Handel Ludźmi przez Trybunał w Hadze

Starachowice 06.08.2015

Bożena Bochyńska-Kaźmierczyk z domu Bochyńska
mgr inż. mech. Jerzy KaźmierczykWspomnienie o Józefie Ludwiku Bochyńskim [Page 2]
zamieszkanie
ul. Nad Kamienną 25
27-200 Starachowice

Jego Ekscelencja Papież Franciszek
Sąd Okręgowy w Toruniu(Okresowy)

W sprawie męża sygnatura akt IIK 164/11
Informacja do Sądu Rejonowego w Toruniu

Kradzież wnuków dla ukrycie kradzieży mienia

Masoneria prowadzi wojnę przeciwko Polakom z DNA carskiej rodziny, aby dokonywać działów wykorzystując moje skradzione dzieci i wnuki. Obecnie doszło do upozorowania śmieci dwojga moich wnucząt bliźniaczek, aby według zwyczaju ukryć je do późniejszego mordu pod dział spadku, dla Rosji i Gminy Żydowskiej w Nowym Jorku. Zagrożone została cała rodzina z powodu, że mamy carskie DNA , co zostało potwierdzone w Rosji przez pana Kazimierza Banię. Po sprawdzeniu mojego DNA doszło pod postawienia Pana a Dimitrieja Miedwiediewa pod moje dane z Rurykowiczów, gdyż już zaplanowano wykorzystanie moich dzieci i wnucząt, co obecnie jest aż nadto widoczne przez woskowych o nazwisku Sergiejw.

Gmina Żydowska z Nowego Jorku dokonała podstawienia Żydów pod dane rodziny carskiej i wystąpiła o wypłacenie przez Polskę odszkodowania za finansowanie Państwa Polskiego przed 1939 rokiem, przez mojego dziadka Brunona Bochyńskiego czyi ukrytego Aleksego Romanowa. Doszło do podstawienia Żydów pod nasze dane osobowe i wykorzystano moją siostrę Beatę Idziak z domu Bochyńską, która w przeszłości uczestniczyła w kradzieży moich dzieci wykorzystanych do działu spadku a znajdujących się w Kościele Katolickim. Wyjaśnienie tych spraw spowodowało obecnie dokonanie przyspieszenia porodu dwóch wnuczek córek syna Adama Pióreckiego, który zmienił nazwisko na Kornaszewski żonatego z Lailą Sergiejew Kornaszewską jego drugą żoną. Dokonano podmiany nazwiska na Laja Kornaszewska Sergiejew i kradzieży dwóch wnuczek przy pomocy mojej siostry Beaty Idziak i grupy ART-B w Irlandii. Dokonano podstawienia skradzionych wnuczek do dwóch grup kapitałowych związanych z Kazimierzem Banią grupą premiera Miedwiediewa i grupą Czesława Daleszaka związanego z Zakonem Templariuszy i Prezydentem Rosji Władimirem Putin. Doszło do podstawienia Czesława Daleszaka pod nieruchomość po jej próbie sprzedaży, i wykreowano fikcję podstawiając obce osoby pod rodzinę, aby wykreować braci dla mojej mamy jedynaczki cofając czas pod moja babcie i martwe dusze dwóch braci wpisanych do mojej babci i podmienionych obecnie kreując dla mnie brata. Celem tego jest dokonanie działu spadku na Hucie Ostrowiec w celu wykorzystania windykacji spółki SOF-ART Sp. z o.o. należącej do męża Jerzego Kaźmierczyk do zakupu Celsa Huta Ostrowiec. Umieszczono panią Annę Komorowską w fundacji PZU, co może pozwolić na uporządkowanie spraw bądź podłożenie jej pod moją skradzioną córkę Annę Marę Piórecką na Ostrowice-Świętokrzyski pod oszustwa dla fałszywych hrabiów Tarnowskich udających dzieci z nieprawego łoża, których nigdy nie było. Dokonano podmiany przez ubezpieczenia domu ul. Nad Kamienną 25 w Starachowicach przez oddział z Ostrowca Świętokrzyskiego dla mojej babcie Anieli Reginy Mazurek z domu Maksalon, czyli prawdziwej księżej Glińskiej, aby powiązać z podstawionymi tam Żydami pod dane mojego dziadka hrabiego Jana Tarnowskiego ukrywającego się pod nazwiskiem Franciszek Jan Mazurek w Starachowicach. W tym celu zamieniono go na Franciszka Bocheńskiego, aby dostać się do rodziny Romanow mojego taty, przez wykorzystanie moich dzieci i wnucząt podstawiając ich DNA do Rosji przez Starachowice i Warszawę pana Banię, który uciekł do Szwajcarii i nie oddał dokumentów, gdyż uśmiercił mnie w systemie bankowym, aby ukraść depozyty na fałszywych spadkobierców i osoby nie mające prawa do dziedzictwa w celu wykorzystania ich przeciwko wierzącym.

Doszło obecnie do działania w USA, Belgii i Francji , zajmowania mienia Rosji podstawiając mienie carskie przez fałszywych Romanow w Anglii Belgii i Paryżu, w celu ukrycia wytworzonych przez moją siostrę Beatę Marię Idziak linii genealogicznych, pozorując konkubinat z Jarosławem Maślisz. Celem tego jest wypranie kradzionych pieniędzy przez udziałowców Jukost i wyrok Trybunału w Hadze a kwotę 50, – miliardów EUR co jest wielkościową weksla mojego męża Jerzego Kaźmierczyk dla Banku Technologii w Kielcach powiększonego o zapis księgowy. Loża Benai Brith postanowiła przy pomocy Sądu Okręgowego w Toruniu dokonać wyeliminowania mojej carskiej rodziny przez podstawienie Żydów udających moją rodzinę, podstawionych pod dane osobowe naszej rodziny. Działanie USA , Francji i Belgii jest celowe w celu kradzieży carskiego mienia przy pomocy skradzionych dzieci co uczyniono już w przeszłości. Jest to świadome działanie tych państw jak i Kościoła Katolickiego oraz Cerkwi Prawosławnej, w celu kradzieży carskiego mienia na świecie i zamordowania rodziny carskiej aby ukryć zbrodnie przez Sąd w Toruniu i Państwo Polskie, które współdziałają z lożą Brani Brith oraz OPUS Dei w Kościele Katolickim. Polska podmieniła rodzinę carską na Żydów, aby ukryć zamordowanie Wacława Bocheńskiego w USA i kradzież majątku w USA przez wojsko. USA Belgia, Francja, Rosja, sądzili, że można oszukać Ducha Świętego, przez ukrycie wykorzystania moich wnuków robiąc dział spadku przez DNA mojej carskiej rodziny. Pismo święte mój, że głupi jest ten kto mówi, że nie ma Boga , a ponieśli śmierć Ananiasza i Safira, gdy uzgodnili wersję ukrywając ją przed apostołami. Bóg nie da się z siebie naśmiewać a dzieci i wnuki nie są towarem i Bóg się o nie upomni. Oddaję ludzi na Boski osąd, żądając zwrotu dzieci i wnuków, gdyż każdy włos na ich głowie jest policzony a straszna to rzecz wpaść w ręce Boga żywego.

Z poważaniem:
Bożena Bochyńska-Kaźmierczyk
mgr inż mech. Jerzy Kaźmierczyk

About thetimesofpoland

Historia rodziny carskiej w Polsce od 1918 roku do 2015 roku. Judy Lew główny herb rodu
This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

