Wprowadzenie jednej religii na Górze Ararat w 2016 roku

10576997_820054258026662_7025630782236164482_n

Starachowice 24.06.2016

Bożena Bochyńska-Kaźmierczyk z domu Bochyńska
mgr inż. mech. Jerzy Kaźmierczyk

Zamieszkanie:
ul. Nad Kamienną 25
Zameldowanie:
ul. Bohaterów Westerplatte 1/1
27-200 Starachowice

Prezydent Rzeczypospolitej Polskiej

Andrzej Duda

Wprowadzenie jednej religii

Obecna 100-letnia rocznica jako powód wizyty Papieża Franciszka, to odniesienie do prześladowania chrześcijan i do podtytułu mojej książki “Zakazana Prawda” jako 100 lat prześladowania carskiej rodziny w Polsce.

Do 2017 roku miała być wymordowana moja carska rodzina, aby się odnieść do roku 1917 wymordowania Ormian jako zaczętej w 1918, kiedy upozorowano wymordowanie carskiej rodziny, która przeżyła w Polsce, ale zamierzano dokończyć rewolucje i podmienić przez psychiatrów naszą tożsamość a nawet płeć i już takie akta przygotowano o uszkodzeniu ciała i kryminale do nie zaistniałych zdarzeń , aby podstawić pod te akta nasze dzieci i wnuki, które zamierzano zgwałcić i okaleczyć przez akceptację papieża Franciszka dla wytworzenia Chińskich Romanowów nie zaistniałych, ale dorobionych przez oszustwo. Dlatego zamierzano zapłodnić moją córkę i wnuczkę i zamorzyć głodem, aby powtórzyć historię zagłodzenia księżnej Radziwiłł i innych arystokratów jako obecnie 200 osób, którym zamierzano podstawić akta zagłodzonych uchodźców do podmiany danych osobowych naszej rodziny na uchodźców i zamordowanych 200 profesorów z Katynia , których akta zniknęły i były w posiadaniu Starachowic dla Niemiec i Szwajcarii podstawiając pod nasz herb Kaczyńskiego. Obecnie dokonuje się podmiana przez katastrofę Smoleńską i podstawionego pod mojego dziadka Brunona Mariana Franciszka Bochyńskiego windykacje INVEST BANK i Zygmunta Solorz-Żak na sprawę spadkowa po śmierci mojego taty Józefa Ludwik Bochyński, sprawę o przyjęcie spadku I Ns 67/08 i podmieniono mojego tatę na Józefa Bochyńskiego z Chełma podstawiając panią Beatę Szydło .

W książce „Najszczęśliwsi na Świecie” opisano to co zamierzano zrobić faktycznie, a co jeszcze nie zrobiono, tak jak opisano, że Miedwiediew zabił cara i jego rodzinę, i zamierzano to wykonać obecnie, co nie zaistniało, ale już wpisano jako zaistniałe i dlatego zamierzano dorobić akta medyczne do przeszłych zdarzeń, aby powtórzyć co nie zaistniało, aby zaistniało w czasie obecnym , aby pozorować, że nie ma czasu dla Boga i wymordować obecnie Polaków, Szwajcarów, Rosjan i chrześcijan na świecie, za zgodą papieża Franciszka, który jadąc do Armenii miał pozorować, że stanął na suchym lądzie, jako Noe i jego rodzina. Zamierzano podstawić mojego wnuczka Noe Kornaszewski mordując naszą całą carską rodzinę pod Nowy Ład Światowy. Obecnie wyjazd papieża Franciszka miał stanowić początek do wprowadzenia Jednej Religii, co miało rozpocząć prześladowanie chrześcijan odnosząc się do wymordowania Ormian i powtórzyć ponownie na obecnych chrześcijanach za zgodą papieża Franciszka który znakomicie zna Pismo Święte i to jest widoczne co robi dla Żydów, którzy nie wierzą w Jezusa Chrystusa i oczekując Mesjasza, który już przyszedł dwa tysiące lat temu a obecnie przyjdzie jako sędzia , i dlatego zakpiono sobie z Boga i mnie podstawiono jako sędziego podmieniając moje akta na mężczyznę dorabiając fałszywe akta psychiatryczne do tego, aby to wykonać na moich dzieciach i wnukach przez fałszywą sfabrykowaną sprawę Sądu Rejonowego w Starachowicach sprawa Ko 336/13, która jest oszustwem i nie udostępniono dla mnie akt , twierdząc, że mnie nie dotyczy przy jednoczesnym twierdzeniu Prokuratury, że mnie dotyczy, co oznacza, że sprawa jest oszustwem i podstawieniem dzieci pod moje dane osobowe, które miały być zlikwidowane i pobite, gdyż dorobiono z mojej sprawy sprawę zamieniając na Uszkodzenie ciała 1Ds 1001/14 Prokuratury Starachowice i podstawiono do Torunia takie dane i powielono na trzy w tym na Tomaszów Mazowiecki, co jest absurdem i dowodem, że Urząd Miasta Starachowice dorobił mojej nieżyjącej mamie Filomenie Jadwidze Bochyńskiej akta psychiatryczne podmieniając sprawę spadkową I Ns 426/10 na PS przez Urząd Miasta Starachowice, aby podmienić moją mamę na Miedzną Drewnianą 244 województwo Łódzkie, aby pozorować moją teściowa na Bocheńską podmieniając mnie na Bocheńska z Bochyńskiej z domu przez dorobione akta psychiatryczne, a co oznacza, że papież Franciszek również ma takie akta dorobione i dorobiono dlatego również mojemu ojcu Józefowi Ludwikowi Bochyńskiego podmieniając na Tarnowskiego, Józefa który był dawniej w Posados w miasteczku Jezuickim skąd pochodzi papież Franciszek, który musi mieć dokumenty Józefa Tarnowskiego , którego list wykazałam na Stronie Internetowej. Podstawiono mojego ojca jako Józefa Tarnowskiego pozorując, że jest synem papieża Franciszka. Dlatego dorobiono alimenty na wszystkie dzieci w rodzinie i postawiono wszystkie wykreowane przez kościół z moich dwojga skradzionych dzieci po urodzeniu z DNA carskim, które są w Kościele, i podstawiając trójkę pozostałą pozują, że mają inne rodziny, aby mieć nad nimi władzę tak jak skrzywdzono mojego dziadka Brunona Mariana Franciszka Bochyńskiego czyli carewicza Romanowa, którego mózg został wzięty na eksperymenty i jest w systemie Komputerowym jako 666 czyli www, odwracając jako 999 jak odbicie lustrzane i numer adresu na Bohaterów Westerplatte 1/1 zamieniając na 11 przez pocztę polską, oraz w Urzędzie Miasta na 1 w Starachowicach, aby do mojej firmy podmienić zapis. Dlatego podmieniano dane i firmę na Włocławek kradnąc i tworząc spółkę cywilną, której ja nie zgłaszałam , i zamieniając firmę na nazwisko Bożena Bochyńska-Kaźmierczyk, a nazwisko na IMPERATOR ROMANOW, w celu zamiany rzeczywistości i dlatego dokonano przejścia na rok 1999 śmierci mojego drugiego dziadka Franciszka Jana Mazurka czyli hrabiego Jana Tarnowskiego pod którego przez dłużny zapis wpisano kościół jako papieża Franciszka, w celu ich zniszczenia, aby do końca życia windykować z naszych depozytów na dzieci mojego męża Jerzego Kaźmierczyk, zamieniając go na konkubenta, aby pozorować, że nie mam męża, gdyż nie pasuje to w systemie do kradzieży naszego mienia. Jezus Chrystus już nie będzie żył jak dawniej na ziemi i z uczynków zakonu próbują mieć zbawienie zamiast z łaski. Jest to niemożliwe i pozorują, że podmienili moją rodzinę przez na dziś czyli w 100-ną rocznicę. Moja wnuczka Wiktoria Kornaszewska lub obecnie Janiszewska, córka Agnieszki z domu Krześniak, miała być według obrządku satanistycznego zgwałcona w wieku pięciu lat, gdyż takie są u nich zwyczaje o czym opowiadał nawrócony satanista, jak obchodzą się w ich szeregach z dziećmi, co zamierzano rozpocząć od jutra i trzy dni, aby odnieść się do piekieł gdzie po śmierci znalazł się Jezus Chrystus. Wizyta papieża w Armenii określana jako trzy trudne dni, któremu miał towarzyszyć obrządek satanistyczny na mojej wnuczce i później dzieciach, który miał być ukryty jako przestępstwa nieletnich wykreowane przez Starachowice sprawa fikcyjna MN-ŁR-5602/176/15 prowadzona przez aspiranta Łukasza Radziejewskiego udającego ojca mojej wnuczki i podstawionego pod Annę Wróblewską i jej męża Olga Radziejewskiego, generała rosyjskiego pozorując, że jest ojcem mojej wnuczki za którego podstawiono mojego syna, który jest mężem córki generała rosyjskiego, co miało uwiarygodnić podmianę i podstawić Oleksego Radziejewskiego jako Aleksego Romanow czyli oszustwo pod które kościół podstawił wcześniej Józefa Oleksego dla lewicy do kradzieży mienia przez fikcyjne spółki co już ujawnił urząd skarbowy w Katowicach, a co spowodowało skazanie mojego niewinnego męża, aby ukryć przestępstwa generałów i sędziów. Podmiana rodziny po pobiciu i gwałcie miała być ukryta przez zakłady psychiatryczne, po takiej akcji dla całej rodziny. Zaplanowane przestępstwo miało zostać ukryte przez Pismo Kancelarii Prezydenta Komorowskiego do MOPS kierowane do mnie w 2015 roku i podmieniając moje dane osobowe Bożena Bochyńska-Kaźmierczyk na Elżbieta Bochyńska-Kaźmierczyk tak jak Sąd w Toruniu i Sąd Okręgowy w Kiecach sygnatura akt CZ 422/16, do I C 178/15 SR Starachowice , gdzie zmierzano mnie eksmitować z mojego domu, gdzie podmieniono moją rodzinę przez Waldemara Maksalon, który robił działy spadku po moich dziadkach i rodzicach, tworząc fikcję, że ja z siostrą już nie żyjemy i nie ma nikogo innego, aby przejąć przez rząd nieruchomości jako oddany przez krąg spadkobierców czyli oszustów z UB i morderców, aby przejąc nasze wnuki i dzieci oraz prawnuki do zawłaszczenia carskiego mienia na całym świecie naszej carskiej przez nasze nieruchomości, co nie jest adekwatne do Oświadczenia Woli za życia i nie dotyczy nieruchomości w Starachowicach, ale je wykorzystano bezprawnie, aby wykazać inne rodziny do dziedzictwa rodowego, podmieniając mnie jako matkę samotnie wychowująca dziecko co jest oszustwem i oznacza, że przypisano mi wnuczkę do której nie mam dostępu a ostatnim jej miejscem pobytu była zagranica, i od tej pory urwał się kontakt również nic nie wie mój syn czyli ojciec dziecka. Akta zamiany na mężczyznę mogą dotyczyć również dorobienia podmiany tożsamości dziecka, aby ukryć gwałt już dla moich wnuków i prawnuków.

W Genewie podstawiono 200 faszystowskich pod akta z Katynia, aby rozpocząć wprowadzenie Jednej Religii przez Papieża Franciszka w Armenii przy Górze Ararat. Rozpoczęto w rocznice ścięcia głowy Jana Chrzciciela wchodzi jedna Religia, wprowadzona przez papieża Franciszka.

Za matkę mojej wnuczki zamierzano podstawić Ewe Eugster w Szwajcarii , Ewę Kornaszewską w Irlandii podstawiona pod Ewę Żakiewicz córkę Bohdana Żakiewicz na Tarnów, Warszawę i USA, aby podstawić pod herb Trach czyli Smok moja wnuczkę z rodziny Lwa z Judy oraz Orła z ikona Maryi namalowaną ręką Łukasza Ewangelisty dlatego podstawiono Łukasza Radziejewskiego oraz Łukasza Surma pozorując opiekę nad nieletnią 5- letnią , której już dopisano alta kryminalne zamierzając ją okaleczyć, aby wywołać agresję co oznacza planowe działanie. Wiktoria Kornaszewska miała być oddana do Chin jako biznes pod złote gwarancje do Korei z UBS AG w Szwajcarii. Z tego powodu oskarżył męża Jerzego Kaźmierczyk pan Bohdan Żakiewicz, którego wykorzystano do kradzieży depozytów carskich i upozorowania na dziadka moje wnuczki.

Ostatnim elementem miało być ścięcie mojego syna Jakuba Pióreckiego jako Jana Bocheńskiego przez Japończyka mieczem samurajskim, dlatego pan Stanisław Pikul mówił o krwi carskiej w Japonii co wcześniej przypisałam jako skaleczenie Michała Pióreckiego, którego wykorzystano do podpisania umowy na telefon na moje dane osobowe podstawiając adres Lipie Henryk Szyb 1 z siecią Play do windykacji carskich depozytów.Zamierzano również zniszczyć matkę mojej wnuczki czyli Agnieszkę z domu Krześniak.

Z poważaniem
Bożena Bochyńska-Kaźmierczyk
mgr inż. mech. Jerzy Kaźmierczyk

Brunon 1925

Józef Innocenty Maria Bochyński v1

About thetimesofpoland

Historia rodziny carskiej w Polsce od 1918 roku do 2015 roku. Judy Lew główny herb rodu
This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

