Unia Energetyczna w miejsce Watykanu jako zmiana cywilizacji

Starachowice 03.01.2016

Bożena Bochyńska-Kaźmierczyk
mgr inż. mech. Jerzy Kaźmierczyk
zamieszkali:
ul. Nad Kamienną 25
zameldowanie
ul. Bohaterów Westerplatte 1/1
27-200 Starachowice

Prezydent Rzeczypospolitej
Pan Andrzej Duda

Unia Energetyczna w miejsce Watykanu

Dotychczas nie przekazałam ważnej informacji, że otrzymałam jeszcze jednej list z Sądu do tej sprawy SR Starachowice IC 178/15, w którym przesłano dla mnie Apelację, którą mąż przesyłał czyli tą dodatkową, którą sąd kazała dosłać co jest dowodem, że potraktowano mnie jako inną osobę. Ponadto mąż otrzymał do tej samej sprawy IC178/15 pismo z informacją, że odrzuca Sąd mój sprzeciw, pismo takie samo jak do mnie. W systemie rządowym znajduję się moja siostra Beata Idziak jako Maria Tarnowska i Maria Bochyńska przechodząc na Pałacyk zarządcy dawnych Zakładów Górniczych później FSC , ul Konstytucji 3-go Maja 15 , podstawiony adres pod mój adres ul. Bohaterów Westerplatte 1/1, gdzie wstawiono już obce osoby przez system rządowy zamieniając na 11, pozorując odzyskanie mienia na Marię Bochyńską przez system Pocztowy co widoczne było na awizo podstawiając moją córkę Martę Bochyńska pannę wcześniej Piórecką, co widać było w pierwszym awizo dotyczącym tej samej przesyłki ręcznie pisanej, podmieniając adres w systemie jako ul. Bohaterów Westerplatte jako 11, a pod mój adres na numer 1/1, już wpisano fałszywe dane przez błędy jako Bożena Bochyńską -Kaźmierczak” do Ksiąg Wieczystych, co zrobili sąsiedzi na ul Bohaterów Westerplatte 1, przez działania dokonane wcześniej potajemnie przez pana Waldemara Maksalon, który dokonywał podmiany systemu na rządowy tajny, gdzie podmieniono moich rodziców w tej samej sprawie co obecnie. Dokonuje się oszustwa jako eksmisja I Ns 178/15 . Była to sygnatura za życia mamy I Ns 956/09, gdzie zamieniono nieruchomości mojej babci na mojego dziadka Franciszka Jana Mazurka robiąc po śmierci mamy Filomeny Jadwigi Bochyńskiej, przekręt jako sprawa po dziadku czyli po mamy tacie. Po śmierci mamy prowadzona jako I Ns 716/10, gdzie zażądano dwa razy po 1000,- złotych jako Apelacja za mnie i drugie 1000,-złotych za moja siostrę, po próbie przewrócenie terminu, gdyż byłam zagranicą u mojej córki Marty Bochyńskiej, po wypadku. Co jest dowodem celowego działania w celu zawłaszczenia nieruchomości dla systemu rządowego sprzecznego z chrześcijaństwem. Dokonano oszustwa przesłano do pana Waldemara Maksalona naszą sprawę z Kielc przeinaczając moje nazwisko przez „Ż” jako „Bożena Bochyńska-Każmierczyk” kierując na Starachowice co jest dowodem na realizowanie naszej sprawy z Kielc w Starachowicach dla obcych ludzi, którzy mają moje wnuki z kradzieży dwojga skradzionych po urodzeniu dzieci podstawiając generała rosyjskiego od broni atomowej pod Mariusza Kołodzińskiego Siedlec i jego konkubinę Renatę, co połączono z nieżyjącym wnuczkiem pani Heleny Surma, Mariuszem Słodkiewicz oraz Renatą Aksan z Australii, przechodząc na Martę Bochyńską i Martę Cybulską, aby dokonać podmiany na Marię Bochyńska i Marię Tarnowską łącząc z Ostrowcem Świętokrzyskim, gdzie mieszka pierwsza żona mojego męża wykorzystując alimenty i łączą na wszystkie wytworzone dzieci w Rosji. Wykorzystano do tego naszą sprawę o przewrócenie stanu posiadania rodziny carskiej podmieniając na państwo Maksalon. Sąsiedzi z ul. Bohaterów Westerplatte 1, pani Helena Surma fałszuje moje dane na „ ZI” jako „Bożena Bochyńska-Kazimierczyk” pod wodociągi na PIT do zarabiania prze długi jak w energetyce, łącząc wodę z energetyką jako windykację i podstawiono panią Helenę Surma jako dorobioną siostrę dla mojego ojca i podstawiono Opinie Psychiatryczne przez Tomaszów Mazowiecki do Torunia, aby zniszczyć godność mojego ojca i mamy przez służby i rząd. Zamieszkanie w miejscu zameldowania miało spowodować moje aresztowanie, gdyż w systemie Pocztowym już jest Maria Bochyńska podstawiona pod Marię Tarnowską, co oznacza, że również im dorobiono opinie psychiatryczne do podmiany danych osobowych. W ciągu trzech dekad zamierzano dokonać wprowadzenia Nowego Ładu bez chrześcijaństwa co miało być zastąpione przez Jedną Religę na bazie zadłużeń , co wykazałam Panu w rachunku na energię na moją nieżyjącą mamę podłożonym po mamy śmierci, gdzie wprowadzono komornika, który pilnuje oszustw dokonywanych na kontach przez niego kontrolowanych. System jest tak stworzony, że osoby w systemie chrześcijanie będą chorzy psychicznie albo albo ich pozorujące w zależności od opcji która wygra. Pit na wodę to drugi dowód przestępstwa Wodociągów i Urzędu Miasta Starachowice, które już wykorzystuje ten system zadłużeniowy i dlatego dokonuje się dopisywania na mnie nie moich długów w miejscu, gdzie jest zdjęty licznik i nie mieszkam od ponad dwóch lat.

Technika która miała służyć ludziom jak drony do dostawy żywności, miała być wykorzystana przeciwko ludności, aby zaatakować ludzi militarnie wykorzystując na nas przewrócone mienie i nasze konta dla nas nie dostępne, ale dla rządowych agentów, na co nie zezwalamy. Przy wejściu moim na adres zameldowania miałam być wywieziona prze fałszywego męża dorobionego w systemie rządowym, w nieznane miejsce do Zakładu Psychiatrycznego do podmiany , a moje dzieci miały być zlikwidowane, ukrywając to przed ludźmi jako windykacja i sprzedaż mieszkania przez komornika, który wówczas udawał by, że sprzedał moje mieszkanie a ja się wyprowadziłam, dokonując wprowadzenia fałszywych spadkobierców, aby ukryć podmianę rodziny. Mój adres zameldowania jest wykorzystywany przez sąsiadów, którzy korzystają z systemu fałszywych zadłużeń. W Księgach Wieczystych nie dokonano zmiany ponieważ dokonywano zniesienia współwłasności zamieniając na spadek i podstawiając sąsiadów przechodzą na mój adres zameldowania, który komornik wykorzystał do wejścia na konta moich rodziców w ING Bank Śląski podstawiając na działce Helenę Surma która wykorzystuje od lat jedną sprawę o jej wodę udając, że ja jestem jej córką a w drugiej tożsamości udaje moją opiekunkę, co widać było na sprawie, gdzie mojej siostry list o przekazaniu jej części po naszych rodzicach dla mnie, nieruchomości na moją rzecz, dostał się przekazany przez Sędziego Huberta Wicik w rękach Heleny Surma, zamiast mnie gdyż reprezentowałam nie tylko siebie samą siebie, ale i moją siostrę Beatę Marię Idziak, która dała mi Pełnomocnictwo. W moim mieszkaniu nie korzystam z wody od ponad dwóch lat i mama wymontowany licznik na wodę w zeszłym roku, a mimo to dopisywane są zadłużenia na wodę i co rok pojawia się licznik w wodociągach jako kolejny mimo zamknięcia i pozorując, że nadal jestem dłużnikiem, aby wprowadzić Nową Religię przez moje dane osobowe przez mój adres Bohaterów Westerplatte 1/1 przechodząc na przedszkole które znajduje się na tym samym terenie co Pałacyk i jestem zamieniana na Elżbietę czyli pod Elżbietę Włodarczyk ze Skarżyska-Kamiennej, która mieszkała w budynku przedszkola i usuwając moje dane przez dane mojej córki Marty Bochyńskiej i Marty Cybulskiej siostry mojego męża. Mnie i mężowi, dorobiono fałszywe opinie psychiatryczne i podstawione osoby pobierają renty w nowym systemie gdzie te osoby wstawione są jako poszukujące pracy. Pod dane mojego męża Jerzego Kaźmierczyk i mojego ojca Józefa Bochyńskiego wpisano Józefa Kowalskiego mojego chrzestnego, którego podstawiono pod ING Bank Śląski. W Warszawie wpisano Bohdana Żakiewicza, aby przejść na firmy w Anglii i Belgii, które znajdują się na drugim systemie Bankowym, którego działanie jest oparte na Komorniku , czyli podstawiono moich nieżyjących rodziców pod Wodociągi i po Energetykę w celu podstawienia fałszywych spadkobierców na firmy męża Jerzego Kaźmierczyk windykowanych przez fikcyjne długi jako zarobek na kontach moich rodziców w ING Bank Śląski aby przejść na konta dziadka Brunona Bochyńskiego w Szwajcarii zamieniając mamę na tatę. Z tego powodu banki podmieniły moje dane osobowe na Bożena Piórecka z domu Mazurek, aby podstawić mnie pod konta mamy do windykacji, mojego męża Jerzego Kaźmierczyk zamieniono na tatę Józefa Bochyńskiego, którego zamieniono na Józefa Kowalskiego i podtrawiono Józefa Bochyńskiego z matki Fogel do kradzieży danych osobowych przez Skarb Państwa w celu kradzieży pieniędzy. Spowodowało to, że dokumenty FSC Starachowice zostały podłożone pod „SOF-ART” Sp. z o.o. i podstawiono Józefa Kowalskiego i Eulalię Kowalską , która była zastępcą głównego księgowego w FSC pana Kabały, gdzie zastosowano kabałę żydowską do podmiany mojej rodziny i wyprowadzania pieniędzy z firm Jerzego Kaźmierczyk w Szwajcarii. Z tego powodu w sędzia Wojciech Pruss zabronił przez pięć lat prowadzenia działalności przez męża , gdyż Skarb Państwa skradł męża firmy jako carski majątek i moją firmę IMPERATOR ROMANOW podstawiając osoby z systemu rządowego, a mnie podtrawiono za córkę teściów dorabiając opinie psychiatryczne. Sędzia według kabały uznał męża firmy za carski majątek, którego właścicielem jest Skarb Państwa. Firmy męża podstawiono pod Komornika , który pracuje na zadłużeniowym systemie dla rządu, gdzie wytworzono nowe tożsamości na bazie naszych danych. Za komornikiem podstawiono prezydenta Komorowskiego, którego dziamanie doprowadziło do podstawienia moich danych na Elżbieta do systemu rządowego. Następnie takie dane podstawiono pod Pałac w Komorowie, gdzie znajduje się obecnie zakład psychiatryczny, aby dorobić fałszywe tożsamości dla rządu. Z tego powodu Prezydent Polski Bronisław Komorowski przysłał MOPS do podstawienia w systemie rządowym osoby, której dorobiono akta psychiatryczne na podstawie istniejącego prawa, które w tym celu zamieniło mnie na osobę samotną wychowującą dziecko co jest oszustwem. Zamierzano wywieźć mnie do Pałacu w Komorowie, aby zadrwić z rodziny i dorobić dokumenty do banków w Szwajcarii, gdyż bank zarządał wykazania pałacu. W Szwajcarii zasila się z carskich depozytów numeryczne konta lewicy. W tym Wiesławy Główki, której dorobiono akta psychiatryczne, a jej syna Piotra Główkę wstawiono na moje mieszkanie na ulicy Bohaterów Westerplatte 1/1 do zamkniętej windykacji „SOF-ART” Sp. z o.o. przez Starostwo Powiatowe. W tym celu nakłania się teściową do mówienia nieprawdy twierdząc, że inaczej syn zginie. Miała wejść unia energetyczna przez zadłużenia na liczniku energetycznym na ulicy Nad Kamienną 25 należącym do Marmoroc-Polska Sp. z o.o. co spowodowało eksmisję przez Waldemara Maksalon w sprawie IC 178/15, który dokonał podmiany rodziny. Waldemar Maksalon nie jest rodziną mojej babci co ukrył przez dorobienie opinii psychiatrycznych w Tomaszowie Mazowieckim, aby dorobić dokumenty do Huty zamieniając w Starachowicach babcię na dziadka, aby przejść na Tarnowskich, gdyż dziadek to hrabia Jan Tarnowski.

Rząd przejął kontrolę na spółkami męża Jerzego Kaźmierczyk i sąd stwierdził, że moja carska rodzina nie żyje co oznacza, ze w ciągu trzech dekad mieli być zlikwidowani wcześniej podmieniając ich dane, aby przez windykacje spółek męża na media finansować unię energetyczną jako nowy ład światowy złączny z wodą, aby podstępem w systemie zamienić chrzest na dług.

Zastosowany system jest niezgodny z chrześcijaństwem co oznacza likwidację Kościoła.

Wprowadzone prawo pierwokupu przez sąsiadów miało ukryć dorobioną fałszywą genealogię wprowadzając sąsiadów do zakupu nieruchomości, której zakupu odmówili co oznacza, że nie mają do niej prawa. Wydane błędne katy bankomatowe na błędne dane z M-Banku, Banku Pocztowego, Raiffeisen Bank i innych służyły do oskarżenia nas za kradzież do czego dokumenty już dorobiła Policja i Prokuratura w Starachowicach. Żadem Kościół chrześcijański nie ma prawa zgodzić się na taki system zadłużania firmy „SOF-ART” Sp. z o.o. i ludzi co oznacza prześladowanie chrześcijan. Windykacje na pokrycie kosztów unii energetycznej połączono z depozytem w sprawie SO Kielce IXKa 280/12 i zamienianej na IIIK 280/12 , którą ukryto przesuwając do Sądu Rejonowego w Kielcach, aby ukryć w sprawie SR Kielce IXK 131/11 wykazanie Romana Bochyńskiego mojego dziadka jako właściciela terenu „SOF-ART” SP. z o.o. przed moim zakupem co oznacza, że zakupiłam swój własny teren od Skarbu Państwa, który skradziono przez podstawienie Lasów i leśniczych, aby podstawić zasiany las przez panią Ewę Wielochowską z pieniędzy na kredytu na piekarnie. Po tym fakcie Ewa Wielochowska wyjechała za granicę i wykorzystała dane mojego męża Jerzego Kaźmierczyk do podmiany na „Jerzy Kazimierczyk” przez błąd „zi” podstawiając Jerzego Bochyńskiego z Katowic pod Fundację mojego męża APEX-STAR, gdzie również wystąpił taki błąd w celu wykorzystania zapisów pomocy Polakom na Wschodzie przechodząc na konsorcjum Polsko-Ukraińskie Mieczysława Pawlak w celu odstawienia i pana Mieczysława Pawlak pod apartament zakupiony na mojego męża Jerzego Kaźmierczyk w Warszawie dla polityków. Po przejęciu władzy przez PiS apartament jest w rękach tej partii, przez wykorzystanie Jarosława Kaczyński podstawionego pod mojego ojca Józefa Bochyńskiego, których połączony z Jarosławem S. jako Masa. Moją córkę Martę Bochyńską podstawiona pod córkę Lecha Kaczyńskiego panią Martę Kaczyńską. Dlatego moja mama Filomena Jadwiga Bochyńska jest zamieniana na Jadwigę Bochyńska w spisie z inwentarza jako sprawa INs 395/10, gdzie dorobiono moją siostrę Beatę Idziak za jedyną córkę naszego taty co oznacza podstawienie jej pod mamę i zmianę na Mazurek z domu a mnie na samotną matkę wychowującą Adama mojego pierwszego syna pod nazwiskiem Adama Kornaszewskiego. W tym celu Urząd Miasta wydaje pełną metrykę urodzenia mojego dziecka Adama Pióreckiego, aby odwrócić nazwisko w celu wykazania nieprawdy, że nazywałam się Kornaszewska w celu podstawienia Ewy Kornaszewskiej w domu Niewczas i podstawienia Ewy Eugster w Szwajcarii. Następnie Piotra Eugster podstawiono za Piotra Idziak podstawionego pod Piotra Główkę, którego komornik wpisał na moje mieszkanie na Bohaterów Westerplatte 1/1 co połączono z „SOF-ART” Sp. z o.o., jako miejsce Zakładów Górniczych w Starachowicach na kopalni rudy żelaza Henryk na Lipie Henryk Szyb 1, gmina Brody Iłżeckie.

Wprowadzenie unii energetycznej miało przejść przez dane mojej mamy Filomeny Bochyńskiej zamienionej na tatę Józefa Bochyńskiego na kontach ING Bank Ślaski przechodząc na konta numeryczne lewicy wykorzystując do tego różne osoby jak pani Halina Gałęzia i jej dwóch synów Robert i Cezary podstawionych pod Roberta Pióreckiego jako Roberta Weissmann oraz Cezarego podstawionego pod Cezarego Tkaczyk na Specjalną Strefę Ekonomiczną Starachowice co połączono z Pałacem w Białaczowie przez Agencję Rynku Rolnego i Fundację Zaopatrzenie Wsi w Wodę przechodząc przez panią Stoltzman matkę Aleksandra Kwaśniewskiego, która działała w Fundacji Kościelnej. Córkę pani Haliny Gałęzia podstawiono pod Monikę Kędziora wnuczkę na Konstancji Krzemińskiej z domu Bochyńskiej córkę Katarzyny podstawionej pod Katarzynę Kaźmierczyk, aby przejść na wszystkie dzieci pod jedną rodzinę w Ostrowcu Świętokrzyskim. Drugą koleżanką mamy była pani Zofia Kornecka podstawiona pod grupę SS „ZOFIA” na Bank Ślaski jako były pracownik. Wojciecha Korneckiego podstawiono pod Wojciecha Idziak mojego chrześnika zamieniając na sędziego Wojciecha Kucharskiego,Wojciecha Pruss ,Wojciecha Krzemińskiego brata Katarzyny, którzy mieli być wyeliminowani.

Ludzie w jednej chwili mieli być pozbawieni dostępu do swoich kont, gdyż podmieniono by ich dane osobowe pozbawiając pieniędzy do obrony. W przypadku sprzeciwu zostaliby umieszczeni w zakładach psychiatrycznych, gdzie posłużenie się prawdziwymi danymi spowodowałoby dopisanie choroby psychicznej. Dowodem na to jest opinia psychiatryczna Szpitala w Toruniu dla męża Jerzego Kaźmierczyk do sprawy SO Toruń IIK 164/11, gdzie dokonano podmiany naszej carskiej rodziny w celu kradzieży akcji na okaziciela Centralnego Okręgu Przemysłowego znajdujących się w Banku Rezerw Federalnych w USA, a należących do naszej rodziny. W tym celu wytworzono fikcyjną sprawę IDs 1001/14 o uszkodzenie ciała powielając na dwie osoby, a trzecią umieszczono w Tomaszowie Mazowiecki dorabiając dla Waldemara Maksalona akta przez oszustwo dorobione w sprawie IC1009/13, którą ukryto pod windykacją i dorobioną opieką przez służby, które pobierają pieniądze przez to oszustwo co połączono ze sprawą IC 178/15, aby wyrzucić nas z domu. Wytworzono ze mnie dwie osoby podstawiając moją siostrę Beatę Idziak jako Marię Tarnowską zamienioną na żonę mojego męża wykorzystując moje dane osobowe robiąc z nas przestępców i znieważając moich rodziców. Z tego wynika, że moja siostra Beata Idziak zaskarżyła mojego męża Jerzego Kaźmierczyk posługując się moimi danymi, gdyż jej dane zostały wykorzystane przez Teresę Szmytka oraz Barbarę Bochyńską dorabiając opinie psychiatryczne dla Beaty Marii Idziak, co podstawiono pod moją osobę. Wszystkie elementy naszych spraw się łączą gdyż każdy element jest częścią całości planu w którym celem jest pozyskanie naszych danych do kradzieży rodowych pieniędzy dla „elit” w celu oddania ich dla Lidera Światowego, który miał doprowadzić do wojny przez licznik energetyczny ul. Nad Kamienną 25 oraz Urząd Miasta Starachowice łącząc z wodociągowym licznikiem, podmieniając moje dane na córkę teściów i dlatego moja córka Marta Bochyńska miała zginąć i córka teściów Marta Cybulska, które w systemie zamienione są jako jedna osoba za którymi jest podstawiona moja siostra Beata Idziak jako Maria Bochyńska i Maria Tarnowska podstawiona pod Pałacyk zarządcy w Starachowicach, zamieniając adres z ul. Bohaterów Westerplatte 1/1 na numer 11 przez pocztowy system podstawiając siostrę Beatę Idziak przez Komornika na ulicę Nad Kamienną 25, co było widoczne w Sądzie jako tam zamieszkała co jest nieprawdą.

Z poważaniem:
Bożena Bochyńska-Kaźmierczyk
mgr inż. mech. Jerzy Kaźmierczyk

About thetimesofpoland

Historia rodziny carskiej w Polsce od 1918 roku do 2015 roku. Judy Lew główny herb rodu
This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

