Ujawnienie tajemnic Kościoła Katolickiego wolnością Narodu Polskiego

Starachowice na 23.08.2016

Bożena Bochyńska-Kaźmierczyk z domu Bochyńska
mgr inż. mech. Jerzy Kaźmierczyk

Zamieszkanie:
ul. Nad Kamienną 25
Zameldowanie:
ul. Bohaterów Westerplatte 1/1
27-200 Starachowice

Prezydent Rzeczypospolitej Polskiej Andrzej Duda
Minister Sprawiedliwości Z. Ziobro

Zamiana pełnomocnika Bohdana Żakiewicz na Jose Tarnowski z Posados w celu podstawienia Benedykta XVI na Wawel jako powrót papieża do Polski.

Przed laty wykupiłam domenę od Piotra Nowak nazwa.pl na Bożena Bochyńska i umięśniłam skan listu Josef Tarnowski do mojego dziadka Brunona Bochyńskiego, który miał wszystkie dokumenty do wyjazdu do Argentyny. W liście Josef Tarnowski informował dziadka, aby sam nie przyjeżdżał, ale z rodziną ze względu na warunki. Wykazał swój majątek, który sprzedał w okolicach Łodzi i proponował spieniężenie majątku mojego dziadka, który obecnie ukradł rząd polski próbując nas zabić i niszcząc moją firmę , która dostała dotacje z PFRON , którą przejęłam od mojego byłego męża Dariusza Pióreckiego i sprzedałam dla Jerzego Kaźmierczyk. Jest to spółka SOF-ART Sp. z o.o. dawny producent mebli tapicerowanych. Zanim sprzedałam zwróciłam się do szeregu firm meblowych w Polsce o wejście kapitałowe bądź przejęcie całości spółki. Spowodowało to, że gdy znalazłam kupującego mgr. inż. Jerzy Kaźmierczyk sprzedałam firmę SOF-ART Sp. z o.o. jako 97% udziałów i 3% jego siostrze Wioletcie Wiatrowskiej poprzez pomoc firmy Olgi Golby w Kielcach wskazanej przez PFRON. Zastanowiło mnie z jakiego powodu pani Olga Golba pobrała kilkukrotnie skan Dowodu Osobistego od od Jerzego Kaźmierczyk co nie ma uzasadnienia w spółce. Pani Olga Golba stwierdziła, że dokumenty są jej potrzebne do wprowadzenia informacji do sądu. Działania pani Olgi Golby doprowadziły do powielenie spółki na trzy firmy i podmiany zarządu wprowadzając błędy pisarskie w dwóch pozostałych co ukryło kradzione pieniądze przez windykacje PPH APE-Jerzy Kaźmierczyk czyli zwykłe okradanie.

Wyszłam za maż za Jerzego Kaźmierczyk 28.06.2008 roku czyli nowego właściciela SOF-ART Sp. z o.o. co spowodowało podmianę jego danych na byłego męża Dariusza Pióreckiego, który po rozwodzie zmienił nazwisko na Dariusz Kornaszewski i ożenił się z Ewą Machowską z domu Niewczas sekretarką Urzędu Skarbowego, która udawała mnie pod danymi Bożena Piórecka zamieniona na Bocheńską z domu na Zakopane, a byłego męża podstawiono pod dane Dariusz Dąbrowski i Dariusz Bochyński. Spowodowało to skazanie mojego obecnego męża Jerzego Kaźmierczyk przed naszym ślubem, gdyż wykazał środki rodowe mojej rodziny na podstawie Oświadczenia Woli mojego taty, które przekazał nam mój ojciec Józef Ludwik Bochyński 28.06.2006 roku. Sąd Starachowice upozorował ,że mój ojciec Józef Ludwik Bochyński zmarł w 2006 roku, aby wykorzystać przeniesienie ciała Marii Fiodorowny żony Aleksandra III zmarłej 13.10.1928 roku w Danii do St. Petersburga do podstawienia Oświadczenia Woli mojego taty Józefa Bochyńskiego dla mnie i męża Jerzego Kaźmierczyk do działu spadku dla Marii Władimirowny i osób na pogrzebie w St. Petersburgu w 26.09.2006 roku w Soborze Św. Piotra i Pawła.

Mój tata zmarł 21.04.2007 roku co próbowano ukryć jako windykacje przez Invest Bank. Wykorzystano spółki męża Jerzego Kaźmierczyk do działu spadku na carski mieniu dlatego ukryto SO Kielce IXKa280/12 którą to sprawę wygrałam, a która obecnie została wykazana w SR Kielce IXK131/11 co połączono jako SR Kielca IIIK131/11, aby powielić jedną i tą samą sprawę. W Sprawie SR Kielce IXK 131/11 złożyłam wniosek z danymi osób na świadków jak Kazimierz Bania i Marian Budka na okoliczność wykazania mojego DNA jako carskiej rodziny, gdyż pan Kazimierz Bania występujący w Szwajcarii jako Kugel sprawdził w Rosji mojego DNA, które wykorzystano dla Marii Woroncowej, aby pozorować opiekę Miedwiediewa nad dziećmi W. Putin pozorujać małżeństwo homoseksualne o czym poinformowano mnie w Szwajcarii. Dlatego Ludmiła Putin określiła, że jej prawdziwy mąż nie żyje i nie wie co będzie z jej dziećmi. Powodem jest, że DNA Marii Woroncowej będzie miało DNA zgodne z jej siostrą Zuzanną Maksalon co spowodowało usunięcie W. Putin, aby pozorować Marię Woroncową na matkę Zuzanny Maksalon. Zuzanna Maksalon to córka Anny Marii Pióreckiej z W. Putin czyli mojej skradzionej córki, którą więzi Kościół katolicki podobnie jak Michała Pióreckiego. Po wprowadzeniu Marii Woroncowej i Zuzanny Maksalon miała nastąpić likwidacja całej piątki moich dzieci i moich wnuczków , które traktowane są jako dzikie latorośle, które zamierzano ściąć.

Powielono tożsamość mojego męża Jerzego Kaźmierczyk na trzy osoby i podstawiono jedną jako męża Marii Woroncowej i ojca Zuzanny Maksalon, gdyż wykazane będzie DNA książąt Radziwiłł zgodnie z innymi dziećmi z pierwszego małżeństwa Jerzego Kaźmierczyk w celu podstawienia pod paszporty dzieci Adama Kaźmierczyk, Pawła Kaźmierczyk i Ewy Kaźmierczyk w Banku UBS AG w Szwajcarii, druga tożsamość miała służyć do wprowadzenia pełnomocnika Bohdana Żakiewicz zamienionego na papieża Benedykta XVI co powoduje, ze papież Benedykt XVI zlecił wydanie nakazu odbycia kary więzienia dla Jerzego Kaźmierczyk 30.08.2016 w Piotrkowie Trybunalskim na wniosek SO Toruń IIK 164/11 mimo kasacji i przywrócenia sprawy w SA Kraków IIAKo 67/16 naruszając prawo polskie.

Bohdan Żakiewicz i Piotr Waydel otrzymali od nas pełnomocnictwo, gdzie widnieje adres Nad Kamienna 25 , Starachowice czyli działka 29 czyli ta sama, która znajdowała się pod garażem na ulicy Bohaterów Westerplatte 1/1, którą chciał ukraść komornik przez licytację podstawiając Helenę Surma, a mnie sędzia Wojciech Kucharski skierował na ulicę Bohaterów Westerplatte 1/1 jako miejsce eksmisji z ulicy Nad Kamiennej 25 , gdzie dokonano przestępstwa i moje dane nie mogą być usunięte. Mimo to sędzia wydał wyrok o zapłacie ponad 50.000,- na moją rzecz i siostry a adwokat wysyła mnie na Jasną Górę po te pieniądze co oznacza podstawienie Kościoła czyli papieża Benedykta XVI na nasze mienie. Bohdan Żakiewicz i Piotr Waydel nie uznają papieża Franciszka z otrzymanych informacji bezpośrednio wykazali przepis do obalenia papieża Franciszka i podstawienia Benedykta XVI , który miał przerwać milczenie gdyż jego dane są podstawione pod Josef Tarnowski z Posados z Brazylii. Dlatego przy papieżu znalazło się dwóch Tarnowskich z Zakonu Maltańskiego podstawionych pod Bochyńskich pod mienie mojego ojca Józefa Bochyńskiego, którego dane są usuwane i zamierzano zastąpić Jozepf Ratzinger jako Coburg, aby przejść na Niemcy mając moje wnuki w ręku Kościoła katolickiego.

Aby dokonać oszustwa dokonano wejścia na moje działki i upozorowano w 2016 roku sprawę spadkową jako licytacje komornika na PLUS BANK, z którym nie mamy nic wspólnego. W międzyczasie sprzedałam działkę, której sąd nie uznał sprzedaży, ale postanowienie wydał dla obcej osoby Lidii Daleszak , a mnie odciążono podatkiem za sprzedaż w celu podstawienia Marii Woroncowej w Katowicach. Z tego powodu znika darowizna mojego dziadka Franciszka Jana Mazurka dla mojej mamy Filomeny Bochyńskiej na ulicy Nowowiejskiej i pojawia się zasiedzenie co jest oszustwem, aby podstawić pod darowiznę dziadka Oświadczenie Woli mojego ojca Józefa Ludwika Bochyńskiego z 28.06.2006 roku w celu zrobienia działu spadku na Oświadczeniu Woli i podstawienie Marii Woroncowej zamieniając Zuzanny Maksalon jej siostrę na córkę. Dlatego wstawiono mojego tatę Józefa Ludwika Bochyńskiego , który nie otrzymał tej działki od swojego teścia, ale upozorowano dział spadku w 2007 roku na tej działce na moim tacie Józefie Bochyńskim co połączono ze sprawą mojego męża Jerzego Kaźmierczyk w SO Kielce IIIK 207/07 i spółką MARMOROC-POLSKA Sp. z o.o. i SOF-ART Sp. z o.o. jako dział spadku pozorując brak zapłaty po raz wtóry i podając skarżącego Czesława Daleszak za właściciela działki podstawionego pod Czesławę Wojciechowską co połączono z Bohdanem Żakiewicz, który zamierzał wprowadzić Józefa Ratzingera jako dziadka Zuzanny Maksalon spadkobiercy po żyjącym Jerzym Kaźmierczyk . Wykorzystano skrót ks. jako książę zamieniając na słowo ksiądz. Wpisano Józef Ludwik Bochyński jako Josef Tarnowski i podstawiono Władysława Tarnowskiego, który został zastrzelony przez księdza, który był wpisany jako zaginiony w czasie wojny więzień obozu koncentracyjnego pozorując, że przeżył i był sparaliżowany do pasa nie mając dzieci w Niemczech. Według kolejnych informacji ożenił się z Niemką, aby pozorować małżeństwo z Elżbietą Barbarą Bochyńską, która wyjechała do Niemiec po czym, podstawiono dwóch braci Tarnowskich na Kanadę udających synów hrabiego Tarnowskiego.

Z tego powodu mój tata znika i pojawiają się Tarnowscy, którzy są rodziną Bruno Mazurkiewicza tłumacza gestapo w Palace Zakopane i podstawiono Ludmiłę Mazurkiewicz Harcmistrz Polski Ludowej w miejsce Ludmiły Putin sponsorując zakład psychiatryczny w Łodzi, im. profesora Mazurkiewicza.

Z tego powodu działy spadku dokonywane są na firmach męża Jerzego Kaźmierczyk co ukrywa reaktywację COP i fałszywy krąg spadkobierców, który zastawił polską ziemię. Wykorzystano moje starania o ratowanie firmy SOF-ART Sp. z o.o. przed 26.03.2003 roku przed jej sprzedażą, gdy składałam oferty do różnych firm meblowych w Polsce o możliwości inwestycji .Spowodowało to zastawienie ziemi do ukrycia wyprowadzonego mienia rodowego naszej rodziny co zamierzano ukryć licytacją mojego adresu na Bohaterów Westerplatte 1/1 , gdzie pod tym numerem znajduje się mieszkanie działka oraz garaż z komórką co zostało podzielone potajemnie i komornik wpisał firmę SOF-ART Sp. z o.o. oraz Piotra Główkę z moim mężem Jerzym Kaźmierczyk, aby podstawić zarząd po sprzedaży firmy na mój dom. Dlatego znika NIP firmy i pojawia się niezgodność PESEL w Sądach, aby pod różne sygnatury podstawić służby wojskowe, które miały wejść na Kraków i dlatego męża Jerzego Kaźmierczyk ponownie skazano, aby oskarżyć nas zamieniając nam małżonków i dorabiając uszkodzenie ciała, aby wykazać inne osoby przez opinie psychiatryczne co udowodniła prokuratura w Tomaszowie Mazowieckim do której Bohdan Żakiewicz wytworzył zamianę sprawy jego długu w SO Częstochowa INc 44/09 na Pc 44/13 , gdzie Bohdan Żakiewicz podał się za mojego męża, a w drugiej 2Ds 207/13 pan Czesław Daleszak, który pracuje dla Kościoła. Zamiar podstawienia za Bohdana Żakiewicz papieża Benedykta XVI powodował, że papież Benedykt XVI zamierzał mnie zamknąć z zakładzie psychiatrycznym w celu zamiany na moją córkę Anne Marię Piórecką w celu zamiany na Marię Woroncową i zamierzano ukryć istnienie mojej rodziny przez Kościół katolicki.

Dlatego mojego męża Jerzego Kaźmierczyk zamierzano zlikwidować w zakładzie karnym pozorując samobójstwo, gdyż zamierzano podstawić za niego mojego ojca Józefa Bochyńskiego zamienionego na Josef Tarnowski za którego miał wystąpić Joseph Ratzinger, a w drugiej tożsamości W. Putin, aby wykazać Zuzannę Maksalon za wnuczkę oraz w trzeciej tożsamości za Jerzy Kaźmierczak jako ojciec Zuzanny, aby przejść na Niemcy jako rodzina Kanclerz Niemiec Angeli Merkel podstawionej na Pałac w Starachowicach pozorując , że miała dziecko z W. Putin, gdyż takie dane umieszczono w Banku UBS AG.

Dlatego zamierzano mnie pobić na zlecenie Kościoła i służb wojskowych, które wprowadziły swoich spadkobierców po moich rodzicach , aby podmienić rodzinę na służby wywiadu w systemie 0,1,2 wstawiając żyjące osoby pod martwe dusze. Miały one wystąpić w Krakowie za męża podmieniając mu żonę, gdyż już wydano miecz paradny dla państwa Tarnowskich co musiało być za zgodą papieża Benedykta XVI czyli Jozepf Ratzinger, który z tego powodu nie spotkał się z nami. List Josef Tarnowski do mojego dziadka Brunona Bochyńskiego umieściłam w internecie i wykazałam w gminie Ruda Maleniecka i innych miejscach.

Podstawiono krąg spadkobierców pod mienie mojego dziadka i zamierzano ukryć podstawienie sklepów meblowych w miejsce SOF-ART Sp. z o.o. pozorujać , że mają udziały w kapitale dłużnym co nie było faktycznie zrealizowane ale potajemnie przez służby wywiadu do kradzieży pieniędzy z depozytów carskich i książąt Lubomirskich czyli mojej babci.

Wykorzystano moje oferty do firm RELAX, MEBLOTEX, KLER, FORTE, gdzie w tej ostatniej twarzą firmy był Aleksander Kwaśniewski. W firmie Witek w Krakowie byłam osobiście co wykorzystano, aby podstawić Małgorzatę z domu Kwaśniewską bankiera lewicy w Szwajcarii pod pana Vogel mordercę staruszki ułaskawionego przez Aleksandra Kwaśniewskiego, którego przerobiono na Bochyńskiego w Szwajcarii i podstawiono jako rodzina Heleny Surma udającej Helen siostrę pani Marii Władymirowny podstawionej pod Marię Woroncową jako spadkobiercę po żyjącym Jerzym Kaźmierczyk na Oświadczeniu Woli mojego taty Józefa Ludwika Bochyńskiego. W Polsce wykreowano Józefa z matki Vogel, który miał dwie siostry w tym Helenę odnosząc się do terenów Rurykowiczów. Podstawiono moje oferty na Kraków pod sklep Witek, aby połączyć z Małgorzatą z domu Kwaśniewską, która miała zastąpić rodzinę Krzemińskich czyli Wojciecha , Witolda i Katarzynę podstawioną pod Katarzynę Kaźmierczyk na Ostrowiec Świętokrzyski pierwszą żonę mojego męża Jerzego Kaźmierczyk zamieniając na Katarzynę Kędziora z domu Krzemińska na z domu Kędziora, aby podstawić pod ciocię jej męża Bogusława Kędziora na Anglię skąd otrzymał spadek. Wykorzystano fakt, że Katarzyna Kaźmierczyk jest wnuczka księcia Krzysztofa Radziwiłł i wykaże DNA w tej linii wspólne z Zuzanną Maksalon(Putin) i moimi dziećmi i siostry wykazując za rodzinę W. Putin co połączono z Marią Woroncową ukrytą przez podstawienie za spadkobiercę po żyjącym Jerzym Kaźmierczyk mojej siostry Beaty Marii Idziak w Katowicach jako dłużniczki dla Marii Woroncowej(Putin) w celu przejęcia pieniędzy przez W. Putin.

Dalszym celem było podstawienie W. Putin i Angeli Merkel jako dziadków Zuzanny Maksalon spadkobiercy po Jerzym Kaźmierczyk zamienionym na Jerzy Kaźmierczak w celu podstawienia za męża Zuzanny Maksalon osoby Lidera Światowego co miało być przedstawione jako oddanie władzy po czym nastąpiłoby ujawnienie prawdy i prześladowanie Kościołów chrześcijańskich.

Ukrycie istnienia moich rodziców stało się priorytetem Kościoła katolickiego co oznacza, że prawda jest uznana obecnie za chorobę psychiczną i dlatego niszczeni są ludzie, którzy posługują się prawdą. Pismo Święte wykazuje treść, że lepsze są osoby, które kradną niż te , co stale się kłamstwem posługują, choć obie odziedziczą zgubę. Działanie Kościoła katolickiego jest uznaniem bezradności wobec zła, co powoduje przyjęcie warunków odrzucających łaskę i zbawienie Jezusa Chrystusa. System pozorowany jest na czystość, dokładność i uczciwość bez miłości Chrystusowej i łaski , ale oparty na kabale babilońskiej, którą wprowadzili tam Żydzi, która prowadzi do samozniszczenia Kościoła. Nikt tego by nie przeżył, gdyby Bóg nie skrócił tego czasu, gdyż z uczynków zakonu nikt zbawiony nie będzie, ale z łaski.

Prawda nie jest osądzaniem drugiego człowieka, ale wykazaniem rzeczywistości co powoduje samo w sobie, że sumienie samo osądza tych ludzi, którzy się uwikłali w kłamstwo. Jest to powodem planu naszego zabicia, aby nie wyszło na jaw istnienie naszej rodziny cesarskiej i dlatego papież Benedykt XVI prowadzi politykę wojny co jest równoznaczne z wprowadzaniem faszyzmu, który miał na celu czystość rasy, a jest obecnie wprowadzany przez kabałę przez zakłady przemysłowe jako reaktywacja wprowadzając swoich ludzi i podmieniając dane osobowe przez zakłady psychiatryczne jako sposób eliminacji ludzi niewygodnych kryjąc brak Ducha Świętego w Kościołach.

Z poważaniem
Bożena Bochyńska-Kaźmierczyk
mgr inż. mech. Jerzy Kaźmierczyk

About thetimesofpoland

Historia rodziny carskiej w Polsce od 1918 roku do 2015 roku. Judy Lew główny herb rodu
This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

