Obława Augustowska a Starachowice podmiana akt

Starachowice 25.06.2016

Bożena Bochyńska-Kaźmierczyk z domu Bochyńska
mgr inż. mech. Jerzy Kaźmierczyk

Zamieszkanie:
ul. Nad Kamienną 25
Zameldowanie:
ul. Bohaterów Westerplatte 1/1
27-200 Starachowice

Prezydent Rzeczypospolitej Polskiej
Andrzej Duda

Zamach przez IPN na carska rodzinę w Polsce w 2016 roku

Doszło do podstawienia Ewy Falkiewicz żony prokuratora IPN za mnie Bożenę Bochyńską-Kaźmierczyk i córkę męża z pierwszego małżeństwa Ewę Kaźmierczyk , której paszport użyto w Banku UBS AG w Szwajcarii jako spadkobiercy po żyjącym moim mężu Jerzym Kaźmierczyk. Doszło do wykorzystania tragedii w Gibach do podmiany naszej rodziny.

Augustów Giby jest miejsce podmiany Marianny Podczaskiej z domu Dybalskiej na Mariannę Bochyńską podstawioną pod moją prababcię Mariannę Maksalon z domu Nowak z Huty , która zastępowała mojej babci księżnej Glińskiej matkę i podmieniono na Marię Lubomirską jako Marie Maksalon usuwając w Starachowicach dane osobowe przez Urząd Miasta Starachowice dla Marianny Dybalskiej wpisując ją jako Marcjannę Podczaską matkę mojej babci Bolesławy Bochyńskiej z domu Podczaskiej, która zastępowała prawdziwą moją babcię księżną Marię Lubomirską spaloną w Kruszynie w 1932.

Doszło do podmiany danych w Polsce przez IPN dlatego Białoruś nie wyraziła zgody na pomoc prawną, gdyż wykorzystano mój wniosek do IPN S55/12 o prześladowanie mojej rodziny Bochyńskich i Lubomirskich, który podstawiono pod egzekucję na rok 1955 oraz miejscowość Kaleta aby odnieść się do mecenasa z urzędu Kaleta w sprawie SO Kielce IXK280/12 , gdzie sprawa ginie mimo wygrania, gdyż wykazałam mienie mojego dziadka Brunona Bochyńskiego, którego dane są usuwane i podstawiony jest ojciec Bogusławy Bochyńskiej czyli Bohdan Bochyński oficjalny brat mojego dziadka Brunona Bochyńskiego. IPN czekał aż Maria Gudewicz z domu Bochyńska umrze, aby podstawić Mariannę Bochyńską ze służb wojskowych pod Mariannę Podczaską z domu Dybalską. Powodem jest zamiana obecnie Podczaskich na Bochyńskich, Maksalonów na Bochyńskich,. Mazurków na Bochyńskich oraz Szmytka na Bochyńskich.

Z tego powodu miałam być eksmitowana z ulicy Nad kamiennej 25 w sprawie IC 178/15, aby wykonać na mnie egzekucję po czym miałam być wywieziona jak można się domyśleć do Kalet, aby znaleźć DNA carskiej rodziny. Ciocia Maria Gudewicz za życia poinformowała mojego tatę Józefa Ludwika Bochyńskiego, że odnalazł się grób jej siostry Bogumiły Bochyńskiej, która była pracownikiem Poczty Polskiej. Ciocia nie żyje, za jej ojca podał się Bohdan Żakiewicz, który zaskarżył mojego męża Jerzego Kaźmierczyk w SO Toruń IIK 164/11. Z tego powodu IPN wykazując nazwisko szefa Łukasz Kamiński miało na celu podstawienie akt dorobionych przez Starachowice dla Walerii Kamińskiej wdowy. Podstawiono Walerię córkę żony Konrada Szmytka z Białorusi. Akta IPN miały posłużyć dla dyrektora IPN, a symbol kamieni wokół Krzyża w Augustowie może mieć podwójne znaczenie, że kamienie krzyczeć będą oraz , że zamierzano ukamienować całą rodzinę dlatego podstawiono Rondo Lecha Kaczyńskiego w Starachowicach z głazami. Mariannę Bochyńska podmieniono z Marianny Podczaskiej i Marianny Nowak podstawionej jako babcia Waldemara Maksalon z UB, który donosił na moją mamę Filomenę Jadwigę Bochyńską domu Mazurek podmieniając mamę na moje dane Bożena Bochyńska-Kaźmierczyk oraz na Bocheńską z domu, aby przejść na mienie Bochyńskich Bocheńskich czyli linię genealogiczną mojego taty Józefa Ludwika Bochyńskiego, którego dane znikają. Dlatego komornik dokonuje podmiany danych osobowych moich z Bochyńskiej z domu na z domu Kaźmierczyk, aby podstawić córkę mojej teściowej Martę Cybulską z domu Kaźmierczyk na Bocheńską, a moją córkę Martę Bochyńską zamierzano likwidować. Dlatego moja córka miała wypadek w 2011 roku w Irlandii, a gdy wyjechałam do córki do Irlandii doszło do uprawomocnienia się wyroku sądu na fałszywą linię genealogiczną pod fałszywych Maksalon, aby uwierzytelnić oszustwa i pozbawić mnie mienia w celu podmiany mojej rodziny na oprawców i pozbawić mnie mienia po moich rodzicach w celu niezawłaszczenia do pozorowania oszustwa podajać się za moją rodzinę wykorzystując moje wnuczki z kradzieży i podstawiając Waldemara Maksalon i jego 12 osób z rodziny na ulicę Nowowiejską w celu podstawienia pod mojego dziadka Franciszka Jana Mazurka, oszustów z UB Maksalon, którzy robią działy spadku na całej mojej rodzinie pod akta IPN. Tak samo zamierzano dokonać rzezi na nas obecnie i naszej rodzinie oraz chrześcijanach, do czego nawiązał papież Franciszek, przy wspomnieniu rzezi Orman czyli chrześcijan. Moja rodzina jest znieważana i niszczona oraz pozbawiono nas mienia, oddając w ręce służb wykorzystujących dane przyjaciela Marii Gudewicz pana Stanisława policjanta i podstawiając Stanisława Pikul pozorują związek , co jest nadużycie władzy i prawa. Wprowadzono na Białoruś Walerię Szmytka, gdyż nazwisko Konrada ojca to Bogusław Schmidt i podstawiono Bogusława Krasuskiego syna księcia Krzysztofa Radziwiłł pozorując go na dziecko z nieprawego łoża Tarnowskich co jest nieprawdą i podmieniono Teresę Szmytka matkę Konrada za siostrę podmieniając na Radziwiłł na Białoruś podstawiając akta IPN pod Walerię Kamińską. Wykorzystano nasze Pełnomocnictwo dla Gustava Schmidt ze Szwajcarii wojskowego księgowego, który wiedział kim jestem i podstawiono go pod Białoruś za rodzinę Konrada Szmytka z Polski pozorując Teresę Szmytka na Bocheńską i podstawiono biznes światowy na wszystkie osoby płacąc im ochłapy i zniewalając przez system zadłużeniowy.

Armia Zbawienia podawała kamienie gościom , aby wpisać na nich grzechy i pozostawić do modlitwy co można odebrać jako symbol odwrotnej reakcji. Akta Bogumiły Bochyńskiej córki Bohdana i Marii Bochyńskich z Białegostoku , SPS, sygn 311/574/k2 oraz k1 pozycja 14-23 wykazuje cioci siostrę dlatego mnie zamieniają na cioci córkę jako Elżbieta Doda podstawiając w Toruniu Elżbieta Bochyńska-Kaźmierczyk , aby rodzina pozabijała się sama o majątek, który jest w rękach służb wojskowych , które planowały powtórzyć morderstwo na naszych rodzinach przy udziale IPN. Dlatego podmieniono Kazimierza Banie pod windykacje komornicze, aby przez długi wpisując odwrotnie dane przejść na Franciszka Kazimierza Dąbrowskiego SGS, sygn. Zg75/48k.1 oraz k.17, które to sygnatury miały być podmienione pod Franciszka Bocheńskiego łącząc z Franciszkiem Mazurkiem i Franciszkiem Glińskim oraz Brunonem Marianem Franciszkiem Bochyńskim, aby podmienić przez windykacje i ekshumację doprowadzając do podmiany rodzin mordując pozostałą przy życiu rodzinę.

Dlatego moich rodziców zabito, aby uniemożliwić ujawnienie historii. Sąd Grocki w Augustowie i Sąd Powiatowy w Augustowie i Suwałkach odniósł i się do daty 31.12.1955 rok co oznacza, że nie przypadkowo wezwano mnie do Ostrowca Świętokrzyskiego przez fałszywego policjanta, którego nie potwierdziła policja, że jest ich pracownikiem w dniu 31.13.2013 roku oraz powtórzono na 30 12.2015 roku wpisując, że jestem świadkiem w sprawie osoby nieletniej w sytuacji, gdy nie miałam możliwości zetknięcia się z małoletnimi, ale poprosiłam w sądzie o przyznanie mi opieki nad wnuczka Wiktorią Kornaszewską po czym byłam aresztowana będąc w swoim domu z mężem za włamanie się do cudzego domu , nadużywanie alkoholu i molestowanie mężczyzn co jest dowodem dalszego prześladowania mojej rodziny w wolnej Polsce, gdyż podstawiono moje dane pod Dariusza Dąbrowskiego zamieniając jego ojca na Piórecki przez SO Kielce a byłego męża Dariusza Pióreckiego zamieniono na Dariusza Bochyńskiego. Celem było przejście na Franciszka Kazimierza Kamińskiego, aby go zamienić na Bochyńskiego . Dlatego wykorzystano Tatianę i Konrada Szmytka , aby podstawić na Pałac w Białaczowie, aby przejść na Białoruś i podmienić na Radziwiłł czyli dane matki mojego dziadka po stronie mamy. A po stronie męskiej podstawiono dzieci mojego męża z pierwszego małżeństwa czyli prawnuki księcia Radziwiłł na Ostrowiec Świętokrzyski i dorobiono im akta kryminalne, aby wykazać , że są przestępcami i chorymi psychicznie, aby znieważyć szlachetne rodziny nastawić przeciwko sobie opłacając oprawców z kradzionych pieniędzy.

W artykule wykazano wnioskodawcę Mariannę Bochyńską sygnatura Ns IV6/64 oraz 311/575. Oznacza to podstawienie Podczaskich przesuwając czas, aby wprowadzili się na Pałac w Białaczowie, gdzie Adolf Hitler założył Lebensborn przez wprowadzenie Konrada Szmytka i Teresy Szmytka jego matki zamienionej na siostrę podstawiając za Konrada Szmytka Konrada Wiatrowskiego zamienionego na Konrada Bochyńskiego wykorzystując przepisanie nieruchomości przez teściów dla zięcia w Miedznej Drewnianej 244 męża Wioletty Wiatrowskiej mającej 3% udziałów na SOF-ART Sp. z o.o. podstawionej na Lipie Henryk Szyb 1 , której 97% udziałów sprzedałam dla Jerzego Kaźmierczyk , który obecnie stał się moim mężem. Komornik zlicytował spółkę podmieniając nazwę na SOFT-ART Sp. z o.o. na Lipie Henryk Szyb 1, podmienił dalej na podmienione adresy, aby przez licytację wyprowadzić mienie Liski Stara Jucha , którą otrzymała Maria Gudewicz jako zwrot mienia w PRL co oznacza, że była to zamiana na Rudę Maleniecką. Dlatego w Starachowicach doszło do podmiany mojej rodziny i podstawiono pod działkę 29 osoby z Urzędu Bezpieczeństwa przez zasiedzenie, które spowodowały, że drugiej nieruchomości na garażu, gdzie również była działka 29 przy zakupie wraz mieszkaniem i gruntem i działką przydomową na czterech lokatorów domu na Bohaterów Westerplatte 1 , który był własnością Zakładów Starachowickich zakupionego w 2001 roku. Podmieniono działkę 29 dla Heleny Surma na 95 przerabiając ją na Helenę Bocheńską, aby podstawić Sąd Grodzki w Augustowie i Suwałkach. Urząd Miasta Starachowice podmienił dane osobowe mojej oficjalnej prababci Marianny Podczaskiej na Marcjannę Podczaską i takie fałszywe dane dałam do IPN w Kielcach z wnioskiem o dokonanie przestępstwa przez Urząd Miasta Starachowice , który podmienił dane mojej babci w celu podstawienia Marianny Bochyńskiej za wnioskodawcę dla Bogumiły Bochyńskiej zamordowanej w Gibach co oznacza podmianę Marii Gudewicz i jej trzech sióstr na służby wojskowe, które miały doprowadzić, do likwidacji naszej rodziny. Dlatego dokonuje się podmiana płci ambasadora na Annę Grocką, aby przejść a na moją wnuczkę z Anny Pióreckiej.

Mojemu mężowi Jerzemu Kaźmierczyk dopisano próbę samobójstwa wykorzystując list pierwszego męża Dariusza Pióreckiego oraz otrzymał ponownie w jednej i tej samej sprawy ponowny wyrok pozbawienie wolności, aby go zlikwidować, gdyż mój ojciec Józef Ludwik Bochyński przekazał mnie i mężowi Jerzemu Kaźmierczyk prawo do dziedzictwa rodowego w linii cesarskiej Rurykowiczów, którego sygnet bezprawnie był w posiadaniu Marii Gudewicz przez kradzież jej ojca Bohdana Bochyńskiego, który występował jako brat mojego dziadka Brunona Bochyńskiego. Papież Franciszek wiedział co mówi, gdyż próbowano powtórzyć historię i wymordować naszą rodzinę, aby DNA podstawić pod zaplanowane już rodziny, mając nowoczesne metody preparowania zwłok. Dlatego doszło do niszczenie godności moich rodziców Józefa i Filomeny Bochyńskich, znieważania nas przezwykorzystanie opłacanych ludzi z naszych depozytów, którymi obracają Starachowice a nas pozbawiono wszystkiego, abyśmy nie mogli żyć. Planem było wymordowanie rodziny i zagarniecie mienia przez nasze wnuki, których DNA zaplanowano już przed wojną, aby udawać, że oprawcy są carską rodzina i książęcą przez te same struktury co za Lenina. Moje dzieci miały być poświęcone i wyeliminowane z życia, pozbawiając ich wszystkiego, gdyż zaplanowano na nich robić działy spadku , dlatego są wydziedziczone, aby mogli żyć jak normalni ludzie.

Doszło do podmiany moich danych w bankach i zamiany na Bożena Piórecka z domu Mazurek z domu, aby podstawić pod dane mojej mamy Filomeny Bochyńskiej, a moją córkę skradzioną po porodzie przypisano jako Anna Pachowska z domu Piórecka i podstawiono Anne Wróblewską żonę generała Radziejewskiego, aby go pozorować dla IPN na ojca mojej wnuczki Wiktorii Kornaszewskiej pozorując za ich córkę. Dlatego wzywano mnie w ostatni dzień roku i zamierzono powtórzyć również w grudnia 2016 roku, następnie zamordować, aby dopasować morderstwa i akta pomordowanych pod moją rodzinę, którą zamierzano tak samo zamordować, aby obrażenia się zgadzały medycznie. Akta medyczne są to kluczowe, gdyż jest to precyzyjny plan zmieszczenia Polaków przez gwałty na moich dzieciach ich potomstwie dla wprowadzenia Jednej Religi podkładając akta IPN, który działa przeciwko mojej rodzinie i Polsce. Spraw Łukasza Radziejewskiego jest podstawiona pod Łukasza Kamińskiego i Łukasza Surma pozorując opiekę w sprawie o przywrócenie sprawy mojego męża SO Kielce IIIK 207/07, którą karę już odbył i został okradziony i ponownie po wielu latach jest sądzony na podmienione dane osobowe dla IPN pod Augustów do podmiany rodziny, co udowadnia, że już dokonano wtórnego przestępstwa i zamordowano moich rodziców pozorując na naturalną śmierć. Sprawa jest tak rażąca, że trudno jej nie zauważyć , a to oznacza, że naród celowo i świadomie jest wprowadzany w błędy a długość prowadzenia sprawy ma na celu wymordowanie wszystkich świadków i prawdziwej rodziny cesarskiej z jakiej pochodzę po mieczu. Podstawiono pana Arkadiusza Durlej, który pożyczył 100. 000,- PLN i pana Kamieńskiego, który nie zapłacił mężowi za ciężarówkę stali tak jak pan Mariusz Kołodziński i inne osoby w innych sprawach, aby wytworzyć dług i uniemożliwić zapłatę za towar. Sprawy są świadomie i celowo prowadzone z premedytacją. Spowodowało to , że Pan Czesław Daleszak zaproponował kupno mojej działki na ulicy Nowowiejskiej co powodowało, że podał dane swojej żony Lidii Daleszak podstawiając Lidię Maksalon, aby przejść na moją wnuczkę ze skradzionej mojej córki do podmiany linii genealogicznych. Dlatego doszło do podmiany działki dla kupującej pozorując ją na spadkobierce pod Liski Stara Jucha pozorując rodzinę Gudewicz Marii i zmieniając na policjantów przez licytacje mojej spółki sprzedanej obecnie dla mojego męża Jerzego Kaźmierczyk. Dlatego w Kielcach znikają sprawy i są podmieniane dla fałszywego kręgu spadkobierców . Kluczową sprawą jest sprawa INs 956/09, gdzie podmieniają moją babcie na dziadka już w sprawie o zniesienie współwłasności i podstawiają moją mamę Filomenę Bochyńską pod Maksalonów, aby przejść na Akta Augustowskie Sądu Grodzkiego. Dlatego mieliśmy zginąć w wypadku i już dorobiono akta o uszkodzeni ciała, którego nie było, ale zamierzano zrealizować, aby podstawić pod wykopaliska po latach znajdując zamordowane przez nich ofiary, pozorując przypadkowe, aby wytworzyć DNA carskiej rodziny dla służb wojskowych. Pan Kamiński zaskarżył mojego męża pozorując spadkobiercę dla IPN razem z Czesławem Daleszak podmieniając moje dane osobowe przez wiele pomyłek pisarskiej przez sąd. Również upozorowano, że ja podałam Bocheńskiego Józefa zamiast Bochyńskiego, mimo braku takiego zgłoszenia oraz dopisano PS dla mojej zmarłej mamy Filomeny Jadwigi Bochyńskiej z domu Mazurek pozorując ją na Bocheńską na Suwałki.

Waldemar Maksalon ze Starachowic z jego rodzina podał się na Nad Kamienną 25 za syna Marianny Bochyńskiej zamierzając mnie wyrzucić z domu i ukrywać to przez dorobione potajemnie opinie psychiatryczne w tym mojej mamie Filomenie Bochyńskiej i mojemu mężowi Jerzemu Kaźmierczyk wykorzystując moje dane osobowe. Prokuratura Starachowice podmieniła sprawę Ko 883/12 z naszego powództwa o pomoc prawną na Opoczno na nazwisko Bożena Bochyńska-Kaźmierczak i Jerzy Kaźmierczak i podmieniono sprawę przeciwko Bohdano Żakiewicz na Policji w Paradyżu zamieniając na przeciwko mojemu mężowi Jerzemu Kaźmierczyk dając mi podpisać druk o uzupełnienie doniesienia na blankiecie o uszkodzenie ciała, aby zamienić sprawę pomocy prawnej przez Prokuraturę Starachowice na 1Ds 1001/14 o uszkodzenia ciała w celu podłożenia akt z prokuratury pod Giby koło Augustowa, gdzie zginęła Bogusława Bochyńska, siostra Marii Gudewicz z domu Bochyńska, w celu podmiany akt z mojego doniesienia na fałszywe do podstawienia pod pomordowane osoby w celu zamordowania mojej rodziny do podłożenia ciał pod zbrodnie w Kaletach, aby oskarżyć mojego męża w Toruniu IIK 164/11 przez Elżbietę Doda z domu Gudewicz zamienioną na Elżbietę Bochyńską-Kaźmierczyk jak mnie nazwano i upozorowano taką żonę z Torunia dla mojego męża Jerzego Kaźmierczyk podstawiając takie dane na ulicę Nad Kamienną 25 w Starachowicach do podmiany rodziny w Polsce. Celem było podstawienie fałszywych danych osobowych, aby podstawić na Białorusi i wykazać bohaterów na złodziejaszków i przestępców, w celu zdjęcie winy z morderców pozorując ich za bohaterów gwałcąc moje dzieci i wnuki do wykazania DNA dzieci w linii carskiej mojej rodziny a nas potraktować jak przestępców. Polska miała popłynąć krwią, aby wymordować świadków i ludzi prawnych, którzy nigdy by się nie zgodzili na taką nikczemność.

Maksalon jak widać jest grupą morderców, których zamieniono na moją carska rodzinę do eliminacji wszystkich Polaków i Rosjan włącznie.

Połączono Ostrowiec Świętokrzyski ul. Sienkiewicza , gdzie był sklep firmy SOF-ART Sp. z o.o. który zlikwidowałam i podstawiono ulice Sienkiewicza w Katowicach, gdzie mieszka teściowa mojej siostry Wanda Idziak , którą połączono z Ostrowcem Świętokrzyskim, obcą rodziną Marka Blach pracownika firmy pozorując go za spadkobiercę na firmie mojego męża Jerzego Kaźmierczyk czyli SOF-ART Sp. z o.o. fabrykując akta Błach w metrykalnych księgach w Wąchocku. Podstawiono Mariannę Bochyńską jako Marię Maksalon na Ostrowiec Świętokrzyski, również jako Marię Maksalon i podstawiono jako moją babcię księżną Marię Lubomirską podstawiając pod nią Żydów na Zakopane, gdzie bezprawnie oddano mienie mojej babci dla Żydów, jako krąg fałszywych spadkobierców, którzy nie mają szacunku do historii Polski i fabrykują stare dokumenty, aby dopasować do bankowych systemów. Znają doskonale oni prawdę, toteż mieli wystąpić jako znawcy przybierając polskie nazwiska i udając Polaków. Powoduje to, że zamierzano dokonać wymordowania Polaków i Chrześcijan zastępując Żydami, którzy mieli przyjeżdżać do domów starców zbudowanych dla nich w Polsce z Izraela. Mordować zamierzano od naszych rodzin, aby zamienić Polaków na faszystów, służby wojskowe, przez działania rządu polskiego jako zaplanowane z premedytacją ludobójstwo dla pieniędzy.

Działania przeciwko carskiej rodzinie w Polsce zaplanowano z pełną premedytacją w SO Toruń IIK 164/11 jako Sądu Okresowego do Sądu w Krakowie co wskazuje na próbę morderstwa z premedytacją carskiej rodziny na zlecenie rządu polskiego jako ludobójstwo.

Mojemu synowi i nam prorokowali fałszywi prorocy, aby zniszczyć nas przez fałszywe rodziny w celu przypisania fragmentu Pisma Świętego.

Księga Zachariasza 13,4-5

Wówczas prorocy będą okryci pogardą za swoje widzenia prorockie; i nie będą już więcej nosić płaszcz z sierści w celu okłamywania. Każdy będzie mówił: <nie jestem prorokiem , ale rolnikiem, od młodości trudnię się uprawą roli>. A gdy ktoś zapyta: „Cóż to za rany masz na twoim ciele? Wówczas odpowie< tak mnie pobito w domu moich najmilszych>”

Ten fragment miał zacząć sąd nad trzodą określając „Uderz w pasterza, aby się rozproszyły owce” … „Trzecia cześć tylko ocaleje”

Z poważaniem

Bożena Bochyńska-Kaźmierczyk

mgr inż. mech. Jerzy Kaźmierczyk

About thetimesofpoland

Historia rodziny carskiej w Polsce od 1918 roku do 2015 roku. Judy Lew główny herb rodu
This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

