Finansowanie wojny przez Starachowice

Scanned Document-2

Starachowice na 08.08.2016

Bożena Bochyńska-Kaźmierczyk z domu Bochyńska
mgr inż. mech. Jerzy Kaźmierczyk

Zamieszkanie:
ul. Nad Kamienną 25
Zameldowanie:
ul. Bohaterów Westerplatte 1/1
27-200 Starachowice

Prezydent Rzeczypospolitej Polskiej Andrzej Duda
Minister Sprawiedliwości Z. Ziobro

Podmiana osób przez akta prokuratury do finansowania III wojny światowej

Były prezydent Sylwester Kwiecień ma podstawione zarzuty przez Starachowicką Prokuraturę, czego wcześniej nie zauważyli, gdy ja składałam zawiadomienie. Prezydent powiedział, że ma swoich własnych spadkobierców carskiej rodziny, co dziś się objawia faktem, że sam się podał za spadkobierce po moich rodzicach i dziadkach i chciał być skazany dla Niemiec, gdzie wytworzono nazwisko w Toruniu w sprawie IIK 164/11 Jerzy Kaźmierczak i Dariusz Kaźmierczak. Były prezydent Starachowic Sylwester Kwiecień ma dobre układy z MAN, gdzie wstawiono faszystów za spadkobierców po moich dziadku i kierując się Zasadą. Powodem jest podstawienie danych mojego męża Jerzego Kaźmierczyk którego tymczasowo zameldowałam na ul. Bohaterów Westerplatte 1/1 w Starachowicach, na co określono w urzędzie Miasta, że musiał być tam zameldowany wcześniej, czego nie było kiedy nie mieszkaliśmy tam, że musiał być wcześniej. Kto??? To oznacza, że Sylwestra Kwietnia podstawiono pod sprawę mojego męża do Torunia jako spadkobierców po moich rodzicach kryjąc się za córką teściów podstawioną pod moją córkę Martę pracującą w Irlandii.

Dorobiono sprawę w Starachowicach z doprowadzeniem męża Jerzego Kaźmierczyk, gdzie Sąd oszukał nas wprowadzając na wokandę oszustwo, że mąż jest pełnomocnikiem w swojej firmie MARMOROC-POLSKA Sp. z o.o., co oznacza podstawienie mojej osoby, gdy byłam pełnomocnikiem bez aktu notarialnego, za mojego męża Jerzego Kaźmierczyk do ZUS, a za niego wprowadzono pana Sylwestra Kwietnia jako spadkobierce po mojej rodzinie i podstawiono kolejną osobę w Tarnowie, pana Notariusza Kwietnia tłumacza przysięgłego na USA, którzy wprowadził błędy do tłumaczeniu przysięgłym Oświadczenia Woli mojego ojca Józefa Bochyńskiego dla służb wojskowych i Bohdana Żakiewicz do Banku Rezerw Federalnych za zgodą Kościoła i Radia Maryja, gdyż mieli wspólne interesy jak geotermia. Dlatego do Tarnowa do Sądu Rejonowego V GC 57/16 wezwano mojego męża razem z państwem Stanisławem i Janina Pikul, do sprawy prowadzanej w dodatku w Warszawie, co jest nielogiczne, ale łączy się z fałszywą Bożena Bochyńską, która podała się za mnie do Urzędu Skarbowego w Starachowicach podając PIT rozliczeniowy , jako moją pracę. Osoba ta jest wytworem służb PRL co było widoczne w aktach IPN, która podała się za żonę mojego ojca czyli służby SB w aktach IPN w Kielcach. Tak zniesławiono moją mamę Filomenę Jadwigę Bochyńską, która miała jedynie mojego ojca za męża i nikogo innego nie miała. Celem jest oskarżenie Polski za wywołanie wojny przez działania pana Jarosława Kaczyńskiego który podał się za herb Rawicz mojego dziadka Brunona Bochyńskiego w Archiwum w Lublinie jako Marian Bochyński, aby finansować III Wojnę Światową , po wydaniu nakazu aresztowania mojego męża Jerzego Kaźmierczyk, którego zamierzano ubrać w więzienne ciuchy i jako tarcze wystawić do napadu jako złodziejaszek i już dorobiono takie bzdurne akta. Czyli pan Jarosław Kaczyński za nasze pieniądze z panam Sylwestrem Kwietniem jako zakończenie roku a 30 jako śmierć mojej mamy mieli z panem Kwietniem już jako spadkobiercy z Tarnowa sponsorować III Wojnę Światową, przez zapalenie lontu przez Tarnowskich odwołując się do Tarnowa , gdzie podstawiono drugiego Kwietnia, udającego spadkobierce po po mojej rodzinie co jest oszustwem i zdradą narodową. Celem był 1 września, aby wywołać III Wojnę Światową aresztując 30 kwietnia 2016 roku mojego męża Jerzego Kaźmierczyk, a ja miałam być aresztowana przez fałszywego dorobionego do banków męża i umieszczona w pod zmienionym danymi w Zakładzie Psychiatrycznym, jako przykład chrześcijaństwa wyprodukowanego przez Kościoły, które miały być zlikwidowane jako niebezpieczne dla ludzi, aby wprowadzić terror jednej religii. Moje i męża dzieci miały być potraktowane jako śmieci czyli odpady, aby przez niech przejąć przy pomocy firmy ALMAX w Niemczech programy nuklearne USA, w celu wyprowadzenia dla MAN pieniędzy na fałszywych spadkobierców ukrytych w USA, kryjąc reaktywację przez Niemcy Polskiej Fabryki Zbrojeniowej w Skarżysku Kamiennej i Starachowicach oraz METRON SA, co ukryto za Specjalną Strefą Ekonomiczną obecnie Parki Technologii, gdzie podstawiono Kanclerze Niemiec panią Angelę Merkel jako Kaźmierczak, i dlatego tak podmieniono moje dane i powielono na dwa adresy w Archiwum w Radomiu pobierając złoto przez windykację weksla PPH APE-Jerzy Kaźmierczyk na 50.000.000,- EUR dlatego dorobiono złoty pociąg, aby ukryć pochodzenie złota z Obozów Zagłady jako złoto stomatologiczne z zębów więźniów jako spłatę kredytów z carskich depozytów. Przez Sąd w Radomiu finansowano II Wojnę Światową z depozytów mojego dziadka bezprawnie. Polska się sprzedała sama, a prowadzone sprawy przeciwko prezydentom Starachowice miały posłużyć do podmiany osób w celu finansowania wojny z carskich depozytów tak jak w 1940 roku.

Z poważaniem
Bożena Bochyńska-Kaźmierczyk
mgr inż. mech. Jerzy Kaźmierczyk

Bild271

About thetimesofpoland

Historia rodziny carskiej w Polsce od 1918 roku do 2015 roku. Judy Lew główny herb rodu
This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

