Eksmisja z domu przez powielenie tożsamości i zamiana na klauzulę wykonalności do sprawy spadkowej po rodzicach

Starachowice na dzień 31.07.2016

Bożena Bochyńska-Kaźmierczyk z domu Bochyńska
mgr inż. mech. Jerzy Kaźmierczyk

Zamieszkanie:
ul. Nad Kamienną 25
Zameldowanie:
ul. Bohaterów Westerplatte 1/1
27-200 Starachowice

Prezydent Rzeczypospolitej Polskiej

Andrzej Duda

Podmiana sprawy o eksmisję IC 178/15 na sprawy o przyjęcie spadku po moich rodzicach Józefie i Filomenie Bochyńskich zamienionych na windykację firm męża Jerzego Kaźmierczyk.

Sąd w Starachowicach kieruje się dzikim torem nie uwzględniając prawa naginając go w stosunku do mnie i męża, aby dopasować do fabrykowanych dokumentów ukrywając dorobione tożsamości. Dowodem jest przysłanie wielokrotnie opłat, które nie pokrywały się z wykazanymi opłatami przez adwokata jak również stoją w sprzeczności z wykazywaną sprawą Sądu Rejonowego w Starachowicach sygnatura akt IC 178/15 odwołując się do sprawy I Ns 716/10 czyli jako INs 956/09 rozpoczętej za życia mojej mamy. Powodem jest to, że ukryto moje dwa wnioski o wydanie dwóch Postanowień Sądu Rejonowego w Starachowicach, czyli sprawy o przyjęcia spadku moich rodziców, taty Józefa Ludwika Bochyńskiego INs 67/08 do której mojej mamie nadano sygnaturę akt INs 501/07, oraz po mamie Filomenie Jadwidze Bochyńskiej sygnatura akt INs 426/10, której dorobiono spis z inwentarza jako inną sygnaturę i naliczono jako koszty w 2016 roku, co jest sprzeczne z prawem i ukrywa przestępstwa sygnatura akt INs 395/10 dorabiając inne osoby za spadkobierców i udając, że ja Bożena Elżbieta Bochyńska-Kaźmierczyk z domu Bochyńska z siostrą Beatą Marią Idziak z domu Bochyńską, nie istniejemy. Wykorzystano moje dane osobowe z pierwszego małżeństwa Bożena Piórecka dla służb wywiadu podmieniając mnie na Mazurek z domu i podstawiając Radziwiłł pod carską rodzinę Romanow. W sprawie o spis z inwentarza wystąpił błąd pisarski i zamiast Filomena wpisano mamę jako Jadwiga, co mimo naprawy błędu nadal jest używane w powielaniu spraw do kradzieży mienia. Dlatego wszystkie pisma mam podwójnie przysyłane, aby oszukać system i znieważyć moją mamę wpisując jej dzieci z nieprawego łoża i zamieniając mnie z domu Bochyńską na z domu Mazurek oraz powielone dane osobowe, aby ukryć przestępstwo wpisując moje dane prawidłowo i zamieniając mojego tatę na Bocheński jako nazwisko rodowe. Jest to dowód, ze wykorzystano moje pismo do pana Zbigniewa Ziobro ze Szwajcarii, gdyż jest to jedyne pismo, gdzie wykazałam nazwisko rodowe mojego dziadka jako Bocheński w dokumentach jako Bochyński. Wykorzystano nazwisko Bocheński i podstawiono pod moich teściów pozorując, że wyszłam za mąż za Bocheńskiego w drugiej tożsamości zamieniając moją mamę Filomenę Bochyńską na Bocheńska z domu. Oznacza to, że moje dane w systemie zostały podmienione na moją mamę co wykazała sieć T-Mobile. Ostatnią próbą sądu był manewr, abym sama siebie wyrzuciła z domu podmieniając mnie na dwie osoby Bożena Elżbieta Bochyńska-Kaźmierczyk i Bożena Elżbieta Bochyńska-Kaźmierczyk z tym , że druga osoba miała być odczytana przez system odwrotnie jako Elżbieta Kaźmierczyk-Bochyńska, aby pozorować, że jestem z domu Kaźmierczyk zamieniając mnie na Elżbieta. Z tego powodu sąd przysłał do jednej sprawy dwa listy w jednym nakazując mi podpisać się do uzupełnienia apelacji nie wykazując uzupełnienia, ale nowy dokument w drugim nakazując kolejną zapłatę 40,- złotych mimo zapłaty 100,- złoty do żądania z powodu przyjęcia mojego sprzeciwu w Sądzie Okręgowym w Kielcach IICz 422/16 podmieniając moje dane, aby podstawić służby wojskowe. Celem działań sądu jest próba zmuszenia obywateli do zaakceptowania oszustwa, a niewyrażenie zgody skutkuje represjami i opłacaniem służb do szykanowania włącznie z dorobieniem opinii psychiatrycznej jako urojenia co do sądu w celu zaakceptowania oszustwa. Sprawdzenie dokumentu pod którym się podpisuję oraz poprawa błędu w nazwisku w zakładzie psychiatrycznym na obserwacji zostało potraktowane jako nieufność co do personelu. Oznacza to, że obywatele są uczeni podpisywać każdy śmieć, aby nie narazić się władzy. W innym przypadku dorabiane są windykacje przez usłużnych sąsiadów rodem z PRL. Podstęp obecny miała na celu przerobienia sprawy spadkowej moich rodziców na windykacje i podstawianie pod Waldemara Maksalon, którzy udaje moją rodzinę czyli krył zagłodzenie moich pradziadków i współpracują ze służbami specjalnymi, którzy wykazują ludzi do likwidacji jako tajemnica wojskowa. Oznacza to, że państwo polskie prowadzi politykę likwidacji narodu polskiego, a mój sprzeciw spowodował powrócenie zamkniętych windykacji, gdyż próbowano ukryć podstawienia Waldemara Maksalon za spadkobierców po moich rodzicach Józefie i Filomenie Bochyńskich co jest przestępstwem sądu.

Nie jestem w masonerii i nie obchodzi mnie działanie służb, ale moja rodzina. Sąd zamierzał wyrzucić mnie z domu przy pomocy moich podmienionych danych osobowych, a kwota 40 złotych miała służyć do podmiany jako klauzuli wykonalności do sprawy o przyjęcie spadku po moich rodzicach co jest przekroczeniem wszelkich norm prawnych i obrazą prawa. Doszło do wykrycia przez prokuratora prowadzenia sprawy z naszego czyli Bożeny Bochyńskiej-Kaźmierczyk i Jerzego Kaźmierczyk powództwa o przywrócenie stanu posiadania rodziny carskiej w SO Kielce IC 2627/10 przez adwokata z urzędu, która to sprawa została przekierowana na Starachowice do rodziny UB państwa Maksalon INs 716/10 co jest dowodem, że zrobili dział spadku po moich rodzicach i dlatego znika sprawa SO Kielce IXKa 280/12, gdzie wykazałam mienie mojego dziadka Brunona Bochyńskiego występującego w wojsku jako Roman Bocheński oraz wykazałam pobierane przez Tarnowskich bezprawnie pieniądze w Końskich określając , że sąd ma prawo pokryć wszelkie zobowiązania SOF-ART Sp. z o.o, gdyż hrabia Tarnowski to ojciec mojej matki. Spowodowało to podstawienie pana Waldemara Maksalon i kręgu jego spadkobierców na spółkę SOF-ART Sp. z o,o , która jest własności męża Jerzego Kaźmierczyk. Firma SOF-ART Sp. z o.o znika i moje dane są podmieniane na MARMOROC-POLSKA Sp. z o.o., aby podstawić Edytę Maksalon jako spadkobierce mającą w ręku moją wnuczkę ze skradzione córki Anny Marii Pióreckiej w rękach kościoła. Dlatego moja mamę zabito, aby wprowadzić Maksalonów jako krąg spadkobierców INs 956/09 i dalej INs 820/14 i INs 819/14 i dalej dorabiając windykacje pozorując wieczne długi czyli występują jako windykatorzy i oszukują wszystkich, że są spadkobiercami po moich rodzicach, a mnie z siostrą uśmiercają w systemie pobierając pieniądze przez windykację spółek męża Jerzego Kaźmierczyk. Dlatego sprawa I Ns 956/09 jest przekształcana na sprawie po moim dziadku Franciszku Janie Mazurku i giną dokumenty własnościowe ulicy Nowowiejskiej w Starostwie przy jednoczesnej próbie windykacji w Urzędzie Skarbowym pozorując kupujących oraz Maksalonów za spadkobierców co jest oszustwem, a wpisanie innych udziałów przez komornika udowadnia użycie Upoważnienia mojej matki Filomeny Bochyńskiej przez sąd samoistnie w sprawie zamiast jedynie dla mnie do reprezentowania mojej mamy , gdy zachorowała w 2010 roku, gdzie mnie podniesiono przez sąd na Bożena „Bochyńska-Kaźmierczak” czyli podstawiając nazwisko Kanclerz Niemiec Angeli Merkel z domu Kasner naprawdę Kaźmierczak . Udziały różne wykazują podział mnie z moją siostrę na dwa różne udziały, co jest dowodem udziału w oszustwie sądów i urzędów. Maksalon wpisując mojego dziadka przeszedł na pozostałych dwóch moich pradziadków ukrywając zagłodzenie mojej rodziny, robiąc działy spadku na nich przez rząd i kradną mienie moich rodziców pozorując ogromne długi, gdyż wyrażenie mojego ojca dotyczyło określenia jego emerytury a nie ogromu dorobionego przez państwo Polskie długu pod fabrykowane listy dłużne sporządzone przez służy o czym tata nie wiedział co jasno wskazuje, że sprawa Sądu Okręgowego w Kielcach posłużyła do podstawienia służb cofając potajemnie sprawę SO Kielce IXKa 280/12 którą wygrałam, do SR Kielce IIIK 131/11, aby wykazać DNA mojej carskiej rodziny przez moją wnuczkę w rękach wywiadu i usuwając sprawę, aby nie wykazać rzeczywistych spraw, aby moje dzieci się już nie obroniły i zostały podmienione do sprawy SR Kielce IIIK 131/11 podstawiają fałszywy krąg spadkobierców ukryty przez niezgodność PESEL. Adwokat z urzędu w tym czasie występował tylko w jednej sprawie SOF-ART Sp. z o.o. SR Kielce IIIK 131/11 co dowodzi, że sprawę o przywrócenie stanu posiadania rodziny carskiej SO Kilce IC 2627/10 włączono do sprawy spółki SOF-ART Sp. z o.o. którą skradziono, gdzie wpisano fałszywy krąg spadkobierców w tym Barbarę i Jerzego Bochyńskich z Katowic kradnąc w 1986 roku dzieci w celu wykazania DNA carskiej rodziny do reaktywacji Rudy Malenieckiej wykorzystując dokonane przestępczą sprawę Maksalona INs 956/09 , aby przejść na hrabiego Tarnowskiego mojego dziadka.

Fałszywi spadkobiercy zaskarżyli właściciela spółki SOF-ART Sp. z o.o. w SO Toruń IIK 164/11 co wykazuje, że złamano prawo, gdyż wzajemne zaskarżenie nie jest zgodne z prawem i Skarb Państwa będąc zaskarżony dokonał kradzieży spółki SOF-ART Sp. z o.o. i zaskarżył właściciela spółki kradnąc miliardy dolarów przez kradzież weksla PPH APE-Jerzy Kaźmierczyk podmieniając dane, aby dorobić windykację na APE UMWELTTECHNIK AG w Zug w Szwajcarii.

Z poważaniem

Bożena Bochyńska-Kaźmierczyk
mgr inż. mech. Jerzy Kaźmierczyk

About thetimesofpoland

Historia rodziny carskiej w Polsce od 1918 roku do 2015 roku. Judy Lew główny herb rodu
This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

