Manipulacja DNA naszej carskiej rodziny w Polsce przez wywiad w Rosji

Starachowice 18.10.2015

Bożena Bochyńska-KaźmierczykJerzy Kaźmierczyk
mgr inż. mech. Jerzy Kaźmierczyk
zameldowanie:
ul. Bohaterów Westerplatte 1/1
zamieszkali – Adres do korespondencji:
ul. Nad Kamienną 25
27-200 Starachowice

Prokuratura Rejonowa w Starachowicach

INFORMACJA
do złożonych doniesień

Przekazuję informację do wniesionych spraw w celu uniemożliwienia matactw i manipulacji moimi wynikami DNA metodą porównawczą do celów uzyskania pokrewieństwa. Jest to ta sama metoda co badanie DNA do ustalenia ojcostwa.
Badania robiłam dwa razy. Pierwszym razem za życia rodziców Filomeny i Józefa Bochyńskich. Poprosiłam wówczas mamę aby wyniki przyszły na jej adres, żeby jej dane widniały na opłacie, gdyż nie miałam zaufania do byłego męża Dariusza Pióreckiego, który po rozwodzie zmienił nazwisko na Kornaszewski. Sytuacja ta zaistniała na skutek zmuszenia mnie przez byłego męża do ustalenia ojcostwa pierwszego syna Adama Pióreckiego, który zmienił nazwisko również na Kornaszewski.

Próbki do badania DNA były przesłane ze Starachowic do Poznania w celu porównania mojej próbki jako matki wówczas na nazwisko Piórecka z pierwszego związku , syna Adama wówczas Pióreckiego oraz Dariusza wówczas Pióreckiego jego ojca co według późniejszej opinii nie było potrzebne, ale zostało wykorzystane do podmiany mojej rodziny Bochyńskich na rodzinę Pióreckich.

DNA mojego syna Adama nie tylko było wykorzystane dla fałszywych Radziwiłł, ale w pokoleniu wnuków wykorzystano córkę syna Wiktorię Kornaszewską, którą podstawiono dla rodziny Waldemara Maksalon dla pani Ewy Cichockiej z domu Mirowskiej, gdzie podstawiono moją wnuczkę za jej dziecko podstawiając Dariusza Pióreckiego dziadka Wiktorii za ojca. Stało się to powodem podmiany mojego obecnego męża Jerzego Kaźmierczyk na Dariusza Pióreckiego przy wykorzystaniu Dariusza Dąbrowskiego handlarza narkotyków doprowadzając do zamiany na nazwisko Piórecki. Pod nazwisko Piórecki dalej podstawiono starostę i bankierów pracujących dla Rosji, którzy obecnie doprowadzili do zamiany moich danych w systemie bankowym na mężczyznę i na polecenie Rosji dorobiono opinie psychiatryczne na takie fałszywe dane osobowe zadłużając nieruchomości w celu wyprowadzenia terenów rodowych. Nie wiedziałam wcześniej, że były mąż Dariusz Piórecki miał dziecko z Edytą Maksalon, które jest w rękach W. Putin i D. Miedwiediew, a dziecko W. Putin z moją skradzioną córką Anną Piórecką jest w rękach Edyty Maksalon i jest to Zuzanna Maksalon, która miała być dowodem niewinności, gdyż DNA dziecka wykaże moją linię genealogiczną a został Dariusz Piórecki upozorowany na ojca swojej wnuczki.

Oznacza to wykorzystanie mojej wnuczki i dorobienie opinii psychiatrycznych na zlecenie Rosji tak samo jak wyrok mojego męża w SO Toruń sygnatura akt IIK 164/11. Fałszywe opinie psychiatryczne miały służyć uniemożliwieniu pomocy rodzinie oraz wykazaniu obciążeń genetycznych o podłożu psychicznym i religijnym.

Nigdy nie robiłam żadnych badań DNA w zakresie badania chorób i nie jest mi to potrzebne. Osoby, które mają wiedzę znakomicie wiedzą , że mój ród z Rurykowiczów ma pochodzenie z Judy w linii Dawida.

Zuzanna Maksalon będąca w rękach Waldemara Maksalon podstawiona została pod nieruchomości jako spadkobierca po Jerzym Kaźmierczyk aby przejść na męża mojego firmy w Szwajcarii.
Z tego powodu następuje próba eksmisji w sprawie sygnatura akt IC 178/15 z nieruchomości
ul. Nad Kamienną 25 w Starachowicach co nie ma prawnego uzasadnienia a oznacza współpracę z wywiadem rosyjskim.
Moja rodzina miała służyć jako króliki doświadczalne, a eksperymenty miały być dokonywane w laboratoriach ukrytych na dnie morza w celu ich ukrycia.
Określenie przez żonę W. Putin, że mąż nie żyje może być powodem uniemożliwienia identyfikacji DNA mojej wnuczki w rękach Waldemara Maksalon, ale nie wykaże DNA Edyty Maksalon. Umieszczenie W. Putin w kapsule może oznaczać, że znajduje się on w laboratorium.
Pan Kazimierz Bania zamieszkały ul. Ikara 7, Warszawa poprosił mnie o DNA w celu wykazania zgodności z rodziną carską w Rosji. Z tego powodu badania DNA zrobiłam po raz drugi abym nie występowała z synem i byłym mężem.
Badania DNA były również robione w Poznaniu z tym, ze śliny. Poprosiłam teściową Łucję Kaźmierczyk aby moje wyniki dla bezpieczeństwa były przesłane na jej dane na kopercie i adres na Miedzna Drewniana 244.

Obecnie doszło do dorobienia przez Tomaszów Mazowiecki choroby psychicznej przy jednoczesnym wydaniu dokumentów, że jestem zdrowa po miesięcznej obserwacji sądowo-psychiatrycznej w Łodzi co jest zbieżne z wyrokiem Sądu Apelacyjnego w Krakowie do czego miałam wykonywane dodatkowo badania psychiatryczne. Psychiatrzy nie mają uprawnień do ustalaniu historycznych faktów a co zrobiono w Toruniu w celu ukrycia kradzieży METRON SA i współpracy psychiatrów z Torunia z wywiadem.

Zaistniałe sytuacje są dowodem współpracy z wywiadem rosyjskim psychiatrów z Tomaszowa Mazowieckiego i Kielc. Celem było upozorowanie mnie na córkę moich teściów i dorobienie akt o zmianie tożsamości, a nawet płci w celu pobierania na moje dane kredytów przez Waldemara Maksalon z rodziną i sąsiadami, Urzędem Miasta, Starostwem Powiatowym i SSE Starachowice, wyprać skradzione ziemie również w Rosji, na Ukrainie i Niemczech.

Drugie DNA było wykonywane metodą porównawczą do celów porównania DNA z rodziną carską w Rosji po mieczu na zlecenie Kazimierza Bani, który potwierdził moje pochodzenie.
Po tej sytuacji w mediach ukazał się artykuł, że D. Miedwiediew pochodzi z Rurykowiczów co jest nieprawdą, ale posiada on moje wnuki i dziecko W. Putin z mój,a córką Anna Piórecką. W Szwajcarii nazwano związek W. Putin i D. Miedwiediew jako homoseksualny co wykorzystano do systemów bankowych w celu kradzieży pieniędzy. Z tego powodu w Starachowicach podmieniane są moje dane na mężczyznę w sprawie sygnatura akt Ko 336/13. Dorobiono fałszywe akta o uszkodzeniu cała sygnatura akt 1Ds 1001/14 w celu zamiany mojej tożsamości dla Rosji, zamieniając moich rodziców na Ostrowiec Świętokrzyski, aby przejść pod książąt Radziwiłł w celu podmiany mojej babci księżnej Marii Lubomirskiej spalonej w Kruszynie zamężnej z carewiczem Aleksym Romanow pod nazwiskiem Roman Bocheński na Zofię Radziwiłł z Zamoyskich podstawiając wygasły rod Popiel w Kurozwękach. Z tego powodu dostarczono awizo na „Bożena Bochynsk” aby znieważyć moją rodzinę co było widoczne w działaniach Dariusza Pióreckiego obecnie Kornaszewskiego.

Obecne metody badania określane przez media jako badania do sprawdzenia chorób przez badanie DNA nigdy mnie nie dotyczyły i nigdy nie miały miejsca.

Dokonano podstawienia w Szwajcarii Anny Pióreckiej i Michała Pióreckiego za spadkobierców mojego obecnego męża Jerzego Kaźmierczyk co próbowano ukryć przez podstawienie Zuzanny Maksalon za spadkobiercę po żyjącym moim obecnym mężu Jerzym Kaźmierczyk w Polsce, aby przejąć kontrolę nad spółkami APE Umwelttechnik AG w Szwajcarii przez Rosję. Do tego celu wykorzystano adres firmy mojego męża Jerzego Kaźmierczyk, APE-CH GmbH w Zug, gdzie byłam w zarządzie. W tej miejscowości również posiada firmę W. Putin. Byłam po rozwodzie z Dariuszem Pióreckim, ale jeszcze w tym czasie nosiłam dane z pierwszego małżeństwa Bożena Piórecka, z domu Bochyńska co podmieniono w systemie na Mazurek w Raiffeisen Bank do nowego linii kreowanej przez system Bankowy, a w kreowanym adresie do teściów, podmieniono moje dane na Kaźmierczyk z domu, wykorzystując córkę teściów Martę Cybulską z domu Kaźmierczyk podstawioną pod moją córkę Martę Piórecką, która przybrała moje panieńskie nazwisko Bochyńska i jest panną. Dokonano w Szwajcarii działu spadku wprowadzając dzieci jako spadkobierców za nas żyjących. Pan Kazimierz Bania dokonał naszego uśmiercenia w systemach bankowych wykorzystując nasze pełnomocnictwo w ZUG, jak również drugie dla pana Gustawa Schmidt, pod które podstawiono Konrada Szmytka prawdziwe nazwisko Szmidt i Teresę Szmytka jego matkę, którzy pracują dla Rosji pod adres Konstytucji 3-Maja 23/9b w Starachowicach i podstawiono Krzysztofa Radziwiłł w banku UBS pod rodzinę obecnego męża Jerzego Kaźmierczyk czyli książąt Radziwiłł, gdyż Kościół Katolicki nie ujawnił prawdy dla Bogusława Krasuskiego pod którego również podstawiono Bogusława Szmytka czyli Schmidt męża Teresy oraz podstawiono Barbarę i Jerzego Bochyńskich z Katowic jako agentów niemieckich i rosyjskich. Pierwsze badanie DNA zostało złożone w sprawie sygnatura akt INs 716/10 co wykorzystał Waldemar Maksalon dla wywiadu rosyjskiego zamieniając się na księcia Glińskiego co było widoczne w jego zachowaniu, które miało upozorować zdjęcie mojego dziadka księcia Franciszka Glińskiego w fabryce, którego podmieniono za Franciszka Bocheńskiego drugiego pradziadka czyli cara Mikołaja II Romanowa. Z tego powodu prozę uwzględnić tą informację jako wyjaśnienie do wszystkich złożonych wniosków, w celu zablokowania wywiadu rosyjskiego i innych, które wykorzystują bezprawnie moje dzieci i wnuki manipulując tożsamością do systemów bankowych.

Z poważaniem
Bożena Bochyńska-Kaźmierczyk
mgr inż. mech. Jerzy Kaźmierczyk

Wspomnienie o Józefie Ludwiku Bochyńskim [Page 3]Wspomnienie o Józefie Ludwiku Bochyńskim [Page 1]

About thetimesofpoland

Historia rodziny carskiej w Polsce od 1918 roku do 2015 roku. Judy Lew główny herb rodu
This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

