NKWD Starachowice i Pana Kwaśniewskiego matka Aleksandra Stolzman

 

Honorowy Obywatel Starachowic Maria Stolzman jako Aleksandra Stolzman żona mordercy komunistycznego na ul. Bohaterów Westerplatte 1 / 1, robić chce windykację na wodę i energię, podstawiając moje dane na Miedzną Drewnianą 24, pod moich teściów pozorując mnie na córkę do podmiany rodziny gdzie podstawiono Papieża Franciszka jako opiekuna naszych dzieci w domu Marty zamieniając w Banku na Franciszkę Kaźmierczyk, nieżyjąca babcię męża, a Papieża Benedykta XVI na Józefę Kaźmierczyk.

Aleksandra Kwaśniewskiego podstawiono pod Aleksandra Bochyńskiego i Elżbietę Barbarę Bochyńską i dlatego mnie zamieniono na Elżbietę Bochyńską- Kaźmierczyk w Toruniu i podstawiono fundację Kościelną na wodę honorowego obywatela Starachowic matkę pana Aleksandra Kwaśniewskiego, Aleksandrę Kwaśniewską podstawiono pod Marię Stolzman aby podstawić Marię Bochyńską pod moją córkę Martę Bochyńską panna (wcześniej Piórecka) i obarczono mnie długami za wodę przez sąsiadów, aby przejść na Komornika Gotfryda Nowaka pod Władysława Nowaka jako Wacława Nowak na USA pod Wacława Bochyńskiego, i podstawiono pod Władysława Maksalon , który upozorowano, że mnie wyrzuca z domu, a obecnie kolejny raz na kolejne tożsamości podstawiając Władysława Nowak z przesłuchań i podstawiono dług aby ukryć przestępstwo na mojej rodzinie podmieniając mnie na córkę teściów w celu przejścia na zaopatrzenie wsi w wodę. Jerzego Brunona Bochyńskiego podmieniono na Brunona aby przejść na mojego dziadka Brunona Bochyńskiego na Szwajcarkę pod konta lewicy pozorując spadkobierców Kwaśniewskich na działach spadku na COP i Huta Ostrowic oraz Zakładach Starachowicach i Skarżysku Kamiennej za Zakładach Zbrojeniowych i dlatego ponownie skazano mojego męża Jerzego Kaźmierczyk i dorobiono mu próbę samobójczą ,której nie było przez psychiatrów pracujących dla Kwaśniewskich, dorabiając dla mnie i paragrafy że włamałam się do cudzego domu gdy byłam z mężem w swoim domu oraz, molestowanie mężczyzn i nadużywanie alkoholu. Zygmunta Komorowskiego podstawionego pod Zygmunta Dąbrowskiego podmienionego na psa Zygmunta na Hucie podmienionego na Piórecki przez sąd w Kielcach, czyli podstawiono Kwaśniewskich pod metryki moich dzieci na Piórecki i Olgę pod Olgę Romanow dorobioną na Czechy wykorzystując rodzinę Jakubczyk do podmiany ich dzieci i wnuków ze Starachowic na Szwajcarię pod Ewę Eugster z domu Jakubczyk, podstawiając jej wnuczkę Emilii Miller pod Emilii Brzezińską na USA. Mojego syna Adama Kornaszewskiego wcześniej nazywał się PIÓRECKI pod ADAMA BRZEZIŃSKI W STARACHOWICACH i podstawiono Ewę Eugster pod Ewę Podolską zamienioną na mężczyznę przez Sąd w Starachowicach podstawiając moje dane do Bank na Bożena Piórecka podmieniając mnie na Mazurek z domu, tak jak moja mama naprawę hrabina Tarnowska. Podstawiono inne osoby pod moje dane i moich dzieci i dorobiono akta o uszkodzenie ciała co jest podstawieniem pod akta NKWD i zamierzano tak zniszczyć moją córkę Martę i siostrę mojego męża Martę z Wiolettą oraz moją siostrę Beatę i nasze dzieci i wnuki z carskim DNA oraz , dzieci z pierwszego małżeństwa mojego obecnego męża a z DNA Radziwiłł ich matki aby podstawić carskie mienie pod Radziwiłł co już uczyniono z pałacem Namiestnikowskim w Warszawie wykazując jako mienie Radziwiłł, co jest absurdem. Wykorzystano firmy mojego męża Jerzego Kaźmierczyk, aby robić na nich działy spadku dla komunistów SB i UB i NKWD i SS. Wypłacono 14 milionów złotych dla Aleksandra Kwaśniewskiego i wykorzystano spółkę SOF-ART Sp. z o.o. przez służby powielając dane i zamieniając zarząd SOF-ART Sp z o.o. na APE Jerzy Kaźmierczyk aby wykorzystać weksle mojego obecnego męża Jerzego Kaźmierczyk do wypłaty pieniędzy dla rządu na męża spółkach które wykorzystano do obrotów przez rząd i byłe struktury i dlatego skazano mojego męża przy obrotach od 10 lat zero na firmach , jako niebezpieczny dla ekonomii kraju i pięć lat zakazu prowadzania działalności co utrzymał Sąd Apelacyjny w Gdańsku , co jest dowodem próby obalenia rządu do kradzieży pieniędzy aby wprowadzić SS Dutcke z Włoch i opłacić zamach na Papieża Franciszka przez Sąd w Toruniu i Gdańsku gdyż zamierzają przejść na wojnę przez wykorzystanie Papież Benedykta XVI jako herbu Koburg na Anglię podstawiając moją wnuczkę Wiktorię Kornaszewską do wykazania DNA w Banku w Szwajcarii zamieniając mojego tatę Józefa Ludwika Bochyńskiego syna carewicza Aleksieja Romanow występującego jako Brunon Bochyński I KSIĘŻNEJ LUBOMIRSKIEJ ZA KTÓRĄ PO MORDERSTWIE WYSTĘPOWAŁA BOLESŁAWA BOCHYŃSKA Z DOMU PODCZASKA , na Józefa BOCHYŃSKIEGO z Foglów pod konta lewicy podstawiając Aleksandra Kwaśniewskiego, a za jego ojca Zdzisława Podstawiono pod Zdzisławę Lewandowska domu Maksalon pod nieruchomości w drodze Mazurków i pod męża Czesławy Wojciechowskiej Zdzisława Wojciechowskiego w drodze na ulicy Nowowiejskiej w Starachowicach i podstawiono Zygmunta Komorowskiego i Aleksandra Kwaśniewskiego podstawiono Jerzego Bochyńskiego z Katowic, wykorzystując mojego męża Jerzego Kaźmierczyk i męża podwójne w jednej i tej samej sprawie, skazanie na dorobiono tożsamości przez Sąd w Toruniu i Gdańsku. Podmieniono adres Tychowska dawniej a później Bohaterów Stalingradu zamieniona obecnie na Radomską skąd wyrzucono mojego ojca z jego domu z matką i kazano rozebrać budynki aby zatrzeć ślad pod wytwórni wód gazowanych podmieniając adres na Końskie na ul Bohaterów Stalingradu czuli park przypałacowy pozorując nie powstanie Pałacu , który został rozebrany, co zamieniono na studencki plan na wydziale architektury, rozebrania budynku drewnianego obok pałacu, aby przejść przez projekt na ośrodek sportu na Zakopane, do zamiany “Palace” Katowni Podhala i aby przejść na budynek w Starachowicach mojego dziadka na dawnej ul. Tychowskiej pozorując, że to mój syn podjął taką decyzję, co jest oszustwem i nadużyciem władzy w tym władzy szkolnictwa. Willa pana Kwaśniewskiego w Szwajcarii jest w wyniku przerobienie mnie za jego dorobioną siostrę przez Banki Elżbietę pod moje dane , gdyż dorobiono akta psychiatryczne o uszkodzeniu ciała, aby pan Kwaśniewski zagarnął nasze mieniu udając rodzinę w Szwajcarii, wcześniej willa w Lubelskim. Na jego wniosek Czesław Daleszak dokonał zaskarżenia mojego męża, przed naszym ślubem w 2004 roku, po podpisaniu umowy przez męża Jerzego Kaźmierczyk, zakupu GBC Centrostal Bydgoszcz SA i zamknięto nam drzwi do firmy w Warszawie na ul. Łopuszańskiej 38, DOMSTAL Sp. z o.o. , dokonując kradzieży 50 milionów EURO i wstawiając za nas fałszywych spadkobierców do DOMSTAL Sp. z o.o. Kijów, aby podmienić nasze dane i podstawić służby pod naszą rodzinę przez kradzież dzieci i wnuków z carskim DNA. Do uruchomionych od 12 lat, depozytów, nie mamy dostępu z mężem a środki są wykorzystywane do nikczemnych celów a obecnie na plan zamordowania Papieża Franciszka.

 

Nasza rodzina carska żyje w Polsce i jest prześladowana przez NKWD, które wprowadziło agentów pod kradzione mienie jako fałszywą arystokrację w tym W. Putin, który ma córkę z carskim DNA, która po urodziła się w Zakładzie Psychiatrycznym w Niemczech, gdyż była córką zakonnicy porwanego dziecka po urodzeniu Anny Pióreckiej co zamierzano połączyć przez drzwi Olga zamieniając generała rosyjskiego Olga Radziejewskiego na Annę Anderson podstawioną pod porwaną Annę Piórecką, której dziecko urodzone w zakładzie psychiatrycznym wychowuje Edyta Maksalon w Starachowicach podstawiona pod Ewę Podolską w Krakowie zamienioną na mężczyznę aby wprowadzić błędne dane do systemów bankowych kryjąc morderstwo Wacława Bocheńskiego w 1978 w USA i jego syna w Polsce Marina Bochyńskiego zamienionego na kobietę Marię Gudewicz pod którą podstawiono Mariana Budkę zamienionego na kobietę przez akta medyczne co powoduje próbę zniszczenia papieża Franciszka i Polski, aby ukryć kradzież carskich depozytów przez banki, przez działy spadku w Krakowie przez 38 lat do obrotu skradzionymi udziałami FIAT i FORD oraz udziałami w Państwie Polskim co ukryto w Hiszpanii podstawiając książkę Gromki Śmiech, aktorki podstawionej jako sprzątaczka hotelu w Pirenejach, aby zamienić sekretarkę na księżniczkę, odnosząc się do współpracowników NKWD o czym nie poinformowano utrzymując agentów w Hiszpanii, Banki wydały olbrzymie pieniądze fałszywym arystokratom i opłaciły służby w celu doprowadzenia do konfliktu w Kościele w celu ukrycia kradzieży jako wewnętrznej sprawy kościoła obciążając Polskę i dążąc do podstawienia skradzionej Anny Pióreckiej na Pałac w Białaczowie zarządzany przez Wojewodę Łódzkiego w celu wstawienia fałszywych spadkobierców z NKWD jak Mycielskich w celu ukrycia podmiany rodziny carskiej na NKWD i zamiany Pałacu na zakład psychiatryczny w celu ukrycia działań z przeszłości i zamiany Anny Pióreckiej na Annę Pachowską zamienioną na Ewę Podolską za którą wstawiono w Zurychu w Banku UBS AG panią Ewę Eugster zamienioną na mężczyznę w celu podstawienia pod Mariana Budkę zamienionego. na Marię Gudewicz do Banku Rezerw Federalnych w USA. Dokonano naturalizacji Ewy Podolskiej za co ukryto przez prokuraturę przez przesyłki rejestrowane ukrywając fałszywe opinie psychiatryczne co wykazuje prowadzenie w Krakowie naturalizacji jako zmiany płci Polaków jako sposobu eksterminacji Narodu Polskiego co można nazwać ludobójstwem w celu wprowadzenia fałszywych danych do systemów bankowych do kradzieży pieniędzy. W USA zamierzano zrealizować na Polakach scenariusz filmu SEKSMISJA odnosząc się do eksmisji z działki 29 w Starachowicach co odnosi się do próby wyrzucenia rodziny z carskiego mienia w sprawie IC 178/15 SR Starachowice.

 

About thetimesofpoland

Historia rodziny carskiej w Polsce od 1918 roku do 2015 roku. Judy Lew główny herb rodu
This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

