Trzy wozy pociętego drzewa jako morderstwo trzech rodzin

Rodzina Carska w Polsce v 2

Starachowice 03.05.2016

Bożena Bochyńska-Kaźmierczyk z domu Bochyńska
mgr inż. mech. Jerzy Kaźmierczyk

Zamieszkanie:
ul. Nad Kamienną 25
Zameldowanie:
ul. Bohaterów Westerplatte 1/1
27-200 Starachowice


Prezydent Rzeczypospolitej Po
lskiej
Andrzej Duda

Wywiezienie trzech furmanek pociętego drzewa jako trzy zamordowane rodziny
Zamordowanie trzech rodzin celem działania rządu Beaty Szydło

Wniosek mojego męża Jerzego Kaźmierczyk Prokuratura z Kielc przesyła jako pismo Ko58/09 do Prokuratury w Opocznie, gdzie w system informatyczny wpisano męża jako Irenę Kaźmierczyk, aby podstawić Irenę Szewińska jako zamianę mojej cioci na Bagno 7/17 Warszawa Vis-à-vis bloku, gdzie mieszkała wówczas Irena Szewińska obecnie Irenę Kirszenstein-Szewińską czyli podmiana. Podobnie Irenę Dziedzic zamierzano podstawić pod Bolesławę Stanisławę Bochyńską jako Stanisławę Bochyńską na Warszawę podstawiają Jakuba Dziedzic za mojego syna Jakuba Pióreckiego i Adama Pióreckiego, który zmienił nazwisko na Kornaszewski tak jak zmienił ich ojciec Dariusz Piórecki , a moją córkę Martę Bochyńską podstawiono pod Martę Kaczyńską. Podstawiono Irenę Zofię Romaszewską jako Zofia, stosując metodę odbicia czyli zamiany i podstawiając Irenę Kirszenstein-Szewińską jako zastępstwo Kościoła na skale i Kamieniu węgielnym jakim jest Jezus Chrystus wykorzystując ulicę Nad Kamienną 29 jako Kamienna przez podmianę przez biegłego geodetę panią Nowicką, której wycena była użyta do przestępstwa do podstawienia do Banków nieruchomość zawyżając w tym celu wartość nieruchomości, aby dokonać podmiany działek i mojej rodziny.

Działaka wraz z domem miała być starta z mapy świata , tak jak POLSKA,co już jest widoczne , że miała być podmieniona na Bohaterów Westerplatte 1 w miejscu garażu zakupionego za 100% wartości w 2001 roku czyli oficjalnie „po komunie” w demokracji, przez moich rodziców, gdzie po ich śmierci bezprawnie wpisali się sąsiedzi i Urząd Miasta na naszą własność czyli wcześniej moich rodziców, co oznacza, że zamierzano zastąpić działkę 29 ul. Nad Kamienną 25 w Starachowicach, mojej babcię Anieli Reginy Mazurek urodzonej w Hucie czyli księżnej Glińskiej na działkę zakupioną z mieszkaniem, komórką i garażem, przez moich rodziców Józefa i Filomenę Bochyńskich w 2001 roku od Urzędu Miasta Starachowice na ulicy Bohaterów Westerplatte1/1. Doszło do oszustwa, i przy zakupie wymieniono Helenę Surma udającą prośbę zmiany numeru działki 29 pod oszustwa Urzędu Miasta Starachowice, dla fałszywego kręgu spadkobierców czyli oszustów do ukryci oszustwa i dorobionego w PRL na Lublin na tereny podstawiając Józefa Bochyńskiego z Chełma. Dlatego dojść miło do podmiany działki 29 na 27 przy ulicy Nad Kamienna 25 a działkę 29 jako Zakładów Starachowickich Górniczych, gdzie widniał mój dziadek jako właściciel Brunon Bochyński. Tym sposobem zamierzano zamienić naszą rodzinę, na służby wojskowe podstawiając sąsiadów po śmierci moich rodziców i stosując numer 29 , jako symbol zbiegu różnicy dat w służbach w Rosji podstawiając Beatę Idziak z domu Bochyńską moją siostrę za mnie i pod Sergieja Roldugina jako wiolonczelistka czyli Beata Idziak z domu Bochyńska podstawiona pod udziały 3% Wioletty Wiatrowskiej w SOF-ART Sp z o.o., wykorzystując dane jako strunę, Wioletty Wiatrowskiej, a zmieniając na Wiolettę Jęderko z domu Śledź z Oświęcimia pochodzącą ze Starachowic z którą śpiewałam i grałam na dwie gitary w Kościele Wszystkich Świętych w Starachowicach. Moja siostra Beata Idziak z domu Bochyńska jest chrzestną mojego najstarszego syna Adma Pióreckiego, który zmienił nazwisko na Kornaszewski, a którego zamierzano podmienić na Sargiejew dla Rosji i Łotwy, a jego żonę na Kornaszewska pod Ewę Kornaszewską druga żonę byłego męża z domu Niewczas z pierwszego związku Machowską i podstawiono ich pod moją wnuczkę jako rodziców, pozorując ich za spadkobierców, aby przejść na firmy mojego męża Jerzego Kaźmierczyk podstawiając jego akredytywy z Łotwy wystawione przez Bank Latvian Biznes Bank. Dorobiony rachunek na niezaistniałe roboty murowe w Warszawie miał być podstawieniem Jakuba Dziedzic jako spadkobiercy i dewelopera podstawionego na Skarżysko-Kamienna, Końskie Warszawę, Radom, Kielce i inne, aby wykorzystać dane mojego syna mgr inż. arch. Jakuba Pióreckiego, i podstawić na Szwajcarię Jakuba Dziedzic na APE UMWELTTECHNIK AG , gdzie miała nastąpić podmiana mojej rodziny i na Piotra Eugster architekta ze Szwajcarii, męża Ewy Eugster z domu Jakubczyk z Aleksandrowa Łódzkiego. Podstawiono Piotra Eugster pod Piotra Główkę na moje mieszkanie przez komornika Gotfryda Nowak, który przekroczył tym swoje kompetencje. Dlatego mojego syna mgr inż. architekta Jakuba Pióreckiego, miał zastąpić Jakub Dziedzic promowany przez Kurię w Radomiu i zastąpić zamierzano moje dziecko Jakubem Pióreckim księdzem i Jakubem Pióreckim sportowcem jako Igrzyska Boże. Zamierzano podmienić rodzinę i za ojca mojego syna miał się podać pan Czesław Daleszak, i dlatego genealogia Podczaskich nie wykazuje rodziców moich dzieci, aby dorobić oszustwo do nierządu i przypisać ich dla oszustów kreowanych przez genealogów do kradzieży naszego mienia, przy pomocy prawomocnych sądów. Sądy już mają sprzeczne wyroki i postanowienia, co świadczy o nie stosowaniu się sąsiadów do swoich własnych prawomocnych Postanowień Sądów i Wyroków, co jest kryte niegodnością PESEL. Roboty murowe fabrykowane na fakturze, gdzie widnieje sfabrykowany podpis pozorując, że jest mojego męża, przy podpisie pana Chałubińskiego z Końskich jest symbolem muru między Rosją a Ukrainą.

Sport miał zamienić dawne znaczenia i miejsca tortur zwanych różnie, jako ścieżki zdrowia czyli pałowanie przez ZOMO czy Policję, a w miejsce “Palace” Zakopane ulica Chałubińskiego katownia Podhala, gdzie miał być ośrodek sportu opłacany przez Końskie na bazie podszycia się pod mojego męża Jerzego Kaźmierczyk, i obciążenie go całym długiem Polski wypłacając jedynie odsetki sprzedawczykom i zdrajcom Narodu Polskiego. Kontynuacją tego jest obecnie sprawa w SO Toruń IIK164/11 i skazanie mojego męża za kradzież naszego mienia przez fałszywych arystokratów przez Sąd w Toruniu i Gdańsku, przez wykorzystanie firm mojego męża przez obce osoby ponownie do wytworzenia długów. Pan Chałubiński z Końskich, przysłał fałszywy dokument dla mojego męża, wykazując roboty murowe w czasie, gdy mąż przebywał w areszcie, a za niego ktoś się podpisał. W tym czasie zgłosiłam sprawę do Prokuratury, ale Banki odmówiły wglądu do kont tłumacząc procedurami. a co oznacza, że są powiązane ze Szwajcarią i kontami numerycznymi dla kont lewicy i tajnymi kontami rządowymi obecnie w dyspozycji PiS. Męża obciążono i w tym celu skazano, aby dostać się do pieniędzy naszej rodziny. Podrobiono podpis mojego męża co spowodowało powielenie osób, aby ukryć kradzież dla rządu. Sfałszowano podpis mojego męża i podstawiono dwoje moich skradzionych dzieci do kościoła, a troje zostało podstawionych pod związki Kaczyńskiej Marty co oznacza ,że a moje dzieci miały być zlikwidowane. Skradziony po urodzeniu Michał Piórecki miał być podstawiony pod Michała Lorentz na Bydgoszcz pod sklepy meblowe i Szwajcarię na Biuro Prawne i podmieniony na Aleksandra Kwaśniewskiego zmieniając kolejność danych przez podstawienie Michała Aleksandra Lorenc. Bronisław Wildstein jako symbol zmieszania katów i ofiar na co wskazują słynne listy Wildsteina miał doprowadzić do podstawienia Bronisława Komorowskiego pod moją wnuczkę mnie Bożenę Bochyńską-Kaźmierczyk zamieniając na drugie imię Elżbieta Bochyńska-Kaźmierczyk i kradnąc nasze dane osobowe. W tym celu moją siostrę Beatę Idziak zamieniono na Marię Idziak i zastąpiono Marią Kaczyńską co miało być.

Nastąpić miała zamiana Wandy Idziak z Katowic teściowej mojej siostry Beaty Idziak, na Puławy pod Wandę Puławską podstawioną pod fałszywych arystokratów wykreowanych przez byłego pełnomocnika z agencji detektywistycznej pana Jerzego Wilsztain z Puław i Jolantę Mazur z Lublina, podstawionych pod mojego męża i za mnie, którzy użyli srebrnego długopisu do celów spreparowania umowy i podmiany nazwiska na Jerzy Kaźmierczak dla Kanclerz Niemiec Angeli Merkel podobnie mnie sfałszowano drugi człon nazwiska, aby przejść na funkcję Kanclerz w Kościele i podmienić Fundusz Św. Jerzego w Zamościu udziały mojego taty inż. Józefa Bochyńskiego, które nie wydano na prośbę mojego taty ale obracano potajemnie w Niemczech pod budowę przez księdza biskupa z Niemiec, z funduszu św Jerzego w celu podmiany rodziny mojej na Niemcy i podstawienia robót murowych dla mojego męża z Warszawy na Końskie i podłożenie tego do Niemiec , pod depozyt, który mój mąż jeszcze przed ślubem opłacił, w celu zapewnienia ciągłych dostaw miedzi do METRON SA, jako gwaranta płatności z naszych carskich depozytów.

Grupa SS-Zofia miała być końcem podmiana Ireny na Zofię przez zamianę systemu czyli odbicie lustrzane, co wykazał były pełnomocnik dr nauk tech. Bohdan Żakiewicz, który podszył się pod moją arystokratyczną rodzinę i zaskarżył mojego męża w Toruniu w sprawie IIK164/11, kradnąc nasze mienie i wysługując się Polskim Rządem, dla Ameryki, aby się pokłonić Gminie Żydowskiej z Nowego Jorku, która ukryła zbrodniarzy z „Palace” Zakopane Katownia Podhala i przejęła nasze tereny przez wykorzystanie naszych dokumentów okazanych dla Bohdana Żakiewicz.

W USA stworzyło system Call Center przeniesiony do Polski przez Wrocław, Poznań, Kielce, Skarżysko- Kamienna, Puławy, Radom, Starachowice…, czyli system informatyczny do podmiany danych osobowych Polaków w celu zawłaszczenia Lokat Oszczędnościowych Polaków po rozpoczęciu konfliktu czyli wojny , która uprawnia do konfiskaty na rzecz państwa i najeźdźców mienia obywateli jak to było w przypadku mojego dziadka Brunona Bochyńskiego w 1940 roku, kiedy zawłaszczono samochód marki Rolls Royce, oraz książki z biblioteki, dzieła sztuki itd. W jednym dniu bogaci mieli stać się biednymi i nie mieć dostępu do swoich pieniędzy. PiS już to zrealizował w stosunku do nas podstawiając pana Jarosława Kaczyńskiego i jego bratanicę Martę Kaczyńską podszywającą się pod naszą rodzinę, aby nasze rodziny uzależnić i zniewolić podszywając się pod nasze depozyty rodowe.

Praca jako bawienie psa w ekskluzywnym domu w Szwajcarii przez Elżbietę Włodarczyk, którą podstawiono pod moje dane osobowe, jest symbolem traktowania dobrego moich dzieci i wnuków jako psów, których zamierzano pozbawić wszystkiego nawet tożsamości. Wykorzystano do tego skradzione z Sądu Okręgowego w Toruniu Oświadczenie ze sprawy IIK 164/11 o przekazaniu nieruchomości po rodzicach za zwolnienie mojego męża Jerzego Kaźmierczyk , co nie zostało użyte i skazano mojego męża, a z nieruchomości zamierzano mnie eksmitować wykorzystując wskazane Oświadczenie, aby podstawić oszustów genealogicznych pod moje nieruchomości. Dlatego skradziono moje mienie przez rząd, aby pozbawić mnie wszystkiego wraz z tożsamością i ukryć kradzież depozytów mojej carskiej rodziny. Wytworzono w tym celu dwie Karoliny Ocetek przez zaproszenie mojego syna na studniówkę przez drugą młodszą Karolinę Perz jako chwast, aby odnieść się do miejscowości Karolina i Zespołu Pieśni i Tańca Mazowsze , której członek w Szwajcarii dal prace dla Elżbiety Włodarczyk. Na uroczystościach państwowych 3-maja w Sejmie pan Jarosław Kaczyński i pani Premier Beata szydło z partii PiS pozorowali różne typy związków medialnie do wytworzonych tożsamości przy pomocy Marty Kaczyńskiej w celu podstawienia pod moją rodzinę, aby ukryć skradzione mienie. Dlatego podmieniono moją mamę Filomenę Jadwigę Bochyńską na Jadwigę przez pomyłkę sądu, aby podstawić Jadwigę Kaczyńską a moją siostrę Beatę Marię Idziak z domu Bochyńską zamieniono na Marię, a mnie Bożenę na moją siostrę Beatę Idziak, która miała być zlikwidowana z rodziną przez rząd. Wykorzystano w tym celu w kościele Wszystkich Świętych w Starachowicach, mnie jako świadka na ślubie mojej siostry Beaty Bochyńskiej z Piotrem Idziak i upozorowano drugie świadka Jarosława Maślisz na Jarosława Kaczyńskiego i podstawiono świadka za mojego męża, aby przejść na depozyty carskiej mojej rodziny, podmieniając mnie na moją córkę Martę Bochyńską i zastępując ją Anną Piórecką w Kościele katolickim pozorując na Annę Maślisz żonę Jarosława Maślisz z Katowic pochodzącą Św. Katarzyny, która miała wypadek na nartach w Szwajcarii i była poważnie połamana, co oznacza, że moja córka ma zaplanowany przez służby wypadek na stoku do podmiany akt medycznych.

Wozy1 Wozy2

Dokończeniem miała być furmanka jako z Woźnik z piachem z przepasana błękitną szarfą,która miała kryć pomordowane dzieci i wnuki co zostało wystawione publicznie na portalu społecznościowym jako żarty na forum dla gawiedzi z Gminy Żydowskiej z Nowego Jorku nienawidzącej arystokracji. Żydzi okradli nasze mienie mordując nasze rodziny, aby obecnie podszyć się pod nasze dane osobowe wcześniej mając zamiar dokończyć rewolucję październikową z 17.10.1917 roku jak to wypowiedział pan Jarosław Kaczyński, aby „wyrżnąć watahę”, czyli moje dzieci i wnuczki i podszyć się pod swoje ofiary. PiS jak widać promuje faszyzm w demokracji.

Miały być wymordowane trzy nasze rodziny jako trzy furmanki pociętego drewna. Oznacza to, że rząd pani Beaty Szydło i Prezydent Polski Andrzej Duda dla pieniędzy, zmierza mordować swój prawowity prawdziwy Naród Polski i nasze rodziny, aby nigdy Polska się nie odrodziła w swej potędze i prawdzie w Bogu.

Do zwycięstwa zła potrzebne jest tylko to, aby dobrzy ludzie nic nie robili. Pan Prezydent Polski nic robi, ale kontynuuje politykę, która ma na celu ukrycie podmiany naszej rodziny na system faszystowski co oznacza wprowadzenie w Polsce faszyzmu.

Pismo Święte mówi, że kto może czynić dobrze, a nie czyni grzech ma. Pan Prezydent kandydując na stanowisko Prezydenta Polski otrzymał głosy Polskiego Narodu, o którym zapomniał, a moja rodzina musiała wyjechać za granicę, gdyż w Polsce jesteśmy od 12 lat skarżeni i okradani na wniosek Skarbu Państwa, który cały czas kradnie pieniądze i uśmiercił nas w systemie bankowym, co wskazuje na odpowiedzialność głowy państwa w tym przypadku Prezydenta Polski Andrzeja Dudy, co zamierzał wykazać Lider Światowy z Niemiec.

Z poważaniem
Bożena Bochyńska-Kaźmierczyk
mgr inż. mech. Jerzy Kaźmierczyk

Skrzynka dziadka

 

About thetimesofpoland

Historia rodziny carskiej w Polsce od 1918 roku do 2015 roku. Judy Lew główny herb rodu
Image | This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

