Podmiana akt rodziny carskiej w IPN na Tarnowskich

Starachowice 31.10.2015

Bożena Bochyńska-Kaźmierczyk
ul. Bohaterów Westerplatte 1/1,
z którego nie mogę korzystać
ul. Nad Kamienną 25
Jerzy Kaźmierczyk27-200 Starachowice

Instytut Pamięci Narodowej

Sprawa IPN S55/12

Zamiar wykorzystania sprawy w dniu 31. 10.2015 roku do napadu w celu podmiany rodziny

W aktach IPN nie udostępniono mi danych ale wkładki paszportowe przez panią Kluczewską w Kielcach, która nie wyjaśniła, że dokumenty udostępnione są naszych prześladowców. Dokonano również podmiany sprawy o prześladowanie naszej rodziny sprawa IPN S55/12 z naszego powództwa zamkniętej, którą wykorzystano z powodu błędu jaki zaistniał. Wpisałam zamiast Marii Lubomirskiej to Różę Lubomirską z Romanem Bocheńskim co spowodowało wykorzystanie dla wykreowanej linii w PRL , gdzie wykorzystano Zamoyskich aby przejść na Zofię Radziwiłł z Zamoyskich , którą przerobiono na Romanow. Zamierzano wyeliminować prawdziwą rodzinę przez wykorzystanie naszego doniesienia przeciwko nam samym i naszym rodzinom tworząc sprawę w Toruniu o europejskim nakazie ścigania osób podszywających się pod rodzinę o numerze 55 przechodząc na sygnatury z numerem 55 i łącząc z Krakowem z panem Romanem Polańskim, który nadal ma list gończy, a co łączy z upozorowaniem poszukiwania mojego męża, którego adres był znany, a korespondencja odbierana przez jego rodziców zawsze, a mamy stały pobyt w Szwajcarii. Oznacza, że powielono męża dane na trzy adresy firmy pozorując inną osobę w Warszawie na Łopuszańskiej 38 w Warszawie, inną na Lipie Henryk Szyb 1, inną na Miedzną Drewnianą 244, gmina Białaczów a obecnie jeszcze inną na Bohaterów Westerplatte 1/1 oraz Nad Kamienną 25 w Starachowicach wszystko kryjąc na mojej działce po rodzicach Nowowiejska 29 z drogą dojazdową, gdzie dorobiono opinie psychiatryczne na Jerzego Bochyńskiego z Katowic, którego zamieniono na mojego męża Jerzego Kaźmierczyk i podstawiono fałszywe opinie psychiatryczne na Miedzną Drewnianą 244. Z tego powodu próbowano zniszczyć nasze małżeństwo, gdyż mój ojciec był arystokratą a korzenie rodowe są w prawosławiu co wykorzystały służby kradnąc moje dzieci po urodzeniu w celu wytworzenia DNA rodziny carskiej dla służb.

Z akt IPN wynikało, że za moją mamę Filomenę Bochyńską podstawiono Bożenę Bochyńską jako żonę dyrektora zakładu, natomiast Filomena Bochyńska z obecnych informacji została upozorowana na pannę z dzieckiem. Wynika z tego, że praca jako ankieter, którą zaproponował mi pan Sławomir Szarek, posłużyła do zamiany moich danych osobowych na pracownika Uniwersytetu Warszawskiego dorobionego dziś jako Bożena Bochyńska.

Osoby wcześniej takiej nie było ale pojawiła się na bazie podstępu wykorzystując mój błąd przy pracy na komputerze, gdy ktoś zaprosił mnie na swój profil, co posłużyło do przejęcia mojej strony i obecnie jest utworzony profil Bożena Bochyńska. Z mojej strony internetowej znikają wszystkie moje posty, a są jedynie na głównej stronie. Oznacza to oddanie moich danych dla Bożeny Bochyńskiej pracownika Uniwersytetu Warszawskiego, którą zamieniono na żonę mojego taty Józefa Bochyńskiego w aktach IPN wykorzystując wcześniej inne osoby.

Pana Jerzego Kuchę podstawiono za męża wykorzystując fakt, że był on na pogrzebie mojego taty, gdy mój maż Jerzy Kaźmierczyk był w więzieniu.

Pan Jerzy Kucha był założycielem Radia Maryja, gdzie podmieniono moje dane na Każmierczyk tak jak w sprawie o przywrócenie stanu posiadania rodziny carskiej SO Kielce IC 2627/10, który przesłano do SR Starachowice INs 716/10.

Przesłano sprawę z powództwa mojego i męża Jerzego Kaźmierczyk z Kielc do sprawy w Starachowicach z powództwa Waldemara Maksalon i tak sfałszował dane pan Broda podstawiony pod pana Brodę na ulicy Nowowiejskiej, gdzie na działce mojej mamy wstawiono tatę a Czesława Daleszak przerobiono za brata mojej matki Filomeny Bochyńskiej. Wykorzystano moją siostrę Beatę Idziak podstawioną za mnie Bożenę Bochyńska-Kaźmierczyk i ukradziono moją nową firmę do ukrycia naszej ziemi podstawionej do banku AP Anlage Bank w Szwajcarii przechodząc na AP zrzeszenie prawników w Polsce, tworząc genealogię na działce Nowowiejska 29 dla fałszywych Tarnowskich, którym wydano bezprawnie miecz paradny na Wawelu i dzieła sztuki oraz pomieszczenia w Końskich, gdzie Urząd Miasta Końskie wydał dla mnie i męża fałszywy dokument. Prawdziwy dokument Urząd Miasta Końskie wydał dla struktur Urzędu Bezpieczeństwa i wytworzonej Bożeny Bochyńskiej wykreowanej przez Uniwersytet Warszawski.

Podobnie Politechnika Świętokrzyska podmieniła dane osobowe mojego syna Jakuba Jana Pióreckiego na Jana Jakuba Pióreckiego. Na ulicy Nowowiejskiej 29 w Starachowicach podmieniono mnie na Elżbieta Bochyńska-Kaźmierczyk pozostawiając opcję Urzędu Bezpieczeństwa, który wykorzystuje rożne osoby do podmiany mojej rodziny jak : Sławomira Szarek informatyka,; Jerzy Kucha założyciel Radia Maryja; Bogusław Helbin pastor Kościoła Zielonoświątkowego podstawiony pod pierwszego teścia męża Jerzego Kaźmierczyk pana Bogusława Krasuskiego, którego przerobiono za hrabiego Tarnowskiego z nieprawego łoża w sytuacji, gdy jest prawdziwym synem księcia Krzysztofa Radziwiłł; Bożena Utnicka z Ireneuszem Utnickim, Bożena Olszewska co połączono z Bożeną Bochyńską z Uniwersytetu Warszawskiego.

Annę Karcz z Ostrowca Świętokrzyskiego obecnie w USA podstawiono pod Annę Pachowską z domu Piórecką i obie podstawiono pod moją córkę Annę Piórecką skradzioną po urodzeniu. Anna Karcz wykazała znajomość z Bożeną Bochyńską z Uniwersytetu Warszawskiego co łączy z Ostrowcem Świętokrzyskim. Pan Helbin ma połączenie ze wszystkimi miejscami wykorzystywanymi do podmiany przez Kościół Zielonoświątkowy jak Skarżysko Kamienna do podstawienia Elżbiety Bochyńskiej-Kaźmierczyk czy w Ostrowcu Świętokrzyskim do zamiany Bogusława Krasuskiego a w Żywcu do podstawienia Karoliny Lanckorońskiej przechodząc na Jerzego Pióreckiego podstawionego w Charzewicach pod majątek Jerzego Lubomirskiego brata księżnej Marii Lubomirskiej.

Zamieniono sytuacje, gdzie moja siostra Beata Idziak posługiwała się moją twórczością i udawała mnie zachowując mój dorobek na sytuację, gdzie wchodzą homoseksualiści i ludzie bezpieki bez nas niszcząc cały dorobek życia.

Rodziny katolickie miały być zastąpione strukturami Urzędu Bezpieczeństwa w czym pomagały osoby umieszczone z ich struktur w Kościele. Zablokowano mi dostęp do córki na Facebook , aby upozorować inną rodzinę, gdyż każda ze struktur wykorzystuje jedna prawdziwą osobę w celu pozorowania prawdy. Manipulacja dokonuje się na stronach internetowych w celu kradzieży treści. Informatykiem jest pan Sławomir Szarek podstawiony pod Sławomira Idziak kuzyna Piotra Idziak męża siostry Beaty Idziak, jej syn Paweł Idziak również jest informatykiem w Irlandii i inne osoby, które zamierzano oskarżyć za działania struktur UB. Zamieniono II stopień Szkoły Muzycznej w Skarżysku Kamiennej po I stopniu Szkoły Muzycznej w Starachowicach, gdzie uczęszczała moja siostra Beata na sekcji wiolonczeli. Podmieniono moje dane w Szkole Muzycznej jako Bożeny Bochyńskiej dla mojej siostry Beaty , gdyż podstawiono inną osobę za mnie wykorzystując fakt, że skończyłam tylko dwa lata szkoły muzycznej i podstawiono inną osobę aby ukończyła szkołę. Podmieniono moją siostrę Beatę Idziak na mamę Filomenę Bochyńską przez legitymację szczepienia przeciwgruźliczego wpisując nazwisko Bochyńska a imię Filomena przekreślono wpisując Beata i adres Pasternik 31 obecnie Nad Kamienną 25.

Wykorzystano moje zaskarżenie aby rzucić się na rodzinę zapominając, że rodzina musi przeprosić i naprawić szkodę a w takim wypadku nie poniesie odpowiedzialności. W przeciwieństwie do innych , którzy celowo i z premedytacją manipulują rodziną.

Zamierzano całą rodzinę zlikwidować podstawiając inne osoby, które miały pozorować, że nasza rodzina nie żyje.

Przykładem jest rejestracja firmy IMPERATOR ROMANOW Bożena Bochyńska-Kaźmierczyk przez Urząd Miasta, który podmienił adres na Bohaterów Westerplatte 1, aby podstawić cały dom i sąsiadów w celu kradzieży książki pt. „Zakazana Prawda”. Podstawiane są nowe legitymacje bez zdjęć a w starych są wyrywane zdjęcia mojego taty Józefa Ludwika Bochyńskiego aby nie można było go zidentyfikować. Zrobiono dział spadku na Lidze Obrony Kraju, która mieściła się przy Bohaterów Westerplatte 1 na łodzi motorowej mojego taty i podstawiono ALFA obecnie jako rosyjska ochrona rodziny carskiej. Przez Związek Zawodowy Metalowców dokonano przejścia na Pałac przy ulicy 1-Maja, gdzie podmieniono rodzinę. Podmieniono profesora Kozakiewicza na firmę energetyczną prowadzoną przez pana Kozakiewicza. Dokonano zamiany laboratorium energetycznego wysokich napięć na laboratoria APE Umwelttechnik AG podstawiając Zborowskich w celu połączenia z Zaborowskimi, Sosnowicą i ENEKO. Pan Kozakiewicz z Radomia wiedział o uruchomionych na mnie pieniądzach.

Jedną z tożsamości mojej babci księżnej Marii Lubomirskiej była Maria Lubowicka podstawiona pod genealogie Bochyńskich.

Za Aleksandra Bochyńskiego został podstawiony Aleksander Bochyński ze Starachowic czyli Radomski syn Ernesta za którego podstawiono Aleksandra Kwaśniewskiego.

Natomiast za siostrę Aleksandra Bochyńskiego czyli Elżbietę Barbarę Bochyńską podstawiono mnie pod imię Elżbieta jako Elżbietę Bochyńską-Kaźmierczyk i ciocię sędzinę Barbarę Bochyńską wykorzystując dwa imiona. Doprowadziło to, że zrobiono mnie siostrą prezydenta Aleksandra Kwaśniewskiego zamieniając mnie na pannę z dzieckiem tak jak moją mamę Filomenę Bochyńską i zamieniono nas na Elżbietę Bochyńską-Kaźmierczyk za którą wstawiono Elżbietę Włodarczyk ze Skarżyska-Kamiennej, która jest panną z dzieckiem, a jej syn muzyk Sebastian Turowski został wprowadzony do Stratford do dokumentów CIA rodziny carskiej podstawiając za niego innego muzyka, który pozorował muzyka Jana Kowalskiego. Pan Turowski wyjechał do USA przy pomocy państwa Podczaskich z Warszawy, których połączono z Królikowskimi i zamierzano podstawić Jana Kowalskiego pod Jana Kaźmierczyk teścia, którego podstawiono pod mojego męża Jerzego Kaźmierczyk aby przez pomyłkę Sędziego w sprawie SO Okręgowego w Toruniu IIK 197/10 zamienionej na IIK 164/11 dokonać doprowadzenia teścia za męża do sprawy IIK 164/11, która jest powieleniem sprawy SO Kielce IIIK 207/07, z zaskarżenia Czesława Daleszak, Arkadiusza Durleja, gdzie podważono arystokratyczne pochodzenie mojego taty, a jednocześnie dokonano działu spadku na nieruchomości Nowowiejska 29, w Starachowicach podstawiając Oświadczenie Woli mojego taty do pobrania depozytów rodowych w Szwajcarii pozorując dział spadku po Jerzym Kaźmierczyk w 2007 roku moim żyjącym mężu Jerzym Kaźmierczyk przez moją siostrę Beatę Idziak.

Z tego powodu samochód marki Peugeot 607 był odbierany w asyście policji, Beaty Idziak która przyjechał z Katowic, Czesława Daleszak i Arkadiusza Durleja na nieruchomości Bohaterów Westerplatte 1/1 w Starachowicach, gdyż pozorowali dział spadku.

Niszczone są stare legitymacje, wyrywane zdjęcia i podstawiane nowe legitymacje w celu podstawienia zdjęć innych osób. Stare legitymacje jako historyczne były przeznaczone do kradzieży. Za działania te odpowiedzialny jest Sędzia Artur Kaczor, który wydał klucze do domu na ulicy Nad Kamienną 25 dla Waldemara Maksalon, który otrzymał klucze od komornik na nazwisko Władysława Maksalon w celu podstawienia pod hrabiego Władysława Tarnowskiego w celu ukrycia kradzieży w Końskich. Dokumenty powyżej 50 lat podlegają ochronie, a ich niszczenie podlega odpowiedzialności karnej. Podstawione są nowe legitymacje włókienników aby upozorować moją mamę Filomenę Bochyńską na historię dorobioną dla jej mamy księżnej Glińskiej, pozorując, że pracowała w Łodzi, gdzie zarabiała w złocie co obecnie miało być powtórzone zapisując mamę nieżyjącą do Stowarzyszenia Włókienników Polskich 11.05.1970 roku na nowej legitymacji bez zdjęcia numer 438.

We wskazanych aktach IPN podmieniono mnie na Piórecka z domu, gdyż wydano mi tylko jedną teczkę na nazwisko Piórecka, gdzie wymieniono Impreza Grecja wykorzystując moje dane osobowe. Podmieniono mnie na siostrę byłego męża z Białegostoku, Bożenę z domu Piórecką.

W 2007 roku moja siostra Beata Idziak z Czesławem Daleszak i Arkadiuszem Durlej pozorowali dział spadku na moim mężu Jerzym Kaźmierczyk, którego podmieniono za mojego ojca Józefa Bochyńskiego i podstawiono na ulicę Nowowiejska 29 w Starachowicach na drogę dojazdową wydzieloną z części sąsiadów dokonując działu spadku na firmach Marmoroc-Polska Sp. z o.o. , SOF-ART Sp. z o.o., APE-CH GmbH i APE Umwelttechnik AG co ukryto przez fałszywą opinię psychiatryczną w sprawie SO Kielce IIIK 207/07, gdzie podważono arystokratyczne pochodzenie ojca co jest oszustwem, gdyż jednocześnie ukradziono pieniądze w Szwajcarii co ukryto przez dział spadku na ulicy Nowowiejskiej 29 w Starachowicach.

Podstawiono Czesława Daleszak pod sprawę zniesienia współwłasności mojej z były mężem Dariuszem Pióreckim w dniu 27.02.2004 sygnatura akt III RC 4/04 wezwanie z dnia 9.02.2004 roku połączono ze sprawą karną Dariuszem Dąbrowskim i wezwanie na świadka dla mojego taty Józefa Bochyńskiego z dnia 12.12.2002 roku sygnatura akt IIK.713/02 i podstawiono tacie za córkę Bożenę Olszewską podstawiając Bożenę Piórecką do sprawy o rozwód jako świadka Bożeny Olszewskiej na której nie byłam IC 1506/03, aby podmienić moją sprawę rozwodową którą wniosłam w 2003 roku i podstawiono pod nią moją babcię Anielę Mazurek oraz Elżbietę Włodarczyk Rynek 63/1 27-110 Skarżysko Kamienna. Działania te doprowadziły do zamiany Czesława Daleszak na Dariusza Dąbrowskiego i Dariusza Pióreckiego podstawiając Łukasza Krzemińskiego syna Witolda podstawiając Marię i Wojciecha Krzemińskich pod Krasuskich na Gdański i Końskie oraz Elżbietę i Sebastiana na Skarżysko oraz Zofię i Jana Dąbrowskich z Końskich pod dzieła sztuki, podstawiając Zofię Szkudlarek na Gdańsk oraz pod Mazurków na Zachodniej 1/106 aby podstawić pod Radziwiłł. Pod Zofię i Jana Dąbrowskich podstawiono Jana Olszewskiego i Józefa Olszewskiego męża Bożeny Olszewskiej aby podszyć się pod polityka. Dalej przechodzą Warszawę na Aleje Ujazdowskie i na Klasztor w Wąchocku tworząc genealogię dla rządu Olszewskiego. Doszło do zamiany mojego rozwodu na rozwód Bożeny Olszewskiej i podmiany rodzin przez służby.

Podstawiono nieistniejącego Roberta Pióreckiego za ojca Dariusza Pióreckiego byłego męża i podstawiono pod Roberta Polańskiego przechodząc na sprawę po wakacjach w 1999 roku za naruszenie nietykalności Wojciecha Idziak syna Beaty Idziak, pismo do mojego ojca Józefa Bochyńskiego na Bohaterów Westerplatte 1/1 Ldz. D-I-5344/99 co połączono z deklaracją o przystąpieniu do Stowarzyszenia Bezpieczny Powiat wpisano odznaki taty honorowa odznaka SIMP i srebrna NOT oraz złota odznaka LOK i poprzednie brązowa i srebrna. Zamierzano połączyć Wojciecha Idziak z Wojciechem Krasuskim w Ostrowcu Świętokrzyskim.

Obecnie te dokumenty połączono ze sprawą reżysera Romana Polańskiego i biurem prawnym Lorenz w Zurychu co łączy z UBS. Stanowisko taty Józefa Bochyńskiego w SOF-ART Sp. z o.o, to konstruktor-doradca techniczny w 2001 roku. W Szwajcarii połączono z M-Bankiem i bankiem BRE, który wystawiał w przeszłości gwarancje bankowe dla APE-Jerzy Kaźmierczyk z Huty Zawiercie na milion złotych. Zamieniono dodatkową powierzchnię mieszkania ul. Bohaterów Westerplatte 1/1 przyznaną z powodu mojego schorzenia na przyznanie dodatkowej mieszkalnej z tytułu posiadanych uprawnień aby powielić osobę.

Podważono w sprawie SO Kielce IIIK 207/07 pochodzenie arystokratyczne mojego taty wpisując mężowi urojenia co do pochodzenia arystokratycznego mojego ojca Józefa Ludwika Bochyńskiego, a jednoocznie dokonano działu spadku i zastawienia mienia carskiego i książęcego pod kredyty w AP Anlage Bank w Szwajcarii.

Miało dojść do napadu tej nocy 31.10.2015 roku za co miał być oskarżony mój syn Jakub Jan Piórecki oraz teść Jan Kaźmierczyk i inne osoby w innych miastach. . Listy z PiS wykazują na zbieżność z listem z Kielc jako Filia Biura Poselsko-Senatorskiego z Katowic z ulicy Młyńskiej 21. Na ulicy Młyńskiej w Katowicach było pierwsze mieszkanie samodzielne mojej siostry a w Radomiu na ulicy Młyńskiej znajduje się mieszkanie biskupa. Na takiej kopercie z Warszawy otrzymałam list z PiS na nazwisko Bożena Bochyńska-Kaźmierczak.

Podstawiono pastora Kościoła Zielonoświątkowego Karola Jacka pod Jacka Bocheńskiego homoseksualistę podstawiając pana Haramsa, który miał zniszczyć autorytet papieża Franciszka podstawiając go pod trzech moich dziadków: Franciszka Bocheńskiego, Franciszka Glińskiego i Franciszka Jana Mazurka , którego zamierzano zastąpić przez Jana Kaźmierczyk zamienionego na jego syna Jerzego Kaźmierczyk czyli mojego męża podstawiając ich jako Jan Lubomirski i Jerzy Lubomirski na Misji w Marly we Fryburgu.

Natomiast moją mamę Filomenę Bochyńską zamieniono na Bocheńską do SOF-ART Sp. z o.o, przez Zespól Opieki Zdrowotnej na ulicy Radomskiej 70, lekarz z ulicy Murarskiej 2/36.

Wykorzystano moją siostrę Beatę Idziak do podstawienia fałszywej linii Tarnowskich, gdzie udawała naszą mamę Filomenę Bochyńską. Zamierzano siostrę wyeliminować podstawiając sfabrykowany dokument przez Apolonię Kuźbik i Czesławę Wojciechowską z domu Mazurek, które upozorowały, że były u brata mojego dziadka w Niemczech pozorując, że znalazł się w obozie koncentracyjnym.

Pierwsza wersja była, że ożenił się z Niemką i nie miał dzieci, gdyż był sparaliżowany od dołu do pasa i znajdował się na wózku inwalidzkim, druga wersja, że miał dwóch synów aby podstawić ich pod hrabiego Władysława Tarnowskiego, który był zastrzelony jako dziecko przez księdza i nie mógł mieć dzieci bo nie żył.

Zamierzano podmienić akta Wojciecha Idziak na Wojciecha Krasuskiego z Ostrowca Świętokrzyskiego brata Katarzyny Kaźmierczyk w celu podstawienia akt pod uszkodzenie ciała które już sfabrykowano. Na Ostrowiec Świętokrzyski pod Katarzynę Kaźmierczyk podstawiono Katarzynę Kędziora, Katarzynę Bochyńską, i inne osoby, a za Bogusława Krasuskiego podstawiono Jerzego Bochyńskiego natomiast pod jego żonę Marię podstawiono Barbarę Bochyńską i Marię Tarnowską oraz mnie , gdyż połączono mnie z Barbarą Bochyńską jako jedną osobę Elżbietę Barbarę Bochyńską , którą podstawiono za fikcyjną siostrę Aleksandra Kwaśniewskiego.

Przez podmianę akt medycznych zamieniono mamę na tatę i powielono osoby przez błąd pisarski na dwie osoby:Bochyński i Bohyński przez samo „h” tak jak na Misji w Marly wstawiono fundację księdza Bohyńskiego przez samo „h”. Mama miła problem z jednym uchem a pieczątka na aparat słuchowy dla taty podbiła Maria Malinowska Maj.

W Ełku podstawiono mojego syna Adama pod męża Ewy córki Bohdana Bochyńskiego a co oznacza, że Bohdan Żakiewicz przerobiony został na dziadka mojej wnuczki Wiktorii Kornaszewskiej. Ewę Gudewicz podstawiono pod Ewę Kornaszewską a dzieci drugiej córki Bohdana Bochyńskiego Elżbiety syn Krzysztof i Piotr zostali podstawieni pod Piotra Główkę i Piotra Idziak a Krzysztof pod Krzysztofa Radziwiłł w celu przejścia na Ostrowiec Świętokrzyski, gdzie Jerzego Bochyńskiego z Katowic podstawiono pod mojego męża Jerzego Kaźmierczyk.

Dalej mojego męża Jerzego Kaźmierczyk podstawiono pod jego pierwszego teścia Bogusława Krasuskiego a mnie pod Marię Tarnowską i Marię Krasuską co ukryto przez podstawienie za mnie mojej siostry Beaty Idziak. Służby zamierzały pobić wszystkich w rodzinie zaczynając od Katowic aby przez akta kryminalne dokonać podmiany całej rodziny na pozorantów wykorzystując międzynarodowy list gończy o numerze 55 odnoszącym się do sprawy zmataczonej w IPN S55/12 w Krakowie z naszego doniesienia. W domu podłożono dwa pociski do pistoletu przy historycznych dokumentach, które już wcześniej były przygotowane przez osoby, które wchodzą do domu podczas naszej nieobecności.

Podstawiono pod stare dokumenty mojego taty wizytówkę Dariusza Dąbrowskiego Przewodniczącego Rady Powiatu, którego podstawiono pod Dariusza Pióreckiego podstawionego pod Jerzego Kaźmierczyk aby zawłaszczyć firmy w Starachowicach w celu kreowania długu do windykacji AP Anlage Bank w Szwajcarii ukrywając to przez podstawienie na nieruchomość ulica Nad Kamienną 25 Władysława Maksalon podstawionego pod hrabiego Władysława Tarnowskiego zastrzelonego przez księdza w sadzie jako dziecko. Dokonano podstawienia osoby z UB jako Juliusza Tarnowskiego pod Juliusza Bochyńskiego, następnie Aleksandra Tarnowskiego podstawiono pod Aleksandra Bochyńskiego co połączyło z Prezydentem Polski Aleksandrem Kwaśniewskim podstawionym pod tą samą osobę. Oznacza to, że Aleksandra Tarnowskiego podstawiono jako brata Elżbiety Barbary Bochyńskiej co dowodzi, że podstawiono Aleksandra Kwaśniewskiego również za brata fikcyjnej Elżbiety Bochyńskiej-Kaźmierczyk w sprawie SR Starachowice IC 178/15, gdzie zamierzał mnie wyrzucić z małego domku na ulicy Nad Kamienną 25, do którego miała prawa nabyte moja babci Aniela Regina Mazurek czyli księżna Regina Glińska i moja mama.

Takie działanie wykazuje połączenie Aleksandra Tarnowskiego z Aleksandrem Kwaśniewskim i kontami lewicy prowadzonymi przez pana Fogel w Szwajcarii, którego zamieniono na rodzinę Józefa Bochyńskiego z matki Fogel, któremu za siostrę podstawiono Helenę Surma na ulicy Bohaterów Westerplatte 1/1A, wycierając naszą rodzinę z systemu bankowego. Jedna religia miała zniszczyć wszystkie kościoły chrześcijańskie na programach bankowych EKO.

Usunięcie wszystkich moich postów z mojej strony internetowej na Facebook z USA oznacza, że pan Zuckerman nie ma zabezpieczeń i jego portal jest wykorzystany do podmiany rodzin za co miał być obciążony przez panią Angelę Merkel z domu Kaźmierczak podstawioną pod Anielę Reginę Mazurek czyli księżną Glińską przez Waldemara Maksalon w sprawie INs 956/09, gdzie wykorzystano moje dane podmieniając na ”Kaźmierczak” jak w partii PiS zamieniono mnie na Bożena Bochyńska-Kaźmierczak.

Biznesmeni, którzy kryli fałszywych arystokratów mieli być pozbawieni majątków na ich rzecz, przez podmianę danych na poczcie, gdzie wytworzono Idzików i Bochińskich itd.

Rodzina moja oparta jest na tradycjach i nikt nie ma prawa w nią ingerować. Kradzież pieniędzy i dzieł sztuki z Wawelu nie upoważnia do wykorzystywania nas i naszych rodzin do niszczenia godności i okradania z godności naszych rodziców i dziadków.

Mariannę Nowak połączono z Marianną Podczaską tworząc Mariannę Bocheńską a Jana Tarnowskiego jako Franciszka Mazurka zamieniono na Jana Bocheńskiego. Podstawiono takie osoby jako tatarsko-ruski ród książęcy wykorzystując moje dzieci z kradzieży i wnuki przez Komandorię Świętego Stanisława organizację wojskową. Podstawiono moje dane pod Elżbietę Mariannę Bocheńską i Józefa Jaworskiego podstawionego pod dane osobowe mojego taty Józefa Bochyńskiego podstawiając pracownika Urzędu Miasta oraz prokuratora Jaworskiego.

Marianna Bocheńska wymieniana jest przy Marcie Bocheńskiej 17.04.2012 roku jako Sprawiedliwy Wśród Narodów, gdzie podstawiono moją córkę Martę Bochyńska, a Ignacego Krakowiaka podstawiono jako ojca Marianny Bochyńskiej przechodząc na Jan Brzezińskiego syna Antoniego i Leokadię Brzezińską córkę Adama podstawiając Leokadię Kowalczyk z domu Śledzik, mojego syna Adama Kornaszewskiego i jego córkę Wiktorię pod Brzezińskich. Następnie Agnieszkę Kowalczyk z domu Lewy podstawiono za żonę Adama Koraszewskiego w celu wykorzystania DNA dziecka Wiktorii Kornaszewskiej. Wykorzystano osoby wytworzone przez Lubelskie Towarzystwo Genealogiczne.

Z poważaniem
Bożena Bochyńska-Kaźmierczyk
mgr inż. mech. Jerzy Kaźmierczyk

Wspomnienie o Józefie Ludwiku Bochyńskim [Page 2]Tajemnica -  Genealogia Rodziny Carskiej

Rodzina Carska w Polsce v 2 Wspomnienie o Józefie Ludwiku Bochyńskim [Page 1]

About thetimesofpoland

Historia rodziny carskiej w Polsce od 1918 roku do 2015 roku. Judy Lew główny herb rodu
This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

