Wojna Wywiadów

DocumentSave Józef.jpgtata

Starachowice 21.03.2016

Bożena Bochyńska-Kaźmierczyk
mgr inż. mech. Jerzy Kaźmierczyk

Zamieszkanie:
ul. Nad Kamienną 25
Zameldowanie:
ul. Bohaterów Westerplatte 1/1
27-200 Starachowice

Polska

Jego Ekscelencja Papież Franciszek
Prezydent Rzeczypospolitej Po
lskiej
Andrzej Duda

Działania wojska wobec carskiej rodziny w Polsce

Wokół mojej rodziny znajdowało się wojsko, które wykorzystało swoje wpływy w sądzie i prokuraturze do ciągłego skarżenia mnie i męża w celu wytworzenia windykacji do pobierania carskich depozytów przez spółkę „SOF-ART” Sp. z o.o. podmieniając zadłużenie na nas jako osoby prywatne. W tym celu dokonano podmiany dokumentów i gwarancji bankowych dla PPH APE-Jerzy Kaźmierczyk na kredyt pod moje dane osobowe w M-Banku, który je podmienił i powielił na trzy podkładając do założenia konta umowę na kredyt, którego nie pobrałam. Aby to ukryć podmieniono moje dane osobowe na Bożena Elżbieta Bohyńska Kaźmierczyk do umowy kredytowej nr AAP023047505/01 z Łodzi. W tym celu podmieniono mojego męża Jerzego Kaźmierczyk na Irene Kaźmierczyk podstawiając Irenę Abramczyk pod Abramowicz na adres _Lipie Henryk Szyb 1 powoduje to, że w miejsce podkreślenia można wpisać dowolną treść bądź cyfrę. Na karcie bankomatowej występuje kolejny błąd jako B. Bochyńska-Kaźmierczak przez „a” natomiast pierwszy człon nazwiska jest prawidłowy co oznacza podstawienie pod trzecią tożsamość w tym samym banku przy wysłanej karcie do rachunku jako Bożena Bochyńska na ulicy Bohaterów Westerplatte 1/1 27200 Starachowice bez wpisania myślnika z dnia 27.08.2008 roku numer ostatnich ośmiu cyfr karty to 54344444. Występują u męża w Raiffeisen-POLBANK błędy przez „zi” jako Jerzy Kazimierczyk oraz w Fundacji APEX-STAR to samo w pełnomocnictwie dla Ewy Wielochowskiej za którą podstawiono Ewę Piróg Wolską. W założeniu konta widnieje również numer umowy AAP02304750501 na drugiej stronie widnieje kolejny numer AAP023047505 co oznacza dwie umowy oraz trzecią jako AAP023047505/01 następną jest AAP023047505 z dnia 7.08.2008 Łódź podpisane przy kurierze w Starachowicach. Odmówiono poprawy błędów punkcie M-Banku.

Doszło do potrojenia mojej osoby na nazwisko Piórecka na sprawie po śmierci mojego ojca INs 67/08. Wykorzystano do tego podanie przez mamę Filomenę Bochyńską mojego zamieszkania na ulicy Bohaterów Westerplatte 1/1 w jej akcie Notarialnym natomiast w moim akcie z siostrą adres według dowodu wpisano jako mój adres zamieszkania Lipie Henryk Szyb 1 gmina Brody Iłżeckie. Przy spisie z inwentarza komornik już wpisał Bożena Bochyńska ponieważ zmieniłam nazwisko z Bożena Piórecka na panieńskie Bożena Bochyńska. Trzecia osobę o nazwisku Bożena Piórecka wyprodukowano na stary mój adres ulica Konstytucji 3-Maja 23/9b. Adres Konstytucji 3-Maja 23/1 wykorzystano do upozorowania mojego spadkobiercy i podstawiono Annę Piórecką za którą podstawiono Annę Sznajder, która zakupiła moje dawne mieszkanie. Wykorzystano również wcześniejszą nazwę ulicy Dr Anki 23/9.

Obecnie podstawiono Piotra Bukat pod Oświadczenie Woli mojego ojca Józefa Bochyńskiego i zamieniono weksel , który miał mój mąż Jerzy Kaźmierczyk, a który obciążał pana Piotra Bukat na weksel przeciwko mojemu mężowi zatrzymany przez Bank Technologii Sp. z o.o. na kwotę 50,- milionów EUR. Z tego powodu ZUS podmienił moje dane Bożena Bochyńska-Kaźmierczyk na Bożena Kaźmierczyk, czyli dane których nigdy nie nosiłam, aby zamienić mnie na córkę teściów po czym przysłał drugi dokument na właściwe dane osobowe podstawiając służby wojskowe. Podmieniono moje dane w ZUS podczas przekazania zwolnienia lekarskiego, gdy byłam zwykłym pracownikiem w „MARMOROC-POLSKA” Sp. z o.o. już po ślubie z Jerzym Kaźmierczyk. Państwo Polskie zawłaszczyło mój pas ziemi w lesie na Lipie Henryk Szyb 1, gmina Brody Iłżeckie i przerobiło się za spadkobiercę po mojej carskiej rodzinie zamieniając byłego męża Dariusza Pióreckiego na Dariusza Dąbrowskiego wykorzystując zmianę nazwiska Pióreckiego Dariusza na Dariusza Konaszewskiego, którego podstawiają pod Jerzego Kaźmierczyk obecnego mojego męża, na Lipie Henryk Szyb koło Starachowic wstawiając SB za niego i za moją rodzinę. Podstawiono Państwo pod prywatny pas lasu, już zawłaszczony dla Radomia i podmieniono moje dane osobowe ze Starachowic województwo świętokrzyskie na Miedzną Drewnianą województwo łódzkie pod prywatny las teściów na alimenty Dariusza Pióreckiego wykorzystując córkę teściów Martę zamienioną na moją córkę Martę Piórecką już gdy zmieniła nazwisko moje panieńskie Bochyńska i jest panną nie mającą dzieci. Wykorzystano jej dane na Polskę mimo, że mieszka w Irlandii, a zamienioną na Polskę i na mężatkę, aby podstawić Martę Kaczyńską pod alimenty Katarzyny Kaźmierczyk z Ostrowca Świętokrzyskiego, wobec Jerzego Kaźmierczyk. Celem było ukrycie podstawienia Lecha i Jarosława Kaczyńskich pod Kurozwęki, które były własnością książąt Radziwiłł, czyli pod dziadka Katarzyny Kaźmierczyk, oraz pod matkę mojego dziadka Franciszka Jana Mazurka pod którą podstawiono Katarzynę Krakowiak i podmieniono protokolanta w Prokuraturze w Opocznie, aby podmienić moje dane na województwo łódzkie. Ukryto alimenty Dariusza Pióreckiego dla Adama Pióreckiego i podstawiono alimenty Wiktorii Kornaszewskiej czyli mojej wnuczki podstawionej pod mojego obecnego męża Jerzego Kaźmierczyk, aby podstawić alimenty dla skradzionego Michała Pióreckiego i Anny Pióreckiej, którzy są w Kościele jako ksiądz i zakonnica w celu pobierania pieniędzy dla kościoła katolickiego, przez alimenty na skradzione dwoje dzieci windykując męża Jerzego Kaźmierczyk. Zamierzano obecnie ukryć to przez podrzucone dzieci dla Kościoła, by nikt nie dowiedział się o istnieniu moich dzieci i wnuków dorabianych przez skradzione dzieci dla Kościoła katolickiego, z naszym carskim DNA podstawiając pod Miedzną Drewnianą Pałac w Kurozwękach koło Staszowa, oraz Waldemara Masak pod Waldemara Maksalon i Waldemara Pawlak podstawionych pod Mieczysława Pawlak,którego córkę Annę Pawlak podstawiono pod moją skradzioną córkę Annę Piórecką podstawiając również, Annę Komorowską z rodziny UB i jej męża byłego prezydenta Polski pod Starachowice. Zastosowano systemem jak przed lat gdy jego rodzina podstawiona została pod Kowaliszki na Litwie, gdzie zamordowano prawdziwych Komorowskich i podstawiono szpiegów pod ich dokumenty jako Komorowskich. Obecnie pod moją rodzinę w Starachowicach podstawiono Waldemara Maksalon i Mazurków, a nawet obecnie przez Sąd podstawiono sąsiadów jak Helena Surma oraz Pokora, Koszarskich, Pałka, Gibalskich, którym już dorobiono dokumenty o uszkodzenie mojego ciała, czego nie było i zamierzano wyrok zrealizować, przy milczeniu obywateli sprzedanych za 30 srebrników, podstawiaj moje dane pod MARMOROC-POLSKA” Sp z o.o. na nazwisko Bożena Piórecka, mimo że nigdy pod tymi danymi tam nie pracowałam, ale w systemie szpiegowskim podmieniono spółki i pracowników przez których robiono sprawy spadkowe na fałszywe dane osobowe. Podstawiono Państwo Polskie, które zawłaszczyło mój pas ziemi w lesie i przerobiło się za spadkobiercę po mojej carskiej rodzinie zamieniając byłego męża Dariusza Pióreckiego na Dariusza Dąbrowskiego i wykorzystując zmianę nazwiska Piórecki Dariusz na Dariusz Konaszewski podstawiono pod Jerzego Kaźmierczyk obecnego mojego męża, na Lipie Henryk Szyb 1, koło Starachowic wstawiając SB za niego i za moją rodzinę pod prywatny pas lasu już zawłaszczony. Podmieniono moje dane osobowe na Miedzną Drewnianą pod prywatny lat teściów pod alimenty Dariusza Pióreckiego zamienione dla mojej córki Marty Pióreckiej jako Bochyńska panna a zamieniona na mężatkę wstawiając Martę Kaczyńska pod alimenty Katarzyny Kaźmierczyk wobec Jerzego Kaźmierczyk, aby ukryć podstawienie Lecha i Jarosława Kaczyńskich pod Kurozwęki, które były własności książąt Radziwiłł czyli pod dziadka Katarzyny Kaźmierczyk oraz pod matkę mojego dziadka zamieniając Ostrowiec Świętokrzyski na Starachowice, które zamieniono na a województwo łódzkie. Pod Kościół podstawiono pracowników jak Balcerzak-Judasz z „MARMOROC-POLSKA” Sp z o.o., wykorzystując rekolekcje Kościoła w Łapach itd..

Spółka „SOF-ART” Sp. z o.o. założona w 1994 roku jest w rękach służb i skarży mojego męża za ich działanie a dorobiono okres powstania 2002 rok zamieniając na „MARMOROC-POLSKA” Sp. z o.o. lecz jako osoba fizyczna ukrywając przez brak kropki. System totalitarny w Polsce jest obecnie stosowany dla nas, nie odliczono długu mimo zawłaszczenia majątku i pasu lasu na rzecz nadleśniczego przez ING Bank Śląski, który podmienił moich rodziców nie żyjących w Starachowicach na żyjących teściów na województwo łódzkie czyli inne województwo. Podmieniono moje dane na Bochyńska-Kaźmierczak nie wpisując imienia co w kontekście obecnych podmian przez Sąd wskazuje na podstawienie Elżbiety. Wykazanie fałszywych danych w ZUS na Bochyńska-Kaźmierczak doprowadziło do podstawienia w KRS Bożeny Pióreckiej mimo iż pod tymi danymi nigdy nie występowałam w „MARMOROC-POLSKA” Sp. z o.o.

Nawet wówczas, gdy wyjechałam do Niemiec jako asystent mojego obecnego męża , gdy nie była pracownikiem „MARMOROC-POLSKA” Sp. z o.o. ale na firmowych dokumentach widniałam jako Bożena Bochyńska, gdyż zamierzałam zmienić nazwisko z Bożena Piórecka na Bożena Bochyńska i nie chciałam być łączona z danym małżeństwem.

W Niemczech był z nami pan Konrad Szmytka, którego podstawiono za Bochyńskiego po czym podstawiono Konrada Wiatrowskiego jako Cezary w celu podstawienia Cezarego Tkaczyk pod SSE Starachowice co połączono z Łodzią i Kielcami.

Konrada Szmytka podstawiono pod księży, aby przejść na Misję we Fryburgu, w celu dokonania podmiany do spółki „MARMOROC-POLSKA” Sp. z o.o. na Bożena Piórecka i wykorzystano sprawę po moim ojcu Józefie Bochyńskim podstawiając Waldemara Maksalon , który podmienił moje dane w Sądzie na Bochyńska-Kaźmierczak w sprawie INs 956/09 robiąc sprawy po moim dziadku , które to dokumenty otrzymał po śmierci mojej mamy Filomeny Bochyńskiej, która była strona w sprawie co wskazuje, że śmierć mojej mamy była zaplanowana i podstawiono służby czyli Edytę Maksalon pod nazwisko Bożena Piórecka z domu Mazurek czyli fikcyjną osobę podstawioną pod Bank Raiffeisen-POLBANK pod moje dawne konto bankowe, gdzie miałam debet.

Po podwójnym telefonie z tego banku na moje pismo określono podwójnie, że poprawiono już moje dane osobowe. Po wizycie w banku nadal byłam jako Bożena Piórecka z domu Mazurek. W tym wypadku nie mogłam, się już odwołać i nadal widniałam jako Bożena Piórecka co pozostawiłam nie interweniując dalej, gdyż powoduje to tworzenie dalszych dokumentów na fałszywe dane. Powodem jest podstawienie pod ten bank Piotra Bukat, którego komornik ZUS określił, że nie ma żadnego mienia do zajęcia po czym Piotr Buka zakupił bank i wybudował Hutę Szkła w Ujeździe i podmienił moje dane Bożena Bochyńska-Kaźmierczyk na Bożena Piórecka z domu MAZUREK. W tym celu podmieniono Dariusza Jerzego Pióreckiego na Dariusza Dąbrowskiego poprzez jego ojca Zygmunta Dąbrowskiego po jego śmierci przez Sąd w Kielcach, aby pozorować, że Zygmunt Dąbrowski to Zygmunt Piórecki i podstawiono dyrektora Banku Raiffeisen-POLBANK w Kielcach, a w Starachowicach podstawiono Starostę również Dariusza Dąbrowskiego, aby połączyć wszystkie elementy wykorzystano wszystkie moje pisma również wysyłane do informacji.

Sprawę SR Kielce sygnatura IXK131/11 połączono z Warszawą , gdzie miał zeznawać pan Kazimierz Bania jako pomoc prawną. Pan Kazimierz Bania miał dokumenty mojego DNA co potwierdził w Rosji jako prawdziwej rodziny carskiej. Po tym fakcie pan Kazimierz Bania stwierdził, że współpracuje z D. Miedwiediew po czym podstawiono D. Miedwiediew jako Rurykowicza co jest oszustwem, gdyż takie DNA posiadam jedynie ja Bożena Bochyńska-Kaźmierczyk i moja siostra Beata Idziak. Na świadka powołałam również pana Mariana Budkę, którego podstawiono pod Mariana Bochyńskiego pozorując małżeństwo homoseksualne z Bohdanem Żakiewicz do systemów bankowych wykazując fabrykacje dokumentów w ZUS. W tym celu dorobiono fałszywe opinie psychiatryczne do pozorowania choroby w celu ukrycia anomalii podmiany płci w celu ukrycia oszustw i podstawienia fałszywej Bożeny Pióreckiej w sprawie SR Kielce IXK 131/11, która również podstawiono pod dane Bożena Bochyńska.

Po tym fakcie sprawę SR Kielce IXK 131/11 cofnięto do Starachowic pozorując remont Sądu i podstawiono pod pierwszą sprawę Sądu w sprawie spółki „SOF-ART” Sp. z o.o., gdzie w sprawie pracowniczej dokonano oszustwa zabraniając mi się odwołać i skazano mnie na dwa lata w zawieszeniu do sprawy pracownika chorego psychicznie, któremu ktoś napisał oskarżenie, które zdementował. Na sprawie pracownik miał opiekunkę.

W sprawie SR Kielce IXK131/11 odwołałam się do Sądu Okręgowego w Kielcach, gdzie SSO Tomasz Nowak, w sprawie IXKa 280/12 wykazał, że Sędzina Ewa Domagała nie ma uprawnień do prowadzenia sprawy w Sądzie Okręgowym Kielce, oraz , że on prowadzi sprawę. Na tej sprawie zamienili się miejscami. Było to po przerwie, gdy zapytałam czy sędzia Tomasz Nowak jest związany z moja prababcią hrabiną Marianną Nowak żoną księcia Franciszka Glińskiego, bo jeśli tak jest to nie może prowadzić sprawy. Określiłam również, że oszuści podszywają się pod moją rodzinę co było zaprotokołowane.

Sędzia Tomasz Nowak określił, że nie jest moją rodziną co jest prawdą, gdyż moja prababcia była ostatnia po mieczu w tej linii, a jej mężem był książę Franciszek Gliński, który występował jako Franciszek Maksalon. Po jego zamordowaniu został ukryty jako Franciszek Maksalon z Woźnik.

Do sprawy w Kielcach mec. Ewa Tkaczyk jako świadek na korytarzu zapytała czy choruję na depresję. Powiedziałam, że jestem zdrowa po czym mecenas Ewa Tkaczyk stwierdziła, że muszę być chora. Podczas zeznań pani Ewa Tkaczyk wyraziła się w sposób widoczny dla sądu, aby określić istnienie dwóch spółek „SOF-ART” Sp. z o.o. jako młodą co zdementowałam.

Istnienie niejawne drugiej spółki wykazał później Urząd Pracy w Starachowicach, gdzie wykazano , że w 2003 roku byłam, pracownikiem spółki „SOF-ART Sp. z o.o. Dariusz Piórecki”, która windykuje spółkę „SOF-ART” Sp. z o.o. należącą do Jerzego Kaźmierczyk.

Jedną spółkę „SOF-ART” Sp. z o.o. wstawiono na Łódź, gdyż stało się to powodem wywiezienia mnie do zakładu psychiatrycznego do Łodzi pod pozorem podarcia wydruku w Opocznie, gdzie przez Tomaszów Mazowiecki dokonano podmiany Prokuratora z Torunia na Prokuratora z Opoczna. Celem było powielenie sprawy w Opocznie, z których jedną przeniesiono na Kielce i podstawiono pod sprawę SR Kielce IXK131/11 do której przesłano dokumenty ze sprawy SO Kielce IX Ka 280/12, dlatego w Sądzie nie wydano mi kopii wyroku wygranej sprawy strasząc policją przez urzędnika Sądu Okręgowego.

Na sprawie sądowej w Starachowicach pan Krzysztof Cybuch powiedział jedynie, że jest chory na serce. Wynika z tego, ze jego akta podstawiono pod Waldemara Maksalon pozorującego chorobę i wstawiono Ewe Cichocka pozorującą opiekunkę aby wykorzystać wyrok skazujący mnie do zawłaszczenia pieniędzy za nieruchomość ulica Nad Kamienną 25 co oznacza sprzeczność sprawy IC 1009/13 ze sprawą INs 716/10 w której to Waldemara Maksalon miał zapłacić ponad 50,- tysięcy złotych co odwrócono przez podmianę akt i ukryto przez dorobienie dla mnie fałszywej opinii psychiatrycznej podstawiając mnie również pod pana Cybuch byłego pracownika „SOF-ART” Sp. z o.o. i płatności podstawiono do Tarnowa. Wstępnie sprawę podstawiono na Miedzną Drewnianą, aby pozorować sprawę spadkową po mojej mamie Filomenie Bochyńskiej zamienionej na teściową co świadczy, że dokonano podmiany akt w Opocznie, gdzie określono, że obrazy po moim tacie mają już spadkobierców, gdy mama moja żyła i obrazów w sprawie IIK p425/09 nie otrzymała. Doszło do podstawienia za spadkobierców po moim ojcu Józefie Bochyńskim pana Waldemara Maksalon i jego rodziny oraz sąsiadów na ulicy Bohaterów Westerplatte 1/1 w Starachowicach, których upozorowano przez SS i SB na spadkobierców po moich rodzicach.

Wykorzystano do tego moje odwołanie do sądu i stworzenie depozytu do wpłaty do Uniqa, który podmieniono depozyt utworzony z wypłacanych bezprawnie pieniędzy dla fałszywych hrabiów Tarnowskich w Końskich na potrzeby spółki SOF-ART Sp. z o.o. Spowodowało to podmianę mojej osoby i zaskarżenie bezprawne męża w Toruniu aby umożliwić kradzież carskich depozytów.

W Toruniu doszło do oszustwa przez Sędziego Wojciecha Pruss, który podważył arystokratyczne pochodzenie mojego taty Józefa Bochyńskiego podstawiając osoby z SB i SS.

Wykorzystano do tego lekarzy psychiatrów, którzy pomogli w określeniu nieprawdy w celu ukrycia podmiany mojego taty z Bochyńskiego na Mazurek , gdyż podstawiono mojego dziadka Franciszka Jana Mazurek na Franciszka Bocheńskiego i podstawiono Waldemara Maksalon dokonującego oszustw co doprowadziło na skutek sprawy INs 956/09 do śmierci mamy Filomeny Bochyńskiej.

Pan Waldemar Maksalon i jego rodzina oraz państwo Mazurek mieli zamienić moją rodzinę.

Z tego powodu Waldemara Maksalon przeprowadził drugą sprawę spadkową po moim dziadku Franciszku Janie Mazurku 10 lat po jego śmierci wpisując się jako krąg spadkobierców w sprawie, gdzie mama widniała jako strona do zniesienia współwłasności, gdyż pan Waldemar Maksalon nie miał przejścia na mojego dziadka i nie był jego rodziną. Sprawa pozorowana na spadkową po moim dziadku jest dowodem morderstwa dla korzyści finansowych i zamiaru dalszych morderstw nas i dzieci przez zakłady psychiatryczne, aby podmieniać dane osobowe. W tym celu zabrano drzwi wejściowe do mieszkania na ulicy Bohaterów Westerplatte 1/1, aby upozorować sąsiadów za spadkobierców do kradzieży firmy IMPERATOR ROMANOW co jest następnym dowodem kradzieży moich dzieci po urodzeniu i ich wykorzystania do działów spadku, aby mieć DNA carskiej rodziny. W tym wypadku podstawiono Czesławę i Apolonie z domu Mazurek, gdyż wstępowały jako oficjalne siostry mojego dziadka, które miały brata Stefana Mazurek, którego syn z alkoholem w ręku podszedł na ulicy do mnie i męża i stwierdził, że jego matka jest z domu Radziwiłł i może wszystko załatwić.

Są to służby wojskowe podstawione jako rodzina mojego dziadka Franciszka Jana Mazurka czyli hrabiego Jana Tarnowskiego, którego matką była księżna Katarzyna Radziwiłł. Służby wojskowe nie mają odpowiedniego DNA co powoduje, że wykorzystują moje dzieci i wnuki.

Z tego powodu rząd w Polsce stwierdził, że uznaje jedynie sentencje wyroków Sądu i pozostawia uzasadnienie bez znaczenia co powoduje ukrycie podstawienia służb wojskowych pod wymordowane rodziny i jest przyczyną prześladowania naszej rodziny co wykryła Komisja Wenecka, a skutkiem jest mordowanie ludzi dla korzyści finansowych. Państwo zamiast służyć obywatelom traktuje ich instrumentalnie jako prywatny folwark, a urzędnicy państwowi myślą jak ukraść , nie jak pracować.

Spowodowało to, że powstał kapitał ludzki, który zamiast służyć dobrej sprawie stał się mechanizmem podmiany danych osobowych poprzez automat w systemie elektronicznym. Telemarketer dzwoniąc wielokrotnie do tych samych osób, instytucji, szpitali nawet sal chirurgicznych dopasowuje jedną osobę do wielu instytucji podmieniając dane osobowe przez komputer. Prokuratura w Tomaszowie Mazowieckim jest tego dowodem, gdyż dorobiono dla mnie właściwość pod Franciszka z Woźnik poprzez Waldemara Maksalon, który w tym samym czasie miał sprawę w Sądzie, gdzie tylko mnie wezwano pomijając moją siostrę. Pozorując przez podmianę akt, że Waldemar Maksalon ma opiekę aby wykorzystać wyrok do zawłaszczenia pieniędzy i następnie podmieniono dla mnie fałszywą opinie dawnego pracownika w celu uniemożliwienia obrony podmieniając mnie na mężczyznę, aby wykorzystać pierwszą sprawę „SOF-ART” Sp. z o.o do windykacji pozorując, że jestem skazana w sprawie pracowniczej, aby zamienić ją na windykacje męża Jerzego Kaźmierczyk przez Waldemara Maksalon co skutkuje windykacją spółki „SOF-ART” Sp. z o.o.

Upozorowano sprawę PC 44/.. i chorobę psychiczną, aby dokonać ukrycia podmiany danych osobowych przez Bank Raiffeisen-POLBANK i sprawę IIKp 117/.., gdzie starano się namówić męża, aby skierował mnie na leczenie w celu ukrycia kradzieży pieniędzy na zakup Banku POLBANK i Huty Szkła w Ujeździe.

Doszło do nękania teściów, którzy nie są wstanie zrozumieć, że sędzia bądź ZUS może podmieniać dane osobowe.

Odwołanie się Piotra Krzymowskiego w sprawie IIK 467/15 w Toruniu do mnie i sprawy IIK 164/11 jest odwołaniem się do sprawy pana Cybucha, gdzie potajemnie pan Dariusz Piórecki i Dariusz Dąbrowski dorobili fałszywe opinie psychiatryczne przy pomocy Teresy Szmytka, która korzystała z pomocy psychiatry w Wiśle. Gdyż w przeszłości ciocia była świadkiem jak wspomniani panowie mnie do niej zawieźli aby ukryć fakt, że Dariusz Piórecki mnie uderzył. Dariusz Piórecki przez Sąd i Urząd Pracy jest podmieniany na obecnego męża Jerzego Kaźmierczyk. Podmiana mnie na Bożenę Piórecką z domu Mazurek jest podmianą na moją mamę Filomenę Bochyńską z domu MAZUREK zamienianą na z domu Bochyńską zamienianą na MAKSALON, gdzie Waldemar Maksalon udaje jedyną rodzinę. Dalej następuje podmiana pod moje dane osobowe Teresy Szmytka i podmieniany jest mój skradziony syn jako ksiądz Michał Piórecki za którego wstawiano jako księdza syna Teresy pana Konrada Szmytka ukrywając przez wstawienie Konrada Wiatrowskiego jako spadkobiercy po Jerzym Kaźmierczyk w celu ukrycia kradzieży przez Skarb Państwa.

Sprawa IIK 164/11 w SO Toruń była na fałszywe firmy i podmienione dane osobowe i akt oskarżenia wytworzony wstecz, gdyż Syndyk w 2008 roku skierował pismo z żądaniem płatności, gdy mąż był przetrzymywany w więzieniu grożąc skierowaniem sprawy do sądu w wypadku braku płatności pomijając już pobrane pieniądze przez windykacje weksla męża przez Bohdana Żakiewicz i kradzież obrazów określonych w sprawie IIKp 425/09 w Opocznie dokonanych w Szwajcarii.

Dokonano kradzieży pieniędzy przez windykacje męża spółki przy wykorzystaniu Andrzeja Pachowskiego, którego żonę Anne Pachowską z domu Piórecką podstawiono pod moja skradziona córkę Anne Piórecką, którą wraz ze mną i moją siostrą podstawiono pod Katarzynę Kaźmierczyk z domu Krasuską ( wnuczkę księcia Krzysztofa Radziwiłł) i jest to system kościelny, który dzieli ludzi na wierzących i niewierzących, którzy są okradani, gdyż jest napisane, że będziesz zbawiony ty i twój dom oraz, że woda będzie świadczyć czyli chrzest. Oznacza to, że Kościół sam się podważył. Podstawiono sprawę PC 44 pod Zakłady Starachowickie, i ilość szpiegów, których naliczono 44 co opisuje gazeta Starachowicka numer 4/(84) z dnia 26.01-02.1984 roku i podstawiono pana Prezydenta Bronisława Komorowskiego jako szpiega i jego żonę z rodziny SB co dokumentuje załączony artykuł z portalu Interia.

Oznacza to, że Starachowice opanowały służby wojskowe analogicznie jak na Litwie podmieniono Kowaliszki tak podmieniono naszą rodzinę w Starachowicach przez Waldemara Maksalon, gdyż dokonano już działów spadku po mnie i mężu oraz dzieciach a nawet wnukach na nieruchomości na ulicy Nowowiejskiej 29 i działce 29 należącej do Zakładów Górniczych, których dokumentacja znajduje się w Kancelarii Tajnej Prezydenta Polski. Do sprawy IC 178/15 podstawiono Bronisława Komorowskiego przez MOPS co oznacza, ze Waldemar Maksalon pracował dla Bronisława Komorowskiego co połączono z Bankiem Raiffeisen-POLBANK oraz Hutą Szkła w Ujeździe obok Tomaszowa Mazowieckiego łącząc ze sprawąpracownika „SOF-ART” Sp. z o.o. pana Krzysztofa Cybuch i roszczeniem Pawła Krzymowskiego miliona złotych podstawionego pod Krzysztofa Cybuch w Starachowicach co ustalił SR Toruń, który stwierdził, że sprawa w Toruniu IIK 467/15 pochodzi ze Starachowic.

Należy wskazać, że podane liczny w wypadku samolotu w Rostowie w artykule internetowym są zbieżne z numerami spraw sądowych jak 44 jest zbieżne ze sprawą PC44 oraz 55 ofiar tak jak sprawa IPN S55/12 z naszego doniesienia o prześladowanie naszej rodziny Bochyńskich i Lubomirskich zamieniona przeciwko nam przez IPN Kraków, który dla wojska wytworzył fałszywych arystokratów, którzy nas skarżą wykorzystując wpływy polityczne, aby ukryć skradzione mienie.

Należy wskazać, że podane liczby w wypadku samolotu w Rostowie w artykule internetowym są zbieżne z numerami spraw sądowych jak 44 zbieżne ze sprawą PC 44 oraz 55 ofiar tak jak sprawa IPN S 55/12 z naszego doniesienia o prześladowanie naszej rodziny Bochyńskich i Lubomirskich zamieniona przeciwko nam przez IPN Kraków, który dla wojska wytworzył fałszywych arystokratów, którzy nas skarżą wykorzystując wpływy polityczne, aby ukryć skradzione mienie> Liczbę 8 zawartą w artykule można odnieść do medialnego określenia finansowania PiS od czasu pobrania uruchomionych przez nas środków, które zostały przejęte przez służby wojskowe i odnosi się do numeru posesji Bohaterów Westerplatte 8 pana Waldemara Maksalon, który potajemnie zrobił dział spadku po moim ojcu Józefie Bochyńskim zamieniając na dział spadku na spółce SOF-ART Sp. z o.o. na Lipie Henryk Szyb 1, gmina Brody Iłżeckie na moim mężu Jerzym Kaźmierczyk.

Doszło do podstawienia pod mienie naszej rodziny Pełnomocnika do Wrogiego Mienia w Kanadzie jak również w USA i Anglii i osób, które nie miały do tego prawa robiąc konta charytatywne do obrotu depozytem podstawiając fundusz kościelny oraz inne, aby ukryć brak zwrotu depozytów pieniężnych i złota. Osoby, które się o to starały nie miały do tego prawa, a Bank Polski był własnością carską. Kanada określiła, że wydane zostanie złoto po określeniu statusu prawnego również w Anglii i USA co nigdy nie zostało zrobione, a jedynie grosze zostały potraktowane jako pomoc charytatywna z naszych depozytów. Złoto było zdeponowane na czas wojny, gdzie dziadek już nie wrócił do domu. Obecnie nasz wniosek o przywrócenie stanu posiadania rodziny carskiej spowodował podstawienie naszych depozytów dla Polski pozorując, że nasza rodzina nie żyje w celu ukrycia grabieży komunistów.

Określenie medialne instalacji Smoleńska w Pałacu Namiestnikowskim czyli Prezydenckim można odebrać jako zamiana pana Bronisława Komorowskiego na Jerzego Komorowskiego , który zginął w Smoleńsku przechodząc dalej na instalację mediów czyli przyłącza wodnego i innych mediów, które są instalowane we wszystkich Pałacach naszej rodziny odzyskanych potajemnie, a remontowanych przez obciążeniem długiem mojej nieżyjącej mamy Filomeny Bochyńskiej i mojego nieżyjącego ojca Józefa Bochyńskiego zamieniając windykację na spółki męża Jerzego Kaźmierczyk pozorując zwrot pałaców dla nas i przypisując nam innych małżonków w celu wyprowadzenia pieniędzy.

Z tego powodu dochodzi przejścia przez różnego typu instalacje na kolei i innych miejscach jak mosty, które mają podwójne znaczenie jako łączność oraz jako symbol połączenia różnych spraw. Jednym z takich symboli jest połączenie mostem z Krymem w celu połączenia narodów. Krym jest znanym miejscem, gdzie w pałacu nad Morzem Czarnym znajdują się zeszyty szkolne moich dziadków. Oznacza to, że Rosja potrafiła zachować pamiątki, które w Polsce są niszczone w prymitywny sposób. Dowodem na to jest oddanie kluczy do mojego mieszkania dla Waldemara Maksalon, który wynosi moje rzeczy i mojej rodziny, które są następnie fabrykowane i zmieniane w celu zamiany historii. Przykładem jest ręcznie przepisana książka przez Marina Bochyńskiego, z której powycinano kartki i dopisano inne treści. Po interwencji cześć zwrócono bez strony tytułowej, aby nie odnieść się do nazwiska i uniemożliwić sprawdzenie treści, która obecnie została podmieniona.

Dokonano podstawienia osób pod historyczne nazwiska jak Tadeusz Brzeziński pod którego podstawiono Tadeusza Maksalon oraz Adama Brzezińskiego. Podstawiono mojego syna Adama Pióreckiego, który zmienił nazwisko na Kornaszewski, aby dorobić dług w celu przejścia na mienie mojej rodziny w USA i Kanadzie w celu windykacji. Obecnie doszło do podstawienia Zbigniewa Brzezińskiego z USA pod Zbigniewa Włodarczyk, aby dalej podstawić Zygmunta Komorowskiego podstawiając Zygmunta Komorowskiego i ukrywając podstawienie przez Zygmunta Dąbrowskiego zamienionego na Zygmunta Pióreckiego, aby przejść na moje pierwsze małżeństwo przechodząc na mienie książąt Lubomirskich i mojej babci Marii Lubomirskiej. Następnym przejściem jest podstawienie pod Towarzystwo Starachowickich Zakładów Górniczych pod akcje na okaziciela zdeponowane w Kanadzie i USA podmieniając nazwisko Stanisław Lament pod księdza Stanisława Lament, aby przejść na Misję w Szwajcarii przez Lembork w celu Lubomirskich na naszych danych osobowych przez firmę w Szwajcarii zamieniając dalej na historyczne nazwisko w Kanadzie pana Dąbrowskiego w Konsulacie RP i pana Żółtowskiego przechodząc na pan Żółtowskiego w Szwajcarii, który był tłumaczem pana Alfreda Gustawa Schmidt, który również został podstawiony pod Ambasadę w Kanadzie w celu dalszego podstawienia na Tarnowskich. Celem było podstawienie pracowników Konsulatu i Ambasady pod nasze mienie stosując pozory legalności poprzez wprowadzenie pracowników ambasad w miejscach zagrożeń na fabrykowane w tym celu dokumenty. Powoduje to przenikanie służb wojskowych do różnych krajów w celu zamiany zaplanowanych osób czyli zaplanowanych ofiar. Moje dane podstawiono pod Bożenę Szwed pracownika Ambasady w Szwajcarii i połączono z Bankiem Julius Beer pracującym dla księcia Luksemburga. W czasie komunizmu mordowani byli arystokraci i mienie ich nie było wydane, gdyż osoby, które przeżyły zmuszone były się ukrywać. Komunizm oficjalnie skończył się w 1990 roku i do tej pory nie oddano mienia moim rodzicom za ich życia, a po śmierci podstawiono fałszywy krąg spadkobierców, który zaskarżył męża Jerzego Kaźmierczyk w Toruniu.

Wykorzystano moje dane na Bożena Piórecka przy udziale Mariusza Kołodzińskiego, który zasłaniając się obecnie zawałem serca określił, że nie wie czy mnie zna przy jednoczesnym uczestnictwie w Fundacji APEX-STAR w Katowicach do której wzór podpisów złożyłam na ulicy Łopuszańskiej 38, gdzie był notariusz z Koronowa koło Poznania. Pan Mariusz Kołodziński za nim dostał zawału poprosił mnie, abym zajęła się dostarczeniem koksu dla jego kontrahenta. Po uzgodnieniu z koksownią dostaw pan Mariusz Kołodziński powiedział, że nie ma klienta. Nie można było wtedy posądzić go o amnezję, ale oszustwo. Obecnie jest rzeczą oczywistą, że wykorzystano moje dane osobowe do podstawienia innej osoby pod dane Bożena Piórecka, aby zadłużać na moje dane osobowe pozorując chorobę psychiczną w celu uzyskania możliwości dostępu do pieniędzy przez konta charytatywne, które wykorzystano do podstawienia fałszywych spadkobierców. Dlatego pan Mariusz Kołodziński kłamał w sądzie w Toruniu, a mnie komornik wszedł na konto jako dług za prowadzenie konta wpisując kwotę 85.000,- PLN, a na dole wpisano nazwisko mojego taty co oznaczało przejście na depozyty mojego taty przez bank PKO BP czyli Credit Suisse, który dokonał kradzieży naszego mienia i podmienił moje dane osobowe. Wykazany dokument z banku wskazywał, że mam na koncie 10.000,- PLN, które prosiłam aby wypłacono, co odmówiono określając, że dla mnie są niedostępne. Pada pytanie dla kogo są dostępne pieniądze, odpowiedź jest prosta dla dorobionych opiekunów czyli dla fałszywego kręgu spadkobierców, którzy ten sposób kradzieży uznali za najbardziej trafny pozbawiając nas wszelkiego mienia. Następną osobą, która dokonała sabotażu w firmie męża był konsul w Moskwie pan Andrzej Zbudzki co pozwala przejść na Andre z Armii Zbawienia na Mołdawię, gdzie utworzono SOFART STUDIO. Dokument, który nie został na czas przesłany dotyczył dostaw koksu, który opłacany jest z kont charytatywnych dla fałszywego kręgu spadkobierców po nas żyjących.

Doszło do ukrycia, że pan Zbudzki uczestniczył w obrocie kradzionymi obrazami, które należały do mojej rodziny. Doprowadziło to do określenia przez Sąd w Opocznie, w sprawie IIKp425/09, że są spadkobiercy po moim tacie co do obrazów, gdy moja mama żyła i nic nie otrzymała , ani ja i siostra. Dowodzi to podstawienia fałszywego kręgu spadkobierców pod kradzione obrazy przechodząc przez Konsulaty i pracowników Ambasad przez podstawienie pod Stanisława Lament pełnomocnika Stanisława Stępnia i Stanisława Pikul , aby przejść na nasze mienie w Kanadzie , USA i Anglii wydając mienie dla Polski w formie pomocy charytatywnej na fundację APEX-STAR podstawiając firmę APEX-STAR Sp. z o.o., gdzie wstawiono Stanisława Pikul jako inwestora zastępczego podobnie podstawiono Ewę Wielochowską. Doszło do wyprowadzenia mienia rodowego i podstawienia w Szwajcarii za mnie Bożenę Bochyńską-Kaźmierczyk pani Bożeny Szwed, której mąż przyznał się do tego określając, że są obroty na moich kontach jako charytatywne. Z tego powodu podmieniono dokumenty „SOF-ART” Sp. z o,.o. na Bożena Piórecka i męża Jerzego Kaźmierczyk zamieniona na Jerzego Pióreckiego, aby ukryć pobierane pieniądze przez Skarb Państwa i SSE Starachowice. O fałszywych zeznaniach w Sądzie mówił sędzina Barbara Bochyńska, żona Jerzego Bochyńskiego z Katowic uznanego jako brat mojego taty Józefa Bochyńskiego, którego podstawiono pod mojego męża Jerzego Kaźmierczyk , aby ukryć pobierane pieniądze.

Na mienie w Kanadzie podstawiono Marka i Urszulę Król , gdyż mieli pełnomocnictwo z APE-CH GmbH do prowadzenia spraw dostaw paliw z puli królewskiej Aramco na duży dyskont. Pan Marek Król proponował zatrudnienie dla mojego męża Jerzego Kaźmierczyk na moją prośbę, gdy mąż przebywał w areszcie co nie było wzięte pod uwagę, gdyż podstawiono dla mnie inną osobę za męża. Pod Urszulę Król podstawiono Ursule Birmele ze Szwajcarii, która pochodziła z Meksyku, gdzie podstawiono Poniatowskich. Była ona znajomą Ewy i Piotra Eugster, a podstawiona została pod Ursulę Idziak, aby przejść na Zakłady Starachowickie przez fałszywy krąg spadkobierców w Kanadzie zamienionych na Szwajcarię wykorzystując dane narzeczonego mojej córki pana Luk, gdyż tak był nazwany przyjaciel Barbary i Jerzego Bochyńskich pan Król, którego nazywano Luk.

Dochodzi do szeregu podmian: pod wicekonsula Stanisława Lament podstawiono pana Andrzeja Zbudzkiego z Sopotu na Kanadę i USA oraz Anglię. Z tego powodu ktoś inny podał się za mnie w Warszawie co oznacza, że zablokowanie drzwi przez DOMSTAL Sp. z o.o służyło podstawieniu pod moje dane służb wojskowych, aby przejęły nasze kontrakty oraz podstawiono inwestora zastępczego DONBAS pod zakup firm z naszych depozytów pozorując pomoc humanitarną przez Fundację APEX-STAR jako kościelną. Z tego powodu na moim e-mail pojawia się spreparowany e-mail, który był odpowiedzią na moje pismo, aby wyglądało, że odpisuje do mnie Bożena Bochyńska-Kaźmierczyk. Dowodzi to, że podstawiono mnie na Ukrainę pod męża pani Bożeny Szwed, który jest z Ukrainy. Wynika to z faktu przekazania spółki DOMSTAL Sp. o.o. dla męża Jerzego Kaźmierczyk za darmo, jako dodatek do zakupu GBC Centrostal Bydgoszcz S.A., gdzie podmieniono dane mojego męża i dokonano podmiany nazwiska przez błąd „zi” w Fundacji APEX-STAR, aby wyprowadzić pieniądze na zakup GBC Centrostal Bydgoszcz S.A, którego firma DOMSTAL Sp. z.o.o. zleciła przygotowanie fałszywej opinii psychiatrycznej o próbie samobójczej męża, której nie było, aby ukryć skradzione pieniądze. W Bydgoszczy znalazła się firma PESA S.A., której pociąg kursuje między Ostrowcem Świętokrzyskim a Skarżysko-Kamienna , gdzie zamontowano instalację głosową z błędnie zapisaną miejscowością Michałków zamiast Michałów, aby ukryć tereny cara Mikołaja II, który występował jako Franciszek Bocheński. Fundacja APEX-STAR podstawiona do Sądu w Katowicach została podstawiona pod mienie Lubomirskich mojej babci spalonej w Kruszynie co połączono z drugim majątkiem Kluczkowice w powiecie Opole Lubelskie. Dawna pomoc humanitarna po wojnie jest zamieniana na obecną na fundację APEX-STAR podstawiając w Szwajcarii fundację o. Józefa Maria Innocentego Bocheńskiego przez samo „h” jako księdza zamieniając zapis mojego taty w Oświadczeniu Woli z dnia 28.06.2006 roku aby błędnie odczytać skrót książę jako ksiądz podstawiając pod takie dane mojego męża Jerzego Kaźmierczyk jako Jerzy Lubomirski, a pod teścia Jan Kaźmierczyk podstawiono Jana Lubomirskiego i jako Jana Tarnowskiego mojego dziadka Franciszka Jana Mazurka pod którego wstawiono Waldemara Maksalon i jego 12 członków rodziny jako spadkobierców na działce Nowowiejskiej 29, co jest absurdem i oszustwem Urzędu Miasta Starachowice i Starostwa Powiatowego w Starachowicach. W Iłży w czasie wojny był niemiecki notariat, gdzie przez zasiedzenie Niemcy dorabiali dokumenty obecnie podstawiając pod Polskie mienie volksdeutschy czego przykładem jest Waldemar Maksalon.

Powodem tego jest fakt uratowania mojej carskiej rodziny, która w systemie bankowym widnieje , że nie żyje. Powoduje to podmianę linii genealogicznych na Radziwiłł i inne, aby ukryć Romanow i kradzież pieniędzy przez rządy wielu krajów co kryje zapis krąg spadkobierców w miejscu, gdzie ich nie ma. Fundację księdza Boheńskiego w Szwajcarii połączono z M-Bank w Łodzi przez błąd w moim nazwisku w umowie do zawożonego rachunku w tym banku na Bożena Bohyńska-Kazimierczyk. Przez błąd Bożena Bożena Bochyńska-Kaźmierczak , dokonuje się przejścia na Misję w Niemczech pod panią Kanclerz A. Merkel i łączy z Radio Maryja co połączono przez kolejny błąd „zi” z Jerzym Kazimierczyk w fundacji APEX-STAR w Sądzie w Katowicach co przez nazwę ulicy Francuska połączono z Bohaterów Westerplatte 1/1 w Starachowicach, dawną ulicą Francuską i przez numer 29 pod garażem na ulicy Bohaterów Westerplatte 1. dokonuje się przejścia na działkę 29 na ulicy Nad kamienną 25 co połączoną z reaktywowanymi Zakładami Starachowickimi wykorzystując akcje na okaziciela i podstawiając fałszywych arystokratów przez IPN Kraków. Należy dodać, że sprawę METRON S.A w Toruniu połączono ze stadninami, aby odnieść się do stajni przypałacowych. Świadek w sprawie Metron S.A. pani Grodzka została podstawiona pod Konsula, który zmienił pleć i nazywa się Anna Grodzka podstawiona pod Annę Piórecką dla ukrycia oszustw Bohdana Żakiewicz pracującego z CIA, które ukrywa prawdę o naszej rodzinie, a dokumenty są w Stratford.

Załącznik

  1. Artykuł internetowy o miejscowości Kowaliszki na Litwie i majątku Komorowskich.

Z poważaniem

Bożena Bochyńska-Kaźmierczyk

mgr inż. mech. Jerzy Kaźmierczyk

About thetimesofpoland

Historia rodziny carskiej w Polsce od 1918 roku do 2015 roku. Judy Lew główny herb rodu
This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

