TV Moja i jej użycie do krycia kradzieży

6

Starachowice 15.04.2016

Bożena Bochyńska-Kaźmierczyk z domu Bochyńska
mgr inż. mech. Jerzy Kaźmierczyk

Zamieszkanie:
ul. Nad Kamienną 25
Zameldowanie:
ul. Bohaterów Westerplatte 1/1
27-200 Starachowice

Polska

Sąd Apelacyjny Gdańsk
IIAKa 3/16

Sąd Rejonowy Tarnów
V GC 57/16


Prezydent Rzeczypospolitej Po
lskiej
Andrzej Duda

TV Moja jako krycie pieniędzy i złota wyprowadzanych przez starostę z SOF-ART Sp. z o.o.

Działania NKWD zmierzały do zamiany mojej porwanej córki Anny Pióreckiej na moją synową podmieniając moje dane osobowe Bożena Bochyńska-Kaźmierczyk na Elżbietę Bochyńska-Kaźmierczyk. Lider Światowy miał zostać podstawiony jako mój syn Bożeny Bochyńskiej-Kaźmierczyk. Wykorzystano do tego osoby ze Starachowic jak Agnieszka Kozłowska, którą podstawiono za moją córkę, a mój syn Adam został zamieniony na jej męża i w to miejsce podstawiono Dariusza Dąbrowskiego i tak sfabrykowane dane podstawiono do spółki MARMOROC-POLSKA Sp. z o.o. i takie dane sfabrykowano na ulicy Łopuszańskiej 38 w Warszawie. Moja wnuczka Wiktoria Kornaszewska miała być sprzedana do nierządu przez działania starosty starachowickiego z mafią narkotykową podstawiając ją na Szczecin i Opoczno pod dom, który zamierzaliśmy kupić od policjanta po sprzedaży mieszkania na ulicy Bohaterów Westerplatte 1/1 w Starachowicach. Stworzono dział spadku dla policji wykorzystując moją wnuczkę. Druga umowa była podpisana z EKO-TECH co połączono z umową z Opoczna i podstawiono fałszywych kupujących w Starachowicach robiąc działy spadku dla Policji, przy udziale Sądu, który oddał wejście dla Heleny Surma i jej córki kryjących starostę starachowickiego przez zamianę sprawy o zniesienie współwłasności na dział spadku co jest oszustwem i wstawiono Dariusza Dąbrowskiego. Wszystko ukryto przez przyłącze wodne pani Heleny Surma, gdzie sąd oddał jej wejście do mojego domu. Połączono sprawy o rentę, której mi odmówiono , ale wpisano nieprawdę o chorobie z dzieciństwa jako zapalenie opon mózgowych co zgłosiłam do sądu jako błąd. Ale takie zapisy wykorzystano do dorobienia choroby dla fikcyjnej Pióreckiej w MARMOROC-POLSKA Sp. z o.o. dorabiając fałszywe akta o uszkodzeniu ciała na nazwisko Bożena Bochyńska-Kaźmierczyk 1Ds1001/14, aby ukryć przestępstwo wykorzystania weksli SOF-ART Sp. z o.o. w MARMOROC-POLSKA Sp. z o.o. program SEZAM na VAT łącząc sprawy dwóch firm wpisując maszynę do pakowania płytek zakupioną przez NORDKOM SA i podstawiono pod SOF-ART Sp. z o.o. przez ING Bank Śląski łącząc z panem Wasilonek Ireneusz, którego połączono ze mną i panem Adamem Solak pozorując go na mojego syna. Z tego powodu przesłano do mamy pismo z Sądu w sprawie SOF-ART Sp. z o.o. z kilkoma sygnaturami, a w jednej był Ireneusz Wasilonek podstawiony pod weksel żyrowany przez Ireneusza Utnickiego i mojego tatę Józefa Bochyńskiego co podmieniono w banku PEKAO SA na kwotę powiększoną przez zastosowanie dźwigni na 25.000.000,- złotych pozorując Bożenę Utnicką na Bożenę Piórecką i Bożenę Bochyńską-Kaźmierczyk podstawiając na garaż na ulicy Bohaterów Westerplatte 1 pana Dariusza Pióreckiego w 1999 roku w wezwaniu do zapłaty przez STBS Wspólny Dom wpisując byłego męża Dariusza Pióreckiego na adres moich rodziców co jest sprzeczne z logiką , a opłaty przychodziły na Konstytucji 3-Maja 23/9b. Oznacza to podstawienie tak wykreowanych danych na Lipie Henryk Szyb 1, pod pana Kuterę podstawiając Grażynę Kutera za żonę Dariusza Pióreckiego na adres moich rodziców Józefa i Filomeny Bochyńskich przechodząc przez STBS Wspólny Dom Sp. z o.o., gdzie tata wystosował prośbę o bezpłatne oddanie mieszkanie z garażem i komórką oraz terenem w zamian za zawłaszczone w PRL maszyny Wytwórni Wód Gazowych na co otrzymał odmowną odpowiedź, a obecnie podstawiono starostę starachowickiego Dariusza Dąbrowskiego jako Dariusz Piórecki zamieniony na Bochyński w celu podstawienia weksli SOF-ART Sp. z o.o. do PFRON i podmieniono moje dane na Piórkowska, aby podstawić w Rudzie Malenieckiej pod Frelichów, którzy zastrzelili Ernesta Bochyńskiego.

Oznacza to, że weksle podpisane przez żyrantów zostały wykorzystane do podmiany rodziny. Wynika z tego, że pastor z żoną korzysta z mojego konta w banku PEKAO SA i kościół zielonoświątkowy dorobił opinię psychiatryczną do kradzieży pieniędzy wykorzystując mój list o pomoc w finansowaniu biura prawnego do odzyskania mienia. Nazwisko Piórecka jest połączone ze Szwajcarią oraz zostało podstawione na ulicę Łopuszańską 38 w Warszawie. Upozorowano Jakuba Dziedzic za mojego syna Jakuba Pióreckiego pozorując go na spadkobiercę co upozorowano przez pana Gawę w Tarnowie, który namaścił mojego syna na spotkaniu w ich Kościele na które zostaliśmy zaproszeni ze Starachowic. Był on jednym z gości u państwa Pikul czyli osób z NKWD, o czym wcześniej nie wiedziałam.

W Szwajcarii występuje obecnie pod danymi Bożena Bochyńska-Kaźmierczyk co spowodowało podmianę w Polsce. Zamierzano dokonać mistyfikacji, aby aresztować męża Jerzego Kaźmierczyk przez Policję pod fałszywe linie genealogiczne z powodu zamieszania starosty Dariusza Dąbrowskiego w handel narkotykami, nierządem wykorzystując weksel SOF-ART Sp. z o.o. podmieniony do MARMOROC-POLSKA Sp. z o.o. i tak podstawiony do banku wpisując moje dane na Bożena Piórecka do pobierania pieniędzy przez wielokrotną windykacje weksli, które są podmieniane. Upozorowano Agnieszkę Kozłowską na moją córkę i podstawiono jej córkę Magdę za chrześnicę papieża Jana Pawła II panią Magdę Kozłowska inną rodzinę. Aby podstawić pod carskie DNA te rodziny. Wykorzystano Wiktorię Kornaszewską córkę Agnieszki i Adama Kornaszewskiego podstawiając Adama Brzezińskiego i Agnieszkę Stępień pozorując tą samą rodzinę. Z tego powodu Wiktoria Kornaszewską moja wnuczka została podstawiona jako córka Agnieszki Kozłowskiej, aby wykorzystać carskie DNA dla Kościoła katolickiego. Zamierzano to porównać z sercem papieża Jana Pawła II, które podmienionego na serce mojego taty Józefa Bochyńskiego przez Kościół w Kielcach podmieniając dalej tatę na mamę co miało nastąpić w Gdańsku. Zamierzano podstawić za spadkobiercę po żyjącym moim mężu Jerzym Kaźmierczyk mojego syna Jakuba Pióreckiego, którego miał zastąpić na APE UMWELTTECHNIK AG pan Jakub Dziedzic, a jego miał zastąpić Lider Światowy z Niemiec, którego mieliśmy możliwość poznać w Szwajcarii osobiście.

Działanie takie spowodowało podstawienie Lidera Światowego jako mojego syna, i dokonano zamiany mojej córki Anny Pióreckiej na synową podstawiając jej córkę Zuzannę Maksalon jako żonę Lidera Światowego. Celem było doprowadzenie do wykorzystania moich danych osobowych na Bożena Bochyńska-Kaźmierczyk podmieniając drugi człon nazwiska na Kaźmierczak , aby połączyć z rodziną Kanclerz Niemiec Angelą Merkel i powiązać z Adolfem Hitlerem.

Analizując fakty finalnie miało dojść do małżeństwa Lidera Światowego z moją wnuczką Zuzanną z porwanej po urodzeniu córki Anny Pióreckiej , a umieszczonej jako córka Edyty Maksalon jako Zuzanna Maksalon przypisując papieża Franciszka jako dziadka w systemie pod program EKO podstawionym pod zieloną walutę.

Pojawienie się zielonej ręki nad piecem przed II wojną światową w obecności kilku osób miało znaczenie wyznaczenia czasu, w który miało dojść do zniszczenia naszej rodziny. Jest to zielona waluta jako bóg. Piec jest symbolem rodziny co miało uderzyć w rodzinę, a co też obecnie się stało. Biblijna ręka miała dodatkowy wymiar dla króla, gdyż określiła śmierć i upadek królestwa. Obecnie mamy łaskę przez Jezusa Chrystusa również dla osoby, która to widziała zieloną rękę, a jeszcze żyje i ma czas na powiedzenie prawdy, która uwolni ją oraz ocali wiele istnień ludzkich. Polska została umieszczona w grze, w którą zamieszano młodzież. O ruchach decydują gracze, których fikcyjne ruchy wprowadzane są w czyn i tworzą długi w grze do pobierania carskich depozytów dla wojska na wojnę. Ponieważ wszystko zostało wyjaśnione zamierzano wykorzystać ponownie starostę, aby tym razem aresztować mojego męża w celu ukrycia działania starostwa i UM Starachowice oraz źródeł ich finansowania ukrytego przez zieloną walutę dla miasta Starachowic a opartą na nierządzie, wojnie , narkotykach oraz handlu ludźmi. Już doprowadzono do sytuacji, że ja byłam aresztowana we własnym domu w obecności mojego męża Jerzego Kaźmierczyk po zarzutem włamania się do cudzego domu , nadużywania alkoholu oraz molestowania mężczyzn o czym mnie nie poinformowano, ale takie paragrafy wymieniono. Aby uwiarygodnić oszustwo doszło do przekazania części nieruchomości i ganku na Bohaterów Westerplatte 1/1 przez sąd dla Heleny Surma , aby ukryć wprowadzenie starosty Dariusza Dąbrowskiego pod dane byłego męża Dariusza Pióreckiego pozorując go na spadkobiercę i połączono z wiatrołapem pana Adama Wojtas w celu podstawienia go za spadkobiercę na Pałacu w Chlewiskach koło Szydłowca. Dalszym ukryciem jest wykorzystanie niepolskich czcionek oraz sprzętu do drukowania zaświadczeń i rachunków w wodociągach oraz systemu informatycznego wypisującego odwrotnie dane do odczytu według zapisu w Izraelu, aby pozorować mnie na Kaźmierczyk z domu co jest ukryte w Sądzie jako niezgodność PESEL co miało być ukryte przez fałszywe opinie psychiatryczne wytworzone w Krakowie w sprawie o rentę na zlecenie starosty.

Z poważaniem

Bożena Bochyńska-Kaźmierczyk

mgr inż. mech. Jerzy Kaźmierczyk

About thetimesofpoland

Historia rodziny carskiej w Polsce od 1918 roku do 2015 roku. Judy Lew główny herb rodu
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

