Zdrada sędziów w Polsce podstawionych pod Bogusława Radziwiłł.

Szanowni Państwo,

Przesyła skan zawiadomienia o przestępstwie dokonanym prze sędziego Wojciecha Kucharskiego, z powodu dzisiaj prowadzonej bezprawnie sprawy w Starachowicach w której nie bierzemy udziału, gdyż planowano nas pobić i wywieźć do szpitala psychiatrycznego i aresztu w celu podmiany danych osobowych jako bezimienna i ukryć istnienie mojego męża, którego zamierzano oskarżyć, o to czego się nie stało dorabiając akta o pobicie już przygotowane do wprowadzenia oszustów planując męża zamknąć w więzieniu za działanie sędziego planując mnie pobić i nasze rodziny. O sprawie poformowano mnie ustnie w Sądzie, mimo braku możliwości prawnych , gdyż jest zakończona prawomocnie w wyższej instancji w Sądzie Okręgowym w Kielcach. Prowadzenie postępowania mimo przyjęcia odwołania w SO Kielce jest bezprawne. Powodem tego jest planowana podmiana danych osobowych na podmianę mnie na siostrę, która nie jest stroną w sprawie ale przysłała z Irlandii list do Sądu, czyli jest próba dorobienia pod moje dane jej danych co wykazał już Komornik Gotfryd Nowak powiewając mnie na dwa adresy dla dorobienia fałszywych opiekunów do planowanego pobicia w celu kradzieży pieniędzy przez windykację mojego męża przez wstawienie mojej siostry Beaty Idziak z Katowic obecnie z Irlandii. W przeszłości już doszło do przestępstwa w Sądzie, gdzie wydano dla obcych sąsiadów list od mojej siostry dla obcej osoby pozorując, że sąsiadka jest spadkobiercą po naszych rodzicach lub opiekunka po dorobionym pobiciu i którego nie było do czego zamierzano dziś podłożyć dorobione fałszywe akta psychiatryczne osoby obcej, w celu podmiany naszych danych do kradzieży mienia. Przygotowała fałszywe dokumenty o pobicie Prokuratura a psychiatryczne sędzie, których treści nie ujawnił ale obrażał mojego męża dwukrotnie na sali sądowej mówiąc aby czy zamierz się leczyć, co jest zawarte w Protokole do sprawy SR Tarnów VGC 57/16 do fikcyjnego kredytu z powództwa INCASO w Warszawie, gdzie widniej również bezzasadnie Stanisław i Janina Pikul do upozorowania ich za moją carską rodzinę w celu kradzieży mienia i Oświadczeni Woli mojego ojca, bezprawnie użytego dla rządu na ich interesy bez naszej zgody. Państwo Pikul nie oddali wydanego dla nich przez nas pełnomocnictwa . Są to dzieci morderców z band UPA czyli dawnych oprawców mojej rodziny. Sądzie zamierzał doprowadził do do dorobienia akt o uszkodzenie siała już wcześniej wprowadzając Maksalonów za rodzinę czyli SB I UB planując prze udział Papieża i kościołów doprowadzić do mojego okaleczenia, aby wprowadzić tych ludzi na nasze mienie pod Oświadczenie Woli mojego taty i potwierdzone przez mamę dla mnie i mojego męża, zamierzając nas pobić i bezprawnie oskarżyć mojego męża za ich dziania. Dlatego sędzia śmiał powiedzieć , aby mąż poszedł , się leczył, co przekracza godność powagi urzędu sędziego i jest niebezpiecznym działaniem zdegenerowanych Sędziów. Wcześniej doszło do przekazania przez Sędziego Huberta Wicik listu od mojej siostry dla obcej osoby Heleny Surma, pozorując, że siostra przekazuje przez ręce Sędziego sąsiadce list z przekazaniem dla mnie jej częścią mienia po naszych rodzicach jako wróżce dla Kopciuszka czyli bajki tworzone w nowej wersji przez NKWD. Obecnie siostry z zagranicy koperty znalazły się w miejscu moich pism usuwając je. Powodem wysłani listu do Sądu wydania w ręce sąsiadów jest pozorowanie,że siostra jest jedyną córką naszego ojca i dorobienie dzieci z nieprawego łoża dla mojej mamy i babci, niszcząc ich godność. Celem było ukrycie skradzionych dzieci w Szpitalu w Starachowicach i obecnie wnuczków z ich gwałtu do kościoła katolickiego, który podstawił Helenę Surma pozorując opiekę nad moimi skradzionymi dziećmi przelecenie kościoła dziećmi i już ich dziećmi czyli moimi wnuczkami. Dorobiono potajemnie akta psychiatryczne o pobicie i zamierzano ich użyć dziś a męża skazać za działanie sędziego z prokuratury , gdzie złożyłam kolejne pisma również o zwrot mienia. Dlatego zamierzano mnie pobić a męża skazać aby nie wyszła, kradzież i że są inne osoby podstawienie pod nasze dane i mienie w bankach. Pobicie przez działania Prokuratury w Sądu miało mieć jeszcze jeden cel, aby nigdy nikt nie pomógł naszym dzieciom i to zamierzano wykonać aby nigdy moje wnuczki z gwałtu skradzionych dzieci i te dzieci nie wiedziały kto jest prawdziwą matką i dokonywać na nich działów spadku, do zawłaszczania carskiego mienia. Odwołałam się do próby ponownego prowadzenia sprawy w Starachowicach zamkniętej prawomocnym Postanowieniem Sądu wyższej instancji jako Apelacja do Sądu w Kielcach, gdyż już wcześniej opłaciłam 100 złotych a obecnie nakazano 40 złotych , co uiściłam, a nigdy opłaty nie pokrywają się z obowiązującą taryfą w stosunku do nas. Odwołała się z mężem do Kielc i jest wyznaczony termin na 15 listopada w Sądzie Okręgowym w Kielcach, gdzie znowu wpisano moje drugie imię zamiast pierwszego i upozorowano, że jestem z Torunia i takie fałszywe akt stworzono w Toruniu aby podać mnie na inną osobę pozorując na żonę dla mojego męża a prze ich działania Sądu zamierzano nas zamordować w celu ukrycia podstawienia fałszywego dokumenty gdyż kazano mi się podpisać na moim z mężem doniesieniu osobno sporządzanym przez Policję przeciwko Bohdanowi Żakiewicz podając druk jako ujednolicony z wykazaniem uszkodzenia ciała w dodatku jest zapis przez osobę najbliższą, co jest oszustwem i planem pobicia nas na zlecenie Bohdana Żakiewicz który bezprawnie skazał męża i opłacił z kradzionych nam pieniędzy sędziów i prokuratorów którzy , to robią uszkodzenia ciała do nie zaistniałego sytuacji przez fałszowanie akt na Policji w Paradyżu. Do zakażenia wykorzystano drugie moje imię, do wytworzenia drugiej mojej tożsamości i podzielenia mnie na kilka osób i spraw, gdyż mam drugie małżeństwo co zwalcza kościół, który podstawił nas zabić i pomaga w tym procederze. Moje obecne małżeństwo jest kanoniczne według kościoła Prawosławnego w mojej carskiej rodzinie. Spraw w SR Starachowice nie ma prawa być prowadzona gdyż została już zakończenia w spawie Apelacyjnej mojego męża gdzie widniałam z mężem i zapłaciłam Sprzeciw wcześniej to jest już trzecia opłata i dorobiono trzy tożsamości.
Wysyłam ponownie Apelację na bezprawne prowadzenie sprawy przez Sąd Rejonowy w Starachowicach do Sądu Okręgowego w Kielcach i opłaciłam z powodu bezprawnego prowadzenia już zamkniętej sprawy IC 178/15 w Kielcach jako sygnatura akt II CZ 422/16, gdzie prosiłam sprostowanie danych, gdyż wpisano moje drugie imię Elżbieta bez pierwszego Bożena , pod którym miała wystąpić moja siostra w Starachowicach Beata Maria Idziak i dorobieni jej opiekunowie fałszywi w celu dorobienia dla niej drugiej tożsamości pod moje dane wpisując pierwsze imię w Starachowicach zamierzając wstawić moją siostrę za mnie, a w Kielcach drugie imię czyli mnie na Elżbietę a moją siostrę Beatę na Marię Daleszak i podstawiono fałszywych Tarnowskich a męża zmierzano skazać, aby podstawić obcą osobę za niego po moim pobiciu pozorując za męża i już dorobiono takie akta w Paradyżu przez Tomaszów Mazowiecki i użyto w Toruniu w II K 164/11 męża skazując przez oszustów w Togach, aby ukryć kradzież pieniędzy i szkalując moją rodzinę i pozorując, że mieli dzieci z nieprawego łoża i wpisując Bogusława Krasuskiego co jest oszczerstwem , a który jest pierwszym teściem mojego męża a jego prawdziwe dane to książę Radziwiłł. Próba dorobienie pobicia na komisariacie policji w Paradyżu wynikała z faktu, że Bohdan Żakiewicz zaskarżył męża tajnie już w 2005 roku, aby wytworzyć roszczenie do kradzieży pieniędzy pozorując, że poręczył pałacem Paderewskiego czyli willą Anin, ul. Poprzeczna 19 Warszawa, pozorując , że błoto na dostawy mosiądzu do MERTON S.A. w Toruniu co jest oszustwem, gdyż w 2005 roku Willa Anin była zastawiona przez Komornika na roszczenie 265 tysięcy USA na maszyny z Włoch. Zostało to podmienione przez Bohdana Żakiewicz na wartość 2 miliony siedemset PLN wartości dostaw pełnej faktury PRO EORMA nie wypłaconej, i zmienionej na walutę euro, w celu wytworzenia windykacji do fundacji APEXSTAR w Katowicach, skąd pobrano pieniądze podstawiając akredytywy mojego męża i podstawiając pana Chaję za spadkobierce w Starachowicach kryjąc kradzież zakładów drzewnych i podstawiając różne podmioty w celu pozorowania spadkobierców mojej spółce sprzedanej dla obecnego męża w 2003roku tworząc inne osoby jako właścicieli pod firmy na kapitale dłużnym jak meblowe , drukarnie , Media, METRON S.A.,i inne. Uśmiercono mnie imężaw2004 roku i podstawiono za spadkobierce moją siostrę Beatę Idziak oraz Jerzego i Barbarę Bochyńskich w Katowicach, którzy bezprawnie operowali na fundacji mojego męża i męża firmach dokonując zadłużeń za co męża skazano ponownie w jednym zakresie aby wytworzyć roszczenia do pobierania pieniędzy jako kapitał dłużny. Moim rodzicom Urząd Miasta jak również Rząd Polski odmówił wszelkiego zwrotu mienia dla mojego taty, ani nie rekompensował strat w żaden sposób po taty ojcu.
Podajemy pełne dane z powodu próby podstawienia nam innych małżonków przez manipulację drugimi imionami w sądach i urzędach.

Z poważaniem:
Bożena Elżbieta Bochyńska-Kaźmierczyki mąż mgr. inż. mech. Jerzy Dariusz Kaźmierczyk

About thetimesofpoland

Historia rodziny carskiej w Polsce od 1918 roku do 2015 roku. Judy Lew główny herb rodu
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

