Regencja fabrykowana pełnomocników przez Watykan dla fałszywych Sanguszko

Niech Zmartwychwstały Jezus Chrystus objawi prawdę i przez jego zwycięstwo nam do odwagę, abyśmy nie ulegali byle komu i byle czemu hodując mamonie, zamiast służyć Stwórcy, który jest błogosławiony na wieki. Niech zwycięstwo prawdy stanie się nauką i zrozumieniem dla wielu. “Per aspera ad astra”, czyli “Przez trudy do gwiazd”.
Aby ktoś mógł bezpiecznie spać inni muszą czuwać.

Starachowice 28.03.2016

Bożena Bochyńska-Kaźmierczyk
mgr inż. mech. Jerzy Kaźmierczyk

Zamieszkanie:
ul. Nad Kamienną 25
Zameldowanie:
ul. Bohaterów Westerplatte 1/1
27-200 Starachowice

Polska

Jego Ekscelencja Papież Franciszek
Prezydent Rzeczypospolitej Po
lskiej

Andrzej Duda

Zawłaszczenie Tarnowa przez służby wojskowe podstawione pod nazwisko wymordowanej rodziny książąt Sanguszko podstawionych pod nazwisko Dąbrowski pracownika spółki SOF-ART Sp. z o.o. na Lipie Henryk Szyb 1, gmina Brody Iłżeckie.

Niech Jezus Chrystus zwycięzca śmierci, piekła i szatana w dniu dzisiejszym uwolni ludzi przetrzymywanych w zakładach psychiatrycznych wbrew ich woli z powodu działań kościołów i systemów politycznych, które upozorowały ludzi na chorych. Niech uwolni Pan nawet tych , którzy uwierzyli w swoją chorobę a nie są chorzy, ale podawane im leki powodują zaplanowane schorzenia. Z tego powodu Kościół katolicki modlił się za ludzi w pasach w zakładach psychiatrycznych, gdyż wiele z nich to zdrowi mądrzy ludzie, którzy padli ofiara masonerii w Kościołach, aby nic nie mówili. Nazwano to w poprzednim systemie, że byli niepoprawni politycznie. Oznacza to, że dawny system z Kościołem zmuszają ludzi do kłamstwa, aby nimi manipulować i mieć pretekst do oskarżenia wcześniej przekupując. Doszło do oddania terenu Zakopanego poprzez upozorowanie mnie Bożeny Bochyńskiej-Kaźmierczyk z pierwszego małżeństwa Piórecka na żonę Dariusza Dąbrowskiego po czym dokonano niuansu przez podmianę mnie na Katarzynę Kumek i Katarzynę Kaźmierczyk. Manewr ten dokonano przy zaskarżeniu Dariusza Dąbrowskiego przez moich rodziców, gdzie widniał również Dariusz Piórecki po czym zamieniono Dariusza Pióreckiego na Dariusza Bochyńskiego i podmieniono na Dariusza Dąbrowskiego i podstawiono w sprawie SO Kielce IIIK 207/07 na zaskarżenie Jerzego Kaźmierczyk co podmianą akt w sądzie. Celem tego jest wykorzystanie moich danych i DNA do Tarnowa dla fałszywych Sanguszko, podstawionych pod rodzinę pochodzącą z Litwy, gdzie wymordowano rodzinę Komorowskich i podstawiono Zygmunta Komorowskiego, którego obecnie podstawiono pod Zygmunta Dąbrowskiego ojca Dariusza Dąbrowskiego, którego podmieniono na Piórecki przez Sąd w Kielcach. Celem tego było ukrycie oddanie terenów mojej babci księżnej Lubomirskiej w Rzeszowie dla Kościoła katolickiego. Ludzie byli zbulwersowani działaniem Kościoła katolickiego, gdyż oddano cały rynek pozbawiając ludzi dostępu do terenów miasta.

W Rzeszowie pracuje pan Bartłomiej Pikul syn Stanisława Pikul i Janiny Pikul podstawionej pod Janinę Kulczyk. Bartłomiej Pikul został upozorowany na męża mojej córki Marty Pióreckiej zamienionej na Annę Piórecką , która jest siostrą zakonną, którą wykorzystano do oddania Pałacu w Niezdowie dla państwa Maślak z USA, aby przejść na nasze mienie zarządzane przez Wacława Bocheńskiego w USA, gdzie podstawiono Marię Bochyńską i jej córkę Marię Gudewicz z domu Bochyńska, za którą podstawiono Marię Kiszczak na Liski Stara Jucha, które PRL oddał dla mojej cioci Marii Gudewicz podstawiając jej dzieci Ewę , Elżbietę i Dariusza Gudewicz podstawionych pod Dąbrowskich dla fałszywych Sanguszko. Upozorowano, że jestem żoną handlarza narkotyków Dariusza Dąbrowskiego co spowodowało moje aresztowanie na wniosek starosty starachowickiego Dariusza Dąbrowskiego podstawionego pod handlarza narkotyków pozorując, że jest to sprawa o podarcie wydruku, a w rzeczywistości podmieniono prokuratora z Torunia na prokuratora z Opoczna, aby podmienić mnie za córkę moich teściów, a jej dzieci za dzieci moich rodziców. Doszło do podmiany przez akta medyczne i ZUS , który zauważył błąd w zwolnieniu lekarskim i prosił o sprostowanie po czym został sprostowany błąd , a w rzeczywistości moje dane zostały powielone co wynika z zaświadczenia wydanego przez ZUS , gdzie widnieję błędnie jako Bożena Bochyńska-Kaźmierczak z moim prawidłowym pesel. Na obserwacji w zakładzie psychiatrycznym wyczytano osobę o nazwisku pani Kaźmierczak co oznacza możliwość dalszej podmiany. Dlatego podmieniane są wypisy szpitalne, gdyż powielone są osoby na badaniach w szpitalu w Końskich na rehabilitacji wydział reumatologii, gdzie również przebadano mnie pod kątem psychiatrycznym i jestem zdrowa . Przyjechałam samochodem do domu, a mąż odbywał karę pozbawienia wolności obarczony za kradzieże Kościoła katolickiego w sprawie SO Kielce IIIK207/07. Wykorzystano, że na oddziale w Końskich w tym samym czasie leczył się pan Dąbrowski z prawdziwej rodziny książąt Sanguszko. Jego postawa była widoczna i wskazywała, że pochodził z rodziny arystokratycznej dlatego podeszłam do niego pytając czy znał mojego dziadka Brunona Bochyńskiego. Powiedział, że był w wytworni wód gazowych w Radomiu jako dziecko i znał Mariana Bochyńskiego, a takie dane są w Kościele katolickim mojego dziadka Brunona Bochyńskiego na które odebrano Rzeszów i oddano Żydom majątek w Zakopanym. Oznacza to, że szereg osób miało zostać umieszczonych w zakładach psychiatryczny w pasach, aby świat nie dowiedział się prawdy o działaniach masonerii w Kościele pracujących dla Żydów. Z tego powodu podstawiono Teresę Szmytka pod matkę Iwony Wróblewskiej panią Ciepielewską w celu podmiany rodzin przez dom starców co doprowadziło do podstawienia ich na Pałac w Białaczowie jako zakład psychiatryczny i hotel, aby przejść na Szwajcarię, gdzie podtrzymywany jest sztucznie mózg mojego dziadka Brunona Bochyńskiego, który ukrywał się pod nazwiskiem ojciec Józef Innocenty Maria Bocheński rektor Uniwersytetu we Fryburgu w Szwajcarii.

Pan Dąbrowski w rozmowie mówił, że „uczono nas , aby zapomnieć” to znaczy, aby milczeć na temat swojego pochodzenia co jest zbieżne z tym o czym mówili moi rodzice. Jego rodzina Sanguszko została wymordowana na Ukrainie, a jego wujek książę Sanguszko został przecięty piłą . W taki sposób mordowano chrześcijan, z opowiadań mojego ojca mogę przytoczyć słowa „im lepsze osoby tym gorszym cierpieniom zostały poddane.” Oznacza to, że dzisiejszy system i Kościół ma szeregach osoby z masonerii, które dążą do zniszczenia chrześcijaństwa i chrześcijan.

Z tego powodu państwo Stanisław i Janina Pikul pracują dla Watykanu, gdyż przekazaliśmy im pełnomocnictwo do odzyskania dla nas mienia co wykorzystano przeciwko nam. W tym celu męża Jerzego Kaźmierczyk w jego spółce „MARMOROC-POLSKA” Sp. z o.o. Sąd Rejonowy w Starachowicach wezwał do odtajnienia mienia pozorując męża na pełnomocnika w swojej firmie do podmiany na Stanisława Pikul. Bóg dopuścił, abym uwierzyła w uczciwość państwa Pikul, aby ujawnić prawdę i wyszło prawdziwe oblicze ludzi.

Masoneria to religia satanistyczna, a więc jest synagogą szatana, która działa w Kościele katolickim

mamiąc ludzi zaszczytami i wykorzystując nieświadome osoby.

Aby doprowadzić do kradzieży mienia carskiego wykorzystano moje dane prawdziwej arystokracji i podstawiono służby wojskowe, które przez ZUS podmieniły moje dane osobowe na Bochyńska-Kaźmierczak i mimo poprawienia dokumentu wytworzono dwie osoby.

Następnie Bożena Kaźmierczyk jako kolejna osoba co oznacza, że system przyjmie każde kłamstwo. Męża Jerzego Kaźmierczyk podmienił ZUS i Urząd Skarbowy na Jerzy Każmierczyk czyli tak jak mnie przez sieć Play oraz tak jak Sąd w Kielcach przesłał moja sprawę o przywrócenie stanu posiadania carskiej rodziny do państwa Maksalon, aby pozorować dawne rodziny volksdeutsch i SB za rodzinę carską i rodziny arystokratyczne.

Z tego powodu dochodzi do totalnych nadużyć sądów, które bez jakichkolwiek zahamowań dokonują oszustw krytych immunitetem. Z tego powodu w Toruniu w sprawie IIK 164/11 sędzia Wojciech Pruss określił nieprawdę, że ja rezygnuję ze swoich zeznań co było nie prawdą, ale jest to kryte przez fałszywe opinie psychiatryczne w sensie urojeń co do sądów, które dokonują przestępstw w majestacie prawa i naruszają godność mojego męża , moich rodziców i dziadków i moją. Wykorzystano w Kościele dwoje moich skradzionych dzieci i ich DNA.

Dlatego Kościół katolicki skazał mnie i męża na śmierć i już zabił moich rodziców, aby dostać się do pieniędzy carskich i władzy.

Momentem tym było spotkanie na Wawelu z dyrektorem, w obecności państwa Pikul, gdy mama była w domu w Starachowicach.

Doszło do zapytania czy przyjechałam odzyskać Wawel, trzykrotnie powiedziałam, że nie, ale zabezpieczyć miecz Chrobrego „Szczerbiec”, który jest domeną królewską mojej rodziny i faktyczną naszą własnością, gdyż car odkupił miecz w Paryżu.

Otrzymałam odpowiedź na piśmie nie adekwatną do wypowiedzi ustnej, gdzie określono, że Tarnowscy nie mieli do niego dostępu i nie uzyskali zwrotu co jest nieprawdą , gdyż miecz paradny dotyczy tej samej osoby, a był noszony jako strój uroczysty co oznacza wydanie dla osób niepowołanych naszego mienia, którzy nawet nie są prawdziwymi Tarnowskimi, ale są wykorzystywani dla fałszywych Sanguszko.

W tym celu wykorzystano mój dawny adres na ulicy Konstytucji 3-Maja 23/1 wcześniej Dr Anki 23/1 tworząc pod jednym adresem pozór dwóch osób i podstawiając osobę, której sprzedałam mieszkanie czyli Annę i Lucjana Sznajder podstawioną pod Annę Piórecką a drugą rodzinę podstawiono przez pozorowanie jej za Annę Gromek udając, że jest jedną osoba i podstawiono syna Anny Gromek pana Bartosza Gromek pod Bartosza Pikul pozorując związek z moja córką Martą Bochyńską za którą podstawiono Anne Piórecką skradzioną dla Kościoła katolickiego.

Takie pozorowanie oznacza, że podstawiono Anne Gromek za żonę jej syna Bartosza Gromek, a Annę Sznajder podstawiono za żonę jej syna Mateusza Sznajder, który jest jej dzieckiem przysposobionym , aby podstawić za Michała Pióreckiego w celu upozorowania, że moje dziecko było w domu dziecka.

Anna Sznajder przyjechała z Krakowa do Tychowa pozorując, ze jest inną osobą i podstawiono pod firmę Surdy&Aksan z Tychowa na Australię moje dane osobowe podmieniając dzieci Renaty Aksan czyli córkę Annę Aksan i syna Adriana Aksdan podstawiając Renatę Surdy i Renatę Jakoniuk pozorując jedną osobę.

Anna Aksan jest podstawiona pod pod moją córkę Annę Piórecką, a Adriana Aksan podstawiony jest pod Adriana Wróblewskiego, który ma siostrę Angelikę Wróblewską wykorzystując zlecenie do Kościoła Prawosławnego namalowania Ikony, aby przejść na prawosławie.

Annę Aksan podmieniają dalej na Annę Wróblewską na Warszawę i Pałac w Łańcucie pozorując wielokrotne związki w tym z generałem rosyjskim Radziejewskim. Z twego powodu Policja w Starachowicach dorobiła fikcyjną sprawę prowadzona przez policjanta Radziejewskigo, aby przejść na mojego syna Adama Kornaszewskiego zamieniając go na Sergiejew w celu zamiany na rosyjskiego generała. Dokonano szeregu oszustw jak wezwanie mnie na światka do Katarzyny Kumek przez jej obecnie byłego męża pana Grzegorza, którego nie znam i nigdy z nim nie rozmawiałam, pod pretekstem, ze z nim rozmawiałam. Kolejnym takim oszustwem jest wezwanie mojego męża jako świadka do Nowe Ostrawy podczas gdy nie był żadnym świadkiem niczego, aby pozorować dorobiony wypadek którego nie było i dorobiono mandat w sądzie karnym, aby przejść dalej na mienie księżnej Lubomirskiej mojej babci oraz na Łuków na Templariuszy czyli mienie mojej rodziny. Obecnie w terminie 04.01.2016 roku miałam być w jakiejś sprawie świadkiem którym nie byłam, aby dorobić kolejne alibi dla oszustów podstawionych pod moich rodziców. Wezwanie obecnie zostało podrzucone, którego wcześniej nie było i widoczne jest podpisanie przez aspiranta Łukasza Radziszewskiego, asystenta Wydziału d/w z Przestępczością p-ko Mieniu i przestępczości Nieletnich. Jest to za rażący przykład dorobienia fabrykowanych akt do powielenia osób. Mojego syna magistra inżyniera architekta przerobiona na kilka osób i dorobiono technikum, mimo, że to jest nieprawda, gdyż kończył wcześniej Liceum Ogólnokształcące a nie technikum, ani nie zawodówkę. Takie dokumenty podrzucono, aby pozorować inne osoby i przez akta kryminalne dorabiać oszustwa. Posłuszni muszą wykonywać polecenia sprzeczne z chrześcijaństwem i etyką, aby mieć pracę, bo inaczej są szantażowani i podstawieni pod dorobione tożsamości, gdzie się dorabia akta kryminalne. Dlatego moja sprawa znikła i pojawiała się w sądzie o niższej instancji, aby przejść na coraz to niższą i pozorować winę i skazanie powielając sprawy, tam gdzie ich nie było i oskarżyć nas o działania służb. Podstawiono moją wnuczkę pod moje mieszkanie pozorując, że jest moją córką wykorzystując moje staranie o prawa do wnuczki z którego zrezygnowałam i dokonuje się podmiana moich rodziców. Następnie dorobiono potajemnie alimenty na mnie podmieniono mnie na Ewę Kornaszewską z pierwszego związku Machowska z domu Niewczas, która miała płacić alimenty na swoje dziecko Paulinę, a jest obecnie żoną, byłego mojego męża Dariusza Pióreckiego, który zmienił nazwisko po rozwodzie na Kornaszewski pozorując, że są rodzicami Wiktorii Kornaszewskiej. Celem jest podmiana, aby mnie obarczyć alimentami i powielać moją wnuczkę na kilka osób pod Irlandię, skąd ją skradziono do Polski, gdzie ją podstawiono pod Janiszewskich pozorując, że matka Agnieszka Kornaszewska obecnie Janiszewska z domu Krześniak jest z domu Kornaszewską, aby ukryć użycie dokumentów Kordaszewskich zamordowanych w „Palace” Zakopane Katowni Podhala i podmienić na rachmistrza Warszawy przez Rachmistrza Kielc pana Wiktora Jarońskiego podstawionego pod Wiktora Suworowa, a mnie podmieniając przez „a” jako Bożena Bochyńska-Kaźmierczak przez błąd w reportażu, gdzie ja występowałam jako oprawa muzyczna w „Zapomniana Deklaracja Wiktora Jarońskiego” w Kielcach i tak podstawiając moje dane w ZUS w „MARMOROC-POLSKA” Sp z o.o. w spółce mojego męża Jerzego Kaźmierczyk, zawłaszczanej przez państwa Stanisława i Janinę Pikul byłych pełnomocników na których wyprowadzono nasze mienie dla Skarbu Państwa, podstawiając agentów wywiadu fałszywych Sanguszków. Dalszą podmianą jest podstawienie mojej wnuczki dla Olga Radziejewskiego generała rosyjskiego, męża Anny Wróblewskiej z Warszawy , aby podstawiać moją skradzioną córkę Annę Marię Piórecką podstawiając dalej Annę Pachowską z domu Piórecką pod moje dzieci z kradzieży i wnuki kryjąc, się za moimi wnukami z trójki dzieci moich które wychowywałam. Dlatego upozorowano, że mam małą nieletnią córkę i już dorabiane są akta kryminalne, co jest widoczne, że jest już planowane jest jej morderstwo, gdyż jest podmieniana na osobę nastolatkę, którą zamordowano Wiktorie Cichocką obcą osobę, podstawioną pod Ewę Cichocką nie mieszkającą na ul. Nad Kamienna 25 ale przejętą przez Sąd i Komornika dla Waldemara Maksalon udającego właściciela moich nieruchomości i rzeczy, aby ich zlicytować na fałszywe dane osobowe przez fabrykowane długi. Podstawiono wieczne działy spadku po moich rodzicach i dziadkach oraz nawet po nas żyjących i dzieciach i wnuczkach przez obcych ludzi i przez komornika , który sfabrykował dokument, aby wstawić na moją nieruchomość, Piotra Cichockiego na spadkobierce i Bernadettę policjantkę co jest oszustwem, aby podstawić Piotra Idziaka męża mojej siostry, a moja siostra znika z nieruchomości mimo odrzucenia dokumentu przez Urząd Skarbowy i Sąd w Starachowicach. Upozorowano mnie na matkę mojej wnuczki i podstawiono pod Ewe Cichocką i Kornaszewska w Łodzi na Ewę Eugster na Szwajcarię, która powróciła do panieńskiego nazwiska Jakubczyk i wykorzystano dane do działów spadku po mojej żyjącej wnuczce Wiktorii Kornaszewskiej, córce z pierwszego małżeństwa mojego syna Adama Kornaszewskiego, który wcześniej nosił nazwisko Piórecki. Obecnie matka dziecka ponownie wyszła za mąż i nazywa się Janiszewska, co oznacza, że podstawiono moją wnuczkę pod dawne systemy UB oraz służby, aby zamienić w IPN ofiary na sprawców czyli pod osoby inwigilujące mojego dziadka Brunona Bochyńskiego, w Szwajcarii występującego jako Józef Innocenty Maria Bocheński we Fryburgu w Marly na Misji, gdzie jego ciało poddano doświadczeniom i jest sztucznie podtrzymywany przy życiu.

Ja nie była świadkiem żadnej sprawy czyli wezwanie jest fałszywe i podłożone wstecz bez potwierdzenia. Wykazany termin był 04.01.2016 rok godzina 10, a data 30.12. 2015 czyli tak jak wcześniej z Komisariatu w Ostrowcu świętokrzyskim w sylwestra latach ubiegłych wezwano mnie do sprawy o carski majątek zamkniętej w Starachowicach przez prokuratora Grudniewskiego. Stąd zaczęto mnie określać,jako arabka, gdyż Urząd Miasta Starachowice i Kościół katolicki wytworzył dla mnie wielokrotne związki , to samo zrobił dla dla moich rodziców , dziadków co kwalifikuje do zamknięcia tego urzędu i wypłaty odszkodowania, gdyż inaczej pracownicy nie czują odpowiedzialności za swoje czyny i deprawują młode pokolenie ucząc sposobu na życie jakim jest oszustwo.

Wykorzystano nieruchomości po moich rodzicach odzyskując na nas mienie i uniemożliwiając nam dostęp, aby nie dopuścić do zapłaty podatków w celu wytworzenia windykacji do kradzieży carskich depozytów.

Oznacza to, że windykacje przysłane obecnie na nazwiska wymienione jako poprzednie Piórecka co jest niezgodne z prawdą są fałszywe, gdyż powróciłam do panieńskiego nazwiska Bochyńska, a wszystkie sprawy na Piórecka miałam zamknięte, na które nie ma już przejścia. Nazwisko Piórecka, jest wykorzystywane do przejścia do Precjozów carskich na moje Oświadczenie Woli od taty i podstawiono służby na moje dane osobowe.

Nazwisko jest potrzebne do podstawienie pod Oświadczenie Woli mojego ojca i podstawienia Dąbrowskich przez Bank Raiffeisen=POLBANK i biuro prawne w Tarnowie dla Sanguszko , przez co doszło do zaskarżenie mojego męża Jerzego Kaźmierczyk i pana Stanisława Pikul i Janiny Pikul na fikcyjny dług w celu zamiany mojego męża na pana Pikul pozując opiekunów i zastępczych inwestorów, aby przez windykacje można było dokonywać kradzieży przez pełnomocników, którzy już ukradli mienie podając się z potajemnie a regentów i opiekunów naszych dzieci. Z tego powodu prokuratura odmawia prowadzenia spraw jednocześnie, jestem aresztowana w swoim domu na wniosek stratostaty, którego upozowano na mojego męża, w sieci, a mąż prawdziwy został skazany w Toruniu i określono przez psychiatrów, że mąż ma inną żonę, co oznacza, że psychiatrzy pracują dla masonerii w Kościołach, przeciwko Polsce, aby uniemożliwić obronę ludzi szlachetnych zamienianych na przestępców. Kościół katolicki obecnie stosuje jedynie fikcję i pozór nierozerwalności małżeństwa, gdyż w rzeczywistości nie przeszkadzają mu wielokrotne małżeństwa Marty Kaczyńskiej, potrzebne do fabrykowania linii genealogicznych.

Podmieniono moją rodzinę w Kościele co oznacza, że diabeł chciał sprzedać nasz chrzest dla służb, a wypowiedzi hierarchów stoją w sprzeczności z działaniami Kościoła katolickiego w celu osiągnięcia korzyści majątkowych.

Sam Kościół Katolicki wytworzył wielokrotne związki dla mnie i męża aby podstawić służby , które ukradły dla Kościoła katolickiego mienie mojej rodziny. Moje dane osobowe miały być podstawione dla mojej siostry Beaty Idziak i powielone podmieniając naszych rodziców, aby ich znieważyć przez Kościół Katolicki.

Jest to świadome działanie z premedytacją o czym Pismo Święte mówi, że kto świadomie grzeszy wina zostaje mu poczytana i nie ma dla takiego ubłagania za grzechy.

Nie można w tym wypadku powołać się na miłosierdzie, gdyż krzyżowany jest ponownie Chrystus co pasowało dla synagogi szatana, będącej w Kościele katolickim. Sąd Apelacyjny w Krakowie wydał opinię dla mnie jako zdrowej podobnie jak wcześniej Kielce oraz Końskie co jest w sprzeczności z Tomaszowem Mazowieckim, a oznacza podmianę mnie do Torunia na inną osobę w celu podmiany mojego ojca, co jest widoczne w Urzędzie Miasta Starachowice.

Określenie przez psychiatrę w Toruniu, że mój ojciec nie był arystokratą, przy jednoczesnym użyciu mojego DNA w Moskwie i uzyskanie dostępu do mienia carskiego na moich kontach jest dowodem zaplanowanego morderstwa męża przez sąd w Toruniu i mojej rodziny na zlecenie Kościołów, które zawłaszczyły mienie mojej rodziny.

Wszystkie jednakowe nazwiska powinny mieć wspólne korzenie, co jest nieprawdą przy podstawieniu służb wojskowych, które zmieniają nazwiska. Dlatego wykorzystano nazwisko lekarz Dąbrowskiej oraz jej matki podstawionej pod Zofię Radziwiłł, a jej męża Jerzego Dąbrowskiego podstawiono pod Jerzego Bochyńskiego z Katowic następnie na mojego męża Jerzego Kaźmierczyk podmieniając go na Radziwiłł już 1998 roku, gdyż DNA jego dzieci wykaże linię Radziwiłł, po ich matce Katarzynie Kaźmierczyk w domu Krasuskiej, której ojca oszukano pozorując, że jest dzieckiem z nieprawego łoża Tarnowskich, poniżając naszą rodzinę przez Kościół katolicki, który współpracuje z ludźmi z SS-, którzy przy torturach pozabierali sygnety rodowe mordowanych osób i podstawiono ich obecnie jako spadkobierców w Zakopanym przez Toruń i Tarnów, gdzie zamieniono mojego męża Jerzego Kaźmierczyk na Jerzego Dąbrowskiego i Jerzego Kaźmierczak tak jak w ZUS podmieniono mnie w „MARMOROC-POLSKA”Sp. z o.o., gdzie wprowadzeni byli do zarządu państwo Pikul co oznacza , że skradzione pieniądze, użyto do zakupu POLBANKU dla Kościoła katolickiego. W firmie MARMOROC-POLSKA Sp. z o.o. nie występowałam jako Piórecka, a tak mnie podmieniono i poprzez fałszywe długi próbowano zatwierdzić oszustwo przez Tarnów podmieniając mnie na mojego męża Jerzego Kaźmierczyk przez sprawę Ko 336/13 w Starachowicach, którą przesłano do Torunia do sprawy Pawła Krzymowskiego, gdzie zamienił mnie na Elżbietę, próbując wyłudzić milion złotych przez fałszywe windykacje pozorując , że zwrócono mi pieniądze. W Sieci PLAY określono, że byłam zarejestrowana na Lipie Henryk Szyb 1, pod moim numerem telefonu, który używałam drugi rok, a zameldowana byłam na Lipie Henryk Szyb do 2010 roku, co jest fizycznie niemożliwe i dowodzi, że zarejestrowano mnie przed zakupem numeru telefonu i podstawiono agenta posługującego się moimi danymi osobowymi i numerem telefonu w celu tworzenia dalszych zadłużeń. Polacy padli łatwym łupem dlatego, że charakteryzowali się wiernością, uczciwością, honorem i nie posądzali , że mogą być oszukani przez urzędników państwowych, sędziów, prokuratorów, policjantów, a w szczególności przez Kościół katolicki. Jeden z uczciwych biskupów w rozmowie z nami prosił o modlitwę, i mówił, że jest bardzo źle w Kościele. Można zauważyć, że dużo księży z powołania jest mordowanych, bądź dorabiane są dla nich choroby w celu ich doprowadzenie do śmierci przez zastosowanie niewłaściwych leków.

W Tarnowie państwo Pikul poprosili mnie do kancelarii adwokata Sanguszko w celu wytworzenia dokumentu dla mojego syna Jakuba Pióreckiego, aby przejąć na mienie pozorując opiekunów jako regentów i podstawiono pana Jakuba Dziedzic z APE-Jerzy Kaźmierczyk zamkniętej firmy w 2007 roku, ale prowadzonej nielegalnie przez dyrektora Jakuba Dziedzic podstawionego pod mojego syna czego dowodem jest sprawa w Toruniu IIK 164/11, gdzie zamierzano ukryć prowadzenie nielegalnie firmy w Polsce przez podstawienie pod szwajcarską spółkę, APE UMWELTTECHNIK AG, której dokumenty nie dostarczył mecenas Zarzycki, ponieważ zmarł oficjalnie na atak serca w Szwajcarii, gdzie Kościół katolicki podstawił moją skradziona córkę Annę Piórecką i syna Michała Pióreckiego za spadkobiercę, po Jerzym Kaźmierczyk zamienionym na Jerzego Pióreckiego i Dąbrowskiego oraz Jerzego Bochyńskiego do Tarnowa, co ukryto przez wytworzenie długu i tożsamości dla Jana Lubomirskiego i Jerzego Lubomirskiego. Należy zadać pytanie tym, którzy już nieracjonalnie myślą dlaczego już skradzione mienie powoduje podmianę tożsamości oraz adresów w celu dopasowania służb jeśli Boga by nie było. Odpowiedź jest prosta Bóg istnienie i dlatego jedynym celem złego jest upozorowanie fałszu na prawdę, aby udawać sprawiedliwego wobec Boga.

Jest to koniec czasu i diabeł się spieszy aby, zniszczyć ludzi rękami Kościoła i ludzi wierzących określając, że ich bogiem jest pieniądz. Mojego męża Jerzego Kaźmierczyk do APE UMWELTTECHNIK AG podmieniono przez błąd „zi” jako Jerzy Kazimierczyk, tak jak pani Helena Surma do wodociągów w Starachowicach wytwarza dla mnie dług powielając przez urzędników jej dane jako nazwisko odmienne i nieodmienne jako Heleny Surmy i Heleny Surma jako fałszywie „wyprodukowane” dwie osoby, jedna do banku w Szwajcarii i USA, gdyż na zachodzie nie odmienia się nazwisk. Jedno zastosowane za granice a drugie do Polskich banków. Dowodzi to, że Kościół katolicki współpracuje z komunistami prześladując arystokrację i Polaków, dla pieniędzy. Konieczna jest rewizja zakładów psychiatrycznych i psychiatrów, czy mają prawo dalej pełnić obowiązki , gdyż według ich opinii powinni być pozbawieni prawa do wykonywania zawodu, gdyż przekroczyli wszelkie prawa w tym prawo Sokratesa, „PO PIERWSZE NIE SZKODZIĆ”.

Tak samo jak i sędziowie przekroczyli prawo, którzy nie mają prawa oskarżyć człowieka ponieważ wykorzystano pozew o działania na szkodę firmy „MARMOROC-POLSKA” Sp z o.o., przeciwko Bohdano Żakiewicz i podstawiono Stanisława Pikul i Janinę Pikul w Tarnowie powielając na Pikul i Pikula, pozorując dwie osoby. Sprawa w Toruniu miała na celu zamianę poszkodowanego na oskarżonego nie biorąc pod uwagę treści wysyłanych do sądu ani Oświadczenia Woli mojego taty , ani nawet odmówienia prowadzenia śledztwa w sprawie APE-Jerzy Kaźmierczyk na szkodę mojego męża przy jednoczesnym jego skazaniu na firmę PPH APE-Jerzy Kaźmierczyk, w tej samej zakończonej sprawie prawomocnym wyrokiem i odbyciem kary pozbawienia wolności dwa lata oraz zapłaceniem grzywny co ukryto i podmieniono dane osobowe, aby podstawić dyrektora Jakuba Dziedzic, który według sędziego musiał bezprawnie prowadzić dalej firmę PPH APE -Jerzy Kaźmierczyk podstawiając Jana Kaźmierczyk mojego teścia do sprawy w Toruniu, podstawionego pod mojego dziadka hrabiego Jana Tarnowskiego występującego jako Franciszek Jana Mazurek, mojej mamy ojciec. Określenie działania przez mojego męża, który nie działał nic, nie korzystał z mienia, ale osoby jak można się domyśleć zatrudnione wcześniej na stanowisku Dyrektorów, przez sędziego jest dowodem oddziaływania niebezpiecznego dla ekonomii kraju przy prawdziwych obrotach i zamkniętej firmie. Pan Jakub Dziedzic współpracował z Kurią w Radomiu, gdzie dorobiono fałszywych Bochyńskich a w Zakonie znajduje się fałszywy Rurykowicz określany jako Czuma . Oznacza to, że podstawiony jest pod mojego skradzionego syna Michała Pióreckiego, co miało ukryć kradzież dzieci przez dorobienie opinii psychiatrycznych, aby uniemożliwić ich obronę.

Płatne plotki wytwarzają ze mnie arabkę , gdyż moje dzieci zostały powielone a nawet wnuki moje zostały przypisane do mnie pozorując mnie za matkę, aby ukryć kradzież dwojga dzieci i pobieranie alimentów przez windykacje Jerzego Kaźmierczyk podstawiając wszystkie dzieci i wnuki dla mojego męża.

Dlatego Komornik w ZUS określił, że Piotr Bukat jest niewypłacalny przy jednoczesnym zakupie przez tą osobę Huty Szkła i POLBANKU, gdyż zaplanowano podmianę właściciela spółki czyli; Jerzego Kaźmierczyk , którego firma „MARMOROC-POLSKA” Sp z o.o. miała weksel od Andrzeja Pachowskiego wystawiony przez Piotra Bukat występując przeciwko mężowi Jerzemu Kaźmierczyk do windykacji depozytów carskich do których jedynie my mamy prawo i co zgłoszone już jest w urzędzie jako rozpoczęcie obejmowania mienia carskiego i mojej rodziny przez wykazanie obrazu „Kosz ze śliwkami” od mojego ojca, a co próbowano ukraść przez pozorowanie długu w Tarnowie, aby podstawić małżeństwo Pikul, gdyż wcześniej byli proszeni o sprawdzenie wartości obrazu, co jak widać zastawiono bezprawnie i podstawiono do sieci inną żonę, dla mojego męża, zamieniając moje dane przez „a” na Bożena Bochyńska-Kaźmierczak, przez akta medyczne do banku przez ZUS, do Ksiąg Wieczystych, na co nie mają pokrycia i dlatego dorabiane są długi do zawłaszczenia mienia dla fałszywych arystokratów Sanguszko z Brazylii gdzie przybywał Józef Tarnowski o czym pisał; w liście do dziadka. W tym celu zamieniono Jerzego Kaźmierczyk właściciela spółki MARMOROC-POLSKA Sp z o.o., na Stanisława Pikul z Tarnowa przez Starachowice i dlatego doszło do doprowadzenia w Tarnowie do sprawy w celu podmiany . Sprawa dotyczyła stanu podsiadania męża Jerzego Kaxmierczyk tak i jak pana Pikul w Tarnowie przez ZUS, który zawłaszczył mienie mojej rodziny. Dziwną sprawą jest, że ZUS nie miał zgłoszonych żadnych pracowników ani tych dwóch osób , gdyż firma nie podjęła działania mino to ZUS windykował nieistniejących pracowników. Jest to dowodem utworzenia drugiej spółki, aby ukryć wyprowadzane mienie , dzieje się to przez niuanse takie jak „EKO BON TON” z cudzysłowowym i bez ECO BON TON, posiadający inny REGON i NIP oraz mający adres przy tej samej ulicy Wierzbnięcie w Poznaniu, ale inny numer. We Wrocławiu podstawiono moją córkę Martę Bochyńską z Irlandii a na Poznań podmieniono moje dane podstawiając Elżbietę Bochyńską. Podobny schemat dokonał Sąd w Kielcach przez wytworzenie dwóch adresów jako ul. Nad Kamienna 25 w Starachowicach oraz ul Nad Kamienną 251 w Starachowicach, dlatego w sądzie występuje niezgodność pesel w KRS oraz prowadzone są sprawy zakończone z Sądu Okręgowego w Sądzie Rejonowym, jak sprawa sygnatura akt IX K 131/11 co miało być uzupełnione po naszym morderstwie i podstawieniu służb. Następnym przejściem na Łódź jest przejście na nazwisko Scheibler łódzkich żydowskich fabrykantów pracujących dla mojego dziadka a podmienionych na arystokratów niemieckich, gdzie podstawiono Żydów, aby wykorzystać mienie Tarnowskich wymienione w liście do mojego dziadka , gdy pisał z Brazylii Józef Tarnowski, który nie miał dzieci a był żonaty z Józefą Wardeńską. Oznacza to, że majątek w Brazylii, który tam pozostawił poprzez mojego dziadka hrabiego Jana Tarnowskiego ojca mojej mamy oraz związek mojej mamy z tatą jest połączony z mieniem carskim mojego taty , które powinno się znaleźć w naszych rękach. Dlatego podstawiają uchodźców, aby przejść na cały świat, gdzie jest nasze mienie. Mama określiła potocznie, że jest to pół świata. Podstawiono za mnie osobę z Warszawy w Urzędzie Skarbowym w Starachowicach, aby ukryć zastawienie nielegalne obrazu „Kosz ze śliwkami” zgłoszony jako rozpoczęcie obejmowania majątku rodowego. Obraz został wyceniony w DESA jako wartość historyczna, ale jest zniszczony bez wartości rynkowej. Moją córkę Martę Bochyńską, która jest w Irlandii podstawiono na Warszawę podstawiając pod Martę Królikowską i sfabrykowano długi jako Niestandaryzowany Sekularyzacyjny Fundusz Inwestycyjny Zamknięty w Warszawie jako Martę Bochyńską. Podmieniono moje dane, aby przejść z Piórecka na Bochyńska-Kaźmierczyk, co jest niemożliwe, gdyż zmieniłam nazwisko na moje panieńskie Bochyńska i poprzednim jest Bochyńska. Celem odniesienia było podstawienie oszustki z Warszawy na mój obraz do objęcia naszego mienia dla służb przez sprawę w Tarnowie podstawiając fałszywy dług pięć tysięcy, aby przejść na windykację naszego mienie zamieniając na pożyczki pobrane na fałszywe dane w OK na Elżbieta Bochyńska-Kaźmierczyk i Jerzy Kaźmierczyk tak jak to zrobił Paweł Krzymowski i były prezydent Bronisław Komorowski oraz Sądzie w Starachowicach w sprawie Waldemara Maksalon, która jest oszustwem na największa skale światową pod sygnaturą IC 178/15, aby ukraść mienie arystokracji w całej Polsce, a ludzi okradzionych zamierzano umieścić w zakładach psychiatrycznych przez Żydów z synagogi szatana umieszczonych w Kościołach pozorujących sprawiedliwych. Obraz jest opisany jako historyczny oraz, że był własnością mojej babci księżnej Lubomirskiej, która mieszkała w Wiśniczu na Zamku, dlatego Kościół chciał się dobrać do niego, gdyż ukradziono mienie i ziemie podstawiając fałszywą arystokrację. Zastawiane są nasze rzeczy przez oszustów którym sąd wydał mienie, aby pozorować naszą rodzinę i obecnie dorabiane są długi, aby je zawłaszczyć. To tak jakby ktoś zawłaszczył Dowód Osobisty danej osoby, dlatego rozpuszczane są płatne plotki przez Kościół katolicki, aby dokonać linczu przez zaszczucie społeczeństwem łasym na pieniądze nawet niechlubne. Obraz „Kosz ze Śliwkami” jest częścią historii mojej rodziny książąt Lubomirskich, a tym samym udowadnia, że Kościół katolicki bezprawnie dokonał zawłaszczenia nieruchomości w Rzeszowie przez kradzież moich dwojga dzieci a obecnie wykorzystując wnuki dla komunistów, dla których już policja dorabia karne akta, dla maluchów. Oznacza to, że Policja i wojsko ma za duże pieniądze, które służą do przestępstwa i przekupienia ludzi, przez płatne plotki.

Powielono również mojego syna Jakuba Pióreckiego i wykorzystano jego pierwsze konto z PKO BP do podstawienia pod oszustki z Warszawy, aby uwiarygodnić spadkobierców na apartamencie mojego męża Jerzego Kaźmierczyk do którego nie ma dostępu. W tym celu powielono moje dziecko na Kielce jako Piórecki Jakub w celu umożliwienia odwrotnego odczytania nazwiska z prawej do lewej jak w Izraelu co oznacza podmianę na drugie imię Jan i podstawienie pod teścia Jana Kaźmierczyk na Miedzną Drewnianą 244, przez Kraków zamieniając go na Jana Jakuba Pióreckiego przez Urząd Skarbowy w Starachowicach, który skierował syna do Urzędu Skarbowego do Opoczna.

Kolejna tożsamość syn Jakub Piórecki ma w Banku PKO BP w Warszawie tym razem wpisując jako Jakub Piórecki, dzieląc adres na dwie linijki pozorując , że jest synem oszustki z Warszawy, która podał moje dane do Urzędu Skarbowego jako praca w Green Baum.

Bank PKO BP podmienia moje dane wpisując najpierw nazwisko Bochyńska-Kaźmierczyk Bożena, aby odczytać jako z domu Kaźmierczyk podstawiając adres banku pod adres sądu na ulicy Konstytucji 3-Maja 27 w okresie 26.01.2016-23.02.2016 roku czyli w okresie, gdy umieszczony jest tam SR Starachowice na czas remontu, a bank jest przeniesiony na ulicę Radomska 29 co oznacza, że sąd pełni funkcję banku zawłaszczając depozyty carskie co połączono z Katowicami z sądem, gdzie złożono dokumenty fundacji męża Jerzego Kaźmierczyk jako APEX-STAR.

Podstawiono osobę z Warszawy do Urzędu Skarbowego w Starachowicach zameldowaną pod moje dane osobowe, aby ukraść obraz „Kosz ze Śliwkami” w celu ukrycia kradzież naszego mienia i podstawienia państwa Pikul jako regentów w Tarnowie dla ukrycia Watykanu.

Z poważaniem
Bożena Bochyńska-Kaźmierczyk
mgr inż. mech. Jerzy Kaźmierczyk

Podmiana Dariusza  Dąbrowskiego, pracownika SOF-ART sp. z o.o.,  karnie zwolnionego, na byłego mojego męża Dariusza Pióreckiego, którego Sąd w Starachowicach podmienił na Bochyńskiego, oraz na obecnego mojego męża Jerzego Kaźmierczyk. Celem była podmiana mojej rodziny  aby podstawić fałszywego księcia Sanguszko w Tarnowie i podmieniając mnie na Dąbrowską Katarzynę z pierwszego małżeństwa Kumek, upozowaną na spadkobiercę i dochodzi do podmiany jej na Katarzynę Kaźmierczyk, podstawioną pod moje dane osobowe i odwrotnie,  a na Lipie Henryk Szyb  podstawiono siostrę męża za spadkobierce i dlatego zadłużają nas służby aby przez windykacje na fałszywe dane osobowe dokonywać kradzieży mienia. Przedstawiam kartę , której Bank nie wyraził zgody aby zaprzestano przesyłania, gdyż podstawiono za ta osobę Starostę Starachowickiego, przez którego byłam aresztowana pod pozorem mojego podarcie wydruku aby to ukryć,  aby przez SOF-ART Sp z o.o, która nie działa od 2003 roku,  aby dokonywać ciągłych windykacji na mieniu carskim przez oszustwa Starostwa Starachowickiego i PFRON Kielce i Warszawa. Oddano dla służb precjoza carskie i moje konta do których nie mam dostępu, gdyż została firma skradziona zaraz po założeniu otwierając na moje dane osobowe spółkę cywilna przez oszustów podstawionych pod moje dane osobowe. Dlatego w Urzędzie Miasta dokonuje się podmiany nazwy  aby wytworzyć z moich danych nazwę jako firma a firmę jako tytuł. Mnie przekierowano na Miedzna Drewniana województwo Łódzkie, pozorując, że jestem teściów córką i podstawiając jej dzieci za moje pod działy spadku na naszym mieniu, aby przez podatki wyprowadzać carskie i arystokratyczne mienie a nas obciążając całością kosztów nic nie oddając. Bank dorobił adres do konta ,  na dawny adres,  pozorując że moje dzieci to osób dzieci które tam mieszkają obecnie i dlatego przysłane są wyciągi za kartę której nie mam i nazwisko, które od 2007 roku nie noszę,  a konta były usunięte i pojawiły się ponownie z byłym mężem,  który zmienił nazwisko  na Kornaszewski, a jego nazwisko przybrał Dąbrowski sfabrykowany przez Sąd w Starachowicach, na Bochyński. Podstawiono  prawdziwego pana Dąbrowskiego z Kielc wcześniej z Radomia pod nasze mienie, aby dorobić dane dla  fałszach Sanguszko podstawionych  pod wymordowaną rodzinę,  na nasze mienie książąt Lubomirskich i hrabiów Tarnowskich podstawionych pod mojego taty mienie carskiej rodziny Romanow zamieniając wszystkich na służby.Wyciąg udowadnia, że mój numer telefonu zameldowała osoba  przez jego zakupem na moje dane osobowe, pod fabrykowane dane przez Bank PEKAO SA i kieruje na Łódź, aby prać pieniądze przez fałszywe windykacje.

About thetimesofpoland

Historia rodziny carskiej w Polsce od 1918 roku do 2015 roku. Judy Lew główny herb rodu
This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

