Dokumnety do “Moc Boga”

3 Lata Ostatnie-4 falszyweI Ns 956 -09 po dziadku

Podmian sprawy mojego dziadka  Franciszka Jana Mazurka czyli prawdziwego hrabiego Jana Tarnowskiego,  na  sprawę Waldemara Maksalon I Ns 956/09, prowadzona za życia mojej mamy  Filomeny Jadwigi Bochyńskiej, na nieruchomości po mamy mamie Anieli Reginy Mazurek z Hutu  czyli księżna Glińska ukryta w domu Maksalonów Woźnik. Moją mamę podmieniono na Jadwigę przez Sąd w Starachowicach w sprawie  o przyjęcie spadku po śmierci je męża a mojego taty, kryjąc oszustwo przez podstawienie Umowy z  Invest Bank z fałszywym podpisem w celu windykacji komorniczej pod fałszywe dane.

Podmiana moich dziadków dokonuje  się  przez podmianę mojego dziadka mamy ojca , na  mojego tatę i jego ojca, przechodząc na działkę po mojej mamie wstawiając w to miejsce tatę na ul.  Nowowiejska 29 w miejsce działki dojazdowej, oraz na ul. Nad Kamienną działka 29 podstawiając Waldemara Maksalon, a  na ul  Bohaterów Westerplatte1/1 podmieniono dane na działkę 29 dla obcych sąsiadów Helenę Surma.

podatek na zmarlego dziadka

Podatek na zmarłego dziadka od 1999 roku podstawiając dział spadku po moim tacie na działce mamy otrzymanej od mamy taty Franciszka Jana Mazurka na ul. Nowowiejskiej. Wykorzystano akt notarialny na wydzielanie drogi,  na pasie po Władysławie Mazurku, w którym wymieniono mojego tatę jako współwłasność małżeńską  z mamą, ale tata nie był właścicielem nieruchomości ale mama. Dokumenty z US wykazały wpisanie taty na działce mojej mamy, i dokonano działu spadku ludzi obcych na nieruchomości mojej i siostry na naszej mamie pozorując innych ojców do oszustw.

Wystąpienie Pełnomocników do  Banku FED w USA

Wystąpienie Pełnomocników do Banku FED w USA

Wystąpienie Pełnomocników do Banku UBS w Szwajcarii

Wykorzystano  nasze pełnomocnictwo dla pana  Bohdana Żakiewicza i Piotra Waydla, na Adres ul. Nad Kamienna 25 i  wytworzono przez fałszywych spadkobierców na Toruń, Warszawę, Kraków, Kielce, Poznań Łódź itd.   wytworzono dokumenty o eksmisji dla mnie i męża,  aby nas  wywieźć  pod zmienionymi danymi  celu ukrycie kradzieży i podmianie moich rodziców i dziadków których okradano przez lata a obecnie nas. Podmieniono sprawy w tym celu z Krakowa na Kielc z Kielc na Opoczno oraz Starachowice powielając moją osobę na dwie i pozorując spadkobierców w Toruniu w Warszawie oraz Kielcach, Opocznie i Lublinie.

Przechodzą na rodzinę carską  na podstawianego przez rząd Waldemara Maksalon i jego córkę z pierwszego związku Edytę.

Podstawiano pod Marmoroc-Polska Sp. z o.o. inne osoby  które tworzą działy spadku po żyjących i podmieniając tożsamość.

Oświadczenie Woli Józefa Ludwika Bochyńskiego   US Army-3

Zarządzenie ukryto a pismo błędem podstawione zostało bezprawnie do sprawy Waldemara Maksalon wraz z Oświadczeniem mojego ojca, do czego nie miał prawa pan Waldemar Maksalon. Ukryto to w spółce mojego męża pod którego podstawiono córkę Waldemara Maksalon pod moje dane.

Po tym przesłano z Kielc naszą sprawę pod Waldemara Maksalon pozorując, że nie żyję i podmieniając moje dane przez  “Ż” pisząc nieprawdę, o przesłaniu takiego pisma i przesyłając ponownie do Starachowic do poszukiwania fałszywych spadkobierców a drugie do Miedznej Drewnianej pozorując zwrot wniosku pod pierwszą sygnaturą wykreowną przez Starachowice.

sprzeciw-1  DEKRET-3

Podstawiono pod Dekret z  Sądu Kościelnego w Radomiu , co świadczy o świadomym działaniu kościoła w podmianie mojej rodziny na partie polityczne i służby

Wal-1

Po dokonaniu kradzieży tożsamości i depozytów  nakazano eksmisję.

Zeskanowany dokument Następuje kradzież mojego wpisu do działalności Gospodarczej i wpisanie się kogoś pod moje dane osobowej do KRS jako Spółkę  Cywilną i mój NIP w celu  próby kradzieży praw autorskich, aby podszyć się pod  nas  w celu kradzieży depozytów przez inne osoby, sponsorując inne książki nie zawiązane  z  prawdziwą rodziną ale partiami politycznymi. Adresy moje są potrzebne do podszycia się pod naszą rodzinę i zatarcia śladów  po nas.

sprzeciw-3 Podmiana na Mazurek  mojego taty Józefa Ludwika Bochyńskiego, w co jest widoczne na działce ul.  Nowowiejska  29 i drodze, gdzie wstawiono tatę w miejsce jego żony a mojej mamy.

About thetimesofpoland

Historia rodziny carskiej w Polsce od 1918 roku do 2015 roku. Judy Lew główny herb rodu
This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

