Trzech Prezydentów jako trzech muszkieterów antychrysta

 

Szanowny Panie Prezydencie i Szanowni Państwo,
przesyłamy pismo jasno wskazujące w jako sposób zamierzano zniszczyć
Polskę  i moja rodzinę podstawiając państwo Gross za moją rodzinę a
nas zamierzano wymordować  i podstawić moją  wnuczkę przez pana Marka
Kleina  podstawionego jako rodzina Marii Kleina z domu Gross i
podstawiając kłamstwa Gorssa co do Jedwabne, do pogromu Kieleckiego
a niszcząc przez nich moją rodzinę i pozorując moją mamę za martwą
duszą, aby podszyć się jako spadkobiercy po mojej mamie. Oszustwa
historyczne  są opisane zresztą  w różnych publikacjach w tym
autorstwa pana Henryka Pająka który wykłada  tragedie Polaków i
dementuje  kłamstwa Grossa o  Jedwabne  pt “Jedwabne Geszefty”. Język
autora jest specyficzny  język , aby zrazić ludzi do prawdy i trudno
jest powoływać  tam spisane fakty, gdyż są opisywane w  specyficzne
sposób. Mam to szczęście, że moi rodzice osobiście  znali człowieka
który cudem przeżył Jedwabne  i od tej osoby usłyszeli opowieść, że
mało kto przeżył , a dziś jak już widać oprawcy wyjechali i przybrali
nazwiska swoich ofiar aby po latach  zawłaszczyć nasze mienie mordując
pozostałych i wprowadzając UB robiące działy spadku dla nich jak
Waldemar Maksalon, nie wykazują swoich danych, gdyż podstawiono go na
nasze mienie rodowe,  aby zacierać ślady  po mojej rodzinie i tego
dokonują Starachowice a ludzie są nadal mordowani w dziwnych
przypadkach dopisując kolejnych fałszywych spadkobierców jak Hilary
Clinton na USA. Pada pytanie czy do tego czynu mogli być zdolni ludzie aby wyjąc oczy po śmierci mojej mamie aby podstawić do Banku czy planowano mnie , postawionej pod moją mamę? Znaczy, że tacy ludzi nie są ludźmi ani  nawet nie są zwierzętami.  Czy planowano obecni uszkodzić moje ciało aby porównać z krwią na Skrzyni Przymierza?   Jest to ujawnienie działania króla Jordanii i jego żony z Prezydentem Polski  i jego żoną Agatą Duda, czyli ludzi  o bardzo niskich priorytetach, którzy szydzą z Boga.

Szanowni Państwo,
Wykorzystano ciała mojej rodziny aby pozować, że  Jezus Chrystus nie
zmartwychwstał i   planują pokazać ciała moich najbliższych , a co
oznacza, że Żydzi przyznali się do torturowania mojego pradziadka
którego  ciało zamierzano podstawić dla pozorowania  ciała Jezusa
Chrystusa do oszustwa globalnego i zniszczenia godności  mojej rodziny
i dokonują bezprawnie  na  działce 29 jako windykacja  Starachowic
pod Grób w Jerozolimie do oszustwa  w celu podstawienie Lidera
Światowego za Jezusa, którego upozorowano, że ma przyjść obecnie ,
czyli dla oszustwa Żydów za nasze pieniądze próbując to zrealizować 22
listopada w Gdańsku jako odwołanie męża z SO Toruń planując go osadzić
w więzieniu i zmordować   w taki sposób jak mojego pradziadka  aby
podstawić  w jego miejsce inną osobę za mojego męża  jako spadkobierce
po mnie żyjącej dorabiając akta psychiatryczne  do podmiany danych
Osobowych pod śmierć dwóch kobiet  w Radomiu  aby podstawić fałszywe
akta pozorują lesbijki dla Kościoła Katolickiego, aby podstawić
oszustów pod moją rodzinę i moją babcię której znika przyjęcie spadku
prze moją mamę z 2003 roku aby podstawić pod fałszywe akta na 2005
rok, gdyż z 2003 roku prawdziwe akta ukradziono  czyli Akt Notarialny
dla oszustów z bandy Grossa do Gdańska sygnatura II AK zw 2043/16 ,
gdzie określono adres jako działka 29 czyli odnosząc się do danych
Zakładów Górniczych aby dokonać licytacji pod mistyfikację badań w
Jerozolimie Groby Świętego  i planując bezcześcić ciał naszej rodziny
a mnie oślepi  gdyż  w Starachowicach dawniej Franciszek Bochyński na
stare lata był niewidomy  a występował za cara Mikołaja II mojego
pradziadka. Takie zamiany miał ukryć ich działania  gdyż państwo Gross
podstawiono pod Feliksa  Maksalon i Bochyńskiego pod oszustwa dla
Kościoła aby ukryć prawdziwa moją rodzinę. Z te działania ponosi
odpowiedzialność pan Prezydent Andrzej Duda i prosimy aby się Pan
wycofał a nie wykazywał części ucięte gwiazdy jako  znane sztuczki
kabały, jako cienie czy linie na ciele do wykazania miejsc  części
ciała do podstawienie pod inne groby   aby podstawić ciała mojej
rodziny. W Izraelu za takie działania jest kara śmieci, a skoro  tam
dokonuje  podmiany podłożenia  naszej rodziny  nich rząd  Polski  i
Izrael odpowiada według tamtego prawa a żadna jota z prawa nie
przeminie. Kto bez łaski osądza będzie tak samo osądzony.
Z poważaniem:
mgr inż. mech. Jerzy Kaźmierczyk, Bożena Bochyńska-Kaźmierczyk

Starachowice na 08.10.2016

Bożena Elżbieta Bochyńska-Kaźmierczyk z domu Bochyńska
PESEL 63031012705
mgr inż. mech. Jerzy Dariusz Kaźmierczyk
PESEL 67011212279

Zamieszkanie:
ul. Nad Kamienną 25
Zameldowanie:
ul. Bohaterów Westerplatte 1/1
27-200 Starachowice

Prezydent Rzeczypospolitej Polskiej
Andrzej Duda

Prawda

Trzech Prezydentów jako złodzieje dziedzictwa narodowego i praw autorskich do ukrycia finansowania kłamstw Grossa i jego paszkwili przeciwko prawdziwym Polakom. Całe działanie jest przeciwko linii Jezusa Chrystusa z Judy a podszywali się Żydzi, którzy nie są z Judy i udają spadkobierców dziedzictwa rodowego w linii cesarskiej, gdyż w szeregach Polskich są Żydzi , którzy morowali Polaków i zamierzali nas wymordować i Polaków, gdyż już podszyli się pod nasze rodziny. Dlatego według kabały Polacy mieli odpowiadać za grzechy tych, którzy podali się za Polaków w rządzie , którzy nic nie zrobili dla Polaków, ale kradzione są nasze depozyty i prawa autorskie do książki „Zakazana Prawda” i podmienia się dane w celu zniszczenia naszych rodzin opłacając za nasze pieniądze ludzi. List z błędem „zi” miał na celu brak zwrotu pieniędzy do kradzieży naszego dziedzictwa i wartości intelektualnych planując cyklicznie mordować rodzinę. W Toruniu cały sąd jak i Radio Maryja pracuje dla grupy Grossa , który z trzema prezydentami Polski Aleksandrem Kwaśniewskim, Lechem Wałęsa, Bronisławem Komorowskim i obecnie panem Andrzejem Duda, którzy oskarżają naród Polski o zbrodnie przeciwko Żydom w Jedwabnym , Pogrom Kielecki czyli oszustwa Grossa, i wypłacają pieniądze dla Grossa i jego grupy. Mają z tego profity i pobierają pieniądze przez oszustwo sędziów w Toruniu, którzy stwierdzili, że rodzina carska nie żyje, a Skarb Państwa jest właścicielem weksli mojego męża Jerzego Dariusza Kaźmierczyk podstawiając działkę 29 mojej rodziny jako adres 27-100 Starachowice działka 29 aby windykować carskie mienie poprzez windykację weksli mojego męża Jerzego Dariusza Kaźmierczyk, gdyż moi rodzice Józef i Filomena Bochyńscy nie otrzymali zwrotu mienia od rządu Polskiego. Przez matactwa sędziów podstawiono prezydentów jak i innych Żydów za spadkobierców moich rodziców, których wstawiono, że są spadkobiercami po mnie i po mężu żyjących. Prezes Sądu w Toruniu mając pismo skierowane przez Krajowa Radę Sądowniczą ukrywa działania swoich sędziów, który dorabiają opinie psychiatryczne, które podważyły pochodzenie arystokratyczne mojego ojca, który był arystokratą z urodzenia przez co przyczynia się prezes sądu do działania na szkodę Polski, gdyż razem z mężem podejmujemy decyzję, żeby wszystkie programy skierowane do Polski z Europy i USA były wstrzymane, gdyż Sędziowie uważają, że mogą z Polski robić prywatny jarmark i tak samo z kościoła. Ukradziono pieniądze przez sądu w Toruniu w celu podłożenia pod parę królewska z Jordanii w celu oszukania Boga, że to nasza rodzina sponsoruje badanie Grobu Świętego Jezusa Chrystusa co jest oszustwem. Urodziliśmy się w Polsce i nie uczestniczyliśmy w mordowaniu kogokolwiek i za nikogo płacić nie będziemy, a jeśli Polscy prezydenci przepraszają to niech płaca z własnych pensji, gdyż przyznają się że ich przodkowie mordowali Żydów, których Polacy chronili narażając życie. Pan Antoni Macierewicz osobiście wykrył aferę i wystąpił słusznie przeciwko panu Aleksandrowi Kwaśniewskiemu, co powinno obecnie się przyczynić do zwroty naszego mienia, aby Polska ocalała i godność Polski była przywrócona, a nie kabała w sądzie. Podkładanie dokumentów, podmianę akt, fałszowanie nazwisk. Pierwszą zasadniczą sprawą jest zlikwidowanie masonerii Wielkiego Dzwonu i B’nai B’rith , która rozszerzyła swoją przestępczą działalność na kraj i obywateli niszcząc ich godność i podszywając się pod nazwiska arystokratów wymordowanych czyli mojej rodziny i niszcząc godność moich rodziców i dziadków. Kradzież nazwisk i imion jest kradzieżą dobrego imienia, na które ci ludzie nie zasłużyli i nie zapracowali kradnąc wszystko cokolwiek robimy. Podmieniane są wlaściwo9ści sądu i wniosek do Krakowa zwrócono mi w Starachowicach bez podania sygnatury nadanej przez Kraków, a jedynie SR Starachowice jako INs 621/16, gdzie oddano wniosek do sprawy INs 956/09 która jest oszustwem i przestępstwem , które z urzędu powinni być ścigane czyli sędziowie, którzy podmienili rodzinę w celu kradzieży programów bankowych na 72 miliardy euro i 100.000.000,- euro z prywatnego konta przesłanych ze Szwajcarii. Naruszono groby mojej rodziny, aby pobrać materiał genetyczny na co nie zezwoliliśmy w celu porównania z Grobem Świętym, aby pozorować, że Jezus nie zmartwychwstał co oznacza podstawienie ciała mojej rodziny, aby oszukać ludzi, przez Żydów, że Jezus Chrystus miał dopiero przyjść do podstawienia Antychrysta za zgoda przekupionych księży co wynikało z rozmowy i porównania z krwią znaleziona w grocie pod miejscem krzyża Jezusa Chrystusa w Jerozolimie.

Z poważaniem
Bożena Bochyńska-Kaźmierczyk
mgr inż. mech. Jerzy Kaźmierczyk

About thetimesofpoland

Historia rodziny carskiej w Polsce od 1918 roku do 2015 roku. Judy Lew główny herb rodu
This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

