Woda i diamenty

Józef Bochyński-Artykuł0001

Starachowice 09.02.2016 rok

Bożena Bochyńska-Kaźmierczyk
mgr inż. mech Jerzy Kaźmierczyk
zamieszkali
ul. Nad Kamienną 25
27-200 Starachowice
zameldowani
ul. Bohaterów Westerplatte 1/1
27-200 Starachowice
Polska

Jego Ekscelencja Papież Franciszek
Prezydent Rzeczypospolitej Polskiej
Andrzej Duda

Podmiana rodziny na ulicy Bohaterów Westerplatte 1
udowodniona przez służby wojskowe

Doszło do zawłaszczenia drzwi na ulicy Bohaterów Westerplatte 1/1 przez panią Helenę Surma , która wykazała działkę 29 przy zakupie nieruchomości przez moich rodziców Józefa i Filomenę Bochyńskich w 2001 roku. Oznacza to, że Urząd Miasta zaplanował obecny bieg wydarzeń na ulicy Nad Kamienną 25 działka 29 jako podmianę carskiej rodziny na agentów urzędu bezpieczeństwa.

Aby ukryć kradzież działki 29 wytwarzane są rachunki na wodę przez Helenę Surma, którymi obciążają mnie Bożenę Bochyńską-Kaźmierczyk wpisując błąd pisarski przez „zi” aby podmienić nazwisko na Bożena Bochyńska-Kazimierczyk i podstawić zlecenie usługi finansowej dla Czesława Daleszak wystawione przez mojego męża Jerzego Kaźmierczyk obciążając jego spółki przez fałszywe windykacje. Oświadczenie Woli mojego taty Józefa Bochyńskiego znalazło się bezprawnie w sprawie Waldemara Maksalon Sądu Rejonowego w Starachowicach, sygnatura akt INs 956/09 , która jest kontynuowana w sprawie sygnatura akt INs 716/1 po śmierci mojej mamy. Z tego powodu Sąd Okręgowy w Kielcach przesłał sprawę z naszego powództwa IC 2627/10 do sprawy z powództwa Waldemara Maksalon sygnatura akt INs 716/10 w Sądzie Rejonowym w Starachowicach o zniesienie współwłasności na ulicy Nad Kamienną 25, łącząc z przywróceniem stanu posiadania carskiej rodziny przerobionej na działa spadku państwa Maksalon i ich rodziny. Powodem takiego działania sądu jest handel dziećmi z carskim DNA , których dwoje ukradziono po urodzeniu, z których obecnie wnuczkę posiada córka Waldemara Maksalon pani Edyta Maksalon udająca księżna Glińską w Starachowicach. Następnie pan Waldemar Maksalon zrobił dział spadku po śmierci mojej mamy Filomeny Bochyńskiej na nieruchomości mojej mamy, która otrzymała od swojego ojca Franciszka Jana Mazura wpisując 12 spadkobierców Maksalonów na ulicę Nowowiejską 29, , a panią Helenę Surma na działkę 29 na ulicy Nad Kamienną 25, aby ukryć przerobienie jej za siostrę mojego ojca Józefa Ludwika Bochyńskiego, którego dane podmieniane są w miejscu rodziców na Józefa Bocheńskiego z matki Fogel. Celem tych zabiegów Urzędu Miasta Star4achowice jest ukrycie prawdziwych rodziców carewicza Aleksego Romanow i księżnej Marii Lubomirskiej spalonej w Kruszynie w 1932 roku.

Dziadek nosił dane Brunon Bochyński a za babcię występowała Bolesława Bochyńska z domu Podczaska, której matkę Marianne zamienia Urząd Miasta na Marcjannę, aby Marianna pozostała jedynie w Warszawie, gdzie dorobiono moje dane osobowe i podstawiono obcą osobę za mnie, która przesłała rozliczenie do Urzędu Skarbowego,że pracowała w spółce Green Baum. Wstawiono w to miejsce moją córkę Martę Bochyńską, której dane podmieniono przez pocztę na Marię Bochyńską, a numer domu z ulicy Bohaterów Westerplatte 1/1 zamieniono na Bohaterów Westerplatte 11. Numer 11 znika z ulicy a osoby określają , że może to być Pałacyk Zarządcy z ulicy Konstytucji 3-Maja 15 od drugiej strony co oznacza zaplanowaną podmianę mojej rodziny. Moją córkę Martę Bochyńską podmieniono na córkę teściów w Miedznej Drewnianej 244 i w tym celu dorobiono opinie psychiatryczne o urojeniach co do sądów, gdyż przerobiono mnie za córkę teściów fałszując dokumenty. Miało to spowodować moje okaleczenie, aby wykazać innych rodziców pozorując chorobę psychiczną po pobiciu za co zamierzano oskarżyć teściów, i jest to już widoczne przez kradzież strony internetowej http://www.polskaprzyszłosc.wordpress.com i podstawienie prymitywnych treści i karykatur, aby zniesławić naszą rodzinę. Wpisano „parufki i pierogi” oraz dziecko ubrane w mięso co ma odniesienie do praktyk żydowskich uboju rytualnego co ma oznaczać, że mity miały stać się prawdą, na którą wykazują publikacje o zabijaniu ludzi. Motywem jest zabranie ziemi mojej rodziny i oddanie Żydom w Zakopanym, a kolejki linowe mają powiązanie z Chateo Gutsch w Szwajcarii, który to zamek zniszczyła kielecka firma a był on perełką architektury szwajcarskiej. Zamierzano tu zrobić centru jednej religii kontynuując dzieło Adolfa Hitlera do kierowania zdobytym światem. Miejsce nie jest obojętne, gdyż jest to zamek który Tytusowicz Romanow wybudował dla swojej pięknej małżonki.

Był on bratem cara , a jego obraz wisiał u babci wraz z Tadeuszem Kościuszko. Szczekarków był miejscem ukrycia mojego dziadka carewicza Aleksego Romanow i jego ojca cara Mikołaja II Romanowa, który przybrał nazwisko książę Franciszek Bocheński. Aby ukryć moich pradziadków służby przybrały nazwiska Bochyński/ Bocheński, a całe Kluczkowice były otoczone wojskiem. Obecnie nowe służby przybierają nazwiska Bochyński i Bocheński obstawiając całą naszą rodzinę i mnożą się jak króliki co było widoczne w słowach papieża Franciszka. Z tego powodu Sąd Rejonowy w Starachowicach dokonał przestępstwa zabierając drzwi do domu na ulicy Bohaterów Westerplatte 1/1, który zakupili moi rodzice i płacili za to podatki. Celem takich działań sądu było zawłaszczenie Oświadczenie Woli mojego taty Józefa Bochyńskiego dla sąsiadki Heleny Surma poprzez przekazanie od moje siostry mienia po naszym ojcu dla Heleny Surma pozorując, że jest jedyną córką, co było widoczne na sali sądowej w sprawie Heleny Surma, Sądu Rejonowego w Starachowicach sygnatura akt INs 56/10 o przyłącze wodne po czym podłożono Oświadczenie mojego taty, w sprawie pana Waldemara Maksalon, który zrobił bezkarnie, dział spadku kolejno po całej mojej rodzinie, obecnie po mojej żyjącej córce Marcie Bochyńskiej, aby wykazać Marię Bochyńską jako spadkobiercę po moim ojcu Józefie Bochyńskim w celu kradzieży mienia carskiego dla rządu Polski i Kościoła katolickiego podstawiając moją córkę Martę Bochyńską za spadkobiercę Jerzego Kaźmierczyk na jego spółkach w Polsce i Szwajcarii. Majątek jest tak ogromny, że prezentowane długi stają się śmieszne. Po zwrocie majątku na moje i męża dane osobowe poinformował mnie pan Kozakiewicz z Radomia i przepływie ogromnych pieniędzy przez ulicę Nad kamienną 25 do których nie mamy dostępu przez windykację spółki męża MARMOROC-POLSKA Sp. z o.o. Oznacza to, że pan Waldemar Maksalon podał się za mojego męża Jerzego Kaźmierczyk, a jego córka Edyta Maksalon podała się za mnie Bożenę Bochyńską- Kaźmierczyk przez podmianę literówek w nazwisku przez błąd „zi” łącząc z błędem na windykacje wody przez Helenę Surma aby połączyć z działką 29 Zakładów Górniczych w Starachowicach. Inne błędy wykazane są dla innych osób uniemożliwiając nam dostęp do naszego mienia przekazanego przez moich rodziców Józefa i Filomenę Bochyńskich. Osoby, które to zrobiły jak Waldemar Maksalon uważają się za bardzo mocne. W rozmów z rożnymi osobami wynikało , że pan Waldemar Maksalon jest bezkarny co dowodzi, że po śmierci rodziców zadrwił sobie z nich wykorzystując moją siostrę Beatę Idziak do swoich celów jako wybrankę masonerii, której dane zamieniono na moje dane osobowe jako Bożena Bożena Bochyńska-Kaźmierczyk i podstawiono dla mnie rodziców Mazurek co jest oszustwem. W drugim przypadku mój tata Józef Bochyński wpisany jest w Urzędzie Miasta jako rodowe Bocheński czego nie zgłaszałam co oznacza, że ktoś dokonał wpisu do Ksiąg Wieczystych na cały dom pozorując zwrot i przez literówki podmieniając moje nazwisko, aby mnie wyrzucić z własnego domu. Nazwisko Bocheński to rodowe mojego dziadka, które występowało u dwóch braci Bocheńskich i dwóch braci Bochyńskich dla rozróżnienia.

Wchodzenie do domu przez służby i przekładanie dokumentów miało na celu upozorowanie choroby psychicznej po zwrocie i przełożeniu dokumentów aby upozorować, że straciłam pamięć. Obecne działanie miało na celu wykorzystanie naszych sióstr i dzieci do Szwajcarii, które miały pozorować spadkobierców, w drugiej części wykazać, że brat jest chory a siostra przyjeżdża po majątek. Spowodowałoby to ich aresztowanie, gdyż dziedziczne obciążenie eliminuje z dziedziczenia całą rodzinę. Takich chorób w naszej rodzinie nie było i dlatego fabrykowane jest uszkodzenie ciała i dorabiane są akta kryminalne, aby moja siostra Beata Idziak mogła przejść i podszyć się pod Oświadczenie Woli mojego taty dla mnie pod nazwiskiem Bożena Piórecka i męża Jerzego Kaźmierczyk pozorując konkubinat przez Kościół katolicki, który namówił do tego teściów, aby ich później oskarżyć. Był to plan masonerii, aby wyeliminować naszą rodzinę i zagarnąć carskie mienie realizowany od 100 lat przez wszystkie wywiady świata.

Z tego powodu posłużono się fałszywymi opiniami psychiatrycznymi aby ukryć kradzież majątku firmy „SOF-ART” „ Sp. z o,o. wartości sześć milionów złotych przez dział spadku na Jerzym Kaźmierczyk w 2006 roku aresztując go przez na wniosek firm , które podstawiono za spadkobierców carskiego mienia na działce 29 jako Górniczych Zakładów Starachowickich na Kopalni Henryk znajdującej się na terenie firmy „SOF-ART” Sp. z o.o. Lipie Henryk Szyb 1, gmina Brody Iłżeckie tworząc dwie spółki „SOF-ART” Sp. z o.o. starą i nową dokonując ukrycia tego faktu w KRS podstawiając fałszywych spadkobierców, którzy od 10 lat windykując mnie i męża Jerzego Kaźmierczyk kradnąc pieniądze na rzecz Skarbu Państwa.

Dorobienie uszkodzenia ciała w sprawie 1Ds1001/14 miało doprowadzić do okaleczenia mojej siostry Beaty Idzik i mojej córki Marty Bochyńskiej przekazania majątku dla lidera światowego, który miał zostać mężem Zuzanny Maksalon, dziecka skradzionej córki Anny Marii Pióreckiej. Z tego powodu pana Andrzeja Pachowskiego mianowano na elitarnego członka w Komandorii Św. Stanisława , gdyż jego żona z domu to Anna Piórecka podstawiona pod moją skradzioną córkę Annę Marię Piórecką oficjalnie uznaną za zmarłą. Mianowanie mieczem paradnym Prezydenta Polski Andrzeja Dudę dowodzi wykorzystanie oddanego miecza przez Sąd w Krakowie , który wydał dla państwa Tarnowskich, których matkę podstawiono pod moją siostrę Beatę Idziak podstawioną pod moją córkę Martę Bochyńską, którą podstawiono jako Marię Bochyńską co oznacza podstawienie pod jej siostrę Annę Marię Piórecką będącą w rękach Kościoła katolickiego, co oznacza, że nie ma do niej dostępu. Kościół katolicki kreuje i opłaca opinie psychiatryczne, aby ukryć handel ludźmi przez służby w Kościele.

Lider światowy miał wykryć aferę i Kościół katolicki miał być zlikwidowany jako szkodliwy społecznie. Podział kościoła jest dowodem braku jedności co prowadzi do nieszczęścia Polski. Naród zdradzony może wystąpić przeciw kłamcom , którzy ich zahipnotyzowali i uśpili czujność oraz sparaliżowali działanie. Dowodem na to jest niemiecka karykatura Jarosława Kaczyńskiego jako generała, który podporządkował sobie Naród Polski jak świnię. Taka karykatura odnosi się to do traktowania Narodu Polskiego przez Żydów.

Należy zaznaczyć, że przez Aferę Żelazo sponsorowano partie polityczne i Polacy zostali sparaliżowani i zniewoleni skradzionymi pieniędzmi, które pozwoliły na przejęcie kontroli nad gospodarką kraju i podporządkowanie sobie całego Narodu zmuszając go do emigracji, natomiast pozostałą część zamierzano zamienić w niewolników. Można to określić słowami Lecha Wałęsy „trochę wartości i wszystko pójdzie łatwo”. Wartości obecnie dał PiS i naród został oszukany. Wprowadzenie do Polski uchodźców byłoby początkiem wprowadzenia jednej religii przez pomieszanie kultur na co również zgodził się PiS, a w Toruniu obok Radia Maryja w SO Toruń w sprawie IIK 164/11 skazano mojego męża Jerzego Kaźmierczyk posługując się opinią psychiatryczną szpitala w Toruniu podważającą pochodzenie arystokratyczne mojego taty Józefa Bochyńskiego oraz fałszywymi zeznaniami świadków w tym Bohdana Żakiewicz, który powoływał się na znajomości z obecnym Ministrem Obrony Narodowej Antonim Macierewiczem.

Podważono w Toruniu arystokratyczne pochodzenie mojego taty wstawiając nasze pełnomocnictwo dla Bohdana Żakiewicz do sprawy z powództwa Waldemara Maksalon Sądu Rejonowego w Starachowicach sygnatura akt INs 956/09 i działu spadku po moim dziadku w sprawie sygnatura akt INs 72/’97 dopisując Lidię Daleszak za którą wstawiono Lidię Maksalon. Dokonano oszustwa w Toruniu podważając przez świadków pochodzenie mojego taty i wpisując się przez świadków na sprawie w Toruniu IIK 164/11 za spadkobierców po moim dziadku co jest dowodem stosowania podwójnego prawa i dwuwieria w Kościele katolickim. Wykorzystano pełnomocnictwo dla Bohdana Żakiewicz do wpisania fałszywych spadkobierców na firmy mojego męża Jerzego Kaźmierczyk w Polsce i Szwajcarii. Wykorzystano zaufanie mojego taty do ojca Tadeusza Rydzyka, aby wystąpić przeciwko naszej rodzinie po śmierci rodziców w celu kradzieży pieniędzy przez rząd Polski.

W sądzie wykorzystywane są nasze podpisane dokumenty, których sąd nie zwrócił do podstawienia spadkobierców po nas żyjących do kolejnych działów spadku uniemożliwiając nam dostęp do funduszy, aby nas ciągle windykować pobierając przez zastosowanie tzw. „dźwigni” zwielokrotnione pieniądze w fałszywych windykacji przez EOS Polska i inne firmy windykacyjne pracujące dla rządu. Rząd nie kryje się z kradzionymi pieniędzmi, czego dowodem jest prezentacja precjozów i biżuterii Katarzyny II Romanow skierowanych do Fundacji Hrabiego Potockiego w banku PEKAO SA, który fabrykuje karty bankomatowe na nazwisko Bożena Piórecka i Dariusz Piórecki podstawiając w to miejsce agentów wstawianych pod dane Jerzego Kaźmierczyk, któremu podmieniane są dane osobowe jak również dla mnie Bożeny Bochyńskiej-Kaźmierczyk. Aby ukryć takie działanie wytworzono dwie spółki „SOF-ART” Sp. z o.o. z których jedna windykuje drugą skarżąc męża Jerzego Kaźmierczyk, aby przez windykacje spółek męża ukryć skradzione pieniądze w Końskich z depozytu w sprawie SO Kielce IX Ka 280/12 i za granicą.

Windykacja dawnego Invest Bank, obecnie Plus Bank, za laptop Acer należący do Józefa Bochyńskiego, dowiodła wpisania zadłużenia na Bożena Bochyńska Kaźmierczyk na nieruchomości Bohaterów Westerplatte 1, aby pobierać pieniądze dla Skarbu Państwa i Kościoła katolickiego. Działanie Plus Bank dowiodło, że cała nieruchomość na ulicyBohaterów Westerplatte 1, jest wpisana w Księgach Wieczystych na moje dane osobowe jako Bożena Bochyńska-Kaźmierczyk i taki dokument wydały Księgi Wieczyste, wykreślając windykację firmy z Sopotu w 2016r.Wydano taki dokument mimo, że windykacja firmy z Sopotu nie mieli prawa widnieć od 2011roku, gdy umorzone były z urzędu wszystkie windykacje po rodzicach. Wpisano również moją firmę „IMPERATOR ROMANOW” Bożena Bochyńska-Kaźmierczyk na cały budynek jako Bohaterów Westerplatte 1, odwracając nazwę, aby skrót wykorzystać dla służb wywiadu jako spółka cywilna.

Wykorzystano w taki sposób również dwie męża spółki „SOF-ART” sp. z o.o., oraz ”MARMOROC-POLSKA” Sp. z o.o. wpisując jako dwie:

– Bożena Bochyńska-Kaźmierczyk „MARMOROC-POLSKA” Sp. z o.o.

– Jerzy Kaźmierczyk „MARMOROC-POLSKA” Sp. z o.o.,

oraz spółkę „SOF-ART Sp. z o.o. sfabrykowano na „SOF-ART Sp. z o.o. Dariusz Piórecki”, podmieniając nazwisko mojego obecnego męża Jerzego Kaźmierczyk, któremu sprzedałam spółkę w 2003roku, na byłego męża Dariusza Pióreckiego, który już w w 2003 roku nie był właścicielem a w 2004r, zakończyła się sprawa rozwodowa wniesiona w 2003 roku. Dariusz Piórecki po rozwodzie zmienił nazwisko na Kornaszewski, a swoje nazwisko odstąpił służbom oraz dla Kościoła katolickiego, gdzie dokonano podmiany w Białymstoku do sądu w Kielcach na Piórkowskich, aby dopasować na Rudę Maleniecką.

Celem jest kradzież pieniędzy przez rząd i Kościół katolicki co spowodowało ukrycie istnienia spółki powstałej w 1994r „SOF-ART” Sp. z o.o. którą podmieniono na powstałą w 2002 roku co jest oszustwem, i wpisano pracowników za właścicieli oraz podstawiono pod moją spółkę sąsiadów, co dowodzi, że służby dokonały matactwa wstawiając sąsiadów jako fałszywych spadkobierców jedynie w celu ukrycia kradzionych pieniędzy z carskich depozytów. Należy zaznaczyć, że Zygmunt Solorz-Żak zaczynał swoją karierę na Misji w Monachium i współpracował z WSI do czego sam się przyznał w mediach podczas likwidacji WSI przez Antoniego Macierewicza. Oznacza to, że Invest Bank był wykorzystany do windykacji laptopa Acer mojego taty Józefa Ludwika Bochyńskiego, na nieruchomości ul. Bohaterów Westerplatte 1, po rodzicach jako windykacja dla Skarbu Państwa przez służby wojskowe, które udowodniły, że cała nieruchomość ul. Bohaterów Westerplatte 1 została potajemnie zwrócona na rodziców o czym moi rodzice nie wiedzieli, gdyż tacie odmówiono rekompensaty przez Urząd Miasta Starachowice, a obecnie widać, że w dokumentach UM Starachowice, oddano dla taty cały dom i przerobiono sąsiadów za spadkobierców po śmierci mojej mamy Filomeny Jadwigi Bochyńskiej z domu prawdziwej hrabiny Tarnowskiej, którą zamieniono na tatę Józefa Ludwika Bochyńskiego prawdziwego syna carewicza Aleksego Romanowa, w celu podstawienia hrabiów Tarnowskich, pod carskie mienie mojego taty. W ten sposób oszukano społeczeństwo, że moi rodzice mieli łatwe życie, co jest oszustwem i ukryciem okradania moich rodziców przez lata. Dla moich nieżyjących rodziców również doliczano długi innych osób, aby ich pozbawiać pieniędzy. Należy zaznaczyć, że były dyrektor Invest Bank został prezesem Merton S.A. firmy wojskowej co zostało ukryte przez Sąd w Toruniu w sprawie sygnatura akt IIK 164/11 nie notując przez sędziego wolnej wypowiedzi świadka, który wskazał również, że nie zwrócono weksla Bohdana Żakiewicz co oznacza wykorzystanie weksla męża wydanego z umową dla Banku Technologii Sp. z o.o. w Kielcach do akredytywy w Landes Banku w Niemczech na kwotę 50,- milionów eur, gdzie nie wystawiono akredytywy na kwotę 50,- milionów EUR, ale użyto weksla do pobrania z carskich depozytów 51,- milionów eur, jako roszczenia w Szwajcarii, co jest dowodem kradzieży przez Skarb Państwa wymienionej kwoty. Podane informacje zawarte są w prasie dotyczące Traga Bank i Bohdana Żakiewicz. Nie zwrócenie weksla dla Bohdana Żakiewicz na kwotę 3,5 miliona złotych wskazuje na użycie naszego pełnomocnictwa dla Bohdana Żakiewicz oraz weksla męża Jerzego Kaźmierczyk, do pobierania pieniędzy przez windykację Metron SA, zamienianej na windykacje PPH APE-Jerzy Kaźmierczyk, realizowaną w firmie APE Umwelttechnik AG w Szwajcarii. Działania takie są ukryte przez prowadzenie zlecenia finansowego dla Czesława Daleszak, na wykup naszych zadłużań z carskich pieniędzy, gdzie pojawił się błąd przez „zi” w męża nazwisku „Jerzy Kazimierczyk”, również taki błąd pojawił się w sprawie pani Helena Surma o jej przyłącze wodne. Takie dane zostały przekazane do Wodociągów Miejskich, które windykują mienie carskie za dostawy wody nawet przy zamkniętym dopływie wody i zdjętym liczniku, wpisując dostawy wody dla Heleny Surma, gdyż Sąd oddał jej część mojej nieruchomości w sprawie o jej przyłącze wodne, które koniecznie chciała przeprowadzić przez moje mieszkanie, mimo braku takiej technicznej możliwości, oraz tego, że miała przyłącze drugie w swojej piwnicy. Sprawa w Sądzie była potrzebna, w celu zabrania mojej nieruchomości, aby upozorować sąsiadów za rodzinę, co zrobiono, a mnie obciążono ich długami powielając moje dane z błędem przez „zi” jako „Bożena Bochyńska-Kazimierczyk” dla Heleny Surma, i inne błędy pod inne adresy, co uniemożliwia ich kontrolę i wielkość pobieranych pieniędzy dla Kościoła katolickiego.

Świadkowie w sprawie sygnatura akt IIK 164/11 określili, poza salą sądową, że pieniądze są pobierane ze starej spółki reaktywowanej na carską rodzinę przez wytworzone pod-spółki przez fundusze carskie, czyli przez fałszywych spadkobierców. Traga Bank wykorzystując pełnomocnictwo męża z błędem przez „zi” jako „Jerzy Kazimierczyk” i zamieniając firmę jako osoba fizyczna PPH APE-Jerzy Kaźmierczyk na PPH APE- Jerzy Kazimierczyk Sp. z o.o. dokonał zakupu szeregu firm w Polsce i na świecie z carskich depozytów przechodząc na APE Umwelttechnik AG w Szwajcarii oraz taki błąd podstawiony został na męża fundację APEX STAR założoną w Katowicach, do której podstawiono Jerzego Bochyńskiego z Katowic a moje dane udostępniono dla służb.

Chciwość tych ludzi nie zna granic i nigdy nie zamierzali przestać sięgając obecnie po nasze życie.

IPN odmówił prowadzenia śledztwa w sprawie Mariana Bochyńskiego potwierdzając wersję komunistyczną , co oznacza podstawienie akt Mariana Bochyńskiego o pobicie i później zatrucie piwem do którego dodano rozpuszczalnika, aby powtórzyć na osobach pozoracyjnych przez fabrykację akt 1Ds 1001/14 co oznacza zamianę Mariana Bochyńskiego na Marię Bochyńską i podstawienie mojej córki i siostry pod Marię Gudewicz z domu Bochyńską i jej matkę Marię Bochyńską z Czech, za której męża Bohdana Bochyńskiego podstawiono Bohdan Żakiewicz, który oskarżył mojego męża Jerzego Kaźmierczyk, aby ukryć skradzione pieniądze w Banku Rezerw Federalnych w USA.

Podstawiono Marię Bochyńską za córkę Mariany Nowak aby połączyć z ulicą Nad Kamienną 25, w Starachowicach i dokonano przejścia na Czechy podstawiając Mariannę Podczaską z domu Dybalską za Mariannę Bochyńską i Bronisławę Bochyńską, która wytworzyła bezpieka przy pomocy listu Jerzego Bochyński do Bolesławy Bochyńskiej. Następnie podstawiono Mariannę Bocian, aby przejść na Ukrainę wykorzystując Jakuba Pióreckiego i Agatę Bocian dla Agaty Duda w celu podstawienia pod Hutę na Ukrainie wstawiając Zuzannę Maksalon dla lidera światowego jako księżną Glińską. Następnie był zamieniany Jakub Piórecki na Michała Pióreckiego , którego miał zastąpić lider światowy jako Rurykowicz.

Z poważaniem
Bożena Bochyńska-Kaźmierczyk
mgr inż. mech. Jerzy Kaźmierczyk

About thetimesofpoland

Historia rodziny carskiej w Polsce od 1918 roku do 2015 roku. Judy Lew główny herb rodu
This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

