Plan likwidacji rodziny przez bankiera na kilka dorobionych tożsamości

Starachowice na 25.10.2016

Bożena Elżbieta Bochyńska-Kaźmierczyk z domu Bochyńska
PESEL 63031012705
mgr inż. mech. Jerzy Dariusz Kaźmierczyk
PESEL 67011212279

Zamieszkanie:
ul. Nad Kamienną 25
Zameldowanie:
ul. Bohaterów Westerplatte 1/1
27-200 Starachowice

Prezydent Rzeczypospolitej Polskiej
Andrzej Duda

Doszło do podmiany mnie na mamę w 2007 roku i uśmiercenie przez INVEST BANK czyli Zygmunta Solorz-Żaka, który zrobił dział spadku po mnie jako Bożenie Bochyńskiej pozorując żonę mojego ojca Józefa Ludwika Bochyńskiego. Zrobiono to samo z moim mężem Jerzy Kaźmierczyk i ukradziono 50 milionów euro. W 2009 roku kiedy maż wystawił Pełnomocnictwa do uporządkowania spraw wynajęto Waldemara Maksalona przez Zygmunta Solorz-Żak, który doprowadził do śmierci mojej mamy Filomeny Jadwigi Bochyńskiej. Obecnie planowano nas zabić w Toruniu przez Kraków, aby ukryć udział w tym procederze sędziny Barbara i Jerzego Bochyńskich , których podstawiono pod dane osobowe moich rodziców Józefa i Filomeny Bochyńskich jak również pod nasze, aby ukryć obrót kradzionymi pieniędzmi dla Kościoła Katolickiego wykorzystując DNA moich skradzionych dzieci. Zygmunt Solorz-Żak dorobił się na Misji w Monachium co oznacza, że pracował dla Kościoła Katolickiego i dokonał uśmiercenia nas w systemie bankowym, aby ukryć niewygodny fakt dla kościoła jakim buła kradzież moich dwojga dzieci w 1985 roku i 1986 roku Anny Marii Pióreckiej planując ją teraz okaleczyć oraz Michała Pióreckiego również, aby nie wyszły na jaw gwałty sakralne w Kościele Katolickim, z których urodziła się Zuzanna Maksalon oraz Zuzanna Kleina i inne dzieci, które miały być działem spadku dla kościołów. Dlatego zamierzano mnie wywieźć, gdyż doszło do zdrady stanu i morderstwa moich rodziców w Polsce. W Notariacie w Starachowicach, widniała mama jako zmarła w 2007 roku, podczas gdy zmarła w 2010 roku, czyli zaplanowano morderstwo mojej mamy i Kaczyńskich których pod nas podstawiono. Czyli mnie już w 2007 upozorowano na mamę, a mamę na jej ojca podmieniając mamy męża a mojego tatę Józefa Ludwika Bochyńskiego zmarłego w 2007 roku zamienionego na Jana Bocheńskiego, pozorując, że rodzina carska nie żyje, a spadkobiercą jest Skarb Państwa co wykazał Sędzia Wojciech Pruss w Toruniu Sąd Okręgowy IIK 164/11.

Dokonane morderstwa moich rodziców, które kryje Urząd Skarbowy w Starachowicach, który fałszuje dokumenty do ukrycia kradzionych pieniędzy.

Ulica Nowowiejska nie miała urządzonej księgi wieczystej, a to oznacza, że PLUS BANK zaczął ją windykować jako Westerplatte 1 i potajemnie jako operat na około 19,- tysięcy złotych podstawiając działkę 29 na ulicy Nowowiejskiej jako numer po jej sprzedaży do ukrycia wpisano podatki od sprzedaży nie uznanej przez sąd jako odwołanie się do Kielc podmieniono właściwość terytorialną i przeszli na Katowice czekając, aż nas zabiją aby wyprać przez fundację APEX-STAR w Katowicach 100,- milionów euro skradzionych w Toruniu w sprawie IIK 164/11, gdyż dokonano przestępstwa po sprzedaży nieruchomości , aby podstawić fałszywych Tarnowskich na nasze mienie czyli Wielkiego Mistrza Zakonu Maltańskiego w Kanadzie promowanego przez Kościół a to oznacza, że może mieć również dzieci z gwałtu mojej córki.

Urząd Skarbowy sprostował moje poprawne dane aby ukryć wprowadzenie moje śmierci na 2007 rok czyli działa z premedytacją zamieniając mojego męża Jerzego Dariusza Kaźmierczyk na Jerzy Dariusz Kaźmierczak do windykacji i takie dane w wypowiedzi słownej w wyroku w SO Tor8uń IIK 164/11 wypowiedziała sędzia Wojciech Pruss. Celem było wprowadzenie zmarłych zamordowanych na Ukrainie pod nasze dane osobowe wstawiając nazwiska Dąbrowski, Kozłowski, Miedwiediew , Sołtys , Dziedzic i inne kradnąc w tym celu sprawę po moje babci zmarłej w 2003 roku księżnej Reginy Anny Glińskiej występującej jako Aniela Regina Mazurek z domu Maksalonów z Huty na Ukrainie.

Zgłoszono wniosek o mój akt urodzenia podczas gdy na nazwisko Bożena Piórecka miałam akt notarialny o przyjęciu spadku z dobrodziejstwem inwentarza i dlatego powielono moje dane ui wytworzono pannę z dzieckiem wstawiając Martę Bochyńską za córkę i zamieniając na Martę Kaczyńską wykorzystując Martę Przygoda i ukradziono z domu akt notarialny, który się znalazł w sądzie przypisując mu sprawę INs 786/07 w 2016 roku do sprawy INs 67/08 tworząc trzecią sygnaturę INs 501/07 dla mamy , gdzie widnieje pod adresem Westerplatte 1/1 a drugim akcie widnieje na Lipie Henryk Szyb 1 jako stały adres zameldowania, gdzie wprowadzono fałszywych spadkobierców i wstawiono Bożenę Kot żonę Dariusza Kot pod Dariusz Przygoda zamienionego na Dariusz Piórecki zamieniając moją siostrę Beatę Idziak na Beatę Gąsior zamienioną na Piórecka i wstawiając Zuzannę Maksalon za ich córkę zamieniając na córkę Marcina i Jolanty sąsiadów po drugiej stronie też Zuzannę w celu wstawienia za spadkobierców po moim mężu Jerzym Dariuszu Kaźmierczyk zamienionym na Jerzy Kaźmierczak czyli prawdziwe nazwisko Jerzego Brunona Bochyńskiego z Katowic. Wstawiono Betę Idziak pod dane Beata Piórecka pod dane Bożena Piórecka pod mój akt notarialny po śmierci taty Józefa Ludwika Bochyńskiego co połączono z INs 396/10 robiąc ze spisu z inwentarza sprawę spadkową a prawdziwą sprawę spadkową INs 426/10 zamieniono na PS 426/10 jako zniesienie współwłasności przez sąsiadów wpisując moje dane bez mojego udziału co jest samowolką Sądu i Urzędu Miasta, kryjącego kradzież razem ze Starostwem.

Załączniki

  1. Wniosek Plus Bank do windykacji Km 336/10

  2. Naczelnik Urzędu Skarbowego pismo z dnia 29 września 2016

  3. Wniosek Invest Bank na nazwisko Bożena Bochyńska

Z poważaniem
Bożena Bochyńska-Kaźmierczyk
mgr inż. mech. Jerzy Kaźmierczyk

jak-kradli-przez-starachowice-urzad-skarbowy-krakow-i-makskona

invest-bank-i-ja-sprawa-spadkowa-i-ns67-08

plus-bank-podmina-danych-z-bochynska-z-domu-na-kazmierczyk-z-domu

zeskanowany-dokument-1

zeskanowany-dokument-5

um-starachowice

maksalon-bezprawne-dzialanie

kw-page-3

About thetimesofpoland

Historia rodziny carskiej w Polsce od 1918 roku do 2015 roku. Judy Lew główny herb rodu
This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

