Papież Franciszek to Afera Warszawskich nieruchomości i 150 lat jego życia pod Wilków na Lubelskie oraz w Tarnowie i w Rzeszowie

 

 

Szanowny Państwo

Informuję  o szczegółach wyprowadzenie pieniędzy   i terenów w Warszawie i Tarnowie, Rzeszowie i innych miejscach  w tym przez moje konta bankowe  udaremniając na dostęp do naszego mienia i wpisując długi po pobierania pieniędzy przez  kościół katolicki. W związku z moją sprawą, którą wygrałam w Sądzie Okręgowym w Kielcach  IX Ka 280/12 prowadzoną przez Sędziego Tomasza Nowak, nie ma możliwości roszczenia w sprawie firmy SOF-ART Sp. o.o.. Podmieniono moje  dane osobowe Bożena Bochyńska-Kaźmierczyk na Bożena Piórecka, a mojego męża Jerzego Kaźmierczyk zamieniono na Jerzy Piórecki i tajnie  nas skazano w Sądzie Rejonowym Kielce w 2014 roku, o cz6m nas poinformowano w PFRON Kielce sygnatura akt III  K 131/11 i IX K 131/11. Akta tych spraw podstawiono do Torunia do sprawy 164/11 podmieniając dane mojego męża Jerzego Kaźmierczyk w wypowiedzi słownej na Jerzy Kaźmierczak natomiast moje dawne dane Bożena Piórecka zamieniono na Dariusz Kaźmierczak,  co ukryto przez sprawę Ko336/13 Sądu Rejonowego w Starachowicach  co wykazała Prokuratura Starachowice. Sądzie Wojciech Pruss posłużył się fałszywą opinią psychiatryczną dla mojego męża Jerzego Dariusza Kaźmierczyk,  w której  bezprawnie oszkalował mojego ojca, Józefa Ludwika Bochyńskiego. Określono,że sędzia otrzymał ogromne pieniądze, aby dorobić fałszywe opinie dla nas i naszych rodzin. Opinia psychiatryczna w Toruniu do ukrycia podstawienie cofniętej potajemnie czyli prowadzonej nielegalnie sprawy SR Kielce III K  131/11 oraz IX K 131/11 które włączono bezprawnie do sprawy w Toruniu SO II K 164/11 podmieniając dla mnie tożsamość kobiety na mężczyznę Dariusz Kaźmierczak i dla męża na Jerzy Kaźmierczak i  ukrywając podstawienie Dariusza Pióreckiego wytworzonego przez Starachowice do ukrycia systemu  Banku Watykańskiego, który nie uznaje rozwodów i podmieniono moje dane  z polecenia Papieża obecnie Franciszka gdyż mojego tatę podstawiono  Józefa Bochyńskiego podstawiono pod jego ojca Brunona Bochyńskiego jako Józefa  Marię Innocentego Bocheńskiego, któremu dopisano imię Franciszek, w celu zawłaszczenia pieniędzy z banku na kościół aby nas całkowicie pozbawić funduszy do wycieńczenia,. Dlatego wpisano ponad 30000 osób na moje mieszkanie z garażem , aby pobierać pieniądze z depozytów jako konta charytatywne i podstawiając weksle mojego męża Jerzego Kaźmierczyk i pozorując krąg spadkobierców fałszywych na moje mieszkanie  i dom, a skazując mojego męża i nie dopisując długu mimo wielokrotnego pobierania pieniędzy, i pozorując, że rodzina w Polsce nie żyje a właścicielami naszego mienia jest rząd i kościół katolicki.  W 2011rokuja Bożena Bochyńska-Kaźmierczyk i Jerzy Kaźmierczyk podpisaliśmy dokumenty zgody przelania  z banku UBS w ZURICH -u 100 milionów EURO  z depotów mojego dziadka do Polski na moje konto w PKO zawłaszczając przez Państwo Polskie pieniądze BP w Starachowicach, co zrobiono i  upozorowano, że mam kobietę za męża i powielając moje dane na dwa a prawdziwe dane uśmiercając w systemie i podstawiając Grażynę Krupa i Grażynę Kulczyk pod kradzione mienie. Sędzia Wojciech Pruss stwierdził, że mój mąż nic nie posiada, ukrywając  akredytywy i  w tamtym czasie całą nieruchomość  i mienie firmy oraz 100 milionów euro przelanych z UBS AG do PKO BP a dostępnych dla obcych osób,  podstawionych pod nazwisko Piórecki, co miało spowodować nasze oskarżenie gdyż ukradziono mienie i próbowano nas oskarżyć zadziałania rządu i kościoła, dokonując wypłaty na konta charytatywne  na Czerwony Krzyż w Krakowie na fundację,  a windykując Jerzego Kaźmierczyk i ukrywając skradzione pieniądze na nazwisko Dariusz Piórecki za którego wstawiono mojego ojca i papież Franciszka łączą w jedno. Polska posiada udziały naszej rodziny i  ma obowiązek zwrócić bądź wypłacać dywidendę. Podmiana dokumentów w Sądzie w Toruniu była przestępstwem Prokuratora ,który krył kościół i Papieża. Zmarłe dziecko żony prokuratora Ewy Falkiewicz podstawiono pod Annę Marię Piórecka moje skradzione dziecko do kościoła, i dlatego sprawa nasze S 55 IPN nie  została prawidłowo prowadzona gdyż Prokurator Falkiewicz który prowadził sprawy z naszego doniesienia został przesunięty z Prokuratury Wojskowej do IPN Kielce po czym Kraków i dalej na Watykan a w jego miejsce przyszedł prokurator Kiełek, który ukrył podstawienie fałszywych arystokratów pod nazwiska naszej rodziny. Pani Kluczewska poprosiła o odbicie sobie fałszywego Aktu Zgonu mojego taty, gdyż wydano mi fałszywą datę w Końskich, wówczas myślałam, że IPN pobrał te dane  do celów naukowych, a co został wykorzystane do oszustw i wydania ziemi w Warszawie i Tarnowie oraz ukrycia Rzeszowa i Niezdowa, Szczekarkowa , gdzie oficjalnie urodził się mój dziadek.  Obecnie wpisano fałszywych Lubomirskich, fałszywych Tarnowskich przez Kościół Katolicki i zmierzano nas wykończyć i nasze rodziny przybierając postawę na  wycieńczenie.  Warszawa od tych terenów ma 7% podatku uczciwego od nas, podczas,gdy nas pobawiono dostępu do naszego mienia i wprowadzono oszustów przez Warszawę i Tarnów oraz Toruń i Lublin. Starachowicki Komornik  z Urzędem Miasta ,  wpisał ponad 30 tysięcy udziałów  na moje mieszkanie po moich rodzicach i próbowano dokonać przestępstwa 20 września jako licytacji aby to ukryć i aby wprowadzić oszustów na moje mieszkanie pozorując spadkobierców Warszawy i Tarnowa i wpisując nasze dane  do oszustwa, pozbawiając nas  naszych danych i wszystkiego i zadłużając na nasze dane osobowe aby skazać w celu ukrycia kradzieży i oszustwa.
Z poważaniem:
Bochyńska-Kaźmierczyk, mgr inż. mech. Jerzy Kaźmierczyk

 

About thetimesofpoland

Historia rodziny carskiej w Polsce od 1918 roku do 2015 roku. Judy Lew główny herb rodu
This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

