Księstwo Ryskie

Starachowice 11.06.2015

mgr inż. mech. Jerzy Kaźmierczyk2- drugi etap skanu-15
Bożena Bochyńska-Kaźmierczyk z domu Bochyńska
zamieszkanie:
ul. Nad Kamienną 25
27-200 Starachowice
Polska

Jego Ekscelencja Papież Franciszek
Misja w Marly
Klasztor na Jasnej Górze
Sąd Okręgowy w Toruniu.

W sprawie męża sygnatura akt IIK 164/11

Księstwo Ryskie i zamek Czocha

Świat widzialny i niewidzialny jest przedmiotem dociekań wielu naukowców, ale bez Ducha Bożego, człowiek nie jest wstanie nic zrozumieć, więcej niż to co widzi i to co jemu udostępnią media. Następuje skutek każdego działania i każdy, kto odrzuca łaskę zostanie odrzucony. Całe działania masonerii i jej struktur zmierzają do oddzielenie człowieka od Boga symbolicznym murem stworzonym z ludzi. Niegdyś budowano wieżę Babel, gdyż ludzie próbowali przechytrzyć Boga. Osaczono nasze rodziny i dzieci aby móc doprowadzić do upadku człowieka, aby unieważnić chrześcijaństwo i zniweczyć dzieła Boga, co jest niemożliwe, gdyż Jezus Chrystus raz na zawsze nas odkupił i nic tego nie zmienii, ani nie odłączy nas od miłości Boga, który cierpliwie wychowuje każdego z nas, aby każdy odrzucił grzechy.

Masoneria odnosi się często do muru, przyrównując się do cegły, aby wykazać ilość członków. W obecnym czasie ten mur stał się przezroczysty i widoczne są działania członków masonerii. Można to przyrównać do szkła, które jest przezroczyste. Szkło jest pożądanym od wieków materiałem, ale nie wszędzie jest on możliwy do wyrabiana, gdyż w Australii mało jest piasku a występuje podłoże z gliny i brak jest odpowiedniego składnika do jego wyrobu, toteż najbardziej pożądanym szkłem jest szkło z Polski z importu z Krośnieńskiej Fabryki Szkła. Doszło do zniszczenia fabryki, a w rzeczywistości doszło do działów spadku i przerobienia fabryki na spadkobierców, oraz na stworzenie Huty Szkła w innymi miejscu, gdzie pan Bukat przerobił się z dłużnika niewypłacalnego na spadkobierce fortuny, wpisując się za właściciela spółki, która nie jest jego, gdyż należy do mojego męża Jerzego Kaźmierczyk. Przez takie matactwa pan Bukat zakupił bank Polbank. Piotra Bukata podstawiono również pod Piotra Główkę, do kradzieży z rządowa Elitą. Z tego powodu można te działania przyrównać do kradzieży mienia i sprzedania ludzi wartościowych, co stało się sposobem do niszczenia Polski i Polaków, na nasze dane osobowe wykorzystując nas, nasze dzieci i nasze rodziny, na co nie wyrażamy zgody tak ja jak i mój obecny mąż Jerzy Kaźmierczyk.

Świat biznesu nieodłącznie towarzyszy działaniom masonerii, która skupia w swoim ręku ogromne bogactwa, i opłaca działania zmierzające do zniszczenia rodzin i obłożenia winną za ich działania osób osaczonych i ich rodzin w taki sposób, aby przez ucisk i strach wprowadzić zamieszanie i uległość do praktyk niezgodnych z zasadami chrześcijaństwa. Celem jest pozbawienie ludzi mocy Bożej. Wpisano moje dane bezprawnie na nazwisko z pierwszego związku na Bożena Piórecka z podmienianymi moim rodzicami wpisując mnie z domu Mazurek zamiast Bochyńska z domu do zarządu firmy Marmoroc-Polska Sp. z o.o. Dorobiono dla mnie obce osoby jako mężów, i wykorzystano moje dane dla Andrzeja Pachowskiego i Piotra Bukata w celu sfinansowania zakupu Banków i Huty Szkła . Ma to odniesienie do muru ze szkła, niegdyś opisywane w lekturze szkolnej, jako Domy ze Szkła, a co za tym idzie i hut szkła w Polsce jak i sprzedaży komponentów za zagranicą. Ma to powiązanie z Architekturą, kierunek który ukończył mój syn na Wydziale Budownictwo i kierunku Architektury, na Politechnice. Doszło do wykorzystania mojego syna Jakuba Pióreckiego dla państwa Eugster w Szwajcarii poprzez wprowadzenie Piotra Bukata pod Piotra Eugster. Wykorzystano obecność Jakuba Pióreckiego jako widowni w sprawie mojego męża Jerzego Kaźmierczyk w Sądzie Okręgowym w Toruniu sygnatura akt IIK 164/11, gdzie podmieniono dane osobowe i podmieniono żonę dla mojego męża. W tym celu podmieniono dane mojego syna Jakuba Pióreckiego na Adama Pióreckiego, który zmienił nazwisko na Kornaszewski a rozpoczął naukę, której nie ukończył na Uczelni Łazarskiego w Warszawie.

Doszło do podstawienia na sprawie eksperta w postaci Radcy Prawnego współpracującego z Uczelnią Łazarskiego i Instytucją Bankową, aby podstawić jego dane pod Adama Pióreckiego i powiązać z Teresą Szmytka i Agatą Bocian, osobami podstawionymi pod dawne moje mieszkanie na Konstytucji 3-Maja 23/… , które sprzedałam dla Teresy i Krzysztofa Daniszewskich. Podstawiono fałszywe dokumenty, że pan Krzysztof jest wspólnikiem SOF-ART Sp. z o.o. Moją córkę Martę Piórecką, która zmieniła nazwisko na moje panieńskie Bochyńska, wykorzystano przez moje imię z bierzmowania Bernadeta, aby doprowadzić do podmiany naszej rodziny, przez wykorzystanie policjantki Bernadety ze Starachowic, aby przejść na Kantonal Bank w Szwajcarii na Bernadete Marty oficera bankowego, mojego obecnego męża Jerzego Kaźmierczyk. Świadczy to o użyciu danych z ksiąg parafialnych do programów Bankowych w kościele Wszystkich Świętych w Starachowicach. Tu można wyliczyć paragram na śmierci oraz skup zużytych baterii i sprzętu elektrycznego do recyclingu, przez ekorecykling przechodząc na enerię elektryczną w tym odnawialną. Wykorzystano w tym celu moje imię z bierzmowania Bernadeta. W celu podmiany danych osobowych mojej córki Marty Jadwigi Bochyńskiej, na moją mamę Filomenę Jadwigę Bochyńską, podstawiono Teresę Szmytka z Wisły, obecnie mieszkającą u córki koło Ustronia, i wstawiano do Ostrowca Świętokrzyskiego. Dzieje się to przez podmianę pokoleń na dzieci i wnuki. Zamieniono moją mamę na Jadwigę po czym mnie Bożenę i moją córkę Martę, jako Jadwigi pod Kaczyńskich. Przez Grażynę Szmytka, czyli córkę Teresy Szmytka, połączono ze Starachowicami z Grażyną Klusek, by przejść na jej matkę Jadwigę Limanówka z pierwszego związku Mirowska z domu Maksalon i podmienić pod moją mamę Filomenę Bochyńską z domu Mazurek, zamienioną na Jadwigę z domu Maksalon po czym zamieniona na męża rodzinę na Jadwiga Kruszewską aby połączyć ze Stefanią Kruszewką chrzestną Brunona Bochyńskiego z ksiąg parafialnych w Wilkowie aby zamienić rodzinę mojej mamy na rodzinę taty. Państwo Maksalon robią działy spadku po mojej mamie dla państwa Kaczyńskich dokonując zamiany rodzin na i postanawiając się za spadkobierców mojej mamy zamienionej na rodzinę taty. Celem jest usunięcie linia genealogicznej mojego taty i podstawienie pod nią linii książęcej mojej mamy Filomeny Jadwigi Bochyńskiej z domu Mazurek córki księżnej Reginy Glińskiej i Franciszka Jana Mazurka czyli prawdziwego hrabiego Jana Tarnowskiego. Tak przygotowaną linię genealogiczną podstawiono pod Końskie oraz pod Ostrowiec Świętokrzyski, dla fałszywych hrabiów Tarnowskich bazując na moim DNA, przez wykorzystanie mojej siostry podstawionej za matkę moich skradzionych dzieci Anny Marii Pióreckiej oraz Michała Pióreckiego. Pod te dzieci podstawiono dzieci które wychowywałam i moje wnuki.

Następnie wykorzystano studentkę Edytę Zyśk, aby podstawić pod jako córkę Adama Pióreckiego podstawionego za wnuczkę Teresy Daniszewskiej z Krosna, aby przejść na Hutę Szkła i powiązać z terenami książąt Lubomirskich, aby dalej przejść na Hutę Szkła w Ujeździe wiążąc z Australią, gdzie wyroby Krosna były bardzo cenione. Należy zaznaczyć, że budowę inwestycji w Ujeździe kolo Tomaszowa Mazowieckiego sfinansowano z windykacji depozytów carskich. Połączono Agatę Bocian z moim synem Jakubem Pióreckim i podstawiano pod Bory, przez wykorzystanie dorobionych akt medycznych w Warszawie, gdzie wpisano fałszywy adres. Wesele Agaty Bocian, na którym był mój syn, połączone jest przez miejscowość Bory, aby odnieść do diagnozy lekarskiej, gdzie wpisano mi fałszywą ciążę w Warszawie po wizycie w PFRON, gdzie zasłabłam.

Celem tych działań jest ukrycie fałszywych linii genealogicznych podstawionych pod różne majątki mojej rodziny i skradzione pieniądze. Reaktywowano fabryki mojego dziadka i oddano na rzecz fałszywych spadkobierców oraz Rządu, który zagrabił udziały mojego dziadka, które posiadał jako udział w Skarbie Państwa.

W ten sposób obecnie następuje próba ukrycia tego przez połączenie z dyrektywą unijną o tytoniu i próbą dostosowania się do niej, w celu wyciągnięcia pieniędzy dla fałszywych spadkobierców, ukrytych w Szczekarkowie w Opolu Lubelskim, gdzie oprócz pałacu sprzedano ziemie do uprawy chmielu i tytoniu. Upozorowano, że zostało mienie dla mnie zwrócone, uśmiercając mnie i oddając przebierańcom. W audycji radiowej nawiązano do nazwisk występujących w sprawie IIK 164/11 odwołując się do Katarzyny Pilarskiej a pod przemysł wykorzystano pana Przemysława Tytoń oraz pana Włodarczyk, aby nawiązać do pani Elżbiety Włodarczyk podstawionej pod moje dane osobowe, gdyż wykorzystano ją do kradzieży depozytów carskich. Próbuje się wyprowadzić pieniądze na finansowanie maszyn do produkcji tytoniu dla pozorowanej rodziny z depozytów carskich tłumacząc wymogami UE. Nawiązuje się przez nazwisko Włodarczyk do Opatowa, gdzie podstawiono fałszywych Bochyńskich/ Bocheńskich łącząc z NFZ, aby ukryć podstawienie fałszywych spadkobierców. Przez podmianę Opola Lubelskiego na Opole przechodzą na dawne Księstwo Ryskie i okolice Zamku Czocha, którego wojsko zwróciło fałszywym naszym spadkobiercom rodziny carskiej podstawiając nazwisko zarządcy. Należy zaznaczyć, że moja prababcia była z domu Alicja Hessen Darmstadt, siostrzenica Cesarza Niemiec, co prowadzi do podstawienia dawnych terenów cesarskich pod Sąd Polski, który wytwarzał fałszywe windykacje dla Niemiec.

Cel działań masonerii jest określony w książce Zofii Kossak wydanej przez Wydawnictwo PAX w słowach książki „Przymierze” cyt. „Ab-Ram czekał niecierpliwie końca obrzędu, by wyjść. Widok jakiego był świadkiem, nie robił na nim większego wrażenia niż zarzynanie jagnięcia. Odkąd przed tysiącami lat, bóg El ofiarował bogom swego syna Jeduda, by uchronić kraj od klęski, ofiarowanie pierworodnych było uważane za rzecz słuszną, owocną i godną naśladownictwa” koniec cyt.

Ma to odniesienie do Prezydenta Andrzeja Duda, który miał być wykorzystany jako ratunek dla masonerii, wydający wszystkie pierworodne dzieci z in vitro i umieszczone w fałszywych rodzinach nasze dzieci, aby pozorować jako pierworodne w celu uwstecznienia narodu do praktyk pogańskich. Przez pozorowanie jedni drugich doprowadza się do łączenia osób jako pierworodnych w celu złożenia z nich ofiary.

Alicję Idziak córkę Beaty Marii Idziak mojej siostry, podstawiono pod moje dane osobowe jako Alicję Maksalon, w celu cofnięcia czasu i podstawiono ją pod Alicję Hessen Darmstadt, aby dokonywać działów spadku na mieniu Cesarza Niemiec, gdyż również po tej rodzinie jesteśmy spadkobiercami.

Z tego powodu upozorowano włamanie do garażu dziadka na ulicy Nad Kamienną 25 w Starachowicach, i podstawiono moje podmienione dane jako Bożena Bochyńska-Kaźmierczyk z domu Mazurek, w dodatku jako córka Alicji Mazurek, pod Alicję Maksalon z domu Kowalską. Sfałszowano dane osobowe przez Policję w Starachowicach w celu podstawienia Alicji Idziak mającej syna Jakuba z panem Lewandowskim, aby przejść na Poznań w celu przejścia na ziemie niemieckie i wykorzystując moje dziecko Jakuba Pióreckiego.

Doszło i dochodzi do likwidacji uzdrowisk na ziemiach mojej rodziny i próby ich sprzedaży, aby ukryć podstawiony wcześniej fałszywy krąg spadkobierców, wytworzony w różnych sprawach. Obecnie następuje kulminacja przez połączenie fałszywych spadkobierców w Toruniu w sprawie IIK 164/11. Celem było ukrycie skradzionych pieniędzy, aby w sprzedanych terenach ukryć podstawionych wcześniej fałszywych spadkobierców, na których już pobrano pieniądze z depozytów carskich.

Nawiązano w audycji Radia Maryja z dnia 10 czerwca na Mszy w intencji ofiar Katastrofy Smoleńskiej do studni na terenie Kościoła w Warszawie. Wyciągnięto z niej puste butelki, kubki z poobrywanymi uchwytami i czajniki. Niektóre studnie mają przejścia do podziemnych korytarzy , które kierowały się do Kościołów. Moi dziadkowie mieli studnię w domu. Dziadek miał wspaniałą wodę, która była wykorzystywana do wytwórni wód gazowanych. Aby nawiązać do wody nie znając dodatkowych faktów wykorzystano taki zwrot w sprawie Sądowej, gdzie do studni próbował nawiązać w zmataczonych zeznaniach Waldemara Maksalon. Złączył on swoje zeznania z ulicy Nad Kamienną 25 i bezprawnie połączył z Bohaterów Westerplatte 1, gdzie nie ma studni, aby przejść na studnię w Pałacu w Chlewiskach, gdzie został wrzucony strój ułański mojego dziadka Brunona Bochyńskiego, co łączy jednocześnie ze studnią w Kościele u stóp Zamku Chateo Gütsch. Studnia w tych przypadkach jest zejściem do podziemi.

Użycie słów przez kapłana o odpuszczeniu grzechu z powodu naruszenia grobów na Mszy odnoście Katastrofy Smoleńskiej odnosi się do naruszenia grobów moich dziadków i rodziców, gdyż dokonano podmiany państwa Kaczyńskich na moją carską rodzinę, używając szczątków skradzionych z grobów moich przodków. Naruszenie grobów mojej rodziny wymaga zwrotu części ciał, które skradziono, do pozorowania pochodzenia, którego nie mają, dla państwa Kaczyńskich i dorobić związki rodzinne z moją rodziną, wykorzystując moje skradzione dzieci, a części ciała moich przodków muszą być zwrócone do ich grobów. Nie można bezkarnie handlować grobami.

Nie można mówić o przebaczeniu i robić to samo dalej. Nawiązanie do butelek jest nawiązaniem do Wytwórni Wód Gazowych mojego dziadka, którą reaktywowano i oddano mienie wraz z ziemią, dla fałszywego kręgu spadkobierców, poprzez żądania tych spółek, i ubieganie się o zwrot terenów należących do tych firm oraz osób, udając spadkobierców, skarżąc właściciela, aby uzyskać nakaz windykacji na nas, w celu kradzieży jako zadłużenie. W tym celu wykorzystano firmy windykacyjne ze Szwajcarii aby nie naruszyć prawa szwajcarskiego, które nie pozwala wyprowadzać pieniędzy poza granice. Ukrywane są działy spadku przez zastawy ziemi, w bankach hipotecznych w Szwajcarii, aby ukryć kradzież mienia arystokracji, którą wymordowano i nadal prowadzi się eliminację reszty. Bank licytuje nieruchomości i pozoruje sprzedaż np. Uzdrowisk i Ośrodków Zdrowa NFZ, Zamków i Pałaców, gdyż przez akta medyczne są prowadzone fałszywe tożsamości dorabiając spadkobierców. Nawiązują zatem do ziem mojej rodziny w linii carskiej, których mój dziadek był właścicielem. Dziadek poza tym handlował tytoniem, a na prośbę mojej mamy i jej wskazanie, odnalazłam z mężem ukrytą z czasie wojny maszynkę do produkcji papierosów, za handel którymi okupant niemiecki karał śmiercią. Z tego powodu następuje próba wyciągnięcia pieniędzy na fałszywych spadkobierców w Opolu Lubelskim w celu unowocześnienia przemysłu tytoniowego, aby ukraść pieniądze z depozytów carskich wykorzystując bierność wymiaru sprawiedliwości, który to umożliwia. W zapisie działalności firmy dziadka były wykazane różne dziedziny działalności jak np. garkuchnia, wyroby tytoniowe, wytwarzanie wód gazowych, piwa oraz inne.

Wiele spraw łączy się w jedno, co wykorzystywane jest w programach bankowych. Jednym z elementów było wprowadzenie do szpitali kuchni z zewnątrz, przez firmy kateringowe, co jest sprzeczne ze zdrową logiką, ale tak działają fałszywi spadkobiercy, którzy już podzielili naszą Polską ziemię. W taki sposób wprowadzono zarządców na tzw. kontrakty, ukrywając działy spadku na fałszywych spadkobierców w naszym kraju, który zrobił już podział wewnątrz szpitali tworzących pod spółki na spadkobierców, co obecnie miało być to ukryte przez prywatyzację, aby zawłaszczyć NFZ, jako prywatny podmiot, ukrywając przez społeczeństwem zniszczenie kraju przez pozorantów dla zysku. Łączy to z panią Edytą Zyśk, aby przejść przez symbole i połączyć jak wspomniałam z Krosnem i Hutą Szkła na spadkobierców pozorantów pod moją rodzinę książąt Lubomirskich, i podstawiając pana Piotra Bukata tworzącego nową Hutę Szkła w Ujeździe i wstawiając pana Andrzeja Pachowskiego na Warszawę i Kazimierów, przerabiając go na zięcia mojego męża Jerzego Kaźmierczyk zamiennego na Jerzego Pióreckiego.

Oberwane kubki ze studni obok Kościoła, do których odwoływał się kapłan podczas transmisji mszy mają odniesienie do dawnych czasów, miejsca przyjęcia gości w domu królewskim, zwany dworcem, gdzie podawano wino, aby osoby mogły być ugoszczone, co ma przejście przez Paragramy Bankowe, na Dworce Kolejowe oraz Autobusowe, w celu połączenia z Pałacem mojego dziadka przez firmy, aby przejść na salony, a ma to odniesione do naczyń, których nie można użyć, gdy są zniszczone. Wymordowano moją rodzinę i zadbano, aby uchwyty się pourywały u tych najmniejszych którzy przeżyli, i dziwi mnie fakt, że kościoły zamiast być azylem bezpieczeństwa i pomocą w wierze, stały się jaskinią zbójów, ukrywającą porwane dzieci dla zysku, i pilnujące programów bankowych, aby uszczerbku na finansowaniu nie doznał kościół. Zamiast naprawić błędy brnie się coraz dalej i dalej w las. Im dalej w las tym więcej drzew, i nieraz ciężko wrócić. Moc się trzymana w glinianych naczyniach, aby Bóg mógł działać. Brak uchwytów przy kubkach ma odniesienie do osób promowanych przez Kościół Katolicki, który nie jest przygotowany do otrzymania Ducha Świętego, co można odczytać ze słów kapłana, że Kościół musiał się publicznie przyznać nawiązując do Katastrofy Smoleńskiej.

Następuje przejście z terenu Opola Lubelskiego na okolice Opola, na teren Zamku Czocha czyli księstwa Ryskiego, aby podjąć próbę ukrycia olbrzymiej ilości fałszywych spadkobierców carskiej rodziny wyprodukowanych przez błędy pisarskie w Sądzie, skutkujące podmianą mojej cesarskiej rodziny. W Sądzie w Opolu Lubelskiem w celu odniesienia się do podmiany miejscowości, przez pomyłki dochodzi do wpisania zamiast Lublin to Lubin, gdyż następuje rotacja nazw miejscowości oraz zmiana granic i przynależności terytorialnej województw a nawet zmian ulic. Z powodu, że terytorialnie należą Starachowice do Łodzi w Diecezji Prawosławnej, oznacza to, że przyczyną mojego zawiezienia do Szpitala Psychiatrycznego w Łodzi, była podmiana mnie na moją siostrę Beatę Marię Idziak, która podała się za mnie i oddała tożsamość dla służb, które dokonały zamiany na Marię Romanow w Hiszpanii, a mojego męża zmieniono na Jerzego Romanow syna Marii Romanow w Hiszpanii i ukryto wszystko na Apartamencie mojego męża w Warszawie. Wykorzystano naszych znajomych Iwonę i Roberta Wróblewskich i ich dzieci Adriana i Angelikę, aby przez córkę dorobić ikonę do cerkwi Prawosławnej, aby podstawić ich pod moją rodzinę pozorując że są członkami Kościoła Prawosławnego w Warszawie, pod historię mojej rodziny. W ten sposób podstawiono Kanclerz Niemiec Angelę Merkel, za moją babcię księżną Reginę Annę Glińską posługującą się danymi jako Aniela Regina Mazurek z domu Maksalon. Józef Wróblewski ojciec Roberta Wróblewskiego podstawionego pod Pióreckich, pozoruje mojego tatę Józefa Ludwika Bochyńskiego.

W ten sposób podmieniono mojego tatę dla wymyślonego w PRL Józefa Bochyńskiego, którego matka była z Foglów, aby podmienić moją rodzinę i zatrzeć po nas ślady. Celem jest wykazanie i ukrycie przez bezpiekę akt, że malarz w Szwajcarii podany jako hrabia Zaborowski, wykorzystany został do sprzedaży kradzionych dzieł sztuki z naszych rodowych depozytów, którego podstawiono, pod rodziną żony Józefa Wróblewskiego Halinę z domu Zaborowską. Pod nią podstawiono Halinów pod Warszawą i Sosnowicę, przez służy Rosyjskie i Policję Polską, a wpisano tam mojego męża dane zamiennego na Jerzego Pióreckiego, pod teścia Andrzeja Pachowskiego. Moje skradzione dziecko Annę Marię Piórecką, podstawiono jako żonę Andrzeja Pachowskiego, aby ukryć wyprowadzone mienie mojej carskiej rodziny, dorabiając pochodzenie carskiej rodziny dla Pióreckich i wykorzystując moje dzieci, które mają moje DNA, które dało im ten przywilej. Połączono Zaborowskiego z panem Zborowskim któremu sprzedano Pałac w Sosnowicy jako jedną rodzinę w celu połączenia skradzionych obrazów Tytusowicza Romanowa, z malarzem Zaborowskim w Lozannie w Szwajcarii, gdzie biuro ma dr nauk tech. Bohdan Żakiewicz, były nasz Pełnomocnik. Pełnomocnictwo bezprawnie dziś jest antydatowane, aby dorobić dokumenty w Warszawie, dla oszustów podjadających się za naszych spadkobierców, po nas żyjących wykorzystując dane naszych dzieci dla służb oraz wnuki.

Polska ziemia został sprzedana, a w rzeczywistości oddana przez działy spadku. Przy źródłach wód postawiono służby wywiadu, aby to ukryć są pozorowane sprzedaże. Stanowi to dowód, że w Polsce nie ma gospodarza ani nikogo, kto by brał naukę z historii. Przytoczę słowa z książki Zofii Kossak pt. „Przymierze”.

„Siano powszechnie pszenicę i jęczmień. Rosły one wprawdzie dziko wszędzie, gdzie znalazły nieco wilgoci, lecz uprawiane dawały bez porównania większy plon. Toteż wglądający w każdą sprawę Hamburabi pisywał do Namiestnika: „Czy nie wiesz, że pola są życiem państwa. Szanuj rolnika. Daj mu zasiew dobrego jęczmienia. Niech orze spokojnie, by gleba nie zaschła.” Ostanie zalecenie posiadało wagę, gdyż na bogatej, urodzajnej ziemi chaldejskiej, głód zdarzał się tylko wtedy, kiedy dozwolono roli zeschnąć tak, że socha nie mogła jej zradlić, a ziarno rzucone wiatr zmiatał. Idąc żwawym krokiem Ab-Ram mijał kamienie graniczne zwane kuduru, oddzielające pola. Miały kształt wielkiego jaja wbitego cieńszym końcem w ziemię. Powierzchnia kuduru pokryta była napisami zawierającymi groźby i przekleństwa tyczące tych, co by kamień chcieli ruszyć z miejsca. Za rzędem kamieni rozciągały się już łąki, pastwiska, ziemia ugorująca od stworzenia świata. Tu Ab-Ram czuł się u siebie”. Hamburabi można odnieść do Stefana Hambury w Niemczech, pracującego dla PiS oraz Niemiec, który z pewnością zna wartość polskiej i niemieckiej ziemi, o czym nie można napisać o Polakach, którzy oddali przez fałszywe działy spadku i podwójne prawo dla Żydów próbując zamordować prawowitych właścicieli.

Wykorzystywana do tego jest sprawa w Toruniu, która udowadnia istnienie w Polsce pogańskiego podwójnego prawa, którego nienawidzi Bóg. Ludzie nie znają treści i znaczenia słów, które są wykorzystywane nawiązując do tabliczek z klątwami. W radiu niejednokrotnie wypowiadane są słowa pozorujące pomyłki, a które mają ważne znaczenie, gdyż odwołują się do stanu faktycznego, który doprowadził Polskę do upadku. Należy pamiętać, że pierwsze słowa wypowiedziane w Sądzie są zachowywane a poprawa w Sądzie jest pomijana, aby oszukać uczestniczących w rozprawie stosując dalej błędy, jako uznanie stanu faktycznego.

W Carsko Królewskich Kielcach położone zostało jajko przy Galerii Korona, co symbolizuje przejecie ziemi przez pogan jako Żydów, których pismo święte nazywa synagogą szatana. Nic nie ma wspólnego światłość z ciemnością, a nasza ziemia od pokoleń należy do Boga Zastępów który stworzył niebo i ziemię, a nad nami przekleństwo nie ma mocy.

Kiedy rodzice znaleźli się w trudnej sytuacji materialnej przynoszono im buty, co dla mojej mamy znaczyło chrześcijańską troskę, jednak dla dzieci Cecylii Włodarczyk z domu Bochyńskiej, córki Elżbiety Włodarczyk znaczyło to co innego. W mediach następuje łączenie tytułu ojca dyrektora z nazwiskiem Włodarczyk, a przez Anitę Włodarczyk sportsmenkę można przejść na Anitę Frankiewicz, która podstawiono na moje mieszkanie przez to, że wynajęłam jej moje mieszkanie po rodzicach. Stosowane są dawne sposoby i zwyczaje żydowskie oraz pogańskie. Nastąpiła próba zagrabienia własności moich rodziców, aby dopisać się do rodziny pozorując stare kupieckie praktyki zawierając umowę butem przez dotknięcie. Ja również otrzymałam buty.

Zabrano moje rzeczy bez mojej zgody określając później, że je spalono, a w rzeczywistości oddając je innym osobom, aby pozorowały podmianę mojej rodziny. W butach mojej mamy, które otrzymała ze Szwajcarii zostałam aresztowana i wywieziona do zakładu psychiatrycznego. Cieszę się, że nie spotkało to mojej mamy, która żyła świętym życiem i nie zasłużyła na to aby Kościół Katolicki, dopisywał jej mężczyzn, tak jak i dla mojej babci. Działania kościołów zmierzały do pozbawienia nas rodziny i godności, aby nie mając wzorca nasze dzieci upadły i nie wstały.

Łaski nie da się kupić, jest darem dla tych którzy są czystego serca i pragną Boga. W Piśmie Świętym opisany jest czarnoksiężnik, który chciał kupić dar Boży, na co apostołowie odpowiedzieli, aby zginął on razem z pieniędzmi, gdyż mniemał, że za pieniądze może kupić dar Boży. Prosił on potem o modlitwę, aby to go nie spotkało. Pracownicy firm zostali przekształceni na spadkobierców po nas żyjących, co doprowadziło do kradzieży i kłamstwa. Lepiej jest ukraść niż skłamać, chociaż jednego i drugiego spotka ten sam los. Ananisz i Safira za kłamstwo zginęli. Mocny jest nasz obrońca, gdyż w mocy swojej Bóg powróci chwałę mojej rodziny z Judy. Stoję w obronie godności swoich rodziców, gdyż Pismo Święte zapewnia mi zwycięstwo a słowa Boże są nieodwołalne.

List do Koryntian 10, 1-4

Nie chciałbym, bracia, żebyście nie wiedzieli, że nasi ojcowie wszyscy, co prawda, zostawali pod obłokiem, wszyscy przeszli przez morze i wszyscy byli ochrzczeni w imię Mojżesza w obłoku i morzu; wszyscy też spożywali ten sam pokarm duchowy i pili ten sam duchowy napój. Pili zaś z towarzyszącej im duchowej skały, a ta skała – to był Chrystus.”

Psalm 30, 7-13

A ja powiedziałem pewny siebie: Nigdy się nie zachwieję. Z łaski Twojej, Panie, uczyniłeś mnie niezdobytą górą, a gdy ukryłeś swe oblicze, ogarnęła mnie trwoga. Wołałem do Ciebie, Panie, błagam Boga mego o miłosierdzie: jaki będzie pożytek z krwi mojej, z mojego zejścia do grobu? Czyż proch Cię będzie wysławiał abo rozgłaszał twą wierność. Wysłuchaj, Panie, zmiłuj się nade mną; bądź Panie, dla mnie wspomożycielem! Biadania moje zmieniłeś mi w taniec; wór mi rozwiązałeś, opasałeś mnie radością, by moje serce nie milknąc psalm Tobie śpiewało. Boże mój, Panie, będę Cię wysławiał na wieki”

Z poważaniem
Bożena Bochyńska-Kaźmierczyk
mgr inż. mech. Jerzy Kaźmierczyk

About thetimesofpoland

Historia rodziny carskiej w Polsce od 1918 roku do 2015 roku. Judy Lew główny herb rodu
This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

