III WOJNA ŚWIATOWA od SĄDÓW w POLSCE

Przerobiono z męża Pełnomocnik w Sądzie Rejonowym w Starachowicach Dowód oszustwa poniżej i próba ukrycie przez sędziego Wojciech Pruss z Torunia,  jako pięć lat zabronienie prowadzenia działalności gdyż państwo Pikul prowadzili działania za co skazano mojego męża aby ukryć kradzież mienie prze bandy UPA I NKWD wykorzystując nasze pełnomocnictwo i podając się za nas na nasze dane.

Diaspora Żydowska z Kanady to jest wielki mistrze Zakony Maltańskiego Aleksander Tarnowski i Juliusz Tarnowski za których brata podała się Jarosław Kaczyński, przejęła władzę w Polsce i kościele katolickim współpracując z UPA, prowadząc do trzeciej wojny światowej przez matactwa w Sądach w tym w Tarnowie VGC 57/16 co połączono przez administrację Prezesów Sądów jak łączne sprawy od –  do 56-58 itp.  i tak połączono ze sprawą VIDs 56/ 07/Sp zamieniając na sprawę o przyłącze wodne Heleny Surma INs 56/10 w Sądzie Rejonowym w Starachowicach przerobione na dział spadku po moich rodzicach , co jest przestępstwem sądu, a co połączono ze sprawą w Kielcach SOF-ART Sp. z o.o. i bezprawnie połączoną z Marmoroc-Polska Sp. z o.o., gdzie ja nie występowałam, aby zamienić zarząd spółki SOF-ART Sp. z o.o. byłej mojej spółki na firmę jako osobę fizyczną na APE Jerzy Kaźmierczyk, a mnie podstawiono  bezprawnie na Bożena Bochyńską do zarządu  Marmoroc-Polska Sp. z o.o. i prowadzono dlatego wspólnie sprawę tych dwóch firm pozorując, że byłam w obydwu zarządach, aby mnie skazać za działania służb podszywających się pod moje dane osobowe i zamieniając na Mazurek z domu do banków,  aby cofnąć czas o pokolenie i pozorować te same zdarzenia przy podmienie rodziny na służby pozorując innych małżonków  przez podstawienie Opinii Psychiatrycznych, aby mieć pretekst do podmiany danych osobowych do Banków, i do podmiany  rodziny na służby. Dlatego tak wytworzono do przestępstwa dokumenty przez sądy.  Ireneusz Wasilonek  to pierwszy zarząd z Marmoroc-Polska Sp z o.o.  przed zakupem spółki przez mojego męża Jerzego Kaźmierczyk i zamieniając  pracowników byłych na kochanków i kochanki byłego zarządu  jako kochasiów i  przez bezpiekę dopisanych dla mnie,  aby dorobić nie istniejące dokumenty jako istniejące dla poprzedniego zarządu łącząc z SOF-ART Sp. z o.o. co jest przestępstwem. Zamierzano wywieźć mnie pod zmienioną tożsamością, aby zamienić moją rodzinę na służby wywiadu zamiatając pod dywan firmy i likwidując byłych pracowników.

Władysław Sikorski zastrzelony przez Anglików jest podstawiony jest pod mojego dziadka Hrabiego Jana Tarnowskiego , występującego jako Franciszek Jan Mazurek ,  brata czyli hrabiego Władysława Tarnowskiego zastrzelonego w sadzie przez księdza występującego jako Władysław Tarnowski zaginiony jako na wojnie w obozie a podstawiono, później, że przeżył w Niemczech uratowany przez Niemkę, i nie miała dzieci gdyż był sparaliżowany do pasa. Obecna wersja służb to że miał dwoje dzieci w kanadzie Aleksandra i Juliusza, czyli podstawionych pod Władysława Andersa zmordowanego przez Anglików podstawionego pod dziadka brata Władysława Tarnowskiego zastrzelonego przez księdza w sadzie a jedynie z grabieży naszego mieniai dlatego posiadać mogą nasze dokumenty, które użyto do sądu w Krakowie, aby uzyskać dostęp do naszego mienia. Jedynym przejściem były Starachowice dlatego znikają moje nieruchomości i podstawiane są służby NKWD SS, SB, UB, UPA, czyli osoby, które doprowadziły do zastrzelenia Generała Władysława Andersa i podstawiono pod Władysława Maksalon na ulicy Nad Kamienna 25 w Starachowicach przez co służby wpisały przez Waldemara Maksalon z UB , i Wiesława Maksalon oraz Czesława Maksalon czyli jego rodzinę podstawiając, Klusek, Cichocki, Dunia, Matorzok, Limanówka, Mirowska,Tarnawa, i inne fałszywe osoby jako krąg za spadkobierców po moich dziadkach i rodzicach, niszcząc im godność i zamieniając moje dane przez Sąd w Starachowicach przez „A” „Bożena Bochyńska-Kaźmierczak” dla kanclerz Niemiec oraz tak samo przez Sąd w Toruniu czyli dla obcych wywiadów i NIEMIEC i USA jako wywóz z Tarnowa Polskich obywateli połączone z UPA jako aleje polskich drzew czyli mordowanie dzieci polskich i przerobiono mienie mojej babci na dziadka, co jest dowodem uczestnictwa sądu w tworzeniu genealogii dla służb wywiadu. Ukryto te działania przez Urząd Skarbowy w Starachowicach wpisując fałszywe udziały podane przez urzędników jako właścicieli pod ul. Nowowiejską w Starachowicach działki zmiany numeracji i wcześniej jako 13 pod 31 zamiana oraz jako 35 co połączono z numerem 29 jako działka 29 i  numer 29 oraz podmiana prze datę 29 na fałszywych spadkobierców tworzonych przez służby.

Nostradamus się nie mylił. Wszyscy są podstawienie pod 1999 rok pod mojego dziadek śmierć Franciszka Jana Mazurka czyli hrabiego Jana Tarnowskiego syna księżnej Radziwiłł zwanej jako Katarzyna Krakowiak.

 

Sądy w Toruniu, w Gdańsk,  Obecnie Tarnowie aby przejść na symbol wywozu POLAKÓW przez Sądowych zdrajców Narodu Polskiego. Sprawa II K 164/11 oraz do tego II K 197/10 Apelacyjny w Gdańsku II AKa 3/16 tworzona dla Tarnów VGC 57/17 przez agentów UPA i NKWD i SS, którzy wykorzystali nasze Pełnomocnictwo do kradzieży. Państwo Stanisław Janina Pikul z Tarnowa podstawienie za spadkobierców na mojego męża żyjącego firmami i już dorobiono dla mojego męża akta próby samobójczej, czego nie było a mnie uszkodzenie ciała czego również  nie było. Celem jest kradzież pieniędzy i naszą likwidację przez zamianę właścicieli na pełnomocników. Byli pełnomocnicy Mirosław Lewy z Łodzi,  Stanisław i Janina Pikul z Tarnowa, Jolanta Mazur i Jerzy   Winsztal detektywi z Lublina i Puław prowadzili odzyskanie carskiego naszego mienia i podmieniali nam dane prze “A”  jako Jerzy Kaźmierczak i  Bożena Bochyńska-Kaźmierczak czyli tak Sąd  w Starachowicach  po śmierci mojej mamy dokonał przestępstwa w sprawie Waldemara Maksalona  i jego rodziny INs 956/09 wpisując moją mamę Filomenę Jadwigę Bochyńską  do  działów spadku i podmieniając  na Jadwigę przez błąd sądu  i kreując w 2016 roku spis z inwentarza  na moje mami zmarłej w 2010 roku aby dorobić dokumenty  dla moich teściów,których zamierzano obecnie zamordować do działów spadku . Podmieniono nasze sprawy i przerobiono  nazwiska przez błędy pisarskie w naszej sprawie co połączono prze adres pozując inne osobę czyli jest to  dokonując przestępstwo i przejście na mojego dziadka Franciszka Jana Mazurka czyli prawdziwego hrabiego Jana Tarnowskiego , Bohdan Żakiewicz z St Monika w USA mieszkający  w pałacu Paderewskiego w ANNIE w Warszawie, oraz ostatnio mówiono że w Niemczech.  Stanisław Stępień  na Szwajcarię posiadający dwa  obywatelstwa w Polski i USA oraz jego żona Ewa Wielechowska zw Szwajcarii .  Pan Bania Kazimierz  z Polski również na Anglję pisane w Szwajcarii  i tam występował jako Kugel, oraz  pan Gustav Schmidt  ze Szwajcarii, pan Marian Budka z Warszawy. W firmie APE CH GmbH Byłam jako Bożena Piórecka  przed ślubem z moim obecnym mężem Jerzym Kaźmierczyk , a dyrektorem był Niemiec z prawem pobytu w Szwajcarii  pan  Dieter Duppenbecker przyrodni brat pana Bohdana Żakiewicz. Za naszego trwania zarządu  nie były wykonane żadne obroty.

Zdrada Narodu przez podmianę PESEL jako niegodność dla obcych wywiadów pod banki zdrojów i zabójców narodów.

BANK Raiffeisen podmienił moje dane na Bożena Piórecka z domu Mazurek  aby przejść na Radziwiłł mojego dziadka matkę. Podmieniono moje dane na moją mamę wpisując mamy panieńskie nazwisko z domu Mazurek i podmieniono umowy do T-Molbile podmieniając mnie na moją mamę aby dorobić długi po zakończonej umowie w 2012 roku a podstawionej do T-mobile przez Heya, gdzie ja podpisałam umowę. Wszystkie banki inne również to samo zrobiły oszukując nas i obywateli.

Następuje wpisanie na cały dom pozorując zwrot , nie oddanego mienia  aby pozorować rekompensatę której nigdy nie było.

Fałszywe wpisy przez sądy do finansowanie III Wojny Światowej przez Sądy na nasze dane osobowe  i naszych rodzin.

About thetimesofpoland

Historia rodziny carskiej w Polsce od 1918 roku do 2015 roku. Judy Lew główny herb rodu
This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

