PLAN rozpoczęcia Konfliktu Globalnego realizowanego przez sądy w Polsce

Starachowice na 01.12.2016

Bożena Elżbieta Bochyńska-Kaźmierczyk z domu Bochyńska
PESEL 63031012705
mgr inż. mech. Jerzy Dariusz Kaźmierczyk
PESEL 67011212279

Zamieszkanie:
ul. Nad Kamienną 25
Zameldowanie:
ul. Bohaterów Westerplatte 1/1
27-200 Starachowice

Prezydent Rzeczypospolitej Polskiej
Andrzej Duda
Ambasada Niemiec w Krakowie

Działania sądów zmierzające do rozpoczęcia konfliktu zbrojnego mocarstw Rosji z USA

Działania polskich sądów prowadziły do obciążenie narodu polskiego za wywołanie konfliktu globalnego, wspieranego przez polityków ukrywających nielegalny obrót carskimi depozytami co prowadziło do próby podziału Rosji na dwie części jako działu spadku po zastrzeleniu leśnika jako W. Putin na ulicy Bohaterów Westerplatte 1 co połączonego z ulicą Nad Kamienna 25 działka 29 i połączono z Komorowem ul. Marii Dąbrowskiej jako działki w Starachowicach na ulicy Nowowiejska 29 działka 13/6 i 13/8 jako spadkobierców po mojej mamie hrabinie Marii Tarnowskiej zamienionej na Marię Dąbrowska pod którą podstawiono mnie Bożenę Bochyńską-Kaźmierczyk i moją siostrę Beatę Idziak pod moje dane osobowe jako jedna osoba.

Prezes Sądu w Starachowicach Kubicki podstawiony został pod Apolonię Kuźbik, powielone dane przed laty przez sędziego Mertę na Kużbik, Kubik. Nadal powielane są dane i przekształcane aby pod mojego syna podstawić koleje osoby podstawiane przez Starachowice jak dzieci Adama i Grażyny Klusek z domu Maksalon i ich córkę Małgorzatę Klusek podstawiono pod adwokata Małgorzatę Witek na Kraków a Natalię Klusek, podstawiono pod Natalię Ziobro koleżankę, która poprosiła mojego syna Adama Pióreckiego obecnie Kornaszewski, aby poszedł z nią na studniówkę pod Rzeszowem oraz Natalię Wiatrowska pozorują na herb Leliwa, co miło być podstawieniem mojej wnuczki Wiktorii Kornaszewskiej do działów spadku. Dziś wyłączono światło i wieczorem przyniesiono awizo, aby pozować śmierć mojego męża i wnuczki, aby rząd ukradł pieniądze, co oznacza plan zrobienia działu spadku na moim żyjącym mężu i synu pozorują śmierć myśliwego w Rzepinie pod Rzeplińskiego sędziego aby dorobić przez Rzepin genealogię dla sędziów i starostów, gdyż tam w czasie wojny chodziła moja babcia księżna Glińska i podstawiono sztukę TVP Norymberga jako żądnie stworzenia reportażu o agencie, który chciał osądzenia, przez córkę zaszczutej na śmierć osoby w PRL. Dlatego podstawiono obecnie zdarzenia, aby pozorować inną rzeczywistość do ukrycia kradzieży mienia w PRL przez dygnitarzy, które dziś stało się pożywką dla PiS. Który w perfidny sposób kontynuuje praktyki komunistyczne prześladując jednostki których mienie było okradane i kontynuuje się sprawy szczując ludzi, których następnie mordują do działów spadku dopisując herb dla osób wybranych jako poprawnych politycznie nie mających nic wspólnego z prawdziwą rodziną. Dokonuje się podmieniony mojej babci podstawionej pod myśliwego za którego podstawiono myśliwego Dąbrowskiego jako Piórecki , mimo że Piórecki nigdy nie zajmował się tym. Podmieniono zdarzenia na byłego męża Dariusza Pióreckiego i podstawiono pod obecnego Jerzego Dariusza Kaźmierczyk i zmieniono na pana Czesława Daleszak z Kielc, a jego żonę Lidię Marie Daleszak na Marię Tarnowską czyli na prawdziwe dane mojej mamy i podstawiono na 13 grudnia śmierć dla naszych rodzin do podmiany, na datę liczenia głosów dla Hilary Clinton udającej, że jest spadkobiercą na naszym mieniu. Podstawiono pod Halinę motyla jako Krupa, panią Hilary Clinton pod Halinę, i upozorowano nasz herb za herb ludzi bez herbowych jak Czesław Leliwa-Surmaczewicz, który został zastrzelony mając 28 lat planując zamordować mojego skradzionego syna Michała Pióreckiego, aby podstawić Michaiła Chodorkowskiego pod herb Leliwa, pod zastrzelonego w Rzepinie myśliwego. Dlatego walono do drzwi 21.11.2016 roku, aby odnieść się cyfry 21 kwiecień jako śmierć mojego taty i podstawiono 23 zastrzelonego człowieka pod moją mamę planując nas wykończyć. Podstawiono urodzenie taty 23 pod śmierć innej osoby podstawionej pod tatę. Datę 13 listopada papierkowe urodzenie mojej mamy zamieniono na 13 wrzesień prawdziwe i zamierzano zlikwidować mnie i podstawić córkę oraz syna pod zastrzelonego myśliwego z Rzepina, który według opowiadania internetowego pani Natalii Kukulskiej , polowanie przypłacił życiem. Podstawiono Helenę Surma pod herb Leliwa następnie podstawiono Czesława Daleszak pod Czesława Kiszczak, a Surmę Helenę jako Surmaczewicz pod herb Leliwa mojej mamy. Podstawiono wnuka pani Surma pana Mariusza nieżyjącego pod zastrzelonego obecnie myśliwego podstawionego pod Natalii Kukulskiej dziadka, męża Haliny Szmeterling mającej 92 lata, która nie jest określana, że zmarła ale odeszła, co może być tłumaczone jako zmiana tożsamości w wieku 92 lata, czyli zabawa już wnuków na danych osobowych i podstawiono panią Halinę Gałęzia i Halinę Wróblewską oraz Halinę Wożniak pozorując ich na jedną osobę z Haliną Motyl jako Grażyna Krupa pod Grażyna Klusek i Grażynę Szmytka, oraz Grażyna Magdziarz podstawiona pod Magdalenę Jarczyk z domu Bochyńska podstawiają pod moje dane w Kancelarii Notarialnej zamieniając na Grażyna Kulczyk pozorując ją za spadkobiercę na naszym mieniu i po moich rodzicach i dziadkach czyli po hr. Janie Tarnowskim występującym jako Franciszek Jan Mazurek pod którego podstawiono mojego syna i mojego teścia. Po drugim dziadku carewiczu Aleksem Romanow, który występował jako Brunon Marian Bochyński podstawiono Grażynę Szmytka i jej syna Artura za męża. Podobnie podmieniono jej brata Konrada Szmytka jako Schmidt podstawionego pod Konrada Wiatrowskiego i Cezarego Tkaczyk pod SSE Starachowice i MAN Bus. Upozorowano Wiolettę za żonę jej ojca Jana podstawiając mojego syna, a Wioletty córkę Natalię upozowano, za żonę jej ojca Konrada zwanego Cezary, pozorując na herb Leliwa dla fałszywych Tarnowskich, aby podmienić moją rodzinę. Dlatego podmieniono mojego dziadka herb Leliwa na kulki jako religia a moja mamę podmieniono na jej mamę czyli na herb Glińskich czyli Radwan i podstawiono Kaczyńskich, a moją mamę hrabinę Tarnowską występującą jako Filomena Jadwiga Bochyńska z domu Mazurek, którą upozorowano na mamę mojego męża. Dzieci teściów zamieniono na dzieci moich rodziców podmieniane na Kaczyńskich. Podmieniono mnie za córkę teściów i podstawiono obcych ludzi Kaczyńskich, pod moją córkę i pod mojego męża siostry pozorując na spadkobierców podstawiając drugą siostrę Wiolettę i jej córkę Natalię pod Natalię Klusek i koło się zamyka. Dziadek występował również jako myśliwy i podstawiono dział spadku na dziadku pod te osoby podstawiając inne osoby i młode pokolenie, przesuwając pokolenia. Czyli podstawiono dział spadku na moje dzieci i wnuczki dlatego zgaszono światło 30.11.2016 w domu ul. Nad Kamienna 25 w Starachowicach i podłożono Awizo z datą 29.11.2016, aby pozorować, że mąż dziedziczy po moim synu planując ich zabić oraz Annę Marię Piórecką podstawioną pod Annę Jantar jako skarb w Łebie bursztyn jako jantar podstawiając pod bursztynową komnatę. Podstawiono jako bajkę Jasia i Małgosie pod Jana mojego teścia podstawiając Lubomirskich fałszywych wykorzystując dane mojego syna podstawiając mojego syna Jakuba Jana Pióreckiego obecnie Kornaszewski i Małgosie Klusek jako żonę podstawiając Natalię Klusek i Natalię Wiatrowską oraz Natalie Ziobro , za żony mojego syna pozorując Islam i podstawiając Ewę Eugster Jakubczyk brat Adam Jakubczyk pod Adama Klusek i mojego syna Adama Stanisława Pióreckiego obecnie Adam Stanisław Kornaszewski podstawiając Stanisława jako włączenie imienia w nazwisko i podstawiając Adama Klusek ojca Natalii i Małgosi za ich męża pozorując Małgosię Klusek za żonę jej ojca i podstawiono mojego syna, aby inni pobierali pieniądze pozorując spadkobierców na mieniu moich rodziców i wstawiono przez sądy fałszywe linie genealogiczne do podmiany naszej rodziny ukrywając oszustwa. Adma Klusek podstawiono pod Adama Jakubczyk brata Ewy Eugster z domu Jakubczyk wykorzystując pierwsze nazwisko mojego syna Adam Piórecki i podstawiono pod mojego syna Adama Kornaszewskiego wcześniej Piórecki. a jego ojca Dariusz Jerzy Piórecki podstawiono pod Dariusz Dąbrowski zamieniając w Starachowicach na Bochyński i dokonano podmiany akt mojej medycznych mamy pozorują zastrzelenie jako dziecka Władysława Mazurek czyli brata mojego dziadka hrabiego Jana Tarnowskiego, gdyż Władysława zastrzelono przez księdza w sadzie, a to oznacza, że miało być obecnie być ukryte, gdyż sędzia i komornik upozorował, że mnie wyrzuca z domu nie żyjące dziecko czyli Władysław Maksalon zamieniony przez oszustwa Sądu po morderstwie mojej mamy jako sygnatura akt SR Starachowice totalne oszustwo INs 956/09, gdzie znika w aktach sygnatura przyjęcia spadku mojej mamy po śmierci jej mamy czyli mojej babci i podmieniana jest rodzina, aby podstawić Katarzynę Krakowiak, czyli ukrytą księżną Radziwiłł czyli matkę mojego dziadka hrabiego Jana Tarnowskiego kryjącego się jako z domu Mazurek pozorując moja babcię Anielę Reginę Mazurek z domu Maksalon naprawdę księżną Glińską urodzoną w Hucie, aby podmienić na Mazurek z domu pozorując na pannę z dzieckiem i podstawiono Zuzannę Maksalon za córkę mojego męża Jerzego Dariusza Kaźmierczyk podstawionego pod byłego męża Dariusza Jerzego Pióreckiego, gdyż wykaże DNA mojej córki Anny Marii Pióreckiej podstawionej pod Martę Bochyńską. Podstawiono Anny Pióreckiej akta czyli dziecka porwanego do kościoła jako bezdomną na Włochy i Polskę, podstawiono byłego męża czyli jej dziadka Dariusza Pióreckiego za jej męża kryjąc Zuzanny ojca którym jest W. Putin planując zamienić Wiktorię na Zuzannę do działów spadku, czyli dla Rosji i Polski jako odsetki, ale już niepotrzebne po przejęciu mienia przez W Putin, po którym zamierzano już zrobić spadek po zastrzelonym leśniku, który zmienił nazwisko na Kornaszewski i podmieniono nazwiska na żony aby pozorować ich na nasza carską rodzinę, a nasze wnuki miały wykazać DNA , aby podmienić mojego syna Adama Kornaszewskiego na jego żony dane Sergiejew i odwrotnie wpisać, aby przejść na Rosję przez dane i DNA mojego dziecka podstawiając moje wnuczki pod inne osoby. Dlatego dane Piórecki Dariusz w Starachowicach zmieniono na Bochyński i podmieniono w Toruniu osoby, aby to ukryć, że Zuzanna jest córką Anny Marii Pióreckiej podstawionej pod Annę Jantar i pod katastrofę lotniczą planując zabić mojego męża Jerzego Dariusza Kaźmierczyk i prezydenta Rosji pana W Putin, który jest jej ojcem. Podstawiono Waldemara Maksalon z UB ojca Edyty Maksalon pozorowanej na matkę Zuzanny i upozorowano mojego męża za jej ojca, aby go zamordować i podstawić pod historię Włodzimierz I Wielkiego, z Rosji. Obecnie miało dojść do powtórzenia historii w celu wprowadzenia oszustwa podstawiając pana Waldemara Maksalon z UB jako Maksymow podstawionego pod Władysława Mazurek jako Tarnowski i upozorowano, że mnie wyrzuca z domu, gdy nie żył i podstawiono Władimira Putin, który miał być zastrzelony pod akta zastrzelenia na polowaniu w Rzepinie i pod akta dziadka pani Natalii Kukulskiej pozorując na męża Anny Jantar, czyli matki Natalii Kukulskiej udając, że że Czesław był herbu Leliwa co jest oszustwem i podstawieniem Czesława Daleszak pod herb Leliwa , czyli tak jak podstawiono fałszywych Tarnowskich i podstawiono po mężu oraz teściu za spadkobierców dzieci podstawiając Annę Jantar pod Annę Marię Piórecką następnie podstawiono za spadkobiercę Natalię Klusek pozorowaną za żonę Adama Klusek i podstawiono pod dzieła sztuki kradzione mojej rodzinie panią Natalie Kukulską pod Natalię Ziobro ujadając, że są spadkobiercami. Zamierzano aresztować na fałszywe dane mojego męża wykreowane w Toruniu II K 164/11 przez Sąd Rejonowy, co oznacza, że zaplanowano męża zabić i podstawić zestrzelenie Władimira Putin do spadku na Rosji planując podzielić na ponad 34 tysiące osób Rosję przez Chiny i USA przed objęciem urzędu przez Donalda Trump, i zakończeniem wojny w Syrii obaleniem eL-Asada. Oznacza to, że Polska prowadzi do globalnej WOJNY przez Sąd w Toruniu , Gdańsku i Starachowicach oraz Kielcach i Krakowie, aby doprowadzić do reakcji obronnej Rosji i wojny z USA. Miało to być przywróceniem posiadania rodziny carskiej o jakie wystąpiliśmy a co mataczono w SO Kielce IC2627/10 i pod dwóch latach przesłano do Starachowic tajenie a pod teściów adres odmówiono prowadzenia sprawy prowadząc INs 716/10 jako kontynuacja I Ns956/09 pod zniesienie współwłasności zamienianej potajemnie na sprawy spadkowe po moich rodzicach. Rosja miała być podzielona do połowy, a Chiny miały zająć Syberię do Uralu, przez fałszywą linie wykreowaną przez sędziów w Starachowicach i Toruniu oraz Krakowie co jest powiązane z działaniami Michaiła Chodorkowskiego , którego podstawiono pod moje dane zamieniając mnie na mężczyznę przez zastosowanie tego samego roku urodzenia 1963. Planowano nas zabić i nasze rodziny podmieniając na fałszywą linię genealogiczną dla trzech struktur UON-UPA , SS i NKWD na Starachowice działka 29 przez cały świat prowadzona jako linia podziału pod nieruchomości mojej babci hrabiny Reginy Tarnowskiej z domu księżnej Reginy Glińskie urodzonej w Hucie a ukrytej w domu Maksalon, ale nie ze Starachowic, gdyż Waldemar Maksalon ze Starachowic udaje męża mojej babci i podobnie jak Wiesław Maksalon i Czesław Maksalon, którego zamierzano zamordować i podobnie zamordować Donalda Trump o czym sugerowano w pracy w telemarketerze w Kielcach, która się rozpłynęła a promowano zaproszenie na pokazy kulinarne w naczyniach jako Zdrowy Styl Życia, pod żołnierzy Rosyjskich a podstawianych pod moje dzieci i zamierzano podmienić Donalda Trump , aby podstawić Donalda Tusk w Polsce, aby wstawić córkę W Putin na nieruchomość ul. Nad Kamienną 25 działka 29, podstawiając ulicę Bohaterów Westerplatte 1/1 działka 29 pod garażem, którą sąd oddał w części jako współwłasność wykazując mnie i siostrę razem z obcą osobą sąsiadką panią Heleną Surma, co jest prawnie niemożliwe, gdyż nie jest rodziną, a działka kupiona został na wyłączną własność z garażem oraz na wyłączną własność kupione zostało mieszkanie, oraz działka która przy zakupie była we współwłasności, ale została rozdzielona na wniosek sąsiadów, po tym zamiast wstawić prawidłowo moją mamę, co zrobiono, ale bez nas mimo, że tata nie żył. Powodem jest to, że upozorowano mamę jako pannę ze znaków zodiakalnych z dzieckiem pozorując na Maryję z dzieckiem wstawiając Marię Bochyńską przez Pocztę jako symbol rozpoczęcia WOJNY pod fałszywe dane osobowe czyli oszustwo i podstawiono pod dane moją córkę Martę Bochyńską oszukując Boga podmieniając taty linię na mamy i pozorując, że panna urodziła syna podstawiając pod ród Jezusa Chrystusa nierząd i fałszując historię mojej rodziny. Naród Polski miała być zniszczony do czego zdąża wielkimi krokami PiS i sędziowie w Polsce na usługach masonerii, która zaplanowała tą wojnę jako mur przeciwko Bogu wstawiając roboty murowe fałszywa fakturę, aby obciążyć mojego męża za oszustwa prokuratora Jerzego Krystynieckiego pracującego, aby ukryć pana Chałubińskiego z Końskich czyli fakturę wypisaną, gdy mąż przybywał w areszcie co jest fizycznie nie możliwe. Dlatego skazano mojego męża po raz drugi łamiąc prawo, gdyż masoneria, nie chce aby Polska przetrwała. Dlatego podstawiono Edytę Maksalon pod Marię Bochyńską jako symbolika jej niewinności i dziecka Zuzanny pozorując, że nie miała kontaktu z mężczyzną i urodziła córkę przez światło jak określił pan Antoni Ciszewski osobę Maryi jako urodzenie Jezusa jako światło a Maryję matkę Jezusa Chrystusa określono jako Ducha Bożego w Biblii pokazując na Ducha Bożego unoszącego się nad wodami przy stworzeniu świata. Te absurdy są kreowane przez zwolenników PiS i tworzone są nowe historie wiary, co milo być odwróceniem rodu Maryi i Józefa z rodu Dawida, aby odwrócić linie genealogiczne gwałcąc dzieci i wnuczki, aby podstawić pod nową już historię określając ją medialnie jako córka diabła podstawionego za dziecko Jezusa Chrystusa. Według bankowych oszustw już dokonano zmiany moich danych Bożena na symboliczną Ewę podstawiając Ewę Eugster z domu Jakubczyk i Piotra Eugster w Szwajcarii, pozorując ich za pierwszych rodziców na ziemi, aby dokonać podmiany rodu Maryi Niepokalanej na oszustów podstawiając prawdziwe linie DNA przez gwałt wnuków, ale nie ma to odzwierciedlenia w wierze w Jezusa Chrystusa, gdzie jest napisane , że ciało i krew nie odziedziczą królestwa Bożego. Ponadto są dzieci Boże i diabelskie, co oznacza, że nowy ład miał wypromować dzieci diabelskie jako dzieci Lidera Światowego zmierzają do likwidacji mężczyzn i przejmując depozyty carskie w Banku Rezerw Federalnych w USA co wyraźnie wskazuje, że rozpętana miała być wojna przez podmianę dokumentów zastrzelenia W. Putin podłożonych przez sąd pod mojego męża Jerzego Dariusza Kaźmierczyk planując go zabić, aby zawłaszczyć depozyty w USA tworząc wojnę w Europie i Azji. Flaga UE posiada 12 gwiazd połączone Maryją z Apokalipsy i 12 gwiazdami do podmiany na fałsz, co miło być likwidacją Narodu Polskiego usuwając moje dane Bożena Bochyńska-Kaźmierczyk przez oszustwa, aby podstawić Zuzannę Maksalon z jej ojcem czyli z Władimirem Putin planując go zastrzelić, aby Zuzanna była spadkobiercą w celu wstawienia dwóch papieży w Polsce planując zniszczyć Polskę. Dlatego usunięto moje dane i siostry pozorując, że rodzina nie żyje jako spadkobiercy po tacie, gdyż po śmierci taty pod garażem podstawiono inne osoby i wnuczki nie uprawnione już po mnie i mojej mamie pozorując również spadek po mojej nieżyjącej babci i dziadku. Podstawiono panią Grażynę Kluczyk ukrywając za oszustwem bankowym pozorując Natalię Wiatrowska za żonę jej ojca i podstawiono mojego syna Jakuba Kornaszewskiego wcześniej Piórecki jako Kakub Piórecki jako świątynia Maryjna. Adama Kornaszewskiego wcześniej Piórecki podstawiono pod Natalię Ziobro i pana Ziobro upozorowano na Tarnowskiego czyli ksiądz miał racje. Oznacza to, że zamierzano zlikwidować moją rodzinę i mojego męża rodzinę. Spór o Ducha Świętego przed wiekami dziś się rozegrał definitywnie. Kabała i mądrość ludzka są głupstwem w oczach Boga, gdyż Duch Święty sam prowadzi każdego indywidualnie i nie ma schematów ani zasad, ale jest mądrością i wiedzą pozwalając z niej korzystać. Zamierzano podstawić spalenie domu drewnianego w Komorowie podstawionego pod Marię Dąbrowską zamienioną na Marię Piórecką, aby podstawić oszacowanie komornika 19.000,- PLN na Bohaterów Westerplatte 1 w Starachowicach budynku wartego trzy miliony złotych na Komorów, gdzie zmarły trzy osoby pozorując troje moich dzieci z Irlandii, aby pan Jarosław Kaczyński wykorzystał nazwisko Piórecki udając spadkobiercę po moim ojcu Józefie Ludwiku Bochyńskim. Pana Jarosław Kaczyński zamierzał również wykorzystać Ludwika Dorn podstawionego pod dane Ludwik Kaźmierczak wstawiony jako drugie imię mojego taty Józefa Ludwika Bochyńskiego podstawionego pod dane męża Jerzego Dariusza Kaźmierczyk w celu zawłaszczenia pieniędzy przeznaczonych na kampanię Angeli Merkel.

Oznacza to, że zastrzelono w Rzepinie człowieka myśliwego, aby ukraść pieniądze przez dział spadku podstawiony pod mojego tatę zamienionego na dziadka Brunona Mariana Bochyńskiego, który również występował jako leśnik i podstawiono akta dla mojego męża Jerzego Dariusza Kaźmierczyk, aby podstawić przygotowane już akta zastrzelenia W. Putin w celu rozpoczęcia konfliktu zbrojnego między mocarstwami USA i Rosją oraz Chinami jako dział spadku na Rosji podstawiony na Bohaterów Westerplatte 1 w Starachowicach jako działka 29 łącząc z ulicą Nad Kamienną 25 jako Helena Surma podstawiona pod dziadka Natalii Kukulskiej, aby odnieść się do filmu Vabank w celu powiązania z bankiem Credit Suisse AG w Zurychu w którym jest konto PPH APE-Jerzy Kaźmierczyk.

Spowodowane jest to faktem , że Sąd Okręgowy w Toruniu IIK 164/11 określił słowami sędziego Wojciecha Pruss, że Skarb Państwa jest spadkobiercą po carskiej rodzinie co zrealizował na firmach męża Jerzego Dariusza Kaźmierczyk i jego Fundacji APEX-STAR w Katowicach wstawiając tworzone wielokrotne windykacje bez odpisania pobranych pieniędzy.

Z poważaniem
Bożena Bochyńska-Kaźmierczyk
mgr inż. mech. Jerzy Kaźmierczyk

About thetimesofpoland

Historia rodziny carskiej w Polsce od 1918 roku do 2015 roku. Judy Lew główny herb rodu
This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

