Gwałt w zakonie

Scanned Document

Starachowice 05.05.2016

Bożena Bochyńska-Kaźmierczyk z domu Bochyńska
mgr inż. mech. Jerzy Kaźmierczyk

Zamieszkanie:
ul. Nad Kamienną 25
Zameldowanie:
ul. Bohaterów Westerplatte 1/1
27-200 Starachowice

SR Tarnów
V GC 57/16


Prezydent Rzeczypospolitej Po
lskiej
Andrzej Duda

Gwałt w Zakonie

Pani Maria Filomena Nowak miała symbolizować lesbijka Grażynę Krupa prosząc, aby przechadzała się przez nieruchomość po czym wprowadziła dwóch świadków Jehowa wcześniej proponując kupno nieruchomości . Moja córkę Martę Bochyńską przedstawiono na torach kolejowych na zdjęciu wykonanym przez Ewę Idziak podstawioną pod Ewę Kaźmierczyk co miało oznaczać wejście na garaż sąsiadów podstawionych pod moją rodzinę wykorzystując pracę mojego syna w Irlandii Adama Kornaszewskiego w Irlandii jako ochroniarz, aby pozorować , że on zgwałcił swoją siostrę Martę Bochyńską. Sześciu ochroniarzy wokół pani Beaty Szydło pod która podstawiono Beatę Duda sekretarkę z UM Starachowice symbolizowało sześć osób, które zgwałciły moją córkę, którzy mieli wejść na nieruchomości za mnie i moją siostrę Beatę Idziak otoczoną służbami na której zamierzano dokonać również gwałtu, gdyż podstawiono nas pod moją skradzioną córkę Annę Piórecka na której dokonano gwałtu w zakonie . Moja córka Marta Bochyńska ma blokowany do mnie dostęp, aby uniemożliwić obronę. Obecność Urzędu Miasta Starachowice i służb wojskowych na garażu oznacza wielkość i ilość osób które miały dokonać gwałtu na naszych dzieciach i wnukach. Co zaczęto realizować przez rząd PiS i Watykan, który wykorzystał do tego świadków Jehowy i służby rosyjskie czyli Czesława Daleszak i Lidię Daleszak, których podstawiono za spadkobierców na naszej działce na ulicy Nowowiejskiej 29 wcześniej podstawiając Waldemara Maksalon i Lidię Maksalon podstawiając pod Czesławę Wojciechowską.

Z poważaniem
Bożena Bochyńska-Kaźmierczyk z mężem mgr inż. mech. Jerzy Kaźmierczyk

About thetimesofpoland

Historia rodziny carskiej w Polsce od 1918 roku do 2015 roku. Judy Lew główny herb rodu
This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

