Romanow obecni w Chinach

Starachowice 06.01.2016

Bożena Bochyńska-Kaźmierczyk
mgr inż. mech. Jerzy Kaźmierczyk
zamieszkali:
ul. Nad Kamienną 25
zameldowanie
ul. Bohaterów Westerplatte 1/1
27-200 Starachowice

Prezydent Rzeczypospolitej
Pan Andrzej Duda

SOF-ART” Sp. z o.o. przejęty przez GRU i pancerna pięść chińskich Romanow

Będąc w Szwajcarii mogłam zauważyć, że wytworzono chińskich Romanow co oznacza, że wykorzystano do tego moje skradzione dzieci, gdyż nie ma innej możliwości. Obecnie próbowano ukryć takie działanie przez próbę zastraszenia Rosji wojną ze strony Chin. Wykazuje to, że po obu stronach zastosowano środki finansowe pochodzące z carskich depozytów wykorzystując moje dzieci i wnuki wytworzone metodą in vitro. Działanie takie wynikało z powodu kryzysu w USA i podjętymi działaniami przez bankierów, przeniesienia części carskich depozytów na inwestycje w Chinach z USA. W tym celu doprowadzono do wytworzenia długów, które zostały powiększone i powielone na fałszywe tożsamości, aby przejść na system 666 do nowego ładu bez chrześcijaństwa. Do tego celu wykorzystano licznik na energię elektryczną wpisując moją mamę przez odwrotny zapis jako Bochyńska Filomena, aby pozorować na fakturze, że komornik ściąga zyski w formie odsetek; dokument z dnia 2007.01.12, ręcznie wpisano 1188-073 , nazwę ulicy Bohaterów Westerplatte zastąpiono ulicą Westerplatte. Numer nieruchomości 1/1 zastąpiono 1-1, aby odnieść się do numeru 11 pod Marię Bochyńską zamienioną na Marię Tarnowską dorobioną na danych osobowych mojej córki Marty Bochyńskiej. Do faktury numer 03 1188 073 0073 03 następuje wpis; ściąga komornik 06-12-10 Nad Kamienną 25, co spowodowało powielenie mojej mamy na trzy nieruchomości jako inne osoby. Do zapłaty razem odsetki 11,40. Przerobiono moją mamę na córkę Franciszka Maksalona zamiast córkę Franciszka Jana Mazurka pozorując moją babcię na Anielę Maksalon z Nowaków zamiast Anielę Mazurek z Maksalonów, aby ukryć pochodzenie babci z Huty, a nie z Woźnik, gdzie dopisano babci rodzinę.

Decyzja w sprawie nadania NIP osobistego wykazuje datę urodzenia 06.01.1916 r. miejscowość Huta i imiona rodziców Franciszek i Marianna co doprowadziło do podmiany rodziców mojej babci Anielu Reginy Mazurek zamieszkałej ulica Nad Kamienną 25, NIP 664-136-91-27 na Franciszka z Maksalonów i Mariannę z Bochyńskich, aby przejść na matkę Bolesławy Bochyńskiej z domu Podczaskiej Mariannę Podczaską z Dybalskich podmieniając w tym miejscu na Marcjannę. Drugą podmianą była zamiana na Mariannę z Krakowiaków na Kowal. ZUS został połączony z Bohaterów Westerplatte 1/1, przez podmianę systemu w ZUS na system 666 jako Mazurek Aniela tworząc drugą osobę do ZUS na adres mojej mamy, gdzie babcia zamieszkała przed śmiercią u swojej córki po powrocie ze szpitala. ZUS Znak R220391/5 podpisał Aprobant Zofia Kateusz. Data dołączonej korespondencji 11.09.2002 rok.

Wykorzystano dane urodzenia mojego dziadka Franciszka Jana Mazurka dla mojej siostry Beaty Idziak, aby pozorować inną osobę i wykreować po jednym dziecku. Numer Dowodu Osobistego mojego dziadka Franciszka Jana Mazurka JB3258030 wydany 05.01.1967 rok przez KMOMiP Starachowice natomiast mamy DO ZL2169385 wydany przez KMMO-Skarżysko-Kamienna 06.05.1964 rok co spowodowało podmianę mojej mamy Filomeny Bochyńskiej na Skarżysko Kamienną podmieniając na Filomenę Nowak pozorując nieślubną córkę mojej prababci zamienionej na Nowak przesuwając pokolenia i podstawiając Filomenę Nowak chrzestną mojej mamy podstawioną pod świadków Jehowa, aby przejść na Owocarnię w Sarnakach na majątek Mordy. Wykorzystano upoważnienie mojego dziadka do odebrania akcji Zakładów Starachowickich STAR S.A. poświadczone przez dr. Wadiusza Kiesz dla mojej mamy Filomeny Bochyńskiej jako osoby z autorytetem z dnia 3.04.21998 roku. W podobny sposób wykorzystano upoważnienie dla mnie Bożeny Bochyńskiej-Kaźmierczyk od moje mamy Filomeny Bochyńskiej podstawiając inną osobę za mnie, która wykorzystała zapis bez mojej wiedzy. W odpisie skróconym aktu małżeństwa mojej babci i dziadka jest wpisane miejsce urodzenia Huta, a dziadka Starachowice co dyskwalifikuje państwa Maksalon i postępowanie sądu w tej sprawie o eksmisję IC 178/15, gdyż jest to oszustwo dorabiające nieprawdziwe dane i nielogiczne. Gdyż Waldemar Maksalon złożył fałszywe zeznania, że Feliks i Genowefa Maksalon budowali dom Nad Kamienną 25 co jest świadomym oszustwem. Dowodzi to, że ostatnie informacje zamieniające Franciszka Mazurka na Franciszka Maksalon są celowe, aby podmienić Franciszka Glińskiego na Franciszka Bocheńskiego wykorzystując małżeństwo mojej babci z dziadkiem podstawione pod zgon dziadka Franciszka Bocheńskiego w Wąchocku, za którego podstawiono nauczyciela co ma przejście obecnie na Dom Nauczyciela w Starachowicach, gdzie pan Piotr Michta miał potrącone z pensji pieniądze za wynajem pomieszczeń przez Jerzego Kaźmierczyk obecnego męża, co oznacza podstawienie Piotra Michtę pod Piotra Główkę, aby przejść na windykacje „SOF-ART” Sp. z o,o przez komornika, który dokonał wpisu obcych ludzi za moją rodzinę, w tym Helenę Surma powielając spis z inwentarza cyklicznie co rok czyli od 2007 roku po ojcu oraz od 2010 po śmierci mamy windykując całe carskie mienie pod które podstawiono rząd i gminę żydowską z Nowego Jorku oraz wywiad amerykański CIA wprowadzony przez Bohdana Żakiewicza. Piotra Idziak zastąpiono Piotrem Waydel. Wokół naszej rodziny były służby, które się zmieniają cyklicznie. Z tego powodu próbowano zamienić moją rodzinę na służby, aby zatrzeć ślad po mojej rodzinie. Numer Aktu Małżeństwa dziadków to 5/1934 USC Wąchock. Podstawiono pod Michałów państwo Myszkowskich oraz rolników jako bauer, aby przejść na pałac w Chateo Gütsch, by przejść na bauera Gleitzman jako rolnika, oddając zagarnięte fabryki zbrojeniowe dla Kościoła katolickiego zamieniając Kościół katolicki w organizację militarną, co ukryto przez pana Jerzego Myszkowskiego wstawionego na Pińczów i Michałów, łącząc z Agencją Rynku Rolnego. Zamiana mojego dziadka Franciszka Jana Mazurka czyli hrabiego Jana Tarnowskiego na Maksalon jest powodem , że Kościół katolicki podmienił dziadka brata Władysława Tarnowskiego zastrzelonego w sadzie przez księdza zamieniając na Władysława Mazurek i podmieniając, że mój dziadek był zastrzelony a Władysław przeżył finalnie zamieniając na mojego teścia Jana Kaźmierczyk co oznacza próbę morderstwa rodziny.

Franciszka Bocheńskiego podmieniono na Franciszkę Kaźmierczyk babcię męża co powoduje przejście na papieża Franciszka.

Doszło do podstawienia szeregu osób o czym wielokrotnie pisałam co jest wykorzystywane w zależności sytuacji. Wykorzystano grunty kolejowe , Michałów jako Zakład Górniczy, z którego maszyny po powodzi w 1903 roku zostały przewiezione do innych majątków mojej rodziny jak Stalowa Wola i Ruda Maleniecka. Dokonano podmiany nazw przez błędy, aby dorobić nieistniejące historie. Podstawiono Miedzną Drewnianą gmina Białaczów zamieniając na Miałaczów, aby podmienić na Myszków i połączyć ze Śląskiem. Wszystkie zabiegi są prowadzone w taki sposób, aby połączyć obecnych fałszywych spadkobierców w dorobionymi fałszywymi liniami genealogicznymi w przeszłości. Powoduje to kradzież naszego dorobku i firm oraz danych osobowych, aby ukryć nasze istnienie i wykorzystać treść i naszą pracę dla złodziei, którzy chlubią się cudzym dorobkiem. Tak niszczona jest pamięć po moim ojcu, który pisał do ośrodka Karta, którego opracowanie znalazło się w USA, co starano się połączyć z majątkiem Mordy i Stowarzyszeniem Ziemiańskim przez Piotra Waydla w celu zawłaszczenia majątku Mordy co połączono z majątkiem Sokolniki i mandatem w miejscowości Nowa Wieś gmina Nowe Ostrowy Cukrownia. Pałac mojego dziadka w Starachowicach został podstawiony dla firmy Zakładów Górniczych na których zrobiono dział spadku wstawiając MAN Sp. z o.o. dla Niemiec. Z tego powodu zamieniono moje dane na Bożena Bochyńska-Kaźmierczak na adres zameldowania Bohaterów Westerplatte 1/1 i podmieniono sprawy po rodzicach INs 67/08 na sprawę o zniesienie współwłasności pani Izabeli Pokora oraz mojej mamy sprawę INs 426/10 zamieniono na sprawę INS 956/09 zniesienia współwłasności zamienione na dział spadku i podstawiono Helenę Surma jako siostrę mojego ojca co jest przestępstwem Sadu, Prokuratury, Policji i Urzędu Miasta i Kościoła katolickiego, który ukrył księgi parafialne, aby nie wykazać, ze żyli tutaj moi rodzice, zamieniając na kartoteki.

W demokracji prowadzone jest dzieło komunistyczne. Jest to kryte przez Urząd Miasta, Starostwo Powiatowe oraz Specjalne Strefy Ekonomiczne, które przechodzą na cały świat łącznie z Chinami, gdzie łatwo połączyć przemysł szwalniczy z bielizną na SSE Starachowice co ma przejście na teren ulica Leśna, gdzie pan Adam Wojtas robił wiatrołap do swoich budynków , gdzie szył garnitury, aby uzyskać zgodę „SOF-ART” Sp. z o.o i jej pod-spółki Milenium Sp. z o.o. jako sąsiada, gdzie obecnie prowadzi się naprawy karetek pogotowia. Teren sprzedał pan Zegadło, który przejął go za dług. Firma Milenium Sp. z o.o została przekazana za dług dla pana Zegadło, który sprzedał ją dla Dariusza Kot. Firma Milenium Sp. z o.o. była spółką Dariusza Pióreckiego i Wiesława Zegadło co wykorzystano do podstawienia innej osoby przechodząc na ulicę Grzybową 1, gdzie „SOF-ART” Sp. z o.o. wynajmował pomieszczenia od Spółdzielni Mieszkaniowej. Ten adres zajęła firma, która zajmowała się stolarką. W internecie adres ten wykazuje Przychodnia Internistyczna przy „SOF-ART” Sp. z o.o. Wskazuje to na prowadzenie działalności na nasze dane osobowe przez obce osoby lub instytucje i powoduje dorobienie kredytów przez osoby obce wykorzystujące nasze dane osobowe i firmy do sponsorowania garaży dla pogotowia przechodząc przez warsztat stolarski mojego dziadka i garaż na Bohaterów Westerplatte 1, co połączono z Miedzną Drewnianą 244 i Pałacem w Białaczowie zastawionym pod kredyt na produkcję drzwi przez ZEGPOL co połączono z windykacją Dariusza Kota podstawionego pod Ewę Eugster jako małżeństwo w celu podstawienia jej wnuczki Emilii Miller co połączono Metron Miller jako pod-spółką reaktywowanego METRON SA jako carskie mienie.

Z celu zatarcia śladów po moim dziadku Franciszku Janie Mazurku podstawionym pod Franciszka Bocheńskiego zamieniany jest na Jana Kaźmierczyk na Stolarnię przy udziale Kościoła katolickiego, aby ukryć morderstwo cara Mikołajka II Romanowa w Polsce przez księdza katolickiego, który został zastrzelony i oskarżono cygana, aby zatrzeć ślady po morderstwie. Zamierzano powtórzyć tą sytuację jako dział spadku we Francji w 2016 roku.

Mojego męża Jerzego Kaźmierczyk zamieniono między innymi na Irenę i podstawiono panią Irenę Orkisz w celu ukrycia istnienia rodziny męża na przyszłość co połączono z Olkuszem, aby połączyć z Tadeuszem Rydzyk. W tym celu pan Adam Wojtas został podstawiony za mojego syna Adama Pióreckiego obecnie Kornaszewskiego dalej przechodząc na Pałac w Chlewiskach przejęty prze bankructwo producenta garniturów co oznacza, że wykorzystano system zadłużeniowy do pobrania pieniędzy. Sąsiadem kolejnym na ulicy Leśnej był ZECHIK Sp. z o.o. zakład chłodnictwa i klimatyzacji. Oba zakłady mają przejście przez numery 29 i 31 na ulice Nowowiejska 29 i Pasternik 31 obecnie Nad Kamienną 25, działka 29 przechodząc na garaż Bohaterów Westerplatte 1. Firma ZECHIK Sp. z o.o. graniczy z Prokuraturą ulica Leśna 33 co połączono z blokiem 33, gdzie mieszka jedna z sióstr Jakóbczyk oraz blok 3 blok pani Zofii Dąbrowskiej w Końskich co połączono z ulicą Polną 3 w Warszawie biurem pana Mariana Budki , który ma kancelarię prawną co łączy z ZECHK Sp. z o.o., który ma biuro notarialne na ulicy Złotej, gdzie znajdują się kancelarie prawnicze w Starachowicach oraz ognisko plastyczne przeniesione z Pałacyku Zarządcy na ulicy Konstytucji 3-Maja 15 co połączono z Bohaterów Westerplatte 11 zamienionym na Bohaterów Westerplatte 1/1.

Pałacyk był wykorzystywany przez pana Kołodziejczyka Andrzeja byłego sąsiada co połączono z Genowefą Maksalon z domu Kołodziejczyk matką Waldemara Maksalon, który wykorzystał moją rodzinę, aby ukraść pieniądze niszczą ją przez lata co dziś jest widoczne. Pod ZECHIK Sp. z o.o. obecnie podstawiono KOSS Instalacje jako KOSS Service Sp. z o.o system wentylacji i klimatyzacji Waltera Kaczorowskiego z Nadarzyna ulica Komorowska 10, co ma przejście na Komorów i zakład psychiatryczny. Wykorzystano fałszywe windykacje podstawiając kolejnych windykatorów jako fałszywych spadkobierców jak również psychologów w celu wykorzystania ich danych osobowych do podmiany historii.

Wiesław Zegadło posiada firmę ZEGWIL w Suchedniowie, która robiła meble drewniane dla Niemiec co połączono z dorobionym kredytem na Marmoroc-Polska Sp. z o.o. Następnie panią Annę Gromek podstawiono pod pana Bauer jako rolnika w celu ukrycia kradzieży carskiego mienia wykorzystując fałszywych spadkobierców. Zamieniono moją kartę Partner w Banku PEKAO S.A. na kartę Makler w celu podstawienia Jarosława Maślisz świadka na ślubie siostry Beaty Bochyńskiej z Piotrem Idziak w Starachowicach, gdzie pod nazwiskiem Bożena Bochyńska byłam drugim świadkiem, co wykorzystano do podstawienia wspólnika do biura maklerskiego pana Jarowa Maślisz. W tym celu bank PEKAO S.A. wykorzystał moje dane na Bożena Piórecka z pierwszego małżeństwa jako Centralne Biuro Maklerskie co oznacza połączenie z Krakowem.

Można zauważyć, że firma ZECHIK Sp. z o.o. ma zbieżny znak graficzny z firmą ENECO, gdzie anonsowano mnie jako Barbarę pozorując żonę Kazimierza co oznacza podstawienie pod Kazimierza Banię oraz zamianę męża Jerzego Kaźmierczyk na Jerzego Bochyńskiego męża Barbary Bochyńskiej z Katowic. Celem było wygenerowanie długów na telefon. W tym celu przerwano umowę ,która była sporządzona z błędem przez „Ż” , aby połczyć ze sprawą Sądu Okręgowego w Kielcach IC2627/10 „ O przywrócenie stanu posiadania rodziny carskiej” podmienionej na Starachowice na sprawę z powództwa Waldemara Maksalon INs 716/10 Nad Kamienną 25, o zniesienie współwłasności tworząc fałszywe windykacje w celu zastąpienia mojej rodziny przez Bohdana Żakiewicz i Piotra Waydel, aby przejść na skradzione precjoza carskie i Fundacje hrabiego Jakuba Potockiego, która wykorzystuje fakt wcześniejszego ukrycia mojego pradziadka cara Mikołaja II Romanowa jako księcia Michała Potockiego, co dowodzi, ze skrytki we Francji były jego własnością, a podstawiono osobę z Piaseczna , która odgrywa rolę aktorską hrabiego Potockiego przechodząc dalej na precjoza na Szwecję , gdzie sprzedawano bezprawnie mienie carskiej rodziny, aby ukryć Aferę Żelazo.

Firmę Milenium Sp. z o.o. zakupił pan Dariusz Kot, który jest ciągle windykowany na swoim domu, który podstawiono na Włocławek, gdyż podstawiono go za rodzinę carską z Ewą Eugster Jakubczyk, gdyż byli świadkami na naszym ślubie. Ewa Eugster zmieniła nazwisko na Jakubczyk co połączono z Francją i sprawą Ko 336/13, gdzie zamieniono mnie na mężczyznę i podstawiono do sprawy IC 178/15 co połączono z błędnie adresowaną korespondencją przez Sąd Rejonowy w Starachowicach dla męża na Sarnaki, aby połączyć z majątkiem Mordy i wyrokiem jako II Karny w Łęczycy pozorując karną sprawę, aby przejść na Mordy, Szczekarków i Opole Lubelskie, gdzie miałam statut pokrzywdzonej do odzyskania mienia po dziadku. Tak podmieniono moje dane co jest widoczne na nieruchomościach. Doszło do współpracy Kościoła katolickiego ze świadkami Jehowy w celu pozyskania funduszy przez pozorowany dział spadku na fikcyjnym wypadku samochodowym przez zamianę mandatu z fotoradaru co połączono ze sprawą w Toruniu IIK 164/11, gdzie upozorowano Martę Sztachelską za Martę Bochyńską obecnie podmienioną na Martę Królikowską na Warszawę w celu wykorzystania wypadku samochodowego mojej córki Marty Bochyńskiej w Irlandii spowodowanego przez GRU w celu przejęcia nieruchomości w Starachowicach. Zrobiono po nas dział spadku i podstawiono dzieci do windykacji fikcyjnych długów. Nieruchomości zostały zastawione do banku depozytowego w Szwajcarii wykorzystując konta spółek męża Jerzego Kaźmierczyk.

Wykorzystano Bożenę Szwed w Biurze K-9 w Szwajcarii, którą podstawiono pod moje dane osobowe. E-mail na wizytówce VIANESSE widnieje Bożena Szwed jako Bożena Skorpion co ma przejście na biuro ochrony Skorpion i umowę z „SOF-ART” Sp. z o.o. Grupa ta została zamieniona na spadkobierców przez komornika co połączono z CBŚ i panią Biskupską następnie z panem Romanem Biskupem pracownikiem wodociągów co połączono z Fundacją Kościelną Zaopatrzenia Wsi w Wodę, aby przejść na panią Stoltzman matkę pana Aleksandra Kwaśniewskiego podstawionego pod Aleksandra Bochyńskiego na Starachowice, a jego siostrę Elżbietę podstawiono za mnie. Następnym przejściem jest wykorzystanie Krzysztofa Szwed pracownika Biura Pracy podstawionego za Krzysztofa Radziwiłł i co ukryto przez podstawienie Krzysztofa Chaja. Z tego powodu moje dane zostały wpisane w tajny system rządowy jako poszukująca pracy co jest oszustwem. Celem było dokonanie całkowitej podmiany rodziny po zamierzonej wojnie na służby. Polska pracuje na tajnym systemie zadłużeniowym czyli na fałszywych rodzinach wytworzonych w systemie bankowym. Pod prawdziwe rodziny podstawiono służby wojskowe, które zadłużają mnie na wodę na Bohaterów Westerplatte 1/1, gdzie jest zdjęty licznik. System rządowy jest oparty na zasadach niszczących chrześcijaństwo powodującym zadłużenie narodu w systemie 666. Długi są powielane wielokrotnie na fikcyjne osoby przez sąsiadów pozorujących spadkobierców po mojej carskiej rodzinie, aby wykazać nas jako bezbożników co ma się nijak do postępowania Kościoła katolickiego i innych kościołów, akceptujących kradzione pieniądze i kłamstwa, które są gorsze niż kradzież. Dowodzi to zniewolenia wiernych przez służby ukryte w kościele przez rząd, który akceptuje fałsz. Kościół w ten sposób doprowadza do akceptacji przemocy, gdyż działy spadku łączą się z mordowaniem ludzi w tym pracowników firm oraz służb wojskowych.

Kościół katolicki znakomicie wie kim jest moja matka, gdyż urodziła się jako hrabina Tarnowska, przy bierzmowaniu podmieniono mamy dane na Filomena Mazur, następnie występowała jako Filomena Jadwiga Bochyńska. Prawdziwą datę urodzenia mojej mamy 13 wrzesień 1937 roku zarezerwowano dla moje siostry Beaty Idziak zamieniając ją na Mazurek jako hrabinę Tarnowską, której tożsamość oddała siostra służbom wojskowym. Data 13 październik, urzędowa data została podstawiona dla mnie zamieniając mamy rodziców. Można zaobserwować w liście do moich rodziców od Teresy Szmytka, że rodzice mieli mieszkać w Ostrowcu Świętokrzyskim co oznacza datę urodzenia w Ostrowcu Świętokrzyskim. Z tego powodu w Kościele katolickim znika pierwszy ślub Jerzego Kaźmierczyk, gdyż pierwszą żonę Katarzynę Kaźmierczyk z domu Krasuską podstawiono za córkę z nieprawego łozą Tarnowskich co nie miało miejsca, gdyż jest to księżna Radziwiłł. Matka mojego dziadka Katarzyna Krakowiak to , księżna Katarzyna Radziwiłł dlatego podmieniane są dane na alimenty mojego obecnego męża podstawiając pod ziemie mojego dziadka, które dał swojej córce, gdzie na drogę wpisano mojego tatę. Nie przypadkowo w Opocznie zostałam wezwana do Prokuratury pozorując przyjazd Prokuratora z Torunia do sprawy Ko 883/12 jako pomoc prawna przeciwko Bohdanowi Żakiewicz, gdyż przerobiono mnie za córkę teściów wykorzystując ich córkę Martę w celu podstawienia pod moją córkę Martę Bochyńską, gdzie dorobiono papiery psychiatryczne już przygotowane przy urodzeniu córki mimo, że nie są prawdą córka była zdrowa. Oznacza to, że Kościół katolicki zaplanował eliminację rodziny Romanow z premedytacją. Z tego powodu komornik w Starachowicach tworzy sygnaturę Km 426/14 w celu ukrycia postanowienia sądu o przyjęciu spadku sygnatura INs 426/10 pozorując , że mama żyje i dorabiane są długi przez firmy windykacyjne , które pracują dla rządu do podmiany mojej rodziny. Z tego powodu przerobiono moją teściową za moją matkę kryjąc mamy urodzenie w pałacu ,gdzie dorobiono zakład psychiatryczny w celu znieważenia mojej matki i ojca, który był synem Aleksego Romanow występującego jako Brunon Bochyński oraz Marian Bochyński i Roman Bocheński, dlatego tożsamość Marian zamieniana jest na Marię w Kościele katolickim następnie podmieniana jest na Marie Gudewicz i Marię Tarnowską podstawiając na mój adres Marię Bochyńską co jest widoczne w awizo., które w pierwszym awizo jest kierowane do mojej córki Marty na którą Urząd Miasta dorobił długi przerabiając ją za spadkobiercę co oznacza, że po zaplanowanym wymordowaniu nas bezprawnie ją zamierzano obciążyć zamieniając na Martę Cybulską w celu zajęcie przepisanej jej części przez teścia pozorując, że ma dług co jest oszustwem w celu windykacji mojego męża Jerzego Kaźmierczyk na kolejne inwestycje robione dla pogotowia oraz szpitala pozorując opiekę medyczną w Miedznej Drewnianej , gdzie Urząd Miasta Starachowice dorobił dla męża akta psychiatryczne na tajnym systemie rządowym w celu znieważania moich rodziców, którzy dali nam prawo do dziedzictwa rodowego w linii cesarskiej Rurykowiczów.

Woda , zwycięstwo dobra nad złem można nazwać pierwszą szopką. Zatrzymanie się przy fontannie procesji z okazji Trzech Króli można odnieść do wodociągów, które obciążają mnie za tą wodę stosując metodę dźwigni. Przejście na Skałki, które oddano pani Maj bezprawnie z USA połączono z miejscem , gdzie mieszkała w żydowskich kamienicach pani Kaczyńska, którą podstawiono pod herb mojego dziadka. Z tego powodu jestem obciążana za wodę w miejscu, gdzie zdjęty jest licznik na Bohaterów Westerplatte 1/1 co można połączyć z kurtynami wodnymi w Oświęcimiu w celu podmiany na Wiolettę Jęderko z domu Śledź , która tam pracuje jako nauczyciel z jej mężem Dariuszem podstawionym za Dariusza Pióreckiego podobnie jak podstawiono innych Dariuszy w celu przejścia na Lipie Henryk Szyb na Willę Rosochacz jako dom uciech KGB. Celem jest dorobienie jak największej ilości długu produkując opinie psychiatryczne w celu zniszczenia godności mojej rodziny, która szczyciła się dobrą opinią. Zanim wybudowany został budynek Nad Kamienną 25, mama mieszkała na ulicy Pasternik u państwa Nowak co oznacza, że dom był budowany w czasie wojny, a mama nie mogła się tu urodzić mimo, że tak musiała podawać do dorobionej daty przez komunistów 13 październik , gdyż urodziła się w Pałacu co było równoznaczne z wyrokiem śmierci po wojnie, a co obecnie jest podmieniane na zakłady psychiatryczne w celu zamiany zabrania dzieci arystokratów po ich zamordowaniu na dzieci zabierane w zakładach psychiatrycznych po urodzeniu. Z tego powodu moja mama wiedziała o niebezpieczeństwie i dorabianiu opinii psychiatrycznych do późniejszej eliminacji ludzi z czego nie zdaje sobie wiele osób sprawy. Moją mamę podmieniono na jej chrzestną Filomenę Nowak robiąc na niej dział spadku do przejścia na świadków Jehowa. W taki sposób dorobiono spadkobierców łącząc Bohaterów Westerplatte 1, gdzie wpisano sąsiadów przez przyłącze wodne i zniesienie współwłasności Izabeli Pokora podstawiając Izabelę Krzemińską z domu Śliwińską oraz jej dwóch braci bliźniaków Piotra i Michała podstawionych pod braci Kaczyńskich oraz Łukasza Krzemińskiego podstawionego pod Łukasza Idziak na Katowice. Michała Krzemińskiego podstawiono pod Michała Pióreckiego, oficjalnie zmarłego, ale przeżył i jest w rękach Kościoła i służb.

Moja babcia Aniela Regina Mazurek jeździła do Chybic i tam też mieszkała z moją mamą w Pałacu , gdzie były dwie siostry Jakóbczyk, które podmieniono na rodzinę Nowak w Starachowicach.

Wykorzystano fakt, że pan Antoni Ciszewski podstawiony został pod Sarnaki i majątek Mordy, gdzie stworzono plany na Owocarnię przez świadków Jehowa i połączono z Filomeną Nowak z ulicą Nad Kamienną 27 w Starachowicach co połączono z depozytem na ulicy Konstytucji 3-Maja 27 z II Wydziałem Karnym Starachowicach, aby ukryć depozyty w Końskich wytworzone w sprawie SO Kielce IXKa280/12. Poczta Polska i In Post nie nakleja już kodów kreskowych na awizo do mnie ponieważ wykasowano nas z systemu wprowadzając błędy pisarskie i podstawiając służby wojskowe wielu krajów.

Po moim telefonie do Nadleśnictwa Sarnaki odebrano Pałac w Mordach osobie z Francji i zaprzestano podstawiania fałszywych spadkobierców sprzedając go. Jednocześnie określono, że można nałożyć karę do 5 lat więzienia za niezastosowanie się do warunków sprzedaży. Wygląda na to, że dokonano sprzedaży pałacu przez inwestora zastępczego dla mojego męża. Dlatego sędzia Wojciech Pruss w Toruniu ukrył moje oświadczenie o przekazaniu nieruchomości w zamian za zwolnienie męża z kary, gdyż odzyskano mienie karząc mojego męża za to co zrobił Skarb Państwa i służb wojskowe, uniemożliwiając nam dostęp do naszego mienia przez podstawienie spadkobierców po nas żyjących.

Wykorzystano Nelę Dąbrowską pierwszą żonę Dariusza Dąbrowskiego, która wyjechała do Francji, aby podstawić pod nasze mienie jako spadkobiercę przez wypłatę odszkodowania na jej samochodzie co można było ukryć przez podstawienie psa Nela jako spadkobiercę. Przerobiono mnie na mężczyznę w systemie sprawa z naszego powództwa przeciwko Bohdanowi Żakiewicz, gdzie podstawiono służby tworząc karną sprawę Ko 336/13 i podstawiając spadkobierców przez Tomaszów Mazowiecki i Starachowice na Toruń i Francję co połączono z Igorem Siergunow, aby przejść na jego córki pod które podstawiono Lili i Lilę bliźniaczki mojego syna, które oficjalnie zmarły po urodzeniu. Pod dzieci Izabeli i Witolda Krzemińskich bliźniaki Piotra i Michała podstawiono braci Kaczyńskich, Pod Piotra podstawiono Piotra Idziak oraz Piotra Waydel co ukryto pod Peter vin Schilhorn i Piotr Eugster.

Dla Kościoła katolickiego wykreowano moją babcię pod Licheń, aby pozorować, ze jest żoną Maksalona co jest oszustwem i doprowadziło to do próby naszej eksmisji pod kolejną sygnaturą IC 178/15, gdzie powielono mnie i podstawiono inną żonę dla męża czyli Beatę Idziak a pod drugą postać Edytę Maksalon córkę Lidii Maksalon pierwszej żony Waldemara Maksalon podstawioną pod Lidię Daleszak.

Nowe społeczeństwo miało być w systemie zdrowego stylu życia oparte na programie sportowym , kryjącym militarny. W tym celu tworzone są ośrodki zdrowia oraz gabinety SPA i hale sportowe. Celem było zstąpienie pragnienia Boga i wypełnienie czasu w celu pozbawienia ludzi czasu i możliwości logicznego myślenia poprzez zastąpienie książek e-biblioteką i grami.

Zakończeniem programu zamiany rodziny miała być eliminacja zbędnych osób i wykorzystanie moich wnuków jako Gejsze i Modele nazywając ich Kwiatkami Zwolskimi. Na końcu podstawiono wisienkę jako imię Cherry zakończenie tortu jako spadkobiercy Afrykańczyków. Mata sportowa do Judo miała być zakończeniem przez pojedynek ze starym rodem afrykańskim pod którego podstawiono pana Gawę, który ożenił się w Szwecji co połączono z Chinami, gdzie umieszczono depozyty carskie i dzieci z in vitro z carskim DNA co było widoczne w Szwajcarii.

Z poważaniem
Bożena Bochyńska-Kaźmierczyk
mgr inż. mech Jerzy Kaźmierczyk

About thetimesofpoland

Historia rodziny carskiej w Polsce od 1918 roku do 2015 roku. Judy Lew główny herb rodu
This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

