POLSKA PRZYSZŁOŚĆ jaką zgotował POLSKI Rząd dla królewskiej rodziny wywlekając świętych z grobów dla biznesu

Skradziono moją stronę i podmieniono treść, aby pozorować chorobę psychiczną a celem jest podmiana mojej królewskiej rodziny dla funduszy i władzy. Odpowiedzialni za to są Bankierzy z Nowego Jorku, którzy zamierzali naruszyć nasze depozyty z Banku Rezerw Federalnych na wojnę. Nasze rodziny miały swoje pieniądze pożyczać od złodzi.

Zrzut ekranu z 2016-05-27 00:02:55

Pismo na dzień 28.05.2015
Starachowice

Bożena Bochyńska-Kaźmierczyk z domu Bochyńska
mgr inż. mech. Jerzy Kaźmierczyk

Zamieszkanie:
ul. Nad Kamienną 25
Zameldowanie:
ul. Bohaterów Westerplatte 1/1
27-200 Starachowice

Prezydent Rzeczypospolitej Polskiej
Andrzej Duda

Plan wycięcia carskiej rodziny przez Polskę jako watahy

Obecna próba wprowadzenia uchodźców do Polski jest dowodem, że w dalszym ciągu następuje próba zastąpienia prawdziwej rodziny carskiej zamienianej na bezdomnych przez uchodźców , których dane miały służyć do ukrycia fałszywych danych w bankach wprowadzonych do sądów jako niezgodność PESEL. W tym celu doszło do wykorzystania moich dziadków Anieli i Franciszka Jana Mazurków pozorując , że dziadek miał inną żonę. Dlatego parafia Wszystkich Świętych nie wyczytała wypominków po dziadku co jest zniesławieniem i dowodem, że w parafii są masoni. Dowodem jest współpraca Kościoła z prokuraturą i sądem , które to instytucje podmieniają dane osobowe, aby poszukiwać spadkobierców carskiej i książęcej mojej rodziny, aby wpisać SS , NKWD i UB przez wykorzystanie mojej wnuczki Wiktorii Kornaszewskiej, która jest córką Agnieszki z domu Krześniak i Adama Kornaszewskiego, który wcześniej nazywał się Piórecki pod którego podstawiono Roberta Pióreckiego i Jerzego Pióreckiego pod linię SS i NKWD. Agnieszka wyszła drugi raz za mąż za Janiszewskiego co oznacza, że moja wnuczka jest w rękach osób o nazwiskach , które wcześniej były wymieniane jako donosicieli na moich dziadków Franciszka Jana Mazurka czyli hrabiego Jana Tarnowskiego i Brunona Bochyńskiego czyli carewicza Aleksego Romanow ukrytego jako ojciec Józef Maria Innocenty Maria Bocheński, aby wskazać na jedynego jego syna Józefa Bochyńskiego. Stało się to przyczyną , że DNA Wiktorii Kornaszewskiej miało posłużyć do kradzieży mienia dla służb. W tym celu spreparowano fałszywe linie genealogiczne, które były tworzone już przez Adolfa Hitlera jako Lebensborn co połączono z Akcją Zamojszczyzna. Aby dokonać kradzieży wykorzystano nasze dane i dane naszych rodzin, aby same się zniszczyły nawzajem w celu przejęcia władzy jako JEDEN ŁAD ŚWIATOWY zamierzając wymordować naszą rodzinę w celu przejęcia mienia przez fałszywe linie genealogiczne i fałszywych arystokratów. W tym celu wykorzystano nasz rząd jako prawicowy, aby go zniszczyć i oskarżyć , gdyż nazwiska w rządzie osób brzmią arystokratycznie choć nimi nie są, ale są wytworem masonerii. Moja prawdziwa rodzina żyła w Starachowicach, gdzie Urząd Miasta dokonał przestępstwa wprowadzając krąg fałszywych spadkobierców mordowanych w wypadkach samochodowych i lotniczych co doprowadziło do ogromnej skali katastrof lotniczych podmienianych na wypłatę ubezpieczeń jako dział spadku kryjąc to na uchodźcach do podmiany danych osobowych. W tym celu doszło do przestępstwa i wprowadzenia Marty Cybulskiej z domu Kaźmierczyk na Bohaterów Westerplatte 1/1 pod dane mojej córki Marty Bochyńskiej , która wcześniej nazywała się Piórecka, aby pozorować spadkobiercę po moim mężu Jerzym Kaźmierczyk dorabiając dane mojego teścia Jana Kaźmierczyk pod mojego dziadka hrabiego Jana Tarnowskiego wykorzystując sprawę pracownika UB Waldemara Maksalon INs 956/09 , gdzie doprowadził do śmierci mojej matki Filomeny Bochyńskiej w celu przejęcia nieruchomości po moich rodzicach na rzecz służb wywiadu. W tym celu następuje szereg błędów pisarskich, aby wprowadzić córkę teściów jako rzekomą opiekunkę mojego męża Jerzego Kaźmierczyk jako Jerzego Bochyńskiego zawłaszczając mieszkanie i działkę i garaż jako rzekomą opiekę do końca życia w zamian za oddane mienie dla fałszywego kręgu spadkobierców, który przekazał na rzecz Skarbu Państwa. Stało to w sprzeczności z moim prawdziwym dokumentem, w którym wymieniłam do sądu wszystkie składniki majątku w celu oddania mienia za ratowanie w Sądzie Okręgowym Toruniu w sprawie IIK 164/11 mojego męża Jerzego Kaźmierczyk co stało w sprzeczności z fabrykowanymi dokumentami przez Urząd Miasta Starachowice i pobieranymi pieniędzmi na mojego męża przez oszustów czyli służby wojskowe. Z tego powodu ginie w SO Toruń dokument i skazują męża w sprawie IIK 164/11 w związku ze sprawą IIK 197/10 , gdyż w drugiej sprawie upozorowano mojego teścia Jana Kaźmierczyk w miejsce męża na moje mieszkanie jako chorego psychicznie i podstawiono moją babcię Anielę Mazurek jako Anielę Maksalon, aby pozorować związek z koniem jako Horst Kaźmierczak podstawiając moją mamę Filomenę Jadwigę Bochyńską jako koń Dzidka i podstawiając pod Tomaszów Mazowiecki wprowadzając fałszywe akta do dorobionych chorób psychicznych przez służby wojskowe. Ukryto to przez Ostrowiec Świętokrzyski, gdzie była główna siedziba PZU, gdzie ubezpieczona była moja babcia w Oddziale Starachowice , którą powielono podstawiając Angelę Merkel jako Anielę Kaźmierczak. W tym celu zamieniono mnie Bożenę Bochyńską-Kaźmierczyk na Bożenę Bochyńską-Kaźmierczak i podstawiono Martę Cybulską jako Martę Kaźmierczak . Dlatego nie mam możliwości korzystania ze swojego mieszkania , działki, garażu , który nie mogłam sprzedać przy jednoczesnej wypłacie zaliczki z powodu wpisania się sąsiadów i Urzędu Miasta co ujawniła notariusz po czym jest to ukrywane przez komornika Gotfryda Nowak wpisując mnie i siostrę jako dłużniczki po rodzicach razem z obcą osobą Heleną Surma co jest przekroczeniem prawa. Przejęliśmy spadek z siostrą z dobrodziejstwem inwentarza i sprawy są zakończone , a Helena Surma nie jest rodziną, ale podała się za siostrę mojego ojca, aby dorobić dokumenty dla Aleksandra Kwaśniewskiego i Jolanty Kwaśniewskiej do finansowania w Szwajcarii kont numerycznych lewicy podstawiając obecnie Aleksandrę Szwed i Bożenę Szwed udających spadkobierców Szwajcarii i Ukrainie. Podmian jest na Tarnów rodziny Jakubczyk , aby podstawić akta Granatowego policjanta o nieznanym nazwisku i pseudonimie a w inspektoracie Kraków jako Jerzy Komar pseudonim Jur. W moje miejsce na Łańcut podstawiono nn Szwed kierujący „n” w inspektoracie Jarosław, aby odnieść się do książki Grzegorza Mazur „ Biuro informacji i propagandy SZP-ZWZ-AK 1939-1945”, aby podmienić prawa Autorskie Grzegorza Mazur pod Grzegorza Surdy podstawiając moją twórczość i książkę „Zakazana Prawda”. Sąd w Starachowicach nie wydal mi dokumentu w sprawie wydania kopii postanowienia sądu po śmierci mojego ojca Józefa Bochyńskiego INs 67/08 określając, że wydał dokument Bożenie Bochyńskiej-Kaźmierczak jako sprawę INs 67/06 co dowodzi , że zrobiono fałszywy wypadek w Niemczech , gdzie dzieci przyjechały w 2005 roku do Szwajcarii do mnie wówczas Bożeny Pióreckiej i obecnego męża Jerzego Kaźmierczyk czyli , Marta Piórecka i Jakub Piórecki pozorując, że zginęli moi rodzice i przerobiono ich za policjantów niemieckich. W tym celu policja jechała za autokarem przez cały terem Niemiec . W Szwajcarii miała nastąpić podmiana naszej rodziny w Zurychu. Gdy się dowiedzieliśmy o próbie zamachu po cichu wyjechaliśmy po dzieci do Basel, aby odebrać dzieci przed zakończeniem trasy autobusu po czym pan Stanisław Stępień wygrażał się , mówiąc , że trzeba było przyjechać do Zurychu to wtedy bym zobaczyła.

Pan Stanisław Stępień przesłał pieniądze Jerzego Kaźmierczyk do Irlandii przed tą sytuacją dla Adama Pióreckiego obecnie Kornaszewski co spowodowało , że podał się za spadkobierce po nas wykorzystując dane moje na Bożena Piórecka oraz to, że upadłam w Australii i miałam badanie głowy , które wykazało, ze jestem całkowicie zdrowa mimo to dokonano podmiany akt medycznych, aby pozorować inne rodziny i podstawiono Renatę Aksan i jej pierwszego męża Jacka Aksan pozorując ją za Renatę Surdy i jej męża Grzegorza Surdy pozorując, że ma drugi związek. Pan Grzegorz Surdy umiera co spowodowało przejście na jego syna Tymoteusza , którego podmieniono w Końskich na Tymotea Dzieduszycka pozorując żonę Franciszka Bocheńskiego podstawiając mojego dziadka Franciszka Jana Mazurka jako Jana Bocheńskiego na Bohaterów Westerplatte 1/1 , aby przejść na fałszywe linie genealogiczne dla służb wojskowych wykorzystując wypłatę odszkodowań komunikacyjnych oraz innych. Z tego powodu zamieniono mojego syna Adam Kornaszewskiego pierwsze nazwisko Adam Piórecki na panią Adam, która była członkiem LPR. Natomiast w USA podstawiona została jako rodzina Adamsów czyli córki pastora Darii Adam z domu Utnicka , drugą córkę pastora Iwonę Utnicką podstawiono pod Iwonę Makuła, aby wykorzystać Macieja Makuła jej syna do spadku po śmierci podstawiając Macieja Frankiewicz, aby przejść na świadka Oświadczenia Woli Józefa Ludwika Bochyńskiego . Trzecia córka pastora Beata Utnicka jest podstawiona pod moją siostrę Beatę Idziak, a jej używane wcześniej imię Marzena Utnicka jest podstawione jako Marzena Kaźmierczak w Łodzi w TU A’ Egon , gdzie pozostawiłam płaszcz, gdzie dorobiono wypadek z mandatu za parkowanie przy TU A`Egon zgodnie z przeznaczeniem parkingu, ale potrzebne było do dorobienia mandatu do Nowa Wieś gmina Nowe Ostrawy Cukrownia pozorując wypadek mojego teścia Jana Kaźmierczyk z córką Martą Kaźmierczyk. Dlatego urząd miasta Starachowice zajął się planami likwidacji Straży Miejskiej, która doprowadziła do tego oszustwa przez podstawienie mojego mandatu niezapłaconego i wstawienie mojej córki Marty Bochyńskiej z Irlandii w czasie gdy była w Polsce mimo, że nie ma prawa jazdy na Polskę i nie jeździła samochodem. Taki dokument wykazał Urząd Skarbowy w Starachowicach. Po likwidacji rodziny wszystkie dokumenty miały zniknąć, aby pozorować chorobę psychiczną osób, które by się na nie powołały w celu ukrycia kradzieży mienia czego przykładem jest aresztowanie mnie we własnym domu za włamanie się do cudzego domu. O takim działaniu poinformował na nieżyjący obecnie Jerzy Zawadzki, który podstawiony został pod mojego męża Jerzego Kaźmierczyk i poinformował nas, że będą usunięte w Sądu wszystkie dokumenty po zakończeniu sprawy i podmianie rodziny co spowodowałoby masowe aresztowania prawdziwych rodzin do podmiany na służby wojskowe. Dowodem rozpoczęcia działania jest usunięcie mojego wpisu pod artykułem o uchodźcach, gdzie wpisałam, że jest niezgodność PESEL w sądach i przyjęcie uchodźców doprowadziłoby do wprowadzenia służb w nasze miejsce co już wykazano w Kielcach oraz Urzędzie Miasta Starachowice, który wydał dokument o założeniu firmy, gdzie zamienił działalność osoby fizycznej zamieniono na spółkę, którą umieszczono z moimi danymi we Włocławku, aby zamienić mnie na Bożenę Niewiadomską. Podmiany miano dokonać przez masowe aresztowania wykorzystując ustawę antyterrorystyczną, aby strzelać do ludzi. Z więzień mieli być już wypuszczani podstawieni agenci. Przykładem podmiany jest pan Kazimierz Bania, którego aresztowano i poddano leczeniu, aby przez akta medyczne dokonać podstawienia go pod dane Jerzego Kaźmierczyk w Warszawie, aby zamienić pełnomocnika na właściciela. Z tego powodu nie mamy dostępu do 100.000.000,- EUR w banku PKO BP a obecnie zamierzano uruchomić bilion EUR co miało być wyprane przez wojnę, do której odwołała się królowa Elżbieta II, gdyż wydala nasze mienie dla fałszywego kręgu spadkobierców w Anglii w tym znajomych pana Andrzeja Pachowskiego czyli pana Mirunkiewicza , który przysłał na święta do mnie kartę na ulicę Nad Kamienną 25. Wojna miała ukryć kradzież mienia w Anglii, cztery pociągi złota co miało być ukryte przez zniszczenie systemu bankowego, aby każdy mógł sobie wypłacać ile chce kto ma czynne karty . Z tego powodu nastąpiłyby przeszczepy oczu – siatkówki oka i rąk w celu wykazani linii papilarnych do banków. Ludzie mający pieniądze przez podmianę danych osobowych zostali pozbawieni dostępu do własnych pieniędzy tak jak Rząd Polski i bank UBS AG pozbawił naszą rodzinę pieniędzy. Dowodem na to jest skazanie męża Jerzego Kaźmierczyk w SO Toruń IIK 164/11 na sfabrykowane przez służby wojskowe dokumenty. Skala kradzieży jest tak wielka ponieważ majątek mojej rodziny moja mama Filomena Bochyńska określiła jako pół świata i nie da się go ukryć . Spowodowało to wejście na moje nieruchomości, aby uwiarygodnić dane osobowe dla oszustów pozorując spadkobierców, których nie ma w sprawach rodowych . Wyjaśnienie sytuacji jest konieczne , gdyż jestem prawdziwą rodzoną carską i książęcą co spowodowałoby zniszczenie mojego męża Jerzego Kaźmierczyk , naszych trzech sióstr i ich rodzin i naszych dzieci z pierwszych małżeństw , gdyż innych nie mamy, a dopisano nam moje wnuki za dzieci, aby wypłacać pieniądze jako dział spadku wykorzystując naszych znajomych i przyjaciół dane osobowe. Wyjaśnienie sytuacji i zwrot zawłaszczonego mienia przez Skarb Państwa zablokuje trzecią wojnę światową pobierając w Polsce podatki jako dokumentację prawidłowości zwrotu mienia co ukrywano przez fałszywe windykacje prowadzone przez e-sądy, które muszą być usunięte, gdyż powodują brak kontroli i nadużycia służb wojskowych, które przez oszustwa zamierzały finansować wojnę.

Moja teściowa Łucja Kaźmierczyk miała być nakłoniona, aby poszła na policję w Opocznie z doniesieniem na mnie Bożenę Bochyńską-Kaźmierczyk mieszkającą w Starachowicach i czwarty rok nie widzę się z teściami. Celem tego miała być podmiana rodziny, aby wyrzucić mnie z mojego domu w Starachowicach przy ulicy Bohaterów Westerplatte 1/.1 , gdzie nie mogę mieszkać, a gdzie padała się jej córka Marta Cybulska z domu Kaźmierczyk za właściciela i spadkobiercę wykorzystując moje dokumenty, które mąż zabezpieczył w Miedznej Drewnianej podczas naszego wyjazdu za granicę, a zostały wykorzystane potajemnie przez Martę Cybulską, aby pozorować mojego męża Jerzego Kaźmierczyk za chorego psychicznie dzieląc moją nieruchomość na pół i w części pozorując opiekę nad moim mężem Jerzym Kaźmierczyk do końca życia za pobierane pieniądze pozorując spadkobiercę . Obecnie próba usunięcia dokumentów z Miedznej Drewnianej 244 miała stać się powodem aresztowania teścia Jana Kaźmieczyk, któremu dorobiono opinie psychiatryczne, że jest alkoholikiem i awanturnikiem w celu oskarżenia go co już zaplanowano wcześniej i już dorobiono dokumenty o uszkodzeniu mojego ciała, którego nie było 1Ds 1001/14 Do tej sprawy dorobił następne dokumenty Waldemar Maksalon jako IC 1009/14 pozorując spadkobiercę jako czerwoną dynastię w której umieszczono córkę teściów Martę Cybulską. Dlatego usunięto dane PESEL jej siostry Wioletty Wiatrowskiej, gdyż za nią podstawiono Konrada Szmytka na Pałac w Białaczowie usuwając Konrada Wiatrowskiego i wstawiając Walerię Szmytka z Białorusi przysposobioną córkę Konrada Szmytka zamienioną na Wiktorię Kornaszewską moją wnuczkę. Z tego powodu zamieniono mojego syna Adama Karaszewskiego na dziewczynę pod którą podstawiono Walerię w Pałacu w Białaczowie. Działania Służb wojskowych miały na celu ukrycie dokonanego rabunku gospodarki polskiej przez wywiad za co zamierzano obciążyć niewinnych teściów, którzy z mojej strony nie spotkali się z zarzutami, gdyż padli ofiarą Urzędu Miasta Starachowice i trzech naszych sióstr, które robiły karierę kryjąc odebrany majątek przez Skarb Państwa w tym zbrojeniówkę, spirytus, tytoń, obrót paliwami-płynnymi i stałymi, czyli węglem i podstawiono pana Leszka Balcerowicz na Ukrainę pod Lecha Kaczyńskiego, a pana Bieleckiego pod TV Moja sprzedaną dla SOF-ART Sp. z o.o. oraz Wróblewskich podstawiając Józefa Wróblewskiego pod dane mojego traty Józefa Bochyńskiego oraz na Kanadę pana Geremek. Podstawiono moje dane Bożena Bochyńska-Kaźmierczyk pod Bożenę Stajszczak i Czesława Stajszczak podstawiając Czesława Daleszak za mojego męża Jerzego Kaźmieczyk, aby wykorzystać Oświadczenie Woli mojego taty Józefa Bochyńskiego w celu ukrycia kradzieży CBC Centrostal Bydgoszcz SA. Wykorzystano nazwiska osób Ośmiornicy Bydgoskiej, aby ukryć wykorzystanie mafii na Lipie Henryk Szyb 1 i Pruszków, którą podstawiono pod stajnie w Szczekarkowie, aby przez dział spadku na koniach wstawić fałszywych spadkobierców na Pałac w Szczekarkowie i na ulicę Bohaterów Westerplatte 1/1 w Starachowicach. Mojego tatę Józefa Bochyńskiego zaanonsowano w Klinice Reumatologicznej w Warszawie jako pracownika MSW z polecenia Ministra Szlachcica przez pana Józefa Kucybałę , który pomógł rodzicom, aby mnie mogli odwiedzać i uratować moje życie, gdyż zamierzano dokonać na mnie eksperymentów medycznych, gdy miałam sześć lat. Obecnie zamierzano wpisać mojego ojca Józefa Bochyńskiego pod fałszywego Jacka Bocheńskiego pod którego podstawiono Jacka Merkel do mojej twórczości kryjąc to za sędzią Jackiem Pierzak powielonym na dwie postacie sędziego i kabaret, który zrobiono z życia ludzi. Celem było oskarżenie moich rodziców i dziadków i dopisanie do grupy spiskowej jaką stanowili Wojciech Jaruzelski, Szlachcic, Babiuch , Kania i generał Pożoga w książce Henryka Piecuch podstawionego jako pracownik SOF-ART Sp. z o.o. i połączono z Henrykiem Nowek, który z Barbarą Nowek byli rodzicami Iwony Makuła. Wykorzystano fakt zmiany nazwiska Barbary Nowek z domu Burek na Borkowska i podstawiono psa do działu spadku na ulicy Wierzbowej , gdzie podstawiono Kościół Zielonoświątkowy a wiernych jako mięso, podobnie w Kościele katolickim. Przedstawiam zbieżność protestu wobec umowy z Japonia na rzeź koni , gdzie dziecko trzymało tablice z koniem z napisem jestem dzieckiem, a nie mięsem ze zrzutem z ekrany, gdzie hakerzy przejęli kontrolę nad moją stroną internetową , gdzie dziecko jest jako mięso, a dla mnie podstawiono akta medyczne Ewy Podolskiej dla które dorobiono psychiatryczne opinie, aby zamienić kobietę na mężczyznę do kont bankowych. Podmiany dokonuje SR Starachowice w sprawie Ko 336/13. Aby ukraść pieniądze zamierzano ans aresztować i wymordować nasze rodziny, aby przejść na akta wcześniej zamordowanych osób w celu podmiany ich DNA i kradzieży majątku. W prasie Starachowickiej można było przeczytać skierowane oskarżenie przeciwko komornikowi Misztal, że był przyczyną śmierci Stanisława Pyjasa w Krakowie. Jest to ten sam okres opisywany w książce „Rządy Zbirów” pana Pająka, którą zamierzano uruchomić przez mordowanie chrześcijan jako mięso twierdząc , że sami do tego idą, a mechanizmem są programy bankowe bez których obecnie ludzie nie mają możliwości egzystencji, gdyż znalazły się w rękach służb wywiadu, które zablokowały nam dostęp do naszego mienia w celu prowadzenia wojny.

Ustawa antyterrorystyczna miała doprowadzić do masowych egzekucji, aby podstawić przez akta medyczne innych osób.

Cytuję „ Klasyczne mafie są tu nieporównywalne szlachetniejsze, wręcz rycerskie: mafiozi strzelają tylko do siebie. Dwadzieścia następnych lat okazało się okresem zbyt krótkim , aby jednoznacznie ustalić i osądzić winnych zbrodni. Dziesięć lat później , po grudniu 1981 , następne 15 lat będzie również za mało , aby ustalić i skazać rozkazodawców i wykonawców salw do górników Kopalni Wujek i Manifestu Lipcowego, morderców księży : Kotlarza(Radom 1976) Zycha, Popiełuszki, Niedzielaka , Suchowolca, Bartoszcze, Karkowskiego studenta Stanisława Pyjasa i 100 innych, skrytobójczo zamordowanych pod pretekstem przeróżnych wypadków; których oficjalnie nie obciąża krwawego dorobku 20-lecia 1970-1990. Zbrodnia zaniechania, a potem ukrywania śladów i dowodów , obciąża wszystkie kolejne ekipy rządowo-partyjno-esbeckie. Zbolszewizowane metody, charaktery i dusze zbirów, były i pozostałe te same, niereformowalne jak zawsze tam , gdzie refleksja moralna jest wytrzebiona, wysterylizowana, zakazana.”

Jest to golgota polskiego narodu, która miała być powtórzona zamieniając przez podmianę linii genealogicznych katów na dane osobowe ich ofiar wykorzystując moje wnuki zawłaszczając nasze majątki przez Skarb Państwa , który miał ukryć tzw. książkowych zbirów. Nasze siostry y są w nasze prawdziwej rodzinie co spowodowało wtłoczenie ich w dokonany system i wykorzystanie przez silną presję wykazując nieistotne sprawy, aby przykryć faktyczne działanie programów bankowych wypłacając gażę za pracę i tantiemy, aby kraść moją twórczość w celu ukrycia podmiany rodziny co miało być przyczyną dorobienia filmu pornograficznego i podstawienia fabrykowanych taśm do szkalowania rodziny za co zamierzano obciążyć nasze dzieci, które są oderwane od rzeczywistości przez działania wywiadu, który zamierzał doprowadzić do wymordowania naszych trzech sióstr do działu spadku na dzieciach mordując całe rodziny trzech naszych sióstr do działu spadku dla Skarbu Państwa, gdyż sędzia Wojciech Pruss stwierdził , że nasza rodzina nie żyje i Skarb Państwa jest spadkobiercą co wskazuje na zleceniodawcę morderstwa, który zamierzał to ukryć przez podstawienie trzech panów o nazwisku Mucha jako trzech sióstr łącząc Pałac Paderewskiego z Pałacem Prezydenckim.

Zamierzano powtórzyć sytuację na Policji w Opocznie wykorzystując wytworzone przez Policję Paradyżu i Kielcach akta , które zamierzano połączyć z aktami z 1976 roku i powtórzyć sytuację z 1976 roku , gdzie zamordowano syna Barbary Sadowskiej Z. Najdera za rzekome szpiegostwo w czym potrzebna była obecnie moja teściowa Łucja Kaźmierczyk , aby podmienić akta w celu zaskarżenia mnie , gdyż w sprawie SO Kielce IIIK 207/07 upozorowano, że moja mama Filomena Bochyńska zaskarżyła mojego męża Jerzego Kaźmierczyk co jest nieprawdą, aby podmienić akta i oskarżyć męża o szpiegostwo przy udziale moich teściów nie mających świadomości ani wiedzy kim byli moi rodzice. Jest to czas 1976 rok rządu Piotra Jaroszewicza, który został zamordowany z żoną. Potrzebne było jedynie zawłaszczenie moich dokumentów i męża, aby oskarżyć teściów pozorując służby wojskowe za właścicieli naszego mienia wykorzystując Wiktorię Koraszewską moją wnuczkę jako Walerię Szmytka podstawiając Wiktorię Cichocką zamordowane dziewczynkę w 15 roku życia co było pokazaniem czasu do którego miała żyć moja wnuczka.

Służby Wojskowe podmieniły sprawę INs 791/01 usuwając Jadwigę Limanówkę z domu Maksalon z pierwszego mężą Mirowska , aby ukryć wstawienie Jadwigi Kaczyńskiej na mienie mojej rodziny carskiej rodziny i książęcej Lubomirskich w Lubelskim co miało być ukryte przez podstawienie Komornika jako sygnatura INs 395/10 , gdzie błędnie wpisano moją mamę Filomenę Bochyńską jako Jadwigę Bochyńską wykorzystując drugie imię w systemie komorniczym . Wpisano 12 spadkobierców 2001 roku na działkę Nowowiejska mojego dziadka co dopiero zostało ujawnione obecnie w 2016 roku po śmierci mojej mamy 6 lat . Powodem jest podstawienie Henryka Limanówki drugiego męża Jadwigi Limanówka pod Henryka Nowek wykorzystując śmierć jego wnuka Macieja Makuła, aby przejść na Łódź przez Limanową , gdzie zmarła Jadwiga Limanówka co jest niewidoczne dla Starachowic i połączono z Rudą Maleniecką przez panią Frelich podstawioną na działkę 95 w Rudzie Malenieckiej połączoną z garażem na ulicy Bohaterów Westerplatte 1 w Starachowicach.

Podmieniono sygnatury z INs 7/13 na INs 7/12 , z której się wycofałam a podjęto jako poszukiwanie spadkobierców, a wykorzystano INs 810./12 jako cofnięcie wniosku o dział spadku zarządzenie z 8.12.2013 czyli podstawiono sprawę INs 7/13. Celem było usunięci sprawy INs 426/10 po śmierci mojej mamy, aby zamienić ją na sprawę policyjną IIKp425/09 zwrotu obrazów zamienionej na wypadek samochodowy. Dlatego moją mamę Filomenę Bochyńską zabito pozorując raka w szpitalu w Końskich. Obecne śmierci ludzi i pracowników SOF-ART Sp. z o.o. i wiernych kościołów można przyrównać do przypadku księdza Kotlarza, który umarł na skutek pobicia jak i inni księża określani jako nieszczęśliwe wypadki. Komuniści traktują wierzących w Jezusa Chrystusa jako ciemnogród, a uczestnictwo w programach bankowych miało udowodnić ich bezbożność względem komunistów jak niegdyś mordowano księży w celu zastąpienia ich służbami wojskowymi. Sprawa PC44 jest podstawiona pod program 44 jako program reform ustrojowych PRL cytuję „ Latem 1976 roku grupa Leszka Moczulskiego (jeszcze nie KPN) wydała w formie maszynopisu tzw. program 44 . Propozycje reform ustrojowych PRL. Kilka miesięcy później Moczulski rozprowadzał swój Memoriał . W listopadzie J. Kuroń upowszechnił swoje myśli o programie działania , stanowiące wkład w strategii opozycji. Karol Modzelewski posunął się do wysłania listu do Genseka Gierka , coś w rodzaju studium sytuacji i proponowanych kierunków zmian. Postulat zmian , podobnie jak Kuroń i Moczulski ogłosił Tadeusz Mazowiecki w dzienniku „Frankfurter Allgemeine Zeitung”. Wreszcie , jakiś anonim podpisując się Marek Torbacz opracował tekst pod nazwą Możliwości działania opozycji w Polsce. Czytając te prace i memoriały , komuniści o ludzkiej twarzy , bo za takich się miała ekipa Gierka powoli odzyskiwali spokój i pogodę ducha widząc , że mają do czynienia wprawdzie z opozycją, ale także o ludzkiej twarzy . Rzekomi wrogowie komunizmu wyrażali swoje zatroskanie o stan państwa i ustroju. Przedstawiali zagrożenia, przestrzegali przed kryzysem państwa, wybuchem społecznym . Domagali się władzy czyli „pluralizmu” widząc w nim warunek społecznego pokoju i spokoju. Domagali się demokracji, gdyż w represjach widzieli ślepy zaułek władzy i ogólny regres . Widzieli potrzebę realizmu a prawa człowieka i obywatela, będące echem Konferencji Helsińskiej postrzegali jako podstawę kanonu prawa demokratycznego”

Powodem takiego podejścia był plan podstawienia DNA mojej rodziny dla komunistów w celu oskarżenia mojej rodziny i obecnie męża za działania komunistów, którzy mają w rękach moje wnuki i naiwność trzech naszych sióstr, które nie mają wiary. Bez wiary Bogu podobać się nie można. Zastosowano plan wprowadzenia w życie zmiany ustroju polegający na genes w starożytnym Rzymie był to ród jako zrzeszenie rodzin od wspólnego przodka, gdzie członkowie nosili wspólne imię i dzielili się na pełnoprawnych i niepełnoprawnych jako wyzwoleńcy i klienci. Pełnoprawni członkowie podlegali prawu rodowemu i dlatego wykorzystano moje wnuki dla wytworzenia DNA komunistów z carską rodziną zamieniając prawdziwą rodzinę na niepełnoprawnych co miało być powodem likwidacji rodzin, które nie mają DNA faszystów i komunistów dorabiając akta kryminalistów oraz akta psychiatryczne dla członków prawdziwych rodzin w celu wyeliminowania ich z pełno uprawnienia nakładając zarząd nad nimi i ich mieniem co próbował wyłudzić komornik Zygfryd Nowka na ulicy Nad Kamienną 25 rok po śmierci mojej mamy Filomeny Bochyńskiej preparując dokumenty w celu kradzieży naszego mienia pod pozorem czystości rasy faszystów i komunistów co jest zakazane . Z tego powodu zamierzano wykorzystać PiS i zmienić Konstytucję RP, aby usunąć niewygodne zapisy w celu umożliwienia zaprowadzenia nowego ładu faszystowskiego jako czystego chrześcijaństwa usuwając ludzi prawdziwie wierzących z kościołów jako grzeszników w celu kradzieży ich mienia wykorzystując podmianę akt przez wierzących sędziów co połączono z zawodem Kucharz i daniami określanymi przez Mirosława Lewy jako ludzie znajdujący się na jadłospisie. Z tego powodu wykorzystano Wojciecha Kucharskiego do sprawy o eksmisję IC 178/15 w celu wyrzucenia prawdziwej rodziny przez UB pracujące dla Kościoła zamierzając nas wywieźć jako bezdomnych kradnąc nasze dane osobowe i mienie. Mojego męża Jerzego Kaźmierczyk upozorowano, że jest w Kościele Prawosławnym wykorzystując akta dorobionego wypadku w Zurychu w 2005 w którym nas nie było, gdyż wyjechaliśmy do Basel co próbowano ukuć przez wpadek prawosławnego księdza o imieniu Jerzy na którego najechały na poboczu dwa samochody. Bohdan Żakiewicz podstawiony został pod Bohdana Cywińskiego , w którego mieszkaniu doszło do spotkania Karola Wojtyły z członkami KOR -Lipskim, Kuroniem, Macierewiczem i Najmskim . Podstawiono Bohdana Cywińskiego i zamieniono na Bohdana Żakiewicz wykorzystując nasze pismo do Piotra Najmskiego, gdzie błędnie wpisałam nazwisko Imski . Jest on znany jako mason, a imię wykorzystano dla Piotra Główki wpisanego przez komornika na Bohaterów Westerplatte jako wspólne imię rodu zamieniając jego imię na nazwisko. Oznacza to, że moje imię wykorzystuje wiele osób , gdyż określono, że nasze imiona będą zapisane do zbawienia co wykorzystano dla niewierzących, aby byli zbawieni. Lidię Daleszak połączono z Ursusem w Warszawie, aby podstawić powieść Henryka Sienkiewicza , w celu przejścia na Rzym na ratunek dla Lidii Maksalon podstawiając Henryka Nowek pod pastora Piotra Nowak podstawiając akta Ryszarda Nowak „ … Powiedzieli, ze dotąd będą mnie bić dopóki nie powiem , że ukradłem , chociaż ja wcale nie ukradłem tego i w ogóle nic nie ukradłem nikomu w życiu. Byłem tak zbity , że już myślałem, ze nie wytrzymam.” działania te połączono z aktami Piotra Wójcik co oznacza zamiar doprowadzenia do podobnych obrażeń osób eliminowanych podstawionych na dom na Bohaterów Westerplatte 1/1 jako pionki w grze do pornograficznego programu Horse diamentowych szachów Romanowów wstawiając na Lipie Henryk Szyb 1, gmina Brody Iłżeckie „Trojańskiego Konia” jako programu wywiadu.

Zakończeniem mistyfikacji miało być oskarżenie Sebastiana Limanówki dzieci Jadwigi Limanówki z dwóch małżeństw za doprowadzenie do śmierci naszej rodziny , aby ukryć podstawienie Dymitra Limanówki zamienionego na Dymitra Romanow w Lublinie, aby podstawić Dymitra Miedwiediew premiera Rosji, który miał był oskarżony za zamordowanie cara, który przeżył. Oznacza to, że obecnie w Starachowicach realizowany jest plan opisany w książce „Rządy Zbirów” pozorując, że mamy dużo pieniędzy, aby oskarżyć nas o szpiegostwo co oznacza próbę dokończenia rewolucji październikowej, której prawdziwym celem była kradzież pieniędzy która pochłonęła już życie 60 milionów Rosjan wynikłych ze zdrady części armii, która poparła komunistów. Zablokowano wydanie książki Józefa Mackiewicza, gdyż podała się żydówka za właściciela prawnego jego twórczości eliminując prawdziwą córkę, aby podstawić służby wojskowe , które ukrywają przez 98 zdradę rodziny cesarskiej w Rosji. Celem jest udaremnienie rozpowszechnienia prawdziwej historii co próbowano zrobić z moją książką „Zakazana Prawda” i resztą twórczości. W tym celu dokonano kradzieży firmy IMPERATOR ROMANOW Bożena Bochyńska-Kaźmierczyk

Podstawiono Helenę Surma pod Helenę z miasta Troja , która była porwana z Grecji, aby zamienić historię i odwołać się do zabójstwa księcia Ferdynanda w Sarajewie i do pierwszej wojny światowej, która skończyła się rzezią na skalę europejską co oznacza ,że miał być powtórzony zamach na księcia, aby powtórzyć historię i uzupełnić o elementy niezaistniałe jako zaistniałe, dążąc do zamordowania naszej carskiej rodziny, która faktycznie przeżyła, a car nie abdykował.

Cytuję „ I nagle , wywiad niemiecki przypomniał sobie o wegetującej w Zurychu żydowskich zawodowych rewolucjonistów , z Leninem na czele. Późniejsza hagiografia bolszewicka rozwodzi się w nieskończoność o „historycznym” wagonie , w którym Lenin i towarzysze przyjechali ze Szwajcarii do Rosji, a reszta poszła jak spłatka , na zasadzie veni, vidi, vici , nikt przez następne pół wieku nie śmiał publicznie zapytać choćby o taki drobiazg, jak swobodny przejazd tego wagonu (wagonów) przez wrogie Niemcy i okrężną drogą przez Szwecję i Finlandię dotarcie do Rosji

Pisał o tym między innymi Józef Mackiewicz w książce „Gdybym był hanem”, ale prawie nikt jej potem w kraju nie czytał zakazanej jak i jej autor. Każda rewolucja zaczyna się od zdrady i zbrodni, a kończy się na ludobójstwie. W odniesieniu do kontrrewolucji bolszewickiej z 1917 roku , trudno nawet mówić o zdradzie jej sprawcami byli pasażerowie owego historycznego wagonu (wagonów ) w większości obywatele rosyjscy to samo ich żydowskie pochodzenie a priori zwalniało ich od zarzutu zdrady kraju, zdrady ojczyzny: tej w której się urodzili, wychowali i czas jakiś „obywatelowali” W kanonach syjonistycznej mentalności (moralności? ) zwłaszcza jej komunistycznych międzynarodówek wszelkich odcieni i nazw , nie istniało i do dziś nie istnieje pojęcie zdrady, a już szczególnie-zdrady narodowej i zdrady stanu, etc. Każdy kraj w którym żyją, niekiedy od wielu pokoleń, to zbiorowisko gojów, obcych lub obojętnych dla duszy i sprawy żydowskiej. Doświadczył tego generała Władysława Anders , kiedy jego drugi korpus po morderczym rajdzie przez Bliski Wschód , w drodze na front zachodni znalazł się w Palestynie. Tam właśnie samowolnie odłączyło się czyli zwyczajnie zdezerterowało 2.500,- żołnierz pochodzenia żydowskiego czyli późniejszy premier M. Begin.”

Oznacza to, ze decyzja polskiego rządu wysłania samolotów na Bliski Wschód mogła się skończyć się dezercją do Izraela i pozostawieniem samolotów. Z tego powodu do podmiany kobiety na mężczyznę wybrano córkę generała panią Annę Anders w celu powtórzenia historii i podstawienia pod Annę Anderson pozorującą w Niemczech rodzinę carską przez zakład psychiatryczny podmieniając akta medyczne jako program 44.

Podmieniono w Tarnowie TR Tarnów V GC57/16 roszczenia 5.100,-PLN na weksel 50.000.000,- EUR z PPH APE Jerzy Kaźmierczyk, aby podstawić pod 50.000.000,- Rubli w złocie jakie przesłano do dyspozycji przedstawicieli Komisarzy Ludowych w liście Bank Rzeszy II bardzo poufne ( z 8.01.1918) podpisał G. von Schanz czyli Niemieckie Biuro Wywiadu i Kontrwywiadu. Pieniędzmi przekupiono żołnierzy rosyjskiej armii co doprowadziło do zwycięstwa komunizmu i wymordowania arystokracji i kościoła prawosławnego, aby przejść na mienie arystokratów dokonano podmiany szeregu osób. Za Feliksa Maksalon zamierzano podstawić Feliksa Warburg jako inżyniera rewolucji bolszewickiej z 1917 roku. Za prezydenta Lecha Wałęsę podstawiono Kuchn Loeb Co. W 1916 roku 14 luty odbyło się spotkanie w Nowym Jorku, gdzie doprowadzono do planu podmiany osób z rewolucji z 1905 roku , aby podstawić pod zaplanowany w 1917 roku plan wymordowania rodziny carskiej, która ocalała, a celem było wykorzystanie naszego DNA dla tych osób do podmiany rodzin. Podstawiono państwa Podczaskich pod her Rola po czym zamieniono na Rawicz co oznacza, że Podczascy byli zaplanowani przez USA i Niemcy już w 1916 roku , których podstawiono obecnie pod trzy nasze siostry.

Królowa Elżbieta II określiła , że zbliża się wojna co oznacza, że masoneria przygotowała swoje kryjówki, aby ich jej nie dotknęła w celu wymordowania obywateli świata w celu zawłaszczenia przez finansjerę żydowską w USA , Niemczech i Anglii pieniędzy z carskich depozytów.

Cytuję „ Ostatecznie więc , twórcami rewolucji bolszewickiej była międzynarodowa żydowska finansjera wspierana przez koła polityczne USA , na czele z prezydentem Wilsonem, a na gruncie europejskim finansjera angielska i niemiecka. Znalazły się paszporty i zaplombowane wagony , a także niezbędna pobłażliwość kontrolna na trasie wiodącej przez trzy kraje -Szwajcarię, Niemcy, a potem Szwecję i Finlandię. W rzeczywistości finansjera żydowska finansowała pucz komunistyczny z kradzionych carskich depozytów wywiezionych w 1912 roku do Szwajcarii USA , aby je ukraść i trwa to obecnie. Dlatego zamieniono moje dane i męża odpowiednio Bożena Bochyńska-Kaźmierczyk i Jerzy Kaźmierczyk jako Bożena Bochyńska-Kaźmierczak i Jerzy Kaźmierczak przez Jerzego Wildsztajn podstawionego pod Grigorij Wildstein i podstawiono Grzegorza Surdy pod Wildstein , aby przejść na Nowy Jork, gdzie prowadzono probolszewicką kampanię w tym również Ludwig C.A.K. Martens podstawiając jako Ludwik Kaźmierczak zamieniony na fikcyjnego ojca mojej matki Ludwiga Bochyńskiego przez podmianę protokołu w Sądzie w Starachowicach. Wykorzystano do finansowania wojny i wyprania pieniędzy Czerwony Krzyż jako pretekst misji , której dowodził W. Thomson. Wykorzystano plenipotencję Guggenhejmów władców amerykańskich kopalń węgla i podstawiono Bohdana Żakiewicz udającego Bocheńskiego w USA, następnie podstawiono za Dawida Soskice sekretarza Kierieńskiego osobę w Starachowicach Dawida Olszewskiego , który na córkę Wiktorię Olszewską podstawioną pod Wiktorię Kornaszewską co miało stać się początkiem rozpoczęcia wojny , aby ukraść pieniądze. Podstawiono mojego psa Max, a którego według informacji pana Frankiewicz uderzył samochód po czym kierowca zabrał psa do weterynarza i uśpił , aby udawać spadkobiercę po psie Max , którego podstawiono pod Max May podstawionego pod program Maya -Dana Interkultural Donau-Dnepr zamkniętej firmy w 2004 w Liechtensteinie.

Pod papieża Jana Pwła II podstawiono Karol Fürstenberg cytuję „ Z Aschbergiem ściśle współpracowali: Karol Fürstenberg jako pierwszy minister finansów w bolszewickim rządzie oraz Max May jako przedstawiciel Nowojorskiego Guaranty Trust” połączono to z kradzieżą przez Rząd Polski naszych pieniędzy uruchomionych do kraju, gdzie podstawiono Bohdana Żakiewicz, który współpracuje w Rothschild, którzy robili analizę finansową do kopalni Bogdanka udając spadkobierców mojej rodziny.

Cytuję „ Fürstenberg Jakub , znany również jako Ganecki , dostarczył bolszewikom pieniądze od banków rezydujących w Niemczech, związanych z klanem Rothschildów. Pierwszy sowiecki bank założony w 1922 roku o nazwie RUSKOMBANK był kierowany przez Olofa Aschberga. Stalo się to zapewne dzięki zażyłej przyjaźni z bolszewicką szyszą Maximem Filkenstein Litwinowem co spowodowało podstawienie Mariana Litwinowicz do sprawy IIK 164/112 w SO Toruń.

Cytuję „ Mayer Genoch Mojsewicz Wallach wystepujący pod nazwiskami: Graf, Filkestein, Buchman, Harrison, Litwinow, jako że pierwszy prowadził żywot aktywnego rewolucjonisty , był pierwszym bolszewikiem ambasadorem w Wielskiej Brytanii. Litwinow urodzł się w Białymstoku, gdzie podmieniane są moje dane na Bożena Bochyńska i podstawiono Marię Gudewicz z Białegostoku i jej troje dzieci Ewę Gudewicz, Elżbietę Gudewicz i Dariusza Gudewicz. Co ma przejście na Anglię przez podstawienie firmy Seven Rock Mining należącej do Bohdana Żakiewicz , który podał się za pokrzywdzonego wykorzystując pierwotne pismo nasze ze Szwajcarii w którym wzięliśmy go w obronę jak również firmę Sterbud-Mariusz Kołodziński, który zapomniał kim jestem i występował jako świadek przeciwko mężowi Jerzemu Kaźmierczyk. Pani Ewa Eugster wykazała nazwisko , do którego poleciła mi wysłać pismo o zabezpieczenie Zamku Chateo Gütsch w Lucernie co wykorzystano do podstawienia aktorów, aby przejść na USA . W Rapperswil podstawiono Bruno Bochyńskiego sportowca, który wystąpił przeciwko wykorzystując nazwisko Buchman dyrektora Polskiego Muzeum w Rapperswil, aby podstawić nazwisko Buchman z 1922 roku do pierwszego sowieckiego banku. Oznacza to, że Rząd Polski świadczy usługi dla grupy w Nowyum Jorku, która bezprawnie obraca naszymi depozytami wykorzystując nasze rodziny, aby ich oskarżyć , gdyż do tej pory zacierane są sprawy , a sądy polskie wydały wyroki na właściciela depozytów carskich kradnąc nasze mienie i podstawiając pod mienie dziadka na Dolnych Starachowicach ortodoksyjnych Żydów w tym Zimermana , aby przejść na bankierskie rodziny Bethmanów z Frankfurt , a A. Cimmerman, A. Israel Helpland, alians Parwus, Jakub Fürstenberg alians Ganecki oraz szef policji niemieckiej Max Warburg, ułagodzili rząd Kaisera i 16 kwietnia 1917 roku , 224 czterech rewolucjonistów z Leninem , Krupską i Radkiem na czele wyruszyło z Berna w zaplombowanych wagonach by przez Niemcy, Szwecję , Finlandię przedostać się do Rosji. Dlatego podstawiono Grażynę Krupa pierwszą żonę sędziego dla Dariusz Pióreckiego , który po tej sytuacji zmienił nazwisko na Kornaszewski , a mnie zmienił na lesbijkę , aby przejść na Nadieżnę Krupską udając jej kochanka do banku. Pod Jakuba Ganeckiego podstawiono Jakuba Pióreckiego i zawłaszczono wejście do domu podstawiając Max Warburg za psa Max jako spadkobiercę. Z tego powodu Pan Wałęsa oddała nasze carskie ziemie w Szwajcarii dla Niemiec zamieniając mnie na Kaźmierczak i robiąc ze mnie bezdomną. Pod Dymitra Limanówkę podstawiono Dymitrij Rubenstein . Lista bankierów wspierających rewolucję jest długa, Nawet znalazł się na niej bliski przyjaciel Grigorija Rasputin – Dymitrij Rubenstein, który przed wybuchem rewolucji bolszewickiej zarządzał-francuskim bankiem w Piotrogrodzie. Z tego powodu podstawiono W. Putin jako Rasputin oraz zrobiono dział spadku na carskiej rodzinie we Francji w 1923 roku przez fałszywy krąg spadkobierców doprowadzając do zamachu rok później. Celem bankierów jest kradzież pieniędzy co powoduje pchanie do wojny wykorzystując nasz herb z Judy, aby napędzić prowokację przeciwko Żydom nie zamieszanym w proceder, podstawiając bankierów masonów za moją rodzinę w celu kradzieży pieniędzy, gdyż duże rodziny bankierskie są jedynie zarządcami naszego mienia. Wykreowano historię , która jest realizowana obecnie i opisana w książce którą cytujemy, dlatego moja mama Filomena Bochyńska zmarła 30.04.2010 roku aby odnieść się do 30.04.1918 roku , kiedy przewieziono carską rodzinę książkowo nazwaną Katarzynogród, aby podstawić Katarzynę Kaźmierczyk w Ostrowcu Świętokrzyskim pod historię wykreowana przez komunistów jako miejsce dom Iptiejewa, który później rozebrano, gdyż carska rodzina przeżyła a mord był zaplanowany w czasie. Syn mojej siostry Paweł Idziak został podstawiony pod Pawła Miedwiediew w celu podstawienia pod Pawła Kaźmierczyk syna mojego obecnego męża z pierwszego małżeństwa co oznacza, ze Paweł Idziak podstawionych został pod Pawła Krzymowskiego w celu obciążenia Pawła Kaźmierczyk za wydanie jego ojca Jerzego Kaźmierczyk na śmierć, aby odnieść się do pisma świętego, że dzieci wydadzą na śmierć rodziców. Ten sam zapis miał być zastosowany w sprawie teściowej, której pójście na policję w Opocznie na synową miało oznaczać wydanie jej córki Marty Cybulskiej na śmierć co połączono z moją córką Martą Bochyńską wcześniej Piórecka panna podstawiając pod Ewę Kaźmierczyk połączoną z Ewą Idziak i pozostałymi dziewczynami w rodzinie. Podobnie Adam Kornaszewski wcześniej Piórecki zamieniony została na Adama Kaźmierczyk miał wydać na śmierć swoją matkę czyli mnie Bożenę Bochyńską-Kaźmierczyk co oznacza wydanie również Katarzyny Kaźmierczyk, Wioletty Wiatrowskiej, Beaty Idziak i innych osób z rodziny. Nazwano to siekierezadą, aby odnieść się do miejsca mordu rodziny carskiej , która w rzeczywistości ocalała i robiono na niej działy spadku przez zabijanie wielu osób podstawiając akta sądowe w tym wypadków komunikacyjnych i lotniczych a obecnie na morzu uchodźców.

Komuniści upozorowali, że wolą narodu było rozstrzelanie cara Mikołaja II Romanowa z 16 na 17 lipca 1918 roku co miało być przeprowadzone jako dokończenie rewolucji jako wycięcie watahy za wolą narodu polskiego , który wybrał PiS, realizujący politykę kół żydowskich z Nowego Jorku w celu kradzieży pieniędzy, które nazwali bogiem i umieszczono w programach bankowych jako jedna religia, która mogła być narzucona bez przeszkód podbijanym narodom jako III wojna światowa.

W parafii Wszystkich Świętych upozorowano , że Dariusz Piórecki jest Żydem i odwołano się do kanonów Kościoła Katolickiego, które doprowadziły do uratowania 28.000,- Żydów w III Rzeszy cytujemy „ watykański nuncjusz w Berlinie , uratował 28 tysięcy Żydów w samym sercu III Rzeszy sprytnie argumentując , że Watykan nie może udzielić niemieckim katolikom zezwoleń na rozwody z ich żydowskimi małżonkami. Tak więc jak długo ci ostatni pozostawali w związkach małżeńskich z katolikami , tak długo byli bezpieczni.” Z tego powodu służby wojskowe wpadły na pomysł zamiany nazwisk , aby wykazać inną osobę pod nazwiskiem Dariusz Piórecki niż była wcześniej nie wpisując zmiany nazwiska co doprowadziło do wprowadzenia dla mnie i męża innych współmałżonków, podmieniając akta t spraw sądowych jak SR Starachowice Ko 336/13 podstawiając Ewę Podolską z Krakowa na Starachowice i zamieniając mnie na mężczyznę, a męża Jerzego Kaźmierczyk zamieniono na kobietę Irenę Kaźmierczyk, aby przejść na Irenę Hessen-Darmstadt żonę króla Pruss.

Z tego powodu sądy prowadzą sprawy wstecz podmieniając akta w sądach, aby zamienić historię .Upozorowano związek Anny Gromek obecnie Quest podstawioną pod moją córką zakonnicę, aby pozorować związek z Hamerą i połączono z Policjantem Hamera, aby przejść na Galerię Hammera w celu podstawienia wyprowadzonych dzieł sztuki , biżuterii , ikon w carskiej rodzinie cytuję „ dzięki ściślej współpracy z Kremlem Hammerowie stali się posiadaczami bezcennych ikon, koron, bereł i w ogóle biżuterii , czy dzieł sztuki skonfiskowanych , zrabowanych carskiej rodzinie Romanowych i rosyjskim bojarom . Było tych drogocenności tak dużo , że Hammerowie mogli otworzyć popularną galerię Hammera” , którą obecnie zamieniono na Galerię Piróg- Gudewicz i podstawiono policjanta Hamerę oraz policjantkę Bernadettę na ulicy Nad Kamienną 25 pod Bernadettę Marty w banku w Szwajcarii oficera bankowe APE-CH i podstawiono do Chin podmieniając akta przez akta więzienne w Polsce na Sing Sing w Chinach, wykorzystując datę 24 styczeń urodzin Beaty Idziak, aby podstawić pod więzienie w Kielcach na Piaski, gdzie mieliśmy być umieszczeni rękami naszych rodzin. Banki wykorzystały znajdujące się w skarbcu stare carskie matryce do drukowania pieniędzy w USA i Szwajcarii co ukryto w Banku Rezerw Federalnych podstawiając obecnie fałszywy krąg spadkobierców wytworzony przez Polskie Sądy aby wprowadzić do systemu bankowego fałszywe dane osobowe i dzieci za spadkobierców, po czym dokumenty tych osób są niszczone a ludzie usuwani. Carskie insygnia Mikołaja II znalazły się jako insygnia Pawła Romanowa Wielkiego Mistrza Zakonu Maltańskiego w hotelu koło Berna podstawiając pana Stankiewicz i zamykając nam drzwi mimo wysłania nas przez księdza z Misji we Fryburgu. Historie piszą komuniści, którzy planując realizację niezrealizowanych treści w celu podstawienia do kradzionego mienia, którym uzależnili rodziny królewskie na świecie. Zamordowanie naszej rodziny miało być przyczyną oskarżenia Polaków za podniesienie ręki na rodzinę pomazańców pańskich co miało spowodować zniszczenie narodu i likwidacji Polski, aby się odnieść do cytatu, gdy żołnierz poinformował Dawida o śmierci króla udając, ze zabił jego wroga aby uzyskać zapłatę co spowodowało, ze Dawid wydał go na śmierć a jego słowa świadczyły przeciwko niemu samemu. Co znaczy, ze kłamstwo miało świadczyć przeciwko Polsce za wydanie naszej rodziny za co Polacy mieli być poddani eksperymentom medycznym takim jak mój dziadek , przez masonerie o czym świadczy próba wprowadzenia zgody na zmianę płci przez Centralną Organizację Pozarządową, gdyż stworzono globalną rodzinę podmieniając dane osobowe Polaków w taki sposób aby nikt nie mógł się obronić. Odniesiono się do słów, ze niewiara jest grzechem takim samym jak czary, bałwochwalstwo i oddawanie czci obrazom.

Wybranie Ostrowca Świętokrzyskiego miało odniesienie do Morza Ostrowia na Syberii, a naliczanie fałszywych rachunków na wodę na ulicy Bohaterów Westerplatte 1/1 spowodowało wytworzenie Zalewu Pasternik, aby mieć uzasadnienie wielkości wyprowadzonych pieniędzy przez wodę Cytuję „Nieodparcie narzuca się podczas lektury tej instrukcji jej wewnętrzna ludobójcza spójność z programem hitlerowskiej eksterminacji narodu polskiego . Jej dyrektywa brzmiała :Schluss mit Polen! (Koniec z Polską ) kierownicze warstwy narodu powinny być unieszkodliwione! Zwycięski hitleryzm w jego programie Ost des Reichsführers SS zamierzał przesiedlić około 16.000.000,- Polaków dokładnie tam, gdzie Stalin skierował już ponad 1.500.000,- Polaków na Syberię. Sowieckie ludobójstwo i rozmiary deportacji nie musiały posuwać się do tak monstrualnych wędrówek ludów. Zamierzano wykorzystać imigrantów, aby ukryć wyprowadzenie Polaków, których zamierzano wywieźć i zamordować obecnie . Przejazd tramwajem papieża Franciszka w Krakowie miał oznaczać normalność. Cytuję „ Przejrzał ją bez złudzeń żydowski poeta Osip Mandelsztam, zamordowany w łagrach. Pewnego razu na krótko przed swoim aresztowaniem, wskazał swej żonie tłum moskwiczan spieszących rankiem do pracy. -Spójrz tym ludziom się wydaje, ze wszystko jest normalne, bo kursują tramwaje!…”

Naród Polski jest uśpiony przez hasła narodowe wygłaszane przez osoby wykorzystujące nazwiska pomordowanych osób. Sąd Okręgowy w Toruniu IIK 164/11 i Sąd Apelacyjny w Gdańsku w sprawie IIKAa3/16 zrealizował wszystkie punkty instrukcji Nk/003/47 Moskwa 2.06.1947 rok ściśle tajnej KAA OC/113

W instrukcji przy punktach 40,41,42 sposoby rozprawy z opozycją

A/ Nakaz aresztowań przeciwników politycznych , zwłaszcza o dużym autorytecie wśród krajowców. –sprawa SO Kielce IIIK 207/07

B/ Mordować skrycie, w tzw. zajściach sytuacyjnych, przy ucieczkach, albo metodą samobójstw . Dorobiono kata próby samobójczej cztery miesiące przed opuszczeniem więzienia przez męża w Pińczowie.

C/ Dyskredytować ich pod pretekstem wykroczeń o charakterze kryminalnym.- Nazwano męża złodziejaszkiem zawłaszczając nasze mienie i tożsamość i nazwali nas wielkimi grzesznika , aby ukryć zbrodniczą machinę przez Toruń jako rozpoczęcie.

D/ Nie dopuszczać do rehabilitacji. I na odwrót – członków i funkcjonariuszy reżimu , z partii i Bezpieki, tolerować w najcięższych nawet wykroczeniach czego przykładem jest Bohdan Żakiewicz , którego podstawiono na nasze miejsce i na nasze mienie pozorując, że maż nic nie posiadamy i w taki sposób dokonuje się nękania moich teściów, którzy nie znają faktów.

Nazwa Prawo i Sprawiedliwość jest popisem Po i PiS w celu i oszukania przez agentów w Kościele wiernych , którzy oddali swój głos w dobrej wierze i zostali oszukania kolejny raz. W kontekście wszystkich działań zrozumiale i jasne jest znaczenie Pisma Świętego , które mówi, że szczęśliwy naród, którego królem jest osoba z szlachetnego rodu.

Pana Mec. Zarzyckiego w Szwajcarii określono, że zmarł na atak serca podczas, gdy miał dokumenty mojego męża Jerzego Kaźmierczyk na które założona została firma APE UMWELTTECHNIK AG i podstawiono pod dane Stanisław Berezowski pseudonim Zarzycki podstawiając Stanisław Pikul i Stanisław Bereżecki na Lawrę Poczajowska jako komornik. W miejsce mojego męża Jerzego Kaźmierczyk podstawiono służby wojskowe, męża pani prokurator Bożeny Cichacz Pomorskiej jako Władysława Pomorskiego pseudonim Jerzy pozorując na Władysława Maksalon, który mnie wyrzuca z domu co oznacza podstawienie prokurator Bożeny Cichacz Pomorskiej pod dane Bożena Bochyńska-Kaźmierczyk i Bożena Bochyńska.

Mojego męża Jerzego Kaźmierczyk zamieniono na Irenę Kaźmierczyk aby podmieniono na pseudonim Irena dla Z. Wilczyńska i wstawiono prokuratura Wilczyńskiego jako spadkobiercy w SO Toruń IIK 164/11 na moim mieniu w Starachowicach robiąc dział spadku na moim mieniu przez kupujących działkę podstawiając prokuratora Wilczyńskiego jako grupa ZOFIA czyli SS i ukryto przez podstawionej Zofii Dąbrowskiej , Zofii Dobrowolskiej, Zofii Szkudlarek i Zofii Strączyńskie oraz Zofii Korneckiej i innych osób o imieniu ZOFIA jako skład ekipy ANNA w budynku PKO podstawiając Sąd Karny w Starachowicach. Stanisław Pikul jest podstawiony pod W. Pikula pseudonim Żakowski podstawiając Bohdana Żakiewicz i innych agentów jak „Stopa” aby przejść przez nogę Feliksa Maksalon.

Zamieniono moje nazwisko Bożena Bochyńska-Kaźmierczyk na Bożena Bochyńska-Kaźmierczak aby podstawić Angelę Merkel jako Angela Kaźmierczak podstawiona pod Anielę Maksalon i podstawiono Jacka Merkel dyrektora Chase Bank i prezesa Zarządu Solidarności, aby przejść na Kołodziejczyka dawnego ministra obrony narodowej podstawiając Genowefę Maksalon z domu Kołodziejczyk i Feliksa Maksalon pozorując, że oni zbudowali dom moich dziadków i próbowano dokonać kilkukrotnie mojej eksmisji IC 178/15 w związku ze sprawą INs 716/10 łącząc ze sprawą INs 956/09, aby podstawić bankierów włącznie z podstawieniem Zbigniewa Ziobro pod Bogusława Kotta do banku Inicjatyw Gospodarczych Ministra Finansów oraz Banku Komercyjnego w Lublinie co jest aferą “Bogatina”, gdzie podstawiono Z. Siemaszko pod agenta bezpieki Zygmunt podmieniając Zygmunta Dąbrowskiego na Zygmunt Piórecki, aby przejść na moją córkę Annę Piórecką zakonnicę wykorzystaną w banku i podstawioną pod Watykan ukrywając to przez podstawienie Bogusława Krasuskiego ojca Katarzyny Kaźmierczyk oraz podmieniając Zygmunta Pióreckiego na Zygmunta Zarzyckiego, aby przejść na firmę APE UMWELTTECHNIK AG i podstawić Berezeckich jako komornika na Ławrze Poczajowskiej dlatego w Polsce obecnie groby Królewskie, aby księża katolicy z UB , SS i NKWD handlowali DNA   naszej rodziny królewskiej, co jest przekleństwem dla każdego kto się ich dotknie. Aleksander Kwaśniewski został podstawiony pod Aleksandra Małachowskiego na klub Krzywego Koła utworzonego przez krwawą Lunę. Akta Ewy Domagalskiej pseudonim Nina podstawiono pod Ninę Marecką z domu Potocką, aby podstawić pod mojego dziadka cara Mikołaja II Romanowa jako Michała Potockiego jako spadkobiercę.

Z poważaniem
Bożena Bochyńska-Kaźmierczyk
mgr inż. mech. Jerzy Kaźmierczyk

Podmieniano naszą sprawę  I C 2627/10 SO Kielce  od której się odwołaliśmy do  do Krakowa ACZ 207/10 powieloną na drugą bezprawnie do dorobienia działu spadku którego nie było z siostrą , i co sąd przysłał jako inne sygnatury aby dorobić oszustom nasze DNA mordując koleje osoby medycznie i dlatego wyciągnięto Anne Jagielonkę aby dorobić DNA mojej rodziny królewskiej i zmienić taty carską rodzinę na mamę i dlatego dokonuje się profanacja zwłok i grobów rodzin arystorkatycznych i królewskich, aby zwłoki moich rodziców mamy i taty medynie zmieszać dla zbirów udających rodzinę królewską i podstawić Jagiełłów za Starachowic z afery starachowickiej udających spadkobierców takich samych oszustów jak Waldemar Maksalon, Wiesława Maksalon,  i jego szajki z księżmi, którzy z nimi pracują, którzy kradną dane mojej rodziny w tym mojej świętej matki, za co  powinna być kara śmierci  według prawa Żydów dla których pracują. Podstawiono naszą sprawę  i dorobiono dane przez “Ż” dane aby wykorzystać dla szajki Waldemara Maksalona I Ns 716.10, co jest przestępstwem i Hańbą Narodu Polskiego Narodu, którego jak widać już za małymi wyjątkami nie ma.

About thetimesofpoland

Historia rodziny carskiej w Polsce od 1918 roku do 2015 roku. Judy Lew główny herb rodu
This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

