osoby podające się za mnie i mojego męża, a Bank wydał dla nich nasze karty do Kont Pocztowych i PIN, podmieniają mnie na Bożena Bochyńską, aby dorobić małżeństwo mojego męża z inną osobą, a ze mnie prawdziwej żony tworzy się konkubinat. Skradziono komórkę po czym oddano , po uruchomieniu dla osób podjadających się za nas, kodów dostępu do internetowego konta w Raiffeisen-Polbank, a kartę wydano na fałszywe nazwisko przez „zi” jako Jerzy Kazimierczyk, w celu podstawienia pod nasze dane innych osób jako spadkobierców.

Nasze rodziny miały zginąć uduszone nie w popiele ale w mące nawiązując do Młynów MalinIE aby krew nie spłynęła do ziemi nawiązując do ballady o „Alinie i Balladynie”. Pierwszymi z dzieci miał być Alicja i Wojciech dzieci mojej siostry.

Z powodu bezprawnego zaskarżenia przez Annę Pachowską, dokonano podstawienia dr nauk tech. Bohdana Żakiewicza na Apartament w Warszawie mojego męża Jerzego Kaźmierczyk i poręczenia Apartamentem przez dr nauk tech. Bohdana Żakiewicza, pana Lecha Pilarskiego na kwotę 3,- miliony złotych dla Metron SA i finansowani Partii Politycznych w tym PiS i pana Andrzeja Dudy.

Działania Andrzeja Pachowskiego zmierzały do poparcia Andrzeja Dudy, w celu jego akceptacji dla wyprowadzenia 65- miliardów USD + odsetki, jako windykacji Polski przez Fałszywy krąg spadkobierców z Udziałem Kościoła Katolickiego, wykorzystującego skradzioną Annę Piórecką do kradzieży mienia. Aby ukryć te działania wykorzystana została moja wnuczka Wiktoria Kornaszewska wyprowadzona z Irlandii do Polski, którą dopisano mnie i mężowi Jerzemu Kaźmierczyk jak córkę i w drugiej tożsamości jako wnuczkę, nad którą mamy przyznaną opiekę, a która jest w rękach służb. W tym celu dorobiono dla niej dane przez podmianę moich danych danych w Urząd Stanu Cywilnego w Białymstoku, wpisując nieprawdę, że nazwała się podczas trwania związku Kornaszewska. Dariusz Piórecki zmienił nazwisko na Kornaszewski po rozwodzie a jego drugą żoną jest Ewa Kornaszewska z domu Niewczas, udających rodziców mojej wnuczki z Irlandii Wiktorii Kornaszewskiej czyli córki syna Adama Kornaszewskiego, pod którego podstawiono już Adama Jakubczyk brata Ewy Eugster pod Ewę Kornaszewską zamienioną na Ewę Kaźmierczyk córkę z pierwszego związku mojego obecnego męża Jerzego Kaźmierczyk. Celem było wykorzystanie mojej wnuczku Wiktorii Kornaszewskiej i podstawienie dla Andrzeja Pachowskiego, jako jego dziecka, aby wykazać DNA mojej carskiej rodziny i ukryć podstawienie mojej skradzionej po urodzeniu córki Anny Marii Pióreckiej w zakonie, która podstawiono jako żonę Andrzeja Pachowskiego, aby upozorować, że Wiktoria Kornaszewska jest wnuczą Jerzego Kaźmierczyk, zamienionego na Jerzego Pióreckiego. Z tego powodu są fałszowane dane osobowe mojego męża Jerzego Kaźmierczyk na Jerzy Piórecki, któremu dopisywane są za dzieci Anna Maria Piórecka i Michał Piórecki, znajdujące się w Kościele Katolickim, ukryte za Wiktorią Kornaszewską, nad którą przypisano opiekę jako wnuczką i córką w drugiej tożsamości, aby ukryć prawdziwą historię i cel działania Kościoła Katolickiego, zaplanowany w przeszłości. Pod Agnieszkę Kornaszewską z domu Krześniak, matkę moje wnuczki podstawiono Agnieszkę Kozłowską moją sąsiadkę i jej córkę Magdę pod Magdę Kozłowską, chrześnicę Jana Pawła II.

Moje wnucza stała się przedmiotem w rękach służb i kościoła do zarabiania pieniędzy. Jest to ponowna próba kradzieży 65 miliardów USD + odsetki (powyżej 68 miliardów USD) razem z Gminą Żydowską z Nowego Jorku przez wykorzystanie sprawy IIK 164/11 w Toruniu w Sądzie Okręgowym, gdzie wytworzono windykację w naszej sprawie z naszego doniesienia Ko 883/12 zamieniając wniosek o pomoc prawną dla mnie i męża Jerzego Kaźmierczyk, na pomoc prawną USA w sprawie więzień CIA w Warszawie, aby przejść na depozyty w Banku Rezerw Federalnych należące do Rodziny Carskiej, czemu służą rozliczenia eksperckie. W tym celu podmieniono nasze dane z Bożena Bochyńska-Kaźmierczyk i Jerzy Kaźmierczyk na fałszywe jak Bożena Bochyńska-Kaźmierczak oraz Jerzy Kaźmierczak, a takie nazwiska są wypowiadane przeze Sędziego Wojciech Pruss na rozprawie w sprawie IIK 164/11, i innych, w zależności od kreowanej sprawy na fałszywe tożsamości, gdzie wprowadzany jest fałszywy krąg spadkobierców rodziny carskiej. Podstawiono moją siostrę Beata Maria Idziak pod tożsamość Bożena Bochyńska-Kaźmierczak, aby ukryć podmianę, gdyż mamy tych samych rodziców a stworzono, że innych. DNA mojej siostry wykaże tych samych rodziców, których pochodzenie podważył Sąd przez fałszywą opinię psychiatryczną o urojeniach i zeznania dr nauk tech. Bohdana Żakiewicza, Pawła Krzymowskiego i Mariana Litwinowicza, którzy pracowali dla służb, a podali się za spadkobierców mojej carskiej rodziny mając w ręku moje skradzione dzieci po urodzeniu oraz wnuki również z in Vitro.

Księga Jeremiasza 52, 26

Nebuzaradan dowódca straży przybocznej, pojmał ich i zaprowadził do króla babilońskiego do Ribla. Król babiloński kazał ich zabić i zamordowano ich w Ribla w kraju Chamat. Wówczas uprowadzono Judę do niewoli, daleko od własnego kraju”

Księga Zachariasza 2,12

Tak mówi Pan Zastępów, Przesławny, do narodów, które was ograbiły: Kto was dotyka, dotyka źrenicy mojego oka, już prawica moja nad nimi wyciągnięta i staną się łupem swoich niewolników, a wy poznacie, że Pan Zastępów mnie posłał.”

Księga Zachariasza 2,16

Tak więc Pan zawładnie Judą jako swoim dziedzictwem w ziemi świętej i wybierze sobie znów Jeruzalem. Zamilknij, wszelkie ciało, przed obliczem Pana, bo już powstaje ze świętego miejsca swego.”

Z poważaniem
Bożena Bochyńska-Kaźmierczyk
mgr inż. mech. Jerzy Kaźmierczyk

Z poważaniem

Bożena Bochyńska-Kaźmierczyk

mgr inż. mech. Jerzy Kaźmierczyk

About thetimesofpoland

Historia rodziny carskiej w Polsce od 1918 roku do 2015 roku. Judy Lew główny herb rodu
This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

