APE CH GmbH oraz ARMCO i UREA Chiny

Szanowni Państwo,Jerzy Kaźmierczyk
Przesyłam pismo w celu uzupełnienia  faktów aby uzasadnić moja niewinność.
Obecnie nastąpiła próba eksmisji na fałszywe moje dane, gdzie dorobiono opinie psychiatryczne o uszkodzeni ciała i  z tego powodu chorobie psychicznej w celu wyłudzenia miliona złotych przez Pana Pawła Krzymowskiego, aby pod zmienioną tożsamością ukryć wyprowadzone nielegalnie pieniądze bez naszej kontroli  na nasze dane osobowe w Szwajcarii na Paliwa ARAMCO  przez Australię pana Piotra Pedryc, dalej przez USA pana  Siamaka do Canady wykorzystując  pana Marka Król,  który miał nas reprezentować w rozmowach. Mieliśmy zgodę na przedpłatę na UREA przez Chińską Ambasadę w Szwajcarii  gdzie jest właściwość  kontraktów  a w Ambasadzie Chin miał  znajomych Pan Bohdan Żakiewicz, który znieważył mnie mojego męża oraz moich rodziców zmarłych, którzy dali nam prawo do dziedzictwa rodowego w linii cesarskiej i dlatego pana Bohdan Żakiewicz współpracował  z nami i próbował  nas zamordować prze swoje służby dorabiając Opinie Psychiatryczne przez inne osoby i Urzędy, gdzie znajdując się służby aby podstawić inne osoby już wykreowanej przeszłości w Sądzie w Starachowicach gdzie w sprawie o alimenty III RC 547/02 Sądu Rejonowego w Starachowicach, wymieniono dane podwójne moich dzieci i byłego męża a moje nie co spowodowało wytworzenie innej osoby. Spowodowało to powstanie drugiej Bożeny Pióreckiej i podstawienie byłego męża, którzy zmienił nazwisko a pod jego dane podstawiono inne osoby co umożliwiło obecnie, aby przejść  do banków dla oszustów pod Waldemara Maksalon i jego rodziny i dokonano obroty na naszych kontach za co męża skazano,  nie prawomocnym wyrokiem w Toruniu ale określono, że już jest prawomocny w Starachowicach . Dlatego w Krakowie dorobiono dla mnie innego męża do kradzieży i  odrobino inną żonę dla mojego męża  do Torunia, aby korzystali  z pieniędzy przez nasze okradanie ukryte w wymianach okien remontach i przyłączach w Nadzorze Budowlanym ukryte,  wykorzystując bezprawnie wydane przez bank dla tych oszustów karty  bankomatowe do korzystania z naszych kont i naszych pieniędzy przy jednoczesnym naszym okradaniu i skazywaniu  i w tym celu próbuje się nas eksmitować z domu w  którym się urodziłam, i jest to miejsce wykazane w Pełnomocnictwie dla Pana  Bohdana Żakiewicz oraz  Piotra Waydla, oraz dałam Oświadczenie dla Rządu  aby  przekazać nieruchomości  po rodzicach w celu zwolnienie z  rozliczenia finansowego i zakończenia sprawy  wobec mojego męża . Oświadczenie zostało ukradzione  przez pracowników Sądu i wykorzystane dla i podmiany mojej  książęcej rodziny na rodzinę Waldemara Maksalon. Wykorzystano niewiedzą Sądu w Toruniu, aby skazać mojego męża, za działania Waldemara Maksalon i jego rodziny podszywającej się pod moich rodziców,  po czym doszło do dalszej podmiany mojej rodziny na oszustów, po tym gdy przekazaliśmy Pełnomocnictw dla  Bohdana Żakiewicza który doprowadził do znieważania moich rodziców Filomeny Jadwigi i Józefa Ludwika Bochyńskich ze Starachowic i  brak uszanowania ich decyzji przekazanych dla nas  praw dziedzictwa rodowego w tym majątkowego, i doszło do kradzieży naszego mienia na pozorantów. Obecnie następuje próba dorobienie dla mojego męża papierów psychiatrycznych  na Miedzną Drewnianą i Starachowice przez Urzędy Miasta przez wykorzystanie naszych sióstr do ukrycia kradzieży Oświadczenia w Sądzie  wykorzystanego dla osób Pełnomocników którzy zamierzali nas wyrzucić z domu aby ukryć kradzież  w celu dokonania morderstwa na nas i naszych rodzinach, aby ukryć ogrom wyprowadzonego mienia co ujął Sędzia Pruss w Toruniu jako zagrażając ekonomii kraju, co dokonano na naszych danych  przez Wlaldemara Maksalon i jego rodzinę którzy znieważają moich szlachetnych rodziców po ich śmierci tak samo jak nasze siostry.  Kontrakty na Szwajcarię i próbowano przejąć przez Polskę wykorzystując sprawę W Starachowicach robioną w Toruniu pod fikcyjna Elżbietę  dorobioną przez lekarzy psychiatrów dla mojego męża w Toruniu i znieważając moich nie żyjących rodziców  za Starachowicach, którzy byli arystokratami po mieczu z największych rodzin na świcie,  co próbowano ukryć przez opinie psychiatryczne dorabiane w Toruniu  i podstawione do Opoczna do kradzieży po czym dokonano podmiany danych dla różnych osób, aby pozorować, że są właścicielami naszego mienia dokonując fabrykacji dokumentów na potrzeby kradzieży pod fałszywe tożsamości. Posłużono si,e zamkniętą firmą w Polsce PPH APE,  aby przez jej zaskarżenie podstawić fałszywy krąg spadkobierców  do APE CH GmbH w Szwajcarii, gdzie jest właściwość przeprowadzanych kontraktów a gdzie występowałam pod danymi Bożena Piórecka,  co bezprawnie wykorzystano podstawiając inną osobę dla mojego męża wykorzystując, że byłam przed ślubem z Jerzy Kaźmierczyk ale przed powrotem do panieńskiego nazwiska Bochyńska. Na zdjęciu mój dziadek mojego taty ojciec, o którym powiedziano ze brudasem w Miedzna Drewnianej 244 kradną Weksle mojego męża które miały pokrycie naszych depozytach rodowych.

Z poważaniem:
Bożena Bochyńska-Kaźmierczyk; mgr inż. mech Jerzy Kaźmierczyk

UBS SchlosBrunon 1925

FSC-3

Wspomnienie o Józefie Ludwiku Bochyńskim [Page 1]

KluczkowiceOświadczenie Woli Józefa Ludwika Bochyńskiego

Wspomnienie o Józefie Ludwiku Bochyńskim [Page 2]Tajemnica -  Genealogia Rodziny Carskiej Rodzina Carska w Polsce v 2

P 2 Business-Plan-Chateau-Guetsch-DE

Sprawa ze Szwajcarii Signed back FCO of Urea 2 skan pisma specyfikation grade54   Zesk3.jpg3.jpg1-2716-10 i nasze dziedzictwo-33

bialaczow3

Kruszyna KościółSwiety Mauritius

Wystąpienie Pełnomocników do  Banku FED w USA

Wystąpienie Pełnomocników do Banku FED w USA

About thetimesofpoland

Historia rodziny carskiej w Polsce od 1918 roku do 2015 roku. Judy Lew główny herb rodu
This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

