Zamiana generała Władysława Anders na hrabiego Władysława Tarnowskiego w celu ukrycia reaktywacji METRON SA w Toruniu

Starachowice 06.08.2016

Bożena Bochyńska-Kaźmierczyk z domu Bochyńska
mgr inż. mech. Jerzy Kaźmierczyk

Zamieszkanie:
ul. Nad Kamienną 25
Zameldowanie:
ul. Bohaterów Westerplatte 1/1
27-200 Starachowice

Prezydent Rzeczypospolitej Polskiej
Andrzej Duda

MON jako spadkobierca pod moim żyjącym mężu Jerzym Kaźmierczyk w Toruniu i USA

Moje DNA nie wykaże faszystowskich korzeni co przeszkadza w przejęciu władzy przez faszystów, którzy dążą do przejęcia Polski bez Polaków co miało być powodem mojego porwania.

Pani Anna Maria Anders ma siostrę z drugiego małżeństwa jej ojca o której nie mówi, według podań medialnych a co próbowano podmienić i przypisać mojej mamie Filomenie Jadwidze Bochyńskiej jako dziecko z nieprawego łoża co jest oszustwem. Podstawiono panią Annę Marię Anders pod moja córkę Anne Marię Piórecką, która została po urodzeniu porwana do Kościoła katolickiego razem z Michałem Pióreckim i zagrożono mojej trójce dzieci które wychowywałam, aby ich podmienić pozorując inne rodziny. Podstawiono Annę Marie Anders pod wytworzony dług przez odwrotność wpisu jako Maria Anna Anders pod Marię Bochyńską czyli moją babcię żonę Brunona Bochyńskiego czyli carewicza Aleksego Romanow, mojego dziadka który nosił jeszcze dane Roman Bochyński w wojsku z powodu arystokratycznego pochodzenia oraz Marian Bochyński po uratowaniu w Kościele w Seminarium w Sandomierzu i Archiwum w Lubinie jako Marian Bochyński i podstawiono kolejno pod dziadka Mariana Bochyńskiego syna jego brata Wacława Bochyńskiego z USA, i podstawiono Marie Gudewicz i jej matkę Marie Bochyńską do USA pozorując, że jest to ta sama osoba co Anna Maria Anders dla wywiadu wojskowego. Z tego powodu doszło w Toruniu do oszustwa przez prokuraturę Toruń Ds V 31/07/Sp, która posłużyła się fabrykowanymi w PRL dokumentami bezpieki do skazania mojego męża Jerzego Kaźmierczyk, któremu zawłaszczono weksel z PPH APE- Jerzy Kaźmierczyk na 50,- milionów Euro przeznaczony do Landes Banku w Niemczech i użyto go do ukrycia kradzionych obrazów w Szwajcarii w 2004 roku na kwotę 50,- milionów Euro, przez prezydenta Polski Lecha Kaczyńskiego i papieża Benedykta XVI, którzy podstawili do spółki mojego męża Jerzego Kaźmierczyk w Szwajcarii APE UMWELTTECHNIK AG moją skradzioną córkę Annę Marię Piórecką zamieniając na Annę Marię Anders. Poparcie wyrażone przez Annę Marię Anders dla Donalda Trump było podstępem i pozorowanie, że jest po mnie Bożenie Bochyńskiej-Kaźmierczyk i mężu Jerzym Kaźmierczyk spadkobiercą w USA na wyspie Governor`s Island w Nowym Jorku, gdzie posłużono się naszym pełnomocnictwem dla Bohdana Żakiewicz, Piotra Waydel oraz Stanisława i Janiny Pikul do uruchomienia naszych depozytów w Szwajcarii i USA na kwotę 24,- miliardów USD.

Z tego powodu w Toruniu Sąd Okręgowy IIK 164/11 skazano męża Jerzego Kaźmierczyk , aby wytworzyć roszczenie do podstawienia w USA pani Anny Marii Anders, aby przejść przez akta wojskowe jej ojca i podstawić do wypłaty odszkodowań. Z tego powodu prokuratura Toruń podmieniła adres zameldowania Jerzego Kaźmierczyk , Miedzna Drewniana 244 jeszcze przed naszym ślubem, na adres moich rodziców w Starachowicach ulica Bohaterów Westerplatte 1/1 , w 2007 roku co doprowadziło do śmierci mojego ojca celowej przez bezpiekę następnie po śmierci taty wprowadzono do domy mamy Filomeny Bochyńskiej ABW na wniosek Sądu z Torunia do podmiany mamy Filomeny Bochyńskiej na mnie Bożenę Bochyńską-Kaźmierczyk a mnie na córkę Martę obecnych moich teściów, do podmiany tożsamości mojej mamy na moje dane , aby upozorować inną żonę dla mojego ojca i wprowadzić dane pod wyprodukowane akta bezpieki w PRL, gdzie prześladowcy mojej rodziny zamienili moją mamę Filomenę Bochyńską żonę dyrektorowa PKS wówczas w Skarżysku Kamiennej na Bożenę Bochyńską i dziś wprowadzono taką osobę do Urzędu Skarbowego w Starachowicach, aby wykorzystać zgłoszone przeze mnie i męża Oświadczenia Woli mojego taty z 28.06.2006 roku obejmowanie mienia rodowego carskiej i książęcej rodziny i upozorowano, że tata otrzymał zwrot mienia podmieniając jego dane osobowe na Jerzego Bochyńskiego z Katowic. Podano fałszywe dane do Urzędu Skarbowego w Starachowicach o pracy w Warszawie, gdzie nie pracowałam i podstawiono osobę obcą z Uniwersytetu w Warszawie emerytkę, aby podstawić ją za żonę mojego ojca i podstawić moją siostrę Beatę z jednakowych rodziców za jedyną córkę naszych rodziców. Doprowadziło to do zamiany mojego męża Jerzego Kaźmierczyk na mojego ojca Józefa Bochyńskiego, aby dorobić przez akta medyczne do podmiany dla fałszywych spadkobierców mojej carskiej i książęcej rodziny i wpisać inne osoby na firmę mojego męża Jerzego Kaźmierczyk w Lipie Henryk Szyb 1 na SOF-ART Sp. z o.o. w celu ukrycia reaktywacji Rudy Malenieckiej w 1985 roku co połączono z Liski Stara Jucha i dodano inne osoby czyli Marię Gudewicz i jej dzieci podstawiając jej córkę Elżbietę Dodę z domu Gudewicza za mnie Bożenę Elżbietę Bochyńską-Kaźmierczyk i podmieniając moje dane na Elżbieta Bochyńska-Kaźmierczyk podstawioną pod Elżbieta Bochyńska z Poznania oraz Lenę Gudewicza z Torunia, aby ukryć skradzioną w Toruniu ziemię naszej rodziny przez fałszywych spadkobierców. Podstawiono dlatego przez lekarzy psychiatrów dla mojego męża żonę z Torunia czyli Lenę Gudewicz za którą podstawiono siostrę jej męża Dariusza Gudewicz panią Elżbietę Dodę z domu Gudewicz żonę policjanta co połączono na Skarżysko-Kamienna z panią Elżbietą Włodarczyk pozorując jedną osobę.

Zostały osoby połączone z Leną Gudewicz za którą wstawiono Annę Marię Anders na wyspie Governor`s Island, do windykacji weksla PPH APE-Jerzy Kaźmierczyk w Banku Rezerw Federalnych w Nowym Jorku, co miało w konsekwencji być batem na Donalda Trump, określając przez Annę Marię Anders że jeśli będzie grzeczny to dostanie pieniądza.. Można to porównać z szantażem. Przypomina mi to, gdy były mąż Dariusz Piórecki przed rozwodem znęcał się nade mną wymyślając różne rzeczy i szantażując, że jak będę grzeczna i będę robić wszystko co mi każą to może mi pomogą, co oznacza jego współpracę z tymi samymi osobami, które dziś szantażują Donalda Tramp kandydata na prezydenta USA i skazali mojego męża w w Toruniu na fabrykowane dokumenty przez prokuraturę, niszcząc godności mojego ojca i naszą, przez wymiar sprawiedliwości czyli już nie respektuje żadnego prawa ani sprawiedliwości, ale są to marionetki udające błękitną krew przez kradzież moich dzieci i wnucząt do banków w celu zarobkowym. Oburzenie ludzi jest jedynie grą, gdyż nie ma już sumienia nowe pokolenie ani żadnych wartości..

Oznacza to, że partia PiS i Kościół katolicki w tym Jarosław Kaczyński działa skrycie i podstępem przeciwko kandydatowi partii prawicowej Donaldowi Trump i planował przejąć nad nim kontrolę aby nie mógł samodzielnie, ale pod dyktando sprawować władzę w celu obciążenia go oszustwami i nikczemnymi praktykami handlu dziećmi z carskim DNA. Pana Jarosław Kaczyński planował oszukać Donalda Trump, blokując dostęp do środków finansowych na jego kampanię przez podstawienie innych osób za nas czyli agentów którzy mieli nim starować przez stawianie warunków finansowania gospodarki USA, która obecnie może mieć legalne pieniądze i zlecenia inwestycyjne bez układów starownych przez Kościół katolicki. Dorobiono dla mnie i męża innych małżonków przez Kościół katolicki, a przecież pastor Kościoła zielonoświątkowego był na naszym ślubie i dal nam błogosławieństwo w Kościele na oczach wszystkich ludzi. Miało to być powodem jego eliminacji i zniszczenia również jego rodziny. Nie byliśmy z mężem nigdy w USA, dlatego podmieniono nam małżonków i przez akta kryminalne w tym Romana Polańskiego w Krakowie zamierzano podstawić inne osoby w USA, do kontrolowania depozytów złota, którymi manipuluje Kościół katolicki przy pomocy moich skradzionych dzieci wykorzystując ich DNA w bankach. Działania ministra Zbigniewa Ziobro miały doprowadzić do podmiany kasacji sprawy w SO Toruń IIK 164/11 i apelacji SA Gdańska IIAKa 3/16 mojego męża Jerzego Kaźmierczyk na kasację w Krakowie pana Romana Polańskiego pozorowanego na Romana Bochyńskiego, aby przejść na moją sprawę odnośnie SOF-ART Sp. z o.o., którą wygrałam IX Ka280/12 w SO Kielce w celu wypłaty odszkodowań, za dorobione pobicie przez fałszywe akta IDs 1001/14 podstawione pod pobicie i gwałt dla Anny Marii Pióreckiej w Zakonie katolickim wstawiając Annę Marię Anderson do USA. Powodem jest to że moja córka była zgwałcona i Kościół katolicki ma dzieci z niej czyli moje wnuczki którymi dokonuje się manipulacji do pobierania złota z banków.

Dala współczesnego Kościoła katolickiego miarą jest ilość złota, a nie ludzie, którzy są traktowani jako niewolnicy.

Żądam wyzwolenia moich dzieci i wnuków oraz prawnuków i nas aby, każdy mógł być tym kim jest i być wolnym człowiekiem. Sędziowie w Toruniu i w Gdańsku złamali prawo i Konstytucję RP, posługując się komunistycznymi aktami bezpieki i dorabiając fałszywe zeznania świadków w sprawie MERTON SA w celu ukrycia od dziesięcioleci kradzieży ziemi w Toruniu naszej rodziny i podstawiając służby wywiady, czego przykładem jest handlowanie obrazami książąt Lubomirskich przez państwo Kulczyk oraz pana Zygmunta Solorz-Żak, który wydała pieniądze dla Bożeny Bochyńskiej za która już podstawiono Annę Marię Anders na USA i Polskę, aby ukryć moje istnienie i moich szlachetnych rodziców i dziadków i nas oraz naszych rodziny, zastępując szubrawcami i oprawcami z SB. UB, SS i innymi, którzy od 1985 roku pozorowali, że cala rodzina nie żyje, a ocalało tylko dwoje dzieci skradzionych do Kościoła katolickiego, których DNA jest do dnia dzisiejszego wykorzystywane do kradzieży carskiej i książęcej ziemi w tym Lubomirskich dla Kościoła katolickiego i służb wojskowych jak państwo Kulczyk w Pałacu Kruszynie, gdzie z Muzeum w Radomsku wydano obrazy co zamierzał ukryć sędzia Wojciech Pruss w Toruniu i sędzia Jacek Pietrzak w Gdańsku znieważając naszą rodzinę.

Z tego powodu doszło do wykorzystania podmiany moich danych osobowych Bożena Elżbieta Bochyńska-Kaźmierczyk na Elżbieta Bochyńska-Kaźmierczyk, podstawionych do sprawy SR Toruń IIK 467/15 przez Pawła Krzymowskiego wojskowego, który odniósł się do sprawy SO Toruń IIK 164/11, wykazują naszą skradziona stronę internetową www.rodzinaromanow.wordpress.com, przejętą przez włamanie aPada, przez wojsko, aby treści wykorzystać i dokumenty mojej rodziny dla służb wojskowych udających moją rodzinę i dlatego zażądano miliona złotych nawiązki do fundacji w Nowym Jorku, gdzie podli się fałszywi spadkobiercy na mieniu mojego dziadka. Dlatego określono wysyłaną z mężem korespondencję do sądu jako kontakt przez sąd w celu zawłaszczenia treści i wytworzenia roszczenia na Elżbieta Bochyńska-Kaźmierczyk do USA. Powodem jest to, że podano fałszywe dane do USA i ukradziono pieniądze przez sprawę IIK 164/11 i IIK 197/10 SO Toruń, co spowodowało podmianę danych mojego męża Jerzego Kaźmierczyk, na Kaźmierczak i takie dane zamierzano wprowadzić przez zamianę prawa dla Notariuszy Polsce na nagrywanie, gdyż dokumenty notarialne nie pokryją się z fabrykowanymi dokumentami przez Prokuratorów do sprawy prowadzonej przez Sędziego Sądu Okręgowego Wojciecha Pruss w Toruniu i Jacka Pietrzaka w Sądu Apelacyjnego w Gdańsku .

Celem jest ukrycie sfabrykowanego materiału dowodowego przez prokuratorów do akt sprawy II K 164/11 aby je wykorzystać do ukrycia kradzieży w USA naszego mienia i wyspy, oraz zakupionych przez pełnomocnika Bohdana Żakiewicz na prawdziwe dane mojego męża Jerzego Kaźmierczyk akcji METRON SA , co spowodowało brak tej firmy w uzasadnieniu sądu i wykazanie firm, które nie istniały w czasie , gdy mąż wystawił fakturę proforma na METRON SA. Ponadto podmieniono przez Prokuraturę i ABW adres męża na adres moich wówczas żyjących rodziców w Starachowicach, aby wytworzyć roszczenie na giełdę FOREX jako gra przez Częstochowę, i Bohdana Żakiewicz sprawy, zamieniając zastaw Villi Aninie na Ville Rosochacz w Lipie Henryk Szyb koło Starachowic czyli adres SOF-ART Sp. z o.o., na zakłady bukmacherskie Milenium Sp. z o.o. , która została sprzedana przez Dariusza Pióreckiego dla Wiesława Zegadło za dług i następnie sprzedana została dla Dariusza Kot , którego podmieniono za Dariusza Pióreckiego byłego męża zamieniając na Bochyńskiego przez Sąd w Starachowicach i pozorując na carewicza podstawiając Dariusza Dąbrowskiego jako małżeństwo homoseksualne , którego podstawiono pod moje dane z pierwszego małżeństwa Bożena Piórecka, gdyż ja nie występowałam w Milenium Sp. z o.o., która to spółka była początkowo spółką córką SOF-ART Sp. z o.o. i ukryto sprzedaż, aby upozować jednego i tego samego właściciela w celu ukrycia windykacji PFRON dorobionej na ta spółkę jako dotację do usunięci barier architektonicznych której nie odebrano, a windykuje się SOF-ART Sp. z o.o. , a która windykuje dalej APE UMWELTTECHNIK AG w Szwajcarii, przez podstawienie akt SOF-ART Sp. z o.o. do SO Toruń IIK 164/11. Ukryta została wpłata 30.000,- PLN przez Dariusza Pióreckiego dla pana Szklarczyk architekta w celu podmiany adresów spółek. Wykorzystano sprawy osób z byłych struktur o zniesienie współwłasności prowadzonych 1999 roku, którzy po likwidowaniu ludzi wpisują swoje rodziny jako moja rodzinę do kradzieży mienia już skradzionego przez miniony ustrój PRL w tym afera Jaroszewiczów i krwawej dynastii podszywającej się pod moją carska rodziną i dlatego dochodzi do szeregu oszustw i nękania przez służby naszej rodziny.

Doszło do podmiany moich danych na Tomaszów Mazowiecki w celu wytworzenia fałszywych opinii psychiatrycznych Pc 44/14 przez pomyłkę, oraz sprawy Ko 336/13 gdzie wykazano w Sądzie, że nie dotyczy mnie ta sprawa ale mężczyzny, a w prokuraturze określono, że mnie dotyczy i podstawiono w Sądzie za mnie do podmiany akta mojej chrzestnej Ewy Podolskiej z Krakowa, zamieniając ją na mężczyznę i podstawiając pod moje dane osobowe Bożena Bochyńska-Kaźmierczyk w celu ukrycia podstawienia danych Dariusz Dąbrowski pod Dariusz Piórecki zamieniony na Bożena Piórecka do windykacji na Oświadczeniu Woli mojego taty Józefa Bochyńskiego z 28.06.2006 roku dla mnie i mojego męża dokopując zamiany jego danych w sprawie spadkowej INs 67/08 Józef Bochyński jako Oświadczenie Woli dotyczące kobiety Bożenny Peryt co sprostowano Zarządzeniem ale wprowadzono bezprawie i z błędem do państwa Maksalon, co jest dowodem ich uczestnictwa w podmianie mojej rodziny i podstawienia ich pod naszą sprawę Sądu Okręgowego w Kielcach IC 2627/10 o przekierowanej bezprawnie na Starachowice ponownie i podstawiono pod sprawę służb wywiadu z UB, co doprowadziło do podstawienia fałszywego kręgu spadkobierców pod moją rodzinę, aby dokonać zniesienia współwłasności na mieniu rodowym mojej rodziny przez współpracowników SS i UB, zamieniając na dział spadku bezprawnie po śmierci mojej mamy Filomeny Bochyńskiej w sprawie z powództwa obcej osoby INs 716/10, co dowodzi podmiany mojej rodziny na służby dalej na Katowice pod Jerzego i Barbarę Bochyńskich udających, że są rodzoną wytworzonego Feliksa Bochyńskiego wyprodukowanego przez bezpiekę w Archiwum w Radomiu do podmiany mojego dziadka Brunona Bochyńskiego na oszusta Feliksa. Takie działania doprowadziły, że w sieci T-mobile zamieniono mnie na moją mamę, a mamę na ulicy Nowowiejskiej w Starachowicach zamieniono na tatę, moje dane są podstawiane dla mojej córki Marty, której to zagraża, a mnie dalej podmieniono na córkę teściów Martę i połączono z Anną Marią Piórecką zamienioną na Annę Marię Anders pracownika Ministerstwa Obrony Narodowej.

Podmiana kobiety na mężczyznę miała doprowadzić do wykorzystania zapisu głosowego w SO Toruń IIK 164/11, gdzie sędzia Wojciech Pruss odczytał nazwisko męża Jerzego Kaźmierczyk z błędami jako dwie osoby Jerzy Kaźmierczak i Dariusz Kaźmierczak, co powodowało podstawienie pod Dariusz Kaźmierczak osoby Dariusz Piórecki, zamieniony na Bożena Piórecka i skazanie mnie Bożeny Bochyńskiej-Kaźmierczyk pozorując mnie na mężczyzn , co wykazał już Sąd w Starachowicach i Prokuratura w Starachowicach. Zamierzano ukryć to oszustwo przez wykorzystanie sfabrykowanych akt w Tomaszowie Mazowieckim jako Pc 44/14, przesłanych na adres teściów do mojego męża, w którym to piśmie prokuratura prosi męża, aby skierował żonę na leczenie w zakładzie psychiatrycznym w do sprawy IIKp117/14, przy wszystkich zdrowych moich wynikach i jedynie dorobionych aktach o pobicie które nie miało miejsca, przez Prokuraturę w Starachowicach jako sprawa 1Ds 1001/14, aby dorobić akta do pobitej mojej córki Anny Marii Pióreckiej w zakonie w Kościele Katolickim i jej gwałcie przy akceptacji Kościoła katolickiego gdyż znajduje się tam SS.

Do sprawy Waldemara Maksalon przesłano mnie na Jasna Gorę co oznacza, że dorobił akta pozorując opiekę jako sprawę IC 1009/13, co upozorowano jako wszczęcie egzekucji dla fałszywej dorobionej rodziny, podstawiając pana z UB Maksalon Waldemara, jako komisarz na SOF-ART Sp z o.o. pod cegielnię STARK, której sprawę prowadził w imieniu Belga pana Peter von Schilhorn, pan Waldemar Komisarz, który wszczął spraw przeciwko SOF-ART Sp. z o.o. o drogę konieczną do hałdy gliny, co zamieniono na sprawę spadkową i podstawiono nadleśnictwo na mienie prywatne tworzą sprawę z nadleśnictwem jako o oddanie części terenu nadleśnictwa należącego według nich na terenie spółki i naszym prywatnym, a zabierając w rezultacie nasze prywatne mienie zamiast ich własnego spółki, przez jak błąd odczytania mapy, co spowodowało uszczuplenie majątku prywatnego naszego i spółki zawłaszczając nasz pas gruntu przez nadleśnictwo i nie rozliczając się, gdyż wstawiono fałszywych spadkobierców na firmach mojego obecnego męża w tym SOF-ART Sp z o.o. i podstawiając rodzinę Waldemara Maksalon, co jest przestępstwem i kradzieżą.

Podstawienie Anny Marii Anders świadczy o udziale wojska polskiego w kradzieży strony internetowej www.rodzinaromanow.wordpress.com i zawartych dokumentów przez armię polską oraz partię PiS w tym Jarosława Kaczyńskiego do windykacji weksla na 50,- milionów EUR z PPH APE-Jerzy Kaźmierczyk, w Nowym Jorku w Banku Rezerw Federalnych, co zamierzano ukryć przez podmianę akt sądowych Romana Polańskiego w Krakowie na wniosek ministra Zbigniewa Ziobry jako kasacja i zamiana na akta sądowe w Gdańsku do sprawy SA Gdańsk IIAKa3/16 i SO Toruń IIK 164/11, gdzie dokonano wytworzenia roszczenia do kradzieży w USA, co połączono również z SR Tarnów V GC 57/16, jako podmiana sprawy na eksmisję z ul. Nad Kamienną 25 w SR Starachowice IC 178/15, gdzie podstawiono nasze pełnomocnictwo dla Bohdana Żakiewicz do sprawy INs 956/09 i INs 716/10 o zniesienie współwłasności obcej osoby zamienionej na dział spadku na mojej rodzinie przez służby czyli obcych ludzi w dodatku zmieniając po śmierci mojej mamy Filomeny Jadwigi Bochyńskiej, na dział spadku na mieniu mojego dziadka, który był hrabią Janem Tarnowskim ukrytym jako Franciszek Jan Mazurek, co połączono z drugiem moim dziadkiem Brunonem Bochyńskim, do ukrycia przez fałszywy krąg spadkobierców reaktywacji Rudy Malenieckiej i Starachowic bez naszego udziału, łącząc z windykacją SOF-ART Sp. z o.o. w sprawie IIIK 131/11 , gdzie ukryto sprawę wyższej instancji którą wygrałam w Sądzie Okręgowym w Kielcach IXKa 280/12 gdzie wykazałam mienie moje rodowe i wniosłem o pokrycie z majątku mojego rodowego moich długów, wykazując mienie moich dziadów.

Doprowadziło to do windykacji depozytów złota, przez windykacje SOF-ART Sp. z o.o. i potajemnie doszło do podstawienia sprawy SO Kielce IC2627/10 o przywrócenie stanu posiadania rodziny carskiej do sprawy INs 716/10. Sprawę połączono z SR Kielce IIIK 131/11 jako windykacja SOF-ART Sp. z o.o. ukrywając podmiany osób przez niezgodność PESEL w Sądzie a nas podmieniono na inne osoby i zmierzano okaleczyć nas, aby uwiarygodnić potajemnie dorobione akta psychiatryczne, do podmiany danych osobowych dla służb wojskowych pod Bożenę Bochyńska z Uniwersytetu Warszawskiego zmienioną na żonę mojego taty przez akta PRL naszych prześladowców w IPN Kielce i podstawić tą osobę jako spadkobiercę zamieniając na Annę Marie Anders, aby ukryć przestępstwa i nadal je dokonywać na naszej rodzinie, co nie jest demokracją ale faszyzmem.

Służby wojskowe wykorzystały nieruchomości dwóch sąsiadów i zamierzano wykorzystać prace budowlane, aby wprowadzić służby , które miały nas usunąć z domu Nad Kamienną 25 w celu wprowadzenia osób pozorujących Beatę Idziak i jej syna Pawła Idziak w celu podstawienia pod Katarzynę Kaźmierczyk i Pawła Kaźmierczyk w celu ukrycia prowadzonych windykacji w Katowicach na spółkach mojego męża Jerzego Kaźmierczyk pozorując dział spadku od 2004 roku. Zamierzano nas porwać i zastąpić przez służby wojskowe, które już występowały za nas w sprawie SR Kielce IIIK131/11 jak również w Krakowie co sądy ukryły jako niezgodność PESEL, gdyż sprawy zostały wyjaśnione, a banki uniemożliwiają nam dostęp do wprowadzonych do Polski pieniędzy ponieważ wypłaciły je innym osobom i podmieniły dane osobowe naszych rodziców i dziadków.

Za Pawła Idziak zamierzano podstawić Pawła Krzymowskiego natomiast za Beatę Idziak miała zostać podstawiona premier Beata Szydło przez fałszywą sprawę SR Starachowice Dz.Kw. 4005/11 i Dz.Kw.4006/11.

Z poważaniem
Bożena Bochyńska-Kaźmierczyk
mgr inż. mech. Jerzy Kaźmierczyk

Józef Innocenty Maria Bochyński v1

About thetimesofpoland

Historia rodziny carskiej w Polsce od 1918 roku do 2015 roku. Judy Lew główny herb rodu
This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

