CETA charytatywna pomoc Zakonu Maltańskiego

Starachowice na 24.10.2016

Bożena Elżbieta Bochyńska-Kaźmierczyk z domu Bochyńska
PESEL 63031012705
mgr inż. mech. Jerzy Dariusz Kaźmierczyk
PESEL 67011212279

Zamieszkanie:
ul. Nad Kamienną 25
Zameldowanie:
ul. Bohaterów Westerplatte 1/1
27-200 Starachowice

Prezydent Rzeczypospolitej Polskiej
Andrzej Duda

Produkcja sera na bogdansie jako eksponat do oglądania

CETA jako pomoc charytatywna z Kanady dla biedoty polskiej, aby jedli i chorowali w celu rozwoju biznesu farmaceutycznego podstawiając moje Upoważnienia od mojej mamy Filomeny Bochyńskiej dla mnie Bożeny Bochyńskiej-Kaźmierczyk zamieniając na moją siostrę Beatę Idziaki wprowadzając przez Urząd Skarbowy zapis dla ukrycia oszustwa do ukrycia Oświadczenia Woli mojego taty Józefa Bochyńskiego dla mnie i mojego męża Jerzego Dariusza Kaźmierczyk. Upoważnienie użyłam raz w życiu na sprawie pana Waldemara Maksalon, a to oznacza że on dorobił Beatę Idziak jako Bożenę Bochyńską-Kaźmierczyk zamieniając na Bochyńską-Kaźmierczak do kradzieży mienia przez wstawienie mojej siostry Beaty Idziak za córkę Jerzego Bochyńskiego z Katowic jako Jerzy Kaźmierczak wykazując moje dane i pozorując Beatę Idziak za żonę mojego męża Jerzego Dariusza Kaźmierczyk w Katowicach, a w Krokowie jego siostrę, aby dokonać kradzieży akredytyw mojego męża Jerzego Dariusza Kaźmierczyk przez wprowadzenie Beaty Idziak pod moje dane Bożena Bochyńska-Kaźmierczyk planując mnie pobić przez działania sędziego Wojciecha Kucharskiego , który dlatego ubliżył mojemu mężowi na sali sądowej, gdyż powagą sądu nie pozwoliła na kulturę wykorzystując fabrykowane opinie psychiatryczne do kradzieży Oświadczenia Woli mojego ojca co ukryto przez błędy pisarskie. Moja strona internetowa miała być zawłaszczona dla mojej siostry. Podatek wyliczony przez Urząd Skarbowy na mnie po sprzedaży to ponad 11,- tysięcy złotych jako sam podatek, a całość wyliczona przez komornika do licytacji to około 6,- tysięcy podmieniając nieruchomość na ulicę Nowowiejską i wpisując Bohaterów Westerplatte 1 na wartość 6, tysięcy przy wartości budynku 3,- miliony złotych. Oznacza to podzielnie mnie z siostrą i po tacie wpisanie Beaty Idziak na udziały według Upoważnienia mojej mamy nie użytego na moje dane Bożena Bochyńska-Kaźmierczyk w taj sprawie przeze mnie, ale dokument został użyty przez moją siostrę i Maksalona do sądu pozorując Beatę Idziak za córkę Jerzego Bochyńskiego jako Jerzy Kaźmierczak i dlatego wpisano moją siostrę przy moim mężu Jerzym Kaźmierczyk zamieniając w Krakowie na Jerzy Kaźmierczak i powielając przez komornika mnie na dwie osoby, aby wstawić moją siostrę pod moje dane osobowe bez drugiego imienia i męża tak samo, aby podstawić za nas inne osoby. Upozorowano że Waldemar Maksalon jest mężem swojej córki Edyty i miał być zlikwidowany 29 października, aby wprowadzić Zuzannę Maksalon za ich córkę pozorując, że Maksalon jest rodziną carską gdyż Zuzanna jest moją wnuczkę a gwałtu Anny Marii Pióreckiej a Edyta jest córką Waldemara Maksalon, i jej dziecko jest w rękach W. Putin , a Zuzanny ojciec to właśnie W Putin ,za którego miał wejść Michaił Chodorkowski podstawiony pod Michała Pióreckiego, aby doprowadzić do wprowadzenia Lidera Światowego i dokończyć rewolucję mordując naszą rodzinę , i chrześcijan z rosyjskim narodem. Beata Idziak doprowadziła do windykacji weksli mojego męża Jerzego Dariusza Kaźmierczyk na Fundacji APEX-STAR w Katowicach, gdyż jest to jedyne źródło pieniędzy ponieważ rząd polski odmówił zwrotu mienia dla moich rodziców Józefa i Filomeny Bochyńskich. Windykacja Fundacji APEX-STAR w Katowicach miała być źródłem finansowania CETA w Kanadzie podstawiając za spadkobierców Wielkiego Mistrza Zakonu Maltańskiego Aleksandra Tarnowskiego syna Bruno Mazurkiewicza podstawionego jako syna hrabiny Marii Tarnowskiej przez podstawienie Beaty Idziak za jego matkę co uwiarygodniono przez ING Bank Śląski, który wypłacał emeryturę Filomeny Bochyńskiej po jej śmierci pozorując, że żyje i wstawiając za nią mnie Bożenę Bochyńską-Kaźmierczyk wydając Upoważnienie mamy dla siostry Beaty Idziak przez Sąd w Starachowicach w celu pobierania emerytury. I podmieniono do uwierzytelnienia udziały siostry dla mnie a moje dla niej w upoważnieniu mamy nigdy nie użytym przeze mnie , al;e przez komornika i sąd , który windykował męża Jerzego Dariusz Kaźmierczyk przez Waldemara Maksalon jako pożytki pobierając miliardy z Fundacji APEX-STAR w Katowicach. Dowodem jest podmiana mojego pisma w ZUS z 16 o kopie kapitału początkowego zamienione na 30 wykazując nieadekwatne pismo do treści. Wykazano w drugim piśmie kapitał początkowy „0” co jest oszustwem i kradzieżą danych na Bożena Elżbieta Piórecka z pierwszego małżeństwa.

Podstawio9no moją siostrę Beatę Idziak jako czerwoną hrabinę matkę Wielkiego Mistrza Zakonu Maltańskiego z Kanady, gdzie miały zostać ukryte kradzione pieniądze z Fundacji APEX-STAR z Katowic jako finansowanie żywności na płynie Bogdans produkcji Bohdana Żakiewicz, na którym to nawozie krowy w Puławach nie chciały jeść kapusty. Zubożała ludność chrześcijańska miała jeść tani plastik finansowany przez Kościół Katolicki z kradzionych pieniędzy skazując właściciela depozytów carskich w SO Toruń IIK 164/11 na więzienie pozorując Skarb Państwa na właściciela depozytów carskich czyli weksla i akredytyw męża podstawiając moją siostrę za jego żonę , która go skarży w Katowicach, a Krakowie siostra męża dla Kościoła Katolickiego i papieża.

Z poważaniem
Bożena Bochyńska-Kaźmierczyk
mgr inż. mech. Jerzy Kaźmierczyk

About thetimesofpoland

Historia rodziny carskiej w Polsce od 1918 roku do 2015 roku. Judy Lew główny herb rodu
This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

