ROZLICZENIE SKARBU PAŃSTWA

Doszło do skazania mojego męża aby wstawić obcych ludzi za krąg spadkobierców do finansowania elektorami na Białorusi w Ostrowcu idąc na Ostrowice Świętokrzyski na Katarzyna Kaźmierczyk pierwszą żonę mojego męża Jerzego Kaźmierczyk i podstawiając mecenas Katarzynę Boroń- Broda pod Stanisława Broda na działkę czyli pod męża córki Apolnii Kuźbik zwanej Bolą gdyż podstawiono ja pod Bolesławę Bochyńska z domu Podczaska, aby pozorować, że miała syna Brodę Stanisława postawionego pod Stanisława Lubomirskiego i Stanisława Zalewskiego podmieniając dane przez pomyłki pisarskie i podstawiając firmy mojego męża i jego skazując i podstawiając Janinę i Stanisława Pikul na Tarnów, aby pozorować spadkobierców do kradzieży mienia jako błogosławieństwo kościoła niszcząc godność i decyzję moich rodziców i dziadków usuwając moich rodziców i podstawiając fałszywy krąg spadkobierców prze rząd na nasze mienie i nasze dane z siostrą podstawiane są do kradzieży mienia i są usuwane z systemu, aby podstawić oszustów i przebierańców z loży masońskiej z Wawelu udających arystokratów a opartych na kradzionych dzieciach i wnuczkach przez kościół i rząd, który zamierzał nas zlikwidować co już jest widoczne w genealogi Podczaskich usuwając nasze dane, czyli moje i siostry i naszych rodzin, aby dokonywać kradzieży naszego mienia za zgodą kościołów czyli już Żydów udających chrześcijan, nie uznających łaski Jezusa Chrystusa i mordujących ludzi niepotrzebnych dla ich kabały. Z Franciszka Jana Mazurek podmiana nasteruje na Franciszkę Bocheńska pod Włochy, czyli oszustwo aby podstawić Brunona Bochyńskiego jako Bruno Mazurkiewicz i Ludmiłę Mazurkiewicz pod Ludmiłę Putin aby wykorzystać moje wnuczkę Wiktorię córkę mojego syna Adama Kornaszewskiego, oraz wnuczki z gwałtu moich dzieci dla genealogii pustych elit opartych na kłamstwie, gwałcie i grabieży naszego mienia a pozowanych na autokratów. W Krakowie miel podstawiono Barbarę i Jerzego Bochyńskich aby pozorować, że mój tata i mama cokolwiek otrzymali za życia,co jest oszustwem i bezprawiem, gdyż do końca byli gnębieni i nachodziła ich policja i ABE, gdyż ukryto potajemnie wyprowadzane mienie moich rodziców i wprowadzono rząd do kradzieży mienia, aby ukryć wyprowadzanie mienie na fałszywy krąg spadkobierców, czego moi rodzice sobie nie życzyli. Prada to również niszczenie moich dziecko i rodziców co ma być ujawnione i to jak żyją ich dzieci i wnuki , a nie udawać dobrych po ich śmierci doprowadzono do śmierci czyli faktycznie ich zabito, gdyż byli uczciwymi ludźmi. udając że moi rodzice cokolwiek otrzymali, podczas ich okradania do końca życia, aby to ukryć mamę przerobiono na Bocheńską z domu w celu podmiany genealogii aby przez Herb Leliwa przejść na Tarnów i podstawić pod Rawicz przez kolejnych oszustów udając wierzących ludzi. Za mnie i moja siostrę zamierzano wprowadzić Jerzego Bochyńskiego -uchodzącego jako brat a mojego ojca nie mającego prawa do dziedzictwa rodowego, gdyż on był w służbach wywiadu ni nie nazywał się naprawdę Bochyński ale Kaźmierczak. Dlatego wystawił mojego męża na więzienie, aby dokonać ukrycia niszczenie moich rodziców i nas ich dzieci oraz wnuków wydając na zniszczenie, aby podstawić elity wykreowane przez masonerię zabronioną w kościele a akceptowana i wprowadzona przez Kaczyńskiego, a nas zamierzając nas usunąć z historii i prześladować, gdyż dokonano bilionowego wyprowadzenia Polskiej ziemi i naszego mienie, przez działanie fałszywych elit wywiadu i zamierzano zlikwidować nasze rodziny, aby wprowadzić Katarzyna Jarczyk z domu Bochyńska córkę Jerzego Bochyńskiego, jedynaczkę, i dlatego moją siostrę przerabiają za jedynaczkę a mnie usuwają przez oszustw w sądzie w Starachowicach. Podczascy zawłaszczyli herb Rawicz aby ukryć kradzieży dokonane na mojej rodzinie i mordy mają ale są gdyż byli prawdziwi Podczascy herbu Rola wymordowani w 1905roku na Kole w Warszawie w 1905 roku. Rawicz to herb mojego ojca, który jedynie miał prawo do posługiwania się nim, a pod niego podstawiono Jerzego Bochyński który oddał herb mojego taty dla Kaczyńskich i Brzezińskich podstawionych pod odlewnika Feliksa Maksalon wykorzystanego przez jego dzieci po jego śmierci do podstawienie pod mój dom i pozorując go na moją rodzinę na ulicy Nad Kamienna 25 w Starachowicach wcześniej Pasternik 31. podstawiając Waldemara Maksalona za właściciela domu mojej babci i podstawiając przez Urząd Miasta Starachowice, podatki pod mojego dziadka 10 lat po jego śmierci, czyli Franciszka Jana Mazurka czyli hrabiego Jana Tarnowskiego, na ten adres, aby podstawić pod Franciszka Bocheńskiego,syna Faustyna Bocheńskiego czyli cara Aleksandra III. Franciszek był ojcem Brunona Bochyńskiego w archiwum występującego jako Marian Bochyński i podstawiono do oszustwa Mariana Bochyńskiego występującego jako jego syn, a upozorowanego na Brunona do kościoła katolickiego jako Marian , aby pozorować że dziadek Brunon to Bruno Mazurkiewicz i podstawiając dzieci Mazurkiewicza jako Tarnowskie, aby podstawić pod drugiego mojego dziadka gdyż DNA nasze wykaże jedno i drugie a drugiego mojego dziadka Franciszka Jana Mazurka występującego również jako Mazurek Jan w Kościele podstawić również za Bruno Mazurkiewicza jako jedno a nas zmierzano zamordować i nasze dzieci aby kościół i rząd mógł kraść i upozorować dziadka, Brunona jako Mariana wpisując , że do końca był księdzem i podstawiając na Misję we Fryburgu pozorując , że miał nieślubne dzieci i dlatego cofnąć pokolenie i pozorować inne rodziny do kradzieży deportów w bankach i ziemi a mojego pradziadka i dziadka, ze strony mojego ojca. Upozorowano, że Maksalon budował dom i dorobiono opinie psychiatryczne prawdziwej rodzinie, aby dorobić dla Barbary Bochyńskiej z niemieckiej rodziny podstawionej pod wymordowany ród Małachowskich za jako Bocheński i dlatego w Katowicach kradziono z konta BANKU Śląskiego i pieniądze na moją matkę po jej śmierci ze Starachowic pozorując, że żyje na wózku inwalidzkim i podstawiając sędzinę Barbarę Bochyńską do kradzieży naszego mienia. Podstawiony jej mąż Bochyński naprawdę nazywał się Kaźmierczak i dlatego w Toruniu tak sfabrykowano nasze dane do naszego doniesienie i podmieniono aby męża skazać na jego dane ni szcząc mojego ojca i naszą godność przez Sąd w Toruniu, a co oznacza, że to oni kradli mienie i prali pieniądze, a nas nękano przez lata skazywano oraz nękano moich rodziców do końca życia. Tak sfabrykowano dane w Archiwum w Radomiu skąd finansowano II Wojnę Światową przez kradzież depozytów mojego ojca i matki nigdy im nie udostępnionych i ziemi wcześniej należących do mojego dziadków. Herb ROLA należał do szlachetnych ludzi Podczaskich zamordowanych na Kole w Warszawie i podstawiono służby pod nich Podczaskich przez Nowy Jork, które podały się za rodzinę i szantażowały mojego ojca, gdyż udawali Podczaskich podstawiając się pod herb Bochyńskich Rawicz. Dlatego oddali nie ich herb Rola, gdyż nie był ich rodziny a Rawicz był potrzebny do ukrycia mordów na mojej rodzinie i kradzieży mienia, oddanego dla oszustów podszywających się pod herby naszej rodziny jak Śreniawa mojej babci księżnej Lubomirskiej, spalonej w Kruszynie w jej majątku i gdzie zamordowano również jej ojca księcia Stanisława Lubomirskiego. Podczaskim jedynie chodziło , o ukrycie kradzieży mienia i morderstwa SS i innych służb wywiadu a nie o honor który jedynie mieli moi rodzice, dla których ich dzieci i wnuki były skarbem od Boga, a który wyrzucono w błoto dla niskich pobudek kradzieży i fałszu. Zamieniono symbol niebieska krew , za kolor niebieski wstawiając już dla masonerii taki Rawicz którego nie było, jako symbol ich oszustwa. Biały Rawicz to symbol Polski, a czerwony od Grodów Czerwieńskich, prawdziwa historia stała się śmieciem narodu polskiego i hańbą dla przyszłych pokoleń. W Toruniu polscy politycy w sądzie wykazali się skrajną nieodpowiedzialnością skazując mojego męża Jerzego Kaźmierczyk w dodatku powtórnie za ten sam rachunek jako 300.000 złotych (trzysta tysięcy złotych) w imieniu Skarbu Państwa, za którego występował Bohdan Żakiewicz obywatel USA. Skarb Państwa jest nam dłuży 68 miliardów USD, dla naszej carskiej rodziny, co wyliczyła Gmina Żydowska z Nowego Jorku, dla której pracuje Bohdan Żakiewicz, który zaskarżył mojego męża, jako Skarb Państwa, a co oznacza, że USA jest właścicielem Polski a mianowicie Gmina Żydowska piorąca nasze pieniądze na giełdzie.
Zaskarżenie męża mgr inż. mech. Jerzy Kaźmierczyk w Sądzie Okręgowym w Toruniu sygnatura akt II K 164/11 i II K 197/10, jest podstawienie służb czyli nowych elit jako Jan Lubomirski i Jerzy Lubomirski, za mojego męża Jerzego Kaźmierczyk podstawiając również  Jana, a wyrok dla mojego męża miał wyegzekwować nakaz zapłaty dla Skarbu Państwa 300 000 złotych przez licytacje mojego mienia w Starachowicach aby ukryć kradzież 68 miliardów USD, długu Skarbu Państwa, który powinien oddać nam pieniądze którymi dziadkowie sponsorowali Polskę a dziś polski rząd próbuje nas zabić aby ukryć mordy i kradzieże na naszej rodzinie i naszym mieniu. Skazanie męża i zakaz prowadzenia działalności przez pięć lat powoduje konieczność natychmiastowego zwrotu przez Polskę 68 miliardów USD celem rozliczenia się.
Zabrano nam pieniądze aby wstać na grobie moich rodziców Bochyńscy w celu pozorowana Maksalonów i Mirowskich dla Myszkowskich oszustów z ORSA, za Bochyńskich przez wstawienie grobu dla moich rodziców bezprawnie przez Jerzego Brunona Bochyńskiego, co oznacza znieważenie moich rodziców. Jerzy Bochyńskie posługiwał się mojego męża firmami gdy mąż przybywał w areszcie i obecnie dlatego go ponownie skazano w Toruniu aby ukraść pieniądze na finansowanie elektrowni atomowej na Białorusi w Ostrowcu, podstawiając Ostrowiec Świętokrzyski w Polsce.

Usunięto drugie imię mamy , aby podstawić jako Jadwiga dla Kaczyńskich do kradzieży mienia. Nowe elity żerują na mojej rodzinie.

About thetimesofpoland

Historia rodziny carskiej w Polsce od 1918 roku do 2015 roku. Judy Lew główny herb rodu
This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

