Planowany efekt domina finasowego trzech krajów

Starachowice 05.07.2016

Bożena Bochyńska-Kaźmierczyk z domu Bochyńska
mgr inż. mech. Jerzy Kaźmierczyk

Zamieszkanie:
ul. Nad Kamienną 25
Zameldowanie:
ul. Bohaterów Westerplatte 1/1
27-200 Starachowice

Prezydent Rzeczypospolitej Polskiej

Andrzej Duda

Kradzież spółek Jerzego Kaźmierczyk przez Skarb Państwa i Urząd Miasta Starachowice

Doszło do wykorzystania dokumentów RHB 1937 spółki SOF-ART Sp. z o.o. , gdzie wspólnikiem na samym początku był Dariusza Pióreckiego w 1994 roku oraz Sylwester Koniarski, który wycofał się ze spółki. Doszło do wykorzystania dokumentów RHB 1994 spółki SOF-ART Sp. z o.o. i późniejszego obowiązku zamiany na KRS powielając na akt notarialny przekazania 20% udziałów na Bożena Piórecka, gdzie Dariusz Piórecki miał 80% udziałów w lipcu 2002 roku następnie doszło w październiku do całkowitego przejęcia w 2002 roku 100% udziałów spółki SOF-ART Sp. z o.o. na nazwisko Bożena Piórecka KRS z dnia 414.10.2002 roku sygnatura KI.XNS-REJ.KRS/4734/2/564 godzina wpisu 17:23.16.

Następnie sprzedałam spółkę dla Jerzego Kaźmierczyk 97% udziałów oraz dla Wioletty Wiatrowskiej 3% dwoma aktami i zrobiono dwie spółki podstawiając przy Wioletcie Wiatrowskiej moją siostrę Beatę Idziak i w drugiej za Wiolettę podstawiono Wiolettę Jęderko domu Śledź na Oświęcim i podmieniono nazwisko Śledzik na Śledź. Z tego powodu podstawiono dla Wioletty Wiatrowskiej niegodność PESEL podstawiając dane osoby z Cieszyna , której matka jest niepełnosprawna umysłowo i podstawiono takie akta mojej obecnej teściowej. Mojemu obecnemu mężowi Jerzemu Kaźmierczyk, który w 2003 roku był dla mnie obcą osobą , która zakupił moją spółkę SOF-ART Sp. z o.o. upozorowano , że zmarł i dokonano działu spadku podstawiając akta pasa Jerrego w Starachowicach podmieniając przez słowo pies na policjanta wstawiając byłego policjanta Dariusza Kor za spadkobiercę na SOF-ART Sp. z o.o. Dorobiono drugą tożsamość pod drugą spółkę SOF-ART Sp. z o.o. w Katowicach podstawiając fikcyjną śmierć Jerzego Kaźmierczyk pod śmierć Jerzego Idziak w Katowicach teścia Beaty Idziak wstawiając Betę Idziak jako spadkobiercę po moim mężu Jerzym Kaźmierczyk podstawiając Beaty Idziak dane osobowe pod Bożena Piórecka i zamieniając mojego męża Jerzego Kaźmierczyk na Dariusz Piórecki i mnie Bożenę Bochyńską-Kaźmierczyk zamieniono na mężczyznę Dariusz Dąbrowski , aby upozorować małżeństwa homoseksualne do przejęcia majątku Jerzego Kaźmierczyk mojego męża przez oszustwa Urzędu Miasta Starachowice.

Doszło do podstawienia Sylwestra Kwietnia na 50% udziałów spółki SOF-ART Sp. z o.o. oraz na drugie 50% Müllerów podstawiając Emilii Müller córkę Izabeli Müller wnuczkę Ewy Eugster za spadkobiercę. Za Izabelę Müller podstawiono Izabele Krzemińską z domu Śliwińska, której ojciec z jego bratem miał spółkę metalowa i podstawiono na garaż na ul. Bohaterów Westerplatte 1/1 Metal-Chem, co ukryto przez wpisanie spadkobierców na garaż moich rodziców co jest przestępstwem. Dlatego Umowa Przedwstępna sprzedaży garażu dla pana Zbigniewa Marniak spowodowała podstawienie Zbigniewa Włodarczyk ojca Elżbiety Włodarczyk pozorując go na męża i podmieniając moje dane Bożena Bochyńska-Kaźmierczyk na drugie moje imię kreując mnie na Elżbieta Bochyńska-Kaźmierczyk pozorujać , że jestem żoną z Torunia dla mojego męża. To jedno oszustwo, a drugie kreując na żonę pana Marniak, który ma umowę przedwstępną zakupu a transakcja przez oszustwo Sądu i Komornika nie mogła być zrealizowana. Nie jest możliwe, żebym mogła sprzedać nieruchomość na ul. Nowowiejskiej, gdyby komornik tam był , gdyż nie wykazał go notariusz i nie było go przy dokonaniu umowy przedwstępnej na zaliczkę sprzedaży garażu przy na ul. Bohaterów Westerplatte 1/1, gdzie garaż leży na odrębnej działce do którego jest dojazd z ulicy Konstytucji 3-Maja, co wykorzystano do podstawienia Banków i przeniesienia do Zakopanego dla pana Nowak sklep PIK pozorując jednego właściciela komornika Gotfryda Nowak, pozorując małżeństwo z Filomena Nowak chrzestną mojej mamy Filomeny Bochyńskiej pozorując, że to była mama, a mamę zamieniając na Jadwigę i podstawiono Jadwigę Kaczyńską przez Invest BANK windykując laptop zakupiony przez mojego tatę. Zamierzano go zabrać i podstawiono przez INVEST BANK sfabrykowany podpis współmałżonka, którego nie było pierwotnie w Umowie i zamieniono na Jadwigę, a obecnie ukryto takie oszustwo przez koleje oszustwo podstawiając PLUS BANK obecnie go kradzieży naszego mienie dla rządu jako program 500 +.

Powodem jest podstawienie dopisanej rodziny Bochyńskich za spadkobierców moich rodziców Józefa i Filomeny Bochyńskich. Zamierzano ukraść mienie po naszych rodzicach , czyli moich z siostrą oraz mojego i męża dziedzictwa rodowego otrzymanego od mojego ojca Józefa Ludwika Bochyńskiego potwierdzonego przez mamę Filomenę Jadwigę Bochyńską.

Podstawiono RHB 1994 spółki SOF-ART Sp. z o.o. wykorzystując 50% udziału Sylwestra Koniarskiego , który wszedł z powodu wkładu pieniędzy przez jego matkę Krystynę Koniarską i podstawiono Władysława Koniarskiego na Bodzentyn , gdyż tam się urodził pozorujać go na Władysława Tarnowskiego pod którego podstawiono Władysława Maksalon, Władysława Mazurek i Władysława Janikowskiego pozorując na jedna osobę. Upozorowano, że Krystyna Koniarska , której rodzice to Jan i Władysława są rodzicami jej męża Władysława Koniarskiego, których podstawiono jako małżeństwo kazirodcze podstawiając na Bodzentyn, gdzie się urodzin Władysław i Sylwester Koniarski i podstawiono na 50% udziałów SOF-ART Sp. z o.o. pana Sylwestra Kwietnia oraz na drugie 50% podstawiono pod Ewę Eugster i Ewę Kornaszewską jako jedno co oznacza, ze Emilii Müller podstawiona jest jako ich wnuczka dlatego Urząd Miasta zrobił się spadkobiercą na 50% udziałów SOF-ART Sp. z o.o kryjąc to przez Specjalną Strefę Ekonomiczną, gdyż zwracałam się z zapytaniem czy można włączyć teren SOF-ART Sp. z o.o. do SSE Starachowice po czym w gminie Brody pojawił się oddział SSE Starachowice. Powoduje to podstawienie budynków w gminie Brody należących do Wiesława Maksalon, które sprzedał byłemu pracownikowi SOF-ART Sp. z o.o. pozorując Roberta Adamczyk na udziałowca jako dorobionego przez gminę Brody fikcyjnego Roberta Pióreckiego pozorując za ojca byłego męża Dariusza Pióreckiego, co jest nie prawdą i podstawiono pana Adamczyk z ulicy Bławatkowej w Starachowicach. Dochodzi do zamiany jednego pracownika na drugiego. Dokumenty są podmieniane, aby wykazać Roberta Adamczyk z ulicy Glinianej 7/6 na pana Adamczyka z ulicy Bławatkowej, który wykradł adresy kontrahentów aby wejść na rynek firmy SOF-ART Sp. z o.o. oraz adresy dostawców jak Organika Trade. Powodem było podstawienie Wiesława Maksalon pod 50% udziałów SOF-ART Sp. z o.o. a na drugie 50% podstawił swojego brata Waldemara Maksalon.

Wcześniejszym podstawieniem był udział pana Wiesława Maksalon w domu Towarowym na Wojska Polskiego , gdzie rozliczył się z swoimi wspólnikami, którzy w kolejnych daniach zginęli w wypadku samochodowym Toyoty w trzy osoby , gdzie jechali na biznesowe spotkanie. Pozostawili po sobie duże długi, które podstawiono jako kapitał dłużny pod trzech Maksalon: Waldemar Maksalon, Wiesław Maksalon, i Czesław Maksalon, podstawiając dewelopera w Kielcach jako Czesław Kaczyński, i zamieniając sprawy o zniesienie współwłasności na sprawy przeciwko uczestnikom, aby wytworzyć roszczenie do oszustwa Maksalon Waldemar podstawionego pod Waldemara Pawlak pracującego dla Kaczyńskich i innych osób jako Beata Szydło podstawiona pod Beatę z domu Kędziora córka Katarzyny Kędziora z domu Krzemińska i jej siostry Moniki Kędziory podstawionej pod Monikę Śmigielską żonę Marka Śmigielskiego brata Bożeny Olszewskiej żony Józefa Olszewskiego podstawionego pod mojego ojca pozorując według akt IPN mojego tatę Józefa Bochyńskiego, gdy pracował jako dyrektor techniczny, gdzie podmieniono moją mamę Filomenę Jadwigę Bochyńską na mnie ich córkę Bożenę Bochyńską i podstawiono pracownika Uniwersytetu Warszawskiego Bożenę Bochyńską, pod moje dane osobowe i Ewy Podolskiej czyli Bożeny podstawionej pod Ewę Kornaszewską z domu Niewczas z pierwszego męża Machowską , która wyszła za mąż za byłego męża Dariusza Pióreckiego już gdy on zmienił nazwisko na Kornaszewski i podstawiono jako jedno wszystkich pod moje dane w tym Ewę Podolską adoptowaną przez Wacława i Anielę Mieszałów. Ewa była z domu dziecka a naprawdę nazywała się Bożena i podstawiono ją jako córkę Kurasia, który uratował żydowskie dziecko nazwane Bożena pozorując ją na żonę mojego taty i pozorując mnie za ich córkę zamieniając na Elżbietę Bochyńską-Kaźmierczyk z Torunia przez Sąd Rejonowy w Toruniu do Okręgowego i fałszując tak moje dane przez Sąd w Kielcach II CZ 422/16 czyli sygnatura odwołania się samego mojego męża od sprawy z Sądu w Starachowicach IC 178/15 podzielając mnie na Kielce na Elżbietę i na Kaźmierczyk-Bocheńska oraz trzecią osobę na Starachowice, gdzie mimo już nadanego Postanowienia w Kielcach bez możliwości odwołania wykazano, że maż może pozostać na nieruchomości wpisując moje błędne dane od których się odwołał mąż oraz ja mimo, że Starachowice wykazały, że ja mam się odwołać w Starachowicach do tej samej sprawy , co uczyniłam, a co powoduje podstawienie dla męża kilku tożsamości fabrykowanych osób na Kielce, gdyż cała sprawa jest oszustwem podstawiając moje dane pod służby. Zamieniono moją chrzestną na moja matkę a mnie na Elżbietę, która miała pozorować samotną matkę wychowującą dziecko i postawiono syna Elżbiety Włodarczyk za moją wnuczka pozorując ją na córkę Elżbiety Włodarczyk podstawionej pod moje dane osobowe podmieniając mnie na Elżbietę Bochyńską -Kaźmierczyk i dalej na Elżbietę z domu Gudewicz z Torunia podstawiając wychowanie mojej wnuczki. Wykorzystano fakt, że roznosiłam ankiety, gdzie kazano mi się anonsować jako pracownik Uniwersytetu , i po0dstawiono Bożenę Olszewską, która podała się za mnie na moim domu, gdy prosiła o wynajem mieszkania, po czym wejście oddano dla sąsiadów i podstawiono Armię Zbawienia na Mołdawię pod Andreja oraz inne państwa jak USA i Anglia tworząc STUDIO Sofart. Dlatego pod Maksalon wstawiono wszystkie windykacje i zamiast zapłacić to wystąpił jako windykator na tworzone przez nich długi jako windykatorzy na SOF-ART Sp. z o.o. aby pobierać depozyty carskie po czym Wiesław Maksalon założył stoisko na Wojska Polskiego co spowodowało jego uśmiercenie w systemie bankowym, gdyż podstawiono dział spadku na windykacje SOF-ART Sp. z o.o. Z tego powodu podstawił dwóch braci w systemie jako Waldemar i Czesław, i podstawiono Czesława Daleszak jako windykatora na 50% udziałów SOF-ART Sp. z o.o. pod udziały pana Koniarskiego z których się rozliczyłam i oddaliśmy pieniądze. Pieniądze były również pożyczone od pania Anny Sznajder , której oddaliśmy pieniądze w formie mieszkania na Konstytucji 3 Maja 23/1 , za które to mieszkanie proponowano mi 4 tysiące więcej niż rozliczyłam się z państwem Sznajder. Spowodowane to było, że państwo Sznajder czekali długo na pieniądze i była to sprawa honorowa.

Spowodowało to sprzeczność widoczną przez podstawieniem Ewy Machowskiej sekretarki Urzędu Skarbowego w Starachowicach, obecnej żony byłego mojego męża Dariusza Pióreckiego, który po rozwodzie zmienił nazwisko na Kornaszewski i ożenił się z tą osobą. Podstawiono Ewę Kornaszewską z domu Niewczas i córkę z pierwszego jej małżeństwa Paulinę Machowską jako córkę moją i mojego syna Jakuba Pióreckiego upozowano za jej brata w Anglii.

Sfabrykowano dokumenty, aby wytworzyć wiele dzieci z różnych małżeństw mimo, iż mam jednie dzieci z pierwszego małżeństwa z Dariuszem Pióreckim i dwoje z nich zmieniło nazwiska, Adam na Kornaszewski a Marta na moje panieńskie Bochyńska.

Dlatego oddano nasze nieruchomości przez podstawienie Ewy Kornaszewskiej na rzecz Skarbu Państwa pozorując opiekę dożywotnią nad chorymi osobami. Dlatego wykorzystano moje Oświadczaniu do sądu w Toruniu o przekazaniu nieruchomości na rzecz Skarbu Państwa celu rozliczenia roszczenia Skarbu Państwa po czym skradziono część nieruchomości i podstawiono panią Helenę Surma, aby zaniżyć wartość nieruchomości i ukryć podstawienie kręgu spadkobierców po moim ojcu. Wykorzystano oszustwo w sprawie Dz. Kw. 4005/11 i Dz. Kw. 4006/11 , że moja siostra jest jedyną córką naszego ojca Józefa Ludwika Bochyńskiego, a sprawę wykreowała Lidia Daleszak, która zamiast dać wniosek o wpis zakupionej działki to wpisała moje i siostry dane, aby przerobić się za spadkobiercę po moich dziadka i rodzicach co ukryło podstawienie bezprawnie pana Maksalon na moją działkę po mojej mamie, która otrzymała ją od swojego ojca mojego dziadka rozdrabniając udziały SOF-ART Sp. z o.o. podstawione jako udziały Władysława Tarnowskiego podstawione jako Władysław Koniarski, a Krystynę Koniarską podstawiono pod Belgię jako Krystyna Olchanowska. Na Litwie, gdzie znajduje się rzeczka Ponarlica podstawiono jej pierwszego męża Ponarda, a ich syna Michała podstawiono pod mojego syna Michała Pióreckiego skradzionego po porodzie na Belgię pod Matyldę Komorowską pozowana na wnuczkę Bronisława Komorowskiego .

Podstawiono jako pracownika SOF-ART Sp. z o.o. pana Włodzimierza Olszewskiego, którego podstawiono pod Włodzimierza Mazurek co jest oszustwem i podstawiono jego ojca Władysława Olszewskiego pod Władysław Mazurek, a jego matkę Stanisławę Olszewską podstawiono pod moją babcię Bolesławę Stanisławę Bochyńską jako Stanisława Bochyńska występującą w legitymacji członków rodzin represjonowanych politycznie i podstawiono pod działkę 27 pod Wacława i Anielę Mieszałów, którzy byli podstawieni pod Wacława Bocheńskiego i Anielę Reginę Mazurek moją babcie czyli księżną Reginę Glińską, aby wykorzystując dane pani Stanisławy Kalista.

Natomiast Józef Olszewski mąż Bożeny Olszewskiej został podstawiony pod mojego ojca Józefa Bochyńskiego podstawiając jego matkę Wiktorię Olszewską pod moją wnuczkę Wiktorię przesuwają pokolenia, aby wytworzyć spadek po mojej wnuczce Wiktorii Kornaszewskiej i powielić ją na wiele osób w tym na Wiktorię Olszewską wnuczkę Józefa Olszewskiego i podstawiając mojego tatę jako dziadka swojej prawnuczki Wiktorii Kornaszewskiej, której matka Agnieszka Kornaszewska z domu Krześniak wyszła obecnie za Janiszewskiego, czyli jej córka mogą przybrać dane Wiktoria Janiszewska i dalej pozując ją na Wiktorie Olszewską i powielając na inne nazwisko. Dlatego giną dzieci o imieniu Wiktoria, aby wykorzystać ich dane osobowe do systemu bankowego. Bożenę Olszewską podstawiono pod moje dane osobowe Bożena Bochyńska-Kaźmierczyk wcześniej jako Bożena Piórecka. Podstawiono rodziców Bożeny Olszewskiej Władysław i Alfreda, których podstawiono pod Władysława Tarnowskiego zastrzelonego w sadzie w Krakowie pozorując , że przeżył i podstawiono Władysława Mazurek oficjalnie uznanego za zmarłego , następnie, że przeżył i był sparaliżowany do pasa i nie miał dzieci w Niemczech a obecnie, że ma dwoje dzieci i podstawiono na Bodzentyn pod Koniarskich pozorując Władysława na Maksalon i dochodzi do przejścia na piekarnie, aby pozorować że są spadkobiercami po Ewie Wielochowskiej. która pobrała kredyty i wyjechała z Polski twierdząc, że wróci za 10 lat gdy się przedawni sprawa i upozorowano, że były użyte pieniądze na piekarnie, co jest nieprawdą, ale zakupiła teren i posadziła las, aby po latach, gdy powróci pozorować spadkobierce pod nową fałszywą dynastię fałszywych spadkobierców na długu. I podstawiono jej matkę Jadwigę Wielochowską na moja mamę Filomenę Bochyńską kreując Jadwigę Bochyńską do podstawienia Jadwigi Wielochowskiej dla Jadwigi Kaczyńskiej co połączono z Władysławą Kramp z domu Mączkowską i siostrą Gertrudą w różnych miejscach , aby wykorzystać nazwisko Mączkowska łącząc z Agnieszki z domu Krześniak matką Mariolą z domu Moczka podstawiona pod Mariolę Popławską z domu Piórecka z ojca Kornaszewska, której matka to Władysława z domu Mączkowska, aby jako mąka przejść na młyny na rodziców Lucjana Sznajdra , którzy posiadali młyn pod Krakowem, aby połączyć z woda fabrykowaną na Bohaterów Westerplatte 1 przez wodociągi, aby wytworzyć zasilanie młyna wodnego. Lucjan Sznajder z Bożeną Olszewską prowadził wspólny biznes firmę POLKOMERS czyli spółka ART-B.

Wykorzystano Alfredę matkę Bożeny Olszewskiej pod Alfredę Barszcz i podstawiono Barszcz Sosnowskiego przechodząc na Sosnowicę pod Krakowem i Pałac w Sosnowicy na Podlasiu, gdzie rodzina pana Andrzeja Kopra otrzymała Pałac za 100.000,- PLN, którego proponowano nam zakup.

Podstawiono Józefa Olszewskiego syna Stefana podstawionego pod Stefana Mazurek podstawiając Stefana Serwickiego, który nie żyje. Bożena Olszewska ma rodzinę wojskowych komunistów, a Józef Olszewski pochodzi z Wąchocka, który sprzedał dom po rodzicach co połączono z Nowakami pod których podstawiono państwo Malinowskich, aby podstawić osobę przy porodzie skradzionego mojego dziecka na ulicę Nowowiejską. Mnie Bożenę Bochyńską-Kaźmierczyk podstawiono za matkę Krzysztofa Orzeł pracownika SOF-ART Sp. z o.o czyli pod Elżbietę Orzeł a ojca Henryka Orzeł podstawiono po księdza Henryka Dziadczyk. Podstawiono Henryka Mazurek zamienionego na Radziwiłł jak wszystkie osoby o imieniu Mazurek, a osobę Elżbietę Orzeł zamieniono na Elżbietę Bochyńską-Kaźmierczyk na tak wykreowane moje dane, aby podstawić dyrektora banku PEKAO SA pana Orła.

Zrobiono przez Sąd w Starachowicach mojego męża Jerzego Kaźmierczyk pełnomocnikiem we własnej spółce MARMOROC-POLSKA Sp. z o.o., aby podstawić państwa Stanisława i Janinę Pikul na spółkę męża udających zarząd nad dziećmi do kradzieży mienia przez pozorowanie opiekunów prawnych nad moimi wnukami pozorowanymi za dzieci mojego męża Jerzego Kaźmierczyk. W tym celu podstawiono pracownika Pikus Jerzy urodzony w 1961 roku i jego rodziców Waldemara i Wiesławę Pikus jako Waldemara Maksalon i Wiesława Maksalon pod udziały SOF-ART Sp. z o.o. wykorzystując dokumenty RHB 1994 i zamieniając na MARMOROC-POLSKA Sp. z o.o, gdzie wykorzystano dane naszego adwokata Łukasza Drapisz podstawiając pod Łukasza Ptak jako Vogel w Szwajcarii, oraz jego rodziców Jana Ptak podstawiono podstawiono pod Jana Bochyńskiego i Barbarę Ptak podstawiono pod sędzinę Barbarę Bochyńską przechodząc na ulice Wysoka, aby przejść na Pałac na Wysokiej pod Zakopanym , który zakupił pan Pilch, gdzie wysyłane były paczki od Ewy Eugster. W tej miejscowości był Bank mojego pradziadka Bocheńskiego.

Zamieniono wynajem bocznicy kolejowej szerokotorowej za Kielcami przez spółkę MARMOROC-POLSKA Sp. z o.o. należącą do męża Jerzego Kaźmierczyk na windykacje w Zamościu w celu finansowania projektu drogi kolejowej do Chin.

Doszło do zamiany kary za niewpisanie do Ksiąg Wieczystych po sąsiadach fałszywych danych na Bohaterów Westerplatte 1/1 wyznaczonej dla mnie Bożeny Bochyńskiej-Kaźmierczyk przez prezesa Sądu Rejonowego w Starachowicach w kwocie 500,-PLN na windykacje przez Plus Bank S.A. jako programu rządowego 500+ kary sadowej z carskich depozytów na finansowanie projektu rządowego 500+ na Bohaterów Westerplatte 1 w Starachowicach co miało zostać zamienione na 1000+ jako kolejna kara 500,- PLN Inspekcji Pracy z Kielc, która to kwota została zamieniona na 1000,- PLN co świadczy o powieleniu tożsamości na dwie osoby i zamierzano mnie aresztować pomijając fakt , że wpłaciłam 1000,- złotych ale wytworzono program 500+ proponując zamienić na 1000+.

Kwotę 1000,- złotych uzyskałam ze sprzedaży LAPTOPA mojego taty Józefa Ludwika Bochyńskiego ACER, co spowodowało połączenie windykacji INVEST BANK zamienionej na PLUS BANK przez siec telefoniczna PLUS, i połączenie z windykacja mojego dziadka Brunona Bochyńskiego ukrytego jako ojciec Józef Maria Innocenty Bocheński, którego poddano eksperymentom medycznym i zmieniono na komputer Roboksicz. Takie działanie rządu doprowadziło do finansowania projektów rządowych z windykacji na moim mieszkaniu na Bohaterów Westerplatte 1/1 zamienionych na windykację mojego dziadka zamienionego na Franciszka Jana Mazurka drugiego dziadka i podstawiono Waldemara Maksalon udającego, że jest kręgiem spadkobierców po moim dziadku, co jest oszustwem w sprawie Sądu Rejonowego w Starachowicach sygnatura akt INs 956/09 co jest dowodem przestępstwa. Kradzione pieniądze zamierzano ukryć przez wykorzystanie wypadku wspólników Wiesława Maksalon, którzy zginęli w samochodzie marki TOYOTA jako trzy osoby, co starano się powielić na fabrykowany wypadek w Nowej Wsi gmina Nowe Ostrowy – Cukrownia, dla fałszywej linii Komorowski, Ujazdowski, oraz Zawadzki pod fałszywych Bocheńskich jako Zawadzkich, aby przejść na kredyt Banku Cukrownictwa w Ostrowcu Świętokrzyskim, skąd były mąż Dariusz Piórecki pobrał na wysoki procent kredyt który spłacił w całości, a żyrantem był Wiesław Maksalon. Wykorzystano ten fakt i powielono kredyt pod fałszywy krąg spadkobierców i podstawiono pod Piórecki Dariusz pana Dariusza Dąbrowskiego, pozorując brak spłaty kredytu pobranego na fałszywe dane przez służby i nie spłacając go, aby wytworzyć roszczenie i podstawiono mojego męża Jerzego Kaźmierczyk pod fabrykowany kredyt przez służby, pozorując, że on go pobrał w Lubinie i zamieniono na dług przy pomocy e-sądu wprowadzając fałszywe dane osobowe do systemu informatycznego w Lublinie, aby obarczyć fabrykowanym długiem mojego męża Jerzego Kaźmierczyk, który nie pobierał żadnego kredytu w Banku cukrownictwa pozorując, że ma kredyt w Baku Cukrownictwa w Lublinie, aby przejść na mienie mojego dziadka Brunona Bochyńskiego i księżej Marii Lubomirskiej na Wytwórnię Wód Gazowanych i Browar połączony z Cukrownią w Lublinie mojego dziadka, gdzie utworzono przetwórstwo owocowe przez służby.

Połączono Bank Cukrownictwa z Nobel Bank, który jest własnością, Getin Bank, który udzielił leasingu dla PPH APE- Jerzy Kaźmierczyk na samochód PEUGEOT 607 , który zabrała policja w Starachowicach , z Katowic w obecności mojej i siostry Beaty Idziak, Czesława Daleszak oraz Arkadiusza Durlej, i moich wówczas żyjących w 2006 roku rodziców. Sytuacja służyła do wytworzenie fałszywych spadkobierców pozorując, że mój tata nie żyje, i mój obecny mąż przed naszym ślubem, aby pobrać pieniądze przez wypłatę odszkodowania na fikcyjne wypadki dla fałszywych spadkobierców po moim żyjącym mężu Jerzym Kaźmierczyk, którego podstawiono pod mojego tatę Józefa Ludwika Bochyńskiego i dlatego dorobiono w Toruniu świeży zawał w 2013 roku, dla mojego męża, którego nie miał, aby dokonać podmiany akt medycznych na mojego tatę , który miał kilka zawałów i pozorując mojego zmarłego tatę na chorego psychicznie i podmieniając jego dane do kradzieży dla rządu, który wytworzył windykację PLUS BANKU na Laptopie ACER zamienionym na komputer Roboksicz.

Doszło do upozorowania sprawy karnej w Warszawie SR Warszawa IIIKo1994/14 w celu przesłuchania Bohdan Żakiewicz jako świadek do aktu oskarżenia V31/07/Sp jako pomocy prawnej do SR Toruń IIK 164/11, gdzie w Warszawie podstawiono Bohdana Żakiewicz pod 50% udziałów Krzysztofa Koniarskiego w SOF-ART Sp. z o.o i skazano mojego męża Jerzego Kaźmierczyk , o którym Sąd w Toruniu stwierdził, że nie posiada żadnego majątku, co jest sprzeczne z opinia sądu w Starachowicach, który wykazał moje mieszkanie jako miejsce mojej własności, którą chciałam przekazać wraz z reszta nieruchomości i pieniędzy, za zwolnienie mojego męża z roszczenia skarbu państwa, który jest moim dłużnikiem i męża, w dodatku doszło do kradzieży firmy i mienia bez rozliczenia się, kradnąc firmę z terenem wartą 6.000.000,- PLN i podstawiając za właściciela fałszywy krąg spadkobierców w tym Bohdana Żakiewicz pod 50% dawnych udziałów Sylwestra Koniarskiego pozorując go na HORSTA Kaźmierczak oraz Dariusza Pióreckiego co było oszustwem sądu kryjącego kradzież METRON SA przez fałszywych spadkobierców podstawionych pod udziały SOF-ART Sp. z o.o. i stare dokumenty RHB 1994 nowy KRS 0000121289 co połączono również finansowaniem sieci T-Mobile jako PIN do telefonu 1994. Oznacza to, że Bohdan Żakiewicz dokonał kradzieży spółki „MARMOROC-POLSKA” Sp. z o.o. oraz „SOF-ART” Sp. z o.o. i doszło do podmiany zarządu na PPH APE-Jerzy Kaźmierczyk w celu kradzieży mienia przez dział spadku na APE-CH GmbH i APE UMWELTTECHNIK AG.

Wykorzystano programy bankowe łącząc je w jeden szereg i podstawiając program Norskie na Norwegię, gdzie osoby z Kościoła Zielonoświątkowego wyjeżdżały do pracy. Celem było wprowadzenie Kościoła w program finansowania Jednej Religii przez wiernych jako program terapeutyczny w zakładach psychiatrycznych , gdzie msza święta jest w sali terapii zajęciowej.
Z tego powodu, obecnie mogę stwierdzić, że kazania w Kościele Starachowice były kształtowane w zależności od programu bankowego, jak np. sprawa Pacanowa, którą wypromował Piotr Nowak, który przyjechał ze Skawiny, oraz program dla Afryki który wypromowany został przez pana Sławomira Jańczak, który określił w swoim kazaniu, gdzie opowiadał o swojej pracy w Norwegii , gdzie znalazła się nieświeża ryba, która od razu miała przeznaczenie dla głodujących chrześcijan w Afryce jako jedyna forma pomocy, a co jest zarazem oczywiste, że forma zatrucia, gdyż taka ryba po przejechaniu do Afryki jest szczególnie trująca. Finansowanie dokonuje się z naszych depozytów rodowych, które są w rękach oprawców. Faktem jest, że mnie nazywano rybka, a co oznacza symbolicznie, że zostałam określona jako trująca ryba dla chrześcijan czyli taką wartość tworząc dla nakarmienia wierzących z kościoła katolickiego w Afrycie i misjonarzy robiąc windykację do Afryki i przesyłając wodę jako pomoc humanitarną po wcześniejszym wymordowaniu chrześcijan i spaleniu ich wraz z kościołem. Ponadto można było zobaczyć audycję w telewizji, gdzie określono Kościół Zielonoświątkowy, że , sponsorował organizację która była sprawcą katowania na śmieć i głodzenia małych dzieci robiąc z nich czarownice i czarowników. Oznacza to, że wojsko przejęło kontrolę nad pomocą humanitarną prowadzoną przez nasze konta bankowe , jako spadek na prywatnych kontach oraz na SOF-ART Sp. z o.o. po nas żyjących.

Należy zaznaczyć, że podstawiono 50 % udziałów spółki SOF-ART Sp. z o.o. należące niegdyś do Sylwestra Koniarskiego i podstawiono Sylwestra Kwietnia czyli Urząd Miasta , który zasilał SSE Starachowice z kradzionych pieniędzy i na drugie 50% podstawiono Seven Rock Mining z Anglii i Belgii sponsorując Bohdana Żakiewicz przez windykacje SOF-ART Sp. z o.o. zamienionych na windykacje akredytyw na SOF-ART Sp. z o.o. uruchomionych przez PPH APE-Jerzy Kaźmierczyk na kwotę 10.000.000,- EUR. (dziesięć milionów euro) na Łotwie bez naszej kontroli, gdyż nas uśmiercono w systemie bankowym i kto inny kontroluje obroty na naszym mieniu za co męża skazano w SO Toruń IIK 164/11 co jest dowodem kradzieży spółki SOF-ART Sp. z o.o. przez podmianę dokumentów i świadome niepłacenie za dostawy towarowe przez fałszywych spadkobierców w celu pobierania depozytów carskich. Oznacza to, że Prokuratura i Sąd ukrywał kradzież majątku do sponsorowania B. Żakiewicz i SSE. Starachowice.

Zamierzano zniszczyć znak Krzyża i zamienić na znak złamanego Krzyża i podmienić Krzyż Maltański, który jest symbolem Szwajcarii na swastykę jako połamany krzyż do wprowadzenia jednej religii bez chrześcijaństwa. Upozorowano sytuację z siekierą przez ulice Toporowskiego z miejscowością Krzyż, aby przejść na Zamek Krzyżtopór z fałszywym kręgiem spadkobierców.

Doszło o matactwa w Sądzie Rejonowym w Warszawie, gdzie przesłuchanie Bohdan Żakiewicz zamieniono na kolejną sprawę karną windykacyjną, aby wytworzyć roszczenie do kradzieży i współpracy z Sądem w Katowicach, gdzie podstawiono dane osobowe mojej siostry Beaty Idziak zmieniono na moje Bożeny Bochyńska-Kaźmierczyk pozorując przez Magdalenę Jarczyk z domu Bochyńska sędzinę spadkobiercę na skradzionym mienia na spółkach mojego męża Jerzego Kaźmierczyk podstawionego pod Jerzego Bochyńskiego którego prawdziwe dane to Jerzy Kaźmierczak. Dlatego dokonuje się podmiana moich danych osobowych dla podstawienie tak wykreowanych danych dla Magdaleny Jarczyk córki Jerzego Bochyńskiego i Barbary Bochyńskiej sędziny sądu Okręgowego w Katowicach. Doszło do próby manipulacji systemem bankowym, aby zniszczyć naszą rodzinę w celu wywołania efektu domina do zniszczenia Polski, Niemiec i Rosji, aby ukryć kradzież carskich depozytów w Banku Rezerw Federalnych. Z tego powodu obecny rząd, który musi zwrócić zawłaszczone mienie i Jarosław Kaczyński również musi ujawnić prawdę, że nie jest herbu Rawicz.

Z poważaniem

Bożena Bochyńska-Kaźmierczyk
mgr inż. mech. Jerzy Kaźmierczyk

About thetimesofpoland

Historia rodziny carskiej w Polsce od 1918 roku do 2015 roku. Judy Lew główny herb rodu
This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

