Ekterminacja naszej rodziny przez Sądy

Lubomirską z Zamojskich czyli matkę mojej babci księżnej Lubomirskiej spalonej w Kruszynie i podstawiając się pod moje dane osobowe i mojej rodziny osoby przez czerwony krzyż podmieniające metryki urodzenie. Już dziś otrzymałam informację ze przerobiono mnie na sędzinę oszustkę i miałam być dlatego wywieziona pod innymi danymi gdyż już dorobiono za moją córkę Martę Bochyńską, panią mecenas Martę Sztachetką na Toruń, która się podstawiła za moją córkę i jako obrońca w Toruniu przesłała odwołanie do Gdańska jako skarżąca mojego męża z prokuratorem, co oznacza że była atrapą obrońcy gdyż stała się oskarżycielem posiłkowym , dlatego na wokandzie pojawiała się ponownie po już zrezygnowaniu z obrony nadal Ewa Piróg Wolska, czyli druga osoba podstawiona pod Ewe Kornaszewska druga żonę byłego męża Dariusza Pióreckiego, który po naszym rozwodzie przybrał nazwisko Kornaszewski a pod Piórecki podstawiono Prokuratorów i Sędziów oraz Adwokatów, co jest tego dowodem przestępstwa sądu.

Poniżej przesyłam link osoby, która zamierzała mnie podmienić.

Jak widać demokracja nie jest dla ludzi, którzy mówią prawdę o sędziach. Sądy mają zadanie wprowadzić kabałę żydowską, oraz podmienić polskie elity na żydowskie i polaków na Żydów. Ksiądz Trzeciak napisał o Polityce żydowskiej w Polsce, a profesor Bartoszewski określił w kanadyjskiej prasie, że nienawidzi Polaków, co wprowadzono do polityki w Sądach. Polski rząd miał być skierowany na realizację Lebesborn i politykę SS i NKWD, którą kontynuował w Toruniu i zamierzał do tego czasu podmienić naszą rodzinę dla społeczeństwa pokazując inne osoby za nas, czyli już wykreowane pod herby naszej rodziny i podstawiając wojsko.

PO wprowadziło Ewę Kopacz pod herb Kopacz i podstawiło Ewę Piróg Wolską pod Nowaków Nowak Piróg. Ponadto pod Mieszała podstawiono Książąt Glińskich pod dane mojej babci Anieli Reginy Mazurek z Huty ukrytej księżnej Glińskiej w domu Maksalonów, ale nie ze Starachowic co obecnie uczyniono. Mieszała to miejscowość a nazwisko Nowak i podobnie Arent w miejscowości Kaczka pod Kaczyńskich i tak dalej kreując DNA przez podstawienie moich dzieci i wnuczków, które zamierzano traktować jak bydło do zabijania według „Światowej Polityki Żydów”. Linia Komorowskiego wykreowana została przez czerwony Krzyż przez Jerzego Bochyńskiego gdy studiował w Gdańsku i Barbarę z domu Małachowska naprawę Weissmann i podstawiono nowe kadry służb jak mec. Jerzy Małachowski pod Jerzego Bochyńskiego z Katowic czyli pod Weissamann.

Przerobiono mnie na świadka Lecha Pilarskiego i pana Rzeszotarskiego czyli dokonano oszustwa w Sądzie przez Sędziego Wojciecha Pruss i Prokuratora Kikowskiego, którego zaskarżyłam, gdyż nakazał bezprawnie wejść na dom mojej mamy Filomeny Jadwigi Bochyńskiej na ul. Bohaterów Westerplatte 1/1 w Starachowicach, przez ABW. Dlatego wykazano moje dane mimo, że miałam zameldowanie na Lipie Henryk Szyb1. Pod mamy adres podstawiono moje dane pozorując mnie na córkę Barbary Bochyńskiej z domu Weissman i podstawiając Jerzego Bochyńskiego jako Jerzego Małachowskiego z Torunia, a naszą rodzinę zamierzano zlikwidować przez działania sądów i służb, stosując system dwójkowy na rozprawach, co było widoczne. Zamierzano wykorzystać młoda mecenas występującą za mecenasa Łukasz Drapisz, do podstawienia pod moje dane osobowe na Gdańsk, dla Jerzego Małachowskiego i na Czechy co widoczne jest na portalach. Nas potraktowano jak w kabarecie Jacka Pietrzaka z USA, który krytykował polityków polskich i był gościem Banku Śląskiego dla VIP , gdzie byłam obecna, który zorganizowano pod Radomiem w chacie polskiej. Adwokaci mieli być podstawienie na nasze miejsca aby ukryć usunięcie nas prze wojsko podstawiając sprawę z Warszawy prowadzoną w Tarnowie bez konieczności przybycia mojego męża V GC 57/16 podstawiając windykację fałszywe i fałszywych pracowników kreowanych prze Stanisława Pikul i Janinę Pikul i inne osoby.

About thetimesofpoland

Historia rodziny carskiej w Polsce od 1918 roku do 2015 roku. Judy Lew główny herb rodu
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

