Węgiel diamentem rodziny carskiej Romanowów

Starachowice 24.11.2015

Bożena Bochyńska-Kaźmierczyk z domu Bochyńska
mgr inż. mech. Jerzy Kaźmierczyk
Zameldowanie:
Bohaterów Westerplatte 1/1
Zamieszkanie :
ul. Nad Kamienną 25
27-200 Starachowice

Pan Prezydent Andrzej Duda

Węgiel jako współczesne diamenty

W związku w określeniem przez Urząd Skarbowy , że dokumenty siostry Beaty Idziak znalazły się w Kielcach pojechałam osobiście, i okazało się, że są to moje Bożeny Bochyńskiej-Kaźmierczyk dokumenty odwoławcze w Izbie Skarbowej w Kielcach, co oznacza, że siostra podstawiona została pod moje dane pod adres Bohaterów Westerplatte 1, a pani Helena Surma wstawiła nieistniejącą Dorotę Idziak, którą podstawiono pod Bocheńskich przez sprawę o przyłącze wodociągowe zamienioną na spadkową co jest widoczne. Doszło do dorobienia prze tą osobę rachunków na wodę w mieszkaniu,w którym nie mieszkam ponad dwa lata i nie mogę z niego korzystać, gdyś Helena Surma uzurpuje sobie prawa do nieruchomości udając siostrę mojego ojca do kradzieży pieniędzy dla kont lewicy.

Kielce pracują dla pana Sołowiowa, a to oznacza, że mają środki, aby opłacać przeciwko nam ludzi w celu umożliwienia podstawienia przez służby pani Marii Władimirownej Romanow która jest podstawiona pod moją siostrę Beatę Marię Idziak, podstawioną pod moje dane osobowe w Kielcach. Wykorzystano fakt, że tam wynajmowałam mieszkanie na ulicy Toporowskiego obok ulicy Klonowej, co połączono z ul. Klonową w Kielcach i w Warszawie z Willą oddaną przez byłego Prezydenta Bronisława Komorowskiego dla MON. Upozowano w Kielcach, że wychowują samotnie dziecko i wykorzystano mojego syna Absolwenta Politechniki Świętokrzyskiej w Kielcach, pozorując, że jest synem mojej siostry Beaty Idziak podstawionej pod moje dane Bożena Bochyńska-Kaźmierczyk. Jakub Jan Piórecki został wpisany odwrotnie co daje możliwość manipulacji Piórecki Jakub Jan a co miało być podstawienie pod Jana na Miedzną Drewnianą 244, pod fabrykowane dane przez Opoczno, gdzie wysłano mojego syna po odbiór Zaświadczenia na Uczelnię, zamiast w Starachowicach.

Zamierzano powtórzyć historię, gdyż mieliśmy telefon rano, że ktoś podał nasz numer jako sprzedawcy węgla w workach. Oznacza, to że zamierzano nas wywieść jak niegdyś moją rodzinę, którą określano , że była obłożona diamentami, którymi był węgiel. Ponieważ złożyliśmy do Prokuratury zawiadomienie , zamierzano to odwrócić przeciwko nam co już wcześniej zrobiono, gdyż ludzie nie mają żadnych wartości rodzinnych i kultury osobistej, aby uszanować wolę moich zmarłych rodziców i uznać ich życie jako godne. Dwa dni wcześniej zadzwonił z groźbami były policjant Dariusz Kot, którego akta wykorzystano na policji w Paradyżu dorabiając sprawę o uszkodzenie ciała w celu podstawienia pod dawne akta z czasów PRL Marina Bochyńskiego, który był pobity przez MO w Starachowicach obecnie Hotel Senator. Dwie grupy jedna związana z policją druga z grupą antyterrorystyczną zamierzały nas wywieźć w niewiadome miejsce.

Zamieniono akt notarialny sprzedaży posesji Nowowiejska 29 na dział spadku co wykrył Urząd Skarbowy oraz wykazano, że w Warszawie podstawiono kolejną osobę pod moje dane osobowe, która podała, że tam pracowałam co jest oszustwem.

Jestem tą samą osobą Bożena Elżbieta Bochyńska-Kaźmierczyk, co Bożena Bochyńska-Kaźmierczyk, co zmanipulowano, i podmieniono na odwrotnie pisane aby wykreować inne osoby dla linii PRL Elżbieta Bochyńska-Kaźmierczyk nie istniejąca. Podobnie mój obecny mąż Jerzy Dariusz Kaźmierczyk jest tą samą osobą co Jerzy Kaźmierczyk, którego odwrotnie odczytując przerobiono dane na Dariusz Kaźmierczyk, i skazano na takie dane w Toruniu do prowadzonej podwójnie sprawy wcześniej w Kielcach . Celem było podstawienie spraw pod moją byłą firmę i podstawiono mojego obecnego męża Jerzego Kaźmierczyk pod byłego męża Dariusza Pióreckiego, obecnie nazywającego się Kornaszewski, aby dodatkowo dorobić alimenty na wnuki wykreowane jako dzieci. Podobnie i dane mojej siostry Beaty Marii Idziak powielono na dwie jako Beata Idziak i podstawiono już inne osoby. Odwrócono zapisy co spowodowało podmianę kolejności odczytywania mojego podwójnego nazwiska i podstawiono moje dane pod teściów, gdyż miałam tam przez pewien czas adres do korespondencji. Wykorzystano powrót do panieńskiego nazwiska i podstawiono kolejną osobę pod moje dane na Bożena Bochyńska.

Dane są powielane przez wpisywanie podwójnego imienia oraz braku podwójnego imienia. Wykorzystano błędy oraz sfabrykowano dane, aby zamienić mojego tatę Józefa Ludwika Bochyńskiego jako Józef Ludwik, na bez nazwiska co widać w dokumentach. Celem jest ukrycie Oświadczenia Woli mojego taty i podstawienie kolejnych osób pod Hiszpanię, gdzie jeździła na wczasy moja siostra Beata Idziak. Wykorzystano moje dzieci tak troje, których wychowywałam Adama Pióreckiego (zmienił na Kornaszewski) Martę Piórecka(zmieniła na Bochyńska) i Jakuba Piórecki jaki i dwoje, które zostały ukradzione po urodzeniu Annę Piórecka i Michał Piórecki w celu podstawieni dla Kościoła Katolickiego i Prawosławnego. Sąd w Toruniu nasłała w sprawie V Ds 31/07/Sp na mieszkanie mojej wówczas żyjącej mamy Filomeny Jadwigi Bochyńskiej instytucję ABW, które wykazało moje dane Bożena Bochyńska-Kaźmierczyk, w czasie gdy tam nie byłam zameldowana ale na Lipie Henryk Szyb 1, a mieszkałam z mężem ul. Nad Kamienną 25, w Starachowicach, który wówczas odbywał karę o tą samą sprawę z Kielc obecnie podzieloną na trzy i prowadzoną ponownie przez Sąd w Toruniu który skazał męża bezprawnie znieważając moich szlachetnych rodziców Filomenę i Józefa Bochyńskich ze Starachowic. Mężowi lekarze psychiatrzy z Torunia i Pińczowa wpisali próbę samobójczą której nie było, a co oznacza planowane morderstwo na zlecenie GBC Centrostal Bydgoszcz SA i DOMSTAL na Ukrainie,który mąż otrzymał gratis do Umowy Zakupu GBC Centrostal Bydgoszcz SA. Wykorzystano moją obecność u mamy do podstawienia pod moje dane osoby z Radomia i Warszawy, co spowodowało, że mama zaczęła upadać na jedną stronę, co podmieniono na raka w Kielcach, którego mama nie miała. Takie działanie oznacza próbę podmiany ciał w grobach i już podmieniono karty medyczne dla mojego taty aby przypisać i upodobnić choroby różnych osób jak Jerzego Bochyńskiego z Katowic oraz Jerzego Romanowskiego ze Starachowic. Wpisano w sfabrykowanych aktach jako przeszczep aortalno dwu-udowy, którego tata nie miał ale jedynie określono, jako pęknięty tętniak, który jak można się domyśleć nie był tętniakiem ale zatruciem przez służby. Ewę Eugster podstawiono pod Zamek Chateo Gütsch w Lucernie, w Szwajcarii, która zmieniła nazwisko później na Jakubczyk i podstawiono Gazetkę z takim danymi do Starachowic z Misji w Marly i zamiast Jerzego Kaźmierczyk wpisano Jana Kaźmierczyk, co oznacza wykorzystanie jej danych do podmiany na mnie oraz mojego teścia pozorując konkubinat do bankowych systemów.

Dane mojego syna Jakuba Pióreckiego podczas zameldowania na Lipie Henryk Szyb zostały użyte dla fikcyjnej osoby Roberta Pióreckiego w celu podstawienia Dariusza Pióreckiego syna Roberta co jest oszustwem, co ukryto przez wykorzystanie danych Roberta Wróblewskiego. Celem tych działań było podstawienie moich dzieci pod morderców na Łódź, a Iwonę Wróblewską podstawiono na Iwonę Makuła, aby połączyć z pastorem Makuła w Łodzi w Kościele Ewangelickim , gdzie pochowany jest Karol Scheibler, aby przejść na pastora Kościoła Ewangelicznego Kasner w Niemczech ojca Kanclerz Niemiec Angeli Merkel, której dziadek to Ludwig Kaźmierczak. Ewa Eugster z Dariuszem Kotem była świadkiem na naszym ślubie w Gminie Brody koło Starachowic. Bank Śląski podmienił adres Lipie Henryk Szyb wpisując jako Gminę oraz adres na Łódź, co miało posłużyć podmianie Gminy Brody na Lipie Henryk Szyb w innym województwie a gminę Brody podstawiono pod Kielce dla Sołowiowa i fałszywych Romanowów, podstawionych pod moje dane i mojej siostry, oraz wykorzystano inne miejscowości jak Brody w Kalwarii Zebrzydowskiej koło Krakowa. Podstawiono osoby jak pani Glina pod dawne nazwisko osoby, które były na zdjęciu z babcią po aresztowaniu mojego dziadka i taka osoba występowała z Gminy Brody, na liście gdy byłam kandydatem do Sejmiku Wojewódzkiego z listy LPR jeszcze pod nazwiskiem z pierwszego małżeństwa jako Bożena Piórecka oraz wpisano adnotację, że jestem z domu Bochyńska. Byłam już wówczas po rozwodzie z Dariuszem Pióreckim który zmienił po rozwodzie nazwisko na Kornaszewski podobnie jak później syn Adam Piórecki na Kornaszewski, córka na moje panieńskie Bochyńska a najmłodszy pozostał przy nazwisko do tej pory. Podstawiono do Gminy Brody dokument na Kornaszewska pozorując związek z taką osobą, sfabrykowany przez Białystok co sprostował, ale został wykorzystany dla mojej siostry Beaty Idziak podstawiając ją pod moje dane osobowe, zamieniając na Kielce pozorując, że tam należy z powodu zamieszkania zagranicą, ale w Kielcach wykazując moje pisma i dane, co oznacza podmianę na mnie. Wykazanie do Urzędu Skarbowego w Starachowicach w moich danych przez obcą osobę pracy w Warszawie udowadnia, że w Warszawie również podszyto się w apartamencie mojego męża Jerzego Kaźmierczyk,, pod którego podstawiono jego siostry udające spadkobierców po moim ojcu, czyli podstawione za Bochyńskich/ Bocheńskich i ukryto przez partie polityczne. Obrazowe pokazanie świnek jest takim samym podstawieniem jak niegdyś naszą carską rodzinę podstawiono w celu identyfikacji na rożne miejscowości, aby odnieść się do chlewu zamieniając na miejscowości jak Chlewiska , Korytnicę. Pani Helena Surma której mąż niegdyś hodował świnie w centrum miasta, dziś podstawiona została pod moją rodzinę przez wodociągi o 200,- złotych które moja mama nie zdążyła oddać, gdyż umarła, a przez co ja później przez kilka miesięcy płaciłam za sąsiadki wodę, co nie zostało ujęte. Jej córka poprosiła ode mnie o kilim rodziców na ścianę z wizerunkiem Marii Częstochowskiej na dywanie co jak widać nie policzyła i nie odliczyła 10 złotych dla niej i 200 zł jej mamy i nie zwróciła pobranej wcześniej aluminiowej drabinki o którą prosiła aby odebrać moja mama, ale dorobiła sobie genealogię, nie licząc pobranych rzeczy o większej wartości ponadto pobrali kredyty na firmy mojego męża Jerzego Kaźmierczyk. Okradani jesteśmy w sposób opisywany w książkach, udając, że jest to mienie niczyje. Zatruto mnie w Sądzie w Starachowicach i miałam takie same objawy jak mój tata, z czego uleczyłam się ale środkami naturalnymi, gdyż lekarstwa pogłębiają stan.

Z poważaniem:
Bożena Bochyńska-Kaźmierczyk
mgr inż. mech. Jerzy Kaźmierczyk

DSC04625 Roman Bochynski.JPG

Wykorzystano dane mojego dziadka Brunona Bochyńskiego/ Bocheńskiego jako Roman Bochyński/ Bocheński zawarty w Kwitach w Archiwum w Radomiu oraz tak dziadek brał ślub z księżną Marią Lubomirką Na Jasnej Górze , co połączono z moją sprawą w Kielcach, gdzie wykazałam Romana Bochyńskiego/ Bocheńskiego jako właściciela Zakładów Górniczych w Starachowicach oraz Centralnego Okręgu Przemysłowego w sprawie o „SOF-ART” Sp. z .o.o. gdyż teren ten zakupiony przeze mnie gdzie jest adres spółki „SOF-ART” Sp. z o.o. na Lipie Henryk Szyb, był własnością mojego dziadka, a co oznacza, że kupiłam własny, co jest równoznaczne, że Skarb Państwa ma obowiązek zwrócić, gdyż jest tam wieczysta dzierżawa, która się skończyła co spowodowało połączenie w Szwajcarii Gminy Rapperswill z Jona, aby ukryć dokumenty wieczystej dzierżawy w Szwajcarii naszych terenów przez Polskę.

About thetimesofpoland

Historia rodziny carskiej w Polsce od 1918 roku do 2015 roku. Judy Lew główny herb rodu
This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

