Obraza prawa przez SO Toruń IIK 164/11 i SA Gdańsk IIAKa 3/16 i ukrycie ustawy Bieruta przez ekspertów w Toruniu

Starachowice na 11.08.2016

Bożena Bochyńska-Kaźmierczyk z domu Bochyńska
mgr inż. mech. Jerzy Kaźmierczyk

Zamieszkanie:
ul. Nad Kamienną 25
Zameldowanie:
ul. Bohaterów Westerplatte 1/1
27-200 Starachowice

Prezydent Rzeczypospolitej Polskiej Andrzej Duda

Minister Sprawiedliwości Z. Ziobro

Przestępstwo sędziów w SO Toruń i SA Gdańsk posługujących się fałszywymi dokumentami, którzy ukryli ustawę Bieruta i rozliczenie majątkami naszej rodziny wzajemnych roszczeń.

Eksperci nie potrafili rozliczyć wzajemnych roszczeń łamiąc prawo przez oszustwo.

Jak widać relacji z igrzysk zastąpiono doping innymi sposobami jako dozwolone metody, które są stosowane zamiast dopingu co jest niedozwolone, a celem tego nie jest określone medialne przestawienie treści na jaką się burzą obywatele, ale konieczność pozorowania różnych sytuacji. Pasy jako taśmy kinesio czyli plastry kinesio, pozwalają osobom rehabilitowanym dojść do zdrowia a sportowcom służą według informacji, jako nakładane na mięśnie by zmniejszyć stan zapalny. Może to mieć odwrotne znaczenie jeśli celem jest ograniczenie ruchu osoby represjonowanej, podając informacje, jako poprawa stanu zdrowia, aby przekazać odpowiednie informacje do uzyskania celu. Przyrównać można stosowane ich działania do wstrzykiwania leku aby poprawić krążenie i rozpuścić krwiaka określonego przez lekarzy a stworzonego do podmiany akt medycznych. Jedno z drugim musi się zgadzać, co doprowadza do absurdalnych niezrozumiałych dla wielu osób treści, gdyż kryją podtekst do pozorowania różnych zdarzeń do przekazywaniu informacji przez media. Ochrona pasami może również świadczyć i innych zdarzeniach jakie jednocześnie służby planują zastosować czyli np. utożsamienie się z osobą, która wchodzi na wieżowiec Donalda Trump w Nowym Jorku, jak również podstawienie próby aresztowania osób niewygodnych politycznie, aby ich wywieźć pod zmienionymi tożsamościami i umieścić w pasach psychiatrycznych, aby nie wyszły fałszywe zeznania, podstawione pod siostrę mojego męża przeciwko mnie jako przeciwko jej bratu, podstawionego pod moje dane osobowe jako zmiana kobiety na mężczyznę. Wykazano, że siostra mojego męża jest córką mojej mamy Filomeny Jadwigi Bochyńskiej z domu Mazurek, zmienionej na Bocheńska z domu i aby nie wyszyły te oszustwa zamierzano nas pobić i umieścić w zakładach psychiatrycznych i wiezieniach, co już jest w sprawie mojego męża jest wykazane prze wezwanie do stawieni a się do obywania kary 30 sierpnia 2016 roku bez przysługującej jemu kasacji jaka określił, że jemu przysługuje sędzia Jacek Pietrzak z Gdańską. Dokumenty zawędrowały zamiast do Sądu Okręgowego to do Sądu Rejonowego gdzie ie było postępowania ale dokonano podmiany danych pozorując mnie na Elżbietę z Torunia do wyprowadzenia mienia na inne osoby. Dlatego w Starachowicach do zamkniętej sprawy IC 178/15 zakończonej prawomocnym Postanowienie Sądu Okręgowego w Kielcach jako bez możliwości odwołania którą wygnaliśmy a ponownie ma być prowadzona w Sądzie Rejonowym w Starachowicach a datę przesłuchania mojego męża wyznaczono na 25 października 2-016y rok, co jest nonsensem, gdyż sprawa dotyczy domu po mojej mamie, a nie mężu anie nie teściowej pod która [0odstawiono sprawę, czyli jest zamiar zamordowania mojej teściowej i podstawienie jako kłótnia pod fałszowany spadek na 25 października podmieniając prowadzone sprawy na nowo, aby wykazać termin do mojego pobicia prze służby za co zmierzano oskarżyć mojego męża czyli za działanie służb i sądów. Siostrę mojego męża zamieniono na moją córkę pozorując, że ona jest dzieckiem mojej matki, a jej matka jest moją matką i takie fałszywe dane zamierzano wykazać przez prokuraturę w Starachowicach i już przygotowano podstawienie fałszywych akt o uszkodzenie ciała, którego nie było. Popróbowano to ukryć przez zamiar naszego morderstwa i już wykazane jest aresztowanie mojego męża 30 sierpnia 2016 roku dwa razy w jednej i tej samej sprawie, czego zabrania prawo. W Toruniu dorobiono fałszywe akta sądowe wpisując adwokatów i sędziów za krąg spadkobierców do USA i Szwajcarii, w dodatku po moich rodzicach i po nas żyjących, gdyż Polskę sprzedano pod kredyty na wojnę, na co my nie wyrażamy zgody. Na nas uruchomiono pieniądze, ale podstawiono służby, które nimi władają przeciwko narodowi, co jest wyczynem alpinistów jako polskich polityków i biskupów kościoła, co nie jest już możliwe do ukrycia. Mimo to jeszcze mają plany osoby z Kościoła Katolickiego, oraz dozwalają na to Papieże w obliczu ich tchórzostwa wobec masonerii, aby doprowadzić do wystąpienia przeciwko wiernym oraz obywatelom Polski, których dane są wykorzystywane do podmiany akt medycznych w celu pobrania pieniędzy w Bankach. Pozorowanie w Kościele jest fałszywą oznaką ducha świętego, ale nie prawdziwego Bożego, a skradzione pieniądze widocznym elementem oszustwa na kontach Banku Rezerw Federalnych w USA. Inne znaczenie mają takie pasy polepszające wyniki medycznie a co oznacza, że wiele ludzi bulwersuje się na takie opisywanie ich działania w sporcie. Mają one znaczenie dla masonerii jako poprawienie ich kondycji po zniszczeniu chrześcijan oraz planowanie zastrzelenia osób mających Ducha Świętego czyli symbolicznie przedstawiono już zastrzeloną przez policję bibliotekarkę z ostrych naboi podczas ćwiczeń. To taka zabawa życiem ludzkim z czego ludzie nie zdając sobie sprawy. Dla masonerii zamknięcie w pasach to próba ograniczenia Ducha Świętego, gdyż dla nich Bóg śpi jak to określono. Plan jest prosty oparty przez ludzi przeklętych w przypadku zastosowania ich planu, oni próbują wymordować nasz naród i umieścić Polaków w pasach psychiatrycznych aby podmienić ich tożsamość a nawet płeć do banków dla władzy i pieniędzy. Głupi powiedział w swoim sercu nie ma Boga , tak jest napisane w Piśmie Świętym. Głupotą jest tak stosować kabałę aby oszukać Boga, gdyż jest to uznanie, że Boga nie ma, ale jest jedynie nauka, a to jest zaprzeczeniem wiary Kościoła Katolickiego i innych kościołów chrześcijańskich i udowodnieniem , że ludzie nie wierzący prowadzą te kościół i narzucają na kapłanów swoje praktyki pogańskie i okultystyczne, które zniewoliły kościół i wiernych. Radio Maryja stosuje praktyki psychomanipulacji i uśpiło cały Kościół w Polsce, gdyż w Toruniu dokonano zamiany rodziny królewskiej Polski i carskiej Rosji na Żydów z Nowego Jorku, którzy dokonali wydania nakazu zgłoszenia się do odbywania kary dla mojego meża, przy niezastosowaniu kasacji, gdyż dorobiono akta w Sądzie Rejonowym w Toruniu, aby męża skazać a mnie podmieniono dane na Elżbietę z Torunia i zamierzano umieścić pod zmienionymi danymi w Zakładzie Psychiatrycznym, aby Kościół mógł kraść i rząd pieniądze, podstawiając umieszczonych Polaków w Zakładach Psychiatrycznych jako metoda Japońska leczenia w pasach, gdyż znalazła się krew cara w Japonii. W Toruniu użyto fałszywych dokumentów bezpieki wytworzonych w Starachowicach, gdzie wykorzstano pracownika UM Starachowice Martę Cybulską siostrę męża Jerzego Kaźmierczyk, aby wytworzyła akta PC 44/14 czyli akta psychiatryczne w Tomaszowie Mazowieckim do Torunia podając się za mojego i mojego męża spadkobiercę, w celu ukrycia kradzieży pieniędzy przez Urząd Miasta Starachowice do sponsorowania Radia Maryja i Telewizji Trwam oraz PiS, podstawiając naszego pełnomocnika Bohdana Żakiewicz za spadkobiercę razem z Waldemarem Maksalon na mieniu hrabiego Tarnowskiego w Starachowicach i Końskich, gdzie ukradziono 10.000.000,- PLN wykorzystując reaktywację Rudy Malenieckiej w 1985 roku, czyli jedyną w PRL. Ukryto to na firmie mojego obecnego męża Jerzego Kaźmierczyk czyli spółce SOF-ART Sp. z o.o. wpisując fałszywych spadkobierców na reaktywowanym METRON SA bez pieniędzy, natomiast Bohdan Żakiewicz pobrał wielokrotność kwoty 35.000.000,- PLN jako zakup wartości księgowej akcji METRON SA i współpracował z Radio Maryja w sprawie geotermii jako wypranie kradzionych pieniędzy. W Starachowicach jest to ukryte za księdzem Pindera z Starachowic, który w Szwajcarii jest znany jako ksiądz biznesmen ze Skarżyska-Kamiennej, gdzie mnie Bożenę Bochyńską-Kaźmierczyk podstawiono za Staracowic na Skarzysko i podmieniono na Elżbietę Włodarczyk, którą zamieniono na sekretarkę mojego ojca Józefa Bochyńskiego dawnego dyrektora PKS w Skarżysku Kamiennej na ul. Ekonomi 5/6. Moja obecna teściowa miała po zabiegu nie chodzić i być na wózku inwalidzkim, aby podmienic na moją mamę Filomenę Bochyńską, która miała pożyczony wózek od Janusza Śledzik przekazany przez ksiądz Pinderę. Moja mama zmarła a wózek oddałam. Rodzina pana Janusza Śledzik została podstawiona pod carską rodzinę i połączona z J. Kaczyńskim przez IPN Kraków. Mojego męża zamierzano zamknąć przez SO Toruń IIK 164/11 w wiezieniu i zamordować wpisując samobójstwo., ale wcześniej przywieść do sprawy Sądu Rejonowego sygnatura akt IC 178/15 w Starachowicach już zamkniętej, ale bezprawnie dalej prowadzonej jako termin wukazany na 25.10.2016 rok, jako świadek tak samo jak i ja, po tym jak miałam być pobita przez zlecenie dla CIA i Policji, co przypisać zamierzano mojemu mężowi. Już dorobiono fałszywe akta 1Ds 1001/14 Prokuratura Starachowice. Celem było przywiezienie mojego męża wskazanego w Oświadczeniu Woli mojego ojca jako spadkobiercy dziedzictwa cesarskiej rodziny Rurykowiczów, skutego w kajdankach, pozorując spór o majątek. Zaplanowano moje zabójstwo przez Żydów w październiku, aby zakończyć kabałę rozpoczętą 18.07.1918 roku, gdyż carska rodzina przeżyła, a celem było doprowadzenie do bezbożności naszych rodzin przez Żydów, którzy sponsorują Radio Maryja z kradzionych naszych depozytów, aby oskarżyć nasze rodziny za ich działania. Sam ksiądz Tadeusz Rydzyk, przed wieloma laty powiedział, że ma pieniądze z wyspy, co oznacza podstawienie wyspy Governors Island w Nowym Jorku i Banku Rezerw Federalnych w USA, gdzie wprowadzono Marię Gudewicz za spadkobiercę po Wacławie Bochyńskim, co oznacza współpracę Radia Maryja z komunistycznymi służbami UB z którymi dzielili się kradzionymi pieniędzmi.

Rodzinę zamierzano umieścić w pieluchach z Torunia, takie same jak podłożono do garażu na ulicy Nad Kamienną 25 produkowane w Toruniu, co dowodzi, że zakład był finansowany z kradzionych carskich pieniędzy. Moje zeznania na policji o włamaniu do garażu nic nie dały, a policja podmieniła dane osobowe w celu wprowadzenia fałszywych spadkobierców na garaż w tym Alicję. Z powodu znieważenia naszej rodziny w Toruniu zabraniamy sponsorowania Radia Maryja z kradzionych pieniędzy. Niech każdy się dowie, że Toruń sprzedał Polskę dla Żydów, potomków esesmanów z Palace Zakopane. Stosowana jest zasada komunizmu , którą można określić według autora książki Mirosława Dakowski i Jerzy Przystawa „Via Bank i FOZZ o rabunku finansów Polski”

Str 172

„To na tych ścieżkach działają mafijne sploty , to na nich rośnie las korupcji, to te ścieżki wytaczają mapę nieprawidłowości, o których mówi raport NIK. To one zapewniają kontynuację. Gdyby nam bardzo zależało na podkreśleniu , że jesteśmy fizykami, użylibyśmy określenia przedłużenia analityczne komunizmu w wolną Polskę.”

Str. 173

„ Nie mamy wątpliwości, że większość tych ścieżek kradzieżowych wiedzie poprze system bankowy PRL – RP: NBP, BH, PKO itp. i oczywiście finezyjny wytwór tego systemu, choć obecnie w likwidacji, FOZZ. Nie mamy wątpliwości, ponieważ te ścieżki , którędy indziej iść nie mogą. Miliarda dolarów nie da się wyprowadzić na hulajnodze na rowerze, nawet w mercedesie; zapakowanym do walizek w banknotach dziesięciodolarowych i ustawiony walizka przy walizce zająłby długość około jednego kilometra. Do tego niezbędne są banki, komputery itp. udoskonalenia. Chociaż skądinąd wiemy, że grabieże polskich pieniędzy dokonywano w sposób zupełnie i po prostacku prymitywny: wywożono je w walizkach korzystając nawet z lotnisk wojskowych i specjalnych samolotów. Podejrzewany zresztą , że Bagsik i Gąsiorowski również korzystali z tej drogi a umacnia nas w tym podejrzeniu fakt, ze szefem ich goryli, który podróżował z nimi do Izraela był oficer UOP , a obecnie poseł na Sejm Rzeczpospolitej – p. Jerzy Dziewulski”

Oznacza to, że sprawa SO Toruń IIK 164/11 była prowadzana przez wojsko polskie współpracujące z Radio Maryja, Bagsikiem i Gąsiorowskim przez bank PKO SA, co powiązane jest z precjozami carskimi w PEKAO SA , aby ukryć wyprowadzone mienie do Nowego Jorku.

Str 174.

„ No i rzeczywiście: Nachodzenie banku, awantury, nie były wstanie poruszyć doświadczonych urzędników profesor napisał więc skargę do szefa owego banku nowojorskiego, że czuje się oszukany, że go wprowadzono w błąd , zapewniając, że ich podpisy będą honorowane wszędzie na świecie. I oto okazało się , że kłamali, bo w Polsce ich podpisy nie znaczą.”

Dlaczego powielane są wielokrotnie długi na podmienione tożsamości i skazano męża drugi raz w jednej i tej samej sprawie. Powodem jest ukrycie wypłaty 300.000.000.000,- PLN ( trzysta miliardów) przez NBP za gwarancje udzielone dla Bagsika i Gąsiorowskiego co spowodowało wykazanie na moich koncie dużej kwoty jako koszty obsługi konta na którym było zero a obsługa wpisana była jako 80.000,-PLN i drugie tyle odsetek, na koncie charytatywnym przesyłane są pieniądze do Afryki samoistnie tworząc subkonto do ukrycia podmiany mojej rodziny przez służby dla Izraela. Jest to ukrycie wyprowadzenia pieniędzy przez oscylator, który zderzył się z legalnym wystąpieniem moim i męża o nasze mienie rodowe. Oznacza to, że Bagsik i Gąsiorowski kradli carskie i książęce mienie mojej rodziny, co połączono z Janem Wojnar z Katowic na Irlandię i Sycylię, aby przejść na Włochy i Berlusconiego co jest połączone z Czesławem Daleszak, który zaskarżył mojego męża Jerzego Kaźmierczyk w 2004 roku w celu ukrycia Bohdana Żakiewicz, który podał się za właściciela skradzionych obrazów w Szwajcarii ukrytych przez SR Opoczno IIKp 425/09, gdzie stwierdzono, ze obrazy mają innych spadkobierców i wykorzystano przedstawicielstwo Konga w Wilii Anin czyli Pałacu Paderewskiego w Warszawie do wyprowadzenia przez windykacje METRON SA do Afryki pieniędzy w Norwegii i Grecji , gdzie ukryto fałszywy krąg spadkobierców carskiej rodziny wpisany na SOF-ART Sp. z o.o. na Lipie Henryk 1 koło Starachowic. Pan Jan Wojnar został podstawiony pod mojego teścia Jana Kaźmierczyk, który miał być aresztowany o czym nie wie za działania służb wykorzystujących nasze siostry oraz ich niewiedzę, która prowadziła do III wojny światowej, którą wprowadziłby ksiądz Tadeusz Rydzyk bo ksiądz zastrzelił cara Mikołaja II Romanowa w Polsce.

Str 175

„Nasi europejczycy i laureaci nagród Bagsik i Gąsiorowski nie tylko zakosili i wywieźli pół miliarda dolarów , ale jeszcze zostawili nam w spadku obsługę tego złodziejskiego numeru: 300.000.000.000,-PLN (trzysta miliardów) miesięcznie płaci Narodowy Bank Polski, za gwarancje udzielone tym wszechświatowym geniuszom. 300,- mld złotych to jest przeszło 20 razy tyle ile potrzeba by istniał szpital w Chojnowie. Co miesiąc! A ile Rzeczpospolita płaci co miesiąc za obsługę weksli dłużnych , które różne Torczyńki podobno powykupywał za pieniądze, których mu użyczył Grzegorz Ż, i jego szacowna instytucja FOZZ.”

Podmieniono mnie Bożenę Bochyńską-Kaźmierczyk na mężczyznę, a pani prokurator Beata Wójcik nie spotkała się ze mną, a w sądzie określono, że nie jest to moja sprawa, ale mężczyzny Ko 336/13 , którą sąd w Toruniu określił , że jest sprawą z powództwa Pawła Krzymowskiego SR Toruń IIK 467/15 , gdzie mnie zamieniono na Elżbietę z Torunia. Wynika z tego, że mnie zamieniono na mojego męża Jerzego Kaźmierczyk, którego dlatego zamierzano umieścić w zakładzie karnym, aby w tym czasie mnie pobić i zrzucić winę na mojego męża i rodzinę czyli teściów, których Kościół katolicki wykorzystuje nieświadomość do ukryci finansowania Kościoła z kradzionych pieniędzy, przez służby PRL dla Kościoła katolickiego, gdzie wstawiono agentów wywiadu. Dlatego wytworzono siostrę męża za spadkobiercę, aby złożyła donos na mojego męża, którego podmieniono na mnie co oznacza, że donos mail dotyczyć mnie do Torunia. Męża dlatego zamierzano umieścić w zakładzie karnym przed kasacją jako dwie osoby po czym miał zginąć . Kwota 300.000,- PLN o które oskarżył go ponownie sąd jako Skarb Państwa zamienił się z faktury METRON SA na wiele pod-spółek podobnie jak GBC Centrostal Bydgoszcz SA, aby ukryć 300.000.000.000,- PLN wypłacanych przez NBP dla Bagsika i Gąsiorowskiego podkładając jako obsługę weksle PPH APE-Jerzy Kaźmierczyk, aby ukryć oszustwo weksli dłużnych wykupionych przez Torczyńskiego za pieniądze , które użyczył Grzegorz Ż i FOZZ.

Pan Kozakiewicz z Radomia w rozmowie ze mną określił, ze przez mały dom drewniany w Starachowicach przepływają miliardy dolarów pytając czy jestem dziedziczką tej ogromnej fortuny. Powiedziałam , że tak, ale nie mam do niej dostępu.

Męża skazano w Toruniu co jest dowodem uczestnictwa księdza Tadeusza Rydzyk w aferze FOZZ z księdzem kanonikiem Henrykiem Jankowski., który wykorzystał autorytet Jan Olszewskiego oraz księdza Jerzego Popiełuszko zamordowanego w okolicach Torunia jak widać przez zleceniodawców , którzy skazali mojego męża Jerzego Kaźmierczyk i zamierzali mnie pobić, aby go oskarżyć, aby ukryć wykorzystanie weksla na 50.000.000,- EUR wystawionego przez PPH APE-Jerzy Kaźmierczyk podstawionego pod gwarancje NBP jako obsługa weksli dłużnych pod 300.000.000.000,- PLN za gwarancje udzielone dla ART-B. Z tego powodu sędzia Wojciech Pruss odmówił zwrotu weksla, gdyż świadomie zamieniony został za weksle dłużne, które miał wykupić Torczyński i groził sędzia Wojciech Pruss na sali sądowej kierując na badania psychiatryczne mojego męża Jerzego Kaźmierczyk, które miały podważyć arystokratyczne pochodzenie mojego ojca Józefa Ludwika Bochyńskiego przy pomocy Szpitala w Toruniu co zrobiono w celu ukrycia kradzieży pieniędzy w METRON SA przez rząd polski i Radio Maryja. Należy zaznaczyć, że Księgi Wieczyste w Starachowicach są podmienione, a prezesem Sądu był sędzia Wójtowicz co ma zbieżność z prezesem Wójtowiczem przyjacielem księdza kanonika Henryka Jankowskiego

Str 175-167

„Nie ustajemy więc w nadziei, że pewnego dnia zobaczymy jeszcze księdza kanonika nierozłącznie za rączkę , z jego przyjacielem , prezesem Grzegorzem Wójtowiczem, oczywiście, jeśli pomiąć księdza kanonika i jego przyjaciela, który w przeszłości był zaledwie skromnym dyrektorem wydziału zagranicznego Ministerstwa Finansów, nie można się nadziwić temu, kto, jacy ludzie , robią dziś w Polsce pieniądze”

Gdy poprosiłam o odtajnienie mojej carskiej rodziny Sąd Kościelny w Radomiu przesłał mnie do sądu cywilnego natomiast poręczył bankierów ksiądz kanonik Henryk Jankowski, którzy wyprowadzali carskie mienie mojej rodziny.

Str 175

„Z jakiegoś rozpędu i niezrozumiałej gorliwości w październiku 1991 roku aresztowano naczelnego wodza polskich sil bankowych, prezesa NBP Grzegorza Wójtowicza. Natychmiast wstawił się za nim i poręczył jeden z najwyższych autorytetów moralnych i duchowych w kraju, ksiądz kanonik Henryk Jankowski”.

Pana Aleksandra Gawronika podstawionego pod Aleksandra Bochyńskiego łącząc z Waldemarem Maksalon urząd funkcjonariusza SB z tą różnicą , że jeden wprowadził się do domu moich dziadków, robiąc działy spadku na całej mojej rodzinie dzieląc carskie ziemie i książęce pod kredyty i listy dłużne zastawiając polską ziemię na której robił obroty Aleksander Gawronik funkcjonariusz SB co obecnie ukryto w Radio Maryja przez geotermię, której prekursorem był pan Bohdan Żakiewicz, który zaskarżył męża Jerzego Kaźmierczyk w Toruniu jako Skarb Państwa co jest nielogiczne i posłużył się skradzionym wekslem i Oświadczeniem Woli mojego ojca udając spadkobierców po naszej rodzinie w USA dorabiając dokumenty i opinie psychiatryczne i pobicia , aby pasowały do obrażeń przez gestapo z katowni Podhala Palce Zakopane , gdzie znalazły się nazwiska wymordowanych arystokracji w Starachowicach, której sygnet Trzaska hrabiego Berezeckiego znajduje się w rekach Bohdana Żakiewicz, sygnet mojego dziadka Lew w Koronie uniesionej znalazł się na ręku Arnolda Szwarceneger aktora i gubernatora stanu Kalifornia, gdzie mieszka Bohdan Żakiewicz, co połączono przez przedstawicielstwo Konga w Pałac Paderewskiego z Afryką, a pieniądze ukryte są w Katowicach na APEX-STAR fundacji męża do której nie mamy dostępu i podstawiono Jerzego Bochyńskiego, któremu ucięto nogę.

Jak widać data 25 listopad jest zbieżna z datą aresztowania prezesa MBP Grzegorz Wójtowicza w 1991 roku. Bank PEKAO SA odmówił dostępu do kont. Po rozmowie z pracownikiem NBP mojego męża Jerzego Kaźmierczyk został złożony według zalecenie wniosek o przywrócenie kontroli nad uruchomionymi przez pełnomocników depozytami do których nie mamy dostępu, co spowodowało skazanie powtórne męża Jerzego Kaźmierczyk przez pełnomocników , którzy podali się za spadkobierców i moje dane kobiety zamieniono na mężczyznę, aby mnie skazać w Toruniu jako mężczyznę co miało być ukryte przez moje pobicie i umieszczenie w zakładzie psychiatrycznym jako choroba psychiczna wykorzystując sprawę bezprawnie prowadzoną w Tomaszowie Mazowieckim niezgodną terytorialnie jako PC 44/14 , gdzie określono, że mąż ma chorą żonę i musi być zamknięta na leczenie podczas, gdy ja posiadam wszystkie dokumenty, że jestem zdrowa. Dlatego dorobiono akta o pobicie, aby uwiarygodnić oszustwa w Toruniu przez Tomaszów Mazowiecki, aby ukryć podstawienie mnie za córkę teściów , którą wstawiono za spadkobierce carskiego mienia, która jest pracownikiem UM Starachowice, gdzie podmieniono moją córkę Martę Bochyńską za córkę teściów usuwając moje dane i podstawiając nazwisko kanclerz Niemiec Angeli Merkel , aby przejść na ziemie zastawione przez Niemcy ukryte przez ART -B i Radio Maryja jako geotermia. Odmówiono nam zwrotu Pałacu w Starachowicach , gdyż prezydent Sylwester Kwiecień ma swoich spadkobierców podstawiając siostrę męża do ukrycia Angeli Merkel, gdyż jest ustawa Bieruta, która jasno wykazuje konieczność zwrotu pałacu i 50 ha wokół niego co dowodzi przestępstwa sądu i prokuratury oraz rządu i kościoła katolickiego, które w Toruniu i Krakowie wytworzyły fałszywe akta psychiatryczne do ukrycia zawłaszczonego mienia i reaktywację Rudy Malenieckiej bez właściciela oraz Pałacu w Niezdowie w Opolu Lubelskim, gdzie początkowo zakonnice odzyskały pałac na podstawie ustawy Bieruta wykorzystując skradziona Annę Piórecką i sprzedały dla służb wywiadu Maślak, którzy pobrali pieniądze z Banku Rezerw Federalnych w USA jako fałszywy krąg spadkobierców co jest dowodem wiezienia córki obecnie przez papieża Franciszka. Działania zakonnic z Sandomierza w Opolu Lubelskim były nielegalnie ponieważ ja i mąż żyjemy, a moi rodzice do śmierci nić nie otrzymali co powoduje konieczność zwrotu Pałacu w Niezdowie przez państwa Maślak jako nabytą nieruchomość z kradzieży co ukrył sędzia Wojciech Pruss w Toruniu. Dopisując PS przez Urząd Miasta Starachowice przy sprawie spadkowej po mojej mamie posługując się moim nazwiskiem i wpisując sąsiadów za spadkobierców, aby pozorować, że ja to zrobiłam, jest przestępstwem i dowodem, że Kościół katolicki świadomie wysłał mnie do sądu , aby ukryć matactwa Kościoła katolickiego. Jest to równoznaczne z dopisaniem PS dla papieży skoro w taki sposób uszanowano moich dziadków i rodziców. W przeszłości mojej mamie , która nie pozwoliła sobie wróżyć jakaś osoba zaczęła mówić, że będzie na wózku inwalidzkim, gdyż będzie miała chore nogi, której nie miała. Obecnie podstawiono służby wróżące, aby zrealizować plan na teściowej i podstawić ją na Irlandię, gdzie moja siostra Beata została podstawiona na wózek inwalidzki pod dane córki Marian Budki podstawionej pod moją córkę Marty Bochyńską, której zrobiono zdjęcie na wózku po wypadku samochodowym przez pana Marcina, którego podstawiono pod Marcina Lubomirskiego z Sanoka. Prośba pana Jana Śledzik do nas o pomoc w sfinansowaniu windy po odzyskaniu mienia została zamieniona na sfinansowanie windy do Poznanie przez papieża Franciszka, pan Jan z Śledzik nie żyje, a firma zakupiona przez Bohdana Żakiewicz na dane męża osobowe Jerzego Kaźmierczyk w Grecji jako METRON SA produkuje windy.

.

Str 176

„ Z tej nowej „story” dowiadujemy się, że jeden z najbardziej dynamicznych i pomysłowych biznesmenów RP , Aleksander Gawronik, który swój potencjał intelektualno biznesowy publicznie szacuje na 6,- mld złotych miesięcznie to do niedawna podrzędny funkcjonariusz SB. Tam się na nim nie poznano, tymczasem jest to człowiek o takiej sile wyobraźni i zdolności przewidywania , że już 12 marca 1989 roku dokładnie w minutę po północy i minutę po wejściu nowego prawa dewizowego otworzył na zachodnich przejściach granicznych sieć własnych kantorów wymiany walut. Oczywiście , Bagsik , Gąsiorowski, Gawronik, Dziewulski to jakby grubsze odpryski JIGSAW- puzzle, monstrualnej układanki przedstawiającej sieć strukturalną mafijnych powiązań, w jakiej spętana jest gospodarka Polski, przede wszystkim jej system bankowo-finansowy. Na co dzień każdy z nas kto w przeszłości miał wątpliwą przyjemność zapoznania się z przedstawicielami tzw. służb specjalnych , obserwuje jak wczorajsi łapacze zamienili się dzisiaj w znakomicie prosperujących biznesmenów mniejszego i większego kalibru szefów spółek , udziałowców Joint-ventures, albo po prostu robią jakieś interesy za granicą. Rzecz doprawdy zdumiewająca: jakoś tym łapaczom transformacja z policjanta czy donosiciela w prosperującego biznesmena przychodzi niespychanie łatwo, jakby cale życie nic innego nie robili.”

Dlatego wykorzystano windykacje laptopa za 6000,- PLN w połowie spłacony, aby Invest Bank wpisał się jako spadkobierca po moim ojcu Józefie Bochyńskim zamieniając mnie córkę na żonę mojego ojca i podstawiając Bożenę Bochyńską z Uniwersytetu Warszawskiego pod akta bezpieki z IPN , które wykazały prześladowców mojej rodziny, gdzie wykazano zamiast Filomeny to Bożenę jako żonę dyrektora PKS w Skarżysku-Kamiennej i podstawiono Elżbietę jako córkę co prowadził Paweł Krzymowski dalej w Toruniu i Nowym Jorku razem, z Bohdanem Żakiewicz czym posłużył się SO Toruń skazując męża co jest dowodem oszustwa sędziego w celu wyprowadzeni wszystkich pieniędzy z Polski na rzecz Żydów i fałszywych spadkobierców przy udziale Radia Maryja i służb specjalnych. Poinformowano nas już, że ksiądz Tadeusz Rydzyk jest agentem niemieckim co spowodowało podmianę moich danych osobowych z Bożena Bochyńska-Kaźmierczyk na Bożena Bochyńska-Kaźmierczak wstawiając takie dane do Ksiąg Wieczystych i podstawiając Waldemara Maksalon przez Jasną Górę, gdzie zamieniono mojego tatę Józefa Bochyńskiego na Józefa Bocheńskiego przez Jerzego Bochyńskiego z Katowic, który przysłał taki list do mamy Filomeny Bochyńskiej po śmierci mojego ojca w dniu 21.04.2007 roku.

Pan Waldemar Maksalon zamienił mnie na Bochyńska-Kaźmierczak i nazwisko Jerzy Kaźmierczak io Dariusz Kaźmierczak wyczytał sędzia Wojciech Pruss podczas skazania męża w SO Toruń IIK 164/11 natomiast do aresztowania wpisał prawidłowe dane osobowe,i zamienił mnie kobietę Bożenę Bochyńską-Kaźmierczyk na mężczyznę co oznacza prowadzenie polityki Kościoła, że maż i żona jest jedno , co oznacza oszustwo zamianę płci przez Kościół katolicki jako gender, za co zamierzano obciążyć zwykłych ludzi za oszustwa służb wojskowych w Kościele katolickim.

Str 177

„ Ta gigantyczna sieć pajęcza , rozsnuta nad systemem przepływu pieniędzy w Polsce , które swoimi mackami sięga daleko poza granicę Polski , niczym pompa ssąco-tłocząca wysysa pieniądze z kraju i tłoczy je hen , daleko. Wystarczy powołać się tylko na kolorowe i egzotyczne nazwy pojawiające się w prasie: Aruba, Antyle Holenderskie, Brytyjskie Wyspy Dziewicze, Peru, Chile , Szwajcaria, o „ Wspólnocie Niezawisłych Państw” nie wspominając i nie wymieniając nazw pospolitych jak Nowy Jork, Londyn czy Bruksela.

Gdzie starszym gdzie młodszy brat pająka?

Czy FOZZ , razem z geniuszem finansowym Grzegorzem Żemkiem to pająk, czy też młodszy brat pająka. Pozostawimy to pytanie bez odpowiedzi dedykując je ludziom odpowiedzialnym za bezpieczeństwo i to normalne i finansowe Polski”

Str 178

„W artykule czerwone pieniądze” czytamy: Kto twierdzi, że komuniści nie znają się na interesach? KPZR tuż przed rozwiązaniem przelała na tajne konta dziesiątki miliardów dolarów… Takiego skoku jeszcze w historii nie było przeszło 170.000.000.000,-USD rozpłynęło się bez śladu cały majątek byłej KPZR. Wspomniałam wcześniej w jaki sposób Żydzi przyznali się do wyprowadzania majątku ZSRR. Tajne konta są ukryte jako konta numeryczne i podstawiono pod Wiesławę Główkę jedno z nich, aby podstawić jako spadkobierców osoby, którym dorabia się opinie psychiatryczne i podstawiono tą panią pod Hutę Ostrowiec i pod Władysławę Piórecką z domu Mączkowska jako Kramp podstawiając Donalda Trump, któremu zaproponowaliśmy legalne finansowanie z carskich depozytów Nowym Jorku, aby usunąć oszustwa w Torunia, gdzie sędzia Określił, że Skarb Państwa jest właścicielem carskiego mienia podstawiając Bohdana Żakiewicz z USA. Dlatego syna Wiesławy Główki pana Piotra Główkę komornik wpisał na moje mieszkanie na Bohaterów Westerplatte 1/1 w Starachowicach jako firma SOF-ART Sp. z o.o. podstawiając moją mamę Filomenę Bochyńską zamienioną na Filomenę Bocheńską na Zakopane pod ulice Witkiewicza, aby przejść na obrazy, które Witkacy malował dla mojego dziadka a jego syn rzeźbił ramy do obrazów.

Wykazano ekspertów w sprawie męża o jedną fakturę 300.000,- PLN na dostawy mosiądzu, która był przedmiotem postępowania sprawy w Kielcach obecnie wznowionej i podstawiono Bohdana Żakiewicz za spadkobierce łącząc aferę FOZZ i ART-B aby ukryć rozmiary wyprowadzonych pieniędzy KPZR w Rosji co powiązano przez satelity rosyjskie z Radio Maryja, które służą również do uruchomienia nowoczesnej wojny, która ma na celu doprowadzenie do zaburzeń mózgu przez fale radiowe.

Str 179

„ Sztandar Młodych cytuje w końcu wspomnianego artykułu prokuratora Prokuratury Generalnej Federacji Rosyjskiej Jewgienia Lisowa. Kiedy postanowił on rozszerzyć grupę zajmującą się finansowaniem działalności KPZR , okazało się, że śledztwo może się lada chwila zakończyć. I to z całkiem, prozaicznego powodu: zabrakło pieniędzy. Wyjazdy w teren i za granicę bo tam prowadzi trop , place , honoraria ekspertów, urządzenia techniczne. Wszytko to kosztuje. Jeśli nie otrzymamy tych pieniędzy, trzeba będzie rozpuścić zespół i wstrzymać śledztwo. Kropka w kropkę to samo mówią prokuratorzy Prokuratury Generalnej Rzeczypospolitej.”

Należy zaznaczyć, że to prokuratura Starachowice z urzędu szukała fałszywych spadkobierców i podstawiła siostrę męża, aby ukryć , że akceptuje działania PRL. Przyznano się do tego, że w bankach PEKAO SA znalazły się precjoza carskie o które Rosja się nie upomniała podobnie jak się nie upomniała o mienie które zawłaszczyli Żydzi . Powodem jest fakt, że Rosja zrzekła się mienia carskiego w tym samodierżawia, aby wprowadzić fałszywy krąg spadkobierców i rozbić Rosję od środka przez Żydów, którzy zamierzali zamordować naszą rodzinę i pozostawić wnuki do manipulacji. Walizki pieniędzy na lotniskach przewożone przez ART B miały obecnie zastąpić finansowanie lotnisk z naszych depozytów i wykorzystano papieża Franciszka i patriarchę Moskwy do ukrycia działania ART-B. Radio Maryja rozpowszechniając informacje poprzez zastosowanie telefonów od ludzi miało uwierzytelnić nazwiska promowane przez Radiom Maryja do finansowania III wojny światowej ucinając jednocześnie rozmowy z osobami niewygodnymi, które zadają zbyt mądre pytani bądź wyjaśniają szczegóły oszustw. Radio Maryja zostało połączone z Bundeswerą w Niemczech przez zakres fal radiowych i Rosją przez satelity aby połączyć z kierunkami wyprowadzanych pieniędzy na finansowanie wojny na Ukrainie i Syrii.

Moje pisma zostały bez odpowiedzi, gdyż rzad polski jest zamieszany w aferę, którą ukrywa Kościół katolicki w zamian za pieniądze z kradzieży naszego mienia płacone przez banki.

Str 181

„ Za kilogram mięsa-pod sąd! Ale zmarnotrawienie kradzież góry mięsa o wadze okol 15.000,- ton -wobec takiej skali złodziejstwa milczą władze , trybunały, instancje partyjne. Podobnie jest i w naszym przypadku. Raport NIK ustalił(choć i nie ma to żadnych konsekwencji), że panu Przywieczerskiemu FOZZ pożyczył 25.000.000,- PLN , ale nawet nie próbuje ustalić ile miliardów dolarów „wyciekło” przez FOZZ i dzięki FOZZ.”

Podstawiono weksle spółki SOF-ART Sp. z o.o i zamierzano to ukryć przez windykację starosty i PFRON po 15 latach ponownie zamieniając weksel 20.000,- PLN SOF-ART Sp. z o.o. na 25.000.000,- PLN w banku PEKAO SA i podstawić za syna moich rodziców pastora Ireneusza Utnickiego zamienionego na księdza homoseksualistę w Tomaszowie Mazowieckim, gdzie dorobiono dla mnie akta psychiatryczne PC 44/14 przy jednoczesnej zamkniętej sprawie 2Ds 207/13 jako umorzenie spraw. Moi rodzice nie mieli syna tylko dwie córki dlatego dorobiono akta psychiatryczne zamiany kobiety na mężczyznę, pastor Ireneusz Utnicki był ma moim drugim ślubie i udzielał błogosławieństwa w Kościele. Nastąpiło połączenie adwokat z Urzędu ze znanym ekonomistą profesorem Józefem Kaletą z Wrocławia.

Str 181

„Skoro nie rządzi nami żadna mafia, skoro jesteśmy wolni i niepodlegli, jesteśmy gospodarzami we własnym kraju, to jak mamy sobie wytłumaczyć bierność i milczenie elit politycznych w przypadku naszych alarmów o rabunku finansów państwa? Przecież gospodarz domu, jeśli go ktoś poinformuje, że coś się podejrzanego dzieje, że ktoś kradnie, a choćby tylko ma taki zamiar- natychmiast biegnie , chwyta tęgi kij, sprawdza, szuka i dziękuje temu kto go ostrzegł”

W Polsce dorabiane są opinie psychiatryczne dla osób , które ostrzegają a właściciela mienia od którego podatek jest w Polsce 7% wsadzają do więzienia, aby kraść przez długi. Po zwróceniu się do profesora w Gdańsku byłam w prokuraturze w Starachowicach pan prokurator Stępień osobiście mnie przeprosił. Taki zbieg okoliczność przy jednoczesnym utrzymaniu wyroku skazującego mojego męża w tym samym Gdańsku przez sędziego Jacka Pietrzak i przesłaniu dokumentów przed kasacją do Sądu Rejonowego, gdzie nie było postępowania, ale Prezes Sądu wykazał taką nieprawidłowość, gdyż toczono dwa postępowania na dwie tożsamości w dwóch sądach co jest przestępstwem. W drugim mąż nie występował, ale podstawiono fałszywych spadkobierców po żyjącej osobie podmieniając pleć.

Należy zaznaczyć, ze pan Czesław Kiszczak został podstawiony jako Bocheński a jego żona Elżbieta prezentowała swoje bajki w Starachowicach, gdzie mnie zaproszono , aby podmienić mnie na żonę Kiszczaka przy aprobacie Kościoła katolickiego i podstawiono dane na Elżbietę w Toruniu.

Str 186

„Bezpośrednio poprzedzało to szereg Magdalenek, podczas których liderzy opozycji i podziemia w asyście dostojników Kościoła spotykali się po kryjomu z Kiszczakiem , Jaruzelskim i innymi najważniejszymi 100% patriotami. Były to spotkania w najpóźniejszych kombinacjach i układach tt-a`-tt, a trois, a quatre etc. Czasem widzimy w serdecznej komitywie tylko Lecha Wałęsę z Czesławem Kiszczakiem i dochodzi do tego ksiądz biskup Dąbrowski i Stanisław Ciosek, czasem mamy was trzech i nas trzech: Wałęsa, Mazowiecki, Geremek vs Jaruzelski, Kiszczak, Rakowski. Potem mamy bardziej obfite grona”

Podstawiono mnie jako Bożena Elżbieta Piórecka z byłym Dariuszem Jerzym Pióreckim zamienionym na Dąbrowski , aby pozorować związek z biskupem Dąbrowskim. Pan Rakowski zaprosił mnie, aby uświetniła spotkanie muzyczną twórczością w Kalkowie Godowie z pania Elżbietą Lucjaną Nowak, której dane wykorzystano dla Elżbiety Kiszczak i pan Rakowskiego dla osoby wymienionej w książce. Upozorowano mojego ojca Józefa Bochyńskiego za męża Bożeny Bochyńskiej z Warszawy, aby wyprowadzić pieniądze na byłe struktury PRL.

Str 191

„Zysk dolarowy również inwestowano w Argentynie, kupując za dolary nieruchomości od tych, którzy wiedzieli, ze jak najszybciej wolnorynkowa cena dolara jest sytuacją sztuczną, spowodowaną przejściowo wysoko oprocentowanym peso. Papież Franciszek pochodzi z Argentyny i wiedział o Posados państwie Jezuickim co oznacza, że wyprowadzono nieruchomości Jose Tarnowskiego na fałszywy krąg spadkobierców podstawiając pod papieża Franciszka mojego pradziadka Franciszka Bocheńskiego poprzez zamianę mojego drugiego dziadka hrabiego Jana Tarnowskiego na Bochyńskiego. Żydzi nie uznają łaski i obarczają dzieci winami rodziców co jest sprzeczne z chrześcijaństwem i dowodem, że papież jest Żydem zajmującym się kabałą, który uczestniczył w komunistami w wyprowadzaniu mienia w Argentynie i Brazylii . Powstała PESA jako kolejka między Skarżysko-Kamienna i Ostrowcem Świętokrzyskim z Bydgoszczy, aby ukryć wyprowadzane carskie koleje przez ośmiornicę Bydgoską, którą wykorzystał rząd polski do ukrycia kradzionych w 2004 roku obrazów pod które podstawiono Bohdana Żakiewicz co ukryto przez podstawienie Armii USA w Bydgoszczy i Tarnowie. Papież Franciszek był generałem zakonu Jezuitów i osobiście uczestniczył w kradzieży mienia w Argentynie toteż skradziono 10.000.000, PLN w Końskich podstawiając Mariana Budkę jako Marię Tarnowską kryjąc przez podstawienie Marii Żakiewicz, która ma pierścień Trzaska od gestapo z Zakopanego. Imię Ireneusza Utnickeigo i Ireneusza Wasilonka było potrzebne do podstawienia Ireneusza Sekuły, a Mieczysław Rakowski został połączony z Mieczysławem Pawlak, których nazwano ojcami chrzestnymi.

Wykorzystano sprawę przywrócenia stanu posiadania rodziny carskiej SO Kielce 2627/10, gdzie był wpisana kwota ponad bilion USD i bilion CHF , którą to sprawę przesłano bezprawnie do pana Waldemara Maksalon o zniesienie współwłasności INs 716/10 wykorzystując śmierć mojej mamy i podstawiając krąg spadkobierców po moich rodzicach w tym Bohdana Żakiewicz, a nas usuwając przez skazanie męża i podmianę naszych tożsamości co jest dowodem kradzieży przez SO Toruń i SR Toruń oraz SA Gdańsk. Wartości wymienione w sprawie IC 2627/10 spowodowały ujawnienie wszystkich oszustów w sądzie, których podstawiono w Toruniu zamieniając ich na spadkobierców i skazując właściciela, którego okradziono. Działanie Sądu Okręgowego w Toruniu i Kościoła katolickiego w tym Radia Maryja było na szkodę państwa polskiego w wysokości 7% czyli 70.000.0000,000, – USD i 70.000.000.000,- CHF jako podatku, na pokrycie którego przez fałszywych spadkobierców mąż Jerzy Kaźmierczyk został skazany, aby upozorować prawa do roszczenia przez Waldemara Maksalon do korzyści jako pożytków na nieruchomości mojej matki Filomeny Bochyńskiej, która miała prawa nabyte po swoje mamie Anieli Reginie Mazurek do czego Waldemar Maksalon nie miał prawa i przerabia moja babcię z Huty na Starachowice, aby ukryć przestępstwo Kościoła katolickiego namawiając innych do propagandy oraz do krzywoprzysięstwa. Pan Maksalon po śmierci mamy zamienił swoją sprawę spadkową na spadek po moim dziadku Franciszku Janie Mazurku dlatego nie wypłacił pieniędzy ze zniesienia współwłasności, gdyż nie miał prawa do nieruchomości a zrobił dział spadku na całym mieniu mojej arystokratycznej rodziny. Kwota podatku dla państwa polskiego z tytułu przywrócenia stanu posiadania 140.000.0000.000,- USD ( sto czterdzieści miliardów dolarów) zamierzano ukryć jako kwota wyprowadzona na konta numeryczne przez KPZR z Rosji. Są to zbyt duże kwoty, aby je można ukryć. Afera FOZZ jest związana z zakupem długów, które stanowiły tylko koszt a nie odnosiły skutku, a wykazanie zapłaty 32,4 miliarda jako zysku FOZZ od lokaty umowy depozytowej jest dowodem wybrania pieniędzy z depozytów carskich w celu ponownego wyciągnięcia pieniędzy w Bielsku-Białej, gdzie podstawiono Konrada Szmytka co połączono ze Starachowicami SSE Starachowice, aby podstawić nazwisko Tkaczyk potrzebne do podstawienia osoby o podobnym nazwisku, która nie zwróciła pieniędzy J.Tkaczicka podstawiając jako PPH APE J.Kaźmierczyk do podmiany nazwiska. Celem jest wyprowadzenie mienia carskiego na nazwisko książąt Radziwiłł.

Str 183

„ W książce tej podkreślimy zasadniczą polemikę z tezą o normalności. Jej zwolennicy twierdzą, że wielkie fortuny jak Radziwiłł czy innych magnatów powstały z rabunku , że podobnie było na zachodzie, że rabunek jest cechą właściwą kapitalizmowi, a już na pewno okresowi przechodzenia do kapitalizmu. Dlatego rabunek finansów Polski należy uznać, za nic innego jak, naganny wprawdzie, ale normalny , mechanizm akumulacji pierwotnej. Nie zgadzamy się z tą tezą bo

1. Skala rabunku w Polsce jest niespotykana gdzie indziej. Pól miliarda wywiezionych przez ząbkujących amatorów Bagsika i Gąsiorowskiego, to kwota hhorendalna i takiego rabusia jak Maxwell nie oskarża się o zagrabienie podobnie wielkich pieniędzy. A przecież ART-B to tylko ułamek fragment większej całości.

2. Wiele razy już podkreślaliśmy, że nie jest nam znany przypadek, żeby w aferę finansową na taką skalę jak FOZZ czy ART-B byli zamieszani ludzie na stanowiskach premierów, ministrów finansów i tym podobnych. „

Rodziny arystokratyczne były bogate z urodzenia i ich zwiżki małżeńskie były planowane z ludźmi z tych samych sfer dlatego jest próba zamiany znaczeń arystokracji na burżuazję , która dorobiła się na rabunku.

Tak się złożyło, że mojego dziadka Franciszka Jana Mazurka czyli hrabiego Jana Tarnowskiego matka księżna Radziwiłł była ukryta jako Katarzyna Krakowiak w Księgach Wieczystych po jej zamordowaniu, a mojego męża Jerzego Kaźmierczyk pierwsza żona jest wnuczką księcia Krzysztofa Radziwiłł zamordowanego przez Niemców.

Obecne wykazanie ministra zdrowia Konstantego Radziwiłł jest kontynuacją polityki Ewy Kopacz podstawionej pod moje wnuki również ze skradzionych moich dzieci ukrytych w Kościele katolickim. Agnieszka z domu Krześniak matka Wiktorii Kornaszewskiej mojej wnuczki córki Adama Kornaszewskiego wcześniej Adam Piórecki jest w rękach rządu polskiego jako dziecko korporacyjne podstawione pod pana Bohdan Żakiewicz w celu ukrycia próby kradzieży 140,000,0000.000,-USD na podatek przez wykorzystanie roszczenia 300.000,- PLN na dostawy mosiądzu do METRON SA w Toruniu uniemożliwiając zapłatę przez fałszywe dane w banku pozorujące śmierć w systemie bankowym jako dział spadku i zawłaszczając przekazane nieruchomości w Starachowicach o wartości około 500.000,- PLN przez wpisanie sąsiadów za spadkobierców co jest dowodem oszustwa Sądu. Sprawy są prowadzone potajemnie, gdyż kradzież rządu polskiego nie jest legalna co chciał sąd ukryć za okaleczeniem nas i zamordowaniem dla zysku co spowodowałoby III wojnę światową wywołaną przez Żydów w Kościele katolickim, którzy widzą jedynie pieniądze, które mają zamiar ukraść zwąc je ładnie jako defraudacja i genderyzm. Tajne wykupywanie długu jest sprzeczne z prawem międzynarodowym co miało być obciążeniem dla naszej rodziny i oskarżeniem naszych rodzin.

Str 234

„3- Sprzeczne z prawem polskim i prawem międzynarodowym jest tajne wykupywanie długów Polski na rynku wtórnym i to jak wskazują dokumenty za pośrednictwem niekontrolowanych malwersantów takich jak: Janina Chim, Grzegorz Żemek czy firma Torończyka, który według dostarczonej dokumentacji otrzymał około 174,5 miliona USD , a problem polega na zlokalizowaniu p.t. , który stale podróżuje po Europie i USA sprawozdanie likwidatora FOZZ
J. Dzierżyńskiego”

Można zauważyć, że Janina Pikul wykorzystała PESEL pani Janiny Kiesz i została podstawiona pod Janinę Chim a mojego męża Jerzego Kaźmierczyk podstawiono pod J. Dzierżyńskiego jako likwidatora FOZZ.

Określenie przez sędziego Wojciech Pruss, że mój ojciec Józef Bochyński nie był arystokratą, przez w wyroku SO Toruń IIK 164/11 jest dowodem uczestnictwa sędziego w kradzieży przy udziale Radia Maryja, które uwiarygadniało swoim postępowaniem fałszywych spadkobierców carskiej rodziny wstawionych na reaktywowany METRON SA jako reaktywacja Rudy Malenieckiej ukryta na terenie spółki SOF-ART Sp. z o.o. należącej do Jerzego Kaźmierczyk, którą skradziono ukrywając umowę zakupu i podstawiając fałszywych spadkobierców, którzy go windykują swoimi długami czyli FOZZ. Zamierzano wykorzystać roszczenie 300.000.,- PLN do kradzieży czterech banków w tym PEKAO SA, PKO BP, Paribas Bank oraz Raifreisen-Polbank, aby ukryć skalę podatku 140.000.0000.000,- EUR,( sto czterdzieści miliardów dolarów), który zamierzano ukraść na szkodę Polski i obywateli przy udziale Radia Maryja i księdza Tadeusza Rydzyk.

Osobiście rozmawiałam na tzw. ewangelizacji z KZ z człowiekiem, który miał łzy w oczach, mówił że pochodzi z rodziny recydywistów, którzy muszą wykonywać zlecenia rządu czego nie mógł wytrzymać mówiąc, że płakał w lesie modląc się do Boga o zmianę położenia” czyli rządu.

W Nowym Jorku podstawiono pana Szewczyka z PZPR do finansów jak i pana Karcz w PKO SA w Warszawie a pod Bogusława Krasuskiego byłego teścia męża podstawiono Bogusława Kott byłego dyrektora Ministerstwa Finansów i twórcy BIG Banku SA co połączono z Pauliną Kotta żoną Ministra Sprawiedliwości Z. Ziobro za którego wstawiono Dariusza Kot, który w Opatowie podał się za carewicza.

Str 47

„Wiedziałem, że ma on bezpośrednie kontakty z J. Kaczyński i grupą PC. Reakcja Andrzeja była taka: „słuchaj my jesteśmy bardzo zajęci, musicie to sformułować krótko, jeśli chcecie, żeby tekst był przeczytany” wtedy po raz pierwszy zorientowałem się, ze działacze polityczni nie interesują się sprawami merytorycznymi, że są zajęci jakimiś swoimi rozgrywkami, a sprawy merytoryczne trzeba dla nich formułować na tyle krótko, żeby mogli się z nimi zapoznać w ciągu minuty czy dwóch. Było to doświadczenie smutne, ale potwierdzone przez cale następne miesiące walki o zapoznanie z tą sprawą tzw. władzy. Dostarczyliśmy więc Urbańskiemu następującą notatkę roboczą, którą obiecał natychmiast przekazać Jarosławowi Kaczyńskiemu: Sprawa dotyczy rabunku Polski i nielegalnych operacji finansowych pogarszających sytuację dłużnika- Polski.”

Nasze pisma są długie i merytoryczne co powoduje brak logicznego myślenia i analizy faktów przez rzad polski, który zajmuje się pozorowaniem i dyrektywami odgórnymi jak ukraść pieniądze , a nie jak odebrać należny podatek po zwrocie mienia i zlikwidować zadłużenie kraju bez mordowania ludzi do działów spadku. Dawniej arystokratyczne rodziny zawierały związki małżeńskie, aby zapobiec wojnie, a dziś Kościół katolicki posiada dwoje moich dzieci, z których dzieci z gwałtu oraz in vitro są sprzedawane jako moje wnuczki z carskim DNA dla elit światowych i papieża do ukrycia minionych zbrodni i kradzieży tworząc z papieża monarchię absolutna do zarządzania naszym mieniem przez podanie się jako mojego dziadka podstawionego jako dług. Mój dziadek Franciszek Jan Mazurek nie miał żadnego długu, ani Franciszek Bocheński, pod których podstawiono papieża Franciszka i długi Watykanu, który nie ma prawa używać moich dzieci i wnuczków do spłacania swoich długów. Moje dzieci są wolnymi ludźmi i nikt nie ma prawa ich zniewalać

Sędzia Wojciech Pruss razem z lekarzami psychiatrami w rozpędzie fałszywych spraw zapomnieli się, że mój ojciec Józef Ludwik Bochyński był prawdziwym arystokratą w urodzenia, a nie fałszywą podróbką przez masonerię wykreowaną na Wawelu, gdzie skradziono miecz paradny.

W bankach w Polsce są wprowadzone nasze pieniądze i zakupione banki co oznacza, ze nie mamy żadnych długów. Rząd polski blokuje dostęp do funduszy wymyślając próby morderstwa i okaleczenia w celu ukrycia dokonanych kradzieży i fałszywych akt medycznych.

Dziwnym faktem jest, że dla mojego ojca nie oddano mienia określając, że nie ma możliwości prawnym przy jednoczesnym zwrocie Rudy Malenieckiej, jednocześnie skazując mojego męża Jerzego Kaźmierczyk, który otrzymał prawo do dziedzictwa rodowego ze mną bez rozliczenia finansowego ze skarbem państwa, którego nasza rodzina ma w posiadaniu udziały co oznacza, że roszczenia w SO Toruń IIK 164/11 było wytworzone w celu ukrycia wyprowadzonego mienia dla fałszywych spadkobierców przez kredyty. Zgodnie z ustawą Bieruta Sąd ma obowiązek zwrócić każdy pałac w Polsce i po 5o- hektarów wokół przy każdym z pałaców co powoduje bezzasadność roszczenia wobec męża i jest wyrazem bezczelności Bohdan Żakiewicz i sędziów.

Z poważaniem
Bożena Bochyńska-Kaźmierczyk
mgr inż. mech. Jerzy Kaźmierczyk

About thetimesofpoland

Historia rodziny carskiej w Polsce od 1918 roku do 2015 roku. Judy Lew główny herb rodu
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

