Sposoby ukrycia reaktywacji carskiego mienia w PRL

Starachowice 29.06.2016

Bożena Bochyńska-Kaźmierczyk z domu Bochyńska
mgr inż. mech. Jerzy Kaźmierczyk

Zamieszkanie:
ul. Nad Kamienną 25
Zameldowanie:
ul. Bohaterów Westerplatte 1/1
27-200 Starachowice

Prezydent Rzeczypospolitej Polskiej

Andrzej Duda

Podmiany danych osobowych do Końskich do ukrycia reaktywacji Rudy Malenieckiej

Wykorzystano dane osobowe szeregu osób do systemu bankowego powodując, że mieliśmy być wymordowani jako carska rodzina w Starachowicach, aby za nas podstawić szereg osób już widniejących w systemie bankowym, podstawiając mnie na Białystok pod siostrę byłego męża Bożenę z domu Piórecką, a moi rodzice ze Starachowic znani i szanowani są znieważeni po ich śmierci przez oszustwa Urzędu Miasta Starachowice dla Kaczyńskich na Białystok, gdzie brałam pierwszy ślub fałszując moje dane osobowe w Starachowicach, gdzie się urodziłam i mieszkam. Również została znieważona przez Kościoły jak św Rocha w Białystoku i Wszystkich Świętych w Starachowicach, gdzie byłam chrzczona, sugerując wypis z księgi chrztów w Białymstoku, co jest oszustwem i podmianą danych osobowych na Białystok dla Kaczyńskich i Starachowice pod ich oszustwa, pozorując Jadwigę Kaczyńska na moją mamę Filomenę Bochyńską przez błędy pisarskie w Sądach zamieniając przez Komornika do fałszywych windykacji. Dokonano podmiany danych osobowych mojej mamy Filomeny Bochyńskiej w umowie zakupu taty laptopa Acer, nie podpisanej przez mamę, ale dokonano fabrykacji podpisu w banku Invest Bank wpisując fałszywe dane jako Jadwiga Bochyńska przy moim ojcu, co oznacza, że dopisano mojemu tacie inną osobę za współmałżonkę. Spowodowało to podstawienie umowę na komputer Acer dla taty Józefa Bochyńskiego po jego śmierci jako sprawy o przyjęcie spadku z powództwa Invest Bank , w tym Zygmunta Solorz- Żak, co wynika, że dokonano oszustwa do kradzieży naszego mienia z którego rodzicom nie pozwolono korzystać i udręczono ich ponad miarę. Na końcu mordując przez pozorowaną chorobę, aby podmienić akta medyczne pod różne osoby w systemie jak:

  • Diana Kaleta dorobiona na Dianę Sieradzka na Włochy i podstawiono pod księżną Dianę na Anglię.

  • Krystyna Łucja Kaleta jako Krystyna Olchanowską córka Czesława i Jadwigi Chaniewskich na Białystok i Belgię i powielona na Łucję Kaźmierczyk moją teściową na Miedzną Drewnianą.

  • Adwokat z urzędu Grzegorz Jan Kaleta powielony na Grzegorz Sudy i połączony z firmą Surdy&Aksan aby przejść ja Australię przez firmę kozią i podstawiając Grzegorza Smerdzyńskiego na Końskie i Izrael podstawiając ART -B i wykorzystując bezprawnie dane mojego teścia Jana Kaźmierczyk z Miedznej Drewnianej, niszcząc jego godność przez oszustwa Sądu Okręgowego w Toruniu, aby mieć przejcie na Szwajcarię podmieniając i podstawiając za mojego męża Jerzego Kaźmierczyk zamienionego na jego ojca Jana Kaźmierczyk podstawiając dzieła sztuki kradzione mojej rodziny na Opoczno pozorując krąg spadkobierców przez Sędziego za życia mojej mamy po tacie, czego mama nic nie otrzymała w Starachowicach, gdyż obrazy skradziono za życia mojego taty w 2004 roku i podstawiając Jana Kulczyk i Jana Lubomirskiego oraz Jerzego Lubomirskiego aby podstawić fałszywe windykacje do wyprania kradzionych dzieł sztuki podstawiając moją wnuczkę Wiktorię Kornaszewską pod szereg osób jak: Kowalczyk Agnieszkę na Łódź i na Starachowice pod Leokadie Kowalczyk i jej ojca Jana Śledzik zwanego Januszem podstawiono pod mojego teścia i pod Biskupa Janusza Kaletę a dalej pod adwokata prowadzącego moją sprawę w Kielcach Grzegorza Jana Kaletę i na Kraków Łucję Kaleta jako Łucja Kaźmierczyk pozorując Grzegorza na Jana Kaletę podstawiając mojego teścia który nie ma żadnych długów, pod fałszywe windykacje na Kielce i Kraków wpisując jako JAN Kaleta i zamieniając przez Kraków moją mamę Filomenę Bochyńska, która zdała egzaminy na studia w Krakowie, po czym rozwiązano kierunek na moją teściową Łucję z woj Łódzkiego zamieniając na Kaletę na Kraków. Dlatego moja sprawa w Kielcach w Sądzie Okręgowym znika sygnatura akt IX Ka 280/12 , aby ukryć ją w Opocznie i Krakowie pozorując związek z adwokatem w bankowym systemie i Biskupem, aby przejść na Kościół i aby dorobić roszczenie pod fałszywych Tarnowskich pozorując rodzinę i próbując zniszczyć Kościół Katolicki przez windykacje na alimenty realizowane przez Urząd Miasta Ostrowiec Świętokrzyskiego, którzy zakupił Hutę Ostrowiec przez fałszywy krąg spadkobierców skazując mojego męża w celu pobierania pieniędzy przez długi cyklicznie dorabiane i powielone.

Wprowadzono fałszywe dane do Banku Pocztowego, który jest połączony poprzez ubezpieczenie z ING Bankiem Śląskim, gdzie były konta moich rodziców skąd wyprowadzane są pieniądze wpisując nieprawdę przez Komornika, że rodzice nie mieli kont bankowych, po sześciu latach po śmierci mojej mamy i dziewięciu od śmierci mojego taty. Błędne dane połączono z M-Bankiem oraz Raiffeisen Bank, gdzie wykreowano fałszywe dane mojej mamy Filomeny Bochyńskiej zamienione na dane moje z pierwszego małżeństwa czyli Bożena Piórecka z domu Mazurek, które zaczęto windykować w banku PEKAO SA w Łodzi. W tym banku znajdują się precjoza carskie co pozwala na pobieranie przez fałszywe windykacje Urzędu Skarbowego pobierać pieniądze obciążając mojego męża Jerzego Kaźmierczyk na spółce SOF-ART Sp. z o.o. na Lipie Henryk Szyb 1, wydanym dla fałszywych spadkobierców.

Wszytko ukryto przez podstawienie drugiego imienia córki Marty Jadwigi Bochyńskiej pod Jadwigę Chaniewską podstawiając Jadwigę Kaczyńską. Natomiast pod Krystynę Olchanowską córkę Chaniewskiej podstawiono Krystynę Kaleta.

Z poważaniem

Bożena Bochyńska-Kaźmierczyk
mgr inż. mech. Jerzy Kaźmierczyk

About thetimesofpoland

Historia rodziny carskiej w Polsce od 1918 roku do 2015 roku. Judy Lew główny herb rodu
This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

