Finansowanie szpitali w Polsce przez USA

Starachowice 26.07.2015

Bożena Bochyńska-Kaźmierczyk z domu Bochyńska
mgr inż. mech. Jerzy Kaźmierczyk
zamieszkanie
ul. Nad Kamienną 25
27-200 Starachowice

Jego Ekscelencja Papież Franciszek
Sąd Okręgowy w Toruniu(Okresowy)

W sprawie męża sygnatura akt IIK 164/11
Zesk3.jpg3.jpg1-2Informacja do Sądu Rejonowego w Toruniu

Finansowanie NFZ przez dział spadku na Wacławie Bocheńskim w USA.

Doszło do podmiany akt medycznych, aby dorobić nieistniejące fakty do fałszywych pod spółek utworzonych tajnie na mojego męża Jerzego Kaźmierczyk w Ostrowcu Świętokrzyskim. W celu finansowania NFZ i wykorzystania jego pierwszej żony podstawionej za mnie. Pani Wiesława Główka w rozmowie stwierdziła, że jej siostra jest właścicielem Kliniki w USA. Jej syna wpisano na moje mieszkanie na ulicy Bohaterów Westerplatte 1/1 w Starachowicach przez Komornika, który sfałszował dokumenty firmy SOF-ART Sp. z o.o., aby doprowadzić do windykacji zagranicznych depozytów zastawiając w Bankach całe mienie mojej carskiej rodziny pod kredyty przez fałszywych spadkobierców podstawionych pod moje dane osobowe i mojego obecnego męża.

Dowodzi to, że Amerykańskie Kliniki Serca są sponsorowane przez Szpital w USA, gdzie zamordowano Wacława Bocheńskiego w celu podstawienia agenta, którzy przyjechał do Polski ogłaszając w gazecie nieprawdę, że szuka spadkobierców, a pod niech podstawiono Marię Gudewicz z domu Bochyńską, córkę Bohdana Bochyńskiego i jej dzieci wykorzystując moje zameldowanie, gdy byłam w Białymstoku dla wykreowanej na moje miejsce osoby jako Bożena Bochyńska.

W Klinice Amerykańskiej w Starachowicach odmówiono mi badania serca, po tym jak zostałam zatruta w Szwajcarii, a męża który uległ zatruciu aresztowano bez nakazu w mieszkaniu mojej mamy, gdyż podmieniono go na Bochyńskiego, podstawiając go pod mojego żyjącego wówczas tatę podmienionego na Miedzną Drewnianą pod teścia Jana Kaźmierczyk, którego podmieniono na Franciszka Jana Mazurka czyli prawdziwego hrabiego Jana Tarnowskiego podstawiając go pod Banki w Szwajcarii i ukryte to zostało przez Misję w Marly podlegającą bezpośrednio pod Papieża w celu ukrycie finansowania fałszywych linii przez Watykan. Zamieniono w tym celu mojego teścia Jana Kaźmierczyk na hrabiego Jana Tarnowskiego ojca mojej mamy Filomeny Jadwigi Bochyńskiej zmarłej w 2010 roku w Starachowicach, a podmienionej dla Jadwigi Kaczyńskiej, aby podstawić DNA mojej mamy, dla Kaczyńskich którzy są Żydami.

Łącząc wszystkie dotychczasowe fakty można wykazać, że kliniki komunistyczne były sponsorowane przez fałszywy krąg spadkobierców po Wacławie Bocheńskim w tym również Klinika Gierkowej w Katowicach. Takie działanie ukryte zostały przez podstawienie pana Andrzeja Kiesz w USA, a w Polsce ukryte to zostało przez Annę Sznajder ze Wspólnoty Mieszkaniowej z ulicy Konstytucji 3-Maja podstawionej pod moją skradzioną córkę po urodzeniu Annę Marię Piórecką przerobioną na uchodźcę. Przez wykorzystanie różnych adresów zmieszania osób, które obecnie zamieszkując pod moim i dawnymi adresami, następuje podmiana rodziny pod różne programy bankowe. Następuje podmiana Anny Sznajder ze Starachowic na Warszawę na Annę Pachowską z domu Piórecką żonę Andrzeja Pachowskiego. Pan Andrzej Pachowski ma dostęp do ukrytych filmów z moją rodziną, babcią, dziadkiem i innymi osobami, a filmy te oficjalnie są uznane za zniszczone. Powodem jest podmiana rodziny. Po likwidacji prawdziwej rodziny miały być wykorzystane do uwierzytelnienie fałszywych spadkobierców, którzy zamierzali doprowadzić do ujawnienia filmów przez pozorantów w tym Andrzeja Pachowskiego, który miał wykorzystać dane osobowe mojego syna Jakuba Pióreckiego, podstawionego pod jego brata Adama Pióreckiego(obecnie Kornaszewskiego), podstawionego pod Adama Kaźmierczyk, aby podstawić radcę prawnego z Uczelni Łazarskiego pod radcę prawnego pana Skazę pracującego dla Andrzeja Pachowskiego.

Wykorzystano nazwisko Skaza, aby odwołać się do zapisu Pisma Świętego, że w dniu przyjścia Pana mamy być bez skazy i zmazy, aby zostać uratowanym. Pan Skaza pełnił rolę skazy na mojej rodzinie, gdyż zamierzał wykorzystać dorobione akta emigrantów, dla których podstawiono pieniądze przez Watykan, aby wykazać jako wypłatę dla mojej rodziny, aby obce osoby podały się za rodzinę, podając się za naszych spadkobierców. Świadczy o tym nieoddany dokument przez pana Skazę, który prosił abym mogła mu pozostawić do zapoznania się z tematem wraz z resztą dokumentów, które oddał, ale bez tego w którym podmieniono naszą tożsamość do Sądu w Torunia, z Prokuratury w Toruniu Ko 883/12, gdy pan Andrzej Pachowski zaproponował nam jego poradę, a nawet możliwość zaangażowania się w oddanie nam naszego mienia.

Zawłaszczony dokument był wystawiony na błędne nazwisko Bożena Bochyńska-Kaźmierczak, i Jerzy Kaźmierczak jak w sprawie INs 956/09 z powództwa Waldemara Maksalon o zniesienie współwłasność ul. Nad Kamienną 25 w Starachowicach, za życia mojej mamy, wpisując dział spadku po śmierci mojej mamy, dokując oszustwa i Postanowienia jako nabycia spadku po Franciszku Janie Mazurku, po mamy tacie, co jest przestępstwem i dorobieniem dla mnie dziecka oraz dla rodziców dzieci z nieprawego łoża w celu wydziedziczenia prawdziwej rodziny i podstawienia agentów wywiadu i Kościoła. Było to powodem morderstwa mojej mamy i zamiany w banku mojej tożsamości na Bożena Piórecka z domu Mazurek co jest podstawieniem pod rodzinę Mazurków.

W tym celu dokonano przejścia na ulicę Nowowiejską, gdzie moja mama otrzymała od swojego taty działkę, którą Urząd Skarbowy podmienił na dział spadku dla Lidii Daleszak i Lidii Maksalon podstawiając Zuzannę Maksalon, dziecko skradzionej córki Anny Marii Pióreckiej. Aby dopasować fikcyjne linie genealogiczne do rzeczywistości eliminowane są rożne osoby w celu zawłaszczenia ich tożsamości, a nawet eliminowane były przez różne wypadki całe rodziny. Celem jest wykorzystanie imion, które są podstawiane w fikcyjnych liniach genealogicznych tworząc ciągłe rozwody i zmiany nazwisk, w celu uwiarygodnienia oszustw w bankowych systemach, gdzie dorabiano wiele małżeństw pod te same osoby w celu kradzieży pieniędzy przez fikcyjne sprawy rozwodowe o majątek, czego nie było nigdy w mojej rodzinie.

Podstawiono pod mojego syna Adama Pióreckiego pan Adama Czartoryskiego do którego pisał z Turcji generała Bem doprowadzając do odebrania terenów w Puławach. Przed pomnikiem Bema w Tarnowie państwo Pikul zrobili zdjęcie mojej mamie oraz nam, gdy byliśmy w Tarnowie. Dokonano reaktywacji Towarzystwa Politechnicznego Polskiego, które złożył gen. Bem w 1835 roku, a które prowadziło szeroką działalność w zakresie chemii w celu zaopatrzenia armii. Wykorzystano różne złoża co połączono z odwiertami Bohdana Żakiewicza, który udawał odwierty , gdyż mapy złóż były carskie.

Ukryte jest takie działanie przez osoby pozorujące, które podstawione są pod imiona różnych osób z nasze rodziny, w celu zmiany nazwisk i podstawienia oszustów przez Kościół i Rząd, na nasze dane osobowe, wykorzystując nasze dzieci i rodziny, aby ich zniszczyć, i aby oni nas zniszczyły w celu przejścia osób pozorujących na nasze miejsce po czym oni mieli być zlikwidowani.

Syn Wacława i Ewy Podolskich z Krakowa bierze udział w rajdach samochodowych, gdyż jego rodzice byli właścicielami salonu Fiata, którego podstawiono pod Roberta, wykazując spadkobiercę aby przejąć firmę, aby podstawić go pod Roberta Pióreckiego fikcyjną osobę na Bory i gminę Brody, która fałszuje wpłaty w taki sposób. Wykorzystywane są wypadki samochodowe, aby wykorzystać tożsamość kierowców i ich rodzin do działów spadku łącząc ze sportem i zdrowym stylem życia, w celu połączenia z programem militarnym EKO, gdyż w systemie bankowym trwa wojna.

Z tego powodu radca prawny pan Skaza zawłaszczył dokumenty od Prokuratury w Toruniu w sprawie z naszego powództwa o pomoc prawną umieszczoną przez prokuraturą w Toruniu pod sygnaturą akt Ko 883/12, aby podać się za osobę nas reprezentującą, gdzie dorobiono akta psychiatryczne Wiesławy Główki do podmiany, do podstawienia dla mnie, i w tym celu komornik postawił jej syna pod moje mieszkanie w asyście policji, rano gdy jeszcze byłam w piżamach zachowując się jakby chciał włamać się do mojego domu, i pozorując sytuacje odwrotną. Z rozmowy wynikło, ze jest akcja zaplanowana aby zniszczyć moją godność, przez dwuznaczne odzywki sugerujące określenia sygnatury do fałszywych akt pod wykorzystanie seksualne mężczyzn, gdy byłam z moim mężem Jerzym Kaźmierczyk. Dorobiono dla mnie konkubinat i dlatego pozwolono sobie na takie działanie gdyż podstawiono już spadkobierców. Podstawiono dla mnie obcą osobę pozorując dział spadku na SOF-ART Sp. z o.o., firmie która obecnie nie działa i sprawy były zakończone, a ponadto już ja nie jestem od dawna jej właścicielem. Mój obecny mąż Jerzy Kaźmierczyk jest jej właścicielem, którego podmieniono za byłego męża i podstawiono pana Piotra Główkę, czyli osobę już z nowego zarządu, gdy już sprzedałam firmę dla Jerzego Kaźmierczyk, z którym w 2008 roku się pobrałam. Podstawiono syna pani Wiesławy Główki, pana Piotra Główkę na mój dom i w dodatku za moich synów Jakuba Pióreckiego i Adama Pióreckiego obecnie Kornaszewski, których zamieniono i podstawionego pod Adama Kaźmierczyk i Pawła Kaźmierczyk synów z pierwszego związku mojego obecnego męża Jerzego Kaźmierczyk. Ukryte to zostało na firmy, gdzie dorabiane są długi przez fałszywych spadkobierców, przerabiających się za inwestorów zastępczych na spółkach utworzonych na naszych danych osobowych przez połączenie z SOF-ART Sp. z o.o. z Marmoroc-Polska Sp. z o.o., gdzie dorobiono mojej mamie innego mężczyznę i dziecko z nieprawego łoża. W tym celu podmieniono nasze dane na Bożena Bochyńska-Kaźmierczak i Jerzy Kaźmierczak, aby podmienić za nas naszych fałszywych spadkobierców i zamienić na pomoc prawną rządu USA w sprawie Więzień CIA, aby przejść na teren wojskowy portu w USA i oskarżyć nasze rodziny o terroryzm, w tym w bazie marynarki wojennej czego dowodem są strzelaniny w Waszyngtonie, do żołnierzy w USA, aby upozorować kłótnie o majątek. W tym celu dorabiane są akta kryminalne o pobicie i mordy w tym wykorzystano zwierzęta jaka pies Jerry i koń Dzidka, podstawione pod faktyczne osoby w USA i innych krajach, również sportowców, Lucjan, Julius pod bank Julius Berr w Liechtenstein, kryjąc zamordowane osoby hrabinę Gertrudę z domu Komorowską i jej męża Juliusza Bochyńskiego, pod które podstawiono fałszywych Tarnowskich podstawionych za Bocheńskich, jak braci Aleksandra Tarnowskiego i Juliusza Tarnowskiego.

W tym celu nasze dzieci i dzieci naszych sióstr miały posłużyć jako żywe tarcze, aby przejść na jedną religię, gdyż z jednego źródła dokonuje się finansowane różnych kościołów i rządów, aby ukryć morderstwa, za które zamierzano obciążyć nasze dzieci, których dane przerobiono na emigrantów, wykorzystując ich do pozorowania osób, w tym nas , aby umożliwić wprowadzenie Jednej Religii i w jednej chwili dokonać podmiany naszej rodziny. W tym celu zamierzano wykorzystać dorobione akta dla nich, po zaplanowanej naszej likwidacji.

Odwołałam się od decyzji Urzędu Skarbowego w Starachowicach do Kielc, co spowodowało dorobienie tożsamości na Kielce. W tym celu otrzymałam pismo z Urzędu Skarbowego w Kielcach w taki sposób skonstruowane aby umożliwić podmianę rodziny i wykazać nieprawdę, że jestem mieszkanką Kielc, podając sygnatury w jednym piśmie nie mojej rodziny, ale w taki sposób utworzone aby połączyć z moją rodziną czego łącznikiem miał być Czesław Daleszaka z Kielc podstawiony za brata, którego nie miała ale postawiono mnie na Ostrowiec- Świętokrzyski za Katarzyną Kaźmierczyk , która ma brata Wojciecha Krasuskiego podstawionego pod Wojciecha Idziak mojego chrześnika. Dorobiono akta rok wcześniej niż pracował przez kilka miesięcy w Kielcach i wynajęłam mieszkanie.

W tym mieszkaniu dokonano kradzieży dokumentów mojej rodziny w tym metryk urodzenia i zgonów moich dziadków, rodziców i moich dzieci na nazwisko Pióreckie oraz dokumentów przygotowanych do ambasady niemieckiej w celu otrzymania obywatelska niemieckiego, bo porwana córka jest w Niemczech. Z tego powodu MSW dorobiło dorobiło na przyszłość dokumenty o moim zaginięciu za granicą co przysłano do Urzędu Wojewódzkiego w Kielcach, aby podmienić moje dane na Annę Marię Piórecką córkę skradzioną po urodzeniu, do podstawienia jej za spadkobiercę na moim mieszkaniu po rodzicach po naszej likwidacji a mojego męża zamierzano zamienić na pisanego przez „zi” Jerzy Kazimierczyk podstawiając inną osobę. Na prośbę o usuniecie błędów w nazwisku stwierdzono, że nie podoba mi się moje nazwisko, co jest dowodem praktyk komunistycznych wobec nas w ustroju demokratycznym. Moje odwołanie się do Urzędu Skarbowego w Kielcach zostało w specyficzny sposób ujęte przez ten Urząd Skarbowy, aby połączyć sprawy o przyłącze wodne sąsiadów na Bohaterów Westerplatte 1 w Starachowicach, pod numer 1/A gdzie jest pani Helena Surma, oraz spawy o zniesienie współwłasności na ulicy Nad Kamienną 25 , aby zamienić na sprawy spadkowe łącząc z pismem siostry Beaty Idziak z domu Bochyńskiej, która przekazała mi wszystko po rodzicach z jej części, co nie uznał Sąd bo było jedynie potwierdzone przez Irlandzką Policję, a nie był zrobiony Akt Notarialny. Spowodowało to dorobienie opiekunów prawnych w każdej z nieruchomości, wykorzystując akta Wiesławy Główki i fakt , że jej syn Piotr Główka, był wiceprezesem spółki SOF-ART Sp. z o.o w Lipie Henryk Szyb 1, gmin Brody Iłżeckie, pracujący na umowę jako pracownik obecnego mojego męża Jerzego Kaźmierczyk. Bank Śląski wykorzystał zatrzymanie samochodu przez Policję, marki Reno Chamade, prowadzonego przez Pawła Idziak, zamienionego na Piórecki i dlatego wykorzystano Opinie Psychiatryczne Wiesławy Główki, i podstawiono je pod moje dawne dane Bożenie Piórecka z pierwszego związku, podmieniając, że jestem moją mamą z domu Mazurek, aby zawłaszczyć nasze mienie, na nas odzyskane ale dla fałszywych spadkobierców. Dlatego upozorowano naszą śmierć podstawiając Wiesławę Główkę i Piotra Główkę za spadkobierców firmy SOF-ART Sp. z o.o., finansując zakup Huty Ostrowic z kradzionych obrazów przez Bohdana Żakiewicza w Lutrii koło Lozanny, a pochodzących z UBS, gdzie wprowadzono Bohdana Żakiewicza podstawionego pod Wacława Bocheńskiego z USA.

Dorobiono tajnie opiekunów, co było zemstą, na mojej rodzinie, gdyż dziadek był kuratorem sądowym i obecnie zamieniono obce osoby jako spadkobierców, aby pozorowały opiekę nade mną, przez drobione fałszywe akta medyczne w celu reprezentowania nas w fałszywych sprawach sądowych jako spadkobiercy.

Dowodzi to, że podmieniono Helenę Surma na Helenę Podpłońską, zamieniając osoby na Miedzną Drewnianą, aby podstawić ich pod babcię mojego męża, która nie żyje, a która umarła na skutek żalu, gdy jej wnuka aresztowano w Sandomierzu, który jest moim mężem. Zamieniono babcię mojego męża Helenę Podpłońską na Helenę Surma i podstawiono sprawę o przyłącze wodne INs 56/10, podmienioną na fałszywych spadkobierców w firmie Marmoroc-Polska Sp. z o.o., pozorując windykację na wodę Sof-ART Sp. z o.o. w Lipie Henryk Szyb 1 podstawioną na Bohaterów Westerplatte 1, gdzie kreowane są fikcyjne faktury ,a gdzie nie ma licznika na wodę i jest odcięta woda.. W Urzędzie Miasta określano, że mieszkam w Lipie Henryk Szyb, i nawet widzieli moje firanki, co jest nieprawdą i dowodem podstawienia za mnie obcej osoby pod ten adres, która udaje Bożenę Bochyńską w dodatku żonę mojego męża Jerzego Kaźmierczyk.

Bank Śląski wstawił długi Nordkom na spółki męża windykując depozyty carskie.

Ukryto to przez osobę Ireneusza WASILONKA podstawionego pod dane Jerzego Kaźmierczyk mojego męża i podstawiając moje dane z pierwszego związku Bożena Piórecka i panieńskie nazwisko Bożena Bochyńska wstawiając na Marmoroc-Polska Sp. z o.o., dalej podmieniając moich rodziców. Podstawiono również moją mamę przez prokuratora Bieleckiego z Kielc, który sfabrykował dokumenty, aby połączyć firmę Marmoroc-Polska Sp. z o.o. z SOF-ART Sp. z o.o.

Wszystkie sprawy są oszustwem a połączone są przez Urząd Skarbowy w Kielcach, na windykacje dla fałszywych spadkobierców, podstawiając Czesława Daleszak i Lidię Daleszak oraz Bożenę Szwed w celu podmiany naszej rodziny na agentów. Wykorzystano upoważnienie mojej mamy, które uprawniało mnie do przejęcia jej mienia, a co wykorzystano bezprawnie dla podstawionych osób, aby mnie i męża pozbawić wszystkiego.

Urząd Skarbowy w Kielcach spreparował sprawy, aby wykreować linię genealogiczną fałszywych spadkobierców wykorzystując dawny adres zameldowania mojego taty w Kielcach, gdy pracował w melioracji, co jest uwidocznione w księdze meldunkowej ul. Pasternik 31, później przypisana do nowej ulicy Nad Kamienną 25, którą policja próbowała przejąć po ujawnieniu kopii w Sądzie Rejonowym w Starachowicach. Urząd Skarbowy połączył sprawy INs 56/10 o wodę ze sprawą INs 716/10 o zniesienie współwłasności i podstawił pod sprawę z naszego wniosku, zamienioną przeciwko nam, Ko 883/12 w Toruniu, gdzie dokonano kradzieży mienia i podmiany rodziny. W tej spawie dokonano podstawienia fałszywego nazwiska, aby połączyć z oszustwem dorobionym po śmierci mojej mamy dla INs 956/09, gdzie podmieniono nasze nazwiska na Bożena Bochyńska-Kaźmierczak i Jerzy Kaźmierczak, dla Niemiec, aby zamienić mnie na osobę fikcyjną z domu Kaźmierczak. Połączono sprawy o pomoc prawną wykreowaną jako windykacyjną Ko 883/12 w Toruniu ze sprawami więzień CIA w Polce, jako pomoc prawna, aby przejść na USA na port przez wykorzystanie zgody na poręczenie portem w Gdańsku, zamieniając poręczenie i podstawiając pod port własność mojego dziadka, zarządzany przez Wacława Bocheńskiego w USA. Prokuratura Starachowice i Kielecka Policja podmienili sprawę na uszkodzenie ciała I Ds 1001/14 , aby ukryć fałszywe zeznania Bohdana Żakiewicza, który podał się za spadkobiercę Wacława Bochyńskiego podstawiając się pod Bohdana Bochyńskiego ojca Marii Gudewicz, który nie miał do tego prawa a co było uwidocznione w Banku, gdzie zdeponowano dokument w którym wszyscy zrzekli się praw do majątku, gdyż były to osoby funkcyjne, podstawione do rodziny.

Mój tata Józef Ludwik Bochyński , był jedynym prawnym właścicielem całego mienia i przekazał go Oświadczeniem Woli mnie czyli jego córce i mojemu obecnemu mężowi Jerzemu Kaźmierczyk i dlatego wykorzystywane są nasze dane osobowe i podmieniono nazwisko na Piórecka , gdyż wówczas jeszcze nosiłam nazwisko z pierwszego związku Bożena Piórecka z domu Bochyńska.

W tym celu w moim zeznaniu przeciwko Bohdanowi Żakiewiczowi podstawiono na policji w Paradyżu zwane obligatoryjnymi drukami wydruki z formularzem o uszkodzeniu cała z wkomponowanym zeznaniem, aby połączyć tam wpisane określenie jako uszkodzenie przez osobę najbliższą, które nakazano mi podpisać jako uzupełnienie moich zeznań i osobno poproszono mojego męża mimo, ze razem wnosiliśmy sprawę, ale zamieniono nasze zaskarżenie Bohdana Żakiewicza, na zaskarżenie mojego męża Jerzego Kaźmierczyk i ukryto w Kielcach w sprawie połączonej przez Policję o działaniu na szkodę mienia Policji, gdzie Policja prowadziła sprawę, którą sam wniósł mąż jako działania na szkodę spółki Marmoroc-Polska Sp. z o.o, gdzie uruchomiono na męża fundusze i tajnie na mnie, 24 miliardy USD (dwadzieścia cztery miliardy dolarów amerykańskich), i podstawiono fałszywych spadkobierców, czyli obce osoby – agentów. Wynika z tego, że firmę męża przejęła Policja, która podała się za rodzinę podstawiając, Lidię Maksalon byłego komendanta Policji we Włoszczowej, oraz Jadwigę Mirowską pielęgniarkę na Policji, z domu Maksalon, już nie żyjącą pod danymi Jadwiga Limanówka z drugiego jej związku a pod pierwsza tożsamość podstawiono moją mamę zmienioną na Jadwigę Kaczyńską.

Kościół oparł swą wą wiarę na mocy kradzionych pieniędzy, opłacając bandytów i nasze rodziny w programach bankowych, aby były żywą tarczą kryjącą niegodziwość w Kościołach. Pismo Święte mówi, że lepiej być pod osłoną mądrości niż pieniędzy. Modrością Bożą jest posłuszeństwo dla Boga i ufność w moc Boga.

Z poważaniem
Bożena Bochyńska-Kaźmierczyk
mgr inż. mech. Jerzy Kaźmierczyk

About thetimesofpoland

Historia rodziny carskiej w Polsce od 1918 roku do 2015 roku. Judy Lew główny herb rodu
This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

