GRAFEN i Azoty Tarnów

Starachowice 11.09.2016

Bożena Bochyńska-Kaźmierczyk z domu Bochyńska
mgr inż. mech. Jerzy Kaźmierczyk

Zamieszkanie:
ul. Nad Kamienną 25
Zameldowanie:
ul. Bohaterów Westerplatte 1/1
27-200 Starachowice

Prezydent Rzeczypospolitej Polskiej
Andrzej Duda

Mój dziadek Brunon Marian Franciszek Bochyński ukryty jako ojciec Józef Maria Bochyński jako Rektor Uniwersytetu we Fryburgu w Szwajcarii zrobił w starszym wielu licencję Pilota. Z tego powodu można odebrać, że doszło do spotkania na lotnisku w Hawanie dwóch przywódców kościołów hierarchów kościoła Prawosławnego i Katolickiego, co można odnieść pozorowania Pilotów, czyli pozorowania mojego dziadka pilota samolotu powielonego na dwie tożsamości co jest widoczne w sprawie śmierci mojego taty powielając datę śmierci na dwie jako fikcyjny 23 kwiecień 2007 i prawdziwa data 21 kwietnia 2007r.

Zamierzano wykorzystać mojego syna Adama Kornaszewskiego przeciwko mnie i podmienić mnie na sędzinę Sergiejew na Łotwie , czyli teściową mojego syna Adama podmieniając go na Adama Sergiejew, a jej córkę podmieniając na Kornaszewską jako córkę Ewy Kornaszewskiej, czyli na byłą sekretarkę Urzędu Skarbowego w Starachowicach wówczas Ewą Machowska z domu Niewczas, a obecna żona byłego męża który po naszym rozwodzie zmienił nazwisko z Dariusz Piórecki na Dariusz Kornaszewski, co spowodowało podmianę mojego obecnego męża Jerzego Kaźmierczyk na Jerzy Piórecki, a mnie na Ewę Kornaszewską pozorując, że miałam takie małżeństwo. Podmiany dokonano w Parafii Wszystkich Świętych w Starachowicach, gdzie był chrzczony mój najstarszy syn czyli Adam Piórecki obecnie Kornaszewski. Celem podmiany, było zawłaszczenie akredytyw mojego męża Jerzego Kaźmierczyk które są cały czas aktywne i pracują w programach bankowych i wykorzystując dane syna mojego męża, z pierwszego małżeństwa Adama Kaźmierczyk podstawionego pod mojego syna Adama Piórecki, obecnie Kornaszewski dla sędziny Sergiejew, którą podstawiono do obrotu akredytywami mojego męża Jerzego Kaźmierczyk ale na Łotwie pozorując spadkobierców na Łotwie, po moim żyjącym mężu podstawionym pod nieżyjącego Sergiejew, aby pozorować mojego syna Adama na Seriwejew podstawiają go jako Adam Kaźmierczyk, aby zawłaszczyć Azoty Tarnów i Grafen dla Rosji. Spowodowało to, że podstawiono Adama dziecko z pierwszego małżeństwa Wiktorię, córkę Agnieszki z domu Krześniak pod Agnieszkę Kozłowską dawna naszą sąsiadkę, której córka mieszka w Krakowie, pani Magda Kozłowska, a którą zamierzano wykorzystać, przeciwko Polskiemu papieżowi Janowi Pawłowi II gdyż dorobiono akta w PRL aby pozorować, że miał dziecko z Magdą Kozłowską koleżanką mojej siostry ze szkoły. Magdalena Kozłowska była chrześnicą Karol Wojtyły jeszcze zanim został Papieżem. Podmieniono pokolenie, aby obecnie podstawić Magdalenę Kozłowską, córkę Agnieszki Kozłowskiej, za papieża chrześnicę,, zamieniając na córkę aby podstawić pod depozyty mojej rodziny. Zamieniono dlatego Magdalenę Kozłowską na Magdalenę Bochyńska z Katowic obecnie Jarczyk sędzinę, córkę Jerzego i Barbary Bochyńskich, aby wykorzystać moja wnuczkę Wiktorię za córkę Agnieszki Kozłowskiej, pozorując tą samą Agnieszkę i wiele związków i podstawiają alimenty, aby ukryć dzieci w kościele z moich dwojga skradzionych dzieci do kościoła, w tym Zuzannę Maksalon i drugą córkę z Markiem Kelina, pozorując na męża Agnieszki Kozłowskiej, który był szoferem u jej ojca, z stał się mężem i podstawiono do wytworzenia działu spadku wypadek szofera Władimira Putin Prezydenta Rosji, aby przejść na Rosję i podstawić Sergiejew jako męża Agnieszki i podstawiając mojego syna oraz jego dziecko na Sergiejew pozorując córkę Agnieszki Kozłowskiej.

Aby to ukryć wykorzystano sąsiada który ma córkę Zuzannę i podstawiono za nie i męża aby podstawić sfabrykowana fakturę na roboty murowe z Końskich, którą zgłosiłam do prokuratury gdy męża przetrzymywano w więzieniu, wpisując potrójne zgłoszenie, dodając fakty, że ktoś dokonuje obrotów na męża firmach i fabrykując dokumenty i podpis męża, co umorzono, ale męża skazano i podstawiono Bohdana Żakiewicz na Łotwę do pobrania pieniędzy podstawiając się za dziadka mojej wnuczki podstawionej jako córka Adama Seriejewa. Dlatego wykorzystano również drugiego mojego syna Jakuba Pióreckiego , którego sędzia zapytał jako widowni na mojego męża rozprawie, czy prokurator ma do niego pytania, gdyż wykorzystano sprawę o przesłuchanie świadka jako odrębna do windykacji przez Sąd Warszawa Praga III sygnatura akt Ko 1994/14, do V Ds 31/07, jako windykacja akredytyw na Łotwie przez Bohdana Żakiewicz na działce ul. Nad Kamienną 25, jako Przygoda, i podmieniając na do ukrycie na ul. Pasternik 25 w celu ukrycia inwestycji na SOF-ART Sp. z o.o. , jako Willa Rosochacz na Lipie Henryk Szyb, która była inwestycją do pobrania moich pieniędzy z programów w dodatku przesłanych z konta Credit Suisse w Szwajcarii mojego męża Jerzego Kaźmierczyk. Dlatego podmieniono nam małżeństwa aby dobrać się do naszych pieniędzy ze Szwajcarii i dlatego męża skazano, aby dokonać kradzieży pieniędzy wpisując zarząd SOF-ART sp z o.o., ustanowiony przez Sąd Rejonowy w Starachowicach jako Przygoda, i kryjąc to za Piotrem Główka bezprawnie wpisanym na moje mieszkanie przez komornika, którego podstawiono pod Piotra Eugster w Szwajcarii i Piotra Idziak męża mojej siostry, na moje mieszkanie, dopisując ponad 30 000 osób jako rodzina aby pobrać pieniądze z fundacji mojego męża APEX STAR w Katowicach, która miała założenie pomagać rodzinie i Polakom na Wschodzie. Wpisanie fałszywych udziałów na moje mieszkanie po moich jednych rodzicach i wpisując na 2016 rok już nową sygnaturę i na nową robiąc ponownie spadek po rodzicach pod których podstawiono mnie i mojego męża. Sprawy spadkowe była już zakończony w 2011roku jako spadek z dobrodziejstwem inwentarza, ale upozorowano za spadkobierce moją siostrę i siostrę męża po nas żyjących i podstawiono już za nich one osoby ponad 30 tysięcy osób, do kradzieży naszych pieniędzy w Polsce w Starachowicach w Banku PKO BP na moim koncie 100 milionów euro, z przelanych ze Szwajcarii z konta PPH APE Jerzy Kaźmierczyk w Szwajcarii z Credit Suisse z konta i męża w Szwajcarii dlatego skazano mojego męża a komornik miał czelność wpisać mnie z siostrą jako dłużniczki w celu kradzieży naszych pieniędzy z banku przez komornika, co jest sprzeczne z Postanowieniem Sądu, gdyż odziedziczyłam z siostrę spadek z dobrodziejstwem inwentarza i nie można przejść na moje konta bankowe ani na Oświadczenie Woli mojego taty danego za życia taty dla mnie i mojego męża , co nie dotyczy sprawy spadkowej. Do Banku PKO BP daliśmy dyspozycję, aby dokonać przelewu z UBS co zostało zrealizowane przez przelanie z zależnego banku Credit Suisse które posiada pieniądze rodowe z UBS, które zostały przelane z naszej dyspozycji jako dyspozycja przelewu 100 milionów Euro ze Szwajcarii w 2011 roku rok po śmieci mojej mamy i cztery lata po śmierci taty. Dlatego podmieniono zarząd SOF-ART Sp. z o.o. na działalność gospodarczą a PPH APE Jerzy Kaźmierczyk na Spółkę aby wprowadzić moje dane do konta w Szwajcarii, gdzie podstawiono pod dawne moje nazwisko z pierwszego małżeństwa Bożena Piórecka i adres ul. Bohaterów Westerplatte 1/1 oraz Lipie Henryk Szyb inne osoby, pod inwestycję z naszych pieniędzy i dlatego skazano mojego męża aby wyprowadzić jako dług i kryjąc podmianę rodzin i zarządów firm w celu wykazania interesu prawnego przelewu z Banku w Szwajcarii dla nas, jako rodzina dlatego wykorzystano nasze siostry. Ja z mężem dałam dyspozycję przelewu i podała numer mojego konta w Banku PKO PB, które to pieniądze są wprowadzone jako programy a Bank nie udostępnił dla mnie pieniędzy których jestem właścicielem, ukrywając przelew, aby przez Sąd w Toruniu i psychiatrów dokonać podmiany tożsamości i wprowadzić do kradzieży fałszywy krąg spadkobierców w celu zawłaszczenia mojego prywatnego konta w PKO BP, pozorując śmierć w systemie, gdyż pieniądze nie są spadkiem a Oświadczenie Woli mojego taty, również nie jest spadkiem i podlega opodatkowaniu 7% od odzyskiwanego mienia, gdyż obowiązywało takie prawo w tym czasie. Dokonano podmiany rodziny i wpisano ponad 30000 osób na moje mieszkanie jako rodzina w celu kradzieży naszego mienia i pozorowania rodziny w fundacji mojego męża APEX- STAR w Sądzie Katowicach, co spowodowało wpis udziałów na moje mieszkanie , co jest dowodem 100% przestępstwa tych osób. Na części działki ul. Nad Kamienną 25 gdzie w bankowym systemie miała być inwestycja, rośnie trawa a dokonano remontów sąsiadów do ukrycie tego faktu, oraz wystawiono Willę Rosochacz na Lipie Henryk Szyb za nasze pieniądze jako programy.

Upozorowano podział działki ul. Nad Kamienną 25, na dwie części, aby wytworzyć spadkobierców pod drugi adres zamieniając na ul. Pasternik 25 w Starachowicach, w celu podstawienia pod adres ul. Nad Kamienna 25 , państwa Przygoda i Agnieszkę Przygoda czyli osobę, która kupiła przed laty ode mnie samochód Seicento pozorując ją za matkę mojej wnuczki Wiktorii i wprowadzono Martę Przygoda pod moją córkę, która miała dlatego wypadek w 2011 roku czyli w roku przelania 100 milionów euro do Polski na moje konto pozorując jej śmierć jako mnie do podstawieni innych osób jako spadkobiorców. Dlatego miał czelność pan Maksalon przerobić sprawę o zniesienie współwłasności INs 956/09 na sprawę spadkową podmieniając sygnaturę z sprawy mojego dziadka Franciszka Jana Mazurka I Ns 169/00 czyli hrabiego Jana Tarnowskiego na I Ns 956/09, podstawiając Czesława Daleszak pod Czesława Maksalon pozorują brata mojej mamy jedynaczki, i zamieniając mojego dziadka na Jana Bocheńskiego herbu Ślepowron, na rok śmierci mojego taty 2007 i podstawiając Martę Bochyńska jako wypadek wykorzystując wcześniejsze nazwisko Piórecka,która jest panną i moją córką a podmienioną na Martę Przygoda i podstawiając pod zarząd SOF-ART Sp. z o.o., ustanowiony przez Sąd jako Przygoda. Fabrykowano faktury do obciążenie mojego męża inwestycjami budowlanymi, aby ukryć programy i kradzione pieniądze z mojego konta zwolnione pod programy ze Szwajcarii. Z tego powodu podstawiono Mieczysława Podczaskiego, pod mojego tatę Józefa Ludwika Bochyńskiego, przez akta medyczne na zawał serca, i podstawiając pod mojego męża Jerzego Dariusza Kaźmierczyk, aby podstawić fałszywe faktury do banku Pocztowego, który pobierał pieniądze z Credit Suisse, gdzie za mnie podstawiono panią Ewę Eugster jako żonę mojego męża Jerzego Dariusza Kaźmierczyk, wykorzystując fakt, że Ewa Eugster była świadkiem na naszym ślubie. Dodam, że hrabia Plater był zarządcą pałacu w Białaczowie, którego wywieziono na Sybir do Rosji a na jego miejsce przyjechał agent NKWD a obecnie dokonano wykorzystania danych mojego syna Adama Kornaszewskiego jako Sergiejew i wykorzystać dane Adama Kaźmierczyk do ukrycia podmiany rodzin i kradzieży naszego mienia pozorując spadkobierców w Białaczowie. Podstawiono mojego syna jako Adama Sergiejew, w celu zamiany Wojewodę Łódzkiego czyli na kobietę, jako zarządy pałacu w Białaczowie, który jest obecnie w zarządzie Wojewody łódzkiego i podstawiono moje dane pod sędzinę Seriejew, dlatego giną akta w sądzie i wpisano udziały jako spadkobiercy na moim mieszkaniu i mieniu mojej rodziny jako KM 336/10 i podmieniając mnie na mężczyznę w sprawie Ko336/13 czego mi nie udostępniono w sądzie mówiąc, że jest to sprawa mężczyzny a w Prokuraturze określono, że jestem stronę, gdyż wpisano moja córkę Martę Bochyńską wcześniej Piórecka, jako Marian Bochyński, zamieniony na Marię Bochyńską dla Marii Putin, ukrywając w Toruniu w sprawie mojego męża spadkobierców po Marii Gudewicz z domu Bochyńskiej córce Bohdana Bochyńskiego i Marii Bochyńskiej wstawionej do FED jako Marian Bochyński czyli mój dziadek tak występujący w Kościele w Seminarium w Sandomierzu, czyli Brunon Bochyński, a podstawiany przez Toruń za ojca rodzeństwa Ewy, Dariusza i Elżbiety Gudewicz, czyli zamieniając ich matkę Marie Gudewicz na mężczyznę Mariana, do kradzieży pieniędzy przez kościół przez upozorowanie, że Kościół przelał pieniądze na Bank Pocztowy w Szwajcarii, i dlatego ukradziono kartę mojego męża z PostFinance czyli Banku Pocztowego w Szwajcarii, zatrzymaną w bankomacie w PEKAO SA, w Polsce, której numer był wykazany w Pismach do wielu kościołów , w celu możliwości pomocy finansowania biura prawnego w Szwajcarii do uruchomienia depozytów mojego dziadka ze Szwajcarii podczas, gdyż już posiadaliśmy środki na koncie w PKO BP w Polsce dyrektor banku PKO SA, Krzysztof Orzeł podstawił konta na nazwisko Bożena Piórecka i Dariusz Piórecki pod konto PPH APE Jerzy Kaźmierczyk w Credit Suisse w Szwajcarii, co stało się powodem skazania mojego męża pod dwoma tożsamościami do kradzieży naszych pieniędzy podstawiają Plus Bank fałszywy i komornika na moje mieszkanie w celu ukrycia kradzieży przez Sąd i pozorując , że jest inną osobą do podstawienia fałszywych spadkobierców na moje mieszkanie i do banku pod moje pieniądze i mojego męża już uruchomionych do Polski gdyż uruchomionych, co ukryły dwa Banki dlatego o tym nie wiedzieliśmy, gdyż bank PKO BP to ukrył aby podstawić tereny z Warszawy oddane Podczaskim, mojej babci księżej Lubomirskiej, co spowodowano wypadek mojego dziecka Mary Bochyńskiej w 2011roku i podstawienia Maksalon i Daleszak za brata mojej matki jedynaczki, a mnie podmieniając na Elżbietę Bochyńską -Kaźmierczyk, aby podstawić Elżbietę Doda córkę Marii Gudewicz, i jej dzieci z pierwszego małżeństwa Krzysztofa Pękala i Piotra Pękala , oraz jej siostrę Ewę Bukrym w USA podstawioną za żonę Dariusza Pióreckiego pod Ewę Kornaszewską, pozorując jej brata Dariusza Gudewicz i podmieniając Ewę Bukrym, na Ewę Eugster aby mieć dostęp do konta Credit Suisse w Zurychu. Nasze trzy siostry Brata Idziak z domu Bochyńska, Marta Cybulska z domu Kaźmierczyk i Wioletta Wiatrowska z domu Kaźmierczyk, zostały podstawione jako Dariusz, Ewa, i Elżbieta na USA.

.
Z poważaniem:

Bożena Bochyńska-Kaźmierczyk; mgr inż. mech. Jerzy Kaźmierczyk

About thetimesofpoland

Historia rodziny carskiej w Polsce od 1918 roku do 2015 roku. Judy Lew główny herb rodu
This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

