RADAUTI i finasowanie II Wojny Światowej przez Radom

Spoglądając na obecny rząd można odebrać, że jest ukształtowany według nazwiska Radaduda jako Rada Duda czyli Szczęśliwa Duda lub Joy Duda, aby podmienić znaczenie miejscowości gdzie jest położona cerkiew w Mołdawi w Radauti i połączyć dwie osoby prze złączenie nazwisk do Banków Rada – Uti i Rada – Duda jako człon nazwiska Utnicki i Duda łącznikiem jest Rada co jest połączeniem nazwy miejscowości a w Polskim języku może znaczyć jako rada i radą stanu. Połączenie Księstwa Mołdawi z królestwem Rumuni zostało połączone zostało przez biznes herbat w Rumunii podstawiając Sofart STUDIO oraz prze dorobionych Hohenzollernów bazie moich skradzionych dzieci. Wykorzystano sprawę w Toruniu i nasze mele dla mecenas Marty Sztachelskiej udającej moją rodzinę w systemie bankowym oraz mecenas Ewa Piróg Wolska, która również udawała moją rodzinę w systemie ,co miło doprowadziło do przejęcia moich informacji przesyłanych do Sądu i podmiany mojej strony internetowej Polska Przyszłość na Parufki i Pierogi dorabiając akta kryminalne o pobicie którego nie było, aby podstawić do Norymbergi dorabiając akta fabrykowanych danych w celu dopasowania do SS wytworzonych w czasie wojny. Dlatego nasze pisma z mężem miały być wykorzystane przez Sąd w Toruniu dla służby do Norymberigi gdzie były procesy faszystów czyli w tym samym mieście gdzie prace Mikołaja Kopernika wykorzystano przez osobę, która przedstawiła jako hipotezę i zniekształciła jego wyliczenie , spostrzeżenia i wizję. Zamierzano powtórzyć sytuacje aby to co jest oczywiste i udowodnione kościół przez przesłanie do Sądu w Toruniu zaprzeczył, czyli pozwolił na oszustwo i sam dokonując kradzieży naszego mienia prze Radio Maryja które promowało Bohdana Żakiewicz,, który zaskarżył mojego męża i bezprawnie wykorzystano nasze dane przez sąd dla oszustwa mecenas Szlacheckiej jako mająca kontakt z nami aby pozorować, że ja jestem pobita w dodatku przez mojego obecnego męża, co wykracza poza ramy kultury sędziów i jest oszustwem. Celem było podszyć się pod rodzinę Bohdana Bochyńskiego z Wilkowa i podstawić Bohdana Żakiewicz oszusta. Dlatego papieża Franciszka podstawić jako muzułmanina . Dlatego połączono historię, aby ją podmienić w tych samych co przed wiekami miejscach jak Toruń, który zaprzeczył odkryciom Mikołaja Kopernika i oskarżono go o herezje. Jest to ten sam proceder co przed wiekami aby podstawić pod mojego dziadka carewicza Aleksego Romanowa pod jego ojca Mikołaja II Romanowa w celu odniesienie się do historii Mikołaja Kopernika zamienionej na historię Mikołaja II Romanowa. Obecnie jest to robiono z premedytacją i pełną wiedzą. Dlatego dokonuje się do ukrycia oszustwa zawłaszczenie danych i pism oraz dokumentów dla Kanclerz Niemiec Angeli Merkel pochodzącej z Elbląga dla której dorobiono dane na naszych wnukach i dzieciach i wykorzystano obecnie pisma do Sądu w Toruniu aby podstawić ją za rodzinę Jerzego Bochyńskiego a nas oskarżyć i moje dzieci za działanie SS i faszystów, czyli za zgoda kościoła który uznał księdza Kopernika za heretyka za to , że powiedział prawdę i zamierzano powtórzyć sytuacje tym razem cynicznie nam dorabiając nam papiery psychiatryczne, aby zamienić moje dane na Elżbieta Bochyńska-Kaźmierczyk z Torunia dla Królowej Elżbiety II z Anglii i ukryć kradzieże i przestępstwa dla Niemiec i Anglii sprzedając Polskę na nasze dane osobowe przez sprzedawczyków z Sądów aby nas oskarżyć i nasze rodziny w Toruniu dla wprowadzenie Barbary Bochyńskiej i Jerzego Brunona Bochyńskiego z Katowic dla Komornika Nowak podstawiając biuro FAKTOR pod SOF-ART Sp z o.o. i podstawiając mojego dziadka Brunona Bochyńskiego pod Jerzego Bochyńskiego prze błąd w danych w Archiwum , jako Marian, aby wyegzekwować nowe wpis w Gminie w celu odnowieni służb podstawionych pod mojego dziadka carewicza Romanow i podstawiając Papieża Franciszka jako muzułmanina pod mojego dziadka Brunona Mariana Franciszka Bochyńskiego, i wykorzystując jego ostanie imię Franciszek łącząc z drugim dziadkiem jako Franciszek Jan Mazurek, który był hrabią Janem Tarnowskim i zamieniając na Radziwiłł na dziadka matkę i aby przejść na Niemcy pod Kanclerze Niemiec czyli prawdziwe jej dane to Kaźmierczak i dlatego tak skazano mojego męża i tak sfałszowano moje dane podwójnie w Radomiu dla Kanclerz Niemiec. Papież został podstawiony pod mojego dziadka, który na końcu życia była zakonnikiem i nosił nazwisko Józef Maria Innocenty Bocheński w Szwajcarii. Był doradą rządu Niemiec do spraw komunizmu, co wykorzystano do podstawienia Jerzego Brunona Bochyńskiego jako Kaźmierczak i nasze pisma z Torunia miały służyć dla nich w celu powielenia tożsamości i w drugiej oskarżenie nas i nasze rodziny za wywołanie II wojny Światowej , przez Angelę Merkel za pomocą Barbary i Jerzego Bochyńskich z Katowic w celu ukrycia Sądu w Radomiu i Kurii w Radomiu, która kryła finansowanie Adolfa Hitlera i II wojny światowej z depozytów mojego dziadka przez SS, na co dziadek nie wyraził zgody. Niemiecki najeźdźca zawłaszczył samochód  mojego dziadka na zdjęciu i skonfiskował bibliotekę a władza ludowa resztę majątku czyli maszyny i urządzenia a oraz mienie i majątki ziemskie podstawiając faszystów.  Upozowano moją mamę  Filomenę Bochyńska z domu Mazurek czyli hrabina Tarnowską na Bocheńska z domu, którą  nazywano zdrobniale Dzidka i podstawiono syna  Janiny  Nowak Piróg  którego nazywano Dzidek podstawiając jako Bocheński.

Z poważaniem:
Bożena Bochyńska-Kaźmierczyk, mgr inż.mech. Jerzy Kaźmierczyk

About thetimesofpoland

Historia rodziny carskiej w Polsce od 1918 roku do 2015 roku. Judy Lew główny herb rodu
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

