Po latach LUSTRO

Skrót wydarzeń dnia:                                                                                  PLAN MIEJSCA JEDNEJ RELIGII w SZWAJCARII NA
CHATEO GUTSCH .
Zamek zakupiony przez
Tytusowicza Romanowa brata cara
dla swojej małżonki

Business-Plan-Chateau-Guetsch-DEP 2
Fałszywe długi na wodę  na ul. Bohaterów Westerplatte 1/1 w Starachowicach, w Polsce miały być obciążeniem na mnie czyli włączając Katowice Patrycja Wrona podstawiona dla mnie na Bohaterów Westerplatte 1/1, oraz Patrycja z Niemiec przez Turcję. Majewska Barbara oraz Kowalska przez Małgorzatę Idziak i Kowalską, co miało być przejściem przez lustro mojego dziadka jako  symbol odbicia w sprawie z Ernestem Bochyńskim przed wojną windykowanym przez komornika, lustra najdroższego na świecie, gdyż miało być przejściem na cały carski majątek co zmierzano powtórzyć przez Waldemar Maksalon, którego córkę Edytę Maksalon z Dariuszem Pióreckim podstawiono za mnie Bożenę Bochyńską-Kaźmierczyk i Jerzego Kaźmierczyk mojego męża, do fundacji mojego męża APEX STAR oraz do fundacji hrabiego Jakuba Potockiego w celu przejęcia precjozów carskich wykorzystując firmę mojego męża Jerzego Kaźmierczyk przez byłego Pełnomocnika pana Bohdana Żakiewicza.  Teatr telewizji przedstawił bajkę “Małgorzata” , co można przyrównać do próby cofnięcia czasu i przejścia symbolicznie na odbicie na dokumencie pana Bohdana Żakiewicza jako lustrzane odbicie pieczęci Polskiej Żeglugi Morskiej jako nominacji do Nagrody Nobla. Ukończyłam szkołę lalkarską gdzie były przedstawiane różne bajki. Najpoważniejsza była zawsze klasyka, dlatego warto przypomnieć bajkę Śnieżka. “Lustereczko , lustereczko powiedz przecie kto jest najpiękniejszy na świecie” Dziś pewnie brzmiało by to inaczej “Lustereczko , lustereczko powiedz przecie , kto jest najbogatszy na świecie”. Każdemu chodzi o pieniądze a nie o człowieka. Embargo na jabłka przez Władimira Putina, być może ochroniło niejedną Śnieżkę przed zatruciem.
Każdy dba o swoje finanse i jest jednym z zawodników w wyścigu szczurów. Brak czasu i zabieganie ponad to co powinno się robić jest gonitwą za wiatrem i pustką. Prawda, Wiara i Miłość daje życie w szacunku i godności, życie jest darem a wiara skarbem, miłość daje siłę a prawda wyzwala.

IMG009

Kościółek  którego już nie ma, spalił się, w którym byłam ochrzczona, byłam bierzmowana, prowadziłam schole dzieci.

Wnosimy oskarżenie wskazanych osób o posługiwanie się moją i męża Jerzego Kaźmierczyk tożsamością i dokonywanie zadłużeń na moich kontach bankowych uruchamiany przez te osoby oraz na na firmach mojego obecnego męża, któremu przypisano wyrok za ich działania. Pod moje dane osobowe podstawiono Lidię Daleszak pod którą podstawiono Lidię Maksalon byłego komendanta Policji w Włoszczowej i pod jej dane podstawiono Edytę Maksalon jako Bożenę Piórecką pod Oświadczenie Woli mojego taty przez Urząd Skarbowy aby ukryć matactwa.

Pani Edyta Maksalon ma dziecko z nieślubnego związku z byłym moim mężem i doprowadziła do dopisania byłego męża do nieruchomości po moich rodzicach przy udziale jej ojca Waldemara Maksalon. Doszło do powielania mojej tożsamości oraz zadłużania na moje dane przy zmienionych przez pomyłki pisarskie tożsamościach na które pobierane są kredyty notorycznie co zagraża bezpieczeństwu ekonomicznemu kraju. Pani Edyta Maksalon podszyła się pod moje dane i mojego męża Jerzego Kaźmierczyk tworząc rożne odmiany nazwisk przez pomyłki pisarskie jak pisane przez „a” jako Bożena Bochyńska-Kaźmierczak, co wytworzono przez oszusta Waldemara Maksalon po śmierci mojej mamy Filomeny Bochyńskiej , co wykorzystano do podmiany na dział spadku po mamy tacie 10 lat po śmierci dziadka Franciszka Jana Mazurka. Wykorzystano dane mojego teścia Jana Kaźmierczyk, aby przerobić mojego dziadka na inny teren i spowodować ukrycie reaktywacji w Opocznie i oddanie naszych terenów rodowych przez zadłużania i oszustwa Waldemara Maksalon, który podstawił mojego teścia zamieniając na „Jana Kaźmierczak” podstawiając pod mojego dziadka Franciszka Jana Mazurka, który był prawdziwym hrabią Janem Tarnowskim a co zamieniono i wprowadzono zamordowanego Władysława jako żyjącego podstawiając Władysława Maksalon oszukując, że wyrzuca mnie z domu na fałszywe dane pozostawiając zawartość domu w celu posłużenia się do oszustwa i kradzieży przez Edytę Maksalon i Dariusza Pióreckiego obecnie Konaszewskiego tworząc długi pod nieruchomości i wykorzystując dorobione przez te osoby tożsamości na „Dariusz Kaźmierczak” oraz „Jerzy Kaźmierczak” przerabiając mojego męża i teścia oraz mnie na różne rodziny, aby dokonywać kradzieży pieniędzy na różne miasta powielając tożsamości na Toruń, Kraków, Tomaszów Mazowiecki, Kielce oraz Opoczno, głównodowodzącym miastem są Starachowice. Dariusz Kornaszewski wykorzystał do nikczemnych celów dane mojego teścia Jana Kaźmierczyk i podstawił jako oskarżonego bez jego wiedzy do sprawy II K 197/10 kryjąc podmianę mojego teścia na hrabiego Tarnowskiego mojego dziadka dla którego przed laty dorobiono list przez udającego brata dziadka Władysława Mazurka , że nie pomógł siostrom sierotom pisząc z Niemiec. Nie były to prawdziwe siostry, a mój dziadek oddał to co miał nawet odstąpił swoją działkę i oddał maszyny swojego ojca i pożyczył pieniądze w złocie na ich wesele, a oddali papierowe pieniądze bez wartości. Czesława Wojciechowska z domu Mazurek oraz Apolonia Kuźbik z domu Mazurek zwana była Bolą , gdyż podstawiono ją pod Bolesławę Bochyńską moją babcię która zastępowała prawdziwą babcie księżna Marię Lubomirską spaloną w Kruszynie w 1932 roku. Doszło do manipulacji aktami aby oskarżyć niewinnych teściów i przerobić ich za moich rodziców których dane pan Waldemar Maksalon zaciera udając arystokratę w rzeczywistości mieszali jego rodzice przed laty w w budzie jakby przyczepie, cali usmoleni co próbowali obecnie zrobić z nami uszkadzając nam pralkę oraz kradnąc mienie i dokumenty w celu zrobienia się wielkimi.

Kto chce być wielkim musi stać się małym, a takimi byli moi rodzice o szlachetnych niewyobrażalnie charakterach do których ludzie nie dorośli.

Mojego teścia Jana Kaźmierczyk zmierzano zlikwidować gdyż zamierzano podstawić go jako niegodnego, a jego dzieci jako chore psychicznie do kradzieży dla Edyty Maksalon i Dariusza Kornaszewskiego oraz Ewy Kornaszewskiej. Z tego powodu wykorzystano sfabrykowany list do mojego dziadka, aby nazwać teścia niegodnym i dorobić papiery jako niegodny aby wydziedziczyć tradycyjnie jak wszystkie osoby szlachetne, po czym zlikwidować aby wytworzyć dział spadku na Władysławie Mazurku przerobionym za Radziwiłł aby przejść na Ostrowiec Świętokrzyski na byłego teścia mojego obecnego męża Jerzego Kaźmierczyk, aby tworzyć zastawy na mieniu arystokracji i pozbawić dostępu prawdziwe osoby przez matactwa. Wykorzystano przekazanie przez teścia nieruchomości w Miedznej Drewnianej dwóm córkom bez ich syna, któremu wcześniej dano pieniądze na mieszkanie w Ostrowcu Świętokrzyskim podczas pierwszego małżeństwa. Co próbowano podmienić na niegodnego, aby dorobić fałszywe opinie psychiatryczne po czym oskarżyć mojego obecnego męża. W tym celu wytworzono linie debetowe pod zastawy tworząc kredyty dla VIP i spłacając dług przez tworzenie fałszywych długów i krycie to Opiniami Psychiatrycznymi do podmiany tożsamości, aby ukryć pobieranie depozytów carskich. Zadłużenia spłacane są windykacjami na nasze dane osobowe i okradane były w ten sposób nasze depozyty rodowe, które okradano przez windykacje na fałszywe dane osobowe. Spowodowało to wykorzystanie e-sądów do kradzieży i powielanie umorzonych bądź nieistniejących już długów. W tym celu powielono dane moich rodziców, wykorzystując długi przed śmiercią rodziców, które miały pokrycie całkowite w ich mieniu, a co ukradziono i dorobiono spadkobierców fałszywych pod fałszywe linie genealogiczne, aby uniemożliwić spłatę w celu wiecznej windykacji.

Dane moich dzieci i wnuków są wykorzystywane jako dzieci korporacyjne dla biznesu czego dokonał były mąż którego dane na Piórecki wykorzystywał pan Dąbrowski. Pan Piórecki zmienił nazwisko na Kornaszewski, ale nadal istnieje jako Piórecki w Kościele Katolickim, co spowodowało, że jego druga żona Ewa Kornaszewska została podstawiona pod dane osobowe Bożena Piórecka, a w bankach powielono wydanie kat bankomatowych za których koszty mnie obciążano i windykowano firmy męża Jerzego Kaźmierczyk. Jeśli ksiądz nie chce rozmawiać na tematy niewygodne dla Parafii to wysyła sygnał przez pozorowany na zegarek sygnalizator i wysyła parafianina do Proboszcza , który ostrzeżony już nie otworzy drzwi. To takie manewry są stosowane w dzisiejszym chrześcijaństwie , aby uniemożliwić naprawienie szkody. Pani Edyta Maksalon przerobiona został na księżną Glińską, gdyż ma jako panna dziecko z byłym mężem i Prezydent Polski Bronisław Komorowski wysłał do mnie MOPS, aby upozorować mnie na Elżbietę drugą osobę pannę z dzieckiem ze Skarżyska-Kamiennej w celu kradzieży pieniędzy na wielokrotne powielane dane , które to osoby są eksmitowane po kradzieży i tak na około. Doszło do tego, że pani Edyta wychowuje w rzeczywistości moją wnuczkę z Anny Pióreckiej aby wykazać moje DNA w celu przerobienia Dariusza Pióreckiego za Bochyńskiego. Z tego powodu przysyłana jest korespondencja na nazwisko Bożena Bochyńska aby pozorować związek z Bochyńskim podmieniając mnie na Kaźmierczyk z domu. Takie działanie doprowadziło do utraty kontaktu syna Adama Kornaszewskiego z jego córką Wiktorią Koraszewską, na którą syn za namową ojca nie płaci alimentów co miało doprowadzić do braku informacji co dzieje się z jego córką zamienioną na córkę Dariusza Kornaszewskiego zamienionego na Bochyńskiego w celu pobierania pieniędzy z depozytów carskich wykazując DNA carskiej rodziny dla oligarchów. Dariusz Kornaszewski pod nazwiskiem Dariusz Piórecki był krany za znęcanie się nad rodziną, a obecnie niszczenie przybrało inną formę kultu pieniądza niszcząc godność mojej rodziny. Alimenty syna Adama Kornaszewskiego są windykowane na spółkach mojego obecnego męża Jerzego Kaźmierczyk.

Obecnie moje dane są podmieniane na Kaźmierczyk z domu, aby pani Edyta mogła dokonywać kradzieży z Dariuszem Pióreckim obecnie Kornaszewskim co jest widoczne na kartach bankomatowych oraz na nieruchomościach, gdzie powielono moje dane i okradana jestem nawet z wartości intelektualnych. Naruszane są prawa autorskie do twórczości.

Były mąż był karany za znęcanie się nade mną, co obecnie próbowano przypisać obecnemu mojemu mężowi co wynikało z pytania sędziego Wojciech Kucharskiego w sprawie sygnatura akt IC 178/15 i próby zamiany sprawy cywilnej na karną.

Moi rodzice obdarzyli zaufaniem i przekazali prawo do dziedzictwa rodowego w linii cesarskiej dla mojego obecnego męża Jerzego Kaźmierczyk, a co próbowano ukraść myśląc, że to są jedynie pieniądze.

Moje wnuki są „używane” do wyprowadzenia pieniędzy z naszych depozytów przez wykorzystanie ich przez Dariusza Pióreckiego i Edytę Maksalon i innych. Spowodowało to, że wyrok SO Toruń sygnatura akt II K 1641/11 nie ma nic wspólnego z moim mężem Jerzym Kaźmierczyk a został przypisany dla mojego męża, co jest przestępstwem i oszustwem nikczemnych niskich ludzi.

Doszło do posłużenia się przez Edytę Maksalon moim dawnym nazwiskiem Bożena Piórecka a następnie Bożena Bochyńska i z byłym mężem pozorowali moje małżeństwo z Jerzym Kaźmierczyk posługując się dawnymi kontami na nazwisko Bożena Piórecka i Dariusz Piórecki w banku PEKAO SA doprowadzając do zadłużenia spółek męża Jerzego Kaźmierczyk przez windykacje, które uzupełniany debet na wydanych kartach przez bank.

To samo uczyniono w Banku Pocztowym na koncie mojego męża Jerzego Kaźmierczyk, nie wydając mu karty którą się posługiwał Dariusz Piórecki obecnie Kornaszewski pobierając przez debet pieniądze z windykacji depozytów carskich. Dokonano tego również na kocie SOF-ART Sp. z o.o. na koncie Banku Pocztowego otwartym na osobę fizyczną i zamkniętym z powodu, że jest to spółka. Następnie na to konto wydano kartę na nazwisko Bożena Bochyńska-Kaźmierczyk i ją usunięto w systemie co dzisiaj określono na Poczcie Polskiej w Starachowicach. Natomiast na moim koncie Bożena Bochyńska-Kaźmierczyk wydano początkowo kartę na nazwisko Bożena Bochyńska. Po zgłoszeniu do banku w systemie wpisano,że karta została skradziona twierdząc, że w systemie nie można inaczej zaznaczyć co jest nieprawdą i wydano mi drugą kartę na nazwisko Bożena Bochyńska-Kaźmierczyk. Po weryfikacji dzisiaj na Poczcie okazało się, że na moim koncie już były wydane trzy karty jedna aktywna, jedna zamknięta i jedna skradziona natomiast do karty na nazwisko Bożena Bochyńska system nie wykazał co oznacza, że ktoś inny operuje na takich danych. Natomiast karta na moje nazwisko Bożena Bochyńska-Kaźmierczyk nie posiada limitu co oznacza, że ktoś operuje na moim koncie jak i na pozostałych kontach pobierając pieniądze z depozytów carskich, gdyż mnie nie wydano numeru PIN. Pojawienie się długu na koncie bezpłatnym jest dowodem , że ktoś mnie zadłuża.

Kolejnym bankiem jest bank Raiffeisen w którym wydano kartę dla męża na błędne nazwisko pisane przez „zi” jako „Jerzy Kazimierczyk” co oznacza, że ktoś inny operuje na karcie bankomatowej na prawdziwe nazwisko Jerzy Kaźmierczyk. Natomiast moje dawne dane Bożena Piórecka z domu Bochyńska bank zamieniła na Bożena Piórecka z domu Mazurek po interwencji dwukrotnie dzwoniono określając poprawienie danych, których w banku nie poprawiono co oznacza, że ktoś operuje w banku moimi dawnymi danymi i obecnymi danymi osobowymi. Tym bardziej, że dokonano kradzieży oryginałów dokumentów w mieszkaniu w Kielcach, które wynajmowałam na ulicy Toporowskiego 85, i kradzieży złotego pierścionka otrzymanego od mojej mamy, który zastawiłam w Lombardzie Karol w Starachowicach, który zwrócił mi atrapę. Dokonano kradzieży telefonu komórkowego męża Jerzego Kaźmierczyk , gdzie skradziono kody dostępu internetowego do konta w Raiffeisen Bank na nazwisko Jerzy Kaźmierczyk. Dokonywane częste wyłączenia komórki świadczyły o zeskanowaniu komórki i stworzeniu duplikatu, który służy do dokonywania transakcji finansowych na męża koncie przez osoby korzystające z pieniędzy, które nas zadłużają. Podobna sytuacja dotyczyła banku PKO BP, gdzie pobrano pieniądze za kilka kart bankomatowych co było widoczne na wydruku wręcz powiedziano mi, że są prowadzone operacje charytatywne. Dokonane zaskrzenie sygnatura akt IIK 180/15 w SR Starachowice przez spór kompetencyjny przeniesiony na zaskarżenie osoby prywatnej sygnatura akt IIK 467/15 w SR Toruń co jest połączone przez podstawienie Elżbiety Bochyńskiej-Kaźmierczyk ze sprawą sygnatura akt IC 178/15 o eksmisję upozorowaną na karną w sądzie cywilnym co świadczy, że celowo dokonano kradzieży dokumentów dla Dariusza Kornaszewskiego i Edyty Maksalon, Dariusza Gudewicz i jego siostry Elżbiety Doda i Danuty Ewy Bukrym później Polit z domu Gudewicz w celu kradzieży depozytów carskich, które połączono ze sprawą SO Kielce sygnatura akt IC 2627/10 oraz wpłatą tysiąca złotych do sprawy przejęcia skrytek w Fundacji Hrabiego Potockiego z precjozami carskimi wykorzystując Edytę Maksalon i Dariusza Kornaszewskiego, którzy podali się za nas.

Następnie przekierowano wpłatę PPH APE Jerzy Kaźmierczyk 100.000- złotych (sto tysięcy) na wpłatę braku formalnego do sprawy sygnatura akt IC 2627/10 w celu przywrócenia stanu posiadania rodziny carskiej i przesłano po fikcyjnej naszej śmierci sprawę do Maksalonów do Starachowic, mimo, że ze Starachowic sprawa wyszła według właściwości określonej przez Sąd w Starachowicach, do Kielc przed dwoma laty i trafiło z powrotem do Starachowic, co oznacza że dorobiono dane moich rodziców na Kielce. Po śmierci mamy przesłano naszą sprawę do Maksalonów do Starachowic, co jest dowodem, że zrobiono dział spadku po moich i siostry rodzicach przez Maksalonów, co jest oszustwem a ponadto dokonano rozdzielenia potajemnie mnie z siostrą, aby wytworzyć inne rodziny i znieważyć moich nie żyjących rodziców. Dokonano dział spadku na męża firmach i wykorzystano adres pod zadłużania, aby oskarżyć mojego męża za działania Edyty Maksalon i Dariusza obecnie Kornaszewskiego, podstawionego jako Kaźmierczak, co oznacza dział spadku po nas żyjących, aby ukryć oszustwa i kradzieże. W taki sposób reaktywowano METRON SA, wykorzystując Edytę Maksalon, Dariusza Kornaszewskiego i Ewę Kornaszewską byłego pracownika Urzędu Skarbowego w Starachowicach, która z Dariuszem Kornaszewskim przeprowadziła się do Limerick w Irlandii, i podali się za nas pod dorobione w PRL fałszywe linie genealogiczne.

Tysiąc złotych jakie wpłaciliśmy do tej sprawy sygnatura akt IC 26227/10 pochodziły od mojej teściowej Łucji Kaźmierczyk, którą przerobiono za moją mamę i dorobiono jej fałszywe opinie psychiatryczne w celu kradzieży pieniędzy.

Wielkość wyprowadzonych środków finansowych przez Dariusza Kornaszewskiego, Ewę Kornaszewską i Edytę Maksalon działającą z jej ojcem Waldemarem Maksalon i jego rodziną określił Sędzia Pruss jako zagrażające ekonomii kraju obciążając mojego męża Jerzego Kaźmierczyk, któremu wytworzono długi bez możliwości kontroli na drugim systemie zadłużeniowym w bankach, przez tworzenie wielokrotnych spraw windykacyjnych na spółkach w Polsce i Szwajcarii do których nie mamy dostępu. Banki podstawiają wytworzone długi na spółkach męża Jerzego Kaźmierczyk pod Oświadczenie Woli mojego taty aby pobrać depozyty w Szwajcarii i USA oraz Anglii z banku przez zwykłą windykacje drugiego banku.

– W przypadku gdy sprawa przybierze charakter z urzędu wnosimy, aby być oskarżycielem posiłkowym.

– Wnosimy o zwolnienie z opłat pozwu bez blankietu, z powodu dokonania kradzieży na nas z powodu nie możliwego określanie majątku, którego nie mamy w dyspozycji a który na nas uruchomiono.

Z poważaniem
Bożena Bochyńska-Kaźmierczyk
mgr inż. mech. Jerzy Kaźmierczyk

Wspomnienie o Józefie Ludwiku Bochyńskim [Page 1]

About thetimesofpoland

Historia rodziny carskiej w Polsce od 1918 roku do 2015 roku. Judy Lew główny herb rodu
This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

