Wprowadzenie mamy Filomeny Bochyńskiej na Pałac w Białaczowie

Rodzice

Starachowice 04.06.2016

Bożena Bochyńska-Kaźmierczyk z domu Bochyńska
mgr inż. mech. Jerzy Kaźmierczyk

Zamieszkanie:
ul. Nad Kamienną 25
Zameldowanie:
ul. Bohaterów Westerplatte 1/1
27-200 Starachowice

SR Tarnów V GC 57/16

Prezydent Rzeczypospolitej Polskiej

Andrzej Duda

Wpisanie mamy Filomeny Bochyńskiej na Pałac w Białaczowie

Dorobiono DNA carskiej rodziny przez kradzież dwojga moich dzieci do Kościoła, następnie z gwałtu urodzone zostały moje wnuki, aby oskarżyć Polskę za wywołanie II Wojny Światowej, gdyż sfałszowano linie genealogiczne na ul. Nad Kamienna 25 w Starachowicach przechodząc na Rudę Maleniecką, aby zamienić oprawców na bohaterów a bohaterów na chorych psychicznie za to, że bronili Polski. Dziennik Ustaw 178 Ruda Maleniecka, gdzie wpisano reaktywację na oszustów na Rudę Maleniecką, gdzie obecnie podstawiono do fabrykowania danych osobowych pana Waldemara Maksalon oraz jego rodzinę 12 apostołów i jeden Judasz zamieniając na IC 178/15 jako eksmisja pod sfabrykowane dane osobowe na dorobioną fikcyjną Elżbietę Bochyńską-Kaźmierczyk, przez sprawę Sądu Okręgowego w Kielcach CZ 422/16 i Toruniu IIK 467/15 pana Pawła Krzymowskiego zamieniając mnie na Elżbietę oraz w Starachowicach doszło do sprawy zamiany kobiety na mężczyznę Ko336/13 i podstawienia za mnie Bożenę Bochyńską-Kaźmierczyk osoby z Krakowa pani Ewy Podolskiej naprawdę Bożeny Podolskiej z domu dziecka w rodzinie Mieszałów. Zamieniono sprawę spadkową mamy Filomeny Bochyńskiej INs 426/10 przez Urząd Miasta Starachowice i wpisano PS 426/10 jako chora psychicznie, gdyż tak znieważono moją mamę Filomenę Jadwigę Bochyńską zmieniając mnie na mamę do kradzieży mienia przez UM Starachowice wydział lokalowy, gdzie podstawiono Bogusławę Jaworską pod Elżbietę Jaworską chorą na raka i cudownie uzdrowioną, podmieniając na moje dane osobowe na Elżbietę z Torunia wpisaną jako żona mojego męża Jerzego Kaźmierczyk, a mnie przypisano Dariusza Dąbrowskiego, co jest zniesławieniem i złamaniem prawa oraz godności. Podstawiono panią Teresą Grzegorzewska z PFRON pod dane Teresy Szmytka, z domu Bochyńską którą umieszczono w Domu Starców w Ustroniu pozorując, że jest w Pałacu w Białaczowie, aby podstawić Bogusława Szmytka jako Schmidt pod Bogusławę Jaworską w Starachowicach zmienioną na Bogusława Krasuskiego z Ostrowca Św. aby przejść na mienie książąt Radziwiłł podstawiając dane mojego dziadka Franciszka Jana Mazurka czyli hrabiego Jana Tarnowskiego, brata Władysława Tarnowskiego zastrzelonego przez księdza w sadzie zmieniając na żyjącego pod wykreowane w PRL w Rudzie Malenieckiej dzieci z nieprawego łoża na umarłych. Podstawiono Teresę Szmytka jako żonę Bogusława Krasuskiego na Rudę Maleniecką co jest oszustwem. Dziennik Ustaw 178 Ruda Maleniecka podmieniając na Feliksa Wielogłowskiego pod ścinane głowy ludzi mordowanych i podstawiono Feliksa Maksalon pozorując na Feliksa Bocheńskiego jako sędziego zamienionego na ojca Barbary Bochyńskiej z domu Małachowskiej naprawę Weissmann, Niemki podstawiając Vogel . Zamieniono Teresę Szmytka na moją mamę Filomenę Bochyńską, a Bogusława Szmytka zamieniono na Bogusława Krasuskiego zamienionego na mojego tatę Józefa Bochyńskiego pozorując za brata Konrada Szmytka syna Teresy. Wpisano moją mamę Filomenę Bochyńską ze Starachowic nieżyjąca na Pałac w Białaczowie, pozorując chorobę psychiczną, dorobioną dla zysków przez Urząd Miasta Starachowice. Podobnie dla mojego teścia Jana Kaźmierczyk pozorując go na chorego psychicznie zamieniając na Jana Bocheńskiego następnie podmieniono na mojego męża Jerzego Kaźmierczyk, któremu podmieniono wielokrotnie dane osobowe w tym na Jerzy Kaźmierczak podobnie jak mnie Bożenie Bochyńskiej-Kaźmierczyk wpisano w Księgach Wieczystych fałszywe dane Bożena Bochyńska-Kaźmierczak. W ten sposób wprowadzono mnie Bożenę Bochyńską-Kaźmierczyk i mojego męża Jerzego Kaźmierczyk na Pałac w Białaczowie zamieniając dane przez “a” na nazwisko Kaźmierczak i tak wpisano do Ksiąg Wieczystych co jest oszustwem.

Z poważaniem
Bożena Bochyńska-Kaźmierczyk
mgr inż. mech. Jerzy Kaźmierczyk

About thetimesofpoland

Historia rodziny carskiej w Polsce od 1918 roku do 2015 roku. Judy Lew główny herb rodu
This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

