Fiansowanie Pomarańczowej Rewolucji z USA

Starachowice 19.12.2015

Bożena Bochyńska-Kaźmierczyk
mgr inż. mech. Jerzy Kaźmierczyk
zamieszali:
ul. Nad Kamienną 25
zameldowanie
ul. Bohaterów Westerplatte 1/1
27-200 Starachowice

Prezydent Rzeczypospolitej

Pan Andrzej Duda

Finansowanie pomarańczowej rewolucji z depozytów w USA

Banki dokonały w 2004 roku podmiany naszych danych osobowych, co doprowadziło do podstawienia służb wojskowych pod nasze dane osobowe. Służby wojskowe manipulują spółkami męża Jerzego Kaźmierczyk w Polsce do tworzenia windykacji w celu pobierania pieniędzy za granicą. Skradziono również nową założoną firmę przekształcając ją na spółkę cywilną w celu tworzenia windykacji i podmiany rodziny. Karty Banku Pocztowego na nasze dane osobowe według logiki są w rękach Władimira Putin , jego córek oraz Beaty Idziak i Edyty Maksalon. Z tego powodu konto bankowe do spółki „SOF-ART” Sp. z o.o. w Banku Pocztowym zostało założone i zamknięte jako błędnie założone. Numer konta już przyznany został wykorzystany do ukrycia handlu bronią na Ukrainie przez fałszywy krąg spadkobierców na firmie męża Jerzego Kaźmierczyk, pod którego podstawiono dane osobowe mojej córki Anny Pióreckiej pod którą postawiono Annę Wardeńską i Marię Tichonową, a mnie Bożenę Bochyńską-Kaźmierczyk zamieniono na Elżbietę Włodarczyk. Z tego powodu podmieniono mojego obecnego męża Jerzego Kaźmierczyk na byłego Dariusza Pióreckiego, aby dzieci z pierwszego związku przypisać do obecnego męża Jerzego Kaźmierczyk. Stało się to powodem łączenia tożsamości dzieci w jedną osobę czego przykładem jest połączenie Adama Kornaszewskiego i Adama Kaźmierczyk jako jedną osobę. Moja córka Marta Piórecka, która zmieniła nazwisko na moje panieńskie Bochyńska jest upozorowana na pannę z dzieckiem dlatego dorabiane są dokumenty i zamieniana jest na Agnieszkę Kornaszewską z domu Krześniak aby podstawić Wiktorię Kornaszewską moją wnuczkę pod inne rodziny jak Ewa Cichocka i Piotr Cichocki podstawiony pod Piotr Gliński.

Wykorzystano byłego męża Dariusza Pióreckiego, który zmienił nazwisko na Kornaszewski i jego drugą żonę Ewa Kornaszewską z domu Niewczas z pierwszego związku Machowska z którego ma jedno dziecko Paulinę Machowską na która miała płacić alimenty. Alimenty zostały podmienione na mnie w celu windykacji z carskich depozytów i zastawienia ziemi po moich rodzicach.

Prezydent Rosji Władimir Putin upozorował, że moja carska rodzina nie istniała dlatego pan Waldemar Maksalon z jego rodziną dokonał oszustwa przejmując sprawy spadkowe po moich rodzicach Józefie i Filomenie Bochyńskiej zamieniając na sprawy spadkowe Waldemara Maksalon po jego rodzicach. Z tego powodu sprawę po moim tacie sygnatura akt INs 67/08 w której znajduje się sygnatura mojej mamy jako sygnatura akt INs 501/07 jest to jedna i ta sama sprawa, w której wytworzono ze mnie cztery różne osoby. Zamieniono sprawę po moim ojcu na windykacje Invest Bank dla pana Zygmunta Solorz-Żak. Mimo zamknięcia sprawa przerabiana jest na fikcyjne tożsamości dla Władimira Putin, którego córki są upozorowane na matki moich wnucząt. Z tego powodu ukradziono mi dwoje dzieci po porodzie wykazując, że nie żyją i podstawiono dzieci innej osoby. Moja córka Anna Maria Piórecka ma dziecko z Władimirem Putin , które jest ukryte przez jego córki. Jekatarina Putin została podstawiona pod Edytę Maksalon przez zamianę dzieci wstawiając dziecko Anny Pióreckiej. Dlatego Zuzanna Maksalon ma DNA moje jako babci natomiast Maria Tichonowa jest podstawiona pod drugie imię Anny Marii Pióreckiej. Odnosząc się do artykułu internetowego wykazującego nazwisko babci Tichonowa w tłumaczeniu można odnieść jako nowa Cichocka co ma przejście na Końskie na Michała Cichockiego burmistrza Końskich. Dalej podmiana połączona jest z Ewą Cichocką , której matka to Jadwiga Mirowska z domu Maksalon z drugiego związku Limanówka. Stworzono dwie Jadwigi podstawiając za moją mamę Filomenę Jadwigę Bochyńską pozorując najbliższą rodzinę Ewy Cichockiej. Zakłady psychiatryczne dorabiają fałszywe tożsamości, aby wytworzyć choroby psychiczne osób , którym zabierają się tożsamość. Moja mama miała nie istnieć podobnie jak i tata. Nazwisko Miller miało być zastąpione przez Nowmiller przechodząc z Wicka na Wicka Podolskiego czyli na Wacka jako Wacława Podolskiego dalej na Wacława Bocheńskiego do USA. Moją mamę Filomenę Bochyńską zamieniono na Filomenę Nowak i podprawiono w jej miejsce Hannę Kasprzyk na wybrzeże. Hrabiego Jana Tarnowskiego czyli Franciszka Jana Mazurka podstawiono pod Jana Kasprzyk, którzy mają rodzinny dom dziecka, gdzie znajdował się Piotr Cichocki, którego zamieniono na Piotra Cichockiego męża Ewy Cichockiej z domu Mirowskiej z pierwszego męża Materzok z drugiego Dunia. Ewa Cichocka z domu Mirowska gra na gitarze i śpiewa jak również obsługuje wesela w restauracji Rycerska w Iłży, oraz posiada restaurację Maska w Starachowicach. Z tego powodu upozorowano, moją twórczość na Ewy Cichockiej a Adama Klusek podstawiono pod mojego syna Adama Kornaszewskiego aby przejść na Rosję w celu zamiany na pacjentów zakładu psychiatrycznego , którzy zginęli w pożarze, a niektórzy są poparzeni. Z tego powodu upozorowano, że rodziny arystokratyczne nie były zamordowane co miało być zrekonstruowane w moich wnukach i mojej siostry, które mają DNA carskiej rodziny i polskich rodzin arystokratycznych. Z tego powodu upozorowano , że moja babcia Aniela Regina Mazurek urodzona w Hucie na Ukrainie tam nadal żyje podstawiając panią Wiesławę Główkę i jej syna jako Piotra Główkę jako Glińskiego wpisując na moje mieszkanie na Bohaterów Westerplatte 1/1 w Starachowicach w Polsce. Zaplanowano śmierć mojej wnuczki Wiktorii Kornaszewskiej w wieku zamordowania Wiktorii Cichockiej. Z tego powodu upozorowano śmierć mojej wnuczki przez zgaszenie światła. Za Wiktorię Kornaszewską miała wejść córka Anny Pióreckiej jako córka Marii Tichonowej. Z tego powodu Banki nie udostępniają nam kont dokonując handlu bronią oraz pomocą charytatywną i humanitarną po dokonanych zbrodniach co kryje Prokuratura w Starachowicach oraz sądy, które podmieniają moją tożsamość na Elżbieta, aby przejść w zależności od miasta na dorobione linie genealogiczne, w Skarżysku-Kamiennej podstawiono Elżbietę Włodarczyk do Szwajcarii w celu pozorowania matki mojej córki Anny Pióreckiej. Z tego powodu w sprawie o eksmisję z działki 29 jako Zakładów Starachowickich ukrytych Nad Kamienną 25 w sprawie sygnatura akt IC 178/15 sędzia wyczytał ‘w obecności mojego męża mnie jako Elżbietę Bochyńską-Kaźmierczyk pozorując samotną matkę wychowującą dziecko. Na drugiej nieruchomości podmieniono moje dane przez „zi” aby przez zlecenie obsługi finansowej dla Czesława Daleszak z błędem na „Bożena Bochyńska-Kazimierczyk” poprzez Lidię Maksalon i Lidię Daleszak dokonać przejścia na książąt Glińskich podstawionych pod nazwisko Romanow. Z tego powodu zawłaszczono kolejną kartę bankomatową w Banku Raiffeisen wydając mężowi błędną na nazwisko „Jerzy Kazimierczyk” w celu podmiany tożsamości do tego skradziono kody dostępu do konta co połączono z kradzieżą moich dokumentów Kielcach na wcześniejsze nazwisko Bożena Piórecka. Z tego powodu mieliśmy z być aresztowani z mężem za próbę odzyskania własnych kart bankomatowych, gdyż policja wytworzyła kradzież której nie było, ale banki wykazały kradzież aby wytworzyć śledztwo do fałszywych tożsamości w celu ukrycia wielokrotnego powielenia naszych tożsamości i wydania kart bankomatowych dla służb woskowych.

Podmienili mojego tatę Józefa Bochyńskiego na Józefa Mazurek i dokonano podmiany na Bruno Mazurkiewicz aby przejść na Ludmiłę Mazurkiewicz podstawioną pod Ludmiłę Putin. W tym celu zamieniono drugą klatkę w bloku przy ulicy Zachodniej 1/16 na końcową klatę 1/106 aby zamienić Bochyńskich na Mazurek i podmienić mojego dziadka Franciszka Jana Mazurek jako hrabiego Jana Tarnowskiego na Jana Kaźmierczyk na Miedzną Drewnianą gdzie podstawiono moją mamę Filomenę Bochyńską pod teściową Łucję Kaźmierczyk.

Zamieniono sprawę o obrazy sygnatura akt IIKp 425/09 w Opocznie na sprawę w Starachowicach spadkową sygnatura akt INs 426/10 oraz sprawę sygnatura akt INs 395/10 jako spis z inwentarza do tej sprawy i zamieniono na kolejną sprawę spadkową podstawiając moją siostrę Beatę Marię Idziak na Irlandię dla dorobionej Jadwigi Bochyńskiej nieistniejącej i Katowice dla Barbary Bochyńskiej i Jerzego Bochyńskiego podstawianych pod moich rodziców, na dwie spawy. W tym celu podmieniono zadłużenie mojego taty na mamy i wpisując tatę na mamy działkę w 2015 roku co ujawniło bezprawne dokonanie działu spadku po moim tacie na nieruchomości księżnej Radziwiłł, gdzie wpisano księżną Glińską co ukryto hrabią Tarnowskim podstawiając firmę męża Jerzego Kaźmierczyk w sprawie sygnatura akt IIK 207/07 Sądu Okręgowego w Kielcach do działu spadku. Obecnie jest widoczne ,że dziadka matkę Katarzynę Krakowiak wpisano pod Katarzynę Kaźmierczyk podstawiając Jekatarina Putin dlatego banki powierzyły karty bankomatowe moje i męża Jerzego Kaźmierczyk dla Władimira Putin, aby wejść na windykacje APE Umwelttechnik AG. Z tego powodu mąż jest skazany po raz drugi do zamkniętej firmy, aby dorobić dokumenty dla pod-spółek METRON SA reaktywowanych na nasze dane osobowe. Nowmiller i Maria Tichonowa miały być bezpośrednio podstawione pod firmy mojego męża Jerzego Kaźmierczyk jako spadkobiercy. Wynika z tego, ze obrączka męża Jerzego Kaźmierczyk została skradziona dla Władimira Putin, którego postawiono pod Jerzego Kaźmierczyk i Władysława Tarnowskiego podstawionego pod Władysława Maksalon. Z tego powodu Ewa Cichocka urodziła się w Lublinie, gdyż zamknięto oddział szpitala w Starachowicach, aby upozorować przyszłe zdarzenia. Sprzedano mi kartę telefoniczną w Starachowicach w tym miesiącu tj w grudniu 2015 roku, a obecnie wykazano telefon składu węgla w Szczecinie. Jest to połączone ze Starachowicami ze składem węgla oraz sklepami z meblami we Francji i Holandii. Łączy to z działem spadku po Franciszku Bocheńskim do Holandii z Marią Putin jako Marią Tichonową. Handel meblami połączono z „SOF-ART” Sp. z o.o., którą powielono przez inwestorów zastępczych jak Ewa Wielochowska, której matka Jadwiga jest podstawiona jako babcia Marii Tichonowej wstawiona jako Maria Tarnowska do Końskich i Ostrowca Świętokrzyskiego. Z tego powodu przez „SOF-ART” Sp. z o.o, sprzedawano broń na Ukrainie co próbowano kryć przez zastawienie ziemi mojej babci księżnej Glińskiej na Ukrainie przez dział spadku na spółce „SOF-ART” Sp. z o.o. na Lipie Henryk Szyb 1, która jest zacierana i podstawiono pana Adamczyka w gminie Brody Iłżeckie, który kupił nieruchomość od Wiesława Maksalon tworząc firmę meblową będąc wcześniej pracownikiem „SOF-ART” Sp. z o.o.

Jadwiga Limanówka została powielona na Jadwigę Mirowską i Jadwigę Maksalon aby ukryć moją mamę Filomenę Jadwigę Bochyńską podstawiając Jadwigę Wielochowską. Z tego powodu pan Waldemar Maksalon robił działy spadku po mojej rodzinie i usuwa moją babcię Anielę Reginę Mazurek w 2015 roku z jej nieruchomości po jej śmierci w 2003 roku po której nabyła prawa moja mama Filomena Bochyńska a obecnie ja i moja siostra.

Pod moją siostrę Beatę Marię Idziak , której imię Maria wykorzystano podstawiono Marię Tichonową podstawionej pod moje wnuki , które przerobiono jako spadkobiercy po fikcyjnej śmierci męża Jerzego Kaźmierczyk, który żyje. Z tego powodu pod moje dane Bożena Bochyńska-Kaźmierczyk podstawiona jest moja siostra Beata Idziak i Edyta Maksalon , które są podstawiane w Warszawie jako Bożena Bochyńska i Bożena Piórecka.

Dokumenty mojej babci urodzonej w Hucie na Ukrainie zostały zabrane przez Niemcy a zastępcze przesunięte o dwa lata zostały umieszczone w Hucie w województwie łódzkim w kościele w Polsce.

Pod tereny rodowe mojej babci księżnej Glińskiej podstawiono Marię Tichonową jako nową Cichocką. W tym celu podstawiono Ewę Cichocką , aby przejść na Lublin na tereny mojej drugiej babci księżnej Lubomirskiej oraz Bocheńskich. Dokonuje się powielenia spraw przy spisach z inwentarza tworząc sprawy spadkowe. W ten sposób stworzono dwie rodziny z jednej po mnie i po siostrze.

Podmieniono moją mamę Filomenę Bochyńską na babcię Marii Tichonowej , gdyż za nią będą szły moje wnuczki.

Wykorzystano fakt, że prezes Trybunału Konstytucyjnego Sędzia Andrzej Rzepliński pracował w Garwolinie co jest połączone z Życzynem, gdzie brał ślub książę Franciszek Bocheński z Władysławą Mierzanowską wykazany w Oświadczeniu Woli mojego taty Józefa Ludwika Bochyńskiego. Podstawiono pod dane osobowe mojego taty Józefa Bochyńskiego prezesa Trybunału Konstytucyjnego Sędziego Andrzeja Rzeplińskiego przez połączenie wspólnych faktów historycznych jak spalenie legitymacji partyjnych PZPR, natomiast żonę prezesa Trybunału Konstytucyjnego, panią Irenę Rzeplińską podstawiono pod Irenę Śledzik jako siostrę Marii Kaczyńskiej, gdyż takie dokumenty znalazły się w IPN. Wykorzystano drugie imię mojego taty Ludwik podmieniając literę „k” na „g” wpisując jako ojca mojej mamy jako Ludwig Bocheński zamieniony na Ludwig Kaźmierczak w celu połączenia Angelą Merkel, której nazwisko dziadka podmieniono dla mnie i wstawiono do Ksiąg Wieczystych na mój adres na Bohaterów Westerplatte 1/1. Wykorzystano podmianę mojego męża Jerzego Kaźmierczyk na byłego Dariusza Pióreckiego pod którego podstawiono Starostę Dariusza Dąbrowskiego w celu podstawienia wymordowanej rodziny książąt Sanguszko do ukrycia kradzieży majątku mojej rodziny carskiej Romanow, książąt Lubomirskich, Hessen-Darmstadt, Radziwiłł, Glińskich, hrabiów Tarnowskich, Nowak. Podmieniono moją mamę Filomenę Bochyńska na Dzidka co wykorzystano do powiązano z operą Hrabina Stanisława Moniuszki i Końskimi, Tomaszowem Mazowieckim i Sieciechowem oraz koniem Dzidka.

Dalsze przejścia są związane z wykonywanym zawodem i podmieniane na nazwiska. Kucharz ojciec Władimira Putin i mój teść jako kucharz w wojsku oraz sądzie Sędzi Wojciech Kucharski który miał wykonać eksmisję z domu ul. Nad Kamienna pod zwielokrotnioną sygnaturą dla fałszywych spadkobierców pracujących dla Władimira Putin przez wykonawcę Waldemara Maksalon udającego, że eksmituje mnie Władysław Władysław, który nawet nie miał zasiedzenia jako Władimir Putin. Jest to powodem podstawieni córki Władimira Putin pod moje wnuczki kradnąc mienie po moich rodzicach aby zrobić ze mnie bezdomną. Jest to oszustwo i kradzież mienia po rodzicach tworząc windykację w celu zatarcia śladów po prawdziwych arystokratach zastępując Partiami politycznymi oraz Starostami, Sędziami, Prokuratorami itd.

W ten sposób wykazano związek prezesa Trybunału Konstytucyjnego Andrzeja Rzeplińskiego oraz pana Jarosława Kaczyńskiego, Władimira Putin i Angeli Merkel jako jednej rodziny astralnej. Celem było stworzenie jednej kościelnej rodziny astralnej, która miała zastąpić prawdziwą rodzinę, którą Bóg powołał. Takie działanie kościoła jest sprzeczne z Pismem Świętym i godzi w czwarte przykazanie z obietnicą.

Z poważaniem
Bożena Bochyńska-Kaźmierczyk
mgr inż. mech. Jerzy Kaźmierczyk

About thetimesofpoland

Historia rodziny carskiej w Polsce od 1918 roku do 2015 roku. Judy Lew główny herb rodu
This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

