Starachowice 24.11.2015

Bożena Bochyńska-Kaźmierczyk
mgr inż. mech. Jerzy Kaźmierczyk
zamieszkanie:
Nad Kamienną 25
27-200 Starachowice
zameldowanie:
ul. Bohaterów Westerplatte 1/1
27-200 Starachowice
Polska

Ambasada Rosji w Warszawie

Planowane badania DNA cara Aleksandra III są zagrożeniem życia mojej rodziny w Polsce. Waldemar Maksalon ze Starachowic , już dorobił linie genealogiczne przez podstawienie kolejnych osób jak Sebastian Dimitrij Limanówka aby dorobić linię dla Romanow przez zniesienie współwłasności ul. Nad Kamienną 25, wcześniej Pasternik 31, gdyż przekazałam swoje DNA sygnatura akt Ns 716/10 w celu wyeliminowania rodziny Maksalon z mojej carskiej rodziny. Obecnie prowadzi sprawę pod kolejną sygnaturą usuwając moja siostrę jakby jej nie było i wypisując sygnaturę akt I C 178/15 próbują mnie eksmitować pod danymi Elżbieta, co oznacza próbę zabójstwa i wywiezienie do Izraela, pod zbrodnie rytualną w celu podstawienie pod Elżbietą Romanow fałszywą. Kwas służy ukryciu, że tylko części ciała są pobierane, gdyż inne osoby były zamordowane. Kradną w tym celu części ciał z grobów różnych osób wpisanych do fałszywej genealogii aby pomieszać z prawdziwymi osobami, aby osoby, które są wpisywane do danej linii miały część w swoich oszustwach. Czyli plan morderstwa prawie doskonały wpisując pozorantów do działki w Starachowicach pod reaktywację firm tworząc fałszywych spadkobierców rodziny carskiej. Do działki 29 wpisali się sąsiedzi, którzy wykorzystują moje dane do zadłużania, aby tworzyć dla mnie długi, których nie spłacają. Celem jest usunięcie prawdziwej rodziny, aby zastąpić w pokoleniu wnuków inne osoby pod inne linie już zaplanowane w przeszłości jeszcze przed wojną dla SS. Fałszywa Elżbieta Radziwiłł Romanowa z Polskich to wytwór wykreowany w PRL aby dziś mnie podstawić i dlatego eliminują mnie wstawiając moją siostrę i ją również już zaplanowano wyeliminować dla zysku przez ludzi niewierzących, a religijnych. Pan Sołowiow miał dostęp do dokumentów mojej rodziny, gdyż Komornik udostępnił dom i dał klucze dla pozorantów mojej rodziny z UB. W 2007 roku umiera mój tata i znajdują się szczątki Aleksego Romanowa. Dokumenty medyczne są fałszowane, aby dorobić akta do brakujących części ciała. Moje dane Bożena Elżbieta Bochyńska-Kaźmierczyk miały służyć dla Elżbiety Romanow i tak wytworzył dokumenty Prezydent Polski Bronisław Komorowski w Starachowicach robiąc ze mnie samotną matkę z dzieckiem. Po zamordowaniu mojej siostry Beaty Idziak jej ciało miało służyć dla Marii Władimirownej, a DNA moich dzieci i wnuków miało zostać użyte dla jej rodziny,

Działania Rosji są świadomą próbą zamordowania prawdziwej rodziny carskiej w celu pozyskania brakującego DNA dla służb FSB. Polanie kwasem i spalenie jest częścią planu zniszczenia świątyni. Moje DNA zostało już potwierdzone w Rosji przez służby po czym media podały, że pan Miedwiediew pochodzi z Rurykowiczów. Po tym fakcie pan Kazimierza Bania wyjechał do Szwajcarii i nasze 100.000.000. – eur z UBS AG zostało zawłaszczone przez grupę Prezydenta Komorowskiego, który wykorzystał do zrobienia spadku wypadek w Smoleńsku i śmierć Lecha Kaczyńskiego. Order Orła Białego mojego dziadka z literą R jako Romanow jest dowodem, że Polski Rząd wiedział kogo zamierza wykończyć. Oznacza to, że zamierzają mnie rytualnie zamordować w Jerozolimie jak w 1924 roku w Polsce zamordowano mojego pradziadka cara Mikołaja II Romanowa powtarzając dział spadku w Paryżu. W Starachowicach została mi skradziona firma IMPERATOR ROMANOW do KRS, co jest dowodem próby morderstwa na zlecenie Rosji w celu ukrycia podstawionych agentów FSB pod carską rodzinę, którzy wykorzystują moje wnuki aby wykazać właściwe DNA carskiej rodziny.

Z poważaniem
Bożena Bochyńska-Kaźmierczyk
mgr inż. mech. Jerzy Kaźmierczyk

Budowa dziadka.JPG

About thetimesofpoland

Historia rodziny carskiej w Polsce od 1918 roku do 2015 roku. Judy Lew główny herb rodu
This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

