Orzeł w locie i dwóch papieży

Starachowice na 20.11.2016

Bożena Elżbieta Bochyńska-Kaźmierczyk z domu Bochyńska
PESEL 63031012705
mgr inż. mech. Jerzy Dariusz Kaźmierczyk
PESEL 67011212279

Zamieszkanie:
ul. Nad Kamienną 25
Zameldowanie:
ul. Bohaterów Westerplatte 1/1
27-200 Starachowice

Prezydent Rzeczypospolitej Polskiej
Andrzej Duda
Ambasada Niemiec w Krakowie

Żydzi już symbolicznie ukrzyżowali papieża Franciszka, czyli wykazano w jaki sposób potraktowano mojego dziadka cara Mikołaja II ukrytego jako Franciszek Bocheński, aby zrobić dział spadku po Jezusie Chrystusie, co już dokonano we Francji podstawiając Kaczyńskich pod naszą rodzinę wykorzystując herb nasz Rawicz i Lew z Judy , aby zadrwić z Boga, przerabiając na małpę człekokształtną jako APE. Dorobiono opinie psychiatryczne dla prawdziwej rodziny i wiernych Jezusa Chrystusa i podstawiono firmę męża PPH – APE Jerzy Kaźmierczyk po raz drugi skazując męża, aby windykować dla Żydów z Nowego Jorku do ukrycia kasy w Watykanie przez połączenie PZU z bankiem PEKAO SA i PKO BP SA, aby ukryć kradzież pieniędzy i istnienie mojej rodziny, co połączono z bankiem PEKAO SA i PZU, aby ukryć wypłaty odszkodowań dla Żydów, którzy zrobili się spadkobiercami po rodzie Jezusa Chrystusa, którego ukrzyżowali. Oznacza to, że żadna ubezpieczalnia nie wypłaci pieniędzy za morderstwo a dziś próbują to potworzyć na naszej rodzinie robiąc dział spadku po moich rodzicach przez obcych ludzi i wstawiając Deszczyńskich jako książąt Leszczyńskich, aby podstawić na Sowich Górach panią Marine Le Pen, która miała doprowadzić do poparzenia mojej córki Anny Marii Pióreckiej we Fryburgu do zamiany na Maine Le Pen zamieniona na Marię Bochyńska jako Maria Żakiewicz, a drugą zamierzano zabić czyli Martę Bochyńską, kryjąc jej dane przez zmianą nazwiska Marta Piórecka, aby wykorzystać dla faszystów jako wypłata kaucji 35 milionów dla Arnolda Ryszard Sehmisch czyli Schmidt we Fryburgu w zawieszonej sprawie z 1955 roku dla faszystów i 25 milionów kaucji dla drugiego faszysty Roberta Weissmann z Palace Zakopane katowni Podhala podstawiając za rodzinę mojej mamy jedynaczki, która miała w życiu jeden jedyny związek i tylko z jej mężem czyli moim tatą. Zamieniono mnie na Katarzynę Kaźmierczyk pierwszą żonę mojego obecnego męża zamieniając, go na mojego byłego męża, a Katarzynę na Magdalenę Jarczyk z domu Bochyńska jako filmową postać Kod Leonardo Da Vinci, pozorując na żonę Jezusa Chrystusa i robiąc ją spadkobiercą po rodzie Jezusa Chrystusa jako ponad 34 tysiące osób na moim mieszkaniu w Starachowicach na Bohaterów Westerplatte 1/1 zakupionym w 2001 roku przez moich rodziców na wyłączną własność. Co połączono z kasą Watykańską jako Banku z PKO BP SA i obecnie PZU jako forma wypłaty dla fałszywych spadkobierców pozorując, że są spadkobiercami po rodzinie Jezusa Chrystusa mordując moich rodziców do tego i obecnie planując zamordować mnie z mężem i nasze rodziny, które zamierzano okaleczyć i poparzyć dzieci. Takie działanie eliminuje Żydów do uzyskania pieniędzy i nie mogą pobierać przez wieki za takie działania co połączono z symboliką ukrzyżowania papieża Franciszka w celu pobrania pieniędzy we wtorek z kasy Watykańskiej jako zmartwychwstanie szydząc przez Żydów z Chrystusa Jezusa. Zabrano mi na Poczcie i Banku dwa imiona, czyli dane przez moich rodziców a to oznacza zaprzeczenie, że Żydzi mają coś wspólnego z moją rodziną , gdyż jest to zwykła kradzież w bankach tożsamości i urzędach dla podstawienia pod MOPS innych danych pod 153,- złotych pozorują mnie na samotna osobę i bezdomną, aby mnie eksmitować przez Żydów, którzy ukradli 100,- milionów euro z mojego konta w Starachowicach z PKO BP SA do podmiany mojej rodziny. Doszło do ukrycia działań Żydów przez Jarosława Kaczyńskiego i pana Morawieckiego, który kradzione pieniadze zamierzał ukryć jako zakup akcji banku PEKAO SA od UniCredito przez PZU w sytuacji, gdy precjoza carskiej mojej rodziny i prababci carowej Katarzyny II Romanow znajdują się w Paryżu w skrytkach PEKAO SA podstawiając nazwisko Potocki, pod które zamierzano podstawić Katarzynę Kaźmierczyk z domu Krasuską prawdziwa wnuczka księcia Radziwiłł pod którą podstawiono sędzinę Magdalenę Jarczyk z domu Bochyńska z Katowic co ukryto przez otwarcie w Pałacu restauracji podstawiając Deszczyńskich pod nazwisko Leszczyński w celu wstawienia we Francji jako rodziny króla Francji do kradzieży klejnotów mojej prababci carowej Katarzyny II Romanow. Sądy Polskie wykorzystują immunitet i niezawisłość do kradzieży.

Kościół prowadził do zastosowania rodziny chrześcijańskiej, aby znieść rodziną naturalną powołując się na słowa, któż jest Moją matką i braćmi i siostrami jak nie ci którzy słuchają słowa Bożego. Słowa te nie mają wymiaru niszczenia rodziny, ale priorytetu duchowego co nie jest formą zawłaszczenia mienia rodziny i pozbawiania godnego życia rodziców przez dzieci co zamierzano dokonać rozdając kradzione pieniądze przez PiS i mieszając Kościół Zielonoświątkowy w celu uzyskania zbawienia dla pieniędzy co jest w sprzeczności z wiarą. Otrzymałam od moich rodziców błogosławieństwo oraz prawo do dziedzictwa rodowego w linii cesarskiej Rurykowiczów razem z obecnym moim mężem Jerzym Dariuszem Kaźmierczyk. Stalo się to powodem konfliktu z Kościołem Katolickim, który podmienił dane osobowe mojej rodziny w Księgach Parafialnych podstawiając Żydów kontynuując politykę III Rzeszy. Należy zaznaczyć, że Adolf Hitler był Żydem dlatego tępił Żydów znając ich spekulacje i oszustwa. Bóg stworzył świat na mądrości, a człowiek chciał być jak Bóg i poznać dobro i zło co symbolizuje obraz zerwania owocu zakazanego czyli spożycia produktu co dziś obrazuje masoneria, która kontynuuje dzieło węża dając pieniądze, produkty w zamian za posłuszeństwo dla węża. Spowodowało to uwikłanie społeczeństw w programy bankowe na bazie posłuszeństwa względem zła, które oferują poznanie grzechów ludzkich jako oskarżenie ludzi wykorzystując Kapitał Ludziki, który przyjmuje bezkrytycznie podane informacje o danym człowieku , aby dać mu pewność tego co robi ośmieszając drugiego człowieka i niszcząc. Jest to system znieczulania społeczeństwa, aby traktować ludzi przedmiotowo w celu osiągnięcia zysku jako priorytet. Wytworzono dwie linie genealogiczne faszystowskie Weissmann i Sehmisch, którzy posługiwali się fałszywymi tożsamościami. Sprawa była zawieszona w 1955 roku we Fryburgu w Szwajcarii, aby ją poprowadzić obecnie w 2016 roku podmieniając linie genealogiczne i wykorzystując moje wnuczki z gwałtu córki w celu wykazania linii faszystowskiej i oskarżenia moich dzieci do pobrania odszkodowania za działania III Rzeszy. Spowodowało to wytworzenia karnych spraw na wiele sygnatur w celu połączenia ze sprawami faszystów pod ich fałszywe nazwiska i oskarżenia niewinnych osób. Skutkiem takiego działania jest skazanie mojego męża, aby ukryć przerobienie jego rodziców za moich, a męża zamieniono na Jerzego Bochyńskiego z Katowic dorabiając opinie psychiatryczne , aby pobrać pieniądze przez stworzenie z jego siostry spadkobiercy po jej bracie i moich rodzicach. Z tego powodu nie mam dostępu do konta i 100.000.000,- euro w PKO BP SA, gdyż stworzono nam inne związki, aby ukraść pieniądze zamierzając oskarżyć moich teściów, gdyż w tym celu byli przesłuchiwani , aby wykazać, że maż nie ma pieniędzy , które otrzymał na mocy Oświadczeni Woli od moich rodziców zraz ze mną, a których część 100.000.000,- euro przelano ze Szwajcarii na moje konto w Starachowicach i podstawiono spadkobiercę siostrę męża a dla moich wnuków upozorowano sąsiadów za opiekunów pozorując ich na moje dzieci. Z tego powodu podstawiono dla mnie innego męża a dla męża inną żonę, aby ukryć podmianę mnie kobiety na mężczyznę w Szwajcarii podstawiając mnie pod konto mojego męża w PPH APE-Jerzy Kaźmierczyk w Credit Suisse AG w Zurychu jako APE małpa i podstawiając pana Lecha Kaczyńskiego jako Jezusa Chrystusa do kradzieży dzieł sztuki niszcząc obraz z Chrystusem przez zakonnice nazywając go kartoflami traktując Jarosława Kaczyńskiego jako spadkobiercę po Jezusie Chrystusie, aby odnieść się do pochodzenia państwa Kaczyńskich jako Żydów z Ukrainy, którym ksiądz nadał takie nazwisko. Dlatego Kościoły podmieniły nasze dane i bezprawnie przypisano herb mojej rodziny Bochyńskich dla Kaczyńskiego. Można zauważyć w jednym ze zdjęć polskiego artysty pokazano orła , którego nogi są owinięte przez węża nie wykazując faktów, że orzeł umie wznieść się w górę i mocą swego dzioba przeciąć węża, który z dużej wysokości spada na skalę i roztrzaskuje się. Można to obrazować, że tą skałą jest Jezus Chrystus. Z tego powodu faryzeusze próbowali złapać Chrystusa na głoszonym słowie pytając czy można płacić podatki Cezarowi na co Jezus Chrystus odpowiedział co jest cesarskie należy się Cesarzowi, a to co Boskie Bogu o czym zapomnieli kapłani zawłaszczając nasze mienie planując nas zabić za grzech z którego wykupił nas Jezus Chrystus.

Stworzono dwie faszystowskie linie genealogiczne w Kościele Katolickim pana Sehmisch i Weissmann, które podstawiono pod moją mamę i babcię , po śmierci której sprawa spadkowa znika z 2003 roku , gdyż mama była jedynaczką i nie można wykazać żadnych spadkobierców ponadto mama Filomen Jadwiga Bochyńska z domu Mazurek nie miała żadnych innych związków jak tylko jeden związek małżeński z Józefem Ludwikiem Bochyńskim, Dlatego zapytano teściów o majątek syna, aby ich oskarżyć, gdyż rodzice moi dali nam prawo do dziedzictwa rodowego na podstawie czego Szwajcaria przelała 100.000.000,- euro które liczył Urząd Miasta Starachowice pozorując, że nie żyjemy i wykorzystano córkę teściów Martę Cybulską z domu Kaźmierczyk i moją córkę Martę Bochyńską za które wstawiono Martę Kaczyńską na moje konto w banku PKO BP SA. W tym celu do banku zrobiono fałszywe działy spadku Izraela na nieruchomościach po moich rodzicach wpisując na trzech nieruchomościach różne osoby, a mnie i siostrę w 2016 roku przerobiono za dłużniczki dorabiając fałszywe sprawy spadkowe, aby pobrać pieniądze z mojego konta na program 500+ dla PiS zamieniając mnie na mężczyznę w celu przekazania danych do Szwajcarii zamieniając mnie na męża , który ma konto w Szwajcarii z którego przelano pieniądze do Polski. Spowodowało to wpisanie ponad 34.000,- osób na moje mieszkanie po rodzicach z garażem , zakupione w 2001 roku przez rodziców co udowadnia oszustwo Izraela, który rozdzielony za czasów króla Joroabama chciał się zrobić obecnie spadkobiercą po Judzie zamieniając moją siostrę Beatę Idziak na dane Bożena Bochyńska-Kaźmierczyk, aby podstawić Kościół Zielonoświątkowy pod nasze błogosławieństwo ślubu i Oświadczenie Woli mojego taty Józefa Ludwika Bochyńskiego z dnia 28.08.2006 roku co spowodowało wyproszenie mnie z Kościoła do zawłaszczenia pieniędzy przy pomocy siostry Beaty Idziak przez Kościół Zielonoświątkowy dla linii Sehmisch i Weissmann niszcząc godność moich dziadków i rodziców. Z tego powodu podstawiono mnie w banku pod dane mojej mamy i to samo zrobiono w sieci telefonicznej T-Mobile, a na moje dane podstawiono moją siostrę Beatę Idziak jako Bożenę Bochyńską-Kaźmierczyk aby przejść na Oświadczenie Woli i upozorowano, że jest jedynaczką tak jak nasza mama. Oznacza to, że Waldemar Maksalon prowadził sprawy dla Żydów z gestapo , którzy zaczęli niszczyć Niemcy, Polskę i Rosję.

PiS dokonał opłacenia polskich dzieci kradzionymi pieniędzmi, aby ich uwikłać i obciążyć na przyszłość mimo iż miał 7% legalnego podatku z naszego mienia co spowodowałoby rozwój Polski czego nie chcą Żydzi, którzy ukryli podatek jako zwolnienie podatkowe Kościoła, aby ukryć kradzione pieniądze.

Zamierzano mnie zabić, aby upozorować zwrot naszego mienia dla dzieci, które Kościół miał opłacać jako wspólnota, która miała być zamieniona na wspólnotę zakupową co miało spowodować likwidację Kościołów i postawienie kapliczek w supermarketach dając karty zakupowe na fałszywe dane osobowe, które spowodowałyby eliminację chrześcijan. Znakiem chrześcijan była ryba co zamierzano wykorzystać do zamiany znaczeń i zabić chrześcijan jak ryby. Potraktowano mnie jak złotą rybkę, która spełnia życzenia i zaplanowano, abym była służącą po czym zamierzano mnie zabić, aby wydobyć dukata na zapłatę podatku, którego nie zapłacili, aby odnieść się do Jezusa Chrystusa, który wyjął dukata z ryby. Prokuratura w Starachowicach wykazała połączenie moich spraw w jedną sygnaturę po czym ponownie podzielił sprawy, aby pod mienie babci księżnej Marii Lubomirskiej wstawić siostrę męża Martę Cybulską i moją córkę Martę Bochyńską za które wstawiono Martę Kaczyńską i Martę Wojnar do zamiany.

Historia złotej ryki wykazuje, że w takim wypadku rząd polski zostanie z pustym rozwalony korytem, gdyż chrześcijanie są świątynią ducha świętego, a kto niszczy świątynie tego zniszczy Bóg. Słowa Jezusa Chrystusa do faryzeuszy na przykładzie denara z wizerunkiem Cezara jasno wykazują że należy płacić podatki. Dlatego zabrano nam mienie pozorując, że zwrócono , aby obciążyć podatkiem zabierając mienie i obciążając długiem w celu przejścia z SA Gdańsk IIAKzw2043/16 z dnia 22.11.2016 na Fryburg w Szwajcarii na Misję podległą papieżowi Franciszkowi w celu wprowadzenia dwóch linii genealogicznych Sehmisch czyli Schmidt i Weissmann pod kaucję 35.000,- Marek Niemieckich i 25.000,- Marek Niemieckich zamieniając nazwiska i kwoty na miliony i podstawiono nazwisko Kaźmierczak, aby obciążyć Kanclerz Niemiec Angelę Merkel oraz mojego męża Jerzego Dariusza Kaźmierczyk i mnie Bożenę Bochyńską-Kaźmierczyk zamienioną na mężczyznę na mojego męża, a męża na byłego męża Dariusza Jerzego Pióreckiego jako Kaźmierczak podstawiając Marine Le Pen jako Pióro i podstawiono Paule Pióro pod Paulinę Machowską czyli córkę drugiej żony byłego męża.

Prawo i Sprawiedliwość zamiast oddać pieniądze i mienie otrzymując legalnie 7% podatku nadal prowadzi politykę wprowadzania nierządu do życia moich rodziców i dziadków co jest zniesławieniem i naruszeniem dób osobistych przez Kościół. Wola moich rodziców została naruszona i Kościół uważa się za sprawiedliwego co stoi w sprzeczności z zapisem Pisma Świętego, które wskazuje, że nie ma sprawiedliwego, ani jednego i taką miarą jaką mierzą taką będą mieli odmierzone.

Program 500+ wstawiony na fałszywy spadek stworzony przez oszustów przez Km 336/13 jako dłużniczki pod konto 336 w PKO BP SA dawne konto Zakładów Starachowickich wykorzystując moją firmę IMPERATOR ROMANOW podając się za mnie do pobrania REGON kryje dorabiane tożsamości do fałszywych linii wpisując alimenty zwielokrotnione , aby zamienić wnuki na dzieci pozorując, że ja babcia moich wnuków nie opiekuje się nimi jako dziećmi, gdyż tak sfałszowano w systemie w Polsce i dorobiono sąsiadów za opiekunów, których zamierzano oskarżyć za morderstwa dzieci wyznaczane przez masonerię w Kościele do działów spadku, aby dorobić alimenty do dziedziczenia na fałszywe linie genealogiczne dorabiane w Kościołach w Polsce w sytuacji, gdy dzieci są za granicą są dorosłe i część ma swoje dzieci. Aleksandra Kwaśniewskiego zamieniono na kobietę Alicję Mazurek podstawioną pod Alicję Hessen-Darmstadt i podstawiono również Olga Radziejewskiego zamienionego na kobietę na Olgę Romanow w Czecha pod książkę wydaną w Niemczech i podstawiono Hillary Clinton jako mężczyznę w celu przejścia na USA i podstawiono Annę Radziejewską wcześniej Wróblewska jako Anna Maria Piórecka w Placu w Łańcucie pod, którą wstawiono Marine Le Pen pod guwernantkę Marię Kleniewską w Kluczkowicach zamienioną na Marię Żakiewicz pod moją babcię księżną Marię Bochyńską z domu Lubomirską co połączono z prawdziwymi danymi mamy z domu hrabiną Maria Tarnowska. Zamierzano dorobić opinie psychiatryczne dla Aleksandry z domu Błędzińskiej w celu zrobienia działu spadku pozorując jej męża Krzysztofa za księcia Krzysztofa Radziwiłł co miało spowodować morderstwo Aleksandry pozorując jej dzieci za spadkobierców, które miały być wyeliminowane przez sąsiadów według schematu Jackowskiego, że sąsiadka zamordowała 4-letnią Olę i podstawiono Aleksandrę Woźniczko z domu Woźniak z Nowej Huty. Podstawiono dwie siostry razem Błędzińską i Serwicką z domu Jakubczyk i podstawiono Ewę Eugster jako Ewę Jakubczak z domu zamieniając na nazwisko męża, aby jej męża Piotra Eugster podstawić pod Piotra Główkę na SOF-ART Sp. z o.o., skąd wypisano przez KRS mojego męża Jerzego Dariusz Kaźmierczyk właściciela firmy wstawiając błąd pisarski jako Jerzy Kaźmierczeek, aby podstawić inną osobę za mojego męża. Ewa Eugster i Piotr Eugster zostali wpisani do UBS AG za mnie Bożenę Bochyńską-Kaźmierczyk i Jerzego Dariusza Kaźmierczyk do ukrycia kradzionych pieniędzy przez PIS i przez podstawienie Sebastiana Dymitra Limanówki jako Dymitra Miedwiediew. Działanie pana Marcina Morawieckiego zmierzało do ukrycia kradzionych pieniędzy w Holandii udziałowca PZU, aby przez kradzież banku PEKAO SA oraz ukryć wielkość skradzionych pieniędzy i odszkodowań w celu podstawienia Marii Putin pod Martę Bochyńską moją córkę, która jest w Irlandii i podstawiono jej dane do Holandii.

Podstawiono dwóch papieży pod dwoje moich skradzionych dzieci wstawionych pod dwie faszystowskie linie genealogiczne, które miały wypromować Lidera Światowego i Marine Le Pen pod osoby , które we Fryburgu zeznawały , że budowały 1000-letnią Rzeszę.

Inspekcja Pracy w Kielcach wystawiła mandat 500,- złotych za spawy pracownicze i powiększono do aresztowania o 1000,- złotych aby powielić na dwie osoby co zapłaciłam i podstawiono pod Inspektora pan Ziembickiego sędziego co podstawiono jako rodzina Emilii Ziębickiej podstawiając w USA Emilii Brzezińską z Czech. Podstawiono siostrę pani Ziębickiej panią Ludwikę Ługowską-Peryt, aby upozorować za moją babcię w celu podstawienie pani Bożenny Peryt fikcyjne osoby stworzonej przez SR Starachowice do podmiany Oświadczenia Woli mojego taty Józefa Ludwika Bochyńskiego zamieniając mojego tatę na kobietę Bożennę Peryt co sprostowano i podstawiono Helenę Galica jako Helenę Surma zamierzając powtórzyć sytuację łączą z Heleną Migiel z Białego Dunajca, gdzie za spadkobierców po moje babci księżnej Marii Bochyńskiej z domu Lubomirskiej wstawiono Żydów z gestapo na Zakopane.Nie można przeprowadzać nacjonalizacji zawartości mojego konta bankowego przez PiS, gdyż jest to kradzież i plan morderstwa z premedytacją za co nie można wypłacić ubezpieczenia tym bardziej, ze minister skarbu stwierdził, że nie odpowiada finansowo za działania sędziów co oznacza, że panowie w togach uprawiają rozbój czego dowodem jest rozmowa z komornikiem, który określił, że sędzia dostarczył takie dokumenty, a geodeta wykazał nieprawdziwe plany do sądu do kradzieży, gdzie prokuratura poszukiwała fałszywych  spadkobierców carskiej rodziny jako podział świata przez Żydów na mojej rodzinie z Judy i mieszkaniu na Bohaterów Westerplatte 1/1 ze Starachowic.

Z poważaniem
Bożena Bochyńska-Kaźmierczyk
mgr inż. mech Jerzy Kaźmierczyk

About thetimesofpoland

Historia rodziny carskiej w Polsce od 1918 roku do 2015 roku. Judy Lew główny herb rodu
This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

