Faktyczna przyczyna katastrofy Smoleńskiej

Wspomnienie o Józefie Ludwiku Bochyńskim [Page 2]

Starachowice 5.02.2016

Bożena Bochyńska-Kaźmierczyk
mgr inż. mech. Jerzy Kaźmierczyk
zamieszkali:
ul. Nad Kamienną 25
27-200 Starachowice
zameldowani
ul. Bohaterów Westerplatte 1/1
27-200 Starachowice
Polska

Jego Ekscelencja Papież Franciszek
Prezydent Rzeczypospolitej Polskiej
Andrzej Duda

Śmierć rodziców faktycznie morderstwo dla pieniędzy

Doszło do kradzieży dokumentów firm męża gdyż Urząd Miasta Starachowice robiły obroty w tym dorabiano długi na wodę dla sponsorowania przez długi remontów grobowców itp. Zamierzano zatrzymać nas na granicy, gdyż potajemnie już dorobiono opinii psychiatryczne aby Rząd mógł kraść na nasze prawdziwe dane, niszcząc godność moich rodziców i dziadków. Ukryto moje opinie psychiatryczne dodatkowo sporządzone, do akt gdzie jestem zdrowa i zamierzano oddać je osobom służb wywiadu. Powodem tego jest zastrzelenie przed laty w Sadzie Władysława Tarnowskiego brata mojego dziadka hrabiego Jana Tarnowskiego, który ukrywał się jako Franciszek Jan Mazurek a jeszcze wcześniej występowała jako Jan Mazur. Doszło do ukrycia morderstwa dokonanego przez Księdza Katolickiego ukrytego pierwotnie jako choroba i guz, co spowodowało powielanie sytuacji i dorobienie dla mojej mamy guza , udając że był to nowotwór otwierając przy tym czaszkę jako wycinek aby dorobić otwór na jako zrobiła kula przy zastrzeleniu Władysława Tarnowskiego występującego w dokumentach jajko Władysław Mazurek. W tym celu kościół katolicki zamierzał oskarżyć mojego męża Jerzego Kaźmierczyk o zabójstwo mojej mamy Filomeny Jadwigi Bochyńskiej i dlatego dorobione są akta psychiatryczne, podmieniając akta spraw w Sądzie w Toruniu łącząc ze sprawą o morderstwo w sprawie o odwołanie Sędziego Wojciecha Pruss. Chciał to ukryć prokurator Jarosław Kilkowski, przez zamianę nazwy, próby morderstwa na zamach na kasę. Sąd śmiał podważyć pochodzenie cesarskie mojego taty Józefa Ludwika Bochyńskiego i dopuścił Opinie Psychiatryczną, dla mojego męża któremu mój tata przekazał prawo do dziedzictwa rodowego wraz ze mną. Takie oszczerstwa dokonano poprzez oszustwa w Starachowicach, gdzie dorobiono do sprawy sprzedaży przeze mnie działki dla Lidii Daleszak, w Kancelarii Notarialnej pana G. Arczyńskiego w Kielcach, aneks odwołując się w Starachowicach , jako do sprawy spadkowej mojego dziadka w Postanowieniu Sądu , co jest dowodem przestępstwa i współpracy męża pani Lidii Daleszak, pana Czesława Daleszak z Waldemarem Maksalon do oszustw robiącego dział spadku na moich rodzicach do Afery Żelazo. Współpracował on z Urzędem Miasta Starachowice w Aferze Żelazo.

Moja siostrę upozorowano w Postanowieniu na jedyną córkę naszego taty.

Podmieniono moje dane dla moje siostry aby dorobić alibi do Oświadczenia mojego taty i podstawiono za nas spadkobierców. Urząd Miasta w Starachowicach, prowadził działalność gospodarczą na zawieszonych spółkach męża, pobierając pieniądze w Opocznie w Urzędzie Skarbowym jako windykację zaliczki na poczet podatku dochodowego i dorabiając długi dla moich nie żyjących rodziców jako żyjących zamieniając sprawy spadkowe, w Starachowicach na sprawy prokuratorskie i policyjne oraz komornicze.

Podstawienie w Starachowicach przez Kościół Katolicki i Urząd Miasta w Starachowicach, państwa Kaczyńskich jako spadkobierców po mojej carskiej rodzinie jest dowodem, że zamach w Smoleńsku, był spowodowany przez Gminę Żydowską z Nowego Jorku, która podała się za spadkobierców carskiego mienia w 2006r.

Rzeczywistym celem zamachu było ukrycie śmierci moich rodziców, czyli udowodniono, że śmierć upozorowana na chorobę, była w rzeczywistości morderstwem moich rodziców taty w 2007roku a mamy w 1010r.

Śmierć moich rodziców była połączona z katastrofą przez księży, i dlatego próbowano wypłacić odszkodowanie za Smoleńsk, przez tą samą osobę, pana Stefana Hamburę z Niemiec, dla Rodziny Firlejowskiej w Starachowicach. Sprawę prowadził pan Haneczkowski za Szczecina, któremu nie podano moich danych , gdyż upozorowano już po mnie spadkobierców, wpisując obcą osobę Martę Przygoda i podstawiając panią Martę Kaczyńską.

Moje dzieci miały zginąć, jak określono w Kielcach, miało to być na lotnisku. Dzieci nie mają wiedzy ani nie są w stanie objąć powagi sytuacji i perfidii osób, które mają pieniądze za boga.

Przesłany został list do Dr. Wincentego Rawicz Jasiewicza, gdy ukrywał się u mojego dziadka a pod którego podstawiono obecnie Aleksandra Jasiewicza jako ojca Jadwigi Kaczyńskiej podstawionej pod moja mamę Filomenę Jadwigę Bochyńską podmieniono na Jadwigę przez błąd pisarski, a prawdziwa historia jest usuwana. Dr Jasiewicz znajdował się w celi razem z moim dziadkiem Brunonem Bochyńskim, co zamierzano podmienić na Bruno Mazurkiewicza tłumacza w katowni Podhala „Palace” Zakopane współpracującego z SS. Doszło do podstawienia osób , które nie zawsze wiedziały kim były ich przodkowie i dlatego wykorzystał ich Kościół Katolicki wiedząc o prawdziwej historii, a nową sam tworzy przez akta bezpieki, która się dostała wewnątrz Kościoła i do dziś niszczy ludzi i ich godność po śmierci, tak jak moich rodziców i dziadków a obecnie nas.

Zamierzano wykorzystać wycinek mózgu mojej mamy, aby wykorzystać DNA mojej mamy, dla Kaczyńskich. Zamierano obecnie wykorzystać moje dzieci i nasze siostry, które miały pojechać do Szwajcarii z zawłaszczonymi dokumentami spółek mojego męża Jerzego Kaźmierczyk ,aby przejąć firmy mojego męża w tym APE UMWELTTECHNIK AG, i SOF-ART w Szwajcarii, w celu podstawienie Lidera Światowego przed spotkaniem Papieża Franciszka i Patriarchy Cyryla na lotnisku na Kubie, co oznacza podstawienie pod mojego syna Jakuba Pióreckiego, mojego drugiego syna Michała Pióreckiego skradzionego po urodzeniu, którzy mieli zginąć, a mój następny syn Adam Piórecki, obecnie nazywa się Kornaszewski, miał być okaleczony . W ich miejsce miał wejść Lider Światowy. Zamierzano wykorzystać fałszywe opinie psychiatryczne przy przekroczeniu granicy i nas zatrzymać, aby nigdy nie wyjaśnić sprawy w Szwajcarii, gdzie zamierzano posłużyć się rodziną aby po tym fakcie ją zniszczyć.

Z poważaniem
Bożena Bochyńska-Kaźmierczyk
mgr inż. mech. Jerzy Kaźmierczyk

Józef Innocenty Maria Bochyński v1

About thetimesofpoland

Historia rodziny carskiej w Polsce od 1918 roku do 2015 roku. Judy Lew główny herb rodu
This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

